Zamknij

Lotnisko na sprzedaż! Ratusz czeka na kupców

10:09, 23.03.2016
Skomentuj

Ponad dziewięć hektarów byłego legnickiego lotniska idzie pod młotek. Jeśli przetargi zakończą się powodzeniem, do kasy miasta wpadnie prawie 13,5 mln zł.

31 marca w urzędzie miasta odbędą się trzy przetargi. Wszystkie dotyczą działek przy ul. Hangarowej. Na sprzedaż przeznaczone zostaną tereny trawiaste oraz część betonowo – asfaltowego odcinka drogi kołowania. Z przetargowej dokumentacji wynika, że kupcy na „lotniczych” gruntach mogą zainwestować w „nieuciążliwy przemysł, bazy, składy, handel, usługi i administrację”.

Pod młotek pójdą trzy działki o powierzchni 2,6 ha, 3,7 ha i 2,8 ha. Ceny wywoławcze to odpowiednio: 3,6 mln zł, 5,5 mln zł i 4,3 mln zł. W sumie 13,4 mln zł. Tereny przy Hangarowej formalnie nie należą do lotniska. Dlatego magistrat mógł je wystawić na sprzedaż.

Przypomnijmy, że w urzędzie miasta wciąż trwają prace nad planem zagospodarowania przestrzennego dla 13—hektarowego terenu byłego lotniska. Zgodnie z uchwałą rady miejskiej ze stycznia 2012 roku, przeznaczony ma on zostać pod inwestycje.

Prezydentowi Tadeuszowi Krzakowskiemu marzą się na byłym lotnisku fabryki, a co za tym idzie, nowe miejsca pracy. Z wizją gospodarza miasta nie zgadza się opozycja. O zachowanie funkcji lotniczej przez lata walczyli radni PiS i PO. W obecnej kadencji spór przycichł.

(J(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(40)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dobre miejsce na plazmową spalarnie śmieci niebezpiecznych albo na lotnisko dla małych samolotów.

10:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prawdziwe pole golfowe ....to by było coś !

10:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Będą pieniądze to Prezydent wyremontuje ulice chyba że znów przejedzą i g...o z tego będzie.

10:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wyjątkowo zgadzam się z Prezydentem. Tez chciałbym aby powstały w tym miejscu miejsca pracy. Niech PISowcy i Lewandowski sobie latają ale poza Legnicą.

10:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Wyjątkowo zgadzam się z Prezydentem. Tez chciałbym aby powstały w tym miejscu miejsca pracy. Niech PISowcy i Lewandowski sobie latają ale poza Legnicą.[/quote]

Tak się składa, że miejsca pracy powstają w miastach z lotniskami.

10:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Wyjątkowo zgadzam się z Prezydentem. Tez chciałbym aby powstały w tym miejscu miejsca pracy. Niech PISowcy i Lewandowski sobie latają ale poza Legnicą.[/quote]

Tak się składa, że miejsca pracy powstają w miastach z lotniskami.[/quote]
Masz na myśli Radom czy Olsztyn ?

11:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Wyjątkowo zgadzam się z Prezydentem. Tez chciałbym aby powstały w tym miejscu miejsca pracy. Niech PISowcy i Lewandowski sobie latają ale poza Legnicą.[/quote]

Tak się składa, że miejsca pracy powstają w miastach z lotniskami.[/quote]


Jaki sens miałoby lotnisko w Legnicy? Wydalibyśmy wiele milionów złotych, na coś co świeciłoby pustkami jak w Radomiu...
Bliskość Wrocławia, Katowic, czy nawet Krakowa sprawia, że mamy dobre połączenia lotnicze, nie potrzebne jest tutaj kolejne lotnisko.

11:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

z pelna odpowiedzialnoscia stwierdzam ze nasz Pan Prezyden degraduje miasto Legnica do podrzędnej peryferii.

11:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dobrze , że cos jeszcze zostało po "komunie" . Jest co sprzedawać. Ale co dalej ?

11:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]z pelna odpowiedzialnoscia stwierdzam ze nasz Pan Prezyden degraduje miasto Legnica do podrzędnej peryferii.[/quote]
synku a ile razy latałeś w tym roku samolotem ?
czy ty wiesz jakie są koszty codziennego utrzymania lotniska ?
czy ty wiesz że lotnisko Katowice Pyrzyce leży 46,5 km od dworca pkp w Katowicach i dojazd trwa 50 minut
czy ty wiesz że na lotnisk Wrocław z Legnicy dojedziesz w 50 minut autostradą
o jakiej ty synku degradacji piszesz
ze grupka fanów nie będzie mogła sobie polatać za frico z Legnicy na motolotni paralotni czy innym para samolociku
chcesz mieć lotnisko wyłóż środki kup teren i buduj

11:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Wyjątkowo zgadzam się z Prezydentem. Tez chciałbym aby powstały w tym miejscu miejsca pracy. Niech PISowcy i Lewandowski sobie latają ale poza Legnicą.[/quote]

Tak się składa, że miejsca pracy powstają w miastach z lotniskami.[/quote]
Masz na myśli Radom czy Olsztyn ?[/quote]

Nawiedzeni lataniem niech sprawdzą ile miasto Radom musi dopłacać do lotniska, z którego nikt nie lata.

11:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

nawiedzenie chęcią sprzedaży lotniska niech najpierw przeczytają umowę między urzędem miasta a agencją która przekazała za psie pieniądze tereny lotniska pod władanie urzędu miasta. Wiecie że jest tam zapis,że kwota za którą miasto kupiło ten teren może być zwiększona, jesli miasto nie utrzyma przeznaczenia tego terenu?\
i teraz jak nam agencja dopierdzieli wyrównanie za działki inwestycyjne ze średnią ich wartością, to mniej wiecej 3x budżet miasta Legnicy. Ciekawe kto to spłaci i kiedy.

nie mówiąc już o sprzedazy za śmieszne pieniądze działki pod Auchan, które to sprzedało część działki pod castoramę za cenę większa niż tą , za którą kupiło całość gruntu:)

jak dla mnie to niegospodarność pełną gębą, ale co ja tam wiem:)

01:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Wyjątkowo zgadzam się z Prezydentem. Tez chciałbym aby powstały w tym miejscu miejsca pracy. Niech PISowcy i Lewandowski sobie latają ale poza Legnicą.[/quote]

Tak się składa, że miejsca pracy powstają w miastach z lotniskami.[/quote]

Japończycy w strefie wałbrzyskiej spodkami lądują ...

02:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ci którzy wiwatują prezydentowi w jego pomysłach i ci którzy na niego głosowali- nie krzyczcie że zakorkowana ul Rzeczypospolita, że dziury w drogach, że ruch pojazdów ciężarowych zwiększył się itp.

02:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W Jaworze na Strefie DSAG S3 Rozkłada sie Mercedes z budową silników. Jaworzanie odstąpią wam miejsca pracy na strefie w Legnicy. I problem bezrobocia w Legnicy załatwiony. Nie bądzcie naiwni, że ktoś za 3 ha na lotnisku da 5,5 miliona netto blisko marudzących mieszkańców ul Myrka którym przeszkadza nawet pisk driftujących samochodów. A Jeżeli chodzi o Motolotnie i Paralotnie to nam tak to lotnisko wcale do szczęścia nie jest potrzebne. I nie korzystamy z lotniska za (free) darmo tylko płacimy za wynajęcie terenu już drugi rok zgodnie z podpisaną umową z SAG

02:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

lotnisko zlikwidują (wszelkimi sposobami) ... jeszcze do kompletu obwodnice przez srodek Piekar walną.

03:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Skandaliczna decyzja, ten teren w obecnym stanie i jego przyszłościowym potencjałem jest dużo więcej wart. Ale Krzak szykuje się na odejście, albo koniec świata i na przyszłości już mu nie zależy.

03:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jest taka akcja
:)

" Lotnisko trzeba wygasić by zbudować lotnisko "

03:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Te trzy kawałki może sprzedać jak mu się w ogóle kupiec znajdzie. A reszta lotniska musi poczekać na lepsze czasy. Małe lotnisko sportowo rekreacyjne ma rację bytu niestety Prezydent ma klapki na oczach. Świebodzice rusza z Małym Lotniskiem tam władze widzą przyszłość i wcale tam Radomia nie zbudowano. Teren trawiasty to 900m x 200 to około 18 hektarów. Z tego co wiem Kaczawskie Towarzystwo Lotnicze w Legnicy występowało o pozostawienie funkcji lotniczej terenu trawiastego poza pasem startowym o 700m x 100m to jest 7 ha. I tyle potrzeba do zarejestrowania Lądowiska.
Tyle wystarczy aby w Legnicy młodzież mogła się kształcić w kierunku lotnictwa i spełniali swoje marzenia o lataniu. A wy internauci to wszystko na nie. Most nie lotnisko nie odkrywka brunatnego nie inteligentne światła nie itd. A w d..e wsadzćie sobie te Lotnisko pogadamy za parę lat. Lotniska nie odda i nic tam się nie wybuduje chyba, że baraki dla Syryjczyków. Ach oni też nie. Pozdrawiam

04:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie mogła by powstać jakaś atrakcja turystyczna? By ludzie przyjeżdżali do nas z Polski, Europy? Np jak jest w Krasiejowie park dinozaurów, w Zatorze Energylandia , Warszawie Centrum Nauki Kopernik...

06:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

13, 5 miliona? To bardzo duzo. Taka sygnalizacja typu"smart" kosztuje tylko 20 milionow. I jak na razie sie nie sprawdza.

06:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Wyjątkowo zgadzam się z Prezydentem. Tez chciałbym aby powstały w tym miejscu miejsca pracy. Niech PISowcy i Lewandowski sobie latają ale poza Legnicą.[/quote]

Tak się składa, że miejsca pracy powstają w miastach z lotniskami.[/quote]
Masz na myśli Radom czy Olsztyn ?[/quote]

Lotniska nie buduje sie na dwa sezony. Jak ty sobie wyobrazasz rozwoj na przyklad turystyki na Mazurach bez lotniska?
Poza tym to w Legnicy podpadaloby pod kategorie "general aviation" to znaczy avionetki biznesowe, sport, szkolenia. Ale to tez jest biznes.

07:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nóż się otwiera...jak można doprowadzić do likwidacji lotniska by potem sprzedawać po kawałku. Gdzie obiecane tysiące miejsc pracy? Czyżby ktoś manipulował legniczanami?

07:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Wyjątkowo zgadzam się z Prezydentem. Tez chciałbym aby powstały w tym miejscu miejsca pracy. Niech PISowcy i Lewandowski sobie latają ale poza Legnicą.[/quote]

Tak się składa, że miejsca pracy powstają w miastach z lotniskami.[/quote]
Masz na myśli Radom czy Olsztyn ?[/quote]

Lotniska nie buduje sie na dwa sezony. Jak ty sobie wyobrazasz rozwoj na przyklad turystyki na Mazurach bez lotniska?
Poza tym to w Legnicy podpadaloby pod kategorie "general aviation" to znaczy avionetki biznesowe, sport, szkolenia. Ale to tez jest biznes.[/quote]

Jak rany, znowu ktoś wyskakuje z tym Radomiem. W Radomiu to jest nie tylko lotnisko, ale port lotniczy. Międzynarodowy. Tuż pod Warszawą. Mówiąc obrazowo - na wsi buduje się mały sklepik, który można rozbudować w razie potrzeb, nie od razu supermarket. W Legnicy najważniejsze jest, żeby było jakiekolwiek lotnisko, z możliwością rozbudowy w miarę potrzeby. Jedną indyjską fabrykę samochodów już straciliśmy kiedy okazało się, że prezesi nie będą mieli gdzie wylądować w drodze z Indii do fabryk Rovera w Wielkiej Brytanii (samoloty z np. samochodową elektroniką czy innymi częściami zresztą też), że to lotnisko jest tylko na mapach. A przedtem montownię monitorów. A za tymi inwestycjami poszłyby następne, nawet z kompletnie innych dziedzin. Lotnisko biznesowo-sportowe miałoby spore szanse zmienić się w coś znacznie większego. Gdyby było.

07:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Lotnisko to prawdopodobnie zabytek powinien się ktoś tym zająć. Teren w okolicy Legnickiej giełdy stoi odłogiem dlaczego tam nic się nie buduje?

08:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nikt nie da takiej kasy za te kawałki. Inwestorzy mogą na Legnickim Polu kupić hektar za 100-300 tyś PLN a najlepiej za darmo jak w LSSE. Naiwni!!! Jeszcze trochę i Prezydent zmieni zdanie zobaczy, że to nie przelewki i będzie szukał inwestora latającego na wywozy towarów samolotem. Na kolanach!!!

09:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Najpierw zagospodarować teren przy rondzie później na giełdzie a łapki precz od lotniska.

09:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="An2"]Nikt nie da takiej kasy za te kawałki. Inwestorzy mogą na Legnickim Polu kupić hektar za 100-300 tyś PLN a najlepiej za darmo jak w LSSE. Naiwni!!! Jeszcze trochę i Prezydent zmieni zdanie zobaczy, że to nie przelewki i będzie szukał inwestora latającego na wywozy towarów samolotem. Na kolanach!!![/quote]

To nie znasz prezydenta. W życiu się do błędu nie przyzna. :)

09:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To nie jest lotnisko tylko stary, zniszczony pas startowy. Żadnego lotniska w Legnicy nie potrzebujemy. Inna sprawa, że miasto powinno najpierw zadbać o sprzedaż innych terenów, a na "lotnisku" organizować okazjonalnie jakieś imprezy. Jak wszystkie inne tereny pod inwestycje opchniemy to wtedy można pomyśleć o likwidacji "lotniska".

09:00, 23.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]13, 5 miliona? To bardzo duzo. Taka sygnalizacja typu"smart" kosztuje tylko 20 milionow. I jak na razie sie nie sprawdza.[/quote]

ale pokazuje temperaturę . To chyba działa jak należy ?

01:00, 24.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="memento momento"]nawiedzenie chęcią sprzedaży lotniska niech najpierw przeczytają umowę między urzędem miasta a agencją która przekazała za psie pieniądze tereny lotniska pod władanie urzędu miasta. Wiecie że jest tam zapis,że kwota za którą miasto kupiło ten teren może być zwiększona, jesli miasto nie utrzyma przeznaczenia tego terenu?\
i teraz jak nam agencja **** wyrównanie za działki inwestycyjne ze średnią ich wartością, to mniej wiecej 3x budżet miasta Legnicy. Ciekawe kto to spłaci i kiedy.

nie mówiąc już o sprzedazy za śmieszne pieniądze działki pod Auchan, które to sprzedało część działki pod castoramę za cenę większa niż tą , za którą kupiło całość gruntu:)

jak dla mnie to niegospodarność pełną gębą, ale co ja tam wiem:)[/quote]


gamoniu

a wiesz kto zapłacił za uzbrojenie terenu i potem sprzedał działkę uzbrojoną???

to się dowiedz i potem pisz

01:00, 24.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="omg"]To nie jest lotnisko tylko stary, zniszczony pas startowy. Żadnego lotniska w Legnicy nie potrzebujemy. Inna sprawa, że miasto powinno najpierw zadbać o sprzedaż innych terenów, a na "lotnisku" organizować okazjonalnie jakieś imprezy. Jak wszystkie inne tereny pod inwestycje opchniemy to wtedy można pomyśleć o likwidacji "lotniska".[/quote]

OMG nie będę Tobie ubliżał bo nie chciało sie przeczytać postów wyżej .Za dużo do czytania?? Że Ty nie chcesz to nie znaczy, że za parę lat miasto będzie szukało terenu pod lotnisko ale to już będzie za późno. Nikt tu tak dużej kasy nie wyłoży na terenie konfliktowym. Jak ktoś kupi to się przekona na własnej skórze, że pieniądze wyrzucił w błoto.

08:00, 24.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Inwestorzy wykładajcie swoje dudki a podatkami was obłożymy w przyszłości. Co Już czkawkę macie.
Ach na tym niby zniszczonym pasie mogą lądować lekkie samoloty po usunięciu spalonych gum po samochodach.

08:00, 24.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Teren byłego Lotniska powinien pozostać na funkcje lotnicze.

08:00, 24.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="doOMG"][quote="omg"]To nie jest lotnisko tylko stary, zniszczony pas startowy. Żadnego lotniska w Legnicy nie potrzebujemy. Inna sprawa, że miasto powinno najpierw zadbać o sprzedaż innych terenów, a na "lotnisku" organizować okazjonalnie jakieś imprezy. Jak wszystkie inne tereny pod inwestycje opchniemy to wtedy można pomyśleć o likwidacji "lotniska".[/quote]

OMG nie będę Tobie ubliżał bo nie chciało sie przeczytać postów wyżej .Za dużo do czytania?? Że Ty nie chcesz to nie znaczy, że za parę lat miasto będzie szukało terenu pod lotnisko ale to już będzie za późno. Nikt tu tak dużej kasy nie wyłoży na terenie konfliktowym. Jak ktoś kupi to się przekona na własnej skórze, że pieniądze wyrzucił w błoto.[/quote]

Dokładnie. Lotnisko to coś więcej niż uzbrojenie, dużo więcej niż równowartość paru hektarów na których można postawić supermarkety. To brak wysokiej zabudowy w okolicy i parę innych rzeczy. Coś czego wartość uzyskania w przyszłości przekracza wielokrotnie sumę uzyskaną ze sprzedaży terenu. A z drugiej strony - lotnisko w XXI wieku jest i coraz bardziej będzie dla miasta tym, czym była kolej w XIXw. (też były miasta, które rezygnowały albo się nie załapały, dziś są zamierającymi miasteczkami, w zasadzie takimi większymi wsiami bez perspektyw).
Dziś rano w radiowej Jedynce była audycja o tym, jakim dobrodziejstwem są lotniska dla Szczecina czy Lublina, a my tu mamy dyżurnego psa Pawłowa, który na hasło "lotnisko" wyskakuje zawsze z Radomiem.

09:00, 24.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="x-men"][quote="memento momento"]nawiedzenie chęcią sprzedaży lotniska niech najpierw przeczytają umowę między urzędem miasta a agencją która przekazała za psie pieniądze tereny lotniska pod władanie urzędu miasta. Wiecie że jest tam zapis,że kwota za którą miasto kupiło ten teren może być zwiększona, jesli miasto nie utrzyma przeznaczenia tego terenu?\
i teraz jak nam agencja **** wyrównanie za działki inwestycyjne ze średnią ich wartością, to mniej wiecej 3x budżet miasta Legnicy. Ciekawe kto to spłaci i kiedy.

nie mówiąc już o sprzedazy za śmieszne pieniądze działki pod Auchan, które to sprzedało część działki pod castoramę za cenę większa niż tą , za którą kupiło całość gruntu:)

jak dla mnie to niegospodarność pełną gębą, ale co ja tam wiem:)[/quote]


gamoniu

a wiesz kto zapłacił za uzbrojenie terenu i potem sprzedał działkę uzbrojoną???

to się dowiedz i potem pisz[/quote]

pięknie, właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem:)
nie zapytasz o pierwszą część mojej wypowiedzi?

07:00, 26.03.2016
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko idiota likwiduje jedną z lokomotyw napędowych biznesu , czyli transport , władze miasta jeszcze mogą się wykazać i zlikwidować połączenie z autostradą dobić koleje . Potem pozostanie tylko ogłosić Legnicę największą wiochą świata , a inwestorzy będą walić tysiącami , ale drzwiami od stodoły ... A tereny pod fabryki są na terenach po zniszczonych przez czerwonych legnickich fabrykach

07:00, 27.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko idiota likwiduje jedną z lokomotyw napędowych biznesu , czyli transport , władze miasta jeszcze mogą się wykazać i zlikwidować połączenie z autostradą dobić koleje . Potem pozostanie tylko ogłosić Legnicę największą wiochą świata , a inwestorzy będą walić tysiącami , ale drzwiami od stodoły ... A tereny pod fabryki są na terenach po zniszczonych przez czerwonych legnickich fabrykach

07:00, 27.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko idiota likwiduje jedną z lokomotyw napędowych biznesu , czyli transport , władze miasta jeszcze mogą się wykazać i zlikwidować połączenie z autostradą dobić koleje . Potem pozostanie tylko ogłosić Legnicę największą wiochą świata , a inwestorzy będą walić tysiącami , ale drzwiami od stodoły ... A tereny pod fabryki są na terenach po zniszczonych przez czerwonych legnickich fabrykach

07:00, 27.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko idiota likwiduje jedną z lokomotyw napędowych biznesu , czyli transport , władze miasta jeszcze mogą się wykazać i zlikwidować połączenie z autostradą dobić koleje . Potem pozostanie tylko ogłosić Legnicę największą wiochą świata , a inwestorzy będą walić tysiącami , ale drzwiami od stodoły ... A tereny pod fabryki są na terenach po zniszczonych przez czerwonych legnickich fabrykach

07:00, 27.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%