Firma Dolkom zastąpi grupę Fewaterm na placu budowy hali peronowej na dworcu kolejowym w Legnicy. Nowy wykonawca ma czas na zrealizowanie inwestycji do końca 2023 roku. - Prace mają rozpocząć się tak szybko, jak to możliwe – informuje Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK.
- 22 listopada została podpisana umowa na dokończenie robót budowlanych związanych z przebudową stacji Legnica z firmą Dolkom i realizacja inwestycji zostanie wznowiona tak szybko, jak to możliwe. Zakończenie prac przewidywane jest na koniec 2023 roku – informuje Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK.
- Została zakończona inwentaryzacja prac. Do wykonania pozostało między innymi podwyższenie peronów nr 3 i nr 4 do 76 cm, modernizacja tunelu głównego, zabudowa wind na perony nr 2,3,4,5 oraz przebudowa i przeszklenie hali peronowej – wylicza Mirosław Siemieniec.
Jak informuje rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe, dotychczas na prace wydano około 18,5 mln zł netto z 30 przewidzianych na inwestycję. Umowę z poprzednim wykonawcą prac PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały w połowie marca 2019 r. Remont miał ruszyć w lipcu 2019 r. Od tego czasu termin ich rozpoczęcia kilkakrotnie ulegał zmianie. Kiedy w końcu ruszył, prace przebiegały w ślimaczym tempie, w końcu zostały przerwane.
- Na termin realizacji inwestycji wpływ miały uzgodnienia z konserwatorem zabytków, a także dodatkowe prace, które wcześniej, przed rozpoczęciem robót nie można było zdiagnozować. Jednak decydujący wpływ na czas realizacji inwestycji miało słabe zaangażowanie poprzedniego wykonawcy – podsumowuje Mirosław Siemieniec.
0 0
"Ruszy przebudowa peronów na dworcu. Wykonawca ma rok na dokończenie inwestycji"
a który rok
2025 czy może 2030 ?
0 0
Na prace wydano około 18,5 mln zł netto z 30 przewidzianych na inwestycję. Rozumiem że za te skromne 11.5 mln PLN zł netto uda sie dokończyć to wielkie dzieło nie naruszając zabytkowej kostki i płyt po których od dekad spacerują podróżni. A winda top będzie jedna na ulubiony peron czy może na wszystkie ?
0 0
Ten dworzec to książkowy przykład Polski w ruinie
0 0
[quote="Gość"]Ten dworzec to książkowy przykład Polski w ruinie[/quote] O jaka szkoda Babuśka i reszta pis owców nie będzie mogła pochwalić się fotką z otwarcia dworca przed wyborami
0 0
Wojnę dworzec przetrwał i komuchów, ale tych de.bi.li z "PKP" coś tam już nie.
0 0
Po co dworzec z dachem nad peronami, windami na perony? W Niemczech są!
Przerobić na jakąś montażownię, albo magazyn.
Po dworcu autobusowym i lotnisku czas na "rewitalizację" dworca kolejowego! Hahahahahahahahahaha
0 0
Na przykładzie patologicznej Legnicy, tak właśnie wygląda obraz budżetu Państwa.
0 0
[quote="Gość"][quote="Gość"]Ten dworzec to książkowy przykład Polski w ruinie[/quote] O jaka szkoda Babuśka i reszta pis owców nie będzie mogła pochwalić się fotką z otwarcia dworca przed wyborami[/quote]
Żona Sobolewskiego za to jest w czterech radach nadzorczych spółek skarbu państwa
0 0
Obsuwa z różnymi takimi i wybory w przyszłym roku to tylko takie zbiegi okoliczności:)
Ustalili już który zawodowy otwieracz będzie otwierał perony? Może jakiś balet koparek? Hahahahahahahahahahaha albo przejadą tą zabytkową ciuchcią co stoi obok?? Hahahahahahahahahahaha
0 0
grupa Fewaterm posiada wzorową stronę www. Nic tam nie napisali o sukcesach pracy w Legnicy
0 0
[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Ten dworzec to książkowy przykład Polski w ruinie[/quote] O jaka szkoda Babuśka i reszta pis owców nie będzie mogła pochwalić się fotką z otwarcia dworca przed wyborami[/quote]
Żona Sobolewskiego za to jest w czterech radach nadzorczych spółek skarbu państwa[/quote]
Sobolewski to oczywiście poseł PiS blisko Kaczyńskiego
0 0
[quote="Gość"]grupa Fewaterm posiada wzorową stronę www. Nic tam nie napisali o sukcesach pracy w Legnicy[/quote]
Może na stronach urzędu miasta są wyliczenia ile dokładnie pieniędzy wypłacono tej firmie, za co i czy wywiązali się z tego za co wzięli pieniądze.
A co z tym "ITS"? Też mieli ponoć płacić jakieś kary umowne!? Zapłacili, czy hojny ratusz sobię odluścił?
0 0
Do gościa z poprzedniego komentarza. To nie inwestycja miasta a państwowa pkp plk. Zanim coś napiszesz wlacz mózg
0 0
Wkurzają mnie te reklamy
0 0
[quote="Gość"][quote="Gość"]Ten dworzec to książkowy przykład Polski w ruinie[/quote] O jaka szkoda Babuśka i reszta pis owców nie będzie mogła pochwalić się fotką z otwarcia dworca przed wyborami[/quote]
Żona Sobolewskiego za to jest w czterech radach nadzorczych spółek skarbu państwa[/quote]
Sobolewski to oczywiście poseł PiS blisko Kaczyńskiego[/quote]
0 0
ZOSTAWIĆ KRZAKI NA DWORCU W SPOKOJU!!!
0 0
O proszę. Dzisiaj tak jak by inteligentniejsze wpisy.
Swoją drogą pomysł jednego z komentujących o tym, że poprzednia firma remontując dworzec specjalnie zawiesiła remont po to by nie zdarzyć na wybory z otwarciem. Hehehe ciekawa dedukcja.
Mnie też osobiście śmieszą te twarze pucułowate w telewizorach pociągów KD...
I otwarcia różnych imprez gdzie polityk ze swą twarzyczką musi się pokazać.
Co do remontu dworca nasz legnicki magistrat nie ma nic do tego. To wina PKP PLK, że wytypowała do tych prac jakichś amatorów.
A na koniec napisze, że chciałbym żeby po zakończonym remoncie żaden z polityków nie firmował swoim licem tego otwarcia.
Współczuję podróżnym, że muszą codziennie patrzeć na obraz tego pięknego dworca.
30 lat po transformacji a tyle jeszcze do zrobienia.
0 0
Nie zaplanowano prac w związku z cieknącym tunelem a przecież w tym celu potrzeba zdjąć nawierzchnię niemal wszystkich torów
0 0
"Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej „DOLKOM” we Wrocławiu należąca do grupy kapitałowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest kontynuatorem istniejących od 1954 roku zakładów PKP wykonujących naprawy nawierzchni kolejowej systemem zmechanizowanym.(...)"
"Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
50-502 Wrocław, ul. Hubska 6
Sekretariat tel.: 071 717 56 30
KRS 0000028640, NIP 899-24-18-059, REGON 932662047"
To to? Czy PKP PLK same sobię zleca wykonanie? Po co te pajacowanie?
0 0
[quote="Gość"]"Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej „DOLKOM” we Wrocławiu należąca do grupy kapitałowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest kontynuatorem istniejących od 1954 roku zakładów PKP wykonujących naprawy nawierzchni kolejowej systemem zmechanizowanym.(...)"
"Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
50-502 Wrocław, ul. Hubska 6
Sekretariat tel.: 071 717 56 30
KRS 0000028640, NIP 899-24-18-059, REGON 932662047"
To to? Czy PKP PLK same sobię zleca wykonanie? Po co te pajacowanie?[/quote]
A kto miał robić jak nikt tego nie chciał ?
0 0
[quote="Anonim"]Nie zaplanowano prac w związku z cieknącym tunelem a przecież w tym celu potrzeba zdjąć nawierzchnię niemal wszystkich torów[/quote]
Ważne by pomalowali i położyli papę na dachu. Jak będzie dach to tunel nie powinien przeciekać.
0 0
Te zielone EPICKIE DRZEWKA NA ŚRODKU TORÓW !!!
tak wygląda SUKCES !!!!!
0 0
[quote="Gość"][quote="Anonim"]Nie zaplanowano prac w związku z cieknącym tunelem a przecież w tym celu potrzeba zdjąć nawierzchnię niemal wszystkich torów[/quote]
Ważne by pomalowali i położyli papę na dachu. Jak będzie dach to tunel nie powinien przeciekać.[/quote]
Nawet nie ma na czym tej papy położyć, bo firemka z przetargu zdemontowała dach i się zwinęła! Hahahahahahahahahaha
0 0
Dobra informacja
0 0
Długo oczekiwany remont
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz