Zamknij

We wtorki w hipermarkecie Auchan „godziny ciszy”

07:00, 20.07.2019
Skomentuj

Przyciemnione światła, brak nadawanych komunikatów oraz muzyki, wyłączone telewizory i specjalna uprzywilejowana kasa. Legnicki hipermarket Auchan przystąpił do ogólnoposkiej akcji sieci „godziny ciszy” dla osób ze spektrum autyzmu.

„Godziny ciszy” to pomysł hipermarketu Auchan w Częstochowie, który w ramach współpracy z lokalnym Stowarzyszeniem „Daj mi czas” wprowadził ją w swoim sklepie na początku kwietnia z okazji Światowego Dnia Wiedzy o Autyzmie. Inicjatywa miała tak pozytywny oddźwięk, że zaczęły ją wprawadzać inne sklepy sieci Auchan.

– Akcja jest bardzo pozytywnie odbierana rana przez naszych klientów. „godziny ciszy” to specjalnie wyznaczony czas na zakupy dla osób ze spektrum autyzmu. W tym czasie na terenie hipermarketu zostają przyciemnione światła, nie są nadawane komunikaty, nie ma muzyki, a wszystkie telewizory są wyłączone. Dodatkowo specjalna, uprzywilejowana kasa jest oddana do dyspozycji osób kupujących. Podobne działania podejmuje w tym czasie galeria handlowa przy hipermarkecie Auchan. Każdy sklep Auchan w swoim rytmie wprowadza obecnie tę akcję – powiedziała portalowi spożywczy.pl Dorota Patejko, dyrektor ds. komunikacji Auchan.

Do akcji przyłączył się legnicki hipermarket. „Godziny ciszy” trwać będą w każdy wtorek w godzinach od 15:00 do 17:00.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(38)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Świetny pomysł nie tylko dla ludzi dotkniętych autyzmem, ale również dla każdego normalnego i zdrowego człowieka.
Dzisiejszy świat staje się coraz bardziej krzykliwy i nienormalny. Krzyczą rodzice, krzyczą dzieci, krzyczą pijacy na ulicach i klienci w sklepach, krzyczą posłowie w parlamencie i nauczyciele w szkołach.
Nikt z tych osób nie uświadamia sobie zgubnego oddziaływania na zdrowie człowieka takich zachowań.
Jestem za przedłużenie na cały dzień "Godziny ciszy".

08:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Informacja z tyłka. Gratuluję..
Legnica się rozpada a portal o jakimś markecie ,czysta reklama

09:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Godzinę a raczej "lato ciszy" dobrze by było zorganizować na osiedlu Piekary. Tam najgłośniej jest podczas koszenia trawy, kiedy ciężki sprzęt lawiruje między drzewami po trawnikach i wyje całymi dniami. Dzieje się to kilka razy latem.
Nie rozumiem, skąd wziął się ten szał koszenia trawy? Przecież trawa daje osłonę glebie przed prażącym słońcem i zatrzymuje wodę. W trawie żyją różne owady i kwitną kwiaty.
Ten szał przypomina mi ścinanie przydrożnych drzew za karę tylko dlatego, że walą w przejeżdżające samochody.
PS
Dzisiaj od rana, gdzieś w okolicy ulic Karkonoskiej i Bieszczadzkiej (sklep Magnus) słyszę wycie piły. Tam kilka lat temu jakiś baran wyciął piękne brzozy.

09:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Od wielu lat mieszkam w Legnicy a dopiero dziś dowiaduje się że jest taki sklep w naszym miasteczku powiatowym.

10:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Powiatowy"]Od wielu lat mieszkam w Legnicy a dopiero dziś dowiaduje się że jest taki sklep w naszym miasteczku powiatowym.[/quote]

No i? Ubyło ci coś z tego powodu, jakieś niepowetowane straty z powodu niewiedzy, a może będziesz skarżyć portal lca.pl o brak wcześniejszych informacji?

11:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Powiatowy"]Od wielu lat mieszkam w Legnicy a dopiero dziś dowiaduje się że jest taki sklep w naszym miasteczku powiatowym.[/quote]

No i? Ubyło ci coś z tego powodu, jakieś niepowetowane straty z powodu niewiedzy, a może będziesz skarżyć portal lca.pl o brak wcześniejszych informacji?[/quote]
Ubyło, ubyło, super hiper promocje, wyprzedaże i czyszczenia magazynów, czyli badziewia.

11:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Informacja z tyłka. Gratuluję..
Legnica się rozpada a portal o jakimś markecie ,czysta reklama[/quote]

Ty się Gościu rozpadasz tak jak ten nowo narodzony Gimbus co nie wiedział, że na byłym Lotnisku jest Auchan to i po skończeniu szkoły nawet nie był na Disco Polo na Dniach Legnicy.

12:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jeśli jest to hipermarket to jestem ciekawy czy można kupić tam odtwarzacz kaset VHS który dodatkowo posiada port USB

12:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Olśniło mnie !!! To jest Oszon ? Sklep gdzie stoi się godzinami w kolejkach do ledwie kilku czynnych kas.

12:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Więcej by dało gdyby przestali sprzedawać tanie śmieciowe żarcie dla naiwnych pyszno-próżnych polskich gojów wiezione do Polski z francuskiego szamba. Oby taniej to jedyne kryterium dla gupców przystrojonych w zachodnie luksusowe butki sportowe i firmową tajlandzką odzież z galerii. Pokaż się, a nie wstydź się.

12:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ludziom z tego dobrobytu już się w głowie przewraca. Może powrócić do początku lat siedemdziesiątych kiedy na Piekarach był jeden sklep spożywczy, jeden kiosk ruchu i jedna linia autobusowa. Na zakupy jeździło się do "miasta" i ludzie koczowali nocami pod mięsnymi za kawałkiem chabaniny kartkowej, bo nie wiadomo było kiedy towar przywiozą, czy przywiozą i czy kiedykolwiek przywiozą. Dzisiaj market na markecie, półki uginają się od towarów i się wchodzi i się kupuje co dusza zapragnie. Kupi się dwa masła w cenie jednego i jest radocha, promocje, wyprzedaże, a sklepikarze mało co nam do d..py nie wchodzą, a kiedyś to były paniska, mieć wtedy znajomego w sklepie spożywczym, to lepiej jak dzisiaj wujka w Ratuszu. W temacie ilości marketów na ilość, mieszkańców to Legnica chyba wyprzedza wielkie miasto.

12:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ludzie chodzą struci po tanim marketowym żarciu, piękne dziewczyny nie szanują swego ciała, łażą po pizzeriach i syfiastych restauracjach, wpier.dzielając to co im ukochany zamówi. Po randce szybciutko do domu na kibelek by się wykasztanić cuchnącą anakondą, na rzadko oczywiście.
I się później dziwią, że coraz więcej dzieci jest autystycznych.

12:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co ty bredzisz?
Autyzm to zaburzenie o charakterze neurologicznym, związane z funkcjonowaniem mózgu, które ma najczęściej podłoże genetyczne.
W każdym bądź razie nie ma to związku z odżywianiem.

12:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ilości marketów w Legnicy mogę Wam pozazdrościć, a jest pełnia lata, ładna pogoda i nie lepiej byłoby z rodzinką, z dziećmi, spędzić czas na kompleksie basenowym na Stromej, kiedy np markety w niedzielę są zamknięte, a zimą w aquaparku. Wiem o tym, że to jest nieopłacalne, Legnica to za małe miasto, a miejscowej klasy robotniczej i inteligencji pracującej nie będzie stać na bilet wstępu, bo to nie są tanie rzeczy, tak wszystkim mieszkańcom wmawia absolwent AWF-u i jego miłośnicy, dodając "spadaj dziadu".

12:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W Aquaparkach często spotykam rodziny z niepełnosprawnymi dziećmi, kilkunastoletnie z autyzmem, na wózkach i widać ich radość, a po za tym to jest dobra dla nich terapia. Ale Pana Faraona i jego ludzi to nie interesuje i nie obchodzi , markety budować i tam spędzać miło czas z dziećmi, latając za promocjami, wychowując kolejnych ogłupiałych czyszczeniami magazynów klientów.

01:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mógłby Auchan wprowadzić chociaż jeden dzień ciszy w tygodniu. Niebawem wszystkie sieciówki mogą spodziewać się pozwów od klientów, którzy podczas zakupów uszkodzili wzrok i słuch.

01:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Firma Auchan do likwidacji (chodź na plusie). Oby jak najszybciej. Może na strefę szybciej się dojedzie. Zwyciężyła koncepcja hipermarket pod nos - Biedronka.
Żal pracowników, którzy przez lata pracy zarobili co najwyżej na najniższą emeryturę. Żółtym francuskim kamizelkom rzuci się do analizy komputerowy system szkolenia firmy Auchan.

01:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Co ty bredzisz?
Autyzm to zaburzenie o charakterze neurologicznym, związane z funkcjonowaniem mózgu, które ma najczęściej podłoże genetyczne.
W każdym bądź razie nie ma to związku z odżywianiem.[/quote]

A do funkcjonowania organizmu jako całości co potrzeba?

02:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="płyn intima"][quote="Gość"]Co ty bredzisz?
Autyzm to zaburzenie o charakterze neurologicznym, związane z funkcjonowaniem mózgu, które ma najczęściej podłoże genetyczne.
W każdym bądź razie nie ma to związku z odżywianiem.[/quote]

A do funkcjonowania organizmu jako całości co potrzeba?[/quote]
=========
Człowiek wyszedł z wody i do funkcjonowania potrzebna mu jest przede wszystkim woda.
Choć klechy twierdzą, że to nie tak i opowiadają różne niestworzone bajki o pochodzeniu człowieka.

03:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="płyn intima"][quote="Gość"]Co ty bredzisz?
Autyzm to zaburzenie o charakterze neurologicznym, związane z funkcjonowaniem mózgu, które ma najczęściej podłoże genetyczne.
W każdym bądź razie nie ma to związku z odżywianiem.[/quote]

A do funkcjonowania organizmu jako całości co potrzeba?[/quote]
=========
Człowiek wyszedł z wody i do funkcjonowania potrzebna mu jest przede wszystkim woda.
Choć klechy twierdzą, że to nie tak i opowiadają różne niestworzone bajki o pochodzeniu człowieka.[/quote]

Taa jasne, sam jesteś jak ten zacofany klecha. Witamin, mikro-makroelementów, białek, aminokwasów do budowy pełnowartościowych komórek organizmu to już nie potrzeba człowiekowi do życia?

03:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Autyzm jest chorobą neurologiczną o nie do końca poznanym mechanizmie powstania. Na pewno jest związany z czynnikiem genetycznym, to już wiadomo. Co do czynnika wyzwalającego, trwają dziś spekulacje i dalsze badania. Głównie skupia się na zakaźnych (wirusowych) oraz środowiskowych (w tym dieta matki, środowisko życia, ekspozycja na promieniowanie).

Zdecydowanie zgadzam się, że dieta z dobrej jakości produktów+prawidłowa suplementacja witamin i minerałów przed zajściem w ciąże oraz podczas niej znacząco wpłynie na powodzenie położnicze oraz rozwój dziecka.

Pisanie, że dieta taka, owaka, czy z produktów z danego sklepu powoduję autyzm jest dziś mocno nieuzasadniona i wystrzegałbym się pisania taki wyssanych z palca dyrdymałów.

Równie dobrze można pisać, że szczepionki powodują autyzm, co również jest bzdurą.

04:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Ilości marketów w Legnicy mogę Wam pozazdrościć, a jest pełnia lata, ładna pogoda i nie lepiej byłoby z rodzinką, z dziećmi, spędzić czas na kompleksie basenowym na Stromej, kiedy np markety w niedzielę są zamknięte, a zimą w aquaparku. Wiem o tym, że to jest nieopłacalne, Legnica to za małe miasto, a miejscowej klasy robotniczej i inteligencji pracującej nie będzie stać na bilet wstępu, bo to nie są tanie rzeczy, tak wszystkim mieszkańcom wmawia absolwent AWF-u i jego miłośnicy, dodając "spadaj dziadu".[/quote]

Nagadał, naobiecywal, a ludziki się nabrali i mają pozamiatane. Cały nasz prezydent wszechpanujacy.

05:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="cogito"]Autyzm jest chorobą neurologiczną o nie do końca poznanym mechanizmie powstania. Na pewno jest związany z czynnikiem genetycznym, to już wiadomo. Co do czynnika wyzwalającego, trwają dziś spekulacje i dalsze badania. Głównie skupia się na zakaźnych (wirusowych) oraz środowiskowych (w tym dieta matki, środowisko życia, ekspozycja na promieniowanie).

Zdecydowanie zgadzam się, że dieta z dobrej jakości produktów+prawidłowa suplementacja witamin i minerałów przed zajściem w ciąże oraz podczas niej znacząco wpłynie na powodzenie położnicze oraz rozwój dziecka.

Pisanie, że dieta taka, owaka, czy z produktów z danego sklepu powoduję autyzm jest dziś mocno nieuzasadniona i wystrzegałbym się pisania taki wyssanych z palca dyrdymałów.

Równie dobrze można pisać, że szczepionki powodują autyzm, co również jest bzdurą.[/quote]

akurat szczepionki zawierające rtęć mogą wpływać na powstawanie różnych chorób tym bardziej że w pożywieniu mamy dużo aluminium. Reakcja rtęć v/s aluminium = rak lub inne powikłania chorobotwórcze.

07:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brawo za inicjatywę!!!! I oby więcej było takiego zrozumienia!!!

10:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="cogito"]Autyzm jest chorobą neurologiczną o nie do końca poznanym mechanizmie powstania. Na pewno jest związany z czynnikiem genetycznym, to już wiadomo. Co do czynnika wyzwalającego, trwają dziś spekulacje i dalsze badania. Głównie skupia się na zakaźnych (wirusowych) oraz środowiskowych (w tym dieta matki, środowisko życia, ekspozycja na promieniowanie).

Zdecydowanie zgadzam się, że dieta z dobrej jakości produktów+prawidłowa suplementacja witamin i minerałów przed zajściem w ciąże oraz podczas niej znacząco wpłynie na powodzenie położnicze oraz rozwój dziecka.

Pisanie, że dieta taka, owaka, czy z produktów z danego sklepu powoduję autyzm jest dziś mocno nieuzasadniona i wystrzegałbym się pisania taki wyssanych z palca dyrdymałów.

Równie dobrze można pisać, że szczepionki powodują autyzm, co również jest bzdurą.[/quote]

Po co człowiekowi suplementy wit i minerałów? Czyste, wysokiej jakości warzywa z szambo-marketów ich nie posiadają?
Są filmy, choć coraz mniej na jutubie /usuwają/ jak produkcja warzyw wygląda na zachodzie. Tysiące hektarów pod szkłem, warzywa nigdy gleby nie widziały, energetyczne pampersy z wsadem nawozowym i opryski. Patrzaj tu, i na google maps. http://www.hiszpania-apartamenty.pl/prz ... ,1784.html

10:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Ludziom z tego dobrobytu już się w głowie przewraca. Może powrócić do początku lat siedemdziesiątych kiedy na Piekarach był jeden sklep spożywczy, jeden kiosk ruchu i jedna linia autobusowa. Na zakupy jeździło się do "miasta" i ludzie koczowali nocami pod mięsnymi za kawałkiem chabaniny kartkowej, bo nie wiadomo było kiedy towar przywiozą, czy przywiozą i czy kiedykolwiek przywiozą. Dzisiaj market na markecie, półki uginają się od towarów i się wchodzi i się kupuje co dusza zapragnie. Kupi się dwa masła w cenie jednego i jest radocha, promocje, wyprzedaże, a sklepikarze mało co nam do d..py nie wchodzą, a kiedyś to były paniska, mieć wtedy znajomego w sklepie spożywczym, to lepiej jak dzisiaj wujka w Ratuszu. W temacie ilości marketów na ilość, mieszkańców to Legnica chyba wyprzedza wielkie miasto.[/quote]

kolejki były ale można było kupić prawdziwą szynką która w w lodówce potrafiła 2 tygodnie wytrzymać

10:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="www"]Brawo za inicjatywę!!!! I oby więcej było takiego zrozumienia!!![/quote]

Brawo ty. Za naiwność, po jaką cholerę tam jeździsz i kupujesz gónwo za 1zł? Taniej byłoby w śmietniku grzebać

10:00, 20.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No tak, kolejny który "się zna". Więc po pierwsze, etylortęć, a nie metylortęć. Różnica w metabolizmie i bioakumulacji jest spora, tak samo jak ich wpływ na mózg...warto poczytać wartościowe źródła, a nie wypociny prosto od naczelnego znachora Polski...dwa, to wyższe stężenie metylortęci zaaplikujesz sobie jedząc żarcie z puszki i niektóre ryby, ale mniejsza...

Co do pytania o suplementacje witamin i minerałów to panie mają większe zapotrzebowanie na niektóre witaminy, mikro i makro składniki w okresie ciąży, ale warto pomyśleć o tym min. 3 miesiące wcześniej.

01:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

DOBRY pomysl nawet dla zdrowych ludzi….

07:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A w pozostałe dni i godziny personel działu agd będzie puszczał swoje ulubione umcy umcy na pełnej kurwie.

10:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="cogito"]No tak, kolejny który "się zna". Więc po pierwsze, etylortęć, a nie metylortęć. Różnica w metabolizmie i bioakumulacji jest spora, tak samo jak ich wpływ na mózg...warto poczytać wartościowe źródła, a nie wypociny prosto od naczelnego znachora Polski...dwa, to wyższe stężenie metylortęci zaaplikujesz sobie jedząc żarcie z puszki i niektóre ryby, ale mniejsza...

Co do pytania o suplementacje witamin i minerałów to panie mają większe zapotrzebowanie na niektóre witaminy, mikro i makro składniki w okresie ciąży, ale warto pomyśleć o tym min. 3 miesiące wcześniej.[/quote]

Panie nie potrzebują więcej czy mniej witamin. Trzeba być po prostu zdrowym i zdrowo się odżywiać. Nie napychać się przemysłowym jedzeniem typu pizza, kebab, lazania, makarony wszelkiej maści, gotowe dania z knoórra, amino czy nezdle, chleb z psiego gufna z dodatkami od hochsztaplerki piekarniczo-chemicznej. I to coś z puszek, łącznie ze szczoho-alu-piwem za 1,29zł i wyżej.

11:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Ludziom z tego dobrobytu już się w głowie przewraca. Może powrócić do początku lat siedemdziesiątych kiedy na Piekarach był jeden sklep spożywczy, jeden kiosk ruchu i jedna linia autobusowa. Na zakupy jeździło się do "miasta" i ludzie koczowali nocami pod mięsnymi za kawałkiem chabaniny kartkowej, bo nie wiadomo było kiedy towar przywiozą, czy przywiozą i czy kiedykolwiek przywiozą. Dzisiaj market na markecie, półki uginają się od towarów i się wchodzi i się kupuje co dusza zapragnie. Kupi się dwa masła w cenie jednego i jest radocha, promocje, wyprzedaże, a sklepikarze mało co nam do d..py nie wchodzą, a kiedyś to były paniska, mieć wtedy znajomego w sklepie spożywczym, to lepiej jak dzisiaj wujka w Ratuszu. W temacie ilości marketów na ilość, mieszkańców to Legnica chyba wyprzedza wielkie miasto.[/quote]

kolejki były ale można było kupić prawdziwą szynką która w w lodówce potrafiła 2 tygodnie wytrzymać[/quote]

Na początku lat 70ych Piekary były wiochą dechami zabitą i istotnie był tam tylko jeden sklep G-S, który notabene istnieje do dziś.

12:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Powiatowy"]Od wielu lat mieszkam w Legnicy a dopiero dziś dowiaduje się że jest taki sklep w naszym miasteczku powiatowym.[/quote]

Cóż poradzić, że ta informacja nie dociera do zakaczawia.

12:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Olśniło mnie !!! To jest Oszon ? Sklep gdzie stoi się godzinami w kolejkach do ledwie kilku czynnych kas.[/quote]

Jakbyś był autystyczny to możesz teraz w ciszy i spokoju bez kolejek do kas robić zakupy.
Ceteris paribus.
PS
A co z równością zagwarantowana przez konstytucję ?

12:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Andrzejja"][quote="Gość"][quote="XXX"]Ludziom z tego dobrobytu już się w głowie przewraca. Może powrócić do początku lat siedemdziesiątych kiedy na Piekarach był jeden sklep spożywczy, jeden kiosk ruchu i jedna linia autobusowa. Na zakupy jeździło się do "miasta" i ludzie koczowali nocami pod mięsnymi za kawałkiem chabaniny kartkowej, bo nie wiadomo było kiedy towar przywiozą, czy przywiozą i czy kiedykolwiek przywiozą. Dzisiaj market na markecie, półki uginają się od towarów i się wchodzi i się kupuje co dusza zapragnie. Kupi się dwa masła w cenie jednego i jest radocha, promocje, wyprzedaże, a sklepikarze mało co nam do d..py nie wchodzą, a kiedyś to były paniska, mieć wtedy znajomego w sklepie spożywczym, to lepiej jak dzisiaj wujka w Ratuszu. W temacie ilości marketów na ilość, mieszkańców to Legnica chyba wyprzedza wielkie miasto.[/quote]

kolejki były ale można było kupić prawdziwą szynką która w w lodówce potrafiła 2 tygodnie wytrzymać[/quote]

Na początku lat 70ych Piekary były wiochą dechami zabitą i istotnie był tam tylko jeden sklep G-S, który notabene istnieje do dziś.[/quote]

Dzisiaj to też wiocha, jak cały ten zadłużony, biedny i wyludniający się grajdoł. Ludzie przedsiębiorczy i gospodarni już mieszkają w Kunicach, Ziemnicach lub na Wierzbiaku, a na zakupy jeżdżą do Lubina lub Wrocławia, gdzie jest lepszy towar i większy wybór.

01:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Andrzejja"][quote="Gość"][quote="XXX"]Ludziom z tego dobrobytu już się w głowie przewraca. Może powrócić do początku lat siedemdziesiątych kiedy na Piekarach był jeden sklep spożywczy, jeden kiosk ruchu i jedna linia autobusowa. Na zakupy jeździło się do "miasta" i ludzie koczowali nocami pod mięsnymi za kawałkiem chabaniny kartkowej, bo nie wiadomo było kiedy towar przywiozą, czy przywiozą i czy kiedykolwiek przywiozą. Dzisiaj market na markecie, półki uginają się od towarów i się wchodzi i się kupuje co dusza zapragnie. Kupi się dwa masła w cenie jednego i jest radocha, promocje, wyprzedaże, a sklepikarze mało co nam do d..py nie wchodzą, a kiedyś to były paniska, mieć wtedy znajomego w sklepie spożywczym, to lepiej jak dzisiaj wujka w Ratuszu. W temacie ilości marketów na ilość, mieszkańców to Legnica chyba wyprzedza wielkie miasto.[/quote]

kolejki były ale można było kupić prawdziwą szynką która w w lodówce potrafiła 2 tygodnie wytrzymać[/quote]

Na początku lat 70ych Piekary były wiochą dechami zabitą i istotnie był tam tylko jeden sklep G-S, który notabene istnieje do dziś.[/quote]

Dzisiaj to też wiocha, jak cały ten zadłużony, biedny i wyludniający się grajdoł. Ludzie przedsiębiorczy i gospodarni już mieszkają w Kunicach, Ziemnicach lub na Wierzbiaku, a na zakupy jeżdżą do Lubina lub Wrocławia, gdzie jest lepszy towar i większy wybór.[/quote]

Co tam do wrocławia. Od razu na malediwy, do paryża, amsterdamu próżniaku, a nie powiatowe polskie miasteczka.

03:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Andrzejja"][quote="Gość"][quote="XXX"]Ludziom z tego dobrobytu już się w głowie przewraca. Może powrócić do początku lat siedemdziesiątych kiedy na Piekarach był jeden sklep spożywczy, jeden kiosk ruchu i jedna linia autobusowa. Na zakupy jeździło się do "miasta" i ludzie koczowali nocami pod mięsnymi za kawałkiem chabaniny kartkowej, bo nie wiadomo było kiedy towar przywiozą, czy przywiozą i czy kiedykolwiek przywiozą. Dzisiaj market na markecie, półki uginają się od towarów i się wchodzi i się kupuje co dusza zapragnie. Kupi się dwa masła w cenie jednego i jest radocha, promocje, wyprzedaże, a sklepikarze mało co nam do d..py nie wchodzą, a kiedyś to były paniska, mieć wtedy znajomego w sklepie spożywczym, to lepiej jak dzisiaj wujka w Ratuszu. W temacie ilości marketów na ilość, mieszkańców to Legnica chyba wyprzedza wielkie miasto.[/quote]

kolejki były ale można było kupić prawdziwą szynką która w w lodówce potrafiła 2 tygodnie wytrzymać[/quote]

Na początku lat 70ych Piekary były wiochą dechami zabitą i istotnie był tam tylko jeden sklep G-S, który notabene istnieje do dziś.[/quote]

Dzisiaj to też wiocha, jak cały ten zadłużony, biedny i wyludniający się grajdoł. Ludzie przedsiębiorczy i gospodarni już mieszkają w Kunicach, Ziemnicach lub na Wierzbiaku, a na zakupy jeżdżą do Lubina lub Wrocławia, gdzie jest lepszy towar i większy wybór.[/quote]

Znanych jest paru tych przedsiębiorczych z tych rejonów, siedzą w więzieniu albo będą siedzieć a jak się skończą układy to i będą sprzedawać chatki.
Jedna jest tez prawda, oni żyją z Legnicy, tu zaczynali i stąd czerpią profity. Bez Legnicy nie byłoby ani Kunic (trochę stodół i chlewów) ani Ziemnic ani Wierzbiaka.

09:00, 21.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Andrzejja"][quote="Gość"][quote="XXX"]Ludziom z tego dobrobytu już się w głowie przewraca. Może powrócić do początku lat siedemdziesiątych kiedy na Piekarach był jeden sklep spożywczy, jeden kiosk ruchu i jedna linia autobusowa. Na zakupy jeździło się do "miasta" i ludzie koczowali nocami pod mięsnymi za kawałkiem chabaniny kartkowej, bo nie wiadomo było kiedy towar przywiozą, czy przywiozą i czy kiedykolwiek przywiozą. Dzisiaj market na markecie, półki uginają się od towarów i się wchodzi i się kupuje co dusza zapragnie. Kupi się dwa masła w cenie jednego i jest radocha, promocje, wyprzedaże, a sklepikarze mało co nam do d..py nie wchodzą, a kiedyś to były paniska, mieć wtedy znajomego w sklepie spożywczym, to lepiej jak dzisiaj wujka w Ratuszu. W temacie ilości marketów na ilość, mieszkańców to Legnica chyba wyprzedza wielkie miasto.[/quote]

kolejki były ale można było kupić prawdziwą szynką która w w lodówce potrafiła 2 tygodnie wytrzymać[/quote]

Na początku lat 70ych Piekary były wiochą dechami zabitą i istotnie był tam tylko jeden sklep G-S, który notabene istnieje do dziś.[/quote]

Dzisiaj to też wiocha, jak cały ten zadłużony, biedny i wyludniający się grajdoł. Ludzie przedsiębiorczy i gospodarni już mieszkają w Kunicach, Ziemnicach lub na Wierzbiaku, a na zakupy jeżdżą do Lubina lub Wrocławia, gdzie jest lepszy towar i większy wybór.[/quote]
Kunice zwane Złodziejowem to nadal dziura koło Legnicy. Ze zmianą systemu paru się nieźle obłowiło i myślą, że już przestali być BURAKAMI. Szkoda śliny by wyprowadzać ich z błędu bo są za mało inteligentni by to zrozumieć.

09:00, 22.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%