Zamknij

Skandaliczne słowa odchodzącego dyrektora Galerii Sztuki

21:28, 21.12.2018
Skomentuj

Nie było skandalu na „Srebrze”, nie było na „Promocjach”. Skandal wywołał swoim wystąpieniem na pożegnalnym wernisażu odchodzący dyrektor Galerii Sztuki Zbigniew Kraska.

„Jubileuszowa niezależność Galerii Sztuki w Legnicy. 40, a nawet 47” nosi tytuł ostatnia tegoroczna wystawa Galerii Sztuki. Ważna w dwójnasób bowiem jest prezentacją mającą przypominać o 40. rocznicy uzyskania przez Galerię Sztuki odrębnej osobowości prawnej w 1978 roku i o 47. rocznicy powstania w Legnicy ośrodka wystawienniczego. Ważna także dlatego, że Zbigniew Kraska po raz ostatni wystąpił na wernisażu jako dyrektor Galerii Sztuki. Odchodzący dyrektor mówił bardzo dużo, bardzo mało miejsca poświęcił w swej przemowie artystom, których prace można zobaczyć w hallu Starego Ratusza i Galerii Ring, bardzo dużo swojej osobie i nie tylko.

Zbigniew Kraska bardzo wiele mówił o swojej pracy, uczciwości i rzetelności. Porównał się nawet do profesora Bartoszewskiego przytaczając jego słowa „warto być przyzwoitym”.

Po wysłuchaniu perory dyrektora, na myśl przychodzi zgoła inny cytat, słowa premiera Leszka Millera brzmiące „Prawdziwego mężczyznę poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy”.

A Zbigniew Kraska skończył tak:

- Mam wrażenie, że powoli zapominamy o tym co to znaczy etos zawodowy, interes społeczny. Jeśli mamy na szali wybór dobrej przyszłości dla instytucji, wybór kogoś, kto będzie kompetentny, uczciwy, a na drugiej szali mamy kogoś, kto taki nie był, kto ma o wiele mniejsze kompetencje, to nie jest dobrze gdy wygrywa ten drugi. Tak się niestety dzieje, i dzieje się to też tutaj u nas na naszym podwórku. I jest mi z tego powodu bardzo przykro ponieważ miałem głęboką nadzieję, że ta instytucja przejdzie w ręce naprawdę dobre, nieważne czy to będzie ktoś stąd czy nie, że będzie pracowała z takim przekazem jak ja starałem się praktykować i swoim pracownikom przekazać. Tak się składa, że niestety pojedyncze osoby z mojej instytucji, w ostatniej chwili, w tej chwili próby zawiodły najbardziej. Mógłbym to nawet porównywać do sławetnego niedawno, źle sławetnego, pana Kałuży. Mamy też w swojej galerii takie nazwisko (Zbigniew Kraska wymienił jednego z pracowników, przyp. red.). To jest osoba, która zdradza, zapamiętajcie to nazwisko. Nie wiem jakie wartości teraz będą panować w galerii. Nie wiem czy to będzie moja galeria.

Podważając wybór komisji konkursowej, która wybrała po raz drugi Justynę Teodorczyk, z którą przegrała jego protegowana. Podważając kompetencje nowo powołanej dyrektor zanim objęła stanowisko, oskarżając o zdradę osobę, która będąc w komisji konkursowej podjęła decyzję zgodnie z własnym przekonaniem, zamiast zgodnie z poleceniem otrzymanym w galerii, Zbigniew Kraska pokazał jak można odejść w niesławie. Szkoda, że w taki sposób otwierając wernisaż zamknął za sobą drzwi galerii, którą rządził przez ponad dwie dekady.

Tym, którzy chcieliby zobaczyć wystawy w hallu Starego Ratusza i Galerii Ring, polecamy naszą fotogalerię.

[WIDEO]7745[/WIDEO]

[FOTORELACJA]15140[/FOTORELACJA]
(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(54)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

o rany! występująca jako autorka tekstu niejaka LS, ma copywritera!!!
No i super, extra, nareszcie!
Na zamówienie, ale do rzeczy.

Lillo :) w życiu nie napisałabyś tekstu na takim poziomie!

09:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Piękna kompromitacja na pożegnanie.Hańba.Mam nadzieję,że Krążka po tym wystąpieniu będzie szybko zapomniany.

09:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Portal"]Nie było skandalu na „Srebrze”, nie było na „Promocjach”. Skandal wywołał swoim wystąpieniem na pożegnalnym wernisażu odchodzący dyrektor Galerii Sztuki Zbigniew Kraska. [url]//fakty.lca.pl/legnica,news,72997,Skandaliczne_slowa_odchodzacego_dyrektora_Galerii_Sztuki.html[/url][/quote]

Dlaczego skandaliczne? Nareszcie spadły niektórym łuski z oczu.

09:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Eee tam duda nie takie bzdury wygaduje a jest nadal rezydentem pis w pałacu prezydenckim

09:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A kogo takiego wymienił z nazwiska?

10:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Może wywołał jakieś Tajnego Współpracownika, Było ich kilku na sali. A redakcja utajniła dane. Może choć pseudonim.

10:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tadziowi "podziękował"? Bo przecież nic się tam nie dzieje bez jego łaskawości.

10:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Skandaliczne było to,w jaki sposób povraz wtóryprzeprowadzono konkurs na stanowisko dyrektora. Misiewicze dotarli do Legnicy.

10:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie znam tego Pan ale powinien być miły dla nowej Pani Dyrektor

11:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Oj, Zbyniu, Zbyniu (etosowcu, przyzwoiciażu),
może przypomnij sobie, jak to w stanie wojennym ponownie zapisałeś się do PZPR, jak pozbyłeś się ś.p. Leszka Rozmusa, aby zostać dyrektorem galerii. Zawsze byłeś małym Zbysiem, co pokazałeś na koniec.

11:00, 21.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nie znam tego Pan ale powinien być miły dla nowej Pani Dyrektor[/quote]


a powinien z konkretnego powodu?
bo jeśli klasy brak, to i powód nie istnieje.

12:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten człowiek jest zerem, pani Justyna pracowała tam przez lata i była jednym z najlepszych pracowników, on to wie, bo musiała czasem robić za innych (jak każdy stamtąd). Traktował pracowników jak śmieci, nie wypłacał wypłat na czas, każdym pomiatał, bliżej mu do tw. bolka w tych przechwałkach co to nie on, a nie do Bartoszewskiego. Wiedziałem, że na koniec palnie coś głupiego, aż żałuje, że nie byłem. Ten koleś żyje w jakiejś iluzji, już zapomniał jak pracownicy zaczęli uciekać po tym jak nie odstawali całych wypłat, bo mu nie starczyło na wydatki galerii?

02:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="7898990"]Ten człowiek jest zerem, pani Justyna pracowała tam przez lata i była jednym z najlepszych pracowników, on to wie, bo musiała czasem robić za innych (jak każdy stamtąd). Traktował pracowników jak śmieci, nie wypłacał wypłat na czas, każdym pomiatał, bliżej mu do tw. bolka w tych przechwałkach co to nie on, a nie do Bartoszewskiego. Wiedziałem, że na koniec palnie coś głupiego, aż żałuje, że nie byłem. Ten koleś żyje w jakiejś iluzji, już zapomniał jak pracownicy zaczęli uciekać po tym jak nie odstawali całych wypłat, bo mu nie starczyło na wydatki galerii?[/quote]

Tratata. D.upoliz się odezwał.

Swoją drogą - jakie miasto, taki skandal.

Ale cóż długi trzeba spłacać , wiec tekst sponsorowany jako swój się zamieszcza.
https://www.dlugi.info/wierzytelnosc/12 ... A-SADOWSKA

05:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ohh Zbysiu...zjedz Snickersa bo zaczynasz gwiazdorzyć.

Dodam tylko, że trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść. A nie, jak ty, stoczyć się z hukiem prosto w błoto własnych imaginacji.

06:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po tylu latach bycia osobą publiczną, ale na "żołdzie" powiedział to, czego nie dało się będą zależnym.Jeśli protegował kogoś na schedę, to świadomie chciał kontynuacji działań. Skoro konkursy są teraz przeprowadzane tak jak w Warszawie, to nie dziwię się , że Odchodzący ulał z czary goryczy kilka kropli .
Uważam, że dokonał podsumowania po swojemu i miał ku temu prawo!

07:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Chciał wcisnąć "swojego" i nie pykło...
Co za różnica czy lewo czy prawo? -jeden syf.

07:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szanowni redaktorzy... czytam Wasze prawie każde artykuły zamieszczone na portalu. Stąd moja prośba... na zamieszczonych fotografiach widać kilku dobrych legnickich polonistów. Skontaktujcie się z nimi, niech Wam pomogą, podszkolą, nauczą pisania. Styl pisania można sobie wyrobić. Może nie jest jeszcze za późno. Bo póki co, to słabiutko!

07:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

"Największym Twoim wrogiem,jesteś Ty sam". Ten aforyzm Schopenhauera pasuje do tej sytuacji. Strzelił sobie samobója co spowoduje ostracyzm wśród byłych ( tak, tak), kolegów z UM, partyjnych , i otoczenia Prezydenta. Jeśli ktoś z ww. poda mu rękę na powitanie, to będzie cud. A współpracownicy będą pluć na jego widok. Choć powiedział prawdę. Słowa viceprezydenta o niskich kwalifikacjach , poza zwyciezczynia, wymienionych z nazwiska,kandydatach na dyrektora Galerii byly chamskie , obrazliwe, uwlaczajace, kwalifikujace do pozwu sądowego z tytułu naruszenia dóbr osobistych.Jedyna szansa dla Kraski to publicznie przeprosić , zrzucić winę na pomrocznosc jasną lub wyjechać z Legnicy

07:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Może ten pan nie ma najczystszych rąk ale odchodząc pokazał że Faraon też tapla się po łokcie w nepotyzmie

08:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten artykuł jest doskonałym przykładem tego jacy ludzie nas otaczają. zmieńcie dilera bo czytać się już tych głupot nie da na portalu. Kogo wy zatrudniacie.
Nawet nie zrozumieliście słów Kraski. A je komentujecie.

10:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

LCA, skandalem to jest wasze tak zwane dziennikarstwo. Przychodzi pani Lila, kompletnie niezainteresowana tym, co się dzieje. Pisze już zupełnie ktoś inny - a konkretnie oficer polityczny pana TD - który za pieniądze zrobi wszystko dla wszystkich... Jednak nie pod własnym nazwiskiem, bo to jest na celowniku.
Wasz portal to rzygi. Za każdym razem, kiedy publikujecie takie gówno, pukacie w dno od spodu, spadając coraz głębiej.

11:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przykre, że taki facio, niby zasłużony, sam sobie wystawia "laurkę". I po ci to było? Ośmieszyłeś się tylko.

11:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wytłumaczyć się krótko przed Legnicą chciałem
Dlaczego tak podle i skandalicznie się zachowałem!

Na wyborach nie znałem (oprócz mych kandydatów)
innego człowieka, którego pokazałbym światu
Zmiany u nas nadejść przecież miały
A ja wciąż żądny władzy i chwały

Miałem lidera, a w sumie to liderkę
a teraz? po przegranej mam ciężką rozterkę
Zostało trochę czasu, by zakopać swe brudy
E tam! Niech martwi się ta, co wejdzie w me buty

Patrząc na ten urząd powiem bez wahania
że nowy władca będzie miał sporo sprzątania
Czasy były piękne, typowa sielanka
stół syto zastawiony, napełniona szklanka

Miał też garnitur ze smakiem skrojony
krawat za sto dolców bursztynem przyozdobiony
Chodzi i duma, bo przecież bystry
plan do zwycięstwa nie może być czysty

Asystenta przy swym boku powinien mieć jak łanie
aby z czaaaaaaaarnej chmury dumne były panie
Dzięki niemu (asystentowi) to jedyna szansa by pogadać z Chirackiem
i bez tłumacza nie być w ich oczach burakiem

Dobrze, że dryblas, a nie konus mały
z łbem jak to się mówi – mocnym do gorzały
Bo kocha przecież wino, śpiew i kobiety
wersnisaże, przyjęcia, balangi bankiety!

Sumując to wszystko:
Powiedz mi mój drogi?
Który z pretendentów spełniał twe wymogi?

Wg mnie była jedna! Z całej tej plejady
choć... nie posiadała światowej klasy i ogłady.
Nagle? Czaaaaaaarno z szarości już się robiło!
Oh,zgrozo! Nic z tych planów się nie ziściło!

Wstyd, że w dużym mieście na zachodzie kraju
pójdzie na emeryturę nie zostawiając raju
Jak już odchodzić – to w wielkiej chwale!
Na ostatniej imprezie, co myślę – wywalę!

Już na pewno niebawem, nikt się nie zawaha
Zacząć sumienną pracę, sprzątając brudy, a tu nagle kracha!
Czy będą to rządy łaskawca czy kata?
Pokażą niebawem najbliższe lata

11:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wierszokleta z ratusza
nawet przy sobocie
w tyłek szefa rusza
bo płatne ma w złocie

12:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Moze płatne w złocie
Lecz uczciwie zarobione
A nie pseudo umowy
Sztucznie wystawione

12:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niestety nie byłam na wernisażu, ale w przytoczonych słowach dyrektora galerii nie widzę niczego skandalicznego. Przebija z nich głęboka troska o przyszłość instytucji i gorycz spowodowana tym, że kompetencje przegrywają z układami. To smutne, ale tak się teraz dzieje w Polsce. Szkoda dorobku i dobrej pracy p. Kraski.

02:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Adrian maliniak nie takie bzdury plecie i co ? Nic. Dalej nas kompromituje ta marionetka

02:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ja byłam. Ale autorka artykułu widocznie nie, skoro takie głupoty pisze. Pan Kraska w 1ej części wernisażu (w holu Ratusza) bardzo długo i pięknie mówił o artystach, i całym środowisku, o historii instytucji, wszystkich jej kierownikach i dyrektorach. Dziękował im i pracownikom, byłym i obecnym. W 2-ej części w Galerii Ring ponownie podziękował artystom, instytucjom i pracownikom. Ale co tam może wiedzieć Pani redaktor, skoro większość wernisażu spędziła na zewnątrz na papierosku z kolegą z portalu.

02:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jeśli to nie był wyreżyserowany spektakl przez przez największego reżysera od stworzenia świata, to występ Dyrektora Kraski doskonale ilustruje system feudalny w legnickim samorządzie, jakie panuje niewolnictwo intelektualne, jaka jest wolność wypowiedzi poddanych faraona. Wreszcie widać sposób odreagowania na system feudalny, Człowieka wolnego, niewolnika który uwolnił się od swojego właściciela, którego usta mówią to co pomyśli głowa. Jest to kolejny przypadek w ostatnich 16 latach. Szkoda, że tak późno. Jedynym, który nie dał się zniewolić był Dyrektor Teatru, który jednak miał wsparcie w Sejmiku. Wszyscy inni nie ryzykowali samotnego stawiania, gdyż zakochany w sobie faraon, nie znosi żadnych dyskusji. A instrumenty dyscyplinowania posiadał i nadal je używa.

03:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="B jackiewicz"]Wytłumaczyć się krótko przed Legnicą chciałem
Dlaczego tak podle i skandalicznie się zachowałem!

Na wyborach nie znałem (oprócz mych kandydatów)
innego człowieka, którego pokazałbym światu
Zmiany u nas nadejść przecież miały
A ja wciąż żądny władzy i chwały

Miałem lidera, a w sumie to liderkę
a teraz? po przegranej mam ciężką rozterkę
Zostało trochę czasu, by zakopać swe brudy
E tam! Niech martwi się ta, co wejdzie w me buty

Patrząc na ten urząd powiem bez wahania
że nowy władca będzie miał sporo sprzątania
Czasy były piękne, typowa sielanka
stół syto zastawiony, napełniona szklanka

Miał też garnitur ze smakiem skrojony
krawat za sto dolców bursztynem przyozdobiony
Chodzi i duma, bo przecież bystry
plan do zwycięstwa nie może być czysty

Asystenta przy swym boku powinien mieć jak łanie
aby z czaaaaaaaarnej chmury dumne były panie
Dzięki niemu (asystentowi) to jedyna szansa by pogadać z Chirackiem
i bez tłumacza nie być w ich oczach burakiem

Dobrze, że dryblas, a nie konus mały
z łbem jak to się mówi – mocnym do gorzały
Bo kocha przecież wino, śpiew i kobiety
wersnisaże, przyjęcia, balangi bankiety!

Sumując to wszystko:
Powiedz mi mój drogi?
Który z pretendentów spełniał twe wymogi?

Wg mnie była jedna! Z całej tej plejady
choć... nie posiadała światowej klasy i ogłady.
Nagle? Czaaaaaaarno z szarości już się robiło!
Oh,zgrozo! Nic z tych planów się nie ziściło!

Wstyd, że w dużym mieście na zachodzie kraju
pójdzie na emeryturę nie zostawiając raju
Jak już odchodzić – to w wielkiej chwale!
Na ostatniej imprezie, co myślę – wywalę!

Już na pewno niebawem, nikt się nie zawaha
Zacząć sumienną pracę, sprzątając brudy, a tu nagle kracha!
Czy będą to rządy łaskawca czy kata?
Pokażą niebawem najbliższe lata[/quote]


Ho ho ho dobre!
Pracując tam na początku lat 2k tak było! Widze, ze nic sie nie zmieniło. Pozdrawiam spod czarnej bandery :)

03:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie wiem, czy dyrektor zachował się skandalicznie, bo sytuację znam tylko z tego portaliku. Wiem natomiast, że autorka po raz kolejny stanęła w opozycji do zasad dziennikarskich (m.in. obiektywizmu, poprawności stylistycznej i językowej). Narzekałem na Janturę, ale teraz widzę, że pod rządami wiadomej pani nędzny los czeka tę stronkę.

03:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Adrian maliniak nie takie bzdury plecie i co ? Nic. Dalej nas kompromituje ta marionetka[/quote]
Ha ha

03:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Ola"]Niestety nie byłam na wernisażu, ale w przytoczonych słowach dyrektora galerii nie widzę niczego skandalicznego.[/quote]


A wymienianie osoby (pracownika!?) z imienia i nazwiska i podsumowanie go jako „zdrajca” jest wporzadku? Na wernisażu?! Tak sie podsumowuje wybory na dyrektora? Przy wyborach było tak głośno, ze nawet szczury w kanale słyszały o co chodzi!
To jest skandal!!!!!!!!!!!! Gdzie RODO, gdzie art. O zniesławieniu?!
Hanba! Hańba! Hańba!

Kobieto!!! Tak, TY!!!!!!!
Przestań pisać tutaj komentarze, tworząc sztuczny tłum broniący tego co tam sie działo, bo wybuchnę i dopiero zaczne wylewać swe żale! Ostrzegam!!!!!!!!!!!!
Byłem tam krótko i moze dość dawno, ale to wszystko mnie przerasta widząc obłudę jaka sie tu wylewa! A wiem wyjątkowo dużo! Czarno to widze!!!!!

03:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie byłam na wernisażu, nie znam tej kobiety, którą ten burak - dyrektor nazwał zdrajca. Ale jakby to dotyczyło mnie, podeszlabym do Kraski i dostałby przy wszystkich w ryj na tym ostatnim wernisażu. NIC nie tłumaczy zachowania odchodzącego dyra. Ten zreszta nigdy nie miał klasy. Na miejscu tej kobiety oddałabym sprawę do sądu jak najszybciej. Niedopuszczalne jest takie zachowanie. Jak brał kasę to siedział cicho ? Swoje prywatne poglądy zostawia sie w domu, jak kieruje sie instytucją publiczną za pieniądze podatników. ŻENADA ROKU Panie Obciachowy Kraska !!!

04:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie znam się na układach i koteriach miejskich ale ... jeśli Pan Kraska naubliżał komuś, zwyzywał, publicznie rzucał mięsem to podać go do sądu, jeśli tego nie zrobił to chyba była to krytyka. W Legnicy tez nie wolno krytykować ? I chciałbym wiedzieć co oznacza stwierdzenie "zamknął za sobą drzwi galerii" ? Nie będzie wpuszczany ? Będzie wyganiany ? O co chodzi ?

04:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nie wiem, czy dyrektor zachował się skandalicznie, bo sytuację znam tylko z tego portaliku. Wiem natomiast, że autorka po raz kolejny stanęła w opozycji do zasad dziennikarskich (m.in. obiektywizmu, poprawności stylistycznej i językowej). Narzekałem na Janturę, ale teraz widzę, że pod rządami wiadomej pani nędzny los czeka tę stronkę.[/quote]

Lca stoczyło się niestety do roli pozostałych niewartych wspomnienia legnickich portali.

Portal jednego autora, czyli blog.

Dami, dokąd poszedł Jantura, to teraz też blog jednego autora.

Prawdziwych mediów w Legnicy od ostatnich wyborów nie ma. Krzak z kamarylą może być szczęśliwy.

05:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bardzo dobrze się stało że jest nowy dyrektor. Trochę późno ale jak to mówią lepiej późno niż wcale. Muzeum potrzebowało zmiany. Szybko zapomnimy kto był poprzednikiem.

06:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To chyba typowe zachowanie odchodzących dyrektorów w Legnicy, zniesławić następcę, przecież oni byli niezastąpieni w swoim światku. Ktoś dobrze napisał , że po nich długo będzie trwało naprawianie.

07:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pręgierze zburzono pochopnie.

07:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zbyszek Kraska dla mnie to człowiek wyrastający ponad legnicką przeciętność. Nie wiem na ile zasadne są jego zarzuty. Prawdę poznamy po owocach

08:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlaczego ludzie nie umieją odejść z godnością? Bierzcie przykład z Pana Niedzielenki - no lae to trzeba mieć klasę! Niestety ale na pozegnalnym wernisazu klasy zabrakło. " Warto być przyzwoitym" pamiętaj Panie Kraska!!!

08:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Z buraka nigdy nie będzie selera. Malutki człowiek o wielkim ego. Żenada!!!

09:00, 22.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Skandal? Skandal to ten portal i jego obecne zaplecze pisarskie!

07:00, 23.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Poziom dudy a nawet dwóch dud

08:00, 23.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Fff"]Zbyszek Kraska dla mnie to człowiek wyrastający ponad legnicką przeciętność. Nie wiem na ile zasadne są jego zarzuty. Prawdę poznamy po owocach[/quote]

No to współczuję tej legnickiej przeciętności::(:(:(:(

10:00, 23.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy wporzadku jest kiedy np. Złodziej oskarża innego człowieka o kradzież? Morderca oskarżający innych o morderstwo? Podpalacz innego człowieka o podkładanie ognia?


Zdrada? Oszustwo? Kradzież?
Hello! Pamiętajcie, ze niektórych rzeczy nie da sie ukryć, a ktoś kto przejmie ten „bałagan” bedzie musiał ogarnąć i dobrze przeglądnąć co tam sie działo.

Znam dobrze środowisko galeryjne, robiłem tam wystawę. Ludzie traktowani jak niewolnicy, ze człowiek patrząc na to z boku wytrzeszczu dostawał po tym w jaki sposób rozmawiała z nimi Pani Koordynator Wystaw. Nigdy więcej! Nigdy więcej współpracy z M. Po tym jak za nią wszysyko załatwiali pracownicy „na posyłki” kiedy u M. trwała siesta! Kontakt był fatalny a wszysyko dlatego, ze nie jestem słynnym galernikiem tylko raczkującym wystawcą rękodzieła.
Uderz w stół, a nożyce sie odezwą!!
Zanim kogokolwiek oskarżycie o nieczysta grę zastanówcie sie nad własnym zachowaniem i postępowaniem. Odejść trzeba umieć. Po tym poznaje sie ludzi. I poznaliśmy.

Kiedyś wyleje wszysykie żale u nowej Pani dyrektor przy pierwszej lepszej okazji zorganizowania wystawy w jednej z galerii. Czarne chmury wiszą nad Wami, bo nie powstrzymam sie ani na sekundę obłudnicy !!!!!

10:00, 23.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zachowanie dyra Zbyszka żenujące. Jakieś ćwoki czepiają sie kogoś kto napisał artykuł? I wkleił nagraną wypowiedź? Nie przeszkadza im skandaliczne zachowanie dyrektora galerii sztuki? Uprawiajcie sobie sami swoją wątpliwa kulturę dla 20 osób, w porywach 25. Zaklęty krąg przemądrzałych darmozjadów, którzy każde świństwo wytłumaczą na swoją korzyść.

10:00, 23.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W Legnicy kultury nie ma.

Pozostały relikty.

Srebro to wydarzenie dla koneserów. Nie ma w Legnicy odbiorców.

Satyrykiem powoli przegrywa z imprezami w stylu mazurskiej nocy kabaretowej.

Galeria, jak ktoś napisał, robi wydarzenia dla jednostek.

Niepokorny teatr się kończy. Lada moment marszałek zrobi swoje i zostanie nam teatr diecezjalny. Jako gmach.

Kultura to dziś dla legniczan wyjście do Seven albo galerii. Ewentualnie raz do roku kąpiele błotne na dawnym poradzieckim lotnisku w rytm Martyniuka.

11:00, 23.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]W Legnicy kultury nie ma.

Pozostały relikty.

Srebro to wydarzenie dla koneserów. Nie ma w Legnicy odbiorców.

Satyrykiem powoli przegrywa z imprezami w stylu mazurskiej nocy kabaretowej.

Galeria, jak ktoś napisał, robi wydarzenia dla jednostek.

Niepokorny teatr się kończy. Lada moment marszałek zrobi swoje i zostanie nam teatr diecezjalny. Jako gmach.

Kultura to dziś dla legniczan wyjście do Seven albo galerii. Ewentualnie raz do roku kąpiele błotne na dawnym poradzieckim lotnisku w rytm Martyniuka.[/quote]

Ot wymyślone problemy kółeczka wzajemnej adoracji , którego to członkowie żyją całkiem dobrze na koszt podatników.

Większość legniczan nawet nie wie, że jest jakaś galeria.

01:00, 23.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To są właśnie OWOCE KULTURY której legniczanie nie chcą ! Pa pa ..na zawsze. Witamy nowego dyrektora.

07:00, 23.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Adrian maliniak nie takie bzdury plecie i co ? Nic. Dalej nas kompromituje ta marionetka[/quote]
Gajowy z ruskiej budy, ktory wiecznie się gubił w delegacji, byl za to elokwentny i wiedział co się wokól dzieje... buahahahahahahahahaaaaa!

09:00, 27.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zgadzam się z Dyrektorem. Jak zwykle kolesiostwo usadzone na stołku! Kiedy te czasy przeminą a będą się liczyć kompetencje???

02:00, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie byłam na imprezie, nie słyszałam przemówienia pożegnalnego. Opieram swoją opinię tylko na tym o czym dowiedziałam się w internecie. Pan Kraska moim zdaniem zrobił niezłe przedstawienie /chyba ma zdolności aktorskie/, użył obecnie modnego "języka artystycznego" a taki język nikomu nie może ubliżyć w nowoczesnym świecie jak twierdzi Owsiak. Ja oglądnęłam sobie zdjęcia obecnych i co zobaczyłam ? - coś strasznego, jak ci wszyscy ludzie są brzydcy, chyba to są osoby biorące udział w manifestacjach KOD bo pasują z urody do kodowców. Panowie zarośnięci, z brzuchami, w wymiętych ubrankach, kobiety wymalowane ale nieładne i fatalnie ubrane za wyjątkiem jednej. Gdzie podziali się piękni legniczanie ?.

04:00, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Ona"]Zgadzam się z Dyrektorem. Jak zwykle kolesiostwo usadzone na stołku! Kiedy te czasy przeminą a będą się liczyć kompetencje???[/quote]

Zapytaj zatem Zbysia w jaki sposób jego protegowana, która startowała w konkursie i najwyraźniej nie może znieść porażki, awansowała u niego xD bo na pewno nie dzięki kompetencjom...

05:00, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%