Nagrodzona „Kryształem PR-u” legnicka kampania „Magiczna Legnica” łudząco przypomina toruńską akcję wizerunkową sprzed pięciu lat. Mamy do czynienia z plagiatem, czy inspiracją?
- Zdaję sobie sprawę, że w kulturze i sztuce można korzystać z prawa cytatu a nawet dozwolone jest czerpanie z cudzych dzieł. Wiem też, że każda inspiracja ma swoje granice - nie tylko prawne, ale i etyczne. Z perspektywy grafika i osoby pracującej w instytucji kultury posługiwanie się tak odtwórczą pracą nie powinno być powodem do dumy, zwłaszcza gdy stawką jest wizerunek miasta – powiedzała artystka dziennikarzom toruńskiego portalu.
Tymczasem legnicki ratusz zapewnia, że o żadnym plagiacie nie może być mowy. Ewa Szczecińska-Zielińska, dyrektor wydziału promocji i komunikacji społecznej w legnickim ratuszu, pod której kierownictwem powstała kampania „Magiczna Legnica”, mówi wręcz, że cała sprawa to jedno wielkie nieporozumienie.
- Jeśli już mamy do czynienia z plagiatem, to w takim sensie, że Jaśnikowski splagiatował swój własny obraz z 2010 roku. Cała ta sprawa tylko szkodzi wizerunkowi naszego legnickiego artysty, a nie urzędnikom. Nie mamy sobie nic do zarzucenia. Faktycznie okładka naszego kalendarza jest podobna, do grafiki z Torunia. Ale to przypadek, bo dobraliśmy akurat taką a nie inną ogólnodostępną czcionkę – wyjaśnia dyrektor Szczecińska-Zielińska.
Sprawa ma jeszcze drugi aspekt. Konkurs “Kryształy PR-u” organizuje Grupa PRC z Czeladzi. Ta sama, która w grudniu 2016 na zlecenie legnickiego magistratu zorganizowała event w Galerii Piastów wchodzący w skład kampanii. Faktura opiewała na prawie 5 tys. zł.
Niespełna rok później PRC nagrodziła Legnicę za „Magiczną Legnicę”. Firma ta w rejestrze umów z urzędem miasta pojawia się jeszcze kilka razy. Za drobne kwoty (od 650 zł do 3 tys. zł) PRC szkoliła legnickich urzędników.
- To, że współpracujemy z PRC nie jest żadną tajemnicą. Prezes firmy Sebastian Chachołek jest właścicielem większości prac Jaśnikowskiego i założycielem Muzeum Realizmu Magicznego. W głosowaniu nad najlepszą w kraju kampanią nie brał wówczas udziału ze względów etycznych – tłumaczy szefowa promocji w ratuszu.
I dodaje na koniec. - „Magiczna Legnica” została nagrodzona jako najlepsza kampania, która trwała rok i składała się z wielu wydarzeń. A nie za okładkę miejskiego kalendarza.
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
Ale czarują, chcieli być jak Toruń, tylko że Legnica z piernikami nie ma wiele wspólnego, no chyba że Zaleski prezydent Torunia, który też ma SLDowskie barwy. No i długów zaciagnietych na różne inwestycje jak np halę jordanki. Toruń ma tramwaje ,Legnica też, jeden w zajezdni. Była też afera z płatnym parkingami bo urzędnicy sobie przyznawali abonamenty na parkowanie pod urzędem. A co do rowerów miejskich, właśnie Toruń będzie musiał wybierać nowego operatora bo skończył się okres umowy, w przetargu ponownie wystartowała firma z Rzeszowa ale dała zbyt wysoką cenę, nie wiadomo czy będą rowery. Toruń ma też nowe mosty ale tam to są szerokie nie jakieś kładki jak w Legnicy. W czym magiczna jest Legnica? Chyba w tym że nie ma tutaj rydzyka, jeśli zapytać się polaków z czym kojarzy się Toruń to ludzie mówią o Tadeuszu ojcu Tadeuszu. A przecież to miasto Kopernika i piernika.
Jest Złotoria i Głogowo podobne miejscowości.
A i jeszcze jedno, w Toruniu chodniki są proste i nie ma wysokich krawężników na przejściu dla pieszych. A rowerzyści nie muszą wciskać przycisków, fotokomórki robią to automatycznie. Mimo że blok stoi na bloku to jest zielono na osiedlach. Buduje się też parkingi na osiedlach by mieszkańcy mieli gdzie parkować. Magia po prostu.
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
9 osób na etacie w UM wysmażyło taki pasztet. Teraz niech Toruń wystapi o prawa autorskie a całe miasto za tych "fahofcuw" zapłaci.
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
Czary mary numer stary. A miała być taka kreatywna... Tadeusz, otwórz oczy.
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
Jednego czego Pani Dyr. Ewie nie można odmówić to tupetu.
To że będzie zaprzeczać to oczywiste. Nikt nie posądza tej Pani o odwagę cywilną.
Aczkolwiek mówienie, że to Toruń splagiatował malarza to już szczyt wszystkiego.
A nade wszystko informacja, że gremium wręczające tzw. Kryształy PR zarówno wcześniej jak i później dostawało zlecenia z magistratu zakrawa o kpinę.
Oznacza to, że ten kryształek wart jest tyle co jego wyprodukowanie.
Nie został wręczony za pracę, za kreatywność, tylko de facto przedsiębiorca zgodnie z prawem wręczył swojemu Klientowi suwenir, taki sam jak przedsiębiorcy wręczają sobie np. z okazji świąt, a w tym przypadku z okazji dobrej współpracy.
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
[quote="Gość"]Czary mary numer stary. A miała być taka kreatywna... Tadeusz, otwórz oczy.[/quote]
Spadaj dziadu.
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
[quote="Gość"]9 osób na etacie w UM wysmażyło taki pasztet. Teraz niech Toruń wystapi o prawa autorskie a całe miasto za tych "fahofcuw" zapłaci.[/quote]
Zwolnic połowę tych urzędasów !!!!
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
[quote="Gość"][quote="Gość"]Czary mary numer stary. A miała być taka kreatywna... Tadeusz, otwórz oczy.[/quote]
Spadaj dziadu.[/quote]
Ewa. To jest niegrzeczne. Daj spokój.
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
To muszą być same fakenewsy i kłamstEWKA.
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
Jaki sąd będzie badał podejrzenie o plagiat ? Ten z Torunia czy z Legnicy ?
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
Nie płacz Ewka w Legnicy miejsca brak
Anonimowy Gość03:00, 19.12.2017
Trzeba było odwrócić kobietę w drugą stronę albo pokazać mężczyznę.
I nie byłoby sprawy.
Anonimowy Gość04:00, 19.12.2017
Czas już pożegnać Ewkę.
Anonimowy Gość04:00, 19.12.2017
[quote="arte"]Jednego czego Pani Dyr. Ewie nie można odmówić to tupetu.
To że będzie zaprzeczać to oczywiste. Nikt nie posądza tej Pani o odwagę cywilną.
Aczkolwiek mówienie, że to Toruń splagiatował malarza to już szczyt wszystkiego.
A nade wszystko informacja, że gremium wręczające tzw. Kryształy PR zarówno wcześniej jak i później dostawało zlecenia z magistratu zakrawa o kpinę.
Oznacza to, że ten kryształek wart jest tyle co jego wyprodukowanie.
Nie został wręczony za pracę, za kreatywność, tylko de facto przedsiębiorca zgodnie z prawem wręczył swojemu Klientowi suwenir, taki sam jak przedsiębiorcy wręczają sobie np. z okazji świąt, a w tym przypadku z okazji dobrej współpracy.[/quote]
Skoro Toruń jest autorem plagiatu, to nie ma się co certolić i trza ich pozwać o odszkodowanie. To was uwiarygodni.
Anonimowy Gość05:00, 19.12.2017
Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????
Anonimowy Gość05:00, 19.12.2017
[quote="Gość"]Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????[/quote]
Publiczne Relacje tzw pijar musi być. Warto by zwiększyć drużynę do 34 osób. Gdzieś dzieci które ukończyły szkoły musza pracować
Anonimowy Gość05:00, 19.12.2017
[quote="Gość"][quote="Gość"]Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????[/quote]
Publiczne Relacje tzw pijar musi być. Warto by zwiększyć drużynę do 34 osób. Gdzieś dzieci które ukończyły szkoły musza pracować[/quote]
Dzieci notabli miejskich i działaczy partyjnych dodaj
Anonimowy Gość06:00, 19.12.2017
Swoją drogą kampania o magicznej Legnicy bardzo udana
Anonimowy Gość06:00, 19.12.2017
[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????[/quote]
Publiczne Relacje tzw pijar musi być. Warto by zwiększyć drużynę do 34 osób. Gdzieś dzieci które ukończyły szkoły musza pracować[/quote]
Dzieci notabli miejskich i działaczy partyjnych dodaj[/quote]
Nie po to ludzie robią po maturze studia by zasuwać w fabrykach dla obcego kapitału. Praca w urzędzie nie przynosi worka pieniędzy co miesiąc. To skromne wypłaty i nie ,a czego zazdrościć. Należy też pamiętać by pracując z ludźmi pracować dla ludzi.
Anonimowy Gość07:00, 19.12.2017
Drogi POrtalu lca - wyskakujące przy niemal każdym kliknięciu facjaty platformersów doprowadzą odwiedzających portal do NIESTRAWNOŚCI !!. Co za dużo to niezdrowo - miejcie to na uwadze !. Taka nachalność nie przysporzy im fanów, efekt będzie odwrotny od zamierzonego i pan R zaliczy kolejną piękną przegraną !. I dobrze mu tak bo to wyjątkowy pyszałek i arogant !!!.
Anonimowy Gość07:00, 19.12.2017
Ale bezczelna baba. Skopiowała, a dumnie chodziła jako fachowiec, a fachowiec okazał się tylko złodziejką innych pomysłów. Bo nie tylko plagiatem jest kampania ale również plagiatem jest hasło, przecież od lat tak się promuje Kraków " Magiczny Kraków". Do tego my wszyscy zapłaciliśmy za to, a jeszcze za nasze pieniądze dopiero studiowała Pr, a na dodatek kupiła sobie nagrodę. Wstyd na całą Polskę przez takie dno intelektualne.
Anonimowy Gość07:00, 19.12.2017
Wow, ktoś w końcu odkrył że Jasnikowski niczego nie odkrył ;) tylko powiela oklepane pomysły, a że Legnica magiczna jest tylko z nazwy, a 9 osób zatrudnionych w magistracie musi wszystko zlecać i nawet nie raczy sprawdzić czy aby nie kopiują nie swoich konceptów (jak np. krój czcionki czy motyw przewodni)
Anonimowy Gość07:00, 19.12.2017
Sorry, ale nie widzę plagiatu. Powszechnie stosowana stylistyka w naszej epoce i tyle. Z obecną obsadą Ratusza mi nie po drodze, będę głosował na kogo innego (na pewno mniej zadłużającego Legnicę i szanującego zieleń, nie budującego autostrady przez park i planującego zabetonowanie Placu Słowiańskiego czy zabudowę innych skwerów), ale bez przesady, bądźmy obiektywni. Gdzie tu plagiat? Żółte/złote litery na niebieskim tle? Co trzeci plakat jest chyba dziś w takiej kolorystyce, to bardzo popularny zestaw (spece od prania mózgu dawno umieścili go wysoko w rankingu skuteczności). Kobieta na plakacie (lewy profil)? Faktycznie, niesamowite odkrywcze. Klimat graciarni, dekonstrukcji, grochu z kapustą, czy jak to jeszcze nazwać, to też znak naszych czasów. Krótko mówiąc, żyjemy w mało oryginalnych czasach (zresztą, czy kiedykolwiek były inne?), o ustalonych, powtarzających się schematach i stylistyce. Podobieństwa są nieuniknione.
Porównajcie sobie okładki czasopism. Na co drugiej szczerzy się jakaś blondyna, na górze tytuł, z boku (z jednej strony lub z obu, czasem również na górze) małe tytuły, na dole jakiś większy. Kto komu ukradł layout? Poszczególne samochody tej samej klasy i wielkości pochodzące od różnych producentów nieraz można odróżnić tylko po małym logo wytwórcy, tak są podobne. No przykro mi, w takich czasach żyjemy, tłuczenia na okrągło sprawdzonych schematów, ale plagiatu w tym na ogół tyle, ile, za przeproszeniem, artyzmu.
Nie szukajcie wszędzie afer na siłę. To też w naszych czasach nosi znamiona plagiatu ;-). A przynajmniej jest mało oryginalne, niestety.
Anonimowy Gość07:00, 19.12.2017
[quote="niePO"]Drogi POrtalu lca - wyskakujące przy niemal każdym kliknięciu facjaty platformersów doprowadzą odwiedzających portal do NIESTRAWNOŚCI !!. Co za dużo to niezdrowo - miejcie to na uwadze !. Taka nachalność nie przysporzy im fanów, efekt będzie odwrotny od zamierzonego i pan R zaliczy kolejną piękną przegraną !. I dobrze mu tak bo to wyjątkowy pyszałek i arogant !!!.[/quote]
A nie przeszkadza ci, jak w każdej godzinie programów TVPiS wyskakują z jakimiś moralizatorskimi tekstami faceci w czarnych sukienkach?
Anonimowy Gość07:00, 19.12.2017
[quote="Gość"][quote="niePO"]Drogi POrtalu lca - wyskakujące przy niemal każdym kliknięciu facjaty platformersów doprowadzą odwiedzających portal do NIESTRAWNOŚCI !!. Co za dużo to niezdrowo - miejcie to na uwadze !. Taka nachalność nie przysporzy im fanów, efekt będzie odwrotny od zamierzonego i pan R zaliczy kolejną piękną przegraną !. I dobrze mu tak bo to wyjątkowy pyszałek i arogant !!!.[/quote]
A nie przeszkadza ci, jak w każdej godzinie programów TVPiS wyskakują z jakimiś moralizatorskimi tekstami faceci w czarnych sukienkach?[/quote]
Wielu osobom przeszkadzają wyskakujące we wszystkich wątkach na dowolny temat komentarze z jakimiś pomylonymi tekstami o czarnych sukienkach, obywatelach obcego państwa Watykan itp. Ich nachalność niedługo zacznie przyprawiać odwiedzających portal o NIESTRAWNOŚCI !! ;-)
Anonimowy Gość08:00, 19.12.2017
Brawo Tadeusz! Jeszcze więcej zatrudnij takich niekompetentnych pracowników. Najlepiej takich którzy kłamią że coś potrafią i manipulują innymi a Ty nie potrafisz sprawdzić czy są kompetentni tylko łykasz jak pelikan ich kłamstwa. Otwórz oczy chłopie i zwolnij tego kręta.
Anonimowy Gość08:00, 19.12.2017
Hahaha co chwilę wpadki i literówki u Tadeusza na profilach społecznościowych a teraz jeszcze plagiat.
Anonimowy Gość08:00, 19.12.2017
Może anonimowa ankieta wśród pracowników, z pytaniami otwartymi za co Ewa powinna dostać dyscyplinarne?
Anonimowy Gość09:00, 19.12.2017
Wow polecieli na grubo xD
Anonimowy Gość09:00, 19.12.2017
[quote="Ekspert"]Może anonimowa ankieta wśród pracowników, z pytaniami otwartymi za co Ewa powinna dostać dyscyplinarne?[/quote]
Ankiety to sobie rób z żoneczką głupku.
Anonimowy Gość10:00, 19.12.2017
[quote="Gość"][quote="Ekspert"]Może anonimowa ankieta wśród pracowników, z pytaniami otwartymi za co Ewa powinna dostać dyscyplinarne?[/quote]
Ankiety to sobie rób z żoneczką głupku.[/quote]
Ewa skąd ta agresja?
Anonimowy Gość10:00, 19.12.2017
[quote="Ekspert"][quote="Gość"][quote="Ekspert"]Może anonimowa ankieta wśród pracowników, z pytaniami otwartymi za co Ewa powinna dostać dyscyplinarne?[/quote]
Ankiety to sobie rób z żoneczką głupku.[/quote]
Ewa skąd ta agresja?[/quote]
A jak tam żoneczka? Co u niej? Ankieta "wyszła" czy coś nie tak?
Anonimowy Gość10:00, 19.12.2017
Miejski inżynier ruchu omal nie wyleciał z roboty za chwilę szczerości z dziennikarzem, gdy chlapnął że miasto szykuje się do pobierania opłat za wjazd do centrum. W tym przypadku pani dyrektor zapewne dostanie premię. Czy ktoś jeszcze odnosi wrażenie, że prezydent Legnicy od pewnego czasu działa na opak?
Anonimowy Gość11:00, 19.12.2017
Jest to pierwsza od dawien dawna wpadka wizerunkowa Krzakowskiego, która bezpośrednio Go obciąża, a przede wszystkim obciąża Urząd. Krzakowski oberwie wizerunkowo, opozycja będzie mu to wypominała przy każdej okazji, tym bardziej, że za rok wybory. Ponadto jest to wpadka, która może mieć swoje konsekwencje prawne, z pozwem o odszkodowanie w ramach praw autorskich włącznie.
Wszelkie dotychczasowe zgrzyty w UM nie dotyczyły prezydenta. Umiejętnie się od nich odcinał. Były to zazwyczaj błędy ludzi, i tak to było pokazywane. Tu od Ewki się nie odetnie, a to dlatego, że od 2 lat jest jej promotorem. Pewnie zaryzykuje i ustami Rodaka, tak jak dotychczas, będzie mówił, że tematu nie ma. Być może równolegle, po cichu, zawrą ugodę z toruńską artystką, a ona uzna, że tematu nie ma.
Tak czy siak mit pijarowskiej gwiazdy UM ostatecznie rozsypał się jak domek z kart. Domek, który nigdy nie był oparty na solidnych fundamentach.
Smaczku dodaje fakt, że Kryształ PR to jedna wielka ściema i forma gratyfikacji za powierzane zlecenia.
Anonimowy Gość11:00, 19.12.2017
Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????
1. Osoba od robienia zdjęć p.Ewie nie wszystkie toaletowe sweet focie wychodzą, czasem przysiadzie/przyklei się do VIP to niech pracownik fotkę pstryknie.
2. Osoba do obsługi fanpage PR urzędu.
3. Osoba do obsługi fanpage urzędu miasta.
4 Osoba do obsługi fanpage Tadeusza Krzakowskiego strony.
5. Osoba do podawania kwiatów i upominków.
6. Osoba do robienia zdjęć choć czasami prezydentowi.
7. Osoba do przygotowania zleceń znajomym Ewy na przykład filmiki.
8. Osoba To już nie ma pracy, proponuje nosić torebkę Ewie.
9 osoba to już chyba do zwolnienia
Anonimowy Gość07:00, 20.12.2017
Radio Wrocław napisało:
Jeszcze kilka tygodni temu Ewa Szczecińskia-Zielińska podkreślała, że to właśnie pod jej kierownictwem powstał projekt nagrodzony "Kryształem PR-u". Dziś nie chce komentować sprawy. Podczas oficjalnej prezentacji kalendarza miejskiego na 2018 rok, na widok mikrofonu Radia Wrocław. uciekła.
Źródło:
http://www.radiowroclaw.pl/articles/vie ... za-plagiat
Moje pytanie: co to za lider PR, który ucieka przed mikrofonem?
Wstyd.
Anonimowy Gość08:00, 20.12.2017
Usłyszałem w radio Plus Legnica tę podobno najmądrzejsza od Pr osobę w mieście, która powiedziała : "Uważam, i będę tego bronić, że projekt "Magiczna Legnica" jest wyjątkowy i autorski, i jeżeli trzeba będzie - będziemy tego dowodzić w sądzie".
Zgodzę się z panią, że projekt jest wyjątkowy, bo trzeba być wyjątkową idiotką żeby skopiować znaną kampanię innego dużego miasta w Polsce, które za tę kampanie otrzymało nagrodę kryształ PR i szczycić się że się samemu tak wspaniale wymyśliło Legnicy kampanię i tez zgłosić do tej samej nagrody podróbkę.
Jeżeli uważa pani że projekt jest "autorski" to autorski kogo pana Jasnikowskiego, pani Moniki Bojarskiej, czy autorski urzędu miasta Torunia, bo nie pani czy miasta Legnicy.
"jeżeli trzeba będzie - będziemy tego dowodzić w sądzie" rozumiem, ze już pani wie że urząd miasta albo autorka toruńskiej kampanii wystosowali do pani wezwanie sądowe, ale to pani problem i ja jako mieszkaniec Legnicy, płacący podatki nie życzę sobie aby urząd miasta wydał choć złotówkę za sprawę w sądzie "to jest w końcu pani autorki projekt" no nie?!
Anonimowy Gość08:00, 20.12.2017
[quote="Alleluja"]Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????
1. Osoba od robienia zdjęć p.Ewie nie wszystkie toaletowe sweet focie wychodzą, czasem przysiadzie/przyklei się do VIP to niech pracownik fotkę pstryknie.
2. Osoba do obsługi fanpage PR urzędu.
3. Osoba do obsługi fanpage urzędu miasta.
4 Osoba do obsługi fanpage Tadeusza Krzakowskiego strony.
5. Osoba do podawania kwiatów i upominków.
6. Osoba do robienia zdjęć choć czasami prezydentowi.
7. Osoba do przygotowania zleceń znajomym Ewy na przykład filmiki.
8. Osoba To już nie ma pracy, proponuje nosić torebkę Ewie.
9 osoba to już chyba do zwolnienia[/quote]
Czy to jest kabaret czy jakieś jaja ?
Anonimowy Gość09:00, 20.12.2017
[quote="chop"]Usłyszałem w radio Plus Legnica tę podobno najmądrzejsza od Pr osobę w mieście, która powiedziała : "Uważam, i będę tego bronić, że projekt "Magiczna Legnica" jest wyjątkowy i autorski, i jeżeli trzeba będzie - będziemy tego dowodzić w sądzie".
Zgodzę się z panią, że projekt jest wyjątkowy, bo trzeba być wyjątkową idiotką żeby skopiować znaną kampanię innego dużego miasta w Polsce, które za tę kampanie otrzymało nagrodę kryształ PR i szczycić się że się samemu tak wspaniale wymyśliło Legnicy kampanię i tez zgłosić do tej samej nagrody podróbkę.
Jeżeli uważa pani że projekt jest "autorski" to autorski kogo pana Jasnikowskiego, pani Moniki Bojarskiej, czy autorski urzędu miasta Torunia, bo nie pani czy miasta Legnicy.
"jeżeli trzeba będzie - będziemy tego dowodzić w sądzie" rozumiem, ze już pani wie że urząd miasta albo autorka toruńskiej kampanii wystosowali do pani wezwanie sądowe, ale to pani problem i ja jako mieszkaniec Legnicy, płacący podatki nie życzę sobie aby urząd miasta wydał choć złotówkę za sprawę w sądzie "to jest w końcu pani autorki projekt" no nie?![/quote]
Szanowna Efko. Pojęcia nie masz w co brniesz swoją butą. W sądzie dowolny prawnik powoda przeora twoją zakłamaną argumentację o autorskości tego projektu. Wynika z tego, że nie masz pani dyr. Ewo bladego pojęcia o prawach autorskich oraz o tym jak biegli analizują czy doszło do ich pogwałcenia. Na ten przykład w utworach muzycznych specjaliści/powołani przez sąd biegli wychwytują dwa/trzy akordy przebiegające w tej samej kolejności by stwierdzić, że do plagiatu doszło.
Na 100% jest wystosowane przedsądowe wezwanie, które otrzymała najprawdopodobniej Gmina Legnica. Na tym etapie nie da się już tego zmieść pod dywan.
Dopóki bawiła się swoimi zabawkami i za swoje nie było problemu. Teraz niestety bawi się nie swoimi zabawkami i nie za swoje.
Anonimowy Gość09:00, 20.12.2017
Cała ta sytuacja, to wielka kompromitacja. Pani Ewa zapewne nie poniesie żadnych konsekwencji, bo wróble na dachu ćwierkają, że już przygotowuje kampanię wyborczą Krzakowskiego. Fakt, ze okazała się delikatnie mówiąc mało kreatywna nie ma znaczenia. Ważniejsze są układy i układziki. A jeśli faktycznie dojdzie do pozwu za naruszenie praw autorskich, to sprawę się załatwi po cichu. Jakaś ugoda, jakieś zlecenie i po problemie.
Sam Krzakowski jak to zwykle bywa przemilczy problem.
Anonimowy Gość09:00, 20.12.2017
Ewka odejdź, wstydu oszczędź...
Anonimowy Gość10:00, 20.12.2017
[quote="Gość"]Cała ta sytuacja, to wielka kompromitacja. Pani Ewa zapewne nie poniesie żadnych konsekwencji, bo wróble na dachu ćwierkają, że już przygotowuje kampanię wyborczą Krzakowskiego. Fakt, ze okazała się delikatnie mówiąc mało kreatywna nie ma znaczenia. Ważniejsze są układy i układziki. A jeśli faktycznie dojdzie do pozwu za naruszenie praw autorskich, to sprawę się załatwi po cichu. Jakaś ugoda, jakieś zlecenie i po problemie.
Sam Krzakowski jak to zwykle bywa przemilczy problem.[/quote]
Ale o jakiej kreatywności Ty w ogóle wspominasz?
Biegłe poruszanie się po fejsbuku to kreatywność?
Zamawianie gadżetów to kreatywność?
Robienie fotek to unikalna umiejętność?
Anonimowy Gość10:00, 20.12.2017
[quote="Gość"]Ewka odejdź, wstydu oszczędź...[/quote]
Odczep się od dziewczyny palancie.
Anonimowy Gość10:00, 20.12.2017
Logo „Legnica. Z nią zawsze po drodze” z kwadratami to też odtwórczość logo Lublina. Doliną kreatywności ratusz nie jest.
Wstyd dla miasta i mieszkańców.
Nie wybierajcie znów Krzaka — bo siara!
Anonimowy Gość11:00, 20.12.2017
Ewka odejdź, wstydu oszczędź...
Anonimowy Gość11:00, 20.12.2017
[quote="Gość"][quote="Alleluja"]Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????
1. Osoba od robienia zdjęć p.Ewie nie wszystkie toaletowe sweet focie wychodzą, czasem przysiadzie/przyklei się do VIP to niech pracownik fotkę pstryknie.
2. Osoba do obsługi fanpage PR urzędu.
3. Osoba do obsługi fanpage urzędu miasta.
4 Osoba do obsługi fanpage Tadeusza Krzakowskiego strony.
5. Osoba do podawania kwiatów i upominków.
6. Osoba do robienia zdjęć choć czasami prezydentowi.
7. Osoba do przygotowania zleceń znajomym Ewy na przykład filmiki.
8. Osoba To już nie ma pracy, proponuje nosić torebkę Ewie.
9 osoba to już chyba do zwolnienia[/quote]
Czy to jest kabaret czy jakieś jaja ?[/quote]
To się nadaje do Telewizji !!!!
Anonimowy Gość11:00, 20.12.2017
Wyobraźcie sobie taką sytuację. Szef zacnej firmy, chcąc poprawić wizerunek tejże firmy planuje kampanię promocyjna. zadanie zleca swojemu specowi od PR. Ten zadanie wykonuje. Kampania jest fajna. Pijarowiec dostaje premię - w końcu to on jest autorem sukcesu. Ale po jakimś czasie okazuje się, że autor czy to z lenistwa, czy z baraku własnych pomysłów kampanię zbudował z elementów "zapożyczonych" od konkurencji. Od jednych pożyczył hasło od innych oprawę graficzną.
A teraz pytanie. Co zrobiłby szef owej firmy? Czy kolejną kampanię powierzy temu samemu specowi?
Anonimowy Gość11:00, 20.12.2017
[quote="Gość"]Wyobraźcie sobie taką sytuację. Szef zacnej firmy, chcąc poprawić wizerunek tejże firmy planuje kampanię promocyjna. zadanie zleca swojemu specowi od PR. Ten zadanie wykonuje. Kampania jest fajna. Pijarowiec dostaje premię - w końcu to on jest autorem sukcesu. Ale po jakimś czasie okazuje się, że autor czy to z lenistwa, czy z baraku własnych pomysłów kampanię zbudował z elementów "zapożyczonych" od konkurencji. Od jednych pożyczył hasło od innych oprawę graficzną.
A teraz pytanie. Co zrobiłby szef owej firmy? Czy kolejną kampanię powierzy temu samemu specowi?[/quote]
W prywatnej firmie gdzie właściciel wie jak ciężko pracuje się nad przychodami - na pewno nie.
Ale tutaj to inna sprawa. Luz. Nie moja kasa, duży budżet. Idziemy szeroko. A że spec troszczy się o to aby na fotkach czoło mu się nie świeciło, to jest to spec tzw. nieusuwalny. Mierny ale wierny.
Anonimowy Gość11:00, 20.12.2017
[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Alleluja"]Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????
1. Osoba od robienia zdjęć p.Ewie nie wszystkie toaletowe sweet focie wychodzą, czasem przysiadzie/przyklei się do VIP to niech pracownik fotkę pstryknie.
2. Osoba do obsługi fanpage PR urzędu.
3. Osoba do obsługi fanpage urzędu miasta.
4 Osoba do obsługi fanpage Tadeusza Krzakowskiego strony.
5. Osoba do podawania kwiatów i upominków.
6. Osoba do robienia zdjęć choć czasami prezydentowi.
7. Osoba do przygotowania zleceń znajomym Ewy na przykład filmiki.
8. Osoba To już nie ma pracy, proponuje nosić torebkę Ewie.
9 osoba to już chyba do zwolnienia[/quote]
Czy to jest kabaret czy jakieś jaja ?[/quote]
to pewnie plagiat DZIAŁU PROMOCJI I REKLAMY naszego Teatru w którym jest zatrudnionych 8(osiem) osób.
To się nadaje do Telewizji !!!![/quote]
Anonimowy Gość12:00, 20.12.2017
[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Alleluja"]Za co my utrzymujemy cały Wydział PR / 9 osób/ UM ????
1. Osoba od robienia zdjęć p.Ewie nie wszystkie toaletowe sweet focie wychodzą, czasem przysiadzie/przyklei się do VIP to niech pracownik fotkę pstryknie.
2. Osoba do obsługi fanpage PR urzędu.
3. Osoba do obsługi fanpage urzędu miasta.
4 Osoba do obsługi fanpage Tadeusza Krzakowskiego strony.
5. Osoba do podawania kwiatów i upominków.
6. Osoba do robienia zdjęć choć czasami prezydentowi.
7. Osoba do przygotowania zleceń znajomym Ewy na przykład filmiki.
8. Osoba To już nie ma pracy, proponuje nosić torebkę Ewie.
9 osoba to już chyba do zwolnienia[/quote]
Czy to jest kabaret czy jakieś jaja ?[/quote]
to pewnie plagiat DZIAŁU PROMOCJI I REKLAMY naszego Teatru w którym jest zatrudnionych 8(osiem) osób.
To się nadaje do Telewizji !!!![/quote][/quote]
Za taką reklamę jaką w Polsce robił i robi nam nasz Teatr nie miałbym nic przeciwko aby w ich dziale promocji pracowało i 15 osób. To jest prawdziwy PR. Śmiem stwierdzić, że każdy pracownik teatru jest częścią zespołu PR, bo praca każdego z nich daje takie efekty jakie od lat mamy przyjemność podziwiać.
Natomiast PR w UM Legnicy nie istnieje. Istnieje natomiast betonowy wydział propagandy.
Anonimowy Gość04:00, 20.12.2017
Ewka odejdź, wstydu oszczędź...
Anonimowy Gość04:00, 20.12.2017
[quote="Gość"]Ewka odejdź, wstydu oszczędź...[/quote]
spadaj dziadu
Anonimowy Gość06:00, 20.12.2017
Ewka odejdź, wstydu oszczędź...
Anonimowy Gość07:00, 20.12.2017
[quote="Gość"]Ewka odejdź, wstydu oszczędź...[/quote]
Przyssałeś się do Pani Ewy niczym pijawka. To jest bardzo sumienny i kompetentny urzędnik. Nie zawracaj więc du..
Anonimowy Gość08:00, 20.12.2017
[quote="Gość"][quote="Gość"]Ewka odejdź, wstydu oszczędź...[/quote]
Przyssałeś się do Pani Ewy niczym pijawka. To jest bardzo sumienny i kompetentny urzędnik. Nie zawracaj więc du..[/quote]
Co się dziwisz, to jakiś wieśniak.
Anonimowy Gość08:00, 20.12.2017
Ewka odejdź, wstydu oszczędź...
Anonimowy Gość06:00, 21.12.2017
[quote="Gość"]Ewka odejdź, wstydu oszczędź...[/quote]
Kompromitujesz to się ty niedojdo.
Anonimowy Gość08:00, 21.12.2017
Ewka odejdź, wstydu oszczędź...
Anonimowy Gość03:00, 03.01.2018
Wstyd dla miasta i legniczan....Ewo..
Anonimowy Gość11:00, 15.03.2018
Nie widzę tu więcej podobieństw poza stroną pierwszą naszego Legnickiego kalendarza. O to skąd zaczerpnął swoją inspirację trzeba by wypytać artystę, który stworzył legnickie obrazy pana Jarosława Jaśnikowskiego.
Widzę, że opozycja rusza z kampanią wyborczą i szukać zaczyna haków na władzę. Dlaczego jak prezentowano kalendarz i całą akcję promocyjną nie podnosili larum o plagiacie a przyklaskiwali wówczas. W necie można teraz wszystko sprawdzić i wyszukać błyskawicznie.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Jęczmień płonny szkodzi psom na Piekarach
Kobieto nie masz ważniejszych problemów miejskich to już nudne robi pisanie tych śmieci
Syfon
08:44, 2025-08-02
Jęczmień płonny szkodzi psom na Piekarach
Ręce opadają czym ta baba się zajmuje. I na taką radną idą publiczne pieniądze.
leg
08:41, 2025-08-02
Jęczmień płonny szkodzi psom na Piekarach
I brawo dla Pani radnej, chociaż Ona jedna interesuje się życiem i zdrowiem naszych czworonogów.
i brawo
08:08, 2025-08-02
Jęczmień płonny szkodzi psom na Piekarach
ta, a huta szkodzi mieszkańcom.... weź się kobieto za poważne problemy.... z tym że koszenia nie są rozsądnie rozplanowane to akurat się zgodzę, ale jako zarządzający koszeniami ze strony wykonawców to problem jest taki że urzędasy próbują robić oszczędności i przesuwają terminarze zabiegów tak aby w sezonie oszczędzić przynajmniej jedno koszenie.
BezRadny
08:04, 2025-08-02