1) przygotowywanie projektów umów na usługę usuwania i przechowywania usuwanych pojazdów,
2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad prawidłowością realizacji umowy o usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym,
3) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia kosztów odstąpienia od usunięcia pojazdów,
4) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia kosztów usunięcia oraz przechowywania usuniętych pojazdów,
5) rejestrowanie w systemie informatycznym należności gminne z tytułu usuwania i przechowywania pojazdów, kosztów sądowych i egzekucyjnych,
6) przygotowanie dokumentacji do sporządzenia wniosku do sądu o przepadek pojazdu na rzecz gminy,
7) wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych przepisów prawa po orzeczeniu przepadku pojazdu na rzecz gminy,
8) zapewnienie oceny technicznejm i wyceny pojazdów, w stosunku do których orzeczono przepadek na rzecz gminy,
9) przekazywanie pojazdów do stacji demontażu,
10) przygotowywanie wniosków o wyrejestrowanie z ewidencji pojazdów oddanych do stacji demontażu,
11) sprawowanie nadzoru nad usuwaniem pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane,
12) prowadzenie ewidencji środków trwałych,
13) opracowywanie:
a. projektów aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta Miasta Legnicy,
b. projektów uchwał Rady Miejskiej Legnicy
c. projektów decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
d. odpowiedzi na interpelacje, zapytania i dyżury radnych oraz wnioski komisji rady,
e. odpowiedzi na interpelacje i zapytania posłów i senatorów,
f. korespondencję kierowaną do Przewodniczącego Rady Miejskiej i organów administracji rządowej,
14) sporządzanie plaówy, analiz i informacj w zakresie powierzonych zadań,
15) sporządzanie sprawozdań, w tym sprawozdania statystyczne,
16) zakłada i prowadzi zbiory dokumentacji,
17) archiwizuje dokumentację i przekazuje do archiwum zakładowego,
18) umieszcza adnotację dotyczącą nazwiska i stanowiska pracownika na pismach przez nich przygotowywanych do podpisu dyrektora lub zastępcy dyrektora,
19) podpisuje dokumenty w formie protokołu z badań (kontroli) oraz zapiski urzędowe dokonane wtrakcie badań sprawy, a także protokoły z przyjęcia spraw zgłoszonych ustnie,
20) sprawuje kontrolę przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,
21) realizuje zadania określone w Programie Ochrony Środowiska dla miasta Legnica,
22) prowadzi strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko dla projektów realizowanych przez Wydział,
23) udostępnia informacje o środowisku,
24) współpracuje z organizacjami ekologicznymi oraz z innymi jednostkami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska,
25) prowadzi edukację ekologiczną,
26) sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane zuczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych,
27) sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane zuczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych,
28) uczestniczy w pracach komisji przetargowej,
29) sprawdza faktury pod względem merytorycznym,
30) rejestruje w systemie informatycznym umowy i zlecenia wraz z harmonogramami, a także dowody księgowe z zakresu wykonywanych zadań,
31) rejestruje w systemie informatycznym przypisy i odpisy wynikające z wydawanych przez siebie decyzji ipostanowień,
32) sporządza dowody księgowe z zakresu realizowanych zadań,
33) bierze udział w pracach na rzecz wprowadzania systemu zarządzania jakością,
34) sporządza informację do BIP,
35) prowadzi elektroniczny system obiegu dokumentów,
36) wykonuje inne zadania zlecone przez dyrektora Wydziału, jego zastępcę oraz kierownika referatu.
StPr/25/0864
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN