Zamknij

Wojska Obrony Terytorialnej mają zielone światło

LS(lca.pl) 20:27, 26.02.2018
Skomentuj

Siedemnastoma głosami „za” rada miejska przyjęła uchwałę o przekazaniu w drodze darowizny skarbowi państwa budynku „spożywczaka”. Tym samym dała przyzwolenie na utworzeni w Legnicy jednostki WOT.

O decyzji ministerstwa obrony narodowej dot. lokalizacji w Legnicy siedziby kompanii WOT, poinformował kilka dni temu prezydent Tadeusz Krzakowski. Wzbudziła ona wiele emocji zarówno wśród mieszkańców i radnych. Zanim uchwała została poddana pod głosowanie, na sali aż iskrzyło od nich.

- Panie prezydencie, ze zmieszaniem przeczytałem z jakim entuzjazmem informuje pan mieszkańców, że w miejscu byłego Zespołu Szkół Spożywczych znajdą się Wojska Obrony Terytorialnej. Po pierwsze, bezpłatne przekazanie legnickiego majątku formacji, która delikatnie mówiąc jest kontrowersyjna, budzi we mnie zdziwienie. Po drugi Agencja Mienia Wojskowego posiada jeszcze w Legnicy nieruchomość. Czy w związku z tym podjął pan jakiekolwiek kroki żeby skompensować sobie kwestię przekazania tego majątku – pytał radny Jarosław Rabczenko.

- Po trzecie, historia pokazuje, że większość organizacji paramilitarnych nie była niczym dobrym. Bardzo wielu mieszkańców z pewną obawą obserwuje czy ta „armia Macierewicza” w Legnicy się pojawi. Jest wiele samorządów, które nie zgodziły się aby wojska WOT do nich trafiły. Domyślam się dlaczego taka decyzja. Rzeczywiście Legnica nie ma dobrej ręki do zagospodarowania obiektów będącym majątkiem poszkolnym, dla przykładu kwestia „rolnika” gdzie przez 2,5 roku niewiele się wydarzyło. Spójrzmy też w jakiej kondycji jest budynek po „medyku” przekazany organizacjom pozarządowym. Być może to była duża pokusa, aby oddać za darmo „spożywczak”, by zszedł z listy problemów trapiących prezydenta.

Radny przypomniał też, że były propozycje przekazania budynku młodzieży na miejsce prób zespołów muzycznych, czy umiejscowienia w nim domu seniora, które pozostały jedynie propozycjami. Skandaliczną nazwał wypowiedź Jarosława Rabczenki radny Jacek Baczyński.

- Przypomnę, Antoni Macierewicz nie jest już ministrem obrony narodowej. Poza tym uważam, że lokalizacja WOT w Legnicy to duży sukces. Wiele samorządów stara się o to by mieć na swoim terenie siedziby jednostek Wojsk Obrony Terytorialnej – odpowiadał wzburzony Jacek Baczyński.

- Chciałbym dodać, że jest to nawiązanie do najlepszej tradycji polskiej obronności i wojskowości II Rzeczpospolitej. To tak naprawdę duma i chluba naszego kraju, niedługo również naszego miasta – dodał Jacek Baczyński.

-Nazwanie Wojsk Obrony Terytorialnej kolokwialnie „formacjami Macierewicza” uważam za wystąpienie czysto polityczne, a nie merytoryczne. Faktem jest, że nie było pomysłu na „spożywczak” i jako radny uważam, że obecność Wojsk Obrony Terytorialnej zagwarantuje nam to, co możemy mieć najlepszego czyli bezpieczeństwo – zwrócił uwagę radny Wacław Szetelnicki.

W efekcie prezydencki projekt został poddany pod głosowanie. Za przyjęciem uchwały głosowali Jacek Baczyński, Ignacy Bochenek, Zbigniew Bytnar, Wojciech Cichoń, Ewa Czeszejko – Sochacka, Ryszard Kępa, Jacek Kiełb, Stanisław Kot, Benedykt Ksiądzyna, Grażyna Pichla, Anna Płucienniczak, Zbigniew Rogalski, Bogumiła Słomczyńska, Wacław Szetelnicki, Krzysztof Ślufcik, Adam Wierzbicki i Piotr Żabicki. Przeciwko uchwale byli Mirosław Jankowski, Lesław Rozbaczyło i Jarosław Rabczenko. Od głosu wstrzymała się Krystyna Barcik. Maciej Kupaj nie wziął udziału w głosowaniu.

Według planów MON dolnośląska brygada Wojsk Obrony Terytorialnej liczyć ma od 1,5 do 2,5 tysiąca żołnierzy. W Legnicy swoją bazę mieć będzie 150-osobowa kompania.

Żołnierze WOT nie będą skoszarowani. Ich służba ograniczy się do dwóch dni ćwiczeń w miesiącu. Będą jednak pozostawać w gotowości i stawiać się w jednostce na rozkaz, w razie potrzeby. Służba będzie płatna. Za każdy miesiąc żołnierz WOT otrzyma 500 zł - 300 zł za „gotowość” plus 200 zł za udział w ćwiczeniach.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(42)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I tu się z Jarosławem Rabczenko zgodzę. Prezydent oddał za darmo duży drogi obiekt a mógł ugrać od rządu w zamian za to kasę na obwodnicę wschodnią. Co Wizjoner na to? Czekam na pochwały za zrobienie biznesu z Jarosławem Kaczyńskim.

08:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten Krzaku cały czas podlizuje się do PiSu , jak moźna oddać za darmo?

09:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bojówki Antka ściąga do Legnicy Krzaku, to jak Konrad Mazowiecki KrZyzaków.

09:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten bandy PiSu bedą udawać wojsko, Krzaku będzie dumnie prężył, wstyd że kiedyś udawał człowieka lewicy

09:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W pełni zgadzam się z wypowiedzią radnego Baczyńskiego, że słowa Rabczenki są skandaliczne. Uważam, że tylko wróg Polski może tak to powiedzieć. Mam nadzieję, że mieszkańcy Legnicy odpowiednio podsumują tego zdrajcy w najbliższych wyborach.

09:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ten bandy PiSu bedą udawać wojsko, Krzaku będzie dumnie prężył, wstyd że kiedyś udawał człowieka lewicy[/quote]

POsowieckie szambo wylało!

10:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="zenek"][quote="Gość"]Ten bandy PiSu bedą udawać wojsko, Krzaku będzie dumnie prężył, wstyd że kiedyś udawał człowieka lewicy[/quote]
POsowieckie szambo wylało![/quote]

Poziom intelektualnej wypowiedzi na miarę intelektu Szetyny.

10:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

praca w fabryce 1600 zł + wojsko 500 + ćwiczenia 200 i już można żyć na bogato

10:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wg. mnie bardzo dobra decyzja. Budynek stoi pusty i taki by pozostał, a tak to ktoś go wyremontuje, będzie utrzymywał i dodatkowo ściągnie do legnicy ludzi którzy będą chcieli kupić chociażby butelke wode czy bułkę więc podatki zostaną w legnicy a jak przy okazji pójdą na piwo do najbliższego sklepu to i kupiec z legnicy zarobi

11:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brawo Panie prezydencie!!! niech Pan nie patrzy na tych co tylko mówią a nic w swoim życiu jeszcze nie zrobili poza fryzurą.

11:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mam taką prośbę o napisanie poprawki do ustawy która zlikwiduje raz na zawsze wszystkie stopnie wojskowe. Dzięki temu w przyszłości nie trzeba będzie nikogo degradować. Dziękuję za uwagę.

11:00, 26.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="mgr szeregowy"]praca w fabryce 1600 zł + wojsko 500 + ćwiczenia 200 i już można żyć na bogato[/quote]

To tak złoto nie jest, trzeba zapłacić za chlanie na ćwiczeniach i zbiórkach, bieganie po mieście i rozwalanie śmietników też może kosztować, to ciężki kawałek chleby być niby żołnierzem.

12:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po co niedzielnym bojowkom Macierewicza taki budynek ?

03:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

zaprosić sobie tabuny islamistów płacić im niemiłosierną kasę i czekać na ich radykalizację i zamachy to jest DOBRE
przeszkolić młodych ludzi na wypadek wojny czy katastrofy ekologicznej strasznie ZŁE
NAPRAWDĘ !!!!!!! TAK MYŚLICIE ??????

06:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bezpieczeństwo? Was chyba wszystkich już porąbało.

07:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

CO Platforma Obywatelska zrobiła w ciągu 8 lat rządów dla wojska ( nie licząc kontraktu na złom- carracale , wyposażenie wojska w tablice Mendelejewa i tablice matematyczno - fizyczne , no i wronopodobnego stwora z czekolady !!!!

Mimo wydanych 50 mld zł na obronność w latach 2010-2015 nie uzyskano wzrostu zdolności bojowych sił zbrojnych. Z roku na rok na ćwiczenia powoływano coraz mniej rezerwistów. W ostatnich latach rządów koalicji PO-PSL objęły one zaledwie 15 tys. żołnierzy, czyli tyle, ile szkoli dużo mniejsza od Polski Estonia.

Jedną z ujawnionych wczoraj informacji było to, że w latach 2010-2015 na promocję wydano 31 mln zł. Już sama ta kwota szokuje. Ale to nie koniec. Kupiono… 21 tys. tablic matematyczno-fizycznych i 10 tysięcy tablic Mendelejewa znalezionych w MON. W dokumencie przedstawionym przez TV Republika czytamy, że kupiono je „z racji nadrukowania na nich logo MON”. Byłoby całkiem śmiesznie, gdyby nie fakt, że wydano na to pieniądze podatników.

A Pan Radny odbył służbę wojskową ??? SPR ?
skąd wiedza o tym co jest wojskiem a co tym wojskiem nie jest???

PS. Odbyłem służbę wojskową po studiach, brałem kilka razy udział w ćwiczeniach mam kartę mobilizacyjną pomimo że zdrowie już nie te.
A PANOWIE RADNI ?

07:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

POLSKA powinna już wyjść z UE. Kiedyś żyliśmy bez tych wszystkich supermarketów z tandetnymi towarami.

08:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Rabczenko jest zdziwiony z powodu bezpłatnego przekazania w drodze głosowania legnickiego majątku WOT.
Ciekawy jestem, jaka jest jego reakcja na fakt, że ogromny budynek legnickiej kurii i wiele pałaców w Kwadracie zostało przekazanych Watykańczykom bezpłatnie i bez żadnego głosowania.
Przecież w ten sposób sutannowi wzbogacili się o majatek wiele razy większy niż ten skromny budynek byłego spożywczaka.
I nikt tego tematu nie podnosi, bo wiadomo kto w katolandzie rządzi.

PS. Do człowieka, prawdopodobnie prawdziwego Polaka katolika, który chciałby żeby Polska wyszła z UE.
Polska nie powinna wyjść z UE, tylko powinna zrzucić z siebie jarzmo obcego państwa Watykanu, którego funkcjonariusze w czarnych sukienkach i podobni do ciebie ich wyznawcy traktują ten kraj jak kolonię.

09:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

czy tez dostaną tylko 6 miesięcy na remont obiektu ? przypomnę , że 'spożywczak" stał tak długo bo geniusze z UM i ZGM wymyślili na przetargach , że obiekt należy wyremontować i rozpocząć działalność w 6 miesięcy od daty przekazania dzierżawcy ( sama dokumentacja to min. 6 miesięcy, a gdzie remont?) Zatem nikt myślący na to sie nie porywał.

10:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Po co niedzielnym bojowkom Macierewicza taki budynek ?[/quote]

Po to, by twoi przyjaciele Rosjanie i Niemcy nie napadli na Polskę, tak jak to było w 1939 roku.

10:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="gosc"][quote="Gość"]Po co niedzielnym bojowkom Macierewicza taki budynek ?[/quote]

Po to, by twoi przyjaciele Rosjanie i Niemcy nie napadli na Polskę, tak jak to było w 1939 roku.[/quote]
akurat kilku smarków z różańcami obroni Polskę .

10:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czekam na jakiś konkretny RACJONALNY argument za tym by w Legnicy nie stacjonowały Wojska Obrony Terytorialnej. No? Są jakieś? Póki co to tylko z politowaniem czytam te antyrządowe wypociny. Co ma szeregowy żołnierz wspólnego z Macierewiczem? Dlaczego ma być kolokwialnie nazywany żołnierzem Macierewicza? Bo co? Bo chce aktywnie przyczynić się do bezpieczeństwa miasta i państwa? Bo może przy okazji zarobić jakieś pieniążki? Spędzić aktywnie jeden weekend w miesiącu?
Każdy zainteresowany wojskowością (z lewej czy prawej strony) i obroną wie, że WOT jest potrzebne. To jak ten element jest organizowany i budowany może podlegać dyskusji, owszem. Natomiast strzelanie w żołnierzy wyzwiskami i poniżającymi hasłami TYLKO dlatego, że pomysł realizuje PiS jest zwyczajnie ŻAŁOSNE. Ludzie trochę rozumu i pokory życzę, a w szczególności merytorycznej dyskusji. Pozdrawiam.

10:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bojówki macierewicza zostaną użyte do rozpędzania demonstracji KOD i innych przeciwko najświętszej i najlepszej władzy w historii Polski .

10:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

USrael moze miec twor jakim jest Gwardia Narodowa i wszyscy biją brawo jacy to ci bandyci zajefajni nie sa... .
A gdy podobny twor tworzy sie w Polsce to juz zle! Jest to wewnetrzna armia i radze poczytac o racji bytu i zastosowaniu takich jednostek nie mieszajac w to polityki... .
Idioci.

11:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Bojówki macierewicza zostaną użyte do rozpędzania demonstracji KOD i innych przeciwko najświętszej i najlepszej władzy w historii Polski .[/quote]

huraaaa!!!! W końcu zdrajców przepędzą!

11:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Bojówki macierewicza zostaną użyte do rozpędzania demonstracji KOD i innych przeciwko najświętszej i najlepszej władzy w historii Polski .[/quote]
co Ty Ruski pier.......
To za rządów Platformy Obywatelskiej strzelano do robotników gumowymi pociskami , gazowano kopano takie były i są standardy PLATFORMY OBYWATELSKIEJ
TEN WASZ WAŁESA wprost nawoływał do strzelania do robotników z ostrej aminicji

12:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Racjonalista"]Czekam na jakiś konkretny RACJONALNY argument za tym by w Legnicy nie stacjonowały Wojska Obrony Terytorialnej. No? Są jakieś? Póki co to tylko z politowaniem czytam te antyrządowe wypociny. Co ma szeregowy żołnierz wspólnego z Macierewiczem? Dlaczego ma być kolokwialnie nazywany żołnierzem Macierewicza? Bo co? Bo chce aktywnie przyczynić się do bezpieczeństwa miasta i państwa? Bo może przy okazji zarobić jakieś pieniążki? Spędzić aktywnie jeden weekend w miesiącu?
Każdy zainteresowany wojskowością (z lewej czy prawej strony) i obroną wie, że WOT jest potrzebne. To jak ten element jest organizowany i budowany może podlegać dyskusji, owszem. Natomiast strzelanie w żołnierzy wyzwiskami i poniżającymi hasłami TYLKO dlatego, że pomysł realizuje PiS jest zwyczajnie ŻAŁOSNE. Ludzie trochę rozumu i pokory życzę, a w szczególności merytorycznej dyskusji. Pozdrawiam.[/quote]

Pozwolę sobie odwrócić pytanie : jaki jest racjonalny powód za tym żeby w Legnicy stacjonowały Wojska Obrony Terytorialnej ?
Przypomnę, że Legnica przez lata całe była miastem garnizonowym z prężnie działającym ośrodkiem szkolenia wojsk łączności. Skoro jest potrzeba utrzymywania w Legnicy formacji wojskowych to niech przywrócą garnizon. Niech skoszarują w Legnicy WOJSKO, a nie uzbrojonych skautów, których formowanie i wykorzystywanie pozostawia wiele pytań.
Jeśli rzeczywiście nasza obronność tego wymaga, jeśli mamy tak niski poziom bezpieczeństwa, jeśli nasza armia nie posiada już żadnych rezerw kadrowych, jeśli... To przywróćmy obowiązkową służbę wojskową i skończmy te wygłupy z tymi paramilitarnymi bojówkami. Nowy minister zapowiada wprawdzie przekazanie WOT w struktury sztabu generalnego, ale po pierwsze są to na razie tylko zapowiedzi, a po drugie jest to proces, który równie łatwo i szybko można będzie odwrócić. Na tą chwilę prawda o WOT wygląda w ten sposób, że są to zwykłe bojówki podległe politykowi pełniącemu aktualnie funkcję ministra obrony czyli de facto partii rządzącej i z rzeczywistą obronnością mające niewiele wspólnego. Swoją drogą dlaczego PIS po prostu nie rozdał broni automatycznej tak hołubionym przez siebie kibolom i narodowcom ? Chyba byłoby taniej...

12:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="max33"][quote="Racjonalista"]Czekam na jakiś konkretny RACJONALNY argument za tym by w Legnicy nie stacjonowały Wojska Obrony Terytorialnej. No? Są jakieś? ...[/quote]

prawie wszyscy są na tak i jak zwykle jeden niezadowolony

12:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Poland strong!"][quote="Gość"]Bojówki macierewicza zostaną użyte do rozpędzania demonstracji KOD i innych przeciwko najświętszej i najlepszej władzy w historii Polski .[/quote]

huraaaa!!!! W końcu zdrajców przepędzą![/quote]
tak jak bojówki SS i SA w latach 30 w Niemczech Hitlerowskich co ? To ci się marzy ?

01:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Bojówki macierewicza zostaną użyte do rozpędzania demonstracji KOD i innych przeciwko najświętszej i najlepszej władzy w historii Polski .[/quote]

A co to jest KOD?

01:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niech Krzakowski określi się wreszcie kim jest naprawdę, nawiedzonym klęczącym moherem, który jest np. przeciwko aborcji i handlu w niedzielę oraz sołtysem zapadłej dziury pod Jaworem czy europejskim demokratą i prezydentem nowoczesnej metropolii.

04:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="max33"]
Pozwolę sobie odwrócić pytanie : jaki jest racjonalny powód za tym żeby w Legnicy stacjonowały Wojska Obrony Terytorialnej ?
(...) Niech skoszarują w Legnicy WOJSKO, a nie uzbrojonych skautów, których formowanie i wykorzystywanie pozostawia wiele pytań. (...)To przywróćmy obowiązkową służbę wojskową i skończmy te wygłupy z tymi paramilitarnymi bojówkami.(... )Na tą chwilę prawda o WOT wygląda w ten sposób, że są to zwykłe bojówki podległe politykowi pełniącemu aktualnie funkcję ministra obrony czyli de facto partii rządzącej i z rzeczywistą obronnością mające niewiele wspólnego.(...)[/quote]

Obawiam się, że spora część tutaj komentujących ma małą wiedzę na temat WOT i sytuacji prawnej w państwie, dlatego po krótce wyjaśniam:

Zadania dla WOT to m.in:
- ochrona ludności przed skutkami klęsk żywiołowych, likwidacja ich skutków, ochrona mienia, akcje poszukiwawcze oraz ratowanie lub ochrona zdrowia i życia ludzkiego, a także udział w realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego.
- ochrona społeczności lokalnych przed skutkami destabilizacji i dezinformacji.
-współpraca z elementami systemu obronnego państwa, w tym szczególnie z wojewodami i organami samorządu terytorialnego.

To tylko część, która jest szczególnie istotna dla każdego samorządu terytorialnego i społeczności lokalnej. Czy choćby wojskowe wsparcie dla mieszkańców miasta w sytuacjach kryzysowych nie jest wystarczającym RACJONALNYM powodem dla wsparcia idei WOT w naszym mieście?

Co do uzbrojonych skautów... Nie wiem skąd ta opinia, jeżeli nie z kosmosu. Wystarczy poszukać w Google by dowiedzieć się, że żołnierze WOT są szkoleni przez żołnierzy z jednostek specjalnych, a więc najlepszych. Na pełne wyszkolenie trzeba czasu ale to już się dzieje i takie szkolenia, strzelania trwają na wschodzie Polski.

Co do powrotu zasadniczej służby wojskowej. Owszem przydałaby się nie jednemu gamoniowi ale jednak generalnie na zachodzie (a więc tam gdzie zwolennicy opozycji widzą wzory do naśladowania) od wielu lat odchodzi się od tego pomysłu. Tacy żołnierze są nie wydajni, źle wyszkoleni bo nie chcą być wyszkoleni.

A na koniec kwiatek tematu. WOT podlega pod MINISTRA PIS!!! Armagedon, bojówki PiS, totalitaryzm...

Tak się składa, że regularne SZRP też podlegają pod rząd PiS tak jak wcześniej pod PO i wcześniejsze i cóż z tego? Mniej soku z buraka, a więcej rozwagi i oczytania...

04:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ach bym zapomniał. Max33 może łaskawie odpowiesz teraz na moje poprzednie pytania?

04:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po co niedzielnym harcerzykom pozorantom cały budynek ?

04:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Słyszałem , że Macierewicza mają badać psychiatrzy

05:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W wypadku konfliktu zbrojnego lub prawdziwej wojny można wynająć prywatną armię najemników która wykona najtrudniejsze zadania. Resztą zajmie się wojsko zawodowe a WOT będzie pracowało zgodnie ze swoimi obowiązkami.

05:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Racjonalista"][quote="max33"]


A na koniec kwiatek tematu. WOT podlega pod MINISTRA PIS!!! Armagedon, bojówki PiS, totalitaryzm...

Tak się składa, że regularne SZRP też podlegają pod rząd PiS tak jak wcześniej pod PO i wcześniejsze i cóż z tego? Mniej soku z buraka, a więcej rozwagi i oczytania...[/quote]

Obrażasz innych przygłupie, a sam nic nie wiesz, w Polsce wojskowym zwierzchnikiem jest prezydent ćwoku.

06:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"]Niech Krzakowski określi się wreszcie kim jest naprawdę, nawiedzonym klęczącym moherem, który jest np. przeciwko aborcji i handlu w niedzielę oraz sołtysem zapadłej dziury pod Jaworem czy europejskim demokratą i prezydentem nowoczesnej metropolii.[/quote]

"nowoczesnej metropolii" - wyluzuj!

07:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"]Niech Krzakowski określi się wreszcie kim jest naprawdę, nawiedzonym klęczącym moherem, który jest np. przeciwko aborcji i handlu w niedzielę oraz sołtysem zapadłej dziury pod Jaworem czy europejskim demokratą i prezydentem nowoczesnej metropolii.[/quote]

Co za bełkot. Niezależnie jak się określi Legnica będzie taka jaka jest.

07:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Obrażasz innych przygłupie, a sam nic nie wiesz, w Polsce wojskowym zwierzchnikiem jest prezydent ćwoku.[/quote]

Mea culpa gamoniu. Fakt, powinienem użyć formy mnogiej "rządy, rządami" bo przecież Prezydent nie należy do rządu (ale do PiS już owszem), nie mniej nie wiele to zmienia w kontekście całej wypowiedzi.

08:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="gosc"]W pełni zgadzam się z wypowiedzią radnego Baczyńskiego, że słowa Rabczenki są skandaliczne. Uważam, że tylko wróg Polski może tak to powiedzieć. Mam nadzieję, że mieszkańcy Legnicy odpowiednio podsumują tego zdrajcy w najbliższych wyborach.[/quote]

Rabczenko kompromituje sie systematycznie :
- nieudolnie próbował mieszać w budżecie wnioskując o wykreślenie zadań LBO, środków na odprawy emerytalne nauczycieli,
- chciał finansowania darmowych taksówek dla seniorów,
- oczekuje budowy schroniska dla kotów
... o kiblach nie wspomnę ...
Teraz protestuje nie godząc się na powrót wojska polskiego do Legnicy !!!. Tylko pogratulować pomysłów !!!.
Ale cóż, moja babcia ma rację mówiąc, że jak bozia chce ukarać to rozum zabiera.

08:00, 27.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ciekawie czy kobitki tez moga sie zglaszac ?

10:00, 28.02.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%