Zamknij
Ważne

Nowa sieć sklepów wkracza do Polski. Pierwszy lokal już w sierpniu

Źródło: businessinsider.com / eska.pl 16:00, 24.07.2025
Skomentuj Fot. Shwangtianyuan, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons Fot. Shwangtianyuan, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Po kilku latach przerwy marka, która podbiła serca kolekcjonerów w Azji i na świecie, ponownie wchodzi na polski rynek. Startuje w Warszawie – z nietypową ofertą i głośnym otwarciem.

MINISO, sieć znana z designerskich gadżetów i popularnych blind boxów, powraca do Polski po kilkuletniej nieobecności. Marka była już obecna w kraju w 2018 roku – wtedy uruchomiła kilka sklepów w Warszawie i planowała ekspansję na skalę ogólnopolską. Pandemia koronawirusa pokrzyżowała jednak plany – placówki zostały zamknięte, a projekt wstrzymano.

Teraz firma ogłasza wielki powrót i zapowiada, że tym razem podejdzie do tematu zupełnie inaczej.

Pierwszy sklep w Złotych Tarasach

Już 1 sierpnia w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy otwarty zostanie pierwszy nowy lokal MINISO w Polsce. Na 70 metrach kwadratowych pojawi się oferta skierowana głównie do kolekcjonerów i fanów popkultury: od winylowych pluszaków po figurki inspirowane kultowymi franczyzami.

Na półkach znajdą się m.in. serie związane z Disneyem, Harrym Potterem czy Sanrio. Charakterystycznym elementem sklepu ma być wielka figurka Stitcha w witrynie i futurystyczny wystrój wnętrza, który już przyciąga uwagę przechodniów.

Kolejny sklep wkrótce

W planach jest także kolejna lokalizacja w Złotych Tarasach – tym razem dużo większa, o powierzchni 1000 m², gdzie oferta ma objąć pełen asortyment lifestyle’owy: od akcesoriów do domu po modę i zabawki.

Globalna marka, lokalne ambicje

MINISO to międzynarodowy gigant wywodzący się z Chin i Japonii, posiadający dziś ponad 7700 sklepów w 110 krajach. W Europie sieć dynamicznie zwiększa liczbę lokalizacji, a Polska ma stać się jednym z kluczowych rynków w regionie.

W pierwszym kwartale 2025 roku przychody firmy wzrosły o prawie 19 proc., osiągając 610 mln dolarów. Marka liczy, że podobny sukces uda się powtórzyć także nad Wisłą – szczególnie wśród młodych klientów, poszukujących nietypowych gadżetów i kolekcjonerskich nowości.

(Źródło: businessinsider.com / eska.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%