Zamknij
Ważne

ZUS chwali się call center. Już oficjalnie otwarte!

21:47, 14.12.2012
Skomentuj

Masz pytania, chcesz wyjaśnić swoje sprawy w ZUS? Zadzwoń i skorzystaj z pomocy konsultantów nowego Centrum Obsługi Telefonicznej – COT.

Centrum Obsługi Telefonicznej obsługuje cały kraj. COT zlokalizowane jest w Mińsku Mazowieckim i Węgrowie, tj. na terenie działania siedleckiego oddziału ZUS. Jego uroczyste otwarcie miało miejsce 5 grudnia.

Co to jest COT? To specjalna usługowa infolinia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, będąca jednym  z elementów Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Można tu zasięgnąć informacji o charakterze ogólnym i w sprawach indywidualnych, np. o kwocie składek zgromadzonych na indywidualnym koncie. Co ciekawe, za pośrednictwem COT można zarezerwować wizytę w placówce ZUS, a nawet złożyć niektóre z udostępnianych przez Zakład wniosków, niewymagających podpisu elektronicznego.

Przekazanie jakichkolwiek wiadomości przez konsultantów COT poprzedzone jest uwierzytelnieniem dzwoniącego klienta, który musi podać w tym celu specjalny identyfikator i PIN, nadawane przy okazji rejestracji własnego profilu na Platformie Usług Elektronicznych. Ta praktyka ma na celu ochronę danych klientów ZUS.

Po wybraniu numeru telefonu centrum następuje połączenie z konsultantem COT – w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00. Poza tymi godzinami, a także
w weekendy, do dyspozycji klientów ZUS pozostaje Automatyczny System Informacyjny COT, czynny 24 godziny na dobę.

Numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS:
801 400 987 - dla telefonów stacjonarnych
22 560 16 00 - dla telefonów stacjonarnych i komórkowych

(Elżbieta Kurek (ZUS Legnica))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%