16 marca 2005 r. Carrefour, europejski i światowy lider na rynku wielkiej dystrybucji, otwiera swój pierwszy hipermarket w Legnicy – Centrum Handlowe Piekary. Będzie to już osiemnasty sklep tej sieci w Polsce.
Carrefour Polska
m.in. piekarzy, cukierników, masarzy, kasjerów.
Zgodnie z misją Grupy Carrefour, każda nowa inwestycja wiąże się z szeroko pojętą współpracą z lokalnymi kontrahentami. Przy budowie obiektu zaangażowanych było 20 polskich firm wykonawczych. Ponadto Carrefour Legnica nawiązał już współpracę z licznymi lokalnymi dostawcami produktów spożywczych, które znajdą się w ofercie sklepu. W skali kraju 90% dostawców stanowią polscy producenci a 95% produktów – produkty polskie.
Przy okazji inwestycji, Carrefour Polska wykonał szereg prac na rzecz miasta o wartości 2,26 mln zł. Wyremontowano częściowo ulice Piłsudskiego, Sikorskiego i Armii Krajowej oraz rondo Niepodległości, a także stworzono tereny zielone o powierzchni 1,1 ha wzdłuż głównych remontowanych ulic.
„Wierzymy, że nowe Centrum Handlowe Piekary zostanie entuzjastycznie przyjęte przez mieszkańców Legnicy” – powiedział Alain Souillard, prezes Carrefour Polska. „Jesteśmy przekonani, że dobra lokalizacja centrum oraz różnorodna oferta handlowa spowodują, że Carrefour Piekary szybko stanie się dla mieszkańców Legnicy ulubionym miejscem zakupów. Naszym celem jest odpowiadać na potrzeby klientów, oferując jak najwyższą jakość produktów i usług przy możliwie niskich cenach.”
Całkowita powierzchnia nowego centrum handlowego wynosi 15 tysięcy m2, w tym 7 tysięcy m2 to sam hipermarket. Pozostałą część zajmują butiki oraz punkty usługowe znajdujące się w galerii handlowej. Przy projektowaniu obiektu, duży nacisk położono na komfort klientów. Będą oni mogli korzystać z parkingu na 450 samochodów, a osoby niepełnosprawne – ze specjalnie przystosowanych przymierzalni, toalet i miejsc parkingowych.
W nowym hipermarkecie Carrefour, oprócz szerokiej gamy produktów markowych, klienci będą mogli kupić towary ze znakiem „Jakość Carrefour”. Są to produkty wysokiej jakości i w umiarkowanych cenach. Carrefour prowadzi kontrolę tej grupy produktów od powstania aż do momentu sprzedaży, czyli „od pola do talerza”. Dodatkowo, sklep oferuje klientom towary marki „Carrefour”. Pochodzą one od sprawdzonych i zaufanych producentów, a ich cena jest nawet do 30% niższa od cen porównywalnych produktów markowych. Istotną kwestią jest również optymalne rozmieszczenie towarów na półkach – firma dokłada wszelkich starań, aby umożliwić klientom sprawne robienie zakupów, a pracownikom ułatwić codzienne zadania.
Klienci Centrum Handlowego Piekary będą mogli skorzystać również z towarów i usług dostępnych w ponad 20 butikach i punktach usługowych oferujących m.in. sprzęt komputerowy, AGD i RTV, telefony i usługi operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej, a także odzież, obuwie, kosmetyki i biżuterię. Placówka proponuje również usługi szewskie i ślusarskie. Ponadto w pasażu handlowym nie zabraknie apteki, salonu urody, salonu optycznego z gabinetem okulistycznym, kantora, kwiaciarni i salonu prasowego.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz