Zamknij
Ważne

W ratuszu lubią drony. Ile kosztują podatników?

10:59, 17.03.2018
Skomentuj

Drony stały się filarem promocji miasta – chwali się legnicki ratusz, który szykuje się do organizacji Międzynarodowego Festiwalu Filmów Dronowych.

Drone Film Festival jest unikatowym międzynarodowym festiwalem, który prezentuje odbiorcom najlepsze obrazy powietrzne zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Dotychczasowe gale finałowe odbywały się we Wrocławiu. Organizatorzy postanowili przenieść jednak swój festiwal do Legnicy. Dlaczego?

- Legnica od dawna stawia na nowe technologie, za co już w 2015 roku otrzymała tytuł Inteligentnego Miasta Roku. Tworzy też korzystne warunki do rozwoju biznesu związanego z najnowszymi trendami, czego przykładem jest budowa przez firmę Ritex Logistic nowoczesnego centrum badawczo-rozwojowego na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, gdzie prowadzone będą prace m.in. nad zastosowaniem dronów – mówi prezydent Tadeusz Krzakowski.

- Drony stały się również filarem promocji miasta. Są wykorzystywane m.in. do robienia zdjęć i filmów promocyjnych miasta. Efektem tego jest projekt “Legnica z nieba”, z którym Legnica ruszyła w 2018 roku. Jego pierwszą odsłoną było wydanie miejskiego kalendarza ze zdjęciami miasta wykonanymi przy pomocy dronów, których pilotami są legniczanie – czytamy na oficjalnej stronie urzędu miasta.

Drone Film Festival Legnica 2018 odbędzie się w dniach 2-3 listopada.

Korzystając z okazji sprawdziliśmy, ile podniebna promocja miasta kosztuje podatników. Okazuje się, że niemało. Tylko w drugim półroczu 2017 magistrat wydał na drony blisko 30 tys. zł. Tyle bowiem kosztowały usługi chojnowskiej firmy o oryginalnej nazwie „Jerrysqrwiel”.

(J(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(97)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przynajmniej nie będą stały na czerwonej fali i nie wytrzepie ich na legnickich dziurach

11:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No nie, nie wierzę, zadłużony bankrut wynajmuje firmę z Chojnowa za nasze podatki aby sobie robić lans, dla kogo? Co tu jest do pokazywania potencjalnym turystom? Co to jest Kraków, Warszawa, Zamość, Kazimierz, Zakopane, Toruń, Sopot? Nie mamy nawet, bezpośredniego dostępu do morza i mariny na Kaczawie, parku jurajskiego, Pendolinio, lotniska, Wawelu, Aquaparku, kolejki linowej w lasku złotoryjskim, ani porządnego basenu, tylko dziurawe ulice, brud, bieda, huta, siarka i zabójczy arsen w powietrzu. Ot to cała nasza super metropolia.

11:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Stary dziadek odleciał i ześwirował, zadłużył miasto na 300 milionów i dalej się bawi, pamiętacie jego odlot paralotniami? Wydał na nie ok miliona, ta rozrzutność nas wykańcza, nie ma kasy na remont chodników.

11:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale jaja, Blondi wymyśliła odlot i niech odleci ze swoich Dziadziem w siną dalą, niech swoje na to wydaje.

11:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Osobiście polecam DJI Phantom 4 Pro
jest niezawodny ! i jest dość tani https://www.x-kom.pl/p/341028-dron-dji- ... 4-pro.html

11:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kolejny pomysł na wywalanie kasy na głupoty, a na poważne rzeczy jak zawsze brakuje, remontów brak

11:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Krzaku wróć na ziemie, zobacz jak zasyfione jest miasto

11:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kujwa jego mater, ratuszowe na czele z krzakiem wymyśleli sobie nowe hobby, puszczanie dronów, a nie wyszłyby taniej latawce? Długi, pieniędzy na nic nie ma zarobki jedne z najniższych w kraju, zanieczyszczenie powietrza, ulice, że pożal się Boże. Kiedyś tu ktoś pisał namiętnie o budowie Aquaparku ale po co jest potrzebne dziadkowi, dronami się bawić na nasz koszt i dać zarobić firmie z Chojnowa. Tak to obcy doją nasze miasto z kasy, bo nawet parkingi musi nam budować Grudziądz. Legnica miasto burżuji. Niech sobie kupią drona i na własny koszt robią fotki z lotu ptaka, bo tego brudu nie widać. Nie stać ich?

11:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wiecie czemu te drony nas tyle kosztują??? Zwróćcie uwagę w artykule na nazwę tej Chojnowskiej firmy "Jerrysqurwiel" co Wam mówi??? zrobili z nas squrwieli i jak sk.urw.ieli kasują! Hahahahaha

12:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Do tej pory ratusz puścił kilka bąków teraz puści drony. Nowoczesne technologie widać w mieście. Inteligentny System Transportu, przestarzały monitoring i kurierski sprzęt do kwitowania korespondencji. Podobno ostatnio wywieziono do PSZOKA kosztowne kioski internetowe a na to miejsce zainstalowano tablice ogłoszeń na których nikt niczego nie może znaleźć bo obsługa tego wymaga wiedzy politechnicznej

12:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nazwa tej firmy nie oryginalna tylko prymitywna. Ja bym nie korzystał z usług firmy o takiej nazwie.
Jeżeli chodzi o drony, to za 30 tys. miasto mogło kupić profesjonalnego drona i przyuczyć jakąś osobę do sterowania nim. Wtedy zamiast płacić firmie za pół roku 30 tys. , miasto płaciłoby pracownikowi jakiś nieduży dodatek. A dron służyłby miastu przez wiele lat, a nie przez pół roku.

Tu jest profesjonalny dron, który kosztuje 6 500 funtów, czyli około 32 500 zł.
https://cvp.com/product/freefly_alta?gc ... gIbLvD_BwE

12:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

już tacy jedni na Koperniku puszczali drony i zaglądali ludziom do okien, nagle drony spadły i był spokój, jak znów zaczną puszczać, to przypuszczam, że znów drony zaczną spadać.

12:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Haha właściciel tej firmy zrobił sobie jaja z magistratu i wydoił jeszcze 30 patyków. Hit miesiąca! Widzę, że Legnica lubi promować firmy w nazwie z dużą dawką wulgaryzmu i prostactwa!

12:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I właśnie o to chodzi naszemu prezydentowi. Im wyżej tym mniej widać psie kupy na chodnikach. Warto wznieść się jeszcze wyżej to nawet dziur w drogach i syfu nie będzie widać. No jest jakiś pomysł na promocję. Zobaczcie jaka Legnica ładna ale patrzcie tylko z daleka, a najlepiej z góry.

12:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Taaaak Legnica to bardzo inteligentne miasto, a najbardziej inteligentna jest sygnalizacja uliczna i miejski monitoring, coraz więcej napadów, rozbojów i kradzieży.

01:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak na razie to p. Krzakowski przez swoje zaniechania w dziedzinie wypoczynku i rozrywki mieszkańców czyli swoich podatników, promuje takie biedne miejscowości jak Wrocław, Polkowice i Lubin, polecając Legniczanom wyjazd rodzinny na wielkie baseny, ciekawe imprezy, koncerty i przy okazji zrobić zakupy w tamtejszych marketach, zasilając budżety tych miast. Niestety, czy jemu i jego fan klubowi to się podoba czy nie to Legnica w kraju jako atrakcyjne miejsce turystyczne nie istnieje. W Centrali zauważyłem, że można nabyć plany przewodniki i albumy o Świdnicy i Jeleniej Górze ale Legnicy tam nie ma. Co roku na wiosnę organizowane są targi turystyczne w hali EXPO XXI lub Torwarze, na których promują się miasta i regiony z całego kraju i ciekawe czy będzie tam Legnica. Obecnie najlepszą promocję Legnicy robi Miedź, która jest już jedną nogą w ekstraklasie ale miejskiego stadionu zmodernizowanego za 50 milionów złotych się nie promuje.

01:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

a od kiedy wyraz JERRYSQRWIEL jest wulgaryzmem czy przekleństwem? Myśle, że skoro owa nazwa przeszła weryfkacje i firma powstała to żarne normy nie zostały przekroczone. Co do współpracy urzędu z "taka" firmą to raczej były brane pod uwagę umiejętności a nie nazwa firmy. a już kończąc to firma JerrySqrwiel to dział firmy odpowiedzialny za tworzenie stron, grafiki itp, a za wspołprace z urzedem odpowiedzialny jest dział pod nazwa JSQ Film i pod tą nazwa podpisuje sie urząd. co widać dokładnie pod adresami stron http://www.jsq.pl i http://www.jsqfilm.pl. A dla osób tak obeznanych w temacie dronów to polecam zapoznanie się z możliwościami a nie ograniczanie swoich rozumków do zdjęć i filmików na facebooku umieszczanych. Bo aktualnie dzięki precyzyjnej dokładności określania współrzędnych (czyli GPS) z użyciem drona wykonuje się np.
- chmura punktów, numeryczny model powierzchni a na ich podstawie tworzona ortofotomapa,
- rozszerzenie ortofotomapy do modelu 3D. Pozwala on na mierzenie różnic wysokości, obliczanie objętości wzniesienia lub zadołowania
- pomiary długości, powierzchni
- stworzenia prezentacji obszaru inwestycyjnego dla potencjalnych klientów
- wszelkie inspekcje budowlane gdzie zamiast wynajmować drogie podnośniki i operatorów to przy użyciu drona kosztuje tp 10 razu mniej - ale o tym już się nie myśli
- inspekcje prac budowlanych czy modernizacyjnych...

i moge tak jeszcze wymieniać i wymieniać ale ludzie i tak w dronie beda widzieć zdjęcia i filmiki a reszta to moje chore wymysły :)

01:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wstydzilybiscie się. Pan Tadeusz dwoi się i troi żeby w mieście było lepiej,to nie, wiecznie źle. Śnieg tez nasz Pan Tadeusz załatwił, tak żeby klimat poczuć na wiosnę, to tylko ku67rwy rano leciały

02:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jerry"]a od kiedy wyraz JERRYSQRWIEL jest wulgaryzmem czy przekleństwem? Myśle, że skoro owa nazwa przeszła weryfkacje i firma powstała to żarne normy nie zostały przekroczone. Co do współpracy urzędu z "taka" firmą to raczej były brane pod uwagę umiejętności a nie nazwa firmy. a już kończąc to firma JerrySqrwiel to dział firmy odpowiedzialny za tworzenie stron, grafiki itp, a za wspołprace z urzedem odpowiedzialny jest dział pod nazwa JSQ Film i pod tą nazwa podpisuje sie urząd. co widać dokładnie pod adresami stron http://www.jsq.pl i http://www.jsqfilm.pl. A dla osób tak obeznanych w temacie dronów to polecam zapoznanie się z możliwościami a nie ograniczanie swoich rozumków do zdjęć i filmików na facebooku umieszczanych. Bo aktualnie dzięki precyzyjnej dokładności określania współrzędnych (czyli GPS) z użyciem drona wykonuje się np.
- chmura punktów, numeryczny model powierzchni a na ich podstawie tworzona ortofotomapa,
- rozszerzenie ortofotomapy do modelu 3D. Pozwala on na mierzenie różnic wysokości, obliczanie objętości wzniesienia lub zadołowania
- pomiary długości, powierzchni
- stworzenia prezentacji obszaru inwestycyjnego dla potencjalnych klientów
- wszelkie inspekcje budowlane gdzie zamiast wynajmować drogie podnośniki i operatorów to przy użyciu drona kosztuje tp 10 razu mniej - ale o tym już się nie myśli
- inspekcje prac budowlanych czy modernizacyjnych...

i moge tak jeszcze wymieniać i wymieniać ale ludzie i tak w dronie beda widzieć zdjęcia i filmiki a reszta to moje chore wymysły :)[/quote]

wstydzilibyście się, troglodyci, zero kultury i ogłady!

02:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jerry, wszystkie profesjonalne drony robią to , co podałeś i jeszcze więcej. Ja do tego nie mam żadnych zastrzeżeń.

Natomiast jeżeli chodzi o nazwę firmy, to ja mogę się założyć, że pracownicy wymawiają ją jako dżerysk u r wiel (piszę tak, żeby to przeszło na lca).
Dlatego podejrzewam, że weryfikował nazwę jakiś facet bez wyobraźni.
Poza tym, szanująca się firma z wyobraźnią nie wybrałaby nazwy kojarzącej się z wulgaryzmem.

Na tej samej zasadzie, nie można stosować znaków, logo ani innych elementów, które są łudząco podobne do aktywów jakiejś marki (Spróbuj użyć na swoim produkcie nazwy Majkrosoft.). Bo to ludziom jednoznacznie się kojarzy.

03:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

30.000 zł nasz 63 letni dziadek Krzakowski wydaje na promocję legnicy w firmie o nazwie sqrwiel?
Piekna promocja panie Krzakowski. Piękna zabawa naszymi pieniędzmi.

A dział promocji powinien za to odpowiadać że naszą publiczną kasę wydaje u jakiegoś chłystka co to nawet nazwy firmy nie umie wymyśleć.
Malo tych firm w legnicy i regionie?
Urzędnicy śmieją się w twarz z nas.
A może Ci urzędnicy to sqrwiele?


Żenada Krzakowski liczę że to twoja ostatnia kadencja.

03:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wczoraj już o 18 nie było można jechać aut bo drogi zasypane śniegiem! Żadnej odśnieżarki nie było. Dopiero dzisiaj rano zauważyłem tylko jedną!!!

04:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legnica doskonale nadaje się również jako baza operacyjna dla dronów, bo mamy przecież nie wykorzystane lotnisko...

04:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Masakra, ręce piersi opadają:)

04:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tymi dronami w Legnicy mogłaby operować ta jednostka wojskowa, która podobno ma tu powstać.

04:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Tymi dronami w Legnicy mogłaby operować ta jednostka wojskowa, która podobno ma tu powstać.[/quote]

Drony ma kto chce. Zadne Prawo Lotu nie jest potrzebne

06:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak zwykle na POrtalu lca - hejt hejtem pogania. Chociaż dobrą kasę dali zarobić ?
Okazuje się, że nawet międzynarodowy festiwal filmów z dronów można paszkwilić. A może tak puknąc sie w głowkę. Wasz
marnej jakości idol i kandydat na prezydenta chciał przy zatwierdzaniu budżetu wykasować pieniądze nie tylko na inwestycje wybrane przez legniczan w ramach LBO ale też na promocję miasta argumentując nieporadnie, że prezydent i jego służby robią promocje tylko do wewnątrz miasta dla naszych mieszkańców a nie na zewnątrz aby o Legnicy dowiedziała sie Polska, europa i świat.
A NIE ZAPRZECZYCIE, ŻE TEN FESTIWAL, TAK JAK NP. MISTRZOSTWA PIŁKI NOŻNEJ U17 A MOŻE U20, JAK SATYRYKON, FESTIWAL SREBRA, KYCZERA - TO WYDARZENIA KTÓRE PROMUJĄ LEGNICĘ W KRAJU, EUROPIE I W ŚWIECIE.

TYCH WYDARZEŃ I NIE TYLKO GRATULUJĘ PREZYDENTOWI KRZAKOWSKIEMU, KTÓRY WYGRA KOLEJNE WYBORY BO TYLKO ON NA TO ZASŁUGUJE. RESZTA TO TYLKO CIENIASY !!!
I teraz możecie się ciskać mali hejterzy.

06:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="obserwator2"]Jak zwykle na POrtalu lca - hejt hejtem pogania. Chociaż dobrą kasę dali zarobić ?
Okazuje się, że nawet międzynarodowy festiwal filmów z dronów można paszkwilić. A może tak puknąc sie w głowkę. Wasz
marnej jakości idol i kandydat na prezydenta chciał przy zatwierdzaniu budżetu wykasować pieniądze nie tylko na inwestycje wybrane przez legniczan w ramach LBO ale też na promocję miasta argumentując nieporadnie, że prezydent i jego służby robią promocje tylko do wewnątrz miasta dla naszych mieszkańców a nie na zewnątrz aby o Legnicy dowiedziała sie Polska, europa i świat.
A NIE ZAPRZECZYCIE, ŻE TEN FESTIWAL, TAK JAK NP. MISTRZOSTWA PIŁKI NOŻNEJ U17 A MOŻE U20, JAK SATYRYKON, FESTIWAL SREBRA, KYCZERA - TO WYDARZENIA KTÓRE PROMUJĄ LEGNICĘ W KRAJU, EUROPIE I W ŚWIECIE.

TYCH WYDARZEŃ I NIE TYLKO GRATULUJĘ PREZYDENTOWI KRZAKOWSKIEMU, KTÓRY WYGRA KOLEJNE WYBORY BO TYLKO ON NA TO ZASŁUGUJE. RESZTA TO TYLKO CIENIASY !!!
I teraz możecie się ciskać mali hejterzy.[/quote]

Całkowicie popieram 5 kadencję Pana Prezydenta

07:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="obserwator2"]Jak zwykle na POrtalu lca - hejt hejtem pogania. Chociaż dobrą kasę dali zarobić ?
Okazuje się, że nawet międzynarodowy festiwal filmów z dronów można paszkwilić. A może tak puknąc sie w głowkę. Wasz
marnej jakości idol i kandydat na prezydenta chciał przy zatwierdzaniu budżetu wykasować pieniądze nie tylko na inwestycje wybrane przez legniczan w ramach LBO ale też na promocję miasta argumentując nieporadnie, że prezydent i jego służby robią promocje tylko do wewnątrz miasta dla naszych mieszkańców a nie na zewnątrz aby o Legnicy dowiedziała sie Polska, europa i świat.
A NIE ZAPRZECZYCIE, ŻE TEN FESTIWAL, TAK JAK NP. MISTRZOSTWA PIŁKI NOŻNEJ U17 A MOŻE U20, JAK SATYRYKON, FESTIWAL SREBRA, KYCZERA - TO WYDARZENIA KTÓRE PROMUJĄ LEGNICĘ W KRAJU, EUROPIE I W ŚWIECIE.

TYCH WYDARZEŃ I NIE TYLKO GRATULUJĘ PREZYDENTOWI KRZAKOWSKIEMU, KTÓRY WYGRA KOLEJNE WYBORY BO TYLKO ON NA TO ZASŁUGUJE. RESZTA TO TYLKO CIENIASY !!!
I teraz możecie się ciskać mali hejterzy.[/quote]


Wymienione imprezy są niszowe niestety. Nie przyciągają młodego pokolenia

08:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="PjakP"][quote="obserwator2"]Jak zwykle na POrtalu lca - hejt hejtem pogania. Chociaż dobrą kasę dali zarobić ?
Okazuje się, że nawet międzynarodowy festiwal filmów z dronów można paszkwilić. A może tak puknąc sie w głowkę. Wasz
marnej jakości idol i kandydat na prezydenta chciał przy zatwierdzaniu budżetu wykasować pieniądze nie tylko na inwestycje wybrane przez legniczan w ramach LBO ale też na promocję miasta argumentując nieporadnie, że prezydent i jego służby robią promocje tylko do wewnątrz miasta dla naszych mieszkańców a nie na zewnątrz aby o Legnicy dowiedziała sie Polska, europa i świat.
A NIE ZAPRZECZYCIE, ŻE TEN FESTIWAL, TAK JAK NP. MISTRZOSTWA PIŁKI NOŻNEJ U17 A MOŻE U20, JAK SATYRYKON, FESTIWAL SREBRA, KYCZERA - TO WYDARZENIA KTÓRE PROMUJĄ LEGNICĘ W KRAJU, EUROPIE I W ŚWIECIE.

TYCH WYDARZEŃ I NIE TYLKO GRATULUJĘ PREZYDENTOWI KRZAKOWSKIEMU, KTÓRY WYGRA KOLEJNE WYBORY BO TYLKO ON NA TO ZASŁUGUJE. RESZTA TO TYLKO CIENIASY !!!
I teraz możecie się ciskać mali hejterzy.[/quote]


Wymienione imprezy są niszowe niestety. Nie przyciągają młodego pokolenia[/quote]

Ale niewątpliwie powodują, że Nasze miasto odwiedzają uczestnicy tych wielu imprez, na ich pobycie zyskują hotelarze, restauratorzy, handlowcy a o Legnicy opowiadają po powrocie do domów i często do nas wracają. Tak robi się promocje miasta w kraju i zagranicą. Miasto w którym organizuje się tyle podobnych imprez jest również atrakcyjne dla inwestorów.
PANIE PREZYDENCIE - TAK TRZYMAĆ !!!

08:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Cieszę się ze portal docenił inicjatywę miasta Legnica i nadzwyczaj niskie koszty przedsięwzięcia!!! Oryginalna nazwa firmy usługowej wykorzystanej przez UM to jak słusznie zauważył portal także ukłon w wasza stronę za co powinniście podziękować, zyskując w tym temat do publikacji!! Czy dowiemy się ile portal zarobi dzięki opublikowaniu tego tematu na reklamach?! Podziekowaliscie?! Jeśli jeszcze nie to sadze ze wypada to zrobić lub przynajmniej oddać należny procent miastu dzięki któremu funkcjonujecie oraz firmie Jerrysqrwiel Jarosław Wierzbicki!

08:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Artur Kowalczyk"]Cieszę się ze portal docenił inicjatywę miasta Legnica i nadzwyczaj niskie koszty przedsięwzięcia!!! Oryginalna nazwa firmy usługowej wykorzystanej przez UM to jak słusznie zauważył portal także ukłon w wasza stronę za co powinniście podziękować, zyskując w tym temat do publikacji!! Czy dowiemy się ile portal zarobi dzięki opublikowaniu tego tematu na reklamach?! Podziekowaliscie?! Jeśli jeszcze nie to sadze ze wypada to zrobić lub przynajmniej oddać należny procent miastu dzięki któremu funkcjonujecie oraz firmie Jerrysqrwiel Jarosław Wierzbicki![/quote]

Nazwa firmy baaardzo oryginalna hahahaha

09:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Oj tam oj tam szukanie taniej sensacji. Skandal to by był gdyby firma nazywała się Tadziosqrwiel.

09:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Jerry, wszystkie profesjonalne drony robią to , co podałeś i jeszcze więcej. Ja do tego nie mam żadnych zastrzeżeń.

Natomiast jeżeli chodzi o nazwę firmy, to ja mogę się założyć, że pracownicy wymawiają ją jako dżerysk u r wiel (piszę tak, żeby to przeszło na lca).
Dlatego podejrzewam, że weryfikował nazwę jakiś facet bez wyobraźni.
Poza tym, szanująca się firma z wyobraźnią nie wybrałaby nazwy kojarzącej się z wulgaryzmem.

Na tej samej zasadzie, nie można stosować znaków, logo ani innych elementów, które są łudząco podobne do aktywów jakiejś marki (Spróbuj użyć na swoim produkcie nazwy Majkrosoft.). Bo to ludziom jednoznacznie się kojarzy.[/quote]

Zgodzę się z gościem. Postaraj się Jerry zmienić nazwę bo jeżeli chodzi o Twoje filmy to faktycznie masz talent i filmy naprawdę są świetne. A i nagroda "kryształowego Drona" nie wzięła się chyba z znikąd. Czy jakaś inna firma może się pochwalić podobną nagrodą w tej dziedzinie? A może to właśnie talent został doceniony w urzędzie więc firma otrzymuje zlecania? Nie wiem też dla czego ktoś ma pretensje, że urząd zatrudnia firmę zewnętrzną, nie widzę w tym nic dziwnego. A Legniczanie nie pracują poza Legnicą? Sporo Legnickich firm wykonuje swoje usługi poza swoim miejscem. I co mają być teraz pozbawione zleceń np. w Chojnowie czy Wrocławiu bo co bo Chojnowianie czy Wrocławianie sobie ich nie życzą?! Puknijcie się w baranie łby wszyscy krytycy i nie szukajcie sobie wrogów tam gdzie ich nie macie - bo jak mówi stare przysłowie -"kto szuka ten znajdzie"! Wystarczy popatrzeć na strefę ekonomiczną to jestem pewien, że gdyby nie ludzie z zewnątrz to wiele firm musiało by upaść bo mało prawdopodobne aby sami Legniczanie obsadzili wszystkie stanowiska w strefie, więc jakbyśmy na to nie patrzyli to wspólna polityka powinna nas łączyć a nie dzielić! Jako Legniczanin jest mi wstyd za te parszywe komentarz, a Jerremu proponuję jeszcze raz to przemyśleć czy aby nie można by zmienić tej nazwy. Choć decyzja oczywiście należy do ciebie.

09:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Jerry, wszystkie profesjonalne drony robią to , co podałeś i jeszcze więcej. Ja do tego nie mam żadnych zastrzeżeń.

Natomiast jeżeli chodzi o nazwę firmy, to ja mogę się założyć, że pracownicy wymawiają ją jako dżerysk u r wiel (piszę tak, żeby to przeszło na lca).
Dlatego podejrzewam, że weryfikował nazwę jakiś facet bez wyobraźni.
Poza tym, szanująca się firma z wyobraźnią nie wybrałaby nazwy kojarzącej się z wulgaryzmem.

Na tej samej zasadzie, nie można stosować znaków, logo ani innych elementów, które są łudząco podobne do aktywów jakiejś marki (Spróbuj użyć na swoim produkcie nazwy Majkrosoft.). Bo to ludziom jednoznacznie się kojarzy.[/quote]

Zgodzę się z gościem. Postaraj się Jerry zmienić nazwę bo jeżeli chodzi o Twoje filmy to faktycznie masz talent i filmy naprawdę są świetne. A i nagroda "kryształowego Drona" nie wzięła się chyba z znikąd. Czy jakaś inna firma może się pochwalić podobną nagrodą w tej dziedzinie? A może to właśnie talent został doceniony w urzędzie więc firma otrzymuje zlecania? Nie wiem też dla czego ktoś ma pretensje, że urząd zatrudnia firmę zewnętrzną, nie widzę w tym nic dziwnego. A Legniczanie nie pracują poza Legnicą? Sporo Legnickich firm wykonuje swoje usługi poza swoim miejscem. I co mają być teraz pozbawione zleceń np. w Chojnowie czy Wrocławiu bo co bo Chojnowianie czy Wrocławianie sobie ich nie życzą?! Puknijcie się w baranie łby wszyscy krytycy i nie szukajcie sobie wrogów tam gdzie ich nie macie - bo jak mówi stare przysłowie -"kto szuka ten znajdzie"! Wystarczy popatrzeć na strefę ekonomiczną to jestem pewien, że gdyby nie ludzie z zewnątrz to wiele firm musiało by upaść bo mało prawdopodobne aby sami Legniczanie obsadzili wszystkie stanowiska w strefie, więc jakbyśmy na to nie patrzyli to wspólna polityka powinna nas łączyć a nie dzielić! Jako Legniczanin jest mi wstyd za te parszywe komentarz, a Jerremu proponuję jeszcze raz to przemyśleć czy aby nie można by zmienić tej nazwy. Choć decyzja oczywiście należy do ciebie.

09:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy to znaczy ze legickie lotnisko bedzie uratowane? Bo nadawaloby sie chyba dla startow i ladowan takich pojazdow
https://techcrunch.com/2018/02/05/watch ... ke-flight/

A mowi sie calkiem powaznie ze za 5-10 lat te pojazdy beda raczej powszechnie dostepne.

09:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="obserwator2"]Jak zwykle na POrtalu lca - hejt hejtem pogania. Chociaż dobrą kasę dali zarobić ?
Okazuje się, że nawet międzynarodowy festiwal filmów z dronów można paszkwilić. A może tak puknąc sie w głowkę. Wasz
marnej jakości idol i kandydat na prezydenta chciał przy zatwierdzaniu budżetu wykasować pieniądze nie tylko na inwestycje wybrane przez legniczan w ramach LBO ale też na promocję miasta argumentując nieporadnie, że prezydent i jego służby robią promocje tylko do wewnątrz miasta dla naszych mieszkańców a nie na zewnątrz aby o Legnicy dowiedziała sie Polska, europa i świat.
A NIE ZAPRZECZYCIE, ŻE TEN FESTIWAL, TAK JAK NP. MISTRZOSTWA PIŁKI NOŻNEJ U17 A MOŻE U20, JAK SATYRYKON, FESTIWAL SREBRA, KYCZERA - TO WYDARZENIA KTÓRE PROMUJĄ LEGNICĘ W KRAJU, EUROPIE I W ŚWIECIE.

TYCH WYDARZEŃ I NIE TYLKO GRATULUJĘ PREZYDENTOWI KRZAKOWSKIEMU, KTÓRY WYGRA KOLEJNE WYBORY BO TYLKO ON NA TO ZASŁUGUJE. RESZTA TO TYLKO CIENIASY !!!
I teraz możecie się ciskać mali hejterzy.[/quote]


Antoni... Miałeś zajmować się Smoleńskiem a nie bronią elektromagnetyczną w Legnicy. To Ci szkodzi...

09:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To ci dopiero Jantura odkrył sensacje! Jestem ciekaw czy ta sensacja jest większa od jego głupoty?! Wątpię!!!

10:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Teraz czas by urzednicy kupili dla każdego z prawie 500 legnickich urzedników SEGWAY'e

10:00, 17.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

organizacja takich imprez burzy strategię wyborczą bo Legnica to miasto w którym nic się nie dzieje nikt nie przyjeżdża a przecież wystarczy wybrać naszego kandydata a Legnica stanie się znana i kochana przez wszystkich

07:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ciekawy jestem, dlaczego ktoś wypowiadający się w imieniu tej firmy i opisujący zalety jej drona, nie podał konkretnej nazwy tego drona?
Czy dlatego, że nie ma się czym chwalić?
Myślę, że dostając od miasta 30 tys. zł firma zarobiła na nowego profesjonalnego drona, a miasto będzie musiało po jakimś czasie znów wybulić 30 tys. na podobny cel.

08:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ciekawy jestem, dlaczego ktoś wypowiadający się w imieniu tej firmy i opisujący zalety jej drona, nie podał konkretnej nazwy tego drona?
Czy dlatego, że nie ma się czym chwalić?
Myślę, że dostając od miasta 30 tys. zł firma zarobiła na nowego profesjonalnego drona, a miasto będzie musiało po jakimś czasie znów wybulić 30 tys. na podobny cel.[/quote]

Najwyraźniej twoja matka jest OWCĄ bo mało prawdopodobne aby prawdziwa kobieta urodziła takiego BARANA!!!

08:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Stary dziadek odleciał i ześwirował, zadłużył miasto na 300 milionów i dalej się bawi, pamiętacie jego odlot paralotniami? Wydał na nie ok miliona, ta rozrzutność nas wykańcza, nie ma kasy na remont chodników.[/quote]

Kolego Gość z tego co pamiętam a byłem przy organizacji Motoparalotniowych Mistrzostw Świata w Legnicy w 2015 r i Prezydent w Budżecie Miasta przeznaczył 100 tyś zł. Nie wydał ich fizycznie. To było zakwaterowanie w Hotelu , dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków, i takie inne drobne sprawy w pomocy organizacji Mistrzostw Świata. Wymienianie wsystkiego nie ma tu sensu bo organizator zmieścił się w milionie złotych pozyskując je od sponsorów a było ich wielu z całej Polski. Proszę więc za nim coś następnym razem chlapniesz to przemyśl to.

09:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ile by nie kosztowały to archiwizować i promować miasto trzeba. Jednak myślałem, że po tym pierwszym filmie promocyjnym sprzed kilku lat Prezydent kupił drona do działu promocji miasta i jeden z pracowników zrobił sobie uprawnienia na drona i nauczył się montować filmy a tu się okazuje , że pracownik Magistratu nie potrafi i trzeba wynająć kogoś z zewnątrz. Brak samowystarczalności w Magistracie kumuluje długi. A to wcale nie jest takie trudne.

09:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnTonioAnTonio

0 0

Moje filmy może nie są tak precyzyjne jak z Drona i nie pokazuję tego co Prezydent by chciał pokazać. Muszę trzymać odpowiednią wysokość dlatego widać tylko panoramę Miasta. Tu jest wyższość Drona nad Paralotnią. Jednak jest jeden duży plus w moich filmach nie kosztują miasta nic to jest mój czas, moje pieniądze i moja satysfakcja. Owszem nieraz przeginam bo kilka razy latam w jednym miejscu, żeby zrobić dobre ujęcia i niektórym mieszkańcom na ziemi to się nie podoba. Przyznaję im zupełną rację mi się to też nie podoba i staram się to robić bardzo rzadko. Idzie wiosna trawa i drzewa się zazielenią zrobię Dronom konkurencję jeszcze raz. Pozdrawiam AnTonio.
https://www.youtube.com/watch?v=Y0tqOu7xTuQ
https://www.youtube.com/watch?v=1K6x9A0SIAc

09:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnTonioAnTonio

0 0


Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AnTonio"]Moje filmy może nie są tak precyzyjne jak z Drona i nie pokazuję tego co Prezydent by chciał pokazać. Muszę trzymać odpowiednią wysokość dlatego widać tylko panoramę Miasta. Tu jest wyższość Drona nad Paralotnią. Jednak jest jeden duży plus w moich filmach nie kosztują miasta nic to jest mój czas, moje pieniądze i moja satysfakcja. Owszem nieraz przeginam bo kilka razy latam w jednym miejscu, żeby zrobić dobre ujęcia i niektórym mieszkańcom na ziemi to się nie podoba. Przyznaję im zupełną rację mi się to też nie podoba i staram się to robić bardzo rzadko. Idzie wiosna trawa i drzewa się zazielenią zrobię Dronom konkurencję jeszcze raz. Pozdrawiam AnTonio.
https://www.youtube.com/watch?v=Y0tqOu7xTuQ
https://www.youtube.com/watch?v=1K6x9A0SIAc[/quote]

Antoni, g... cię to obchodzi na co ratusz wydaje pieniądze. Nie masz więc co płakać.

10:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="AnTonio"]Moje filmy może nie są tak precyzyjne jak z Drona i nie pokazuję tego co Prezydent by chciał pokazać. Muszę trzymać odpowiednią wysokość dlatego widać tylko panoramę Miasta. Tu jest wyższość Drona nad Paralotnią. Jednak jest jeden duży plus w moich filmach nie kosztują miasta nic to jest mój czas, moje pieniądze i moja satysfakcja. Owszem nieraz przeginam bo kilka razy latam w jednym miejscu, żeby zrobić dobre ujęcia i niektórym mieszkańcom na ziemi to się nie podoba. Przyznaję im zupełną rację mi się to też nie podoba i staram się to robić bardzo rzadko. Idzie wiosna trawa i drzewa się zazielenią zrobię Dronom konkurencję jeszcze raz. Pozdrawiam AnTonio.
https://www.youtube.com/watch?v=Y0tqOu7xTuQ
https://www.youtube.com/watch?v=1K6x9A0SIAc[/quote]

Antoni, g... cię to obchodzi na co ratusz wydaje pieniądze. Nie masz więc co płakać.[/quote]

Po takich krytycznych uwagach na miejscu Pana Antoniego zapomniałbym o Legnicy.

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Pilot 2"][quote="Gość"]Stary dziadek odleciał i ześwirował, zadłużył miasto na 300 milionów i dalej się bawi, pamiętacie jego odlot paralotniami? Wydał na nie ok miliona, ta rozrzutność nas wykańcza, nie ma kasy na remont chodników.[/quote]

Kolego Gość z tego co pamiętam a byłem przy organizacji Motoparalotniowych Mistrzostw Świata w Legnicy w 2015 r i Prezydent w Budżecie Miasta przeznaczył 100 tyś zł. Nie wydał ich fizycznie. To było zakwaterowanie w Hotelu , dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków, i takie inne drobne sprawy w pomocy organizacji Mistrzostw Świata. Wymienianie wsystkiego nie ma tu sensu bo organizator zmieścił się w milionie złotych pozyskując je od sponsorów a było ich wielu z całej Polski. Proszę więc za nim coś następnym razem chlapniesz to przemyśl to.[/quote]

i co? ulżyło ci?

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="PjakP"][quote="obserwator2"]Jak zwykle na POrtalu lca - hejt hejtem pogania. Chociaż dobrą kasę dali zarobić ?
Okazuje się, że nawet międzynarodowy festiwal filmów z dronów można paszkwilić. A może tak puknąc sie w głowkę. Wasz
marnej jakości idol i kandydat na prezydenta chciał przy zatwierdzaniu budżetu wykasować pieniądze nie tylko na inwestycje wybrane przez legniczan w ramach LBO ale też na promocję miasta argumentując nieporadnie, że prezydent i jego służby robią promocje tylko do wewnątrz miasta dla naszych mieszkańców a nie na zewnątrz aby o Legnicy dowiedziała sie Polska, europa i świat.
A NIE ZAPRZECZYCIE, ŻE TEN FESTIWAL, TAK JAK NP. MISTRZOSTWA PIŁKI NOŻNEJ U17 A MOŻE U20, JAK SATYRYKON, FESTIWAL SREBRA, KYCZERA - TO WYDARZENIA KTÓRE PROMUJĄ LEGNICĘ W KRAJU, EUROPIE I W ŚWIECIE.

TYCH WYDARZEŃ I NIE TYLKO GRATULUJĘ PREZYDENTOWI KRZAKOWSKIEMU, KTÓRY WYGRA KOLEJNE WYBORY BO TYLKO ON NA TO ZASŁUGUJE. RESZTA TO TYLKO CIENIASY !!!
I teraz możecie się ciskać mali hejterzy.[/quote]


Wymienione imprezy są niszowe niestety. Nie przyciągają młodego pokolenia[/quote]

Ale niewątpliwie powodują, że Nasze miasto odwiedzają uczestnicy tych wielu imprez, na ich pobycie zyskują hotelarze, restauratorzy, handlowcy a o Legnicy opowiadają po powrocie do domów i często do nas wracają. Tak robi się promocje miasta w kraju i zagranicą. Miasto w którym organizuje się tyle podobnych imprez jest również atrakcyjne dla inwestorów.
PANIE PREZYDENCIE - TAK TRZYMAĆ !!![/quote]


Specjalnie dla tych odwiedzających powstały duże parkingi przy nowym moście w parku. Tylko że ... No tak one stoją puste i nikt tam nie parkuje.
3 razy do roku zapełniony Qubus to chyba nie jest oznaką że Legnica ma super promocje? Jakoś tych dzikich tłumów wydających tu swoje dutki nie widać od dawna?

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="AnTonio"]Moje filmy może nie są tak precyzyjne jak z Drona i nie pokazuję tego co Prezydent by chciał pokazać. Muszę trzymać odpowiednią wysokość dlatego widać tylko panoramę Miasta. Tu jest wyższość Drona nad Paralotnią. Jednak jest jeden duży plus w moich filmach nie kosztują miasta nic to jest mój czas, moje pieniądze i moja satysfakcja. Owszem nieraz przeginam bo kilka razy latam w jednym miejscu, żeby zrobić dobre ujęcia i niektórym mieszkańcom na ziemi to się nie podoba. Przyznaję im zupełną rację mi się to też nie podoba i staram się to robić bardzo rzadko. Idzie wiosna trawa i drzewa się zazielenią zrobię Dronom konkurencję jeszcze raz. Pozdrawiam AnTonio.
https://www.youtube.com/watch?v=Y0tqOu7xTuQ
https://www.youtube.com/watch?v=1K6x9A0SIAc[/quote]

Antoni, g... cię to obchodzi na co ratusz wydaje pieniądze. Nie masz więc co płakać.[/quote]

Powinieneś mapisać: "g... cię to obchodzi na co ratusz wydaje TWOJE (i INNYCH PODATNIKÓW) pieniądze.". Moja odpowiedź byłaby taka: jeszcze was dorwiemy i rozliczymy.

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bardzo dobry Dron kosztuje 4000 zł Pracownik Promocji miasta mógłby w ramach swojej pracy robić takie filmy to nic trudnego i nie potrzebuje przetargów . A w poprzednim wpisie AnTonio daje wam do zrozumienia, że to właśnie nie jest takie trudne tylko chcieć. I wcale nad tym nie rozpacza.

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale pracownik musiałby pokazać prawdę czyli brudne podwórka, odrapane kamienice dziurawe chodniki i zakorkowane ulice a jak się zamówi film propagandowy to nawet komunizm będzie wizją raju

12:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnTonioAnTonio

0 0

Już dawno chciałem zrobić film propagandowy widziany od podwórka. Pokazać drugą stronę Magicznej Legnicy z którą zawsze po drodze. Ale na razie tylko zbieram materiał. Ja znam czasy komunistyczne bardzo dobrze i trochę obawiam się skutków pokazania takiego filmu. W myśl mojego powiedzenia że telewizja zawsze kłamie również do tej pory to robiłem i montowałem tylko te najładniejsze momenty. Może czas to zmienić?
Oto jeden z nich widziany okiem spacerowicza a nie kibica.
https://www.youtube.com/watch?v=9D2UVXVLV4Q

12:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ktoś tu przekonuje, że nazwa firmy to nie wulgaryzm? Jerry sqrwiel. To kpina z podatnika i naszych podatków. My podatnicy mieszkańcy Legnicy zapłaciliśmy 30 000 zł firmie chłystka który zakupił z nas i naszych pieniędzy. Mieszkańcy Legnicy zapłacili sqrwiel owi 30 000 zł. Ktoś chyba w magistracie się zapomniał bo po 17 latach siedzenia na tronie, zapomniał że wydaje nasze publiczne pieniądze ze to nie zabawa. Urzędnicy robią co chcą dyrektorka PR doskonale wiedziała z kim Podpisuje umowę i jej to nie przeszkadzało.. To policzek dla Mieszkańców Legnicy i sygnał, że to czas na zmianę pokoloenikwą na stołku prezydenta.
Nie wyobrażam sobie aby niemiecki magistrat podpisał umowę promocyjna z firmą w nazwie assholle nie zrobili y tego.
A u nas królestwo robi co chce.
Dyrektorka PR robi kampanie z plagiatem w tle. Po czym. Okazuje się że firma organizująca konkurs na kryształy PR bierze pieniądze z urzędu w Legnicy.
Po czym firma jednoosobowa z dronem nazywa firmę Jerry sqrwiel i nie ma problemu ze zleceniami dla naszego urzędu.
PR Pana Krzakowskiego robi co chce śmieje się w twarz nam podatnikom. A Krzakowski nad niczym nie panuje. Dług Legnicy tu już 300 milionów złotych.. I jeszcze paskudne donice za milion. Przy jaworzynskiej.

Mam Tego dość! będę namawiał każdego znajomego na zmianę i głosowanie na innego kandydata. Ten słaby krzakowski po 17 latach rządzenia nic już nie zrobi. Czego mamy przykład powyżej. Trzeba zmienić układ w urzędzie miasta.
Nie ma zgody na kolejną kadencję 63 letniego emeryta Krzakowskiego.
Nic już nie wniesie a jego ciepłe dziadziusiowe filmiki na siłę go odmładzające są nieszczere sztuczne i robione na siłę.
Sypie się cały urząd Krzakowskiego który potrzebuje zmian. Zostawienie tej ekipy na kolejną 5 letnią kadencję to będzie porażka dla nas mieszkańców.
Prezydent zrobił sobie utrzymanie z prezydentury. Chcę rządzić do 68 roku życia... Nie ma Na to zgody i na 5 kadencję tej samej ekipy..
300 milionów długu a w Legnicy dla Mieszkańca nie ma nawet kawałka hali czy normalnego krytego basenu.
Sqrwiel to kpina z mieszkańców Legnicy.
A Dyrektorka PR zero Profesjonalizmu

12:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ale pracownik musiałby pokazać prawdę czyli brudne podwórka, odrapane kamienice dziurawe chodniki i zakorkowane ulice a jak się zamówi film propagandowy to nawet komunizm będzie wizją raju[/quote]

Legnica jest piękna, czysta i bez śmieci rozrzuconych przez wiatr tu i tam. Jeszcze lepsze zdjęcia będą zrobione z satelity !
░▄░█░░░▄▀▀▀▀▀▄░░░█░▄░
▄▄▀▄░░░█─▀─▀─█░░░▄▀▄▄
░░░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▀░░░░
░░░░░█────▀────█░░░░░
░░░░░█────▀────█░░░░░

12:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="obserwator23"]Ile by nie kosztowały to archiwizować i promować miasto trzeba. Jednak myślałem, że po tym pierwszym filmie promocyjnym sprzed kilku lat Prezydent kupił drona do działu promocji miasta i jeden z pracowników zrobił sobie uprawnienia na drona i nauczył się montować filmy a tu się okazuje , że pracownik Magistratu nie potrafi i trzeba wynająć kogoś z zewnątrz. Brak samowystarczalności w Magistracie kumuluje długi. A to wcale nie jest takie trudne.[/quote]

"obserwator23" Kręcenie filmów jak malowanie obrazów czy inne prace artystyczne wymagają tego czegoś - jak talent i predyspozycje w danym kierunku. Już to widzę jak fachowca od PR czy innego w jakiejkolwiek dziedzinie ma się na siłę przyuczać do czegokolwiek związanego z "artyzmem". Talent albo się ma albo się go nie ma! Już to widzę jak urzędnik kręci filmy. A oglądając filmy tego gościa to mam wrażenie, że nie ma w Legnicy konkurencji.

01:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="memento momento"]już tacy jedni na Koperniku puszczali drony i zaglądali ludziom do okien, nagle drony spadły i był spokój, jak znów zaczną puszczać, to przypuszczam, że znów drony zaczną spadać.[/quote] Przecież te drony slużą do inwigilacji. Jak macie nawet łażienke z oknem to też będą zaglądać a potem zdięcia w internecie

01:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AnTonio"]Już dawno chciałem zrobić film propagandowy widziany od podwórka. Pokazać drugą stronę Magicznej Legnicy z którą zawsze po drodze. Ale na razie tylko zbieram materiał. Ja znam czasy komunistyczne bardzo dobrze i trochę obawiam się skutków pokazania takiego filmu. W myśl mojego powiedzenia że telewizja zawsze kłamie również do tej pory to robiłem i montowałem tylko te najładniejsze momenty. Może czas to zmienić?
Oto jeden z nich widziany okiem spacerowicza a nie kibica.
https://www.youtube.com/watch?v=9D2UVXVLV4Q[/quote]

No i co "AnTonio" widzę, że próbujesz swoich sił w dziennikarstwie śledczym? I tu nagle wykryłeś mega aferę bo Policja jeździła po chodnikach i trotuarach na al.Orła Białego?! Brawo jesteś wielki!!! Myślałem, że jesteś mądrzejszy ale widzę, że się mocno myliłem. Lataj sobie bo to ci lepiej wychodzi niż marnej jakości filmidło! Najwyraźniej Prezydent Krzakowski jak zobaczy twoje dzieło to na 100% je kupi! Najlepszy film promocyjny w historii Legnicy. Jak już tak będziesz chodził czy latał po Legnicy to się dokładnie rozglądaj a może uda ci się znaleźć KOŁO! Bo jak już będziesz miał to KOŁO to będziesz mógł się wtedy z całych sił puknąć w czoło! HAHAHAHAHA

01:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="przechodzeń"]Bardzo dobry Dron kosztuje 4000 zł Pracownik Promocji miasta mógłby w ramach swojej pracy robić takie filmy to nic trudnego i nie potrzebuje przetargów . A w poprzednim wpisie AnTonio daje wam do zrozumienia, że to właśnie nie jest takie trudne tylko chcieć. I wcale nad tym nie rozpacza.[/quote]

Tyle to kosztuje bardzo dobry dron do zabawy dla dzieci.
Profesjonalne drony kosztują 30-40 tysięcy złotych.

01:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Panie prezydencie, ulice Zamiejska i Nowodworska po zimie się rozpadają.

02:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Panie Prezydencie, jak to mówią "dobry towar reklamuje się sam". Doprowadziłeś Pan miasto do skraju bankructwa, coraz więcej rozboi i przestępstw. Bieda aż piszczy. Wszystko tylko się zamyka. Proszę choćby spojrzeć na centrum ile lokali stoi pustych. To miasto banków, lombardów i aptek. Dziury takie, że koło idzie urwać. Jak już się bierzecie za remonty to wszystkie z olbrzymim opóźnieniem (wide Mickiewicza, gdzie pierwszy odcinek planowany na 3 miesiące, finalnie został oddany po 7,5 miesiącach), dopiero remontowana droga na koskowice koło carrefura stoi zamknięta bo zatwierdziliście taką chałę za nasze pieniądze. To miasto z miasta wojewódzkiego stało się zaściankiem i ruiną pełną meneli, gdzie żaden biznes się nie opłaca, a Pan bawisz się ciągle w jakieś śmieszne promocje i Miedź. Nie wstyd Panu? A może tak już Pan odleciał, że nie widzi Pan co tu się dzieje? Naprawdę jak widzę jak to miasto popadło w ruinę za Pana kadencji to robi mi się przykro. Mam nadzieję, że pod koniec roku w końcu dostaniemy jakiegoś gospodarza, który spróbuje reanimować tą wioskę.

02:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ZatroskanyObywatel"]Panie Prezydencie, jak to mówią "dobry towar reklamuje się sam". Doprowadziłeś Pan miasto do skraju bankructwa, coraz więcej rozboi i przestępstw. Bieda aż piszczy. Wszystko tylko się zamyka. Proszę choćby spojrzeć na centrum ile lokali stoi pustych. To miasto banków, lombardów i aptek. Dziury takie, że koło idzie urwać. Jak już się bierzecie za remonty to wszystkie z olbrzymim opóźnieniem (wide Mickiewicza, gdzie pierwszy odcinek planowany na 3 miesiące, finalnie został oddany po 7,5 miesiącach), dopiero remontowana droga na koskowice koło carrefura stoi zamknięta bo zatwierdziliście taką chałę za nasze pieniądze. To miasto z miasta wojewódzkiego stało się zaściankiem i ruiną pełną meneli, gdzie żaden biznes się nie opłaca, a Pan bawisz się ciągle w jakieś śmieszne promocje i Miedź. Nie wstyd Panu? A może tak już Pan odleciał, że nie widzi Pan co tu się dzieje? Naprawdę jak widzę jak to miasto popadło w ruinę za Pana kadencji to robi mi się przykro. Mam nadzieję, że pod koniec roku w końcu dostaniemy jakiegoś gospodarza, który spróbuje reanimować tą wioskę.[/quote]

Zatroskany najwyraźniej cię ponosi! Za rozboje i to, że w mieście jest coraz bardziej niebezpiecznie odpowiada ta pożal się Boże Legnicka Policja!!!! Nie rozumiem jedynie jak to jest, że od wielu lat wykazują wszelkie wzrosty w wykrywalności jak i spadki wszelkich rodzajów dokonywanych przestępstw a poczucie bezpieczeństwa Legniczan z roku na rok jest coraz mniejsze. A obecna ekipa mam wrażenie, że jedyne co im wychodzi to niestety tylko STATYSTYKI!

03:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legnica jest normalnym przemysłowym europejskim miastem i pełnym zabytków, a żyje się tu tak jak Warszawie, Krakowie czy Poznaniu, na dobrobyt to trzeba sobie szanowni narzekacze zapracować. U nas też ludzie maja domy, luksusowe apartamenty i dobre samochody, bo pracują. Komuny już nie ma ponad ćwierć wieku i władza nie da, nie załatwi, nie dofinansuje, tylko trzeba samemu ruszyć dyńką. Władze naszego miasta dają szanse, a to zależy jak kto i jak wykorzysta.

03:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="przechodzeń"]Bardzo dobry Dron kosztuje 4000 zł Pracownik Promocji miasta mógłby w ramach swojej pracy robić takie filmy to nic trudnego i nie potrzebuje przetargów . A w poprzednim wpisie AnTonio daje wam do zrozumienia, że to właśnie nie jest takie trudne tylko chcieć. I wcale nad tym nie rozpacza.[/quote]

Tyle to kosztuje bardzo dobry dron do zabawy dla dzieci.
Profesjonalne drony kosztują 30-40 tysięcy złotych.[/quote]

Do nakręcenia promocyjnych klipów wystarczy dron za 4 tyś zł To Pracownikowi Magistratu wystarczy.

03:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="HAHAHA"][quote="AnTonio"]Już dawno chciałem zrobić film propagandowy widziany od podwórka. Pokazać drugą stronę Magicznej Legnicy z którą zawsze po drodze. Ale na razie tylko zbieram materiał. Ja znam czasy komunistyczne bardzo dobrze i trochę obawiam się skutków pokazania takiego filmu. W myśl mojego powiedzenia że telewizja zawsze kłamie również do tej pory to robiłem i montowałem tylko te najładniejsze momenty. Może czas to zmienić?
Oto jeden z nich widziany okiem spacerowicza a nie kibica.
https://www.youtube.com/watch?v=9D2UVXVLV4Q[/quote]

No i co "AnTonio" widzę, że próbujesz swoich sił w dziennikarstwie śledczym? I tu nagle wykryłeś mega aferę bo Policja jeździła po chodnikach i trotuarach na al.Orła Białego?! Brawo jesteś wielki!!! Myślałem, że jesteś mądrzejszy ale widzę, że się mocno myliłem. Lataj sobie bo to ci lepiej wychodzi niż marnej jakości filmidło! Najwyraźniej Prezydent Krzakowski jak zobaczy twoje dzieło to na 100% je kupi! Najlepszy film promocyjny w historii Legnicy. Jak już tak będziesz chodził czy latał po Legnicy to się dokładnie rozglądaj a może uda ci się znaleźć KOŁO! Bo jak już będziesz miał to KOŁO to będziesz mógł się wtedy z całych sił puknąć w czoło! HAHAHAHAHA[/quote]

Widzę, że etatowy pracownik Magistratu na wszystkie wpisy odpowiada bardzo rzetelnie. Brawo Ty. Bierz kamerę i w Miasto ruszaj.

04:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prezydent Krzakowski podpisuje umowę z firmą Jerry Sqrwiel na 30 tysięcy
Krzakowski ty już zupełnie odleciałeś
Woda sodowa kompletnie odbija w urzędzie. Żeby publiczne pieniądze wydawać na taką firmę
Jakie miasto taki sqrwiel nas kasuje

="Sqrwiel"]Ktoś tu przekonuje, że nazwa firmy to nie wulgaryzm? Jerry sqrwiel. To kpina z podatnika i naszych podatków. My podatnicy mieszkańcy Legnicy zapłaciliśmy 30 000 zł firmie chłystka który zakupił z nas i naszych pieniędzy. Mieszkańcy Legnicy zapłacili sqrwiel owi 30 000 zł. Ktoś chyba w magistracie się zapomniał bo po 17 latach siedzenia na tronie, zapomniał że wydaje nasze publiczne pieniądze ze to nie zabawa. Urzędnicy robią co chcą dyrektorka PR doskonale wiedziała z kim Podpisuje umowę i jej to nie przeszkadzało.. To policzek dla Mieszkańców Legnicy i sygnał, że to czas na zmianę pokoloenikwą na stołku prezydenta.
Nie wyobrażam sobie aby niemiecki magistrat podpisał umowę promocyjna z firmą w nazwie assholle nie zrobili y tego.
A u nas królestwo robi co chce.
Dyrektorka PR robi kampanie z plagiatem w tle. Po czym. Okazuje się że firma organizująca konkurs na kryształy PR bierze pieniądze z urzędu w Legnicy.
Po czym firma jednoosobowa z dronem nazywa firmę Jerry sqrwiel i nie ma problemu ze zleceniami dla naszego urzędu.
PR Pana Krzakowskiego robi co chce śmieje się w twarz nam podatnikom. A Krzakowski nad niczym nie panuje. Dług Legnicy tu już 300 milionów złotych.. I jeszcze paskudne donice za milion. Przy jaworzynskiej.

Mam Tego dość! będę namawiał każdego znajomego na zmianę i głosowanie na innego kandydata. Ten słaby krzakowski po 17 latach rządzenia nic już nie zrobi. Czego mamy przykład powyżej. Trzeba zmienić układ w urzędzie miasta.
Nie ma zgody na kolejną kadencję 63 letniego emeryta Krzakowskiego.
Nic już nie wniesie a jego ciepłe dziadziusiowe filmiki na siłę go odmładzające są nieszczere sztuczne i robione na siłę.
Sypie się cały urząd Krzakowskiego który potrzebuje zmian. Zostawienie tej ekipy na kolejną 5 letnią kadencję to będzie porażka dla nas mieszkańców.
Prezydent zrobił sobie utrzymanie z prezydentury. Chcę rządzić do 68 roku życia... Nie ma Na to zgody i na 5 kadencję tej samej ekipy..
300 milionów długu a w Legnicy dla Mieszkańca nie ma nawet kawałka hali czy normalnego krytego basenu.
Sqrwiel to kpina z mieszkańców Legnicy.
A Dyrektorka PR zero Profesjonalizmu[/quote]

05:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"]Legnica jest normalnym przemysłowym europejskim miastem i pełnym zabytków, a żyje się tu tak jak Warszawie, Krakowie czy Poznaniu, na dobrobyt to trzeba sobie szanowni narzekacze zapracować. U nas też ludzie maja domy, luksusowe apartamenty i dobre samochody, bo pracują. Komuny już nie ma ponad ćwierć wieku i władza nie da, nie załatwi, nie dofinansuje, tylko trzeba samemu ruszyć dyńką. Władze naszego miasta dają szanse, a to zależy jak kto i jak wykorzysta.[/quote]
No i pracuję. Po robocie wracając do domu stoję na czerwonej fali systemu ITS, niszczę felgi na tych naszych dziurach. Przyjdzie weekend to chciałbym gdzieś wyjść, ale w sumie nie ma gdzie, więc albo siedzę w domu albo jadę poza miasto. Nie jest to w sumie duża strata, że niczego w tym mieście nie ma bo i tak po drodze by mnie pewnie zamordowali albo okradli.
Czy wy już ludzie nie pamiętacie lat 80tych gdzie w sobotę było mnóstwo otwartych miejsc, gdzie można było potańczyć i nikt się nie bał, że nas napadną po drodze? Obejrzyjcie sobie na yt filmy Legnicy z przełomu lat 80 i 90tych. Żadnych inwestycji, te same rudery jak stały to dalej stoją tylko w gorszym stanie. Krzakowski nie wstyd ci?
Pracuję, dobrze zarabiam, mam mieszkanie i samochód i stać mnie żeby wydawać więcej pieniędzy tylko gdzie jak tutaj nic nie ma?

07:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ZatroskanyObywatel"]Panie Prezydencie, jak to mówią "dobry towar reklamuje się sam". Doprowadziłeś Pan miasto do skraju bankructwa, coraz więcej rozboi i przestępstw. Bieda aż piszczy. Wszystko tylko się zamyka. Proszę choćby spojrzeć na centrum ile lokali stoi pustych. To miasto banków, lombardów i aptek. Dziury takie, że koło idzie urwać. Jak już się bierzecie za remonty to wszystkie z olbrzymim opóźnieniem (wide Mickiewicza, gdzie pierwszy odcinek planowany na 3 miesiące, finalnie został oddany po 7,5 miesiącach), dopiero remontowana droga na koskowice koło carrefura stoi zamknięta bo zatwierdziliście taką chałę za nasze pieniądze. To miasto z miasta wojewódzkiego stało się zaściankiem i ruiną pełną meneli, gdzie żaden biznes się nie opłaca, a Pan bawisz się ciągle w jakieś śmieszne promocje i Miedź. Nie wstyd Panu? A może tak już Pan odleciał, że nie widzi Pan co tu się dzieje? Naprawdę jak widzę jak to miasto popadło w ruinę za Pana kadencji to robi mi się przykro. Mam nadzieję, że pod koniec roku w końcu dostaniemy jakiegoś gospodarza, który spróbuje reanimować tą wioskę.[/quote]

To ty nieżle odleciałeś !. A może płacą ci za hejtowanie prezydenta ?. Kogo w zamian proponujesz ? Cieniasa wyrzuconego z Arlegu, który bardziej dbał o kolesi i ich konkubiny ?. A w radzie miejskiej chciał przy uchwalaniu budżetu skreślać zadania inwestycyjne wybrane w LBO ?. Krzyczał o zadłużeniu miasta a jednocześnie chciał z tego budżetu finansować darmowe taksówki dla seniorów ?. No i na listy platformy obywatelskiej zaprasza tylko młode kobiety w wieku od 20 do 40 lat. Takiego geniusza nam proponujesz ?. Dziękujemy - nie chcemy !!!. POZOSTANIEMY PRZY SPRAWDZONY NASZYM PREZYDENCIE KRZAKOWSKIM BO LEPSZEGO NIE MA I NIE BĘDZIE.

07:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="ZatroskanyObywatel"]Panie Prezydencie, jak to mówią "dobry towar reklamuje się sam". Doprowadziłeś Pan miasto do skraju bankructwa, coraz więcej rozboi i przestępstw. Bieda aż piszczy. Wszystko tylko się zamyka. Proszę choćby spojrzeć na centrum ile lokali stoi pustych. To miasto banków, lombardów i aptek. Dziury takie, że koło idzie urwać. Jak już się bierzecie za remonty to wszystkie z olbrzymim opóźnieniem (wide Mickiewicza, gdzie pierwszy odcinek planowany na 3 miesiące, finalnie został oddany po 7,5 miesiącach), dopiero remontowana droga na koskowice koło carrefura stoi zamknięta bo zatwierdziliście taką chałę za nasze pieniądze. To miasto z miasta wojewódzkiego stało się zaściankiem i ruiną pełną meneli, gdzie żaden biznes się nie opłaca, a Pan bawisz się ciągle w jakieś śmieszne promocje i Miedź. Nie wstyd Panu? A może tak już Pan odleciał, że nie widzi Pan co tu się dzieje? Naprawdę jak widzę jak to miasto popadło w ruinę za Pana kadencji to robi mi się przykro. Mam nadzieję, że pod koniec roku w końcu dostaniemy jakiegoś gospodarza, który spróbuje reanimować tą wioskę.[/quote]

To ty nieżle odleciałeś !. A może płacą ci za hejtowanie prezydenta ?. Kogo w zamian proponujesz ? Cieniasa wyrzuconego z Arlegu, który bardziej dbał o kolesi i ich konkubiny ?. A w radzie miejskiej chciał przy uchwalaniu budżetu skreślać zadania inwestycyjne wybrane w LBO ?. Krzyczał o zadłużeniu miasta a jednocześnie chciał z tego budżetu finansować darmowe taksówki dla seniorów ?. No i na listy platformy obywatelskiej zaprasza tylko młode kobiety w wieku od 20 do 40 lat. Takiego geniusza nam proponujesz ?. Dziękujemy - nie chcemy !!!. POZOSTANIEMY PRZY SPRAWDZONY NASZYM PREZYDENCIE KRZAKOWSKIM BO LEPSZEGO NIE MA I NIE BĘDZIE.[/quote]

Etatowy komentator z Ratusza jeszcze nie śpi? Dobranoc jutro do pracy biegnij relację zdać i posiedzieć do 15,00 w dziale Promocji Prezydenta.

08:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No tak tak... Z góry nie widać wszechobecnego syfu brudu psich kup i patologii

09:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No tak tak... Z góry nie widać wszechobecnego syfu brudu psich kup i patologii

09:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="wygnany"][quote="Gość"][quote="ZatroskanyObywatel"]Panie Prezydencie, jak to mówią "dobry towar reklamuje się sam". Doprowadziłeś Pan miasto do skraju bankructwa, coraz więcej rozboi i przestępstw. Bieda aż piszczy. Wszystko tylko się zamyka. Proszę choćby spojrzeć na centrum ile lokali stoi pustych. To miasto banków, lombardów i aptek. Dziury takie, że koło idzie urwać. Jak już się bierzecie za remonty to wszystkie z olbrzymim opóźnieniem (wide Mickiewicza, gdzie pierwszy odcinek planowany na 3 miesiące, finalnie został oddany po 7,5 miesiącach), dopiero remontowana droga na koskowice koło carrefura stoi zamknięta bo zatwierdziliście taką chałę za nasze pieniądze. To miasto z miasta wojewódzkiego stało się zaściankiem i ruiną pełną meneli, gdzie żaden biznes się nie opłaca, a Pan bawisz się ciągle w jakieś śmieszne promocje i Miedź. Nie wstyd Panu? A może tak już Pan odleciał, że nie widzi Pan co tu się dzieje? Naprawdę jak widzę jak to miasto popadło w ruinę za Pana kadencji to robi mi się przykro. Mam nadzieję, że pod koniec roku w końcu dostaniemy jakiegoś gospodarza, który spróbuje reanimować tą wioskę.[/quote]

To ty nieżle odleciałeś !. A może płacą ci za hejtowanie prezydenta ?. Kogo w zamian proponujesz ? Cieniasa wyrzuconego z Arlegu, który bardziej dbał o kolesi i ich konkubiny ?. A w radzie miejskiej chciał przy uchwalaniu budżetu skreślać zadania inwestycyjne wybrane w LBO ?. Krzyczał o zadłużeniu miasta a jednocześnie chciał z tego budżetu finansować darmowe taksówki dla seniorów ?. No i na listy platformy obywatelskiej zaprasza tylko młode kobiety w wieku od 20 do 40 lat. Takiego geniusza nam proponujesz ?. Dziękujemy - nie chcemy !!!. POZOSTANIEMY PRZY SPRAWDZONY NASZYM PREZYDENCIE KRZAKOWSKIM BO LEPSZEGO NIE MA I NIE BĘDZIE.[/quote]

Etatowy komentator z Ratusza jeszcze nie śpi? Dobranoc jutro do pracy biegnij relację zdać i posiedzieć do 15,00 w dziale Promocji Prezydenta.[/quote]

No, powiem ci, że to mi pochlebia. Komplemenciarz z ciebie, kto by pomyślał.

09:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ubawiony"][quote="wygnany"][quote="Gość"][quote="ZatroskanyObywatel"]Panie Prezydencie, jak to mówią "dobry towar reklamuje się sam". Doprowadziłeś Pan miasto do skraju bankructwa, coraz więcej rozboi i przestępstw. Bieda aż piszczy. Wszystko tylko się zamyka. Proszę choćby spojrzeć na centrum ile lokali stoi pustych. To miasto banków, lombardów i aptek. Dziury takie, że koło idzie urwać. Jak już się bierzecie za remonty to wszystkie z olbrzymim opóźnieniem (wide Mickiewicza, gdzie pierwszy odcinek planowany na 3 miesiące, finalnie został oddany po 7,5 miesiącach), dopiero remontowana droga na koskowice koło carrefura stoi zamknięta bo zatwierdziliście taką chałę za nasze pieniądze. To miasto z miasta wojewódzkiego stało się zaściankiem i ruiną pełną meneli, gdzie żaden biznes się nie opłaca, a Pan bawisz się ciągle w jakieś śmieszne promocje i Miedź. Nie wstyd Panu? A może tak już Pan odleciał, że nie widzi Pan co tu się dzieje? Naprawdę jak widzę jak to miasto popadło w ruinę za Pana kadencji to robi mi się przykro. Mam nadzieję, że pod koniec roku w końcu dostaniemy jakiegoś gospodarza, który spróbuje reanimować tą wioskę.[/quote]

To ty nieżle odleciałeś !. A może płacą ci za hejtowanie prezydenta ?. Kogo w zamian proponujesz ? Cieniasa wyrzuconego z Arlegu, który bardziej dbał o kolesi i ich konkubiny ?. A w radzie miejskiej chciał przy uchwalaniu budżetu skreślać zadania inwestycyjne wybrane w LBO ?. Krzyczał o zadłużeniu miasta a jednocześnie chciał z tego budżetu finansować darmowe taksówki dla seniorów ?. No i na listy platformy obywatelskiej zaprasza tylko młode kobiety w wieku od 20 do 40 lat. Takiego geniusza nam proponujesz ?. Dziękujemy - nie chcemy !!!. POZOSTANIEMY PRZY SPRAWDZONY NASZYM PREZYDENCIE KRZAKOWSKIM BO LEPSZEGO NIE MA I NIE BĘDZIE.[/quote]

Etatowy komentator z Ratusza jeszcze nie śpi? Dobranoc jutro do pracy biegnij relację zdać i posiedzieć do 15,00 w dziale Promocji Prezydenta.[/quote]

No, powiem ci, że to mi pochlebia. Komplemenciarz z ciebie, kto by pomyślał.[/quote]
Komplemenciarz bo założył, że możesz mieć pracę?:P
No lepszego Prezydenta mieć nie będziemy, jeśli ciągle głosujecie na tego samego. Nie wiem jak Rabczenko sobie poradzi, wiem natomiast, że jeśli Krzakowski od kilkunastu lat zamiast zająć się gospodarzeniem to bawi się w celebrytę to nie mam co liczyć, że nagle przejrzy na oczy.
Naprawdę nie pamiętasz, że 20 lat temu coś się w tej mieścinie działo? Koncertów na muszli koncertowej w wakacje? Potańcówek w różnych lokalach? Już nawet "muzyki z głośnika" nam nie puszczają w sylwestra na pl. Słowiańskim. Nie widzisz tej całej patologii i syfu na ulicach teraz? Nikt mi nie płaci za hejtowanie Prezydenta. Robię to za darmo. Przez kilka lat mieszkałem poza Legnicą, widziałem jak inne miasta się rozwijają. Wróciłem i nie widzę żadnego progresu, jedynie kilka kroków w tył w tej mieścinie i jest mi naprawdę przykro.

10:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Prezydent Krzakowski podpisuje umowę z firmą Jerry Sqrwiel na 30 tysięcy
Krzakowski ty już zupełnie odleciałeś
Woda sodowa kompletnie odbija w urzędzie. Żeby publiczne pieniądze wydawać na taką firmę
Jakie miasto taki sqrwiel nas kasuje

="Sqrwiel"]Ktoś tu przekonuje, że nazwa firmy to nie wulgaryzm? Jerry sqrwiel. To kpina z podatnika i naszych podatków. My podatnicy mieszkańcy Legnicy zapłaciliśmy 30 000 zł firmie chłystka który zakupił z nas i naszych pieniędzy. Mieszkańcy Legnicy zapłacili sqrwiel owi 30 000 zł. Ktoś chyba w magistracie się zapomniał bo po 17 latach siedzenia na tronie, zapomniał że wydaje nasze publiczne pieniądze ze to nie zabawa. Urzędnicy robią co chcą dyrektorka PR doskonale wiedziała z kim Podpisuje umowę i jej to nie przeszkadzało.. To policzek dla Mieszkańców Legnicy i sygnał, że to czas na zmianę pokoloenikwą na stołku prezydenta.
Nie wyobrażam sobie aby niemiecki magistrat podpisał umowę promocyjna z firmą w nazwie assholle nie zrobili y tego.
A u nas królestwo robi co chce.
Dyrektorka PR robi kampanie z plagiatem w tle. Po czym. Okazuje się że firma organizująca konkurs na kryształy PR bierze pieniądze z urzędu w Legnicy.
Po czym firma jednoosobowa z dronem nazywa firmę Jerry sqrwiel i nie ma problemu ze zleceniami dla naszego urzędu.
PR Pana Krzakowskiego robi co chce śmieje się w twarz nam podatnikom. A Krzakowski nad niczym nie panuje. Dług Legnicy tu już 300 milionów złotych.. I jeszcze paskudne donice za milion. Przy jaworzynskiej.

Mam Tego dość! będę namawiał każdego znajomego na zmianę i głosowanie na innego kandydata. Ten słaby krzakowski po 17 latach rządzenia nic już nie zrobi. Czego mamy przykład powyżej. Trzeba zmienić układ w urzędzie miasta.
Nie ma zgody na kolejną kadencję 63 letniego emeryta Krzakowskiego.
Nic już nie wniesie a jego ciepłe dziadziusiowe filmiki na siłę go odmładzające są nieszczere sztuczne i robione na siłę.
Sypie się cały urząd Krzakowskiego który potrzebuje zmian. Zostawienie tej ekipy na kolejną 5 letnią kadencję to będzie porażka dla nas mieszkańców.
Prezydent zrobił sobie utrzymanie z prezydentury. Chcę rządzić do 68 roku życia... Nie ma Na to zgody i na 5 kadencję tej samej ekipy..
300 milionów długu a w Legnicy dla Mieszkańca nie ma nawet kawałka hali czy normalnego krytego basenu.
Sqrwiel to kpina z mieszkańców Legnicy.
A Dyrektorka PR zero Profesjonalizmu[/quote][/quote]

10:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prawdziwa patologia w Legnicy się szerzy aby wybierać na 5 kadencję tego samego człowieka.
Nigdy miasto nie pójdzie dalej jak będzie zarządzał nim człowiek emeryt przez połowę swojego życia.
To nie huta żeby prezydent bez przerwy był Na urzędzie przez 22 lata.

To Patologia tak Nie powinno być. Przejrzyście na oczy nie czytajcie tych komentarzy pisanych przez ludzi z układu.

Tak bo ptaki przestaną latać a kury na wsi przestaną się nieść jak Krzakowski Przegra wybory.

Zmiana pokolenia w urzędzie, potrzebne jest Nowe spojrzenie. dość rządów jednego monarchy.
Legnica to nie monarchia aby prezydent rządził. Nią 22 lata. Nigdzie w Polsce nie ma. Takiego układu.

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Syf brud i mogila z bliska. 30 tys za takie zdjecia takiego syfu to malo bo na fotach jest wow a na zywo fu.
Glupie Komentarze o nazwie posiadacza drona czy tez wskazowki zeby miasto kupilo drona a jakis " frajer' ma robic za darmo fotki pokazuja tylko jakie cebulaczki mieszkaja w lca.
Drona , prawa do lotow , czasu i umiejetnosci przedsoebiorca na loterii nie wygral!!! Cebulaki

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Styks"][quote="Gość"]Prezydent Krzakowski podpisuje umowę z firmą Jerry Sqrwiel na 30 tysięcy
Krzakowski ty już zupełnie odleciałeś
Woda sodowa kompletnie odbija w urzędzie. Żeby publiczne pieniądze wydawać na taką firmę
Jakie miasto taki sqrwiel nas kasuje

="Sqrwiel"]Ktoś tu przekonuje, że nazwa firmy to nie wulgaryzm? Jerry sqrwiel. To kpina z podatnika i naszych podatków. My podatnicy mieszkańcy Legnicy zapłaciliśmy 30 000 zł firmie chłystka który zakupił z nas i naszych pieniędzy. Mieszkańcy Legnicy zapłacili sqrwiel owi 30 000 zł. Ktoś chyba w magistracie się zapomniał bo po 17 latach siedzenia na tronie, zapomniał że wydaje nasze publiczne pieniądze ze to nie zabawa. Urzędnicy robią co chcą dyrektorka PR doskonale wiedziała z kim Podpisuje umowę i jej to nie przeszkadzało.. To policzek dla Mieszkańców Legnicy i sygnał, że to czas na zmianę pokoloenikwą na stołku prezydenta.
Nie wyobrażam sobie aby niemiecki magistrat podpisał umowę promocyjna z firmą w nazwie assholle nie zrobili y tego.
A u nas królestwo robi co chce.
Dyrektorka PR robi kampanie z plagiatem w tle. Po czym. Okazuje się że firma organizująca konkurs na kryształy PR bierze pieniądze z urzędu w Legnicy.
Po czym firma jednoosobowa z dronem nazywa firmę Jerry sqrwiel i nie ma problemu ze zleceniami dla naszego urzędu.
PR Pana Krzakowskiego robi co chce śmieje się w twarz nam podatnikom. A Krzakowski nad niczym nie panuje. Dług Legnicy tu już 300 milionów złotych.. I jeszcze paskudne donice za milion. Przy jaworzynskiej.

Mam Tego dość! będę namawiał każdego znajomego na zmianę i głosowanie na innego kandydata. Ten słaby krzakowski po 17 latach rządzenia nic już nie zrobi. Czego mamy przykład powyżej. Trzeba zmienić układ w urzędzie miasta.
Nie ma zgody na kolejną kadencję 63 letniego emeryta Krzakowskiego.
Nic już nie wniesie a jego ciepłe dziadziusiowe filmiki na siłę go odmładzające są nieszczere sztuczne i robione na siłę.
Sypie się cały urząd Krzakowskiego który potrzebuje zmian. Zostawienie tej ekipy na kolejną 5 letnią kadencję to będzie porażka dla nas mieszkańców.
Prezydent zrobił sobie utrzymanie z prezydentury. Chcę rządzić do 68 roku życia... Nie ma Na to zgody i na 5 kadencję tej samej ekipy..
300 milionów długu a w Legnicy dla Mieszkańca nie ma nawet kawałka hali czy normalnego krytego basenu.
Sqrwiel to kpina z mieszkańców Legnicy.
A Dyrektorka PR zero Profesjonalizmu[/quote][/quote][/quote]


Hahaha " nie ma zgody" rozumoiem , ze Pan z Pisu?
Co do niemcie to mysle , ze w dupie by mieli nazwe a patrzyli na umiejetnosci i efekty
Bzdury Pan pisze i tyle

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie wybiorę na 5 kadencję Krzakowskiego. Legnica to nie monarchia aby rządził nią jeden król.
22 lata jako prezydent to patologia.
Może wprowadzić lepiej dożywotnio prezydenta tak jak zrobił to prezes społem.
To kpina że taki człowiek. Jak Krzakowski sam Nie zrezygnuje tylko pcha się do emerytury na prezydenta.
Pomyślcie co z nim będzie za 2-3 lata wrak człowieka.

Carze Krzakowski wstydu nie masz? 22 lata chcesz przy korycie siedzieć?

11:00, 18.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nie wybiorę na 5 kadencję Krzakowskiego. Legnica to nie monarchia aby rządził nią jeden król.
22 lata jako prezydent to patologia.
Może wprowadzić lepiej dożywotnio prezydenta tak jak zrobił to prezes społem.
To kpina że taki człowiek. Jak Krzakowski sam Nie zrezygnuje tylko pcha się do emerytury na prezydenta.
Pomyślcie co z nim będzie za 2-3 lata wrak człowieka.
Carze Krzakowski wstydu nie masz? 22 lata chcesz przy korycie siedzieć?[/quote]

No i co z tego? Lubi to i dlatego wygra. Możecie go pocałować.

06:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prymitywna nazwa chojnowskiej firmy zapewne Blondi nie przerażała. Można wręcz pokusić się o stwierdzenie, że dla niej to było mega śmieszne, mega kreatywne, itp. Widząc tą nazwę, a przecież wszyscy wiemy, że Blondi, of course, zna angielski na poziomie elementarnym, zataczała się ze śmiechu i przybijała wszystkim piątki.

08:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I znowu jeden facio wysyła po 15 postów. Ja wiem że można nie lubić Krzakowskiego, ale facet przynajmniej styl zmień a nie jak tępak pod każdą informacją to samo i tak samo. Więcej kreatywności. Jak jesteś pustakiem poproś o pomoc babcię, dziadka....ileż można czytać ciągle to samo?

08:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Krzakowski prowadzi w sposób bardzo aktywny kampanię wyborczą w weekend był wszędzie tam gdzie się coś działo a jeszcze znalazł czas aby oglądać skoki
Konkurencja
Pis wielka niewiadoma
PO z uporem maniaka wybierane są tylko imprezy po linii partyjnej teatr ratuszowa teatralna .....
legnica to jednak coś dużo dużo większego

08:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy wam Się wydaje że legniczanie są ślepi?
Prowadzi aktywną kampanie rękami lck, osir działu promocji urzędu miasta. W którym pracuje 10 osób.
To nazywa sie aktywną kampanią. Wszystkie te firmy zajmują się reelekcją Krzakowskiego za nasze pieniądze.
Konia lub osła można by tam wstawić i też ktoś by na niego zagłosował.
Caly urząd wszystkie podległe Mu instytucje na polecenie służbowe swoich przełożonych walczą o reelekcję Krzakowskiego za nasze pieniądze.
Dlaczego filmiki promocyjne są robione tylko z krzakowskim? A nie z dyrektorami wydziałów lub rzecznikiem. Prasowym lub dyrektorką PR? na każdym filmiku widać podstarzalego Krzakowskiego udajacego mlodzieniaszka..
Tak rzeczywiście Krzakowski ma Aktywną kampanie a jego sztab to setki pracowników za nasze pieniądze.

Już mnie to znudziło nie będzie 5 kadencji. Na Kukiza zagłosuje a nie na Krzakowskiego..
Utrzymanie królestwa. Monarcha absolutny Pan i władca Krzakowski. Nie do ruszenia bo zaraz jazgot w sieci.. Kto śmie podążać pozycje naszego słońca Krzakowskiego...

Koniec! czas na zmianę pokolenia w ratuszu.

[quote="Gość"]Krzakowski prowadzi w sposób bardzo aktywny kampanię wyborczą w weekend był wszędzie tam gdzie się coś działo a jeszcze znalazł czas aby oglądać skoki
Konkurencja
Pis wielka niewiadoma
PO z uporem maniaka wybierane są tylko imprezy po linii partyjnej teatr ratuszowa teatralna .....
legnica to jednak coś dużo dużo większego[/quote]

11:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prezydent Jeleniej Góry Marcin Zawiłą dzisiaj podjął decyzję że nie będzie ubiegał się o 4 kadencję.
Ale z polityki się nie wycofuje... I to jest prawdziwy gospodarz miasta..
Zrobił swoje przez 12 lat i otwiera drogę innym...
...a w Legnicy do bólu.... to już chyba 5 kadencja na horyzoncie...
oj oj oj wycisnąć ile się da... ale czy na pewno się da?????????????

http://www.jelonka.com/news,single,init,article,74142

12:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Marcin Zawiła
opinia Zabił miasto: brud, bieda- brak tworzonych miejsc pracy, centrum miasta- Rynek i główne ulice pełne pustych lokali do wynajęcia, ul. Konopnickiej- ulica banków dla jeleniogórskiej biedoty. Galeria...
http://www.portalsamorzadowy.pl/ocen-ra ... a,171.html
ww. sławił się tym że Marcin Zawiła rzucił legitymacją partyjną, bo nie zgadza się z obecną polityką dolnośląskiej Platformy i wykluczaniem zasłużonych działaczy, takich jak Jerzy Pokój ( przez Schetynę)

ale przy braku poparcia sam rezygnuje

12:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Czy wam Się wydaje że legniczanie są ślepi?
Prowadzi aktywną kampanie rękami lck, osir działu promocji urzędu miasta. W którym pracuje 10 osób.
To nazywa sie aktywną kampanią. Wszystkie te firmy zajmują się reelekcją Krzakowskiego za nasze pieniądze.
Konia lub osła można by tam wstawić i też ktoś by na niego zagłosował.
Caly urząd wszystkie podległe Mu instytucje na polecenie służbowe swoich przełożonych walczą o reelekcję Krzakowskiego za nasze pieniądze.
Dlaczego filmiki promocyjne są robione tylko z krzakowskim? A nie z dyrektorami wydziałów lub rzecznikiem. Prasowym lub dyrektorką PR? na każdym filmiku widać podstarzalego Krzakowskiego udajacego mlodzieniaszka..
Tak rzeczywiście Krzakowski ma Aktywną kampanie a jego sztab to setki pracowników za nasze pieniądze.

Już mnie to znudziło nie będzie 5 kadencji. Na Kukiza zagłosuje a nie na Krzakowskiego..
Utrzymanie królestwa. Monarcha absolutny Pan i władca Krzakowski. Nie do ruszenia bo zaraz jazgot w sieci.. Kto śmie podążać pozycje naszego słońca Krzakowskiego...

Koniec! czas na zmianę pokolenia w ratuszu.

TAK ALE KONTRKANDYDACI MUSZĄ POKAZAĆ LUDZIOM ŻE CHCĄ BYĆ REPREZENTANTAMI CAŁEJ LEGNICY A NIE TYLKO GARSTKI PARTYJNYCH KOLEŻANEK I KOLEGÓW
trzeba być na meczu , koncercie, w kościele trzeba pobiedź w biegu charytatywnym i uroczystościach patriotycznych
trzeba się cieszyć z bycia legniczaninem a nie tylko narzekać
tak się prowadzi kampanię wyborczą

12:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co nie zmienia faktu że nie pcha się za wszelką cenę do władzy, tylko ma honor....

12:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nie wybiorę na 5 kadencję Krzakowskiego. Legnica to nie monarchia aby rządził nią jeden król.
22 lata jako prezydent to patologia.
Może wprowadzić lepiej dożywotnio prezydenta tak jak zrobił to prezes społem.
To kpina że taki człowiek. Jak Krzakowski sam Nie zrezygnuje tylko pcha się do emerytury na prezydenta.
Pomyślcie co z nim będzie za 2-3 lata wrak człowieka.

Carze Krzakowski wstydu nie masz? 22 lata chcesz przy korycie siedzieć?[/quote]

Mylisz się kotku, Krzakowski będzie prezydentem 30 lat i możecie mu skoczyć.

08:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Nie wybiorę na 5 kadencję Krzakowskiego. Legnica to nie monarchia aby rządził nią jeden król.
22 lata jako prezydent to patologia.
Może wprowadzić lepiej dożywotnio prezydenta tak jak zrobił to prezes społem.
To kpina że taki człowiek. Jak Krzakowski sam Nie zrezygnuje tylko pcha się do emerytury na prezydenta.
Pomyślcie co z nim będzie za 2-3 lata wrak człowieka.

Carze Krzakowski wstydu nie masz? 22 lata chcesz przy korycie siedzieć?[/quote]

Mylisz się kotku, Krzakowski będzie prezydentem 30 lat i możecie mu skoczyć.[/quote]

I prawidłowo!

10:00, 19.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nie wybiorę na 5 kadencję Krzakowskiego. Legnica to nie monarchia aby rządził nią jeden król.
22 lata jako prezydent to patologia.
Może wprowadzić lepiej dożywotnio prezydenta tak jak zrobił to prezes społem.
To kpina że taki człowiek. Jak Krzakowski sam Nie zrezygnuje tylko pcha się do emerytury na prezydenta.
Pomyślcie co z nim będzie za 2-3 lata wrak człowieka.

Carze Krzakowski wstydu nie masz? 22 lata chcesz przy korycie siedzieć?[/quote]

Wolno mu a tobie nic do tego.

06:00, 20.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nie wybiorę na 5 kadencję Krzakowskiego. Legnica to nie monarchia aby rządził nią jeden król.
22 lata jako prezydent to patologia.
Może wprowadzić lepiej dożywotnio prezydenta tak jak zrobił to prezes społem.
To kpina że taki człowiek. Jak Krzakowski sam Nie zrezygnuje tylko pcha się do emerytury na prezydenta.
Pomyślcie co z nim będzie za 2-3 lata wrak człowieka.

Carze Krzakowski wstydu nie masz? 22 lata chcesz przy korycie siedzieć?[/quote]


ale ty nie wybierasz wybierają mieszkańcy
jeśli wiek ma być głównym argumentem to PO i PSL należy zdelegalizować za popełnioną zbrodnie w postaci podniesienia wieku emerytalnego przecież milionom "ludzkich wraków" kazano pracować do śmierci bo przecież w takim tempie jak wyżej do mało kto przeżyłby.
Ps. zabawne jest to nerwowe przebieranie świty kontrkandydata marzącej o dostaniu się do koryta w ratuszu lub choćby korytka w miejskich spółkach

co do wieku no cóż aktywnie uprawia sport i trzyma się nad wyraz dobrze jeszcze dwie kadencje spokojnie da radę

08:00, 20.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja p........ jak trzeba nienawidzić obecnego prezydenta aby pod byle pretekstem go kąsać! Ja i tak na niego zagłosuję bo dron jest tylko przykrywką aby się na nim "przejechać"!!! Moi znajomi też się mobilizują aby obecny prezydent nadal mógł rządzić nadal w Legnicy . Teraz możecie sobie lemingi poużywać mnie i tak to p........! I tak oddam głos na Krzakowskiego! Właśnie dla tego, że stawia na młodych kreatywnych i nowe technologie. Skoro tego nie widzicie to jakże musicie być zaślepieni nienawiścią!

11:00, 20.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja p........ jak trzeba nienawidzić obecnego prezydenta aby pod byle pretekstem go kąsać! Ja i tak na niego zagłosuję bo dron jest tylko przykrywką aby się na nim "przejechać"!!! Moi znajomi też się mobilizują aby obecny prezydent nadal mógł rządzić nadal w Legnicy . Teraz możecie sobie lemingi poużywać mnie i tak to p........! I tak oddam głos na Krzakowskiego! Właśnie dla tego, że stawia na młodych kreatywnych i nowe technologie. Skoro tego nie widzicie to jakże musicie być zaślepieni nienawiścią!

11:00, 20.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja p........ jak trzeba nienawidzić obecnego prezydenta aby pod byle pretekstem go kąsać! Ja i tak na niego zagłosuję bo dron jest tylko przykrywką aby się na nim "przejechać"!!! Moi znajomi też się mobilizują aby obecny prezydent nadal mógł rządzić nadal w Legnicy . Teraz możecie sobie lemingi poużywać mnie i tak to p........! I tak oddam głos na Krzakowskiego! Właśnie dla tego, że stawia na młodych kreatywnych i nowe technologie. Skoro tego nie widzicie to jakże musicie być zaślepieni nienawiścią!

11:00, 20.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Adam_lca"]I właśnie o to chodzi naszemu prezydentowi. Im wyżej tym mniej widać psie kupy na chodnikach. Warto wznieść się jeszcze wyżej to nawet dziur w drogach i syfu nie będzie widać. No jest jakiś pomysł na promocję. Zobaczcie jaka Legnica ładna ale patrzcie tylko z daleka, a najlepiej z góry.[/quote]

Co biadolisz BARANIE jak znam życie to sam wyprowadzasz swego kundla aby się s e s r a ł na chodniku i tego nie sprzątasz!!! Sranie będzie tak długo trwało do puki będzie na to publiczne przyzwolenie, bo gdyby każdy kto zobaczy jak właściciel nie sprząta po swoim psie wezwał straż miejską lub policję to już nigdy ten brudas by sobie nie pozwolił na nie posprzątanie!!!!

11:00, 20.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bacabaca

0 0

Obecnie drony są wykorzystywane do wykonywania różnych zadań. Można też promować miasto dzięki filmom wykonywanym za pomocą dronów, pokazywania w ten sposób ważnych wydarzeń, itp. Wydaje mi się, że takie urządzenie powinno być na stanie każdego ratusza. Tutaj https://megadron.pl/pl/menu/profesjonal ... t-359.html jest ciekawy model. Może nasze miasto się nim zainteresuje.

10:00, 04.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%