Zamknij

Komitety wyborcze zarejestrowane. Oni powalczą o władzę

14:53, 13.02.2024
Skomentuj

W poniedziałek 12 lutego minął termin zgłaszania komitetów wyborczych. W Legnicy zarejestrowane zostały cztery komitety wyborcze. Dodać należy, Państwowa Komisja Wyborcza poinformowała o rejestracji komitetów wyborczych partii politycznych i koalicji partii.

Oto lista komitetów wyborczych zarejestrowanych przez legnicką delegaturę Państwowej Komisji Wyborczej:

Komitet Wyborczy Wyborców Legnica Od Nowa - Bartłomiej Rodak KWW Legnica Od Nowa - Bartłomiej Rodak. Pełnomocnik wyborczy Wiktoria Piórek, pełnomocnik finansowy Idalia Agnieszka Kasper.

Komitet Wyborczy Wyborców Nowa Legnica KWW Nowa Legnica. Pełnomocnik wyborczy Bartłomiej Radosław Knaś, pełnomocnik finansowy Sławomir Waldemar Szopiński.

Komitet Wyborczy Wyborców Ryszarda Jaśkowskiego KWW RJ. Pełnomocnik wyborczy Zdzisław Józef Szneler, pełnomocnik finansowy Krzysztof Jan Raubo.

Komitet Wyborczy Wyborców Tadeusza Krzakowskiego KWW Tadeusza Krzakowskiego. Pełnomocnik wyborczy Jadwiga Maria Zienkiewicz, pełnomocnik finansowy Magdalena Barbara Ryglicka.

Listy kandydatów na radnych trzeba zgłosić do 4 marca do godziny 16:00. Kandydatów na prezydentów, wójtów i burmistrzów do 14 marca do godziny 16:00. Już dziś wiadomo oficjalnie, że o fotel prezydenta Legnicy powalczą Tadeusz Krzakowski, Maciej Kupaj, Bartłomiej Rodak i najprawdopodbniej Ryszard Jaśkowski.

W kręgach politycznych zbliżonych do PiS mówi się, że partia postawi na zmianę pokoleniową. Rozumieć to można dwojako. Jeżeli mowa o zmianie pokoleniowej na fotelu włodarza miasta, wymieniane są dwa nazwiska, są to Joanna Śliwińska-Łokaj i Jacek Baczyński. Jeśli zaś chodzi o zmianę pokoleniową wśród kandydatów PiS-u po kandydującym w 2019 roku Arkadiuszu Baranowskim, przedstawicielu młodego pokolenia, o fotel prezydenta powalczą Ewa Szymańska lub Lech Witold Idczak.

PKW zarejestrowała trzynaście ogólnopolskich komitetów wyborczych. Są to: Koalicyjny Komitet Wyborczy Koalicja Obywatelska, Komitet Wyborczy Bezpartyjni Samorządowcy, Komitet Wyborczy Normalny Kraj, Komitet Wyborczy Stowarzyszenie Obywatele i Sprawiedliwość, Komitet Wyborczy Związku Słowiańskiego, Komitet Wyborczy Ruch Naprawy Polski, KW PiS, KW Samoobrona, KW Ślonzoki razem, Koalicyjny Komitet Wyborczy Lewicy, Komitet Wyborczy Polexit, Komitet Wyborczy Next Generation, Komitet Wyborczy Stowarzyszenie „Bezpartyjni Samorządowcy”.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(83)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Komitet Wyborczy Polexit? Ciekawe...

03:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

nie zagłosuje na rudego

03:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Oni wszyscy z PiS, że to logo na środku jest?

03:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Krzaku będzie kampanie robił na legnickich dziurawych drogach!!!!!!!!!!!!!!!!!

03:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I jak zawsze, komitet wyborczy Kościoła watykańskiego będzie walczył o władzę i kasę w sposób niejawny razem z jednym lub kilkoma komitetami jawnymi.
Ciekawe z którymi?

03:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko Krzakowski i Jaśkowski nadają się na tę funkcję. Pomimo tego, że są z dwóch różnych środowisk politycznych to mają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, aby zarządzać dużym miastem.
Reszcie konkurentów życzę jak najwięcej nauki i cierpliwości, aby mogli kiedyś odbjąć tak zaszczytną funkcję.
Wszystkim życzę wszystkiego dobrego.

03:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Oni wszyscy z PiS, że to logo na środku jest?
Bardzo słuszna uwaga. Też nie rozumiem tej grafiki.

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

"Komitet Wyborczy Wyborców Legnica Od Nowa - Bartłomiej Rodak KWW Legnica Od Nowa - Bartłomiej Rodak. Pełnomocnik wyborczy Wiktoria, pełnomocnik finansowy Piórek, Idalia Agnieszka Kasper."

Proszę stającego w szranki wyborcze pana Rodaka o wyjaśnienie, co autorka, niejaka LS, miała na myśli pisząc:
- "Pełnomocnik wyborczy Wiktoria" Wiktoria Enigma? Czy ki diabeł?
- "pełnomocnik finansowy Piórek, Idalia Agnieszka Kasper." A co to za ważne Piórka, że aż pełnomocnika finansowego potrzebują? :-)

Takie marzenie mi się plącze, czytając klikającą LS, czy nie można tego kogoś na zbity p... wywalić z lca?

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

legniczanie napisał(a):
> Tylko Krzakowski i Jaśkowski nadają się na tę funkcję. Pomimo tego, że są z
> dwóch różnych środowisk politycznych to mają odpowiednią wiedzę i
> doświadczenie, aby zarządzać dużym miastem.
> Reszcie konkurentów życzę jak najwięcej nauki i cierpliwości, aby mogli
> kiedyś odbjąć tak zaszczytną funkcję.
> Wszystkim życzę wszystkiego dobrego.




No. Czyny Krzakowskiego i stan miasta świadczą o tym najlepiej :)

Ponad 20 lat wiedzy i doświadczenia widać tu na każdym kroku! A sytuacja finansowa miasta jaka wspaniała!!

Dlaczego Krzakowski nie chce ogłosić stanu finansów i majątku miasta na okoliczność wyborów? Ma coś do ukrycia? Taki wybitny fachowiec!

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zgadzam się w całej rozciągłości, ale trudno oczekiwać, aby p. Liliana S. - redaktor naczelny - sama siebie zwolniła;)

Gość napisał(a):
> "Komitet Wyborczy Wyborców Legnica Od Nowa - Bartłomiej Rodak KWW
> Legnica Od Nowa - Bartłomiej Rodak. Pełnomocnik wyborczy Wiktoria,
> pełnomocnik finansowy Piórek, Idalia Agnieszka Kasper."
>
> Proszę stającego w szranki wyborcze pana Rodaka o wyjaśnienie, co autorka,
> niejaka LS, miała na myśli pisząc:
> - "Pełnomocnik wyborczy Wiktoria" Wiktoria Enigma? Czy ki diabeł?
> - "pełnomocnik finansowy Piórek, Idalia Agnieszka Kasper." A co
> to za ważne Piórka, że aż pełnomocnika finansowego potrzebują? :-)
>
> Takie marzenie mi się plącze, czytając klikającą LS, czy nie można tego
> kogoś na zbity p... wywalić z lca?

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Będę głosować na Krzakowskiego, niestety. Reszta kandydatów to wielkie nieporozumienie.

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Baczyński to ten "wykształciuch" o specjalności: " jak napier.dalać żonę i wyjść z tego bez szwanku"?

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Matka mi truje o maturze. A ja wzor wziął se bolka!

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Zgadzam się w całej rozciągłości, ale trudno oczekiwać, aby p. Liliana S. - redaktor
> naczelny - sama siebie zwolniła;)

Ona sama siebie? No nie! Absolutnie! :-) Ale, kurczę blade, ktoś ją usadowił na obecnym miejscu, tak? To niech ów usadawiający spojrzy na realia i podmieni. Się da? :)

> Gość napisał(a):
> > "Komitet Wyborczy Wyborców Legnica Od Nowa - Bartłomiej Rodak KWW
> > Legnica Od Nowa - Bartłomiej Rodak. Pełnomocnik wyborczy Wiktoria,
> > pełnomocnik finansowy Piórek, Idalia Agnieszka Kasper."
> >
> > Proszę stającego w szranki wyborcze pana Rodaka o wyjaśnienie, co autorka,
> > niejaka LS, miała na myśli pisząc:
> > - "Pełnomocnik wyborczy Wiktoria" Wiktoria Enigma? Czy ki diabeł?
> > - "pełnomocnik finansowy Piórek, Idalia Agnieszka Kasper." A co
> > to za ważne Piórka, że aż pełnomocnika finansowego potrzebują? :-)
> >
> > Takie marzenie mi się plącze, czytając klikającą LS, czy nie można tego
> > kogoś na zbity p... wywalić z lca?

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Baczyński to ten "wykształciuch" o specjalności: " jak
> napier.dalać żonę i wyjść z tego bez szwanku"?
Taki prawdziwy polak katolik

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

legniczanie napisał(a):
> Tylko Krzakowski i Jaśkowski nadają się na tę funkcję. Pomimo tego, że są z
> dwóch różnych środowisk politycznych to mają odpowiednią wiedzę i
> doświadczenie, aby zarządzać dużym miastem.
> Reszcie konkurentów życzę jak najwięcej nauki i cierpliwości, aby mogli
> kiedyś odbjąć tak zaszczytną funkcję.
> Wszystkim życzę wszystkiego dobrego.
P. Jaśkowski , to przecież przedstawiciel poprzedniej" władzy - pis" !!! Niby "nowe twarze" a stare " obyczaje" .

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Żadnej tadziury i pisowskich dobrodziei ! DOŚĆ.

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Baczyński to ten "wykształciuch" o specjalności: " jak
> > napier.dalać żonę i wyjść z tego bez szwanku"?
> Taki prawdziwy polak katolik

Zaś ty to typowy chazar zza Buga. Obecnie małomoskwianin.

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Baczyński to ten "wykształciuch" o specjalności: " jak
> > > napier.dalać żonę i wyjść z tego bez szwanku"?
> > Taki prawdziwy polak katolik
>
> Zaś ty to typowy chazar zza Buga. Obecnie małomoskwianin.
Prawda boli co ?

04:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

legniczanie napisał(a):
> Tylko Krzakowski i Jaśkowski nadają się na tę funkcję. Pomimo tego, że są z
> dwóch różnych środowisk politycznych to mają odpowiednią wiedzę i
> doświadczenie, aby zarządzać dużym miastem.
> Reszcie konkurentów życzę jak najwięcej nauki i cierpliwości, aby mogli
> kiedyś odbjąć tak zaszczytną funkcję.
> Wszystkim życzę wszystkiego dobrego.

Nie przesadzaj,ci dwaj kandydaci z tym doświadczeniem jak piszesz, nadają się tylko do Warszawy.A co niech tam zobaczą jak powinno się rządzić,niech tam poznaja legnicki dobrobyt a w Legnicy w końcu niech nastanie normalność.

05:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko Jaśkowski jest w stanie wygrać z Krzakiem, jako niezależny i merytoryczny kandydat.

05:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

kwak napisał(a):
> Krzaku będzie kampanie robił na legnickich dziurawych
> drogach!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toż to znak firmowy Legnicy! Nigdzie jak kraj długi i szeroki takich nie mają

05:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

legniczanie napisał(a):
> Tylko Krzakowski i Jaśkowski nadają się na tę funkcję. Pomimo tego, że są z
> dwóch różnych środowisk politycznych to mają odpowiednią wiedzę i
> doświadczenie, aby zarządzać dużym miastem.
> Reszcie konkurentów życzę jak najwięcej nauki i cierpliwości, aby mogli
> kiedyś odbjąć tak zaszczytną funkcję.
> Wszystkim życzę wszystkiego dobrego.

Szanowny Panie legniczaninie, a cóż wspólnego ma wiedza i doświadczenie, gdy patrzeć na obecnego włodarza miasta? Moim zdaniem nic.
Zaniedbane i zadłużone miasto, ignorancja prezydenta w stosunku do potrzeb i mieszkańców, i swoich podwładnych (MOPS), brak klasy (to eufemizm) w dyskusjach na sesjach Rady Miasta z opozycją. Pan prezydent umie zadbać wyłącznie o swoje profity, a uaktywnia się proojcowsko jedynie przed wyborami i koniecznie w świetle jupiterów. Owszem, pan prezydent ma swoich zwolenników, to ci, którzy stają do wspólnego, właśnie w świetle lamp, zdjęcia z włodarzem, licząc na jakieś datki, to ci, którzy mają zagwarantowane ciepłe posadki, miejsca w radach nadzorczych gminnych spółek i jeszcze czas na prowadzenie własnej działalności.
Tak widzę obecnego pana prezydenta. I jemu mówię NIE!
Co zrobi przyszły prezydent w tym zadłużonym mieście? Jak sobie poradzi z oczekiwaniami mieszkańców?
Nie wiem. Nic, tylko mu współczuć.
Skąd wziąć np. środki na podwyżki dla pracowników MOPS? Może zacząć od restrukturyzacji zatrudnienia w UM i zmian kadrowych?
Rzecznik praw konsumenta - po co tam aż 3 osoby? Po co nam rzecznik promujący się na każdym rogu, który nie dość, że ma własną kancelarię, to jeszcze zasiada w radzie nadzorczej gminnej spółki? Nie wystarczy tam jedna osoba?
A ile osób jest zatrudnionych w wydziale promocji miasta? Przecież nawet środków na promocję nie ma, a wynagrodzenie dla zatrudnionych tam tylu osób pieniądze musza być. Tylko komu to służy?

Starość ma doświadczenie i wiedzę, OK. Tylko jaka z tego korzyść, gdy z tych dobrodziejstw wieku nie korzysta? Żadna! Dlatego pan Krzakowski nie dostanie mojego głosu.
Nie dostanie go także pan Rodak. Ma ciepłą posadkę rzecznika w Kolejach Dolnośląskich, pobrał bez wątpienia nauki od ojca, byłego rzecznika prasowego legnickiego ratusza i tuby prezydenta, więc nie sądzę, by problemy legniczan były dla niego priorytetem. Fakt, jest współzałożycielem portalu liegnitz.pl i chwała mu za to, tylko co chwalebne hobby ma wspólnego z zarządzaniem miastem? Nic.
Nie wiem, kim jest pan Jaśkowski, więc może z krzywdą, ale i temu panu głosu nie oddam.
Zagłosuję na pana Kupaja! Bo młody, ale już nie dziecko. Bo radnym jest i ma świadomość, z czym przyjdzie mu się zmierzyć.
I bez wątpienia nie będzie gorszy od obecnego włodarza.

Panie Macieju Kupaj, powodzenia!

05:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co zrobi kuupa j? Nic, toż to gość ratuszowy, niech spada na drzewo.

05:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ani chybi miodowe lata koalicji KWW Tadeusza Krzakowskiego - PiS zakończyły, skoro LCA zamiast informacji o kandydatach robi sobie kpiny z potencjalnych kandydatów PiS. LCA jest kojarzony jako tuba miejskiego wydziału propagandy, więc sprawa wydaje się oczywista. Drogi koalicjantów rozeszły się.

05:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Co zrobi kuupa j? Nic, toż to gość ratuszowy, niech spada na drzewo.

To czemu nie startujesz, tylko za klawiatura się kryjesz? Przeciez ty nie jesteś ratuszowy :)

05:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A jakie pomysły na Legnicę mają kandydaci? Pochwalą się przed wyborami?
Np. Jaki mają pomysł na gigantyczne zadłużenie miasta?

06:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Co zrobi kuupa j? Nic, toż to gość ratuszowy, niech spada na drzewo.
>
> To czemu nie startujesz, tylko za klawiatura się kryjesz? Przeciez ty nie jesteś
> ratuszowy :)

Tu trzeba mieć znajomości u ruskich albo od niemcuch medale odbierać.
Generalnie to mnie się wydaje, że nie potrzeba rezydenta i tylu nieporadnych w ratuszu. Należałoby zwołać tęgie, uczone głowy do opracowania planu odbudowy, poprawy jakości życia, wyższego standardu w życiu osobistym i nieco ludziom karki naprostować to co się dzieje z coraz większą ilością wariatów, oszołomów w tym mieście należałoby się wstydzić. Spisać umowę z przedstawicielami danych okręgów miasta i to realizować {szczegóły, jak, kto, gdzie itd}.
I przede wszystkim praca u podstaw!

06:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

kwak napisał(a):
> Krzaku będzie kampanie robił na legnickich dziurawych
> drogach!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oczywiście! Legnica ma chyba pierwsze miejsce w ilości dziur w drogach przypadających na jednego mieszkańca. Dlatego Tadeo wygra.

06:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ten Mongoł z Legnickiego Pola jednak nie startuje?

06:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> A jakie pomysły na Legnicę mają kandydaci? Pochwalą się przed wyborami?
> Np. Jaki mają pomysł na gigantyczne zadłużenie miasta?

Wiesz co, to nawet nie twardy orzech do zgryzienia, to problem, który na dziś wydaje się nierozwiązywalny. Kredyty musisz spłacać, czym więc załatasz dziurawe drogi, skoro wpływy do budżetu pójdą na spłaty zadłużenia?

07:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jakubiak napisał(a):
> A ten Mongoł z Legnickiego Pola jednak nie startuje?

Panie Jakubiak, da Pan radę bez obrażania? Jeśli tak, zapraszamy do rzeczowej dyskusji

07:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szymańska lub Idczak jako kandydaci PiS? Oni notorycznie nie chcą mieć cienia szansy na wygranie wyborów, czy jak bo nie rozumiem?

07:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Baczyński to ten "wykształciuch" o specjalności: " jak
> napier.dalać żonę i wyjść z tego bez szwanku"? Dokładnie!

08:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A przegryw Ja.cuś Kie£buś nie kandyduje?

08:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No to kogo wybrać?

09:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Byłem na spotkaniu z panem M.Kupajem . w "Atrium" na "Piekarach". Naprawdę powiało w końcu optymizmem ,szerokim spojrzeniem na Legnickie problemy i co najważniejsze na REALNE się ich pozbycie ! Nie lubię polityki ale tym razem słuchaliśmy wypowiedzi z wielkim optymizmem, że może w końcu w Legnicy zapanuje normalność a nie kolesiostwo i buta dzięki której m.in. ponad 4000 mieszkańców wyprowadziło się z miasta w zeszłym roku....

09:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jednemu panu już najwyższy czas podziękować , drugi podeszły wiekiem może i byłby dobry ale ..., trzeci to syn byłego rzecznika prasowego obecnych władz ( więc wiadomo - byłby sterowany przez obecną klikę ) i został się jeden I na niego trzeba głosować.Proste ? Proste !

10:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja mam już dość tych partyjnych wojen dlatego zagłosuje za kandydatem niezależnym R.Jaśkowdkim. PIS i PO to jedno to samo, o SLD czyli KrzAkowski - szkoda gadać. Jaśkowski może już starszy ale przynajmniej jak ktoś napisał merytoryczny i doświadczony.

10:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Cały Rysiu. Lody w Pisie się skończyły ( bo do tej pory był chyba dyr huty Cedynia) to teraz gra na niezależnego kandydata. Śmiechu warte. I że niby ma kwalifikacje? Co za zenujacy typ. A te cudowne komentarze to Rysiu sam piszesz czy z kolegami leśnymi dziadkami? I oni wszyscy myślą, że my debile jesteśmy.

11:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Krzakowski mial 45 lat jak zostal prezydentem. Dzis ma 67 i czas przejsc na eneryture,bo trzyma legnice dalej w czasach prlu.

11:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wiec jest tylko jeden kandydat nie związany politycznie z żadna z dużych partii uczestniczących w wojnie polsko polskiej. Bartlomiej Rodak - trzeba popatrzeć co ma do zaproponowania ; zobaczyć program i zagłosować :)

11:00, 13.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Anonim napisał(a):
> Wiec jest tylko jeden kandydat nie związany politycznie z żadna z dużych
> partii uczestniczących w wojnie polsko polskiej. Bartlomiej Rodak - trzeba
> popatrzeć co ma do zaproponowania ; zobaczyć program i zagłosować :)

Jasne, nie związany politycznie, a tę ciepłą posadkę rzecznika w kolejach dolnośląskich to w konkursie wygrał, był po prostu najlepsiejszy :-))))))))))))))))))

12:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko dlaczego na ilustracji, wszystkich najważniejszych kandydatów łączy logo PIS??? Rozumiem, że aktualny prezydent od dłuższego czasu kolaboruje z ludźmi Kaczyńskiego, choć z jakiś niezrozumiałych powodów oficjalnie startuje z poparciem lewicy (?!)
Bez zmiany na stanowisku prezydenta, oraz wśród większości radnych Legnica będzie jeszcze bliżej dna. A jest to niestety możliwe, bo krzakowski przez 22 lata swojego urzędowania dopieszczał legnickich seniorów.

12:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Cały Rysiu. Lody w Pisie się skończyły ( bo do tej pory był chyba dyr huty
> Cedynia) to teraz gra na niezależnego kandydata. Śmiechu warte. I że niby
> ma kwalifikacje? Co za zenujacy typ. A te cudowne komentarze to Rysiu sam
> piszesz czy z kolegami leśnymi dziadkami? I oni wszyscy myślą, że my ****
> jesteśmy.
Typowy karierowicz pisowski

02:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pannie prezydencie Krzakowski kończ waść wstydu oszczędź.

04:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ciekawe jak pani Jadwiga Zienkiewicz będzie prowadziła kampanie wyborczą prezydenta Krzakowskiego czy weźmie urlop ?

05:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

OPUBLIKUJCIE ZDJĘCIA I NAZWISKA TYCH CO W LEGNICY GŁOSY LICZĄ, TO MOŻE BYĆ CIEKAWE!

06:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Cały Rysiu. Lody w Pisie się skończyły ( bo do tej pory był chyba dyr huty
> > Cedynia) to teraz gra na niezależnego kandydata. Śmiechu warte. I że niby
> > ma kwalifikacje? Co za zenujacy typ. A te cudowne komentarze to Rysiu sam
> > piszesz czy z kolegami leśnymi dziadkami? I oni wszyscy myślą, że my ****
> > jesteśmy.
> Typowy karierowicz pisowski
Program koryto plus programem PiS bolszewii

07:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nawet kandyduje jedna krainkau, ktora od lat siedzi w Polsce sila rzeczy majac polski paszoprt. zaczyna sie.

08:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Cały Rysiu. Lody w Pisie się skończyły ( bo do tej pory był chyba dyr huty
> > Cedynia) to teraz gra na niezależnego kandydata. Śmiechu warte. I że niby
> > ma kwalifikacje? Co za zenujacy typ. A te cudowne komentarze to Rysiu sam
> > piszesz czy z kolegami leśnymi dziadkami? I oni wszyscy myślą, że my ****
> > jesteśmy.
> Typowy karierowicz pisowski

Typowe komentarze przegrywów i nieudaczników. On był dyrektorem HMC, a wy? Robolami i wyrobnikami jesteście i będziecie! Jedyne wasze kwalifikacje to do bycia wyrobnikami. Wyyyyć!

08:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

> > Gość napisał(a):
> > > Cały Rysiu. Lody w Pisie się skończyły ( bo do tej pory był chyba dyr huty
> > > Cedynia) to teraz gra na niezależnego kandydata. Śmiechu warte. I że niby
> > > ma kwalifikacje? Co za zenujacy typ. A te cudowne komentarze to Rysiu sam
> > > piszesz czy z kolegami leśnymi dziadkami? I oni wszyscy myślą, że my ****
> > > jesteśmy.
> > Typowy karierowicz pisowski
>
Program koryto plus programem PiS bolszewii

08:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Trzymam kciuki za Kupaja! Ostatnie dotykał tematu kultury. Jeśli już o niej mowa... mam cichą nadzieje, że w kontekście tego zagadnienia kandydat koalicji ma do zaoferowania nieco więcej niż gwarancje aureoli nad teatrem Modrzejewskiej i jej dyrektorem. Miasto ma wielki potencjał jednak dość sprytnie swoją kulturalną ofertę kieruje głównie do seniorów (czytaj wyborcy tadeusza). W mieście jest teatr ale i też lck, mck, biblioteka publiczna czy muzeum miedzi. Samym Jackiem Głombem za plecami nie jesteście w stanie pozyskać głosu pozostałej części społeczności Legnicy jeśli dotykacie tematu kultury. Jest spory odsetek mieszkańców miasta, która do teatru nie chodzi - z różnych powodów, jednym z nich jest polityczna przynależność jego szefa - ale żywo uczestniczy w pozostałych imprezach miasta. Inną rzeczą jest jakość tych imprez. Zwracam jedynie uwagę, że tym samy kierunkiem podążał już inny kandydat, dzisiejszej koalicji. Efekt jak wiemy jest wszystkim znany.

08:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> > > Gość napisał(a):
> > > > Cały Rysiu. Lody w Pisie się skończyły ( bo do tej pory był chyba dyr
> huty
> > > > Cedynia) to teraz gra na niezależnego kandydata. Śmiechu warte. I że
> niby
> > > > ma kwalifikacje? Co za zenujacy typ. A te cudowne komentarze to Rysiu
> sam
> > > > piszesz czy z kolegami leśnymi dziadkami? I oni wszyscy myślą, że my
> ****
> > > > jesteśmy.
> > > Typowy karierowicz pisowski
> >
> Program koryto plus programem PiS bolszewii

Das Programm Robol+ 70+ programem Koalicji Obłudy.

08:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

przemyśl napisał(a):
> Trzymam kciuki za Kupaja! Ostatnie dotykał tematu kultury. Jeśli już o niej
> mowa... mam cichą nadzieje, że w kontekście tego zagadnienia kandydat
> koalicji ma do zaoferowania nieco więcej niż gwarancje aureoli nad teatrem
> Modrzejewskiej i jej dyrektorem. Miasto ma wielki potencjał jednak dość
> sprytnie swoją kulturalną ofertę kieruje głównie do seniorów (czytaj
> wyborcy tadeusza). W mieście jest teatr ale i też lck, mck, biblioteka
> publiczna czy muzeum miedzi. Samym Jackiem Głombem za plecami nie jesteście
> w stanie pozyskać głosu pozostałej części społeczności Legnicy jeśli
> dotykacie tematu kultury. Jest spory odsetek mieszkańców miasta, która do
> teatru nie chodzi - z różnych powodów, jednym z nich jest polityczna
> przynależność jego szefa - ale żywo uczestniczy w pozostałych imprezach
> miasta. Inną rzeczą jest jakość tych imprez. Zwracam jedynie uwagę, że tym
> samy kierunkiem podążał już inny kandydat, dzisiejszej koalicji. Efekt jak
> wiemy jest wszystkim znany.

a ja wręcz przeciwnie, nie trzymam za niego kciuków, nie ufam mu i nie wierzę e jego dobre intencje, to tylko zemsta polityczna i chęć ugrania swoich racji, dla Legnicy nie zrobi nic, poza kolesiostwem

08:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

przemyśl napisał(a):
> Trzymam kciuki za Kupaja! Ostatnie dotykał tematu kultury. Jeśli już o niej
> mowa... mam cichą nadzieje, że w kontekście tego zagadnienia kandydat
> koalicji ma do zaoferowania nieco więcej niż gwarancje aureoli nad teatrem
> Modrzejewskiej i jej dyrektorem. Miasto ma wielki potencjał jednak dość
> sprytnie swoją kulturalną ofertę kieruje głównie do seniorów (czytaj
> wyborcy tadeusza). W mieście jest teatr ale i też lck, mck, biblioteka
> publiczna czy muzeum miedzi. Samym Jackiem Głombem za plecami nie jesteście
> w stanie pozyskać głosu pozostałej części społeczności Legnicy jeśli
> dotykacie tematu kultury. Jest spory odsetek mieszkańców miasta, która do
> teatru nie chodzi - z różnych powodów, jednym z nich jest polityczna
> przynależność jego szefa - ale żywo uczestniczy w pozostałych imprezach
> miasta. Inną rzeczą jest jakość tych imprez. Zwracam jedynie uwagę, że tym
> samy kierunkiem podążał już inny kandydat, dzisiejszej koalicji. Efekt jak
> wiemy jest wszystkim znany.
oferta teatru jest skierowana do wyborców Kupaja i tylko dla nich sorry ale w innych miastach teatry dramatyczne grają spektakle przy pełnych widowni
przez 7 dni w tygodniu a o bilety jest trudno dlaczego bo repertuar jest dla szerokiej widowni.

09:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

"GDYBY WYBORY MOGŁY COŚ ZMIENIĆ, TO JUŻ DAWNO BY ICH ZAKAZANO."

Kto liczy głosy? Kto tych ludzi wybiera i na jakich warunkach? Na czyich serwerach operuje spółdzielnia leśnych dziadków z PRL pt."PKW"? Rosyjskich? Izraelskiech! USAńskich? Oprogramowanie czyje?

09:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Anonim napisał(a):
> > Wiec jest tylko jeden kandydat nie związany politycznie z żadna z dużych
> > partii uczestniczących w wojnie polsko polskiej. Bartlomiej Rodak - trzeba
> > popatrzeć co ma do zaproponowania ; zobaczyć program i zagłosować :)
>
> Jasne, nie związany politycznie, a tę ciepłą posadkę rzecznika w kolejach
> dolnośląskich to w konkursie wygrał, był po prostu najlepsiejszy :-))))))))))))))))))

Bartłomiej Rodak dostał posadę rzecznika ponieważ należy do Bezpartyjnych Samorządowców, którzy rządzą w sejmiku wojewódzkim.

To się zgadza, ale prawdą jest też to co napisał komentujący powyżej. Rodak nie jest związany z żadną dużą partią prowadząca wojnę polsko polską.

W lubinie legnickim mają prezydenta z tej właśnie partii i zdecydowanie sobie chwalą.

09:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gdyby Legnica miała takie wpływy jak Lubin od KGHM to można by pokusić się o takie porównania :)
No i jeszcze mamy Krzakowskiego i spółkę co rok w rok wydają więcej niż wpływa do miejskiej kasy. :)

A Raczyński to taki bezpartyjny jak i Krzakowski i całe te stada przyspawane do stołków z politycznego rozdania.

09:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

> Gość napisał(a):
> > > > Gość napisał(a):
> > > > > Cały Rysiu. Lody w Pisie się skończyły ( bo do tej pory był chyba
> dyr
> > huty
> > > > > Cedynia) to teraz gra na niezależnego kandydata. Śmiechu warte. I
> że
> > niby
> > > > > ma kwalifikacje? Co za zenujacy typ. A te cudowne komentarze to
> Rysiu
> > sam
> > > > > piszesz czy z kolegami leśnymi dziadkami? I oni wszyscy myślą, że
> my
> > ****
> > > > > jesteśmy.
> > > > Typowy karierowicz pisowski
> > >
> > Program koryto plus programem PiS bolszewii
Jbc pis bolszewików i dude długopis pis bolszewii

09:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > > > Gość napisał(a):
> > > > > > Cały Rysiu. Lody w Pisie się skończyły ( bo do tej pory był
> chyba
> > dyr
> > > huty
> > > > > > Cedynia) to teraz gra na niezależnego kandydata. Śmiechu
> warte. I
> > że
> > > niby
> > > > > > ma kwalifikacje? Co za zenujacy typ. A te cudowne komentarze
> to
> > Rysiu
> > > sam
> > > > > > piszesz czy z kolegami leśnymi dziadkami? I oni wszyscy
> myślą, że
> > my
> > > ****
> > > > > > jesteśmy.
> > > > > Typowy karierowicz pisowski
> > > >
> > > Program koryto plus programem PiS bolszewii
> Jbc pis bolszewików i dude długopis pis bolszewii

Jbc frajerów legnickich i ich matki z charakterystycznie wykrzywionymi wiadomo co...

10:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szczegolnie Kupaj, który cale życie jechał na karku Rabczenki i Kropiwnickiego. Kolejny darmozjad, który zacznie od stanowisk dla kolegów, nie zmieniając kompletnie nic w tym umierającym mieście.

11:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

legniczanin65 napisał(a):
> Szczegolnie Kupaj, który cale życie jechał na karku Rabczenki i
> Kropiwnickiego. Kolejny darmozjad, który zacznie od stanowisk dla kolegów,
> nie zmieniając kompletnie nic w tym umierającym mieście.

Jak nie on to kto !? nie powiesz chyba że to co jest to ci pasuje.Najważniejsze ażeby miał wyobraźnię a tego młodym nie brakuje.

11:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A któż to został po godzinach do późna w pracy w UM co widać na zdjęciu, że światła w urzędzie włączone? Kto takim pilnym pracownikiem jest?

11:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Rysio tłusty misio. i wszysko jasne

12:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> legniczanin65 napisał(a):
> > Szczegolnie Kupaj, który cale życie jechał na karku Rabczenki i
> > Kropiwnickiego. Kolejny darmozjad, który zacznie od stanowisk dla kolegów,
> > nie zmieniając kompletnie nic w tym umierającym mieście.
>
> Jak nie on to kto !? nie powiesz chyba że to co jest to ci pasuje.Najważniejsze ażeby
> miał wyobraźnię a tego młodym nie brakuje.
panie andrzeju bez spiny, trochę luzu

12:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Krzakowski i dziurawe drogi - NIE!!!

12:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko nie Kupaj!

01:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A co to się stało z łysym 10mieszkań+ za 4500zł zarobków w arlegu, że go nie widać i poszedł na jakąś marną fuchę pomimo największego zwycięstwa wyborczego w historii galaktyki i powrotu cesarza wszechświata na premiera kraju nadwiślańskiego?
Gdzie ta legnicka alfa i omega finansowa?

02:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> A co to się stało z łysym 10mieszkań+ za 4500zł zarobków w arlegu, że go
> nie widać i poszedł na jakąś marną fuchę pomimo największego zwycięstwa
> wyborczego w historii galaktyki i powrotu cesarza wszechświata na premiera
> kraju nadwiślańskiego?
> Gdzie ta legnicka alfa i omega finansowa?
czeka aż kolega kupaj wygra i wtedy z rabczenkiem zawładną miastem

02:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko nie pisior

02:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To mamy wybór między dżumą cholerną a sraczką. Pan Kupa i będzie robił dobrze legniczaną tak jak robi członkom spółdzielni?

04:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wy sobię tu możecie pisać, wyzywać się, do oczu i gardeł skakać, myśleć że może się cokolwiek zmienić, a przecież nikt nie pozwoli na to i nie dopuści do tego, żeby ktoś przypadkowy przejął ratusz i uzyskał wgląd w to wszystko co w Legnicy się działo. XD

05:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Tylko nie pisior
.

05:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A GŁUPIE PIPOSZONY ZROBIŁY SOBIĘ DYSKOTEKĘ NA KORYTARZU W SEJMIE! TACY LUDZIE DOSTALI SIĘ DO PARLAMENTU I BĘDĄ NAM ŻYCIE ULEPSZAĆ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

05:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

od pon, czyli 4 dzien z rzedu,mieszkancy przy ul. Paderewskiego sa pozbawieni dostepu do gazu a wiec do kuchenek gazowych i cieplej wody, ktora plynie z tzw. podgrzewacza wody na gaz wlasnie. mieszkancom ponad 2 klatek zostaly odciete liczniki przez gazownie, ktora miesci sie - uwaga - w Lubinie! dzis, czyli w srode obiecano naprawic usterke, czego jednak nie wykonano i tym samym gazomierze w ponad 30 mieszkaniach sa
odciete od doplywu gazu, a wiec i cieplej wody. na pytanie jak dlugo potrwa ta sytuacja odpowiedz brzmiala: nie wiadomo, bo "takie sa procedury". czyzby na czas nieograniczony? A co na to Centrum Zarzadzania Kryzysowego, ze mieszkancy myja sie w zimnej wodzie i nie moga ugotowac sobie obiadu nie wiadomo jak dlugo jeszcze??

06:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

przemyśl napisał(a):
> Trzymam kciuki za Kupaja! Ostatnie dotykał tematu kultury. Jeśli już o niej
> mowa... mam cichą nadzieje, że w kontekście tego zagadnienia kandydat
> koalicji ma do zaoferowania nieco więcej niż gwarancje aureoli nad teatrem
> Modrzejewskiej i jej dyrektorem. Miasto ma wielki potencjał jednak dość
> sprytnie swoją kulturalną ofertę kieruje głównie do seniorów (czytaj
> wyborcy tadeusza). W mieście jest teatr ale i też lck, mck, biblioteka
> publiczna czy muzeum miedzi. Samym Jackiem Głombem za plecami nie jesteście
> w stanie pozyskać głosu pozostałej części społeczności Legnicy jeśli
> dotykacie tematu kultury. Jest spory odsetek mieszkańców miasta, która do
> teatru nie chodzi - z różnych powodów, jednym z nich jest polityczna
> przynależność jego szefa - ale żywo uczestniczy w pozostałych imprezach
> miasta. Inną rzeczą jest jakość tych imprez. Zwracam jedynie uwagę, że tym
> samy kierunkiem podążał już inny kandydat, dzisiejszej koalicji. Efekt jak
> wiemy jest wszystkim znany.


To jest powód dla którego mi się odechciewa - jak zobaczyłem dziś zdjęcia z Głombem i tą Odrowską co tylko morde drze, to wiem, że nie zagłosuje na nikogo - nie chce gryźć się w myślach. Dałbym szanse gdyby nie ci burżuazje i kupczyki z teatru - kto był trochę bliżej tych spraw, wie do jakich przekrętów tam dochodzi(ło) i jakie to fałszywe środowisko.
Co to ich kultury i tego co robią - nie bez powodu kiszą się we własnym sosie od lat. 15 lat temu, 20 - można było pójść, ale od wielu lat nie da rady - raz ze względu na treść z rynsztoka, dwa - język tez z rynsztoka.
Ja zostanę w domu -- i każdemu kto nie jest przekonany radzę nie zmuszać się na siłę.

06:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Wy sobię tu możecie pisać, wyzywać się, do oczu i gardeł skakać, myśleć że
> może się cokolwiek zmienić, a przecież nikt nie pozwoli na to i nie dopuści
> do tego, żeby ktoś przypadkowy przejął ratusz i uzyskał wgląd w to wszystko
> co w Legnicy się działo. XD

dokładnie

06:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlaczego nic nie piszą, że LPGK dostało kolejną fuchę od ZDM, sprzątanie nowego przejścia podziemnego przy Pl. Słowiańskim? Taki sukces i ani słowa o tym!?!?

Ciekawe, że przejście podziemne nie jest ani z drogą, ani z samym placem, tylko zostało wydzielone...

07:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Dlaczego nic nie piszą, że LPGK dostało kolejną fuchę od ZDM, sprzątanie
> nowego przejścia podziemnego przy Pl. Słowiańskim? Taki sukces i ani słowa
> o tym!?!?
>
> Ciekawe, że przejście podziemne nie jest ani z drogą, ani z samym placem,
> tylko zostało wydzielone...

Prawdziwa fucha. Wczoraj przechodziłem przez przejście podziemne. Syf, kiła i mogiła. Ani miotły przejście nie widziało, ani śmieci nie pozbierane. A pieniążki lecą jak gołąbki do gąbki.

09:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

qwerty napisał(a):
> od pon, czyli 4 dzien z rzedu,mieszkancy przy ul. Paderewskiego sa
> pozbawieni dostepu do gazu a wiec do kuchenek gazowych i cieplej wody,
> ktora plynie z tzw. podgrzewacza wody na gaz wlasnie. mieszkancom ponad 2
> klatek zostaly odciete liczniki przez gazownie, ktora miesci sie - uwaga -
> w Lubinie! dzis, czyli w srode obiecano naprawic usterke, czego jednak nie
> wykonano i tym samym gazomierze w ponad 30 mieszkaniach sa
> odciete od doplywu gazu, a wiec i cieplej wody. na pytanie jak dlugo potrwa
> ta sytuacja odpowiedz brzmiala: nie wiadomo, bo "takie sa
> procedury". czyzby na czas nieograniczony? A co na to Centrum
> Zarzadzania Kryzysowego, ze mieszkancy myja sie w zimnej wodzie i nie moga
> ugotowac sobie obiadu nie wiadomo jak dlugo jeszcze??

10:00, 14.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Który z kandydatów tak zatroskanych o Legnicę złożył chociaż jedno zawiadomienie do odpowiednich organów w sprawie działań Krzakowskiego przez ponad 20 lat?

A ilu z kandydatów popierało i zezwalało na różne działania?

07:00, 16.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

legman napisał(a):
> Będę głosować na Krzakowskiego, niestety. Reszta kandydatów to wielkie
> nieporozumienie.
Jednak w tej biednej Legnicy madrych inaczej jest sporo , ciemnogród coraz większy, dlatego mamy to mamy .

01:00, 25.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%