Zamknij
Ważne

Strażacy w akcji. Rano gasili pożar w dawnym browarze

08:51, 19.05.2020
Skomentuj

Sześć zastępów straży pożarnej gasiło pożar, jaki wybuchł w opuszczonym budynku starego browaru przy ulicy Witelona w Legnicy.

Otrzymaliśmy zgłoszenie o 4.26 z policji, że nad starym browarem unosi się dym, powiedział nam Dominik Bochenek z legnickiej straży pożarnej. Na miejsce pojechało 6 zastępów straży pożarnej. Palił się opuszczony budynek na terenie dawnego browaru. Ogień pojawił się na parterze i na pierwszym piętrze, strawił też część dachu, dodaje Dominik Bochenek.

Strażacy uporali się z ogniem jeszcze przed godziną 8.00. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Co było przyczyną pożaru? Zbadają to biegli z zakresu pożarnictwa.

Dziękujemy Mateuszowi za zdjęcia z akcji, które przysłał na [email protected]
 

(AG(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(34)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tak się w Legnicy pozbywa starych budynków których nikt nie chce kupić a nadzór nad nimi ma konserwator zabytków. Najlepiej podpalić i niech niszczeje a później się sprzeda teren po taniości jakiemuś deweloperowi który wybuduje coś innego tańszym kosztem bo przecież od podstaw i nie będzie trzeba starego budynku odrestaurować.

09:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Antypolityczny"]Tak się w Legnicy pozbywa starych budynków których nikt nie chce kupić a nadzór nad nimi ma konserwator zabytków. Najlepiej podpalić i niech niszczeje a później się sprzeda teren po taniości jakiemuś deweloperowi który wybuduje coś innego tańszym kosztem bo przecież od podstaw i nie będzie trzeba starego budynku odrestaurować.[/quote]

Dokładnie masz rację. Ciekawy jestem jak mogły się palić same ruiny murów ?

09:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

z tego co widać na fotkach to nic się nie stało. Strażacy ugasili ogień w zarodku. Brawo.

09:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Antypolityczny"]Tak się w Legnicy pozbywa starych budynków których nikt nie chce kupić a nadzór nad nimi ma konserwator zabytków. Najlepiej podpalić i niech niszczeje a później się sprzeda teren po taniości jakiemuś deweloperowi który wybuduje coś innego tańszym kosztem bo przecież od podstaw i nie będzie trzeba starego budynku odrestaurować.[/quote]

Ty w roli wujka dobra rada. Jeżeli jak piszesz nikt nie chce kupić to podpowiedz ratuszowi co mają zrobić.

09:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Antypolityczny"]Tak się w Legnicy pozbywa starych budynków których nikt nie chce kupić a nadzór nad nimi ma konserwator zabytków. Najlepiej podpalić i niech niszczeje a później się sprzeda teren po taniości jakiemuś deweloperowi który wybuduje coś innego tańszym kosztem bo przecież od podstaw i nie będzie trzeba starego budynku odrestaurować.[/quote]

Dokładnie masz rację. Ciekawy jestem jak mogły się palić same ruiny murów ?[/quote]
A kto jest właścicielem tego budynku ? Na miejscu firmy ubezpieczeniowej sprawdziłbym czy w innych obiektaach tego własciela nie było podobnych sytuacji

09:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

KONSERWATOR DOSTAJE W ŁAPĘ I O TYM TRZEBA PAMIĘTAĆ! Tak się niszczy zabytki.

09:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W normalnym cywilizowanym mieście taka budowla z działką w tak atrakcyjnym miejscu, ścisłe centrum i naprzeciw parku, już dawno by została przerobiona na luksusowe apartamenty ale to zostało pewnie sprzedane jakiemuś wielbicielowi, tak jak ta mleczarnia i rausz nic do tego nie ma, to nie jest ich i niech ten prywatny właściciel się o to martwi. Może ten właściciel czyści teren pod budowę parkingu lub duży market. Zakuty beton zaraz mi pewnie odpisze że się nudzę w m3 i może niech zainteresuje się lepiej swoim miastem i ruinami, które nawet za półdarmo już nikt chce, bo tego doprowadzono te niegdyś bogate ponad 100-tysięczne wojewódzkie miasto. W kraju trwa bum na zakup nieruchomości, szczególnie mieszkań, a tu rudery i działki nikomu niepotrzebne.

10:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ministerstwo Sprawiedliwości rozważało wprowadzenie scenariusza na wypadek zmiany na stanowisku Prokuratora Generalnego. Obejmował on scedowanie uprawnień na Prokuratora Krajowego, który miał samodzielnie kształtować politykę kadrową, przejąć kontrolę nad budżetem, a jego ewentualny spór z nowym Prokuratorem Generalnym miała rozstrzygać… Izba Dyscyplinarna SN.


Reforma reformy prokuratury https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/ ... atury.html

10:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jaki gospodarz takie miasto lepiej spalić zniszczyć potem sprzedać kolesiów oczywiście gospodarz powie to nie moje to prywatne Ale dobry gospodarz swoimi uprawnieniami działa skutecznie ale czy to tylko browar?

10:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Do kogo należy Browar, że jedni mogą tam parkować za darmo ,a drudzy muszą płacić by móc tam zaparkować.Kolejne kolesiostwo krzakowskiego? Burżuazja kolesiostwa by pyłki nie brudziły samochodów dorobkiewiczów kolesi a reszta mieszkańców i ich samochody się nie liczy bo browar prywatny.

11:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W Legnicy jest chyba taki sam konserwator zabytków jak ten co pozwolił zrównać z ziemią stare miastom oraz Rynek i postawić tam betony i nie zrobili tego ruscy. Miasto po wojnie ocalało prawie w całość, z prawdziwą starówką, tramwajami, fabrykami, kamienicami do zamieszkania, młynówką w parku, a potem to wszystko zniszczono, wyburzono, zlikwidowano i zrobione z tego ładnego z ciekawymi budowlami miasta, socjalistyczne betonowe miasto dla robotników. Obecnie to czego nie zdążyli zniszczyć i wyburzyć komuniści to nadrabia się te zaległości. Proszę zauważyć co było w Legnicy 15-20 lat temu a czego już nie ma i nawet parkowi chlubie miasta nie darowano, zdewastowano fontanny, kabewiaka, doprowadzając to do ruiny i postawiono betonowy most.

11:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Człowiek z m3"]W normalnym cywilizowanym mieście taka budowla z działką w tak atrakcyjnym miejscu, ścisłe centrum i naprzeciw parku, już dawno by została przerobiona na luksusowe apartamenty ale to zostało pewnie sprzedane jakiemuś wielbicielowi, tak jak ta mleczarnia i rausz nic do tego nie ma, to nie jest ich i niech ten prywatny właściciel się o to martwi. Może ten właściciel czyści teren pod budowę parkingu lub duży market. Zakuty beton zaraz mi pewnie odpisze że się nudzę w m3 i może niech zainteresuje się lepiej swoim miastem i ruinami, które nawet za półdarmo już nikt chce, bo tego doprowadzono te niegdyś bogate ponad 100-tysięczne wojewódzkie miasto. W kraju trwa bum na zakup nieruchomości, szczególnie mieszkań, a tu rudery i działki nikomu niepotrzebne.[/quote]

Krzakowski taki prezydent ,sprzedać prywaciażowi a od mieszkańca pobierać podatek gdzie nawet miejsc postojowych nie przybywa tylko jeszcze znaki zakazu stawiają ,tfu z takim prezydentem dobrze że to jego ostatnia kadencja ,masakra prezydent i jego ludzie beton

11:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Człowiek z m3"]W Legnicy jest chyba taki sam konserwator zabytków jak ten co pozwolił zrównać z ziemią stare miastom oraz Rynek i postawić tam betony i nie zrobili tego ruscy. Miasto po wojnie ocalało prawie w całość, z prawdziwą starówką, tramwajami, fabrykami, kamienicami do zamieszkania, młynówką w parku, a potem to wszystko zniszczono, wyburzono, zlikwidowano i zrobione z tego ładnego z ciekawymi budowlami miasta, socjalistyczne betonowe miasto dla robotników. Obecnie to czego nie zdążyli zniszczyć i wyburzyć komuniści to nadrabia się te zaległości. Proszę zauważyć co było w Legnicy 15-20 lat temu a czego już nie ma i nawet parkowi chlubie miasta nie darowano, zdewastowano fontanny, kabewiaka, doprowadzając to do ruiny i postawiono betonowy most.[/quote]

https://www.wykop.pl/wpis/22729127/obsk ... e-do-reje/

:)

11:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Człowiek z m3"]W Legnicy jest chyba taki sam konserwator zabytków jak ten co pozwolił zrównać z ziemią stare miastom oraz Rynek i postawić tam betony i nie zrobili tego ruscy. Miasto po wojnie ocalało prawie w całość, z prawdziwą starówką, tramwajami, fabrykami, kamienicami do zamieszkania, młynówką w parku, a potem to wszystko zniszczono, wyburzono, zlikwidowano i zrobione z tego ładnego z ciekawymi budowlami miasta, socjalistyczne betonowe miasto dla robotników. Obecnie to czego nie zdążyli zniszczyć i wyburzyć komuniści to nadrabia się te zaległości. Proszę zauważyć co było w Legnicy 15-20 lat temu a czego już nie ma i nawet parkowi chlubie miasta nie darowano, zdewastowano fontanny, kabewiaka, doprowadzając to do ruiny i postawiono betonowy most.[/quote]

https://www.wykop.pl/wpis/22729127/obsk ... e-do-reje/

:)[/quote]

No tak, gdzie indziej są rudery to Legnica nie może być gorsza i też mamy u siebie rudery, gdzie indziej jest syf to my też robimy sobie syf, bo Legnica nie może odstawać od innych miast w temacie syfu i ruder. W ten sposób to daleko zajedziecie z estetyką i wyglądem miasta. Co ty powiatowe miasto przyrównujesz do prawie dwumilionowej Warszawy? Popatrz lepiej na Złotoryję , Bolesławiec i Jawor, bo oni już grają w wyższej lidze.Tylko ja nie wdziałem takiego bardachu w stolicy w okolicy starówki jak twój browar, albo kolo dworca centralnego jak te pogorzelisko na Kartuskiej, bo tam byle działeczka to grube miliony, a u ciebie prawie nic nie warte. Jak tak żałujesz tych ruder w centrum stolicy to sobie je kup i wyremontuj.

11:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Człowiek z m3"]W Legnicy jest chyba taki sam konserwator zabytków jak ten co pozwolił zrównać z ziemią stare miastom oraz Rynek i postawić tam betony i nie zrobili tego ruscy. Miasto po wojnie ocalało prawie w całość, z prawdziwą starówką, tramwajami, fabrykami, kamienicami do zamieszkania, młynówką w parku, a potem to wszystko zniszczono, wyburzono, zlikwidowano i zrobione z tego ładnego z ciekawymi budowlami miasta, socjalistyczne betonowe miasto dla robotników. Obecnie to czego nie zdążyli zniszczyć i wyburzyć komuniści to nadrabia się te zaległości. Proszę zauważyć co było w Legnicy 15-20 lat temu a czego już nie ma i nawet parkowi chlubie miasta nie darowano, zdewastowano fontanny, kabewiaka, doprowadzając to do ruiny i postawiono betonowy most.[/quote]
Rynku nie pamiętasz ale był w znacznym stopniu zniszczony. I nei zrobili tego Niemcu a sołdaty. . Cześć starych kamienic z piecami i WC na półpiętrach wyburzono, by postawić bloczki "z wygodami" dla towarzyszy z PZPR. Kto to widział, że taki towarzysz będzie korzystał ze wspólnego kibla z robotnikiem.

11:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]KONSERWATOR DOSTAJE W ŁAPĘ I O TYM TRZEBA PAMIĘTAĆ! Tak się niszczy zabytki.[/quote]

Prawdopodobnie tak to wygląda. W Legnicy jestem od kilku lat. Mieszkałem w wielu miejscach w Polsce i Europie, ale czegoś takiego jak w Legnicy jeszcze nie widziałem. Niby Unia Europejska a standardy jak w Białorusi. W normalnym cywilizowanym świecie włodarze takiego miasta mogliby podziwiać świat co najwyżej ze spacerniaka.

12:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="etam"][quote="Człowiek z m3"]W Legnicy jest chyba taki sam konserwator zabytków jak ten co pozwolił zrównać z ziemią stare miastom oraz Rynek i postawić tam betony i nie zrobili tego ruscy. Miasto po wojnie ocalało prawie w całość, z prawdziwą starówką, tramwajami, fabrykami, kamienicami do zamieszkania, młynówką w parku, a potem to wszystko zniszczono, wyburzono, zlikwidowano i zrobione z tego ładnego z ciekawymi budowlami miasta, socjalistyczne betonowe miasto dla robotników. Obecnie to czego nie zdążyli zniszczyć i wyburzyć komuniści to nadrabia się te zaległości. Proszę zauważyć co było w Legnicy 15-20 lat temu a czego już nie ma i nawet parkowi chlubie miasta nie darowano, zdewastowano fontanny, kabewiaka, doprowadzając to do ruiny i postawiono betonowy most.[/quote]
Rynku nie pamiętasz ale był w znacznym stopniu zniszczony. I nei zrobili tego Niemcu a sołdaty. . Cześć starych kamienic z piecami i WC na półpiętrach wyburzono, by postawić bloczki "z wygodami" dla towarzyszy z PZPR. Kto to widział, że taki towarzysz będzie korzystał ze wspólnego kibla z robotnikiem.[/quote]


Ruscy też tu dewastowali, np cały kwadrat, Akademię Rycerską, którą 25 lat remontowano, zamek sfajczyli ale nie wyburzyli Starego Miasta, Rynku, nie zasypali młynówki ani nie zlikwidować tramwajów. Tylko ostatni ruski sałat opuścił Legnicę chyba w 1994 roku, a mamy rok 2020, wyrosło już nowe pokolenie legniczan, a dewastacja trwa nadal i to na całego i ten nieszczęsny browar to tylko niewielki procent tej dewastacji, są jeszcze lepsze. Niszczy się, dewastuje, burzy i nie ma co zrobić z tymi pustymi placami, a jak się coś wyburzyło to warto coś tam ciekawego postawić, apartamentowiec, szklany dom, jak po kinie Bałtyk, nowoczesny market itp. Co takie ciekawego postawiano w miejscu po wyburzonej Cygańskiej lub po urzędzie skarbowym na NMP? Mieszkanie w betonie na Zosinku, Kopernika lub Piekarach z łaziankami i kiblami były dobre ale 30-40 lat temu, a dzisiaj ludzie chcą nowoczesnych przestronnych mieszkań z tarasami i garażami podziemnymi.

12:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Człowiek z m3"][quote="Gość"][quote="Człowiek z m3"]W Legnicy jest chyba taki sam konserwator zabytków jak ten co pozwolił zrównać z ziemią stare miastom oraz Rynek i postawić tam betony i nie zrobili tego ruscy. Miasto po wojnie ocalało prawie w całość, z prawdziwą starówką, tramwajami, fabrykami, kamienicami do zamieszkania, młynówką w parku, a potem to wszystko zniszczono, wyburzono, zlikwidowano i zrobione z tego ładnego z ciekawymi budowlami miasta, socjalistyczne betonowe miasto dla robotników. Obecnie to czego nie zdążyli zniszczyć i wyburzyć komuniści to nadrabia się te zaległości. Proszę zauważyć co było w Legnicy 15-20 lat temu a czego już nie ma i nawet parkowi chlubie miasta nie darowano, zdewastowano fontanny, kabewiaka, doprowadzając to do ruiny i postawiono betonowy most.[/quote]

https://www.wykop.pl/wpis/22729127/obsk ... e-do-reje/

:)[/quote]

No tak, gdzie indziej są rudery to Legnica nie może być gorsza i też mamy u siebie rudery, gdzie indziej jest syf to my też robimy sobie syf, bo Legnica nie może odstawać od innych miast w temacie syfu i ruder. W ten sposób to daleko zajedziecie z estetyką i wyglądem miasta. Co ty powiatowe miasto przyrównujesz do prawie dwumilionowej Warszawy? Popatrz lepiej na Złotoryję , Bolesławiec i Jawor, bo oni już grają w wyższej lidze.Tylko ja nie wdziałem takiego bardachu w stolicy w okolicy starówki jak twój browar, albo kolo dworca centralnego jak te pogorzelisko na Kartuskiej, bo tam byle działeczka to grube miliony, a u ciebie prawie nic nie warte. Jak tak żałujesz tych ruder w centrum stolicy to sobie je kup i wyremontuj.[/quote]

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... rects=true
:)

01:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ruiny powinny być pod stałą obserwacją monitoringu miejskiego. Nakazać instalacje kamer i wtedy będzie wiadomo jak powstaje samozapłon.

01:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Człowiek z m3"][quote="Gość"][quote="Człowiek z m3"]W Legnicy jest chyba taki sam konserwator zabytków jak ten co pozwolił zrównać z ziemią stare miastom oraz Rynek i postawić tam betony i nie zrobili tego ruscy. Miasto po wojnie ocalało prawie w całość, z prawdziwą starówką, tramwajami, fabrykami, kamienicami do zamieszkania, młynówką w parku, a potem to wszystko zniszczono, wyburzono, zlikwidowano i zrobione z tego ładnego z ciekawymi budowlami miasta, socjalistyczne betonowe miasto dla robotników. Obecnie to czego nie zdążyli zniszczyć i wyburzyć komuniści to nadrabia się te zaległości. Proszę zauważyć co było w Legnicy 15-20 lat temu a czego już nie ma i nawet parkowi chlubie miasta nie darowano, zdewastowano fontanny, kabewiaka, doprowadzając to do ruiny i postawiono betonowy most.[/quote]

https://www.wykop.pl/wpis/22729127/obsk ... e-do-reje/

:)[/quote]

No tak, gdzie indziej są rudery to Legnica nie może być gorsza i też mamy u siebie rudery, gdzie indziej jest syf to my też robimy sobie syf, bo Legnica nie może odstawać od innych miast w temacie syfu i ruder. W ten sposób to daleko zajedziecie z estetyką i wyglądem miasta. Co ty powiatowe miasto przyrównujesz do prawie dwumilionowej Warszawy? Popatrz lepiej na Złotoryję , Bolesławiec i Jawor, bo oni już grają w wyższej lidze.Tylko ja nie wdziałem takiego bardachu w stolicy w okolicy starówki jak twój browar, albo kolo dworca centralnego jak te pogorzelisko na Kartuskiej, bo tam byle działeczka to grube miliony, a u ciebie prawie nic nie warte. Jak tak żałujesz tych ruder w centrum stolicy to sobie je kup i wyremontuj.[/quote]

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... rects=true
:)[/quote]

Co tu chcesz się licytować z wielkim miastem na pożary i rudery? 11 listopada na Pradze Północ, to tzw, "Trójkąt Bermudzki", Listopada, Stalowa i Szwedzka, lepsze rudery niż na legnickim Zakaczawiu, a browar stoi w centrum Legnicy pod bokiem Ratusza.Tylko tam blisko jest stacja metra na Szwedzkiej i może ktoś chciał sfajczyć tą pożydowską ruderę aby wybudować tam jakiś luksusowy apartamentowiec. Takie apartamenty nawet na Pradze Północ kosztują około miliona, jak podciągnęli tam metro i tam teraz idą inwestycje.

01:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Racjonalny"][quote="Gość"]KONSERWATOR DOSTAJE W ŁAPĘ I O TYM TRZEBA PAMIĘTAĆ! Tak się niszczy zabytki.[/quote]

Prawdopodobnie tak to wygląda. W Legnicy jestem od kilku lat. Mieszkałem w wielu miejscach w Polsce i Europie, ale czegoś takiego jak w Legnicy jeszcze nie widziałem. Niby Unia Europejska a standardy jak w Białorusi. W normalnym cywilizowanym świecie włodarze takiego miasta mogliby podziwiać świat co najwyżej ze spacerniaka.[/quote]

Oj Białoruś akurat ma się czym pochwalić. Bardzo piękne miasta, odrestaurowane i zadbane zabytki a przedwszystkim jest tam bardzo czysto. Nie to co Legnica i inne miasta polskie. Brudna, zasyfiała i zaniedbana dziura. Byle by wziąć w łapę, sprzedać po taniości znajomemu deweloperkowi, który zbuduje ohyde z najtańszych materiałów a za sprzedaż chce jak za rezydencje. Rączka myje rączkę. Zachwycają się ochydnym rynkiem, kilkoma budynkami użytku publicznego (bo urzędy), kościołami i parkiem który jest i tak zbeszczeszczony stadionem i innym syfem, teraz zobaczymy czy faktycznie odnowią teatr letni i fontanny tak jak powinny wyglądać kiedyś. Wątpię, bo dzisiejsi architekci zawsze muszą nowoczesny kicz wszędzie wepchnąć.

02:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Racjonalny"][quote="Gość"]KONSERWATOR DOSTAJE W ŁAPĘ I O TYM TRZEBA PAMIĘTAĆ! Tak się niszczy zabytki.[/quote]

Prawdopodobnie tak to wygląda. W Legnicy jestem od kilku lat. Mieszkałem w wielu miejscach w Polsce i Europie, ale czegoś takiego jak w Legnicy jeszcze nie widziałem. Niby Unia Europejska a standardy jak w Białorusi. W normalnym cywilizowanym świecie włodarze takiego miasta mogliby podziwiać świat co najwyżej ze spacerniaka.[/quote]

Oj Białoruś akurat ma się czym pochwalić. Bardzo piękne miasta, odrestaurowane i zadbane zabytki a przedwszystkim jest tam bardzo czysto. Nie to co Legnica i inne miasta polskie. Brudna, zasyfiała i zaniedbana dziura. Byle by wziąć w łapę, sprzedać po taniości znajomemu deweloperkowi, który zbuduje ohyde z najtańszych materiałów a za sprzedaż chce jak za rezydencje. Rączka myje rączkę. Zachwycają się ochydnym rynkiem, kilkoma budynkami użytku publicznego (bo urzędy), kościołami i parkiem który jest i tak zbeszczeszczony stadionem i innym syfem, teraz zobaczymy czy faktycznie odnowią teatr letni i fontanny tak jak powinny wyglądać kiedyś. Wątpię, bo dzisiejsi architekci zawsze muszą nowoczesny kicz wszędzie wepchnąć.[/quote]
To zależy od zdolności kredytowej Krzakowskiego.

02:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

od 1945 to samo....

02:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Człowiek z m3"]
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... rects=true
:)[/quote]

Co tu chcesz się licytować z wielkim miastem na pożary i rudery? 11 listopada na Pradze Północ, to tzw, "Trójkąt Bermudzki", Listopada, Stalowa i Szwedzka, lepsze rudery niż na legnickim Zakaczawiu, a browar stoi w centrum Legnicy pod bokiem Ratusza.Tylko tam blisko jest stacja metra na Szwedzkiej i może ktoś chciał sfajczyć tą pożydowską ruderę aby wybudować tam jakiś luksusowy apartamentowiec. Takie apartamenty nawet na Pradze Północ kosztują około miliona, jak podciągnęli tam metro i tam teraz idą inwestycje.[/quote]

No to masz "elitę"
https://wio.waw.pl/artykul/seryjny-podp ... ut/1002670

03:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Człowiek z m3"]
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... rects=true
:)[/quote]

Co tu chcesz się licytować z wielkim miastem na pożary i rudery? 11 listopada na Pradze Północ, to tzw, "Trójkąt Bermudzki", Listopada, Stalowa i Szwedzka, lepsze rudery niż na legnickim Zakaczawiu, a browar stoi w centrum Legnicy pod bokiem Ratusza.Tylko tam blisko jest stacja metra na Szwedzkiej i może ktoś chciał sfajczyć tą pożydowską ruderę aby wybudować tam jakiś luksusowy apartamentowiec. Takie apartamenty nawet na Pradze Północ kosztują około miliona, jak podciągnęli tam metro i tam teraz idą inwestycje.[/quote]

No to masz "elitę"
https://wio.waw.pl/artykul/seryjny-podp ... ut/1002670[/quote]

Uważaj bo mnie jeszcze przekonasz na powrót do tego cudownego, spokojnego miasta, bez zlodziei, bandytki, palących się samochodów, mordów, bo ten na Niedźwiedzicy to był chyba żart, patoli, ćpunów, dilerki prochów, pożarów i tylko nie wiem ile bym zarobił w fabryce na strefie i czym bym się za to mógł tu utrzymać na jako takim poziomie. Jesteś może z wydziału promocji UM, że robisz mi tu taki lansik Legnicą? W kolo brud smród i ubóstwo, a Legnica zielona wyspa i dobrobyt wszelaki.

03:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Człowiek z m3"
No to masz "elitę"
https://wio.waw.pl/artykul/seryjny-podp ... ut/1002670[/quote]

Uważaj bo mnie jeszcze przekonasz na powrót do tego cudownego, spokojnego miasta, bez zlodziei, bandytki, palących się samochodów, mordów, bo ten na Niedźwiedzicy to był chyba żart, patoli, ćpunów, dilerki prochów, pożarów i tylko nie wiem ile bym zarobił w fabryce na strefie i czym bym się za to mógł tu utrzymać na jako takim poziomie. Jesteś może z wydziału promocji UM, że robisz mi tu taki lansik Legnicą? W kolo brud smród i ubóstwo, a Legnica zielona wyspa i dobrobyt wszelaki.[/quote]

Ale ty i tak tu siedzisz... dzień w dzień smęcisz te swoje głodne kawałki o cudowności mieszkania w "wielkim mieście" ok Twój wybór i nic mi do tego ale co mnie obchodzi twoja opinia o Legnicy? Ja lubię te miasto, dostrzegam jego dobre strony i nie muszę martwić się o to, że z kranów lecą szczo-chy krakowiaków.

04:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak biegłym bedzie ten z pamiętnego sztabu kryzysowego NO to nie wiem,ale większość chyba wie.

05:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Racjonalny"][quote="Gość"]KONSERWATOR DOSTAJE W ŁAPĘ I O TYM TRZEBA PAMIĘTAĆ! Tak się niszczy zabytki.[/quote]

Prawdopodobnie tak to wygląda. W Legnicy jestem od kilku lat. Mieszkałem w wielu miejscach w Polsce i Europie, ale czegoś takiego jak w Legnicy jeszcze nie widziałem. Niby Unia Europejska a standardy jak w Białorusi. W normalnym cywilizowanym świecie włodarze takiego miasta mogliby podziwiać świat co najwyżej ze spacerniaka.[/quote]

Oj Białoruś akurat ma się czym pochwalić. Bardzo piękne miasta, odrestaurowane i zadbane zabytki a przedwszystkim jest tam bardzo czysto. Nie to co Legnica i inne miasta polskie. Brudna, zasyfiała i zaniedbana dziura. Byle by wziąć w łapę, sprzedać po taniości znajomemu deweloperkowi, który zbuduje ohyde z najtańszych materiałów a za sprzedaż chce jak za rezydencje. Rączka myje rączkę. Zachwycają się ochydnym rynkiem, kilkoma budynkami użytku publicznego (bo urzędy), kościołami i parkiem który jest i tak zbeszczeszczony stadionem i innym syfem, teraz zobaczymy czy faktycznie odnowią teatr letni i fontanny tak jak powinny wyglądać kiedyś. Wątpię, bo dzisiejsi architekci zawsze muszą nowoczesny kicz wszędzie wepchnąć.[/quote]
To zależy od zdolności kredytowej Krzakowskiego.[/quote]


Facet piszesz tak jak byś tu mieszkał od urodzenia, wychował się itd. Sam napisałeś że mieszkasz tu kilka lat, co Ty wiesz co tu się dzieje. Nie podoba się to maska na pysk i wyjazd do Białorusi skoro tak tam cudownie.....

05:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Człowiek z m3"
No to masz "elitę"
https://wio.waw.pl/artykul/seryjny-podp ... ut/1002670[/quote]

Uważaj bo mnie jeszcze przekonasz na powrót do tego cudownego, spokojnego miasta, bez zlodziei, bandytki, palących się samochodów, mordów, bo ten na Niedźwiedzicy to był chyba żart, patoli, ćpunów, dilerki prochów, pożarów i tylko nie wiem ile bym zarobił w fabryce na strefie i czym bym się za to mógł tu utrzymać na jako takim poziomie. Jesteś może z wydziału promocji UM, że robisz mi tu taki lansik Legnicą? W kolo brud smród i ubóstwo, a Legnica zielona wyspa i dobrobyt wszelaki.[/quote]

Ale ty i tak tu siedzisz... dzień w dzień smęcisz te swoje głodne kawałki o cudowności mieszkania w "wielkim mieście" ok Twój wybór i nic mi do tego ale co mnie obchodzi twoja opinia o Legnicy? Ja lubię te miasto, dostrzegam jego dobre strony i nie muszę martwić się o to, że z kranów lecą szczo-chy krakowiaków.[/quote]
To tylko dzięki Krzakowskiemu i jego geniuszowi mamy tu wodę w kranach z Kaczawy i jej krystalicznych źródeł.

05:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Uczynny redaktor pisze o opuszczonym budynku, kiedy prawie wszyscy wiedzą, kto jest właścicielem całej nieruchomości. Był czas, że Legnica miała swoją dzielnicę cudów. Teraz cała Legnica staje się miastem cudów. Wizjoner okamerował całe miasto, na rogatkach miasta wita komunikat MONITOROWANE MIASTO. Podatnicy zapłacili za dziesiątki kamer, remont centrum monitoringu i dodatkowe etaty w Straży Miejskiej. Tymczasem podpalacze regularnie podpalają zabytkowe budynki czyszcząc tereny dla deweloperów. Tym razem jaja sobie robią nie tylko z monitoringu ale też ze Straży Pożarnej, pod której bokiem podpalili zabytkowy budynek Browaru, który jest pod opieką Konserwatora Zabytków. Policja jest bezsilna. Kto tu rządzi? Najwyższy czas przewietrzyć ratusz i pogonić nieudaczników zanim całe stare miasto pójdzie z dymem pożogi.

10:00, 19.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legnica czerpie wzorce z Gdańska

https://polskieradio24.pl/5/1222/Artyku ... lowac-usta

05:00, 20.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Właścicielem tego terenu od wielu lat jest znana osobą z Legnicy. Jakieś 14 lat temu już słyszałam o zamiarze budowy apartamentów w tym miejscu. Szkoda, ze do tej pory nie zagospodarowano tego atrakcyjnego placu i budynku.

05:00, 20.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Oho, głos postanowił zabrać typowy przedstawiciel legnickiej klasy średniej, stały bywalec MOPS-u, którego życie kulturalno towarzyskie toczy się w obrębie lokalnego sklepu monopolowego :))))



Facet piszesz tak jak byś tu mieszkał od urodzenia, wychował się itd. Sam napisałeś że mieszkasz tu kilka lat, co Ty wiesz co tu się dzieje. Nie podoba się to maska na pysk i wyjazd do Białorusi skoro tak tam cudownie.....[



[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Racjonalny"][quote="Gość"]KONSERWATOR DOSTAJE W ŁAPĘ I O TYM TRZEBA PAMIĘTAĆ! Tak się niszczy zabytki.[/quote]

Prawdopodobnie tak to wygląda. W Legnicy jestem od kilku lat. Mieszkałem w wielu miejscach w Polsce i Europie, ale czegoś takiego jak w Legnicy jeszcze nie widziałem. Niby Unia Europejska a standardy jak w Białorusi. W normalnym cywilizowanym świecie włodarze takiego miasta mogliby podziwiać świat co najwyżej ze spacerniaka.[/quote]

Oj Białoruś akurat ma się czym pochwalić. Bardzo piękne miasta, odrestaurowane i zadbane zabytki a przedwszystkim jest tam bardzo czysto. Nie to co Legnica i inne miasta polskie. Brudna, zasyfiała i zaniedbana dziura. Byle by wziąć w łapę, sprzedać po taniości znajomemu deweloperkowi, który zbuduje ohyde z najtańszych materiałów a za sprzedaż chce jak za rezydencje. Rączka myje rączkę. Zachwycają się ochydnym rynkiem, kilkoma budynkami użytku publicznego (bo urzędy), kościołami i parkiem który jest i tak zbeszczeszczony stadionem i innym syfem, teraz zobaczymy czy faktycznie odnowią teatr letni i fontanny tak jak powinny wyglądać kiedyś. Wątpię, bo dzisiejsi architekci zawsze muszą nowoczesny kicz wszędzie wepchnąć.[/quote]
To zależy od zdolności kredytowej Krzakowskiego.[/quote]


Facet piszesz tak jak byś tu mieszkał od urodzenia, wychował się itd. Sam napisałeś że mieszkasz tu kilka lat, co Ty wiesz co tu się dzieje. Nie podoba się to maska na pysk i wyjazd do Białorusi skoro tak tam cudownie.....[/quote]

11:00, 20.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ludzie prawdy nie znają i głupoty piszą. Browar i teren przyległy należy do znanego legnickiego developera. Jest to teren prywatny i wara innym do tego kto, jak i dlaczego tak użytkuje.Aczkolwiek myślę,że są przepisy, które mogłyby wymóc na właścicielu ciąg dalszy sposobu zagospodarowania.

10:00, 23.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 684 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%