Zamknij

Nowe standardy według nowej rady. Lorenc bez parasola rady miejskiej

13:45, 29.07.2024
Skomentuj

Radni wyrazili zgodę na zwolnienie z pracy Andrzeja Lorenca. Głosowanie było odpowiedzią na wniosek pracodawcy radnego, którym jest firma Energetyka z Lubina. To precedens, w radzie miejskiej radni zawsze solidarnie bronili kolegów, którym groziło zwolnienie z pracy, bez względu na ich barwy partyjne.

Radni Prawa i Sprawiedliwości stanęli murem za swoim kolegą partyjnym i argumentowali, że murem za Andrzejem Lorencem powinni stanąć wszyscy radni.

- We wniosku pracodawcy nie widzę żadnych przesłanek, aby móc go poprzeć. Należy zadać pytanie, gdzie dotychczas był pracodawca. Dlaczego nie wykorzystał przysługujących mu możliwości, uprawnień, nie upominał pracownika, czy też nie skorzystał z systemu nagany. Apeluję do państwa o solidarność i odrzucenie wniosku pracodawcy Andrzeja Lorenca, powiedział w imieniu klubu PiS radny Rafał Rajczakowski.

Radny wcześniej przytoczył historię głosowań, między innymi trzykrotnej odmowy zgody na zwolnienie Roberta Kropiwnickiego i odmowy na zwolnienie Michała Huzarskiego.

- Rozumiem państwa argumenty, ale wróćmy do meritum. Szczególna ochrona radnemu dotyczy jedynie sytuacji, w których rozwiązanie stosunku pracy związane jest z wykonywaniem przez niego mandatu. W przypadku, gdy taka nie istnieje, rada musi wyrazić zgodę. Radny jak każdy inny pracownik może natomiast przed sądem pracy wykazać, że powody rozwiązania stosunku pracy niezwiązane z wykonywaniem mandatu radnego, są niezgodne z prawem i nieuzasadnione – powiedziała Anna Mokhtari, radna Koalicji Obywatelskiej.

- Moim zdaniem są przesłanki, że jest to działanie polityczne. Jest to związane z tym, że nasz kolega nie jest lubianym i wygodnym radnym, bo często mówi to, co niekoniecznie ktoś chciałby usłyszeć. Stąd możemy domniemać, że jest to polityczne odegranie się na nim. Mam nadzieję, że pani Mokhtari równie chętnie będzie cytować przepisy, kiedy jeden z jej kolegów znajdzie się w takiej sytuacji i chętnie podniesie rękę, żeby ktoś stracił pracę i źródło dochodu. Jeśli pracodawca ma przesłanki do tego, by zwolnić, może tego dokonać bez naszej zgody, korzystając ze swoich możliwości, zaczynając, chociażby od upomnień i nagan, z czego do tej pory jak wiemy, nie zrobił – odpowiedziała radnej KO Joanna Śliwińska-Łokaj.

- Co mówi ustawa o radzie gminy, wszyscy dobrze wiemy, ale ja mówię o dobrych obyczajach. Obyczajem rady było zawsze, że gdy rada gminy, miasta, czy nawet sejmiku wojewódzkiego, a byłem radnym sejmiku w latach 2006 – 2010 większość też miała Platforma Obywatelska i mój pracodawca wystąpił o wyrażenie zgody na zwolnienie mnie z pracy, sejmik nie wyraził na to zgody. To taki dobry obyczaj. Czy coś by się miało dzisiaj zmienić? Apeluję do wszystkich, proszę, żeby nie poparli tej uchwały – argumentował Krzysztof Ślufcik, radny PiS.

- Chociaż pan Ślufcik nie był radnym w poprzedniej kadencji. Jak pan mówi o dobrych obyczajach, jak pan nazwie zwolnienie ówczesnego radnego Łukasza Laszczyńskiego, kiedy nawet nie pytano radnych o zgodę, a było to wyraźnie związane z działaniami politycznymi. Jeżeli chodzi o upominanie pracownika, też nie miało miejsca – ripostował Arkadiusz Baranowski radny KO, na co z kolei odpowiedziała Joanna Śliwinńska-Łokaj, że radny był nieobecny więc nie wie, że radni PiS wówczas w kuluarach zdecydowali, że jeśli wniosek w sprawie Laszczyńskiego wpłynie, nie wyrażą zgody na jego zwolnienie.

Przewodnicząca rady z naciskiem przypominała, że radni zajmują się teraźniejszością, a nie historią. A historia jednoznacznie pokazuje, że radni zawsze bez względu na barwy partyjne stawali murem za swoim kolegą. Niestety nie tym razem. Radni po dyskusji zdecydowali, że dają Energetyce zielone światło na zwolnienie Andrzeja Lorenca. Za głosowało 10 radnych: Arkadiusz Baranowski, Łukasz Gudanowicz, Karolina Jaczewska-Szymkowiak, Radosława Janowska-Lascar, Anna Mokhtari, Laura Mucha, Jerzy Potycz, Jolanta Rabczenko, Bogumiła Wszelaka i Tomasz Tamioła.

Przeciw byli: Jolanta Kowalczyk, Rafał Rajczakowski, Zbigniew Rogalski, Joanna Śliwinńska-Łokaj, Krzysztof Ślufcik, Adam Wierzbicki i Marta Wisłocka.

Od głosu wstrzymały się: Urszula Juchnik-Pogorzelska i Katarzyna Odrowska.

Mimo że obecni na sesji głosów nie oddali: Piotr Niemiec i Jan Szynalski.

Tym samym solidarność radnych przeszła do historii, a nowa rada głosami radnych Koalicji Obywatelskiej wprowadziła nowe standardy.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wstyd. Wszystko wraca i KO o tym się sromotnie przekona. Brakuje im czerwonej książeczki. Partyjniaki smarkate. Wstyd

01:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brawo. Nareszcie żadnej litości dla pis patologii

01:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla polityków.

01:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Brawo. Nareszcie żadnej litości dla pis patologii
Teraz ucieknie na l 4 zapewne

01:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Brawo. Nareszcie żadnej litości dla pis patologii

Patologię to masz w swojej norze z kiblem na półpiętrze.

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Aza napisał(a):
> Wstyd. Wszystko wraca i KO o tym się sromotnie przekona. Brakuje im
> czerwonej książeczki. Partyjniaki smarkate. Wstyd


Jaaaaaa ale zapiekło xDDDDD

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla polityków.

PITU PITU a Pan GRODZKI TOMASZ?
HIPOKRYZJA do kwadratu

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Brawo. Nareszcie żadnej litości dla pis patologii
> Teraz ucieknie na l 4 zapewne

A po co? Koledzy mu załatwią dobrze płatną pracę, w międzyczasie odwoła się do Sądu Pracy i dostanie odszkodowanie. Proste.

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Anna Mokhtari kto to jest. Niech się zajmie pracą. Niech zacznie działać w tym co proponowała przed wyborami. Kobieta z układami. Zero godności

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Anonim napisał(a):
> Anna Mokhtari kto to jest. Niech się zajmie pracą. Niech zacznie działać w
> tym co proponowała przed wyborami. Kobieta z układami. Zero godności
A ty kim jesteś, zawistny nieudaczniku? Przegrywem.

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla polityków.
>
> PITU PITU a Pan GRODZKI TOMASZ?
> HIPOKRYZJA do kwadratu
Pier dol się pisowski hejterze. Brawo Legnica

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior. Myślał tłuk pisowski że legitymacja partyjna czyni bezkarnym i ponad prawem. Brawo platforma obywatelska. Jechać z pis patologia jak z furą gno ju

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlaczego mają być święte krowy. Może radni będą decydować o zwolnieniach „normalnych” Legniczan.

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Greg napisał(a):
> Dlaczego mają być święte krowy. Może radni będą decydować o zwolnieniach
> „normalnych” Legniczan.
Tłuku pisowski zwykli legniczanie nie mają immunitetu. Poza tym to nie jest tłuku zwolnienie tylko zezwolenie pracodawcy na dokonanie tej czynności. Do szkoły pisowski tłuku

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla polityków.
I tak ma być . Brawo

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To był test na jedność radnych z PO !!! Ja się pytam rolę ma pan Niemiec i dwie panie które się wstrzymały ?

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior. Myślał tłuk pisowski że
> legitymacja partyjna czyni bezkarnym i ponad prawem. Brawo platforma
> obywatelska. Jechać z pis patologia jak z furą gno ju
Popieram

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior. Myślał tłuk pisowski że
> > legitymacja partyjna czyni bezkarnym i ponad prawem. Brawo platforma
> > obywatelska. Jechać z pis patologia jak z furą gno ju
> Popieram

Nikt, przegrywie nie wyje. Z nim będzie dokładnie taki sam scenariusz jak z pisowskimi dyrektorami z KAGIEHAEMU. A teraz, wyrobniku, wracaj do łopaty.

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Greg napisał(a):
> > Dlaczego mają być święte krowy. Może radni będą decydować o zwolnieniach
> > „normalnych” Legniczan.
> Tłuku pisowski zwykli legniczanie nie mają immunitetu. Poza tym to nie jest tłuku
> zwolnienie tylko zezwolenie pracodawcy na dokonanie tej czynności. Do szkoły pisowski
> tłuku

Tłuku? Mam wrażenie, że ostatnio zbyt wiele razy byłeś tak określany i teraz próbujesz odreagować. Mój wpis był tylko uogólnieniem- mędrcze.

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Platfusy udają przejętych przepisami i tą niby-opinią pracodawcy, a tak naprawdę wszyscy maja w głowie osiem gwiazdek i przykazanie Neumana. Żałosne to i zakłamane. I żadne tam uśmiechy Kupaja i jego paprotki nikogo nie powinny zwieść - to tacy sami ludzie jak Tusk, Bodnar, Budka i reszta tej zgrai. Rzygać się chce.

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior. Myślał tłuk pisowski że
> > > legitymacja partyjna czyni bezkarnym i ponad prawem. Brawo platforma
> > > obywatelska. Jechać z pis patologia jak z furą gno ju
> > Popieram
>
> Nikt, przegrywie nie wyje. Z nim będzie dokładnie taki sam scenariusz jak z
> pisowskimi dyrektorami z KAGIEHAEMU. A teraz, wyrobniku, wracaj do łopaty.
Stul mo rde obszczany trollu

02:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Do wszystkich naiwniakóm, cieszących się jak małpa z banana, mam zagadkę - kto z was wie, co się stało z pisowskimi dyrektorami z KGHM?? No?? Dawać!!! XD

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

poczekajcie czas szybko leci i was też będą wywalać i rozliczać , aż miło będzie patrzeć na wasze miny, już jednego wywalili z wrocka to zapomniał jak to jest ? poczekaj poczekaj

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla polityków.
> >
> > PITU PITU a Pan GRODZKI TOMASZ?
> > HIPOKRYZJA do kwadratu
> Pier dol się pisowski hejterze. Brawo Legnica
prawdy nie przykryjecie swoja propaganda

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kto mieczem wojuje... Platforma chyba zapomniała, że czas szybko leci, a do następnych wyborów parlamentarnych zostało lekko ponad trzy lata... Jak platforma straci władzę to dostanie to samo co robi teraz, ale ze zwielokrotnioną siłą. I wtedy zostaniecie wycięci do ostatniego trzeciaka :)))

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Gość napisał(a):
> > > > Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior. Myślał tłuk pisowski że
> > > > legitymacja partyjna czyni bezkarnym i ponad prawem. Brawo platforma
> > > > obywatelska. Jechać z pis patologia jak z furą gno ju
> > > Popieram
> >
> > Nikt, przegrywie nie wyje. Z nim będzie dokładnie taki sam scenariusz jak z
> > pisowskimi dyrektorami z KAGIEHAEMU. A teraz, wyrobniku, wracaj do łopaty.
> Stul mo rde obszczany trollu

Prawda za ciężka do zniesienia, wyrobniku? Bieda przygniata? Komornik nęka?

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten, co każdy wpis zaczyna od uwagi:
Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior
powinien jakieś szkoły pokończyć, dokształt, kurs wieczorowy, bo stale i przy każdej okazji klepie to samo. Kopiuj - wklej, kopiuj- wklej. Bez sensu i składu. Przecież nikt nikogo od niczego nie odrywa, a ten swoje. Znajdź jakiś lepszy greps - bo słabo się robi na to twoje prostactwo.

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

rE: napisał(a):
> Ten, co każdy wpis zaczyna od uwagi:
> Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior
> powinien jakieś szkoły pokończyć, dokształt, kurs wieczorowy, bo stale i
> przy każdej okazji klepie to samo. Kopiuj - wklej, kopiuj- wklej. Bez sensu
> i składu. Przecież nikt nikogo od niczego nie odrywa, a ten swoje. Znajdź
> jakiś lepszy greps - bo słabo się robi na to twoje prostactwo.
Przecież ty cały czas tylko wyjesz i hejtujesz więc forma odpowiednia

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

rE: napisał(a):
> Ten, co każdy wpis zaczyna od uwagi:
> Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior
> powinien jakieś szkoły pokończyć, dokształt, kurs wieczorowy, bo stale i
> przy każdej okazji klepie to samo. Kopiuj - wklej, kopiuj- wklej. Bez sensu
> i składu. Przecież nikt nikogo od niczego nie odrywa, a ten swoje. Znajdź
> jakiś lepszy greps - bo słabo się robi na to twoje prostactwo.

Bo to przegrany imbecyl po zawodówce typu piekarz-cukiernik wylewa swoje frustracje w przerwie od kopania rowów czy donoszenia murarzowi cegieł na budowie.

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

> > > > > Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior. Myślał tłuk pisowski
> że
> > > > > legitymacja partyjna czyni bezkarnym i ponad prawem. Brawo
> platforma
> > > > > obywatelska. Jechać z pis patologia jak z furą gno ju
> > > > Popieram
> > >
> > > Nikt, przegrywie nie wyje. Z nim będzie dokładnie taki sam scenariusz jak z
> > > pisowskimi dyrektorami z KAGIEHAEMU. A teraz, wyrobniku, wracaj do łopaty.
> > Stul mo rde obszczany trollu
>
> Prawda za ciężka do zniesienia, wyrobniku? Bieda przygniata? Komornik nęka? Jaki wyrobnik jaki kredyt jaki komornik dyżurny głu pku? Jestem na wysokim stanie spoczynku z emeryturą dwucyfrową idio to

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I tak na bruczek? Bez żadnej wysokiej odprawy? Jak tak można? Przecież to polityk. On nie potrafi inaczej żyć.

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla polityków.
Czas na depisyzacje Polski

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> > > > > > Ale wyje i kwiczy odrywany od koryta pisior. Myślał tłuk
> pisowski
> > że
> > > > > > legitymacja partyjna czyni bezkarnym i ponad prawem. Brawo
> > platforma
> > > > > > obywatelska. Jechać z pis patologia jak z furą gno ju
> > > > > Popieram
> > > >
> > > > Nikt, przegrywie nie wyje. Z nim będzie dokładnie taki sam scenariusz
> jak z
> > > > pisowskimi dyrektorami z KAGIEHAEMU. A teraz, wyrobniku, wracaj do
> łopaty.
> > > Stul mo rde obszczany trollu
> >
> > Prawda za ciężka do zniesienia, wyrobniku? Bieda przygniata? Komornik nęka? Jaki
> wyrobnik jaki kredyt jaki komornik dyżurny głu pku? Jestem na wysokim stanie
> spoczynku z emeryturą dwucyfrową idio to

Dwucyfrowa emerytura! Wow! Ile?? 68 pln?? Czy pełen max 99 zł?? Buahahaha! Ty głąbie bez szkoły! Masz swoje dwie cyfry! XD

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> I tak na bruczek? Bez żadnej wysokiej odprawy? Jak tak można? Przecież to
> polityk. On nie potrafi inaczej żyć.

Kolejny naiwniak. Zaprawdę powiadam ci - niedługo będzie miał kolejną, intratną posadkę. Widzisz - gdy się wejdzie w świat polityki, to niezależnie od opcji politycznej, zawsze lądujesz na 4 łapy. Czasami robi się show, żeby naiwna tłuszcza miała igrzyska i myślała, że jedni rozliczają drugich. XDDDDDDD

03:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > I tak na bruczek? Bez żadnej wysokiej odprawy? Jak tak można? Przecież to
> > polityk. On nie potrafi inaczej żyć.
>
> Kolejny naiwniak. Zaprawdę powiadam ci - niedługo będzie miał kolejną, intratną
> posadkę. Widzisz - gdy się wejdzie w świat polityki, to niezależnie od opcji
> politycznej, zawsze lądujesz na 4 łapy. Czasami robi się show, żeby naiwna tłuszcza
> miała igrzyska i myślała, że jedni rozliczają drugich. XDDDDDDD

O to to, cyrk dla fanów rudego mściwego matoła.

04:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

rzetelna TVPKO a miało być tak ładnie
https://wiadomosci.wp.pl/roznica-jest-z ... 519543840a

04:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

> Gość napisał(a):
> > Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla polityków.
> Czas na depisyzacje Polski. Niech wyją. Robić swoje

05:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla polityków.
> > Czas na depisyzacje Polski. Niech wyją. Robić swoje

A kto wyje, nieudaczniku naiwny? Tylko takie przegrywy jak ty i tobie podobni. Banda naiwnych frajeruff.

05:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Być może radna Anna Mokhtari chciała zabłysnąć swoją znajomością prawa twierdząc, że szczególna ochrona radnego dotyczy jedynie sytuacji, w których rozwiązanie stosunku pracy związane jest z wykonywaniem przez niego mandatu. W przypadku, gdy taka nie istnieje, rada musi wyrazić zgodę. Okazuje się, że radna ma takie samo pojęcie o prawie jak politolog prezydent Kupaj, który zatrudnił bezprawnie Krzeszewską na stanowisku Zastępcy Prezydenta oraz wybitna konstytucjonalistka i prawniczka Krzeszewska, która nielegalną umowę podpisała. Radna Mokhtari może nie wie, że osiągnęła Himalaje głupoty, ale powinna wiedzieć, że żaden radny nie jest niczyją marionetką i nic nie musi glosować, co dobitnie pokazali koledzy partyjni nie biorąc udziału w głosowaniu. A mogła radna Mokhtari skorzystać z prawa do milczenia, zamiast dawać popis swojego intelektu. Nie minęły jeszcze 3 miesiące nowej władzy, a przykładów bezprawia i niekompetencji prezydenta i radnych koalicji Platformy Obywatelskiej aż nadto.

05:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > > Gość napisał(a):
> > > > Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla
> polityków.
> > > Czas na depisyzacje Polski. Niech wyją. Robić swoje
>
> A kto wyje, nieudaczniku naiwny? Tylko takie przegrywy jak ty i tobie podobni. Banda
> naiwnych frajeruff.
Wyjesz dyżurny analfabeto pisowski wyjesz

06:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Teraz kolej na Szynalskiego!

06:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zwolnienie pracownika to jest sprawa pracodawcy.Rada miejska w ogóle nie powinna się do tego odnosić?Kto ten chory pomysł wymyślił że tak to ma się odbywać.Przy układach politycznych to można robić wszystko i nic,a dalej będziemy pracować . Bardzo zły system może najpierw politycy tą kwestią powinni się zająć

08:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Może ktoś napisze jak tam dostał pracę i czy to nie było za czasów pisu

09:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Komuna stworzyła takie prawo,aby bronić swoich towarzyszy i niszczyć przeciwników. Immunitety o jest choroba komunizmu,a zatrudnianie pracownika to prawo pracodawcy i radnym nic do tego.

10:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a)
> > Gość napisał(a):
> > > > Gość napisał(a):
> > > > > Wszyscy są równi wobec prawa. Żadnych immunitetów i ochrony dla
> > polityków.
> > > > Czas na depisyzacje Polski. Niech wyją. Robić swoje
> >
> > A kto wyje, nieudaczniku naiwny? Tylko takie przegrywy jak ty i tobie podobni.
> Banda
> > naiwnych frajeruff.
> Wyjesz dyżurny analfabeto pisowski wyjesz

10:00, 29.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brakuje mi w tm artykule jednej wypowiedzi. A mianowicie co o jakości świadczonej pracy przez radnego Lorenca powiedział jego kolega klubowy Rogalski. Rzucił mu koło ratunkowe, tylko, że z betonu. To wiele wyjaśnia. Kto oglądał relacje wie. Kto nie oglądał niech poszuka. To tak pod koniec. Nie ma świętych krów.

08:00, 30.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

BOLSZEWIZM POwski

09:00, 30.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Żadnej litości dla pis patologii. Żadnych immunitetów i ochrony. Traktować tak jak zwykłych obywateli. Hołota pisowska myślała że jest bezkarna i ponad prawem

11:00, 30.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Schowaj fajfusa. Nie przy dzieciach zboczeńsco.

11:00, 30.07.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dobrze się dzieje, że ludzie bez kompetencji , partyjni kolesie z PIS są w końcu odsuwani od brania kasy nie za pracę.
Kolejne zmiany to tylko kwestia czasu, w tej spółce, jest takich dużo do zmiany, jeszcze Pan na nazwisko N…i, który do tej pory chyba nie wie że władza już inna. Nie wspomnę o kancelarii zatrudnionej z korzeniami PIS.

11:00, 02.08.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pracownik napisał(a):
> Dobrze się dzieje, że ludzie bez kompetencji , partyjni kolesie z PIS są w
> końcu odsuwani od brania kasy nie za pracę.
> Kolejne zmiany to tylko kwestia czasu, w tej spółce, jest takich dużo do
> zmiany, jeszcze Pan na nazwisko N…i, który do tej pory chyba nie wie że
> władza już inna. Nie wspomnę o kancelarii zatrudnionej z korzeniami PIS.
przepraszam bardzo a krzeszewska to niby jakie ma kompetencje, bo coś mnie ominęło chyba. o czym pier.... obecna władza to dopiero ma wywalone na wszystko i wszystkich głęboko w du.....

12:00, 02.08.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%