Zamknij

Najważniejsze funkcje Microsoft Dynamics 365

11:10, 22.12.2022
Skomentuj

Oprogramowanie Microsoft Dynamics 365 to jedno z najważniejszych rozwiązań z perspektywy zarówno dużych firm, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Pozwala na znacznie skuteczniejsze zarządzanie biznesem. Microsoft Dynamics 365 obejmuje szereg nowoczesnych narzędzi, mających wpływ na optymalizację i automatyzację pracy. Jakie są jego najważniejsze funkcje i co jeszcze warto na ten temat wiedzieć?

Microsoft Dynamics 365 do zarządzania firmą  

Microsoft Dynamics 365 to nowoczesne oprogramowanie, które służy do zarządzania firmą. W zależności od potrzeb możemy wybrać licencję z planu podstawowego lub rozszerzonego. Wszystko po to, by praca stała się bardziej automatyczna, szybsza, elastyczniejsza i przede wszystkim — łatwiejsza. Dzięki Microsoft Dynamics 365 możemy zarządzać zarówno finansami, jak i projektami i raportami. Znajdziemy tu także mnóstwo narzędzi, służących do optymalizacji działań biznesowych w formie online. 

Wykorzystanie Microsoft Dynamics 365 w swojej firmie wpływa na wydajność pracy oraz na szybsze realizowanie wyznaczonych celów. Dostępne moduły działają zarówno w formie pakietów, jak i osobno. Po zakupie usługi można je ze sobą dowolnie łączyć zależnie od indywidualnych potrzeb. 

Jakie funkcje znajdziemy w Microsoft Dynamics 365?

Microsoft Dynamics 365 oferuje przede wszystkim możliwość automatyzacji pracy oraz precyzyjnej analizy danych, które można później udostępniać. Co więcej, obsługiwanie zawartych w oprogramowaniu narzędzi nie wymaga specjalistycznej wiedzy — interfejs jest czytelny i przejrzysty. W rezultacie nie jest tutaj konieczne inwestowanie w dodatkowe szkolenia — wystarczy odrobina cierpliwości i skupienia.

Microsoft Dynamics 365 oferuje funkcje dotyczące sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania projektami i procesami biznesowymi, a także szereg narzędzi służących do współpracy pomiędzy pracownikami czy nawet tworzenia specjalistycznych aplikacji (przy wykorzystaniu Microsoft Power Apps).

Funkcja sprzedaży

W Microsoft Dynamics 365 znajdziemy w pełni zautomatyzowane funkcje sprzedażowe obejmujące analizę danych i sporządzanie raportów. Oznacza to, że możemy opracowywać skuteczne strategie handlowe, ustalając priorytety i bieżące cele. 

Obsługa klienta 

Oprogramowanie Microsoft Dynamics 365 pozwala też na kompleksową obsługę klienta. W systemie możemy gromadzić dane dotyczące konsumentów (ich preferencje, profile zawodowe, dane sprzedażowe), a następnie je udostępniać. Umożliwia to klientom błyskawicznie znalezienie niezbędnych informacji na temat oferty firmy, co wpływa pozytywnie na budowanie pozytywnego wizerunku. Moduł ten pozwala też przypisywać zadania, zbierać podpisy, raporty czy wysyłać inne informacje w czasie rzeczywistym.  

Zarządzanie projektami i procesy 

W Microsoft Dynamics 365 znajdziemy również moduły pozwalające zarządzać projektami przy zarządzaniu licznymi procesami. Mowa przede wszystkim o ustalaniu priorytetów, przypisywaniu zadań, budowaniu relacji z klientem czy monitorowaniu działań konkurencji. Moduł Procesy daje dostęp do narzędzi, które wykorzystywane być mogą w sprzedaży i handlu, finansach czy budowaniu łańcucha dostaw. 

Więcej znajdziesz na: https://xplusglobal.com/pl/

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%