Ośmiu prezydentów dolnośląskich miast podpisało petycję dotyczącą najkorzystniejszego wariantu przebiegu nowego układu autostrady A4 oraz drogi ekspresowej S5. Dokument trafił do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu, która na początku stycznia ogłosiła przetarg na opracowanie dokumentacji dla budowy lub rozbudowy autostrady A4 od Krzyżowej do Wrocławia.
Sygnatariusze pisma do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad optują za tak zwaną kombinacją IV, która zakłada przebudowę po istniejącym śladzie autostrady A4 na odcinku Krzyżowa – Kostomłoty oraz budowę nowego odcinka A4 od węzła Wichrów do węzła Stary Śleszów.
- W stanowisku ośmiu prezydentów dolnośląskich miast zakładamy w ramach poprowadzenia nowej drogi ekspresowej S5 między innymi także zaprojektowanie i realizację krótkiego łącznika od przyszłego węzła Świdnica na drodze S5, który obejściem Świdnicy, połączy drogę S5 z drogą DW 382 czy konieczność pilnego połączenia Aglomeracji Wałbrzyskiej z budowaną drogą S3 poprzez łączniki do węzłów w rejonie Sadów Dolnych i Kamienna Góra – pisze na facebooku Tadeusz Krzakowski.
Przypomnijmy. W ramach dokumentacji studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego dla tego odcinak autostrady A-4 przeanalizowana mają zostać trzy warianty.
Wariant 1 kombinacja A4 i S5 - przewiduje rozbudowę w istniejącym śladzie autostrady A4 od węzła Legnica Południe do węzła Wrocław Wschód oraz budowę nowej drogi ekspresowej S5. Wariant ten zakłada, że autostrada A4 będzie wyposażona w dwie jezdnie po trzy pasy ruchu wraz z pasem awaryjnym, a węzły i obiekty inżynierskie będą przebudowane. Droga ekspresowa S5 połączy się w tym wariancie z projektowaną obecnie drogą ekspresową S8 w węźle Olbrachtowice i z drogą ekspresową S3 w węźle Bolków.
Wariant 2 kombinacja A4 i S5 - przewiduje rozbudowę w istniejącym śladzie odcinka A4 od węzła Legnica Południe do projektowanego węzła Wichrów. Natomiast na odcinku od projektowanego węzła Wichrów do węzła Stary Śleszów wariant ten przewiduje budowę autostrady A4 w nowym korytarzu. Autostrada A4 wyposażona będzie w dwie jezdnie po trzy pasy ruchu oraz pas awaryjny. Natomiast droga ekspresowa S5 w tym wariancie połączy się z projektowaną obecnie drogą ekspresową S8 w węźle Olbrachtowice i z drogą ekspresową S3 w węźle Bolków.
Wariant 3 kombinacja A4 i S5 - przewiduje rozbudowę w istniejącym śladzie odcinka A4 od węzła Legnica Południe do projektowanego węzła Wichrów. Natomiast na odcinku od węzła Wichrów do węzła Stary Śleszów wariant ten przewiduje budowę autostrady A4 w nowym korytarzu. Autostrada A4 wyposażona będzie w dwie jezdnie po trzy pasy ruchu oraz pas awaryjny. Droga ekspresowa S5 w tym wariancie połączy się z projektowaną autostradą A4 w węźle Mirosławice oraz z S3 w węźle Bolków.
Autostrada A4 stanowi kręgosłup układu komunikacyjnego Dolnego Śląska. Należy do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego sieci TEN-T oraz jest częścią drogi międzynarodowej E40 o długości 8500 km (przebiega przez Belgię, Francję, Niemcy, Polskę, Ukrainę, Rosję i Kazachstan) i E462 na odcinku Mysłowice - Balice. Na terenie Polski przebiega od granicy z Niemcami w Jędrzychowicach koło Zgorzelca do przejścia granicznego z Ukrainą Korczowa - Krakowiec. Autostrada A4 na terenie Polski ma ok. 666 km długości, tym samym jest najdłuższą autostradą w naszym kraju.
Dolnośląski odcinek A4 od Wrocławia do Krzyżowej o długości ok. 105 km. Wybudowany został w latach 30. XX wieku, co sprawia, że jest najstarszym odcinkiem autostradowym w naszym kraju. Autostrada A4 na odcinku od Wrocławia do Krzyżowej nie spełnia w pełnym zakresie warunków technicznych przewidzianych dla autostrad. Między innymi nie posiada pasa awaryjnego (występuje on tylko na krótkich odcinkach), brakuje Miejsc Obsługi Podróżnych, a geometria węzłów w wielu przypadkach nie jest dostosowana do obecnych standardów autostradowych. Z roku na rok wzrasta natężenie ruchu, które momentami dochodzi do 100 tys. pojazdów na dobę. Podczas wypadków, kolizji lub awarii tworzą się wielokilometrowe zatory drogowe.
0 0
Co to za bzdurny tytuł " samorzadowcy walczą " ? Przedstawili pisemnie stanowisko w sprawie projektu autostrady i ekspresówki co było ich obowiazkiem. W końcu biora za to wysokie apanaże
0 0
We wszystkich przedstawionych kombinacjach legniczanie są stratni. Przecież oznaczają one likwidację węzła Mikołajowice, z którego korzysta całe Piekary i większa część Kopernika, no i przede wszystkim wyjazd do Wrocławia będzie płatny. Gdzie się podziały wersje z nowym korytarzem A4 już od węzła Legnica Południe? Wtedy na starą A4 zostałaby przeniesiona DK94 (co obaliłoby głupie argumenty przeciwników przedłużenia ul. Sikorskiego), nie likwidowano by na niej węzłów, a mieszkańcy miejscowości pomiędzy Legnicą a Wrocławiem korzystaliby z dobrej drogi dojazdowej do lokalnej metropolii.
0 0
Wszyscy jesteśmy za autostradami ale jak najdalej od naszych chałup i niech ją wybudują sobie gdzieś pod Suwałkami.
0 0
Jesteś głupszy od jeża pegeerowski ekonomisto A i nie wypowiadaj się za 100tys ludzi
0 0
Ilu tych prezydentów jest z PIS ? Jeżeli żaden to również dobrze mogli napisać do diabła spod maka
0 0
To chyba oczywiste
Autostrada powinna przebiegać przez " ROBOTNICZE OSIEDLE MIESZKANIOWE PIEKARY "
0 0
Rozwój Dolnego Śląska jest taki że weź się chłopie do roboty bo od Rzeczypospolitej do Jaworzyńskiej jutro nie będzie po czym jeździć.
0 0
[quote="Gość"]Rozwój Dolnego Śląska jest taki że weź się chłopie do roboty bo od Rzeczypospolitej do Jaworzyńskiej jutro nie będzie po czym jeździć.[/quote]
Po co komu Rzeczypospolita i Nowodworska zaorać!
0 0
[quote="Gość"]Rozwój Dolnego Śląska jest taki że weź się chłopie do roboty bo od Rzeczypospolitej do Jaworzyńskiej jutro nie będzie po czym jeździć.[/quote]
Po co komu Rzeczypospolita i Nowodworska zaorać!
0 0
Zakopane, Suwałki, Kłodzko, Kołobrzeg. :)
Krzakowski się zna na drogach, ich projektowaniu i budowie jak świnia na lataniu.
Odwala im już całkowicie.
Co jest nie tak z obecnym przebiegiem A4?
A może kombinują jak tu kolejne niewyobrażalne pieniądze przewalić i wytransferować do kolesi?!!!
0 0
[quote="Gość"]Zakopane, Suwałki, Kłodzko, Kołobrzeg. :)
Krzakowski się zna na drogach, ich projektowaniu i budowie jak świnia na lataniu.
Odwala im już całkowicie.
Co jest nie tak z obecnym przebiegiem A4?
A może kombinują jak tu kolejne niewyobrażalne pieniądze przewalić i wytransferować do kolesi?!!![/quote]
A moze jaka rada nadzorcza się trafi.
0 0
[quote="gość"][quote="Gość"]Zakopane, Suwałki, Kłodzko, Kołobrzeg. :)
Krzakowski się zna na drogach, ich projektowaniu i budowie jak świnia na lataniu.
Odwala im już całkowicie.
Co jest nie tak z obecnym przebiegiem A4?
A może kombinują jak tu kolejne niewyobrażalne pieniądze przewalić i wytransferować do kolesi?!!![/quote]
A moze jaka rada nadzorcza się trafi.[/quote]
To ciekawa koncepcja.
0 0
Zostawić starą A 4 w spokoju!!! Budować nową w nowym węźle, im więcej dróg tym lepiej.
0 0
Co się dzieje z cenami paliwa w Legnicy? jakiś koszmar, w Bolesławcu na shellu 3,44 za BP 94
0 0
[quote="Gość"]Co się dzieje z cenami paliwa w Legnicy? jakiś koszmar, w Bolesławcu na shellu 3,44 za BP 94[/quote]
Jak co ?
Dojna zmiana zbiera na 'plusy' wszelakie
Chcieliście PiSu to macie.
0 0
A co w tym zyskuje Legnica ? bo to uklad dla nas najgorszy z możliwych... Oprocz wprowadzenia platnej autostrady i drogi alternatywnej do autostrady przez osiedle Piekary nie zyskujemy nic. Ile osob jezeli bedzie mialo zaplacić 40 albo 60 zl za przejazd autostradą do Wroclawia wybierze droge alternatywna 94?
0 0
Konie kują, żaba nogę nastawia. Niech Krzakowski weźmie się za Iwaszkiewicza, Pocztową i parę innych ulic, po których jedzie się jak po torze przeszkód. Albo niech spada do GDKKiA.
0 0
no i wymyślili - w efekcie cale poludnie regionu bedzie mialo darmowe expresowki do Wroclawia a Legnica bedzie miała płatną zatłoczoną autostrade...
0 0
[quote="Gość"]A co w tym zyskuje Legnica ? bo to uklad dla nas najgorszy z możliwych... Oprocz wprowadzenia platnej autostrady i drogi alternatywnej do autostrady przez osiedle Piekary nie zyskujemy nic. Ile osob jezeli bedzie mialo zaplacić 40 albo 60 zl za przejazd autostradą do Wroclawia wybierze droge alternatywna 94?[/quote]
Legnica zyskuje autostradę i ruch autostradowy w sercu Piekar. Na płatnej A-4 pozostanie ruch z Niemiec na wschód. Z wyjątkiem transportów niemieckich opon do legnickiej spalarni.
0 0
Czyich interesów pilnuje Krzakowski. Nie widzę, by to był interes legnickich podatników.
0 0
Nauczyciel gimnastyki-wuefista, tyle lat na stołku a dalej nie wyrósł z pozowanych, ustawianych fotek. Jednak niedowartościowanie daje znać o sobie.
Sam apel, petycja bez mocy. Zwykła symbolika. Czy nawet kolejne pozerstwo? Nie ich działka.
ta druga nitka A4 czy też nowa autostrada, to pomysł z piątki Moraweckiego z 2018 pod wybory. Na razie w fazie projektu, a raczej....kombinacji na malowanej na dykcie.
Tak jak ze wszystkimi propagandowymi pomysłami Mateuosza. Covid i ...lepszy sort wydrenował i jeszcze wydrenuje z kasy państwo z dykty.
Dlatego szkoda czasu nie mają i nie będą mieli kasy! Ale fotki są. No i coś dla miasta ... robymy
0 0
[quote="Gość"]no i wymyślili - w efekcie cale poludnie regionu bedzie mialo darmowe expresowki do Wroclawia a Legnica bedzie miała płatną zatłoczoną autostrade...[/quote]
Nie da się jechać autostradą, to zrealizują marzenie Krzakowskiego. Z Legnicą zawsze po drodze. Po to powstaje autostrada przez Piekary. Nie zechcą, ale będą musieli.
0 0
Niestety proszę wioski, takie jest życie w mieście, bo to nie wiocha gdzie się miało w studni wodę za darmo i był chyba czas przywyknąć do życia w nowoczesnej metropolii, różnych awarii czy niedogodności i lepiej się było zastanowić na kogo się głosowało.
0 0
[quote="Gość"]Czyich interesów pilnuje Krzakowski. Nie widzę, by to był interes legnickich podatników.[/quote]
Dopiero teraz poznałeś Opalonego?
0 0
Nasza Legnica położona jest w doskonałym miejscu , na skrzyżowaniu Autostrady A - 4 i drogi szybkiego ruchu S - 3 to węzeł Legnica - Południe . Z Autostrady A - 4 można też wjechać do miasta węzłem Legnica - Wschód ( Jaworzyńska ) Natomiast na S - 3 są węzły drogowe Legnica - Zachód ( Chojnowska ) i Legnica - Północ . W sumie 4 wielkie węzły drogowe umożliwiają dobry dojazd do naszego miasta
0 0
Nasza Legnica położona jest w doskonałym miejscu , na skrzyżowaniu Autostrady A - 4 i drogi szybkiego ruchu S - 3 to węzeł Legnica - Południe . Z Autostrady A - 4 można też wjechać do miasta węzłem Legnica - Wschód ( Jaworzyńska ) Natomiast na S - 3 są węzły drogowe Legnica - Zachód ( Chojnowska ) i Legnica - Północ . W sumie 4 wielkie węzły drogowe umożliwiają dobry dojazd do naszego miasta
0 0
Nasza Legnica położona jest w doskonałym miejscu , na skrzyżowaniu Autostrady A - 4 i drogi szybkiego ruchu S - 3 to węzeł Legnica - Południe . Z Autostrady A - 4 można też wjechać do miasta węzłem Legnica - Wschód ( Jaworzyńska ) Natomiast na S - 3 są węzły drogowe Legnica - Zachód ( Chojnowska ) i Legnica - Północ . W sumie 4 wielkie węzły drogowe umożliwiają dobry dojazd do naszego miasta
0 0
[quote="Gość"]We wszystkich przedstawionych kombinacjach legniczanie są stratni. Przecież oznaczają one likwidację węzła Mikołajowice, z którego korzysta całe Piekary i większa część Kopernika, no i przede wszystkim wyjazd do Wrocławia będzie płatny. Gdzie się podziały wersje z nowym korytarzem A4 już od węzła Legnica Południe? Wtedy na starą A4 zostałaby przeniesiona DK94 (co obaliłoby głupie argumenty przeciwników przedłużenia ul. Sikorskiego), nie likwidowano by na niej węzłów, a mieszkańcy miejscowości pomiędzy Legnicą a Wrocławiem korzystaliby z dobrej drogi dojazdowej do lokalnej metropolii.[/quote]
Oczywiście że lepsza byłaby A4 przez południe, a to co jest i dla osobowych jest całkiem niezłe nie licząc braku pasa awaryjnego zmienić w S-94.
0 0
[quote="Gość"]Nasza Legnica położona jest w doskonałym miejscu , na skrzyżowaniu Autostrady A - 4 i drogi szybkiego ruchu S - 3 to węzeł Legnica - Południe . Z Autostrady A - 4 można też wjechać do miasta węzłem Legnica - Wschód ( Jaworzyńska ) Natomiast na S - 3 są węzły drogowe Legnica - Zachód ( Chojnowska ) i Legnica - Północ . W sumie 4 wielkie węzły drogowe umożliwiają dobry dojazd do naszego miasta[/quote]
TYLKO PO CO
W LEGNICY NICZEGO NIE MA !!!
0 0
OPINIA
Hitler poparł syjonizm i wynalezienie Izraela
Autorzy: Nicola Hadwa i Silvia Domenech
Opublikowano: poniedziałek, 9 kwietnia 2018 11:11
DO • DO
Drukować Wysłać
Hitler - twórca nazizmu, ideologii segregacyjnej dominacji rasowej z silnym antysemickim nastawieniem, uważany za być może najgorszego wroga Żydów i który doprowadził do jednej z najgorszych masakr w historii - we wczesnych latach jako władca Niemiec zdecydowanie poparł syjonizm, wypędzenie niemieckich Żydów do Palestyny i wynalezienie jednostki syjonistycznej.
Istnieje zbiór ważnych tekstów, bardzo dobrze udokumentowanych, w których analizuje się, w jaki sposób na podstawie podobnych ideologii etnicznych i nacjonalizmu istniały wspólne interesy syjonizmu żydowskiego i narodowosocjalistycznych Niemiec.
Koncepcyjną podstawą tej zbieżności interesów było uznanie zarówno narodu żydowskiego, jak i rasy żydowskiej. Zatem Max Webber wskazuje, że w 1933 roku Federacja Syjonistyczna Niemiec wysłała na kongres partii nazistowskiej oświadczenie, w którym stwierdzono: odrodzenie życia narodowego, takie jak to, które ma miejsce w życiu niemieckim… musi również nastąpić w żydowskiej grupie narodowej. Opierając się na nowym (nazistowskim) państwie, które ustanowiło zasadę rasy, pragniemy wesprzeć naszą wspólnotę w całościową strukturę, tak aby w wyznaczonej nam sferze mogła rozwijać owocną działalność na rzecz Ojczyzny .
Webber rozszerza treść poniższej notatki: Uważamy, że to właśnie nowe [narodowo-socjalistyczne] Niemcy mogą, dzięki odważnej determinacji w rozwiązaniu kwestii żydowskiej, podjąć decydujący krok w kierunku przezwyciężenia problemu, który tak naprawdę , będzie musiała uporać się z większością narodów europejskich…. I dodaje, gazeta Federacji, Jüdische Rundschau („Przegląd Żydów”), głosiła to samo przesłanie: syjonizm uznaje istnienie problemu żydowskiego i pragnie konstruktywnego i dalekosiężnego rozwiązania. W tym celu syjonizm pragnie uzyskać pomoc wszystkich narodów, czy to pro-żydowskich, czy antyżydowskich, bo jego zdaniem mamy tu do czynienia z bardziej konkretnym problemem niż jednym. sentymentalne, rozwiązanie, którym interesują się wszystkie narody.
Nazizm, przynajmniej w pierwszym okresie, także widział w syjonizmie sojusznika, który sprzyjał jego planom. Aby wyrazić to wyraźnie, weźmy cytat, który pojawił się w 1938 roku w artykule w gazecie SS: Uznanie judaizmu za wspólnotę rasową opartą na krwi, a nie na religii, doprowadziło niemiecki rząd do zagwarantowania pełnej separacji. Wspólnota rasowa. Sam rząd w pełni zgadza się z wielkim ruchem duchowym w obrębie judaizmu, zwanym syjonizmem, z uznaniem solidarności judaizmu na całym świecie i odrzuceniem wszelkich koncepcji asymilacji. Na tej podstawie Niemcy podejmują działania, które z pewnością odegrają w przyszłości znaczącą rolę w rozwiązywaniu problemu żydowskiego na świecie.. O poparciu świadczy również fakt, że po dojściu Hitlera do władzy partie i związki zostały zdelegalizowane, ale nie ruch syjonistyczny, który obowiązywał do 1938 r., Pięć lat po dojściu Hitlera do władzy, oraz jego gazeta Jüdische Rundschau do 1938 roku.
Syjoniści bez wątpienia nie byli zainteresowani Żydami ani ratowaniem ich życia. Byli zainteresowani utworzeniem państwa w Palestynie. Do tego potrzebowali Żydów w Palestynie, a Niemcy mogą odegrać w tym wiodącą rolę. W ten sposób, podczas gdy Żydzi na świecie w obliczu nazistowskiej agresji ogłosili bojkot Niemiec, syjoniści wzbudzili wśród ludności żydowskiej różnych krajów przekonanie, że lepiej poparcie faszystów w sprowadzeniu bogatych syjonistycznych Żydów do Palestyny, pozostawiając resztę ludności żydowskiej w krematoriach, co miało służyć jako historyczne uzasadnienie kolonialnej okupacji Palestyny.
Trzecia Rzesza również poparła utworzenie żydowskiej ojczyzny i choć wydaje się to niewiarygodne, we wprowadzeniu praw rasowych w Norymberdze z 1935 r. Ogłoszonych przez faszyzm, powiedziano, że: gdyby Żydzi mieli własne państwo, w którym większość znaleźli swój dom, problem żydowski można już dziś uznać za rozwiązany, nawet dla samych Żydów. Żarliwi syjoniści najmniej sprzeciwiali się podstawowym ideom praw norymberskich, wiedząc, że te prawa są jedynym ważnym rozwiązaniem dla narodu żydowskiego.
Podobnie Reinhardt Heydrich, ówczesny szef Służby Bezpieczeństwa SS, a później niesławny „Obrońca” ziem czeskich wcielonych do Rzeszy, w artykule, który nazywa Widoczny wróg, pisze: Musimy podzielić Żydów na dwie kategorie: syjonistów i zwolenników asymilacja. Syjoniści wyznają ściśle rasową koncepcję i emigrując do Palestyny, pomagają budować własne żydowskie państwo… Nasze najlepsze głosy i nasza oficjalna dobra wola.
Jest zatem jasne, dlaczego Narodowa Agencja Syjonistyczna nie miała problemu z negocjowaniem w latach 1933-1939 wyjazdu części uchodźców w zamian za przerwanie bojkotu handlowego narzuconego Niemcom.
Współpraca między syjonistami a faszyzmem w ogóle była szeroka i sięgała od sabotażu walki antyfaszystowskiej po bezpośrednią współpracę (nie zapominaj, że służby bezpieczeństwa Himmlera współpracowały z Haganah, podziemną syjonistyczną organizacją wojskową w Palestynie, która obejmowała tajne dostawy Niemiecka broń dla żydowskich osadników do użytku w starciach z Palestyńczykami), przechodząc przez szpiegostwo, tworzenie oddziałów z członkami syjonistycznego ruchu młodzieżowego. Nie wspominając o artykułach pisanych przez funkcjonariuszy SS wspierających Żydów syjonistycznych, zaproszeniach do odwiedzenia Palestyny, np. Do Adolfa Eichmanna (tak jak to było w przypadku Betara we Włoszech Mussoliniego), czy medalu, który na cześć barona Leopolda Itza Edlera von Podróż Mildensteina do Palestyny,
Wyjaśnia się zatem, dlaczego w latach trzydziestych XX wieku, mimo że nie wszyscy zgadzali się co do pomysłu i działań, III Rzesza merytorycznie wspierała cele żydowsko-syjonistyczne w hitlerowskich Niemczech do tego stopnia, że, jak wskazuje Webber, do poświęceń w handlu zagranicznym niszczy stosunki z Wielką Brytanią i rozgniewa Arabów. W rzeczywistości w latach trzydziestych żaden naród nie zrobił więcej dla merytorycznego wsparcia celów syjonistyczno-żydowskich niż hitlerowskie Niemcy.
Interesy syjonistów, imperialistów i faszystów historycznie zbiegły się, jak widzieliśmy, w dążeniu do zapewnienia wielkiemu stwórcy, stolicy, jeszcze jednego miejsca na ziemi: Bliskiego Wschodu. Ziemia została zdecydowana, kolonizacja osiadła, a duża liczba Żydów rozproszonych po całym świecie przeniosła się do ziemi Palestyńczyków. W tym sensie na koniec dnia można powiedzieć, że zarówno syjoniści, imperialiści, jak i faszyści opowiadali się za wyjazdem Żydów z Europy i Stanów Zjednoczonych. Pierwsi (syjoniści) twierdzili, że emigracja Żydów do Palestyny była kamieniem węgielnym odrodzenia Izraela, drudzy (imperialiści) Byli zainteresowani jako instrument kontroli regionu Bliskiego Wschodu, a osoby trzecie (faszyści) nie przejmowały się tym, co zrobią, pod warunkiem, że odejdą.
Linie wyznaczone przez syjonizm na kongresie w Bazylei w 1897 roku nie mogły być bardziej spójne w ich przewidywaniach. Teraz pozostało tylko zbudować sztuczne państwo, które pozwoliłoby im na rozszerzenie dominacji w regionie. Przygoda, w której jednak nie będą sami.
Tagi
Adolf Hitler Żydowski dom nazizm Benito Mussolini Rasizm Izraelscy osadnicy
Krótki link
http://htv.mx/1j8P
Nicola Hadwa i Silvia Domenech
Nicola Hadwa i Silvia DomenechNicola Hadwa. Międzynarodowy analityk chilijsko-palestyński. Były trener drużyny piłkarskiej Palestyny, dyrektor Ligi Latynoamerykańskiej na rzecz Prawa Powrotu i koordynator Komitetu Solidarności z Narodem Palestyny w Chile. Specjalista głównie w kwestiach bliskowschodnich. Współpracuje z kilkoma międzynarodowymi sieciami informacyjnymi. Silvia Domenech. Kubański badacz z kilkoma opublikowanymi książkami. Doktor nauk ekonomicznych i profesor tytularny na Uniwersytecie w Hawanie i Wyższej Szkole PCC.
ZWIĄZANE Z
0 0
Może zamiast interesować sie tylko wielkimi autostradami oraz budową dróg dojazdowych dla fabrykantów i developerów, pan Wizjoner powinien się zająć też miejskimi arteriami, bo zjeżdżając z tych autostrad trafi sie na "ścianę" czyli wąskie dziurawe uliczki, ronda i co 100 m stanie na światłach. Niemcy jednak nie przewidzieli ponad 100 lat temu że ludzie kiedyś przesiądą się z dorożek do samochodów i autobusów i wybudowali takie wąskie uliczki.
0 0
Te dwie trasy wytyczyli obok hektarów rolników. Czy oni dostana godne miliony za kawałek ziemi
0 0
Trzeba za kredyty wybudować pełnomorski port w Legnicy i walczyć o dostęp do morza!!!!
Po co nam autostrady? Przecież w Niemczech są!
Wystarczy przebudować A4 w obecnym przebiegu i będzie dobrze. Zlikwidować bramki rodem z początku XX wieku i będzie drożnie.
Wcale nie trzeba kombinować jak koń pod górę, żeby zwielokrotnić niepotrzebnie koszty i żeby znowu cała armia znajomych i rodzin sobię kieszenie napchała.
Ile kosztowała ta szopka? Ile pieniędzy wydano na zebranie "przy kotlecie" ludzi nie mających na ten temat kompetencji?
Posiedzieli, zeżarli, napili się, nic nie warte świstki podpisali, ryje do aparatów i kamer szczerzyi i nadal nic z tego nie wynika!!!!!
Krzakowski jako autor np. Jaworzyńskiej, nieprzyzwoicie drogiej i o zmniejszonej przepustowości nie powinien ani się na takie tematy wypowiadać, ani nawet być obecnym na takich spotkaniach!
Ale megalomania to choroba!
0 0
[quote="Gość"]Te dwie trasy wytyczyli obok hektarów rolników. Czy oni dostana godne miliony za kawałek ziemi[/quote]
Hahaha...
"Rolnicy"? Raczej jakaś kolejna "morawiecka" okaże się właścicielem:)
0 0
Co z tego że budują te autostrady pod Legnicą, obwodnice, a miasto jak wegetowało na pożyczkach tak nadal będzie wegetować. Nie na tym tylko buduje się potęgę i bogactwo miasta, trzeba jeszcze spełnić wiele innych warunków. Np. nie miałem wielkich problemów parę lat temu wyjechać z Piekar, był spokój na szosie, zero korków, do tej autostrady na Wrocław i dalej na tą wieś, a tam są już prawdziwe obwodnice i arterie miejskie.
0 0
Lepiej byłoby poprosić Niemców o plany sieci dróg na terenie obecnej Polski, bo raczej mieli takie dla swojego "Lebensraum".
Wieloletnie doświadczania pokazują, że lepiej jest kiedy Polacy nie biorą się za budowę własnych dróg, a już w szczególności polityków należy trzymać jak najdalej od tego, zwłaszcza pieniędzy z tym związanych!!!
Krzakowski który tylko likwidować, sprzedawać, oddawać i zadłużać kredytami potrafi jest najlepszym przykładem.
0 0
To już wiemy, że przynajmniej ośmiu potrafi się jeszcze podpisać!
SZOK!!!
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz