Zamknij

Rewitalizacja, a docelowo fontanny multimedialne

08:26, 22.09.2019
Skomentuj

Firma Pro-Infra wygrała przetarg na rewitalizację fontann w części francuskiej parku Miejskiego. Jej oferta opiewająca na około 13 mln zł była najkorzystniejsza z trzech, które wpłynęły.

Rewitalizacja fontann, będzie jednocześnie pierwszym etapem rewitalizacji w Ogrodzie Francuskim. Przywrócony zostanie dawny blask fontannom, przebudowane alejki spacerowe, posadzone będą nowe rośliny, powstanie wiele elementów małej architektury. Inwestycja zrealizowana ma zostać w ciągu dwóch lat.

- Pamiętajmy, że park jest wpisany do rejestru zabytków. Dlatego rewitalizacja odbędzie się według tamtych, historycznych założeń. Oczywiście, pojawi się tutaj wiele nowych elementów, jak rzeźby, altany - wyjaśnia Henryka Zdziech, ogrodnik miejski.

W części francuskiej parku przywrócony zostanie klimat lat 20. minionego wieku. Fontanny to pierwszy etap rewitalizacji. Planowane są jeszcze dwa kolejne w tej części parku.

- Najpierw koncentrujemy się na fontannie, której rewitalizacja wykonana zostanie w sposób pozwalający na rozbudowę do kolejnych funkcji. Chcielibyśmy żeby w przyszłości była to fontanna multimedialna – mówi Tadeusz Krzakowski, prezydent Legnicy.

- Niestety, na to potrzebne są środki. Mamy alejki w parku, których nawierzchnia wymaga wykonania i poprawy,musimy przecież dojść do fontann. Rewitalizacja to proces, który wymaga czasu i umiejętnego podzielnia pieniędzy na realizację oczekiwań i marzeń legniczan – dodaje prezydent.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(58)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niech tylko prezydent pójdzie po rozum do głowy i zrezygnuje z chorego pomysłu odkrytego basenu na Stromej!

09:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I kolejny dziad,który "myśli" że 100tysięczne miasto nie zazługuje na basen "otwarty",ale czego można się spodziewać po malkontencie który nigdy nie był na zachodzie i nie widział dostępu dotego typu usług dla mieszkańców.

10:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gitara"]I kolejny dziad,który "myśli" że 100tysięczne miasto nie zazługuje na basen "otwarty",ale czego można się spodziewać po malkontencie który nigdy nie był na zachodzie i nie widział dostępu dotego typu usług dla mieszkańców.[/quote]

Jesteś adwokatem Wizjonera?

10:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Komuniści zburzyli a my teraz nowe pokolenie musimy to odbudować.Komuniści fajni ludzie byli hej!

10:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

PIĘKNIE

10:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Antykomuna"]Komuniści zburzyli a my teraz nowe pokolenie musimy to odbudować.Komuniści fajni ludzie byli hej![/quote]

No i najbardziej znany w Legnicy komunista odbudowuje więc o co ci chodzi piSSiorze

10:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Antykomuna"]Komuniści zburzyli a my teraz nowe pokolenie musimy to odbudować.Komuniści fajni ludzie byli hej![/quote]

No i w czym problem? twoje pokolenie (łapaczy pokemonów) posiadło wszelkie mądrości i umiejętności więc nie ma z odbudową problemu. Co więcej
wy odbudujecie i będziecie z tego dumni. Czas start.

10:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

PRL odbudował po wojennych zniszczeniach kraj aby po 89r. styrypion go sprzedał obcemu kapitałowi albo oddał za bezcen klerowi

10:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nic nie zostanie zrobione. Zabraknie kasy. Legnica tonie w długach.. zobaczycie za 3 lata .

11:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy Wam ta wizja czegoś nie przypomina, bo ja już gdzieś widziałem takie multimedialne wodotryski, letnie wieczorne seanse, woda psika w takt muzyki, lasery, tłumy oglądaczy głównie turystów i coś takiego ma być w Legnicy, dobre, popieram. Tylko pan Krzakowski jest mistrzem w czarowaniu mieszkańców swoimi pomysłami i obiecankami, te wodotryski multimedialne, aquafan, centrum Witelona, palmiarnia, a w ratuszu musi być jakiś dobry grafik komputerowy, które przenosi te wizje na papier które są na tym portalu od czasu do czasu wrzucane aby olśnić Legniczan. Przypomnę jeszcze wizjonerom, że w parku obok fontann przepływała Młynówka i warto byłoby ją odkopać, żeby było jak kiedyś.

11:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nawet jak zrobią to za te marne 50 mln zł to i tak nie będzie wody w psikawkach bo woda jest za droga. Dalej będzie to kawałek parku z suchymi fontannami.

11:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nic nie zostanie zrobione. Zabraknie kasy. Legnica tonie w długach.. zobaczycie za 3 lata .[/quote]\

Zapewne, przecież te kanały i sadzawkę trzeba zrobić właściwie od nowa, min. nowe rury, dysze, pompy, lasery, a potem fachowa obsługa, konserwacja, utrzymanie tego w stanie używalności, ochrona całodobowa, monitoring, ale poczarować mieszkańców można, bo to nic nie kosztuje. Chyba że będą pobierane opłaty za wstęp i oglądanie takich pokazów. Ogłoszą przetarg, znajdzie się najtańszy wykonawca i okaże się że miasto nie pieniędzy.

11:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25213376, ... -y-do.html

Policja dostanie 21 nowych nieoznakowanych radiowozów. W przetargu wartym ponad 4 mln zł wybrano modele SUV jedynego producenta, który wystawił swoje propozycje. Wygrała Toyota Land Cruiser.

**

czekam na nieoznakowane Ferrari oraz Porsche... Tanie państwo czy jak to szło?

11:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po co rewitalizować. Wystarczą fontanny multimedialne. Krzakowski obiecuje cuda, chociaż doskonale wie, jakie są możliwości finansowe przy gigantycznym zadłużeniu Legnicy. Czy wie kto ten dług powiększa, tego nie wiadomo.

11:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Te szambo w Wiśle przeciętnego mieszkańca wielkiego miasta wali, bo tu są ciekawsze rzeczy, tylko w tym szambie jak szczury żerują politykierzy z jedynej słusznej partii. Mieszkańcy Legnicy niech nie przejmują się tak tym szambem, nie marudzą, bo dzisiaj zamiast biletu wystarczy dowód rejestracyjny swojego autka aby pojeździć autobusami MPK po mieście, a rowerkami wszyscy za friko. Jaki łaskawy jest ten pan pilnujący gdańskich mebli w Ratuszu. Co do tych fontann, to niech Pan Krzakowski się spieszy, bo za rok to będzie dwa razy droższe.

12:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Proszę zmodernizowac fontannę w centrum miasta obok dawnej Savi! Wstyd aby coś takiego stało w środku miasta..... Raz działa, raz nie, woda brudna jak w kałuży SYF

12:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nic nie zostanie zrobione. Zabraknie kasy. Legnica tonie w długach.. zobaczycie za 3 lata .[/quote]

Dalej głosuj na Opalonego to będzie lepiej.

01:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Proszę napisać że te fontanny zbudowali Niemcy, a Legnica w 1945 roku była prawie nie naruszona, nie tak zniszczona jak Głogów, park z Młynówką w latach 60-ych lepiej wyglądał jak dzisiaj, jeszcze jest tam jedna ruina tzw. Belweder, były tramwaje, fabryki, prawdziwa starówka, tylko ruskie szabrowały ale nie wywieźli stąd fontann, Młynówki z parku, tramwajów i kamieniczek ze Starego Miasta. Potem z Legnicy zrobiono przemysłowe miasto socjalistyczne z hutą na czele, a te w/w rzeczy zniszczono, zlikwidowano i rozgrabiono. Dzisiaj racjonalna gospodarka miejska do doprowadzać coś do ruiny, jak te fontanny, kabewiaka, spożywczaka, palmiarnię, kino Ognisko, Savie, to co pamiętam i wydawać na odbudowę i remont tego pożyczane miliony. Jak pan Faraon zasiadł pierwszy raz na tronie w Legnicy to fontanny psikały i miały się dobrze, a dzisiaj śmierdzące kanały, ruina i miliony do wydania. Dlaczego tego na bieżąco się nie remontowało ale pewnie o swoje autko i domek dba, jak trzeba przegląd, drobny remoncik i nie doprowadza tego do ruiny.

01:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Te szambo w Wiśle przeciętnego mieszkańca wielkiego miasta wali, bo tu są ciekawsze rzeczy, tylko w tym szambie jak szczury żerują politykierzy z jedynej słusznej partii. Mieszkańcy Legnicy niech nie przejmują się tak tym szambem, nie marudzą, bo dzisiaj zamiast biletu wystarczy dowód rejestracyjny swojego autka aby pojeździć autobusami MPK po mieście, a rowerkami wszyscy za friko. Jaki łaskawy jest ten pan pilnujący gdańskich mebli w Ratuszu. Co do tych fontann, to niech Pan Krzakowski się spieszy, bo za rok to będzie dwa razy droższe.[/quote]

Za bystry to ty nie jesteś...

01:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Znowu biber wypisuje glupoty, taka fontanna to super sprawa, przyjda ludziki i beda sie patrzec jak malpy jak leci woda.

01:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Te szambo w Wiśle przeciętnego mieszkańca wielkiego miasta wali, bo tu są ciekawsze rzeczy, tylko w tym szambie jak szczury żerują politykierzy z jedynej słusznej partii. Mieszkańcy Legnicy niech nie przejmują się tak tym szambem, nie marudzą, bo dzisiaj zamiast biletu wystarczy dowód rejestracyjny swojego autka aby pojeździć autobusami MPK po mieście, a rowerkami wszyscy za friko. Jaki łaskawy jest ten pan pilnujący gdańskich mebli w Ratuszu. Co do tych fontann, to niech Pan Krzakowski się spieszy, bo za rok to będzie dwa razy droższe.[/quote]

Za bystry to ty nie jesteś...[/quote]

Co prawda to prawda, zgadzam się z tym, bo bystrością i wizjami temu betonowi nikt nie jest w stanie już dorównać i właściwie to po co mam być bystry, płacę podatki i władze wielkiego miasta myślą i mają wizje za mnie i mnie np nie interesuje jakiś remont uliczki w innej części miasta, jak w Legnicy Szczytnicka i Leszczyńska ogólnomiejska sprawa, czy jakaś śmierdząca sadzawka, jak to nie jest na moim osiedlu. Po prostu samolubstwo.

01:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

ILE ???? 13 mln ????????????????? no to ładnie ................................

02:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

ILE ???? 13 mln ????????????????? no to ładnie ................................

02:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po co rzucać tu takimi urojonymi wizjami, a w te multimedialne fontanny tak wierzą jak w to że w Legnicy będą jeździć tramwaje, bo jaki bank skredytuje Panu Krzakowskiemu tą inwestycję. Tak przy okazji okazji tramwajów, to zaraz z moją panią jedziemy do miasta aby przejechać się starym tramwajem takim jaki wyremontowano w Legnicy oraz jelczem ogórkiem, w ramach tej dzisiejszej darmochy, a Wy przestańcie się podniecać tymi fontannami na papierze, tylko przejedzcie się za darmo tymi hybrydami po Legnicy ale tylko ci co mają autka.

02:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"][quote="Gość"][quote="XXX"]Te szambo w Wiśle przeciętnego mieszkańca wielkiego miasta wali, bo tu są ciekawsze rzeczy, tylko w tym szambie jak szczury żerują politykierzy z jedynej słusznej partii. Mieszkańcy Legnicy niech nie przejmują się tak tym szambem, nie marudzą, bo dzisiaj zamiast biletu wystarczy dowód rejestracyjny swojego autka aby pojeździć autobusami MPK po mieście, a rowerkami wszyscy za friko. Jaki łaskawy jest ten pan pilnujący gdańskich mebli w Ratuszu. Co do tych fontann, to niech Pan Krzakowski się spieszy, bo za rok to będzie dwa razy droższe.[/quote]

Za bystry to ty nie jesteś...[/quote]

Co prawda to prawda, zgadzam się z tym, bo bystrością i wizjami temu betonowi nikt nie jest w stanie już dorównać i właściwie to po co mam być bystry, płacę podatki i władze wielkiego miasta myślą i mają wizje za mnie i mnie np nie interesuje jakiś remont uliczki w innej części miasta, jak w Legnicy Szczytnicka i Leszczyńska ogólnomiejska sprawa, czy jakaś śmierdząca sadzawka, jak to nie jest na moim osiedlu. Po prostu samolubstwo.[/quote]

Panie to jest male miasteczko, pies zrobi kupe na Chojnowskiej to wszyscy juz o tym wiedza.

02:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gaga"]Znowu biber wypisuje glupoty, taka fontanna to super sprawa, przyjda ludziki i beda sie patrzec jak malpy jak leci woda.[/quote]

Woda jest zbyt droga by sobie tak psikała tylko dla oglądających. Najbliższa prawdziwa fontanna jest we Wrocławiu przy hali 100-lecia

03:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Firma Pro-Infra założona 31.12.2014 z kapitałem 50.000 zł, dostaje robotę za 13 baniek. Rośnie jak na drożdżach.

04:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przypominam wszystkim ekspertom by pożyczać pieniądze na ujemnych stopach procentowych. Oznacza to, że ​​kto daje pieniądze, później wraca mniej. Można też uzyskać premie za długi.

04:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Po co rzucać tu takimi urojonymi wizjami, a w te multimedialne fontanny tak wierzą jak w to że w Legnicy będą jeździć tramwaje, bo jaki bank skredytuje Panu Krzakowskiemu tą inwestycję. Tak przy okazji okazji tramwajów, to zaraz z moją panią jedziemy do miasta aby przejechać się starym tramwajem takim jaki wyremontowano w Legnicy oraz jelczem ogórkiem, w ramach tej dzisiejszej darmochy, a Wy przestańcie się podniecać tymi fontannami na papierze, tylko przejedzcie się za darmo tymi hybrydami po Legnicy ale tylko ci co mają autka.[/quote]

Zawsze będzie przyjemniej karmić się urojonymi wizjami niż zastanawiać się czy Legnica przeżyje windykację gigantycznego zadłużenia sięgającego blisko pół miliarda złotych. O odsetkach idących w kolejne setki milionów złotych też lepiej nie myśleć.

04:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Firma Pro-Infra założona 31.12.2014 z kapitałem 50.000 zł, dostaje robotę za 13 baniek. Rośnie jak na drożdżach.[/quote]

Może to jakiś słup, by ludzie przestali gadać, że Budromos wygrywa wszystkie przetargi w ratuszu.

04:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po co wydawać tyle kasy. Można więcej pozyskać pieniędzy oferując niemieckim wytwórniom filmowym plenery do kręcenia filmów. Ruiny Zakaczawia przydały się. Bez powodu zasłonięto parawanem pogorzelisko przy Kartuskiej. Taki plener bardziej byłby przydatny niż gruzowisko po mleczarni porośnięte kilkunastoletnimi samosiejkami.

04:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gitara"]I kolejny dziad,który "myśli" że 100tysięczne miasto nie zazługuje na basen "otwarty",ale czego można się spodziewać po malkontencie który nigdy nie był na zachodzie i nie widział dostępu dotego typu usług dla mieszkańców.[/quote]

Ja tam nie wiem, czy to miasto zazługuje, ale widzę tu kolejnego dziada, który patrzy na bogatszych sąsiadów, zadłuża się i kupuje na kredyt mercedesa, fontannę w ogrodzie i wypasione garnitury, myśląc że w ten sposób stanie się taki sam jak oni. Jak to się skończy - wiadomo.

Aby dorównać bogatszym sąsiadom, nie niszczonym przez wieki zaborami i komunizmami trzeba zaczynać od odbudowy przemysłu, a nie od basenów, fontann i aquaparków. To chyba oczywiste. Chyba że ktoś chce zostać dziadem na zawsze - ku uciesze bogatszych sąsiadów.

05:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Po co rzucać tu takimi urojonymi wizjami, a w te multimedialne fontanny tak wierzą jak w to że w Legnicy będą jeździć tramwaje, bo jaki bank skredytuje Panu Krzakowskiemu tą inwestycję. Tak przy okazji okazji tramwajów, to zaraz z moją panią jedziemy do miasta aby przejechać się starym tramwajem takim jaki wyremontowano w Legnicy oraz jelczem ogórkiem, w ramach tej dzisiejszej darmochy, a Wy przestańcie się podniecać tymi fontannami na papierze, tylko przejedzcie się za darmo tymi hybrydami po Legnicy ale tylko ci co mają autka.[/quote]

Zawsze będzie przyjemniej karmić się urojonymi wizjami niż zastanawiać się czy Legnica przeżyje windykację gigantycznego zadłużenia sięgającego blisko pół miliarda złotych. O odsetkach idących w kolejne setki milionów złotych też lepiej nie myśleć.[/quote]

To nie urojone wizje, tylko przemyślany plan, aby utrzymać Polaków w stanie dziadostwa. Potem wystarczy wykupić bankruta. Polityka Niemiec jest od wieków niezmienna:

"Po rozbiorach dochody ze spławiania zboża do Gdańska, ongiś ogromne, bardzo zmalały. A szlachta polska niczego innego, poza spławianiem zboża, nie potrafiła. (...)

Szlachta polska nie potrafiła też jednak żyć poniżej poziomu, do jakiego przywykła za lepszych czasów. A skoro nie umiała ani zarabiać, ani oszczędzać, brnęła w długi. Do czego ją król Prus bardzo zachęcał, oferując kredyt łatwo dostępny i nisko oprocentowany. Oczywiście, do czasu - w którymś momencie kończyło się to zlicytowaniem bankruta. Bankrut przenosił się do miasta, gdzie dawał początek polskiej inteligencji (...) a jego ziemia przechodziła w ręce pruskiego junkra, który szybko z kupy długów czynił prosperujące gospodarstwo.

Wszystko zgodnie z naukami Karola Darwina. W jednym tylko powiecie noteckim, jak policzył historyk, gdzie przed rozbiorem do Polaków należało 100 procent majątków ziemskich, w 1805 odsetek ten zmniejszył się już do 60 proc.

Gdyby nie Napoleon (...) "sprawa polska" na ziemiach pruskich zostałaby załatwiona w następnych kilkanaście lat. Bez żadnej przemocy i powstań. W duchu, jako się rzekło, Darwina. Tak, ja wiem, że Karol Darwin był wtedy jeszcze oseskiem, ale jego przyszłe nauki o naturalnym doborze znacznie wcześniej odkrył na użytek praktyczny Fryderyk Pruski, w swoim kraju zwanym Wielkim, a w naszym "Starym Frycem" - i przekazał je swoim potomkom."

Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/opinie/ziemkie ... Id,1697686

Czyli nic nowego pod słońcem. Pytanie tylko, kto i jakimi metodami kieruje polskich włodarzy miast na wypróbowaną od wieków ścieżkę.

05:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gitara"]I kolejny dziad,który "myśli" że 100tysięczne miasto nie zazługuje na basen "otwarty",ale czego można się spodziewać po malkontencie który nigdy nie był na zachodzie i nie widział dostępu dotego typu usług dla mieszkańców.[/quote]

Ja tam nie wiem, czy to miasto zazługuje, ale widzę tu kolejnego dziada, który patrzy na bogatszych sąsiadów, zadłuża się i kupuje na kredyt mercedesa, fontannę w ogrodzie i wypasione garnitury, myśląc że w ten sposób stanie się taki sam jak oni. Jak to się skończy - wiadomo.

Aby dorównać bogatszym sąsiadom, nie niszczonym przez wieki zaborami i komunizmami trzeba zaczynać od odbudowy przemysłu, a nie od basenów, fontann i aquaparków. To chyba oczywiste. Chyba że ktoś chce zostać dziadem na zawsze - ku uciesze bogatszych sąsiadów.[/quote]
Kolejny dziad z kompleksami....,jak taki zapieprza na strefie całymi dniami przy taśmie to i mu basen i czas wolny przy fontannie nie jest potrzebny.

05:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Holota z kartuskiej zniszczy .szkoda pracy i pieniądzy.

06:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gitara"]I kolejny dziad,który "myśli" że 100tysięczne miasto nie zazługuje na basen "otwarty",ale czego można się spodziewać po malkontencie który nigdy nie był na zachodzie i nie widział dostępu dotego typu usług dla mieszkańców.[/quote]

Jesteś adwokatem Wizjonera?[/quote]

Spadaj dziadu.

06:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gitara"]I kolejny dziad,który "myśli" że 100tysięczne miasto nie zazługuje na basen "otwarty",ale czego można się spodziewać po malkontencie który nigdy nie był na zachodzie i nie widział dostępu dotego typu usług dla mieszkańców.[/quote]

Jesteś adwokatem Wizjonera?[/quote]

Spadaj dziadu.[/quote]
Podobno jest to nowe hasło promujace ta dziure wymyślone przez ferme trolli opalonego.

06:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

za 13 mln to mozna zbudowac basen miejski! Czy my mamy sie w fontannie kapac ??????

08:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Po co rzucać tu takimi urojonymi wizjami, a w te multimedialne fontanny tak wierzą jak w to że w Legnicy będą jeździć tramwaje, bo jaki bank skredytuje Panu Krzakowskiemu tą inwestycję. Tak przy okazji okazji tramwajów, to zaraz z moją panią jedziemy do miasta aby przejechać się starym tramwajem takim jaki wyremontowano w Legnicy oraz jelczem ogórkiem, w ramach tej dzisiejszej darmochy, a Wy przestańcie się podniecać tymi fontannami na papierze, tylko przejedzcie się za darmo tymi hybrydami po Legnicy ale tylko ci co mają autka.[/quote]

Nie zapomnij obroży.

08:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Po co wydawać tyle kasy. Można więcej pozyskać pieniędzy oferując niemieckim wytwórniom filmowym plenery do kręcenia filmów. Ruiny Zakaczawia przydały się. Bez powodu zasłonięto parawanem pogorzelisko przy Kartuskiej. Taki plener bardziej byłby przydatny niż gruzowisko po mleczarni porośnięte kilkunastoletnimi samosiejkami.[/quote]

Niewidzialna ręka cenzury zabroniła pisać na portalu o niemieckim producencie, który kręci film o Cottbus w okresie II wojny światowej. Upadająca Legnica trzepie kasę na pejzażach z Kartuskiej, Łąkowej i Kamiennej. Okazuje się, że słabość w utrzymaniu miejskich kamienic, można przekuć na sposób dojścia do międzynarodowej sławy.

09:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legnica na odległym miejscu w inwestycyjnym rankingu „Wspólnoty”. Dlaczego mnie to nie dziwi? Nic nowego pod słońcem.

09:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]za 13 mln to mozna zbudowac basen miejski! Czy my mamy sie w fontannie kapac ??????[/quote]

Za 13 baniek można byłoby wyremontować cztery kilometry dziurawych ulic.

09:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gitara"]I kolejny dziad,który "myśli" że 100tysięczne miasto nie zazługuje na basen "otwarty",ale czego można się spodziewać po malkontencie który nigdy nie był na zachodzie i nie widział dostępu dotego typu usług dla mieszkańców.[/quote]

Jesteś adwokatem Wizjonera?[/quote]

Spadaj dziadu.[/quote]

Nie wiadomo czy adwokat, czy farma trolli, czy wizjoner osobiście, ale widać ktoś intensywnie pracuje nad nowym hasłem promocyjnym. Z Legnicą już nie jest po drodze, więc ktoś testuje czy przyjmie się spadaj dziadu.

09:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wizjoner już się gubi w pomysłach

09:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gitara"][quote="Gość"][quote="Gitara"]I kolejny dziad,który "myśli" że 100tysięczne miasto nie zazługuje na basen "otwarty",ale czego można się spodziewać po malkontencie który nigdy nie był na zachodzie i nie widział dostępu dotego typu usług dla mieszkańców.[/quote]

Ja tam nie wiem, czy to miasto zazługuje, ale widzę tu kolejnego dziada, który patrzy na bogatszych sąsiadów, zadłuża się i kupuje na kredyt mercedesa, fontannę w ogrodzie i wypasione garnitury, myśląc że w ten sposób stanie się taki sam jak oni. Jak to się skończy - wiadomo.

Aby dorównać bogatszym sąsiadom, nie niszczonym przez wieki zaborami i komunizmami trzeba zaczynać od odbudowy przemysłu, a nie od basenów, fontann i aquaparków. To chyba oczywiste. Chyba że ktoś chce zostać dziadem na zawsze - ku uciesze bogatszych sąsiadów.[/quote]

Kolejny dziad z kompleksami....,jak taki **** na strefie całymi dniami przy taśmie to i mu basen i czas wolny przy fontannie nie jest potrzebny.[/quote]

Jak miasto pójdzie z torbami, to wszyscy będziemy pracować na Strefie, bo nowy właściciel sprowadzi swoich specjalistów. A Park z fontannami czy inne baseny będą Nur für Deu... znaczy dla posiadaczy karnetów miejskich, które będą kosztować tyle, że miejscowych dziadów nie będzie stać.

PS: Ile euromarek (a może kopiejek?) dostajesz od wpisu? W każdym razie chyba niewiele, bo zamiast rzeczowej odpowiedzi na argumenty mamy wrzutkę w postaci standardowego tekstu z obelgami.

11:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="XXX"]Po co rzucać tu takimi urojonymi wizjami, a w te multimedialne fontanny tak wierzą jak w to że w Legnicy będą jeździć tramwaje, bo jaki bank skredytuje Panu Krzakowskiemu tą inwestycję. Tak przy okazji okazji tramwajów, to zaraz z moją panią jedziemy do miasta aby przejechać się starym tramwajem takim jaki wyremontowano w Legnicy oraz jelczem ogórkiem, w ramach tej dzisiejszej darmochy, a Wy przestańcie się podniecać tymi fontannami na papierze, tylko przejedzcie się za darmo tymi hybrydami po Legnicy ale tylko ci co mają autka.[/quote]

Zawsze będzie przyjemniej karmić się urojonymi wizjami niż zastanawiać się czy Legnica przeżyje windykację gigantycznego zadłużenia sięgającego blisko pół miliarda złotych. O odsetkach idących w kolejne setki milionów złotych też lepiej nie myśleć.[/quote]

To nie urojone wizje, tylko przemyślany plan, aby utrzymać Polaków w stanie dziadostwa. Potem wystarczy wykupić bankruta. Polityka Niemiec jest od wieków niezmienna:

"Po rozbiorach dochody ze spławiania zboża do Gdańska, ongiś ogromne, bardzo zmalały. A szlachta polska niczego innego, poza spławianiem zboża, nie potrafiła. (...)

Szlachta polska nie potrafiła też jednak żyć poniżej poziomu, do jakiego przywykła za lepszych czasów. A skoro nie umiała ani zarabiać, ani oszczędzać, brnęła w długi. DO CZEGO JĄ KRÓL PRUS BARDZO ZACHĘCAŁ, OFERUJĄC KREDYT ŁATWO DOSTEPNY I NISKO OPROCENTOWANY. Oczywiście, do czasu - w którymś momencie kończyło się to zlicytowaniem bankruta. Bankrut przenosił się do miasta, gdzie dawał początek polskiej inteligencji (...) a jego ziemia przechodziła w ręce pruskiego junkra, który szybko z kupy długów czynił prosperujące gospodarstwo.

Wszystko zgodnie z naukami Karola Darwina. W jednym tylko powiecie noteckim, jak policzył historyk, gdzie przed rozbiorem do Polaków należało 100 procent majątków ziemskich, w 1805 odsetek ten zmniejszył się już do 60 proc.

Gdyby nie Napoleon (...) "sprawa polska" na ziemiach pruskich zostałaby załatwiona w następnych kilkanaście lat. Bez żadnej przemocy i powstań. W duchu, jako się rzekło, Darwina. Tak, ja wiem, że Karol Darwin był wtedy jeszcze oseskiem, ale jego przyszłe nauki o naturalnym doborze znacznie wcześniej odkrył na użytek praktyczny Fryderyk Pruski, w swoim kraju zwanym Wielkim, a w naszym "Starym Frycem" - i przekazał je swoim potomkom."

Więcej na https://fakty.interia.pl/opinie/ziemkie ... Id,1697686

Czyli nic nowego pod słońcem. Pytanie tylko, kto i jakimi metodami kieruje polskich włodarzy miast na wypróbowaną od wieków ścieżkę.[/quote]

Podtykając pod nos "korzystny" kredyt wg szkoły Starego Fryca? Płacąc stypendia doradcom? Czy jeszcze inaczej?

11:00, 22.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Antykomuna"]Komuniści zburzyli a my teraz nowe pokolenie musimy to odbudować.Komuniści fajni ludzie byli hej![/quote]

Ze ....co...???????......Ze...jak.....? fajni ludzie.........................komuniści?????????????????????????????????? dobrze się ...czujesz?????????????????????????czy czerwone barwy z ciebie nie zeszły i komusze wyroki??????????????????????????????????????????????fajni ludzie.........................??????????????????????????????????????????????

12:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="kajutek"]Wizjoner już się gubi w pomysłach[/quote]

Durnym, pomysłem też była podpisana na 3 lata umowa dzierżawy KORMORANA., który durnowacie nazwano w jakimś durnym narzeczu ,,KĄPIELOVE BEAH & BAR."... szczególnie pierwszy wyraz - jego pisownia .. ale nie nazwa jest tu ważna. Z tej fajnej plaży zrobiono spelunę nocną dla kilkunastu raptem osób. Zniszczono zielone tereny , z połowy plaży zrobiono zaśmiecone petami, , zadeptane klepisko Przy wejściu sprawdzano i pytano co się ze sobą wnosi na plaże, Do ubiegłego roku tereny zielone po lewej stronie były przystosowane do grilowania i były tam stoliki i ławeczki gdzie można było sobie w weekendy pogrilować
a po prawej 2 boiska do siatkówki, mi siłownia.Zniszczono cała lewą stronę. Nawet dno i jezioro nie przygotowano . Dno muliste , śmierdzące brudem jezioro... po prostu MASAKRA To kąpielisko absolutnie nie funkcjonowało. Zjeżdżalnia dla dzieci też jedna porażka . kiedy to należało do OSIR-U było super.Czysta plaża , czysta woda . pachniało czystością , przyjemnie się oddychało. Przychodziłam tam przez wszystkie lata kiedyś z jako dziecko z rodzicami, potem przyprowadzałam swoje dzieci i obecnie z przyjaciółmi.. Zajmowaliśmy wolniejszą część plaży po drugiej stronie pomostu, bo tam było luźno i maluchy nie skakały nam nad głowami przez nasze koce..W tym roku jedynym miejscem był zatłoczony kawałeczek resztek plaży. Widziałam na zdjęciach te nocne imprezy.....kilkanaście osób pije, i tyle , parę niby tańczy i to wszystko. Nocne kino letnie -- 15 osób. Cała działalność. należałoby NIESTETY ZERWAĆ tę umowę i niech to wraca do znanej nazwy KORMORAN i wróci do OSIR-U. To byłoby BARDZO DOBRE ROZWIĄZANIE. Niech będzie korzyść dla legniczan a nie dla cwaniaka nabijającego sobie kabzę. Nad Bałtykiem ma więcej miejsca, większe plaże na na takie ekscentryzmy a nie na jedynej w mieście plaży.

01:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jeśli starsze społeczeństwa przygotowały Polską dla młodych to młodzi nie są im nic winni widząc taki szary kraj.

Starsze pokolenia sprywatyzowały tysiace zakładów pracy. Te pieniądze przecież nie wyparowały ...prawda ?

10:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Już pisałem,że założeniem przedwojennego gospodarza było nie tylko wybudowanie fontann,ale również nasadzenie zieleni,która miała dodawać klimatu dla tego miejsca.Mimo negatywnego oddziaływania huty część drzew przetrwała i można je w komponować w nowy projekt.Karczowanie wszystkiego jak leci na pewno nie spodoba się wielu mieszkańcom,w tym przypadku na pewno złożę doniesienie o popełnieniu przestępstwa.Ta część parku może podzielić los legnickiego rynku,który praktycznie zburzono i postawiono "kurniki".Rewitalizacja parku w wymiarze obecnego gospodarza to wybudowanie dwóch stadionów, jak mniemam za zgodą miejskiego" konserwatora zabytków"

12:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To najszczesliwsze miejsce w Legnicy dla mnie.Zawsze z checia tam wracam,siedze latem w sloncu na lawce z zamknietymi oczami i czuje sie jak w niebie...Czas sie zatrzymuje.Zycze tego uczucia innym mieszkancom miasta.Renowacja to swietny pomysl,bo o wszystko nalezy dbac.Oczywiscie jest cena,ale nalezy myslec przyszlosciowo,a nie biadolic . Moze CZYN SPOLECZNY typu PRLu obnizy koszt,ale ludzie sa dzis leniwi i interesowni(nic za darmo,bedzie piwo?).Zawsze wierze,ze W JEDNOSCI SILA,przyjde z lopata i grabiami…. jak zawolaja.Ps.W dziecinstwie czasem balem sie parku ,bo chodzili pijacy lub rozrabiacy i zachowywali sie agresywnie/glosno.Podroslem od tego czasu i moglbym ich zjesc ,ale regularna obecnosc Strazy Miejskiej/Policji mile widziana dla zapobiegania III Wojnie Swiatowej…. Dodatkowa mysl; kolorowe ryby w fontannie moga byc atrakcja!.

12:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten park który istnieje w takiej postaci, min. te fontanny, Belweder, al Orła Białego, urządziły w latach dwudziestych XX wieku Niemcy z kasy państwa na jakąś ogólnoniemiecką wystawę ogrodniczą i skąd Pan Krzakowski dzisiaj ze skromnego i zadłużonego budżetu miasta weźmie kasę na jego rewitalizacje i doprowadzić go to stanu świetności sprzed wojny, a na te multimedialne fontanny żaden bank nie da mu kredytu i będzie musiał chyba zrezygnować z aquafanu, remontów ulic, starych kamienic lub centrum Witelona.

12:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Ten park który istnieje w takiej postaci, min. te fontanny, Belweder, al Orła Białego, urządziły w latach dwudziestych XX wieku Niemcy z kasy państwa na jakąś ogólnoniemiecką wystawę ogrodniczą i skąd Pan Krzakowski dzisiaj ze skromnego i zadłużonego budżetu miasta weźmie kasę na jego rewitalizacje i doprowadzić go to stanu świetności sprzed wojny, a na te multimedialne fontanny żaden bank nie da mu kredytu i będzie musiał chyba zrezygnować z aquafanu, remontów ulic, starych kamienic lub centrum Witelona.[/quote]

Wszystko za tanie miliony wybuduje jakaś tania 1-osobowa firma.

12:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="kajutek"]Wizjoner już się gubi w pomysłach[/quote]
Tadek już całkiem o_cipiał ! Stetryczł całkowicie i jest w odmiennych stanach świadomości .......

02:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

multimedialne fontanny, wow! a moze sracze najpierw w mieszkaniach?! polowa legnicy sra na polpietrach albo po krzakach!

02:00, 23.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="uiop[]"][quote="kajutek"]Wizjoner już się gubi w pomysłach[/quote]

Durnym, pomysłem też była podpisana na 3 lata umowa dzierżawy KORMORANA., który durnowacie nazwano w jakimś durnym narzeczu ,,KĄPIELOVE BEAH & BAR."... szczególnie pierwszy wyraz - jego pisownia .. ale nie nazwa jest tu ważna. Z tej fajnej plaży zrobiono spelunę nocną dla kilkunastu raptem osób. Zniszczono zielone tereny , z połowy plaży zrobiono zaśmiecone petami, , zadeptane klepisko Przy wejściu sprawdzano i pytano co się ze sobą wnosi na plaże, Do ubiegłego roku tereny zielone po lewej stronie były przystosowane do grilowania i były tam stoliki i ławeczki gdzie można było sobie w weekendy pogrilować
a po prawej 2 boiska do siatkówki, mi siłownia.Zniszczono cała lewą stronę. Nawet dno i jezioro nie przygotowano . Dno muliste , śmierdzące brudem jezioro... po prostu MASAKRA To kąpielisko absolutnie nie funkcjonowało. Zjeżdżalnia dla dzieci też jedna porażka . kiedy to należało do OSIR-U było super.Czysta plaża , czysta woda . pachniało czystością , przyjemnie się oddychało. Przychodziłam tam przez wszystkie lata kiedyś z jako dziecko z rodzicami, potem przyprowadzałam swoje dzieci i obecnie z przyjaciółmi.. Zajmowaliśmy wolniejszą część plaży po drugiej stronie pomostu, bo tam było luźno i maluchy nie skakały nam nad głowami przez nasze koce..W tym roku jedynym miejscem był zatłoczony kawałeczek resztek plaży. Widziałam na zdjęciach te nocne imprezy.....kilkanaście osób pije, i tyle , parę niby tańczy i to wszystko. Nocne kino letnie -- 15 osób. Cała działalność. należałoby NIESTETY ZERWAĆ tę umowę i niech to wraca do znanej nazwy KORMORAN i wróci do OSIR-U. To byłoby BARDZO DOBRE ROZWIĄZANIE. Niech będzie korzyść dla legniczan a nie dla cwaniaka nabijającego sobie kabzę. Nad Bałtykiem ma więcej miejsca, większe plaże na na takie ekscentryzmy a nie na jedynej w mieście plaży.[/quote]

powinni tylko posprzątać + dodać Zakaz wstępu z dziećmi, coraz więcej miast ma takie jedno dwa miejsca gdzie jest azyl od bombelków, spacerówek i kobiet, dumnych z tego że ich największym osiągnięciem jest urodzenie dziecka. W tym mieście jest wszystko dla dzieci, skrawek może być bez.

10:00, 24.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszystko rozumiem, ale żeby w upalne lato brakło wody w basenie fontanowym oraz w fontannie w parku angielskim, jest dla mnie nie zrozumiałe. A tak się Ogrodnik Miejski chwali parkowym ptactwem. Czemy nie chodziła po parku i nie poiła ptaszków. Wstyd.

01:00, 24.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]multimedialne fontanny, wow! a moze sracze najpierw w mieszkaniach?! polowa legnicy sra na polpietrach albo po krzakach![/quote]
Ja KOCHAM NOCNIK!

03:00, 24.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 684 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%