Zamknij

Kolej aglomeracyjna w Zagłębiu Miedziowym stała się faktem

08:49, 12.12.2019
Skomentuj

Klimatyzowanym Impulsem, wyposażonym w internet wi-fi i regulowane siedzenia, legniczanie od 15 grudnia będą mogli pojechać z Legnicy do Głogowa. Koleje Dolnośląskie uruchomią osiem kursów na starej – nowej trasie. Kursem specjalnym trasę „sprawdzili” szefowie dolnośląskiego przewoźnika, prezydenci Legnicy, Lubina i Głogowa, starości powiatów legnickiego i lubińskiego oraz dziennikarze.

Dokładnie 15 lat mieszkańcy Zagłębia Miedziowego musieli czekać na wznowienie połączenia kolejowego z Głogowem. Problemem było odcinek między Lubinem i Rudną Gwizdanów, który wymagał remontu. 15 grudnia będą mogli wsiąść do pociągu i pojechać. W nowym rozkładzie jazdy znajdzie się 14 par pociągów Kolei Dolnośląskich pomiędzy Legnicą i Lubinem i 8 par połączeń na trasie Legnica - Głogów. Podróż z Legnicy do Głogowa trwać będzie około godziny. Najkrótszy czas podróży na tej trasie wyniesie około 41 minut. Podczas przejazdu testowego, zadowolenia nie kryli gospodarze miast regionu, przedstawiciele Kolei Dolnośląskich i samorządu Dolnego Śląska.

- Chciałem podziękować PKP PLK za to, że udało się zmodernizować linię, a Kolejom Dolnośląskim, za to że udało się otworzyć połączenie między Legnicą, Lubinem i Głogowem. Dzięki temu połączyły się wszystkie miasta Zagłębia Miedziowego. Przedstawiciele miast i gmin Zagłębia od wieli lat zabiegali żeby droga kolejowa została zmodernizowana. Dziś jesteśmy w połowie drogi. Będziemy musieli powalczyć jeszcze o drugą nitkę łączącą Legnicę z Lubinem i Rudną Gwizdanów, tak aby stworzyć prawdziwe 21-wieczne połączenie kolejowe na tej trasie. Będziemy również walczyć o połączenie Lubin-Polkowice-Głogów, aby stworzyć w przyszłości prawdziwą kolej aglomeracyjną Zagłębia Miedziowego – powiedział Tymoteusz Myrda, członek zarządu województwa dolnośląskiego.

Wielka w tym zasługa włodarzy Legnicy i Lubina, którzy od 8 lat zabiegali o zrealizowanie tego projektu.

- Trzeba powiedzieć, że sprawiły to, nasz wysiłek zbiorowy i ciągłość działań na przestrzeni ostatnich lat, bo przecież nie stało się to w ciągu jednego roku. Dzięki tym działaniom, i wszystkim tym którzy brali w nich udział, zbudowaliśmy potencjał gospodarczy, który spaja i łączy ta linia. Zagłębie Miedziowe staje się dzięki temu bardzo konkurencyjne dla innych obszarów Dolnego Śląska – dodał Tadeusz Krzakowski, prezydent Legnicy.

- Myślę, że ważne jest to, iż projekt na który wspólnie pracowaliśmy przez ostatnie 8 lat, przede wszystkim z prezydentem Tadeuszem Krzakowskim, bo już w 2011 roku marzyło nam się połączenie kolejowe między Lubinem, Głogowem i Legnicą, został dziś zrealizowany. Cieszę się, że doczekaliśmy tego dnia, bo to ogromna satysfakcja, że projekt który jeszcze 8 lat temu malowany był na papierze i niewielu w niego wierzyło, dziś jest realizowany – uzupełnił Robert Raczyński, prezydent Lubina.

- Kilkanaście lat temu jeździłem pociągiem na tej trasie pociągiem do Wrocławia na studia. Dziś, po 15 latach połączenie jest przywracane na tej linii i bardzo się z tego cieszymy. Można powiedzieć, że druga aglomeracja na Dolnym Śląsk po Wrocławskiej, bo to prawie 400 tys. ludzi, otrzyma połączenie kolejowe – podsumował Damian Stawikowski, prezes Kolei Dolnośląskich.

- Dlaczego tak długo to trwało? Właścicielem torów, czyli odpowiedzialnym za ich remont, nie są Koleje Dolnośląskie, urząd marszałkowski ani samorządy miast, ale państwo polskie, w którego imieniu Polskie Linie Kolejowe ten remont,który trwał bardzo długo, wykonywały. Cieszmy się z tego, że stało się to faktem i od 15 grudnia nowoczesnymi pociągami Kolei Dolnośląskich przy prędkości 120 km/h będziemy mogli poruszać się po Zagłębiu Miedziowym dotrzeć nie tylko do miejscowości na terenie Dolnego Śląska. Równolegle ruszają linie PKP Intercity będziemy mogli podróżować od Świnoujścia poprzez Szczecin do Katowic, Krakowa, a nawet na kierunkach międzynarodowych do Berlina, Bratysławy, Budapesztu i Wiednia – dodał prezes Kolei Dolnośląskich.

[FOTORELACJA]16325[/FOTORELACJA]
(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(24)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale po co mamy jechać do Głogowa ? Przecież w naszej powiatowej Legnicy też jest Biedronka i Lidl.

08:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mniejsza o połączenia lokalne , ALE od 15 XII będu tu kursować pociągi do Berlina, Wiednia i Budapesztu , Przemyśla, Krakowa i Katowic, Bielska-Białej, Lublina, Szczecina i Świnoujścia. W sezonie do Kołobrzegu. Legnica wreszcie wróci na komunikacyjną mapę Polski.

09:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Super pomysł i szybka realizacja nic tylko pochwalić .Dobrze by było aby była dobra możliwość dojazdu pociągu do trasy w kierunku Poznania i dalej
Gdańsk , Olsztyn. Był by to duży skrót na tej trasie . Mówię o połączeniu do Leszna .
Nie wszystko w KD jest tak OK. Przykładem jest zachowanie "Pana Konduktora" bez munduru na trasie Lubań - Wrocław wyjazd z Lubania o 17.09.
A może był to przebieraniec który pobierał pieniądze za bilety. Jego stosunek do pasażerów to anty reklama KD. Czy tak to ma być ?

09:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zamiast udawać pawianów odkrywających Amerykę powinni doprowadzić do skazania złodziei którzy rozkradli i zniszczyli dawną kolej. Niektóre hieny dawnej reprywatyzacji do dzisiaj siedzą w Brukseli zamiast w celi. Dopóki tak nie będzie to nie mamy się z czego cieszyć!

09:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale bredzisz. Torowiska były już w takim stanie że nadzór techniczny nie pozwolił na eksploatację. Tory były b.zniszczone i wyeksploatowane przez pociągi z rudą do huty. A że nie było remontów i napraw od rozpoczęcia wytapiania miedzi, to musiało się tak skończyć.
Nie pisz bzdur.

11:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wraca normalność!

11:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To jest to, przywracanie lokalnych połączeń kolejowych, zlikwidowanych w latach dziewięćdziesiątych, bo ludzie zaczęli masowo przesiadać się do VW i beemek i jazda pociągiem do Lubina i Głogowa który w porywach jechał z szybkością 40 km/godz, zaczęła być obciachem, a linie lokalne likwidowano, wygaszano, zdewastowano i rozkradziono tak jak np z dw. północnego do Ścinawy przez Prochowice. Tylko teraz kolejny ruch powinien należeć do Pana Krzakowskiego, przede wszystkim zlikwidować ten bardach i pogorzelisko na Kartuskiej i zrobić te centrum przesiadkowe, żeby można było dojechać tam samochodem, lub Smart City MPK i na ten sam bilet parkingowy lub autobusowy pojechać pociągiem do Jawora, Głogowa, Lubina i Wrocławia, przy okazji zadaszone stanowiska dla busów i autobusów dalekobieżnych, jakiś market, Mc Donalds czy KFC lub coś w tym rodzaju, a to już jest sprawa prywatnego biznesu. Pewnie, jak stwierdzą kulturalni członkowie fan klubu Pana Krzakowskiego, durny wieśniak Biber znowu pisze jakieś niestworzone rzeczy, nie do ogarnięcia przez Ratusz.

11:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kiedy drużyny konduktorskie i maszyniści KD będą zarabiać średnio 7 tys zł miesięcznie ?
Opłaty za czynsz kosmicznie drogie, prąd, gaz, internet, abonament rtv, telefon drogie, chemiczna żywność bardzo droga. Nie wystarcza na podróże, dyskoteki, siłownie, kina a nawet by pójść do legnickiego teatru.

11:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szkoda że nie ma zakupu nowych pociągów, trasy się rozrastają ale nie ma czym po nich jeździć. Dodatkowo niektóre składy nie są ogrzewane lub nawet są klimatyzowane zimnym powietrzem. Ponad to zbliża się nowy rok a umów na legitymacje uprawniające do zniżki brak. Mógłby się ktoś postarać i zadbać o te drobiazgi.

11:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]To jest to, przywracanie lokalnych połączeń kolejowych, zlikwidowanych w latach dziewięćdziesiątych, bo ludzie zaczęli masowo przesiadać się do VW i beemek i jazda pociągiem do Lubina i Głogowa który w porywach jechał z szybkością 40 km/godz, zaczęła być obciachem, a linie lokalne likwidowano, wygaszano, zdewastowano i rozkradziono tak jak np z dw. północnego do Ścinawy przez Prochowice. Tylko teraz kolejny ruch powinien należeć do Pana Krzakowskiego, przede wszystkim zlikwidować ten bardach i pogorzelisko na Kartuskiej i zrobić te centrum przesiadkowe, żeby można było dojechać tam samochodem, lub Smart City MPK i na ten sam bilet parkingowy lub autobusowy pojechać pociągiem do Jawora, Głogowa, Lubina i Wrocławia, przy okazji zadaszone stanowiska dla busów i autobusów dalekobieżnych, jakiś market, Mc Donalds czy KFC lub coś w tym rodzaju, a to już jest sprawa prywatnego biznesu. Pewnie, jak stwierdzą kulturalni członkowie fan klubu Pana Krzakowskiego, durny wieśniak Biber znowu pisze jakieś niestworzone rzeczy, nie do ogarnięcia przez Ratusz.[/quote]

Masz rację , o centrum przesiadkowym mówi się min. od 20 lat, ale ciągle sie mówi a w takiej Świdnicy zrobili w 3 lata od pomysłu do uruchomienia. Legnica jest jedynym miastem tej wielkości które ma przy dworcu kolejowym puste pola i śmietnisko - nie tylko przy Kartuskiej ale także od strony Gliwickiej ( teren po Zakładach Mięsnych) aż sie prosi o : wjazdu autobusów Flixbus, Sindbad , lokalnych, busów i MPK ( przykład : stacja paliw przy Krzywej w godz. 23.00-1.00 ponad 50 autobusów plus dojazdowe tzw. połączenia antenowe na dalsze kursy) - do tego bar, wc, poczekalnia, przejście na dworzec kolejowy ( np. przejście podziemne jak na rotundzie w Kielcach). Ale to Legnica więc chwasty itd.

12:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Kiedy drużyny konduktorskie i maszyniści KD będą zarabiać średnio 7 tys zł miesięcznie ?
Opłaty za czynsz kosmicznie drogie, prąd, gaz, internet, abonament rtv, telefon drogie, chemiczna żywność bardzo droga. Nie wystarcza na podróże, dyskoteki, siłownie, kina a nawet by pójść do legnickiego teatru.[/quote]

Drużyny konduktorskie? Nigdy. Te darmozjady ruszają się z tkzw miejsca służbowego raz na godzinę a mają za niewiadomo kogo. Szczególnie laski są bardzo czepialskie i pretensjonalne , tylu wrednych suk w żadnej firmie nie widzialem. KD powinno z nich zrezygnować, wstawić automaty i kanarów.

12:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

ta kolej aglomeracyjna to trochę na wyrost, szczególnie bez włączenia w sieć kolejową Polkowic, a wieloletnie starania samorządowców Lubina i Legnicy, to jak mawiał ś.p. prof. Józef Tischner prawda, cała prawda i g,wno prawda, ale na zdjęciach i owszem urobieni po pachy i zadowoleni, teraz rąsia, klapa i kopa za rozwałkę dworca w Lubinie, bajzel i ciągłe zagrożenie na placach przy dworcu w Legnicy i wieloletnie nieróbstwo właśnie w sprawach komunikacji aglomeracyjnej po rozwiązaniu WPK kiedyś prowadzącego kursy 40, 45 i A , którą to lukę przewozową łatały busy z komfortem i bezpieczeństwem podróży rodem z krajów trzeciego świata.

12:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kolej aglomeracyjna to w wolnym tłumaczeniu Kolej międzymiastowa z przystankami na wioskach.
Wsiąść do pociągu i pojechać do lasu na grzyby. Innego celu podróży nie ma.

01:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Kiedy drużyny konduktorskie i maszyniści KD będą zarabiać średnio 7 tys zł miesięcznie ?
Opłaty za czynsz kosmicznie drogie, prąd, gaz, internet, abonament rtv, telefon drogie, chemiczna żywność bardzo droga. Nie wystarcza na podróże, dyskoteki, siłownie, kina a nawet by pójść do legnickiego teatru.[/quote]

Drużyny konduktorskie? Nigdy. Te darmozjady ruszają się z tkzw miejsca służbowego raz na godzinę a mają za niewiadomo kogo. Szczególnie laski są bardzo czepialskie i pretensjonalne , tylu wrednych suk w żadnej firmie nie widzialem. KD powinno z nich zrezygnować, wstawić automaty i kanarów.[/quote]

Wystarczy posiadać bilet i nie trzymać nóg na siedzisku obok. Proste ale zwykle Jaśnie Pan wie lepiej i robi wszystko by zaistnieć jako bohater pociągu.

01:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Od kiedy to w kolejach aglomeracyjnych czyli SKM-kach są drużyny konduktorskie, to jest normalne połączenie w ramach KD, a nie żadna kolej aglomeracyjna. W SKM-ce czy WKD-ce, kupuje się bilety w automatach na przystankach, w kiosku lub samym pojeździe, się kasuje w kasownikach i są ważne też w innych środkach komunikacji miejskiej, a cześć pasażerów posiada tzw. Karty Miejskie, które sobie ładują raz na miesiąc lub kwartał w automatach lub w punktach obsługi pasażerów. Do sprawdzania doraźnego czy ktoś nie jedzie za darmo są drużyny kanarów, a nie konduktorskie.

02:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="anonymus1"][quote="XXX"]To jest to, przywracanie lokalnych połączeń kolejowych, zlikwidowanych w latach dziewięćdziesiątych, bo ludzie zaczęli masowo przesiadać się do VW i beemek i jazda pociągiem do Lubina i Głogowa który w porywach jechał z szybkością 40 km/godz, zaczęła być obciachem, a linie lokalne likwidowano, wygaszano, zdewastowano i rozkradziono tak jak np z dw. północnego do Ścinawy przez Prochowice. Tylko teraz kolejny ruch powinien należeć do Pana Krzakowskiego, przede wszystkim zlikwidować ten bardach i pogorzelisko na Kartuskiej i zrobić te centrum przesiadkowe, żeby można było dojechać tam samochodem, lub Smart City MPK i na ten sam bilet parkingowy lub autobusowy pojechać pociągiem do Jawora, Głogowa, Lubina i Wrocławia, przy okazji zadaszone stanowiska dla busów i autobusów dalekobieżnych, jakiś market, Mc Donalds czy KFC lub coś w tym rodzaju, a to już jest sprawa prywatnego biznesu. Pewnie, jak stwierdzą kulturalni członkowie fan klubu Pana Krzakowskiego, durny wieśniak Biber znowu pisze jakieś niestworzone rzeczy, nie do ogarnięcia przez Ratusz.[/quote]

Masz rację , o centrum przesiadkowym mówi się min. od 20 lat, ale ciągle sie mówi a w takiej Świdnicy zrobili w 3 lata od pomysłu do uruchomienia. Legnica jest jedynym miastem tej wielkości które ma przy dworcu kolejowym puste pola i śmietnisko - nie tylko przy Kartuskiej ale także od strony Gliwickiej ( teren po Zakładach Mięsnych) aż sie prosi o : wjazdu autobusów Flixbus, Sindbad , lokalnych, busów i MPK ( przykład : stacja paliw przy Krzywej w godz. 23.00-1.00 ponad 50 autobusów plus dojazdowe tzw. połączenia antenowe na dalsze kursy) - do tego bar, wc, poczekalnia, przejście na dworzec kolejowy ( np. przejście podziemne jak na rotundzie w Kielcach). Ale to Legnica więc chwasty itd.[/quote]

Pan Krzakowski z tym centrum przesiadkowym robi podobnie jak mój szef w robocie, jak przyjdzie jakaś sprawa do rozgryzienia to mówi często "panowie to jeść nie woła, odłożyć na górną półkę i niech nabiera mocy rzędowej". W Legnicy też były zawsze ważniejsze sprawy, np. stadion na ekstraklasę, system ITS, rowerki, a centrum przesiadkowe jeść nie woła i jest luksus.

02:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Od kiedy to w kolejach aglomeracyjnych czyli SKM-kach są drużyny konduktorskie, to jest normalne połączenie w ramach KD, a nie żadna kolej aglomeracyjna. W SKM-ce czy WKD-ce, kupuje się bilety w automatach na przystankach, w kiosku lub samym pojeździe, się kasuje w kasownikach i są ważne też w innych środkach komunikacji miejskiej, a cześć pasażerów posiada tzw. Karty Miejskie, które sobie ładują raz na miesiąc lub kwartał w automatach lub w punktach obsługi pasażerów. Do sprawdzania doraźnego czy ktoś nie jedzie za darmo są drużyny kanarów, a nie konduktorskie.[/quote]

A U NAS SĄ DRUŻYNY KONDUKTORSKIE I NIKT TU NICZEGO NIE BĘDZIE ZMIENIAŁ zgodnie z zasadą "NIE MOŻNA I NIE DA RADY"

02:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przypomniałem sobie że nawet skromne centrum przesiadkowe od lat jest na stacji w Środzie Ślaskiej, ogrodzony teren samochody i rowery który zostawiają tam mieszkańcy miasta oraz okolic i pociągami jeżdżą do pracy czy szkoły do Wrocławia, a miasto prawie 100-tysięczne i taki wielki zapuszczony teren pod dworcem. Może to jest celowe i władze liczą na kasę od filmowców za wynajem tego bardachu, za kręcenie tam filmów wojennych, bo innego wytłumaczenia na to nie znajduję, a kasa, czy ktoś z Ratusza się orientuje co to jest prywatny kapitał?

03:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gdzie jest czarny z kropidłem ?

06:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ależ ty jestes pajac. Taki bolszewicki pajac

07:00, 12.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Kiedy drużyny konduktorskie i maszyniści KD będą zarabiać średnio 7 tys zł miesięcznie ?
Opłaty za czynsz kosmicznie drogie, prąd, gaz, internet, abonament rtv, telefon drogie, chemiczna żywność bardzo droga. Nie wystarcza na podróże, dyskoteki, siłownie, kina a nawet by pójść do legnickiego teatru.[/quote]

Drużyny konduktorskie? Nigdy. Te darmozjady ruszają się z tkzw miejsca służbowego raz na godzinę a mają za niewiadomo kogo. Szczególnie laski są bardzo czepialskie i pretensjonalne , tylu wrednych suk w żadnej firmie nie widzialem. KD powinno z nich zrezygnować, wstawić automaty i kanarów.[/quote]

Wystarczy posiadać bilet i nie trzymać nóg na siedzisku obok. Proste ale zwykle Jaśnie Pan wie lepiej i robi wszystko by zaistnieć jako bohater pociągu.[/quote]

Jedna pani tłumaczyła koleżance przy ludziach w pociągu: choć do nas, czasem tu gwizdniesz, ludzie sami mają przyjść po bilet, tu się prawie nic nie robi. Dość tego darmozjadztwa. Nowa władza to widzi i obiecuje zrobić porządek.

11:00, 13.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko do Głogowa? Dlaczego nie do Leszna? Tam by można się przesiadać do dalekobieżnych połączeń typu: Poznań, Bydgoszcz, Gdańsk itp

10:00, 16.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gdyby to przedluzyc do Jawora, to mozna by bylo wsiadac/wysiadac na stacji Piekary. Przy torach do Zlotoryi tez chyba jest miejsce na przystanek. Ale dobry poczatek juz jest. Ciesze sie.

05:00, 10.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

O to wlasnie chodzi, ze razem mamy ok. 400 tysiecy mieszkancow. To jest impuls dla rozwoju rynku pracy, dla rynku uslug, dla rozrywki i kultury. Jak twoj ulubiony kabaret bedzie wystepowal w Glogowie to wsiadziesz i pojedziesz. Nawet jak wypijesz drinka to koleja wrocisz spokojnie i bezpiecznie. A glogowianie przyjada na koncert w Legnicy. I to samo. Teraz mozemy mowic o konurbacji. Brawo samorzadowcy.

[quote="Gość"]Ale po co mamy jechać do Głogowa ? Przecież w naszej powiatowej Legnicy też jest Biedronka i Lidl.[/quote]

05:00, 10.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 684 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%