70 konsultantów telefonicznych zatrudniła AVISTA MEDIA podczas pierwszego etapu rekrutacji pracowników do nowego contact center w Legnicy. Do końca czerwca zespół ma się powiększyć dwukrotnie.
70 konsultantów telefonicznych zatrudniła AVISTA MEDIA podczas pierwszego etapu rekrutacji pracowników do nowego contact center w Legnicy. Do końca czerwca zespół ma się powiększyć dwukrotnie.
Legnickie contact center od początku marca będzie obsługiwać abonentów Telefonii Dialog i spółki Polkomtel (Plus GSM). – Niebawem do naszych dotychczasowych klientów dołączą też kolejni, z którymi prowadzimy rozmowy. Jesteśmy blisko końcowych ustaleń, które wkrótce zostaną uwieńczone podpisaniem kontraktów – podkreśla Paweł Lisowski, prezes zarządu AVISTA MEDIA.
Obiekt w Legnicy jest drugim centrum telefonicznej obsługi klienta AVISTA MEDIA, wrocławskiej spółki w stu procentach należącej do Telefonii Dialog. Firma już od lat prowadzi contact center w okolicy Wrocławia, w którym obecnie zatrudnia 183 osoby. Przez telefon abonenci mogą m.in. uzyskać wszystkie potrzebne informacje, aktywować usługi, zmieniać plany taryfowe, zgłaszać reklamacje i usterki, zamówić wizytę przedstawiciela handlowego czy montera. Konsultanci telefoniczni obsługują użytkowników internetu, IPTV, diagnozują awarie i pomagają przy aktywacji usług.
Nowe contact center znajduje się w budynku Legnickiego Parku Technologicznego przy ul. Złotoryjskiej, w pobliżu Huty Miedzi Legnica. Wynajęte od KGHM LETIA S.A. trzy piętra obiektu zostały kompleksowo zmodernizowane oraz wyposażone w nowoczesną infrastrukturę informatyczną. Już w styczniu rozpoczęła się procedura sprawdzania gotowości systemów contact center, które obejmują realizację testowych kontaktów, m.in. w kampaniach wychodzących i przychodzących. Obecnie kończy się ostatnia faza testów. Sale operacyjne, w których docelowo funkcjonować ma 100 stanowisk, mają ciepłe, pastelowe barwy oraz przestronne okna. Do dyspozycji pracowników przeznaczono też m.in. szatnie, pokoje kuchenne i salkę konferencyjną. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane i wyposażone w komfortowe meble, zaprojektowane specjalnie dla pracowników contact center AVISTA MEDIA.
Legnickie centrum telefonicznej obsługi klienta zacznie działać od początku marca. Zatrudnieni już w lutym konsultanci uczestniczą obecnie w cyklach szkoleń, które – w zależności od docelowego projektu – potrwają od jednego do kilku tygodni. Szkolenia, prowadzone w budynku przy Złotoryjskiej, obejmują m.in. zakres sprawnego prowadzenia rozmowy telefonicznej i skutecznego rozwiązywania problemów klienta.
70 nowych pracowników legnickiego contact center to osoby wyłonione spośród blisko 400 nadesłanych do AVISTA MEDIA aplikacji. Podczas rekrutacji komisja zwracała uwagę głównie na dobrą dykcję, zdolności komunikacyjne i znajomość podstaw obsługi komputera. Atutami u kandydatów okazały się odporność na stres oraz umiejętność posługiwania się dobrą polszczyzną.
Wśród wymagań nie było natomiast wykształcenia wyższego, znajomości języków obcych, ani konkretnych doświadczeń zawodowych.
AVISTA MEDIA nie stawia również kandydatom ograniczeń wiekowych. Od ubiegłego roku w spółce funkcjonuje autorski program rekrutacyjny, promujący zatrudnianie osób starszych - „45+”.
- Przyjęliśmy do pracy osoby w przedziale wiekowym od 20 do ponad 50 lat, studentów i dotychczas bezrobotnych, z doświadczeniem w pracy konsultanta telefonicznego i bez – mówi Wawrzyniec Wójcik, odpowiedzialny za rekrutację w AVISTA MEDIA. – Wszystko wskazuje na to, że nowi pracownicy będą stanowić zgrany zespół, a po szkoleniach z sukcesem zaangażują się w pracę.
Kolejny etap rekrutacji do legnickiego contact center rozpocznie się w połowie marca. Tym razem AVISTA MEDIA zamierza przyjąć do pracy ok. 20 osób. Do końca czerwca zespół liczyć ma w sumie 140 pracowników.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Zapolnik show! Miedź przegrała z Bruk-Betem
Ale przynajmniej pokazałem misiom z trybuny C czego nauczyłem się na warsztatach miłości analnej w stolycy pod patronatem tęczowego Bążura. Chej mieć!
Nn
04:43, 2025-05-20
Polacy masowo ruszyli do urn. Historyczny rekord
Byle nie PO! Zapewnie Trzask-plask przegra, ponieważ Ci co głosowali na Memcena i Strażaka Sama na Trzaska nie pójdą oddać głosu, tylko na Nawrockiego. Obaj to przygłupy, jeden fanatyk fałszowania historii, drugi fanatyk IV Rzeszy Unijnej. Te pierwsze można przeboleć, to drugie... No cóż... Polexit
Po hif
01:47, 2025-05-20
Abonament za parkowanie? Wyniki naszej sondy
Uśmiechajcie się szeroko kolorowe misie. Wszystko to dla waszego dobra! Podatki, podatki i jeszcze raz podatki!
Fuck po
01:39, 2025-05-20
Zapolnik show! Miedź przegrała z Bruk-Betem
bo gosc od transferow dawno powinien poleciec. Naciaga tylko wlasciciela klubu na kase, sprowadzajac od lat nieudacznikow kopania. Ja bym tylko sprawdzil czy umie gosc podac pilke i strzelic na bramke, a reszte do trenera nalezy. Jak widac po zawodnikach miedzi, te 2 kluczowe elementy to jednak poziom mistrzowski nie do ogarniecia
jozin
23:07, 2025-05-19
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz