W związku z wprowadzaniem reformy szkolnej dotyczącej obniżenia wieku rozpoczęcia edukacji, dyrekcja szkoły przybliżyła rodzicom sposób pracy z sześciolatkami i przygotowanie szkoły do ich przyjęcia.
Wicedyrektor szkoły Katarzyna Hornicka próbując ułatwić opiekunom wybór - czy posłać dziecko do I klasy, czy też zostawić w "zerówce", przedstawiła sposoby pracy nauczycieli z sześciolatkami i pięciolatkami. Położyła nacisk na prawa najmłodszych uczniów, m.in. do okresu adaptacyjnego w szkole, niezależnie od tego, jak długo będzie on trwał.
Zapewniła rodziców o odpowiednim przygotowaniu kadry pedagogicznej podkreślając, że uczniowie w klasach I-III mają jednego nauczyciela. Pracuje on na zasadzie indywidualnego podejścia do każdego ucznia – treści programowe, sposób i tempo pracy są dopasowane do możliwości ucznia, a długość przerw uzależniona do potrzeb dzieci i nienormowana godzinami lekcyjnymi.
Dyrektor zachęciła również rodziców do zwiedzania szkoły, która przygotowując się na przyjście maluchów m.in. wydzieliła miejsca do zabawy.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz