Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Inboud marketing – coś lepszego od zwykłej reklamy
Autor: WP(lca.pl) - 2018-10-01 19:15:52
Konsumenci są coraz bardziej wyedukowani i szukają interesujących propozycji inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Agresywna reklama, w tym okienka pop-up, straszące jak diabełek wyskakujący z pudełka, odchodzi w zapomnienie.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

O wiele lepszym rozwiązaniem jest budowanie stałej relacji z klientami i potencjalnymi odbiorcami poprzez publikowane przez nas treści. Czym jest inboud marketing i jakie płyną z niego korzyści?

DAJ SIĘ ZNALEŹĆ

Ideą inbound marketingu jest samodzielne odkrycie naszej firmy przez klienta, bez narzucania się i stosowania klasycznych form reklamy.

Pracownicy Fundacji Rodzice Przyszłości, która prowadzi na stronie internetowej zdrowie.rodziceprzyszlosci.pl sklep z szerokim asortymentem organicznych suplementów i produktów kosmetycznych, podkreślają, że inbound marketing premiuje długofalowe relacje z odbiorcami i dobry content. Wykorzystywany jest w tym celu szeroki wachlarz technik - od infografik, social mediów, podcastingów, forów, video, na blogach i poczcie e-mail kończąc.

 

BĄDŹ EKSPERTEM

Aby skutecznie dotrzeć do nabywców, trzeba przede wszystkim zasłużyć na ich zaufanie i sympatię. Drogą do osiągnięcia takiego efektu jest pomoc w zaspokojeniu określonych potrzeb. Nie chodzi tu o rozdawanie prezentów czy bonusów.

- W przypadku inbound marketingu zaspokaja się potrzebę posiadania informacji – podkreśla przedstawiciel firmy Elmak, prezentującej na stronie makaronyelmak.pl produkowane przez siebie tradycyjne makarony domowe. - Przekazując ludziom wiedzę, jakiej potrzebują, firma zyskuje ich wdzięczność i buduje swój wizerunek godnego zaufania specjalisty.

- Aby być wiarygodnym dla internautów, trzeba przekazywać im wiarygodne informacje – podkreśla przedstawiciel firmy netiseo.plktóra zajmuje się pozycjonowaniem stron, a korzystający z jej usług klient płaci tylko za efekt uzyskany w wyszukiwarce Google. - Dlatego ważne są przede wszystkim wartościowe, oryginalne treści.

Publikowanie w internecie tekstów ma kilka zasadniczych zalet: z jednej strony daje szansę na dobre pozycjonowanie serwisu przez przyciąganie na stronę zainteresowanych użytkowników i poprawianie dzięki temu pozycji witryny w wyszukiwarkach, z drugiej - zwiększa wiarygodność firmy.

 

CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?

  • Dotarcie z przekazem do osób interesujących się tematem, a co za tym idzie skłonnych do zakupu produktu, na który ukierunkowany jest przekaz.

  • Aktywizowanie wszystkich tych, którzy związani są z firmą i jej produktami z wykorzystaniem platform społecznościowych poprzez angażowanie ich w kampanie marketingowe

  • Budowanie świadomości marki z użyciem content marketingu.

  • Tworzenie lojalności wobec firmy – dopasowane do potrzeb klientów nieagresywne reklamy są chętnie przez nich odbierane i kojarzone z naszym przedsiębiorstwem.

 

PRACA I INWENCJA ZAMIAST WYDAWANIA PIENIĘDZY

W celu wdrażania w swojej firmie inbound marketingu możemy korzystać z szeregu różnych narzędzi. Jest to na przykład prowadzenie blogów firmowych oraz stron na portalach społecznościowych, czy też udzielanie się na forach dyskusyjnych.

Przedstawiciel sklepu internetowego Fibersky ze strony e-swiatlo.pl, oferującego wysokiej klasy, oryginalne elementy oświetlenia światłowodowego, takie jak m.in. żyrandole czy panele sufitowe LED, zwraca uwagę na fakt, że inbound marketing ma ważną zaletę: w niewielkim stopniu chodzi w nim o posiadane zasoby finansowe. Dzięki temu następuje wyrównanie szans dla firm niewielkich, dysponujących skromnym budżetem.

W tym marketingu największą wartością jest własna wiedza o sprzedawanych produktach, o branży i preferencjach klientów.

- Zamiast planować budżet na reklamę, należy poświęcić maksimum pracy w tworzenie dobrego, interesującego contentu i wykazać się kreatywnością w jego publikowaniu – dodaje handlowiec z przedsiębiorstwa APM Morkom, przedstawiciela m.in. firm BOGEN, ATEK, Kitagawa, ADTECH, oferującego na stronie m-technologia.pl systemy sterowania CNC i aparaturę pomiarową.

Czegoś takiego nie da się kupić za praktycznie żadne pieniądze.

 

Na zakończenie pamiętajmy, że jedynie długotrwałe, systematyczne działanie jest skuteczne. Warto je prowadzić, by dotrzeć do nowych i podtrzymać lojalność stałych klientów. A to oni właśnie decydują o kondycji firmy. 

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
Reklama
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,38s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:05:48