Zamknij

Na ulicy Artyleryjskiej powstało największe graffiti w Legnicy

23:31, 02.11.2018
Skomentuj

Niezwykłe graffiti powstało na ogrodzeniu okalającym najnowszą inwestycję Modernbudu przy ulicy Artyleryjskiej. W jego malowaniu udział wzięli legniccy grafficiarze i dzieci z Domu Dziecka w Golance Dolnej.

Modernbud realizuje swoją kolejną inwestycję. Tym razem jest to kompleks pod nazwą „Moderno”, który powstaje w miejscu dawnego basenu przy ulicy Artyleryjskiej. Teren okala potężny mur, który do dzisiaj szpecił ulicę. Od soboty zdobi go piękne graffiti, które jest dziełem grupy grafficiarzy i dzieci z Domu Dzieka w Golance Dolnej.

- Malowanie też jest nieodłącznym elementem budowania. Wprawdzie jest etapem końcowym, tym razem postanowiliśmy to zrobić na samym początku naszej kolejnej inwestycji. Postanowiliśmy zacząć od pomalowania muru – mówi Zbigniew Baran, prezes Modernbudu.

- To jest nasza inwestycja na trzydziestolecie, nazwaliśmy ją „Moderno”, od nazwy firmy. Chcieliśmy jakąś cząstkę, mały ślad, pozostawić w jej nazwie żeby w jakiś sposób uczcić jubileusz.

Moderno to budynek wielorodzinny, w którym znajdzie się 110 mieszkań i tyle samo miejsc parkingowych na podziemnym parkingu. Inwestycja zakończyć się ma w 2020 roku. Zanim jednak się to stanie, teren budowy ogrodzony jest murem, który w sobotę zmienił swoje oblicze. Kiedy budowa się zakończy mur zniknie.

- Dla dzieci to wspaniała zabawa, uczą się techniki graffiti od specjalistów, którzy także się włączyli do naszej inicjatywy i w profesjonalny sposób tworzą swoje dzieło – dodaje prezes Modernbudu.

Na graffiti królują geometryczne wzory w barwach głównie czerni, złota i czerwieni. Praca grafficiarzy i dzieci już wzbudza emocje i zachwyt legniczan. Spacerowicze zatrzymują się i podziwiają kilkudziesięciometrowe dzieło. 

Modernbud to firma z trzydziestoletnim stażem. Jak mówi prezes Zbigniew Baran, „swoją ręką” dotknęła właściwie każdej części Legnicy. W ciągu trzech dekad zrealizowała około trzystu inwestycji na terenie miasta. W ostatnich latach były to Osiedle Sudeckie, Mpoint i Osiedle w Alejach. Teraz „swoją ręką”, a właściwie artystów, dotknęła także ogrodzenia dzielącego plac budowy z resztą miasta.[FOTORELACJA]14921[/FOTORELACJA]

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(90)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten mur to teraz szpeci, wcześniej był ładny i estetyczny. No ale cóż... Syf przykrywa się syfem

09:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Widać że Legnicy zrobiła jeden krok by upodobnić się do Paryża ( to takie miasteczko we Francji )

09:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jastrząb"]Ten mur to teraz szpeci, wcześniej był ładny i estetyczny. No ale cóż... Syf przykrywa się syfem[/quote]

Syf to masz w glowie

10:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zapuszczony i zrujnowany miejski basen najlepiej sprzedać deweloperowi. Później elektoratowi obiecać basen odkryty w innym miejscu. Najlepiej nazwać go szumnie i światowo: Legnicki Park Wodny Aquafun. Nie ma kasy na basen, to powie się, że SAG weźmie kredyt. Niech konkurencja rzuci się jak pies na kość, więc nie będzie pytać dlaczego kolejny 30 mln zł kredytu ma brać SAG. A tymczasem mur basenu straszy. Na dobry początek zorganizuje konkurs bohomazów, by nikt nie zwracał na efekty wyjątkowej gospodarności prezydenta znajdujące się po drugiej stronie płotu. Dlaczego deweloper ratuje prezydenta w taki sposób. To już jest wielka tajemnica gabinetu z gdańskimi meblami. Może hasło BOŻENA jest kluczykiem do tej zagadki.

10:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten mur nie dlugo runie. Mysla ze jak sie go pomaluje i zlikwiduje pekniecia to pomoze? Jeszcze nie szczescie z tego bedzie jak kogos przygniecie.

10:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tym sposobem basen został oddany do użytku. Jednak prekursorem tej metody przeprowadzania remontów jest właściciel Dresdner Banku. Podobnie jak przy basenie wystarczy czymś przykryć ruinę i powiedzieć, że za dwa lata przystąpimy do remontu. Niech ruina stojąca od 30 lat nie zachęca mieszkańców do stawiania pytań Krzakowskiemu Staroście Legnickiego, co robi jego nadzór budowlany, kiedy spadające odłamki tynku zagrażają przechodniom. Najwyższy czas aby tą nowatorską metodę prowadzenia remontów prezydent zastosował do miejskich włości takich jak Teatr Letni, kino Ognisko, WDK. Do niszczejących kamienic można zastosować metodę remontu wypróbowaną przy Kartuskiej, gdzie na miejscu całej pierzei kamienic powstał plac zabaw. Tą metodę można twórczo rozwinąć zalecając ją właścicielom browaru. spalonej stolarni czy zrujnowanej mleczarni by swoje ruiny też przykryli jakimiś szmatami albo urządzili konkurs graffitti.

10:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Może ten przyszły nowy już bezpartyjny i niezalezny prezydent miasta zrobi wam wreszcie ten obiecany aquapark na miarę tego miasta, bo ten jeszcze obecny polityk SLD, absolwent AWF, miał jakieś obrzydzenie do basenów i pływania.

10:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Aaa"][quote="Jastrząb"]Ten mur to teraz szpeci, wcześniej był ładny i estetyczny. No ale cóż... Syf przykrywa się syfem[/quote]

Syf to masz w glowie[/quote]

Jeśli uważasz że to "coś" jest teraz estetyczne to gratuluję gustu. Graffiti i inne bohomazy to oznaka brudu i upadku społecznego. Taka osiedlowa desperacja, tylko pod tym murem brakuje jakiegoś pijaczka lub ćpuna....

10:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Paskudne graffiti. Nie wpisuje się w ulicę jeszcze bardziej ja szpeci.

10:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Znam dobrze ten basen, taki kameralny, nie to co kabewiak i nie jestem pewny czy to p. Krzakowski go zniszczył, przepraszam, wygasil i do kiedy on był czynny?

10:00, 27.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W taki oto sposób kolejny fragment historycznej Legnicy Krzakowski wysłał na śmietnik. W filmie ALTERNATYWY był taki dialog. Stoją pochyleni nad makietą osiedla sekretarz partii. prezes spółdzielni i projektant. Sekretarz wskazuje miejsce i mówi: tutaj postawimy wieżowiec. Ależ towarzyszu sekretarzu tutaj jest jezioro odzywa się prezes spółdzielni. To jezioro przeniesiemy tutaj - sekretarz wskazuje nową lokalizację dla jeziora. Ależ towarzyszu sekretarzu tutaj jest las. To las wytnie się - odpowiada sekretarz. Tak samo jest z miejskim basenem. Tu gdzie jest basen będzie blok postanowił prezydent, a basen wybudujemy w parku. Drzewa przeszkadzają? to się wytnie. Tak jak przy budowie nowego mostu, a właściwie nowej kładki przez Kaczawę.

12:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Tym sposobem basen został oddany do użytku. Jednak prekursorem tej metody przeprowadzania remontów jest właściciel Dresdner Banku. Podobnie jak przy basenie wystarczy czymś przykryć ruinę i powiedzieć, że za dwa lata przystąpimy do remontu. Niech ruina stojąca od 30 lat nie zachęca mieszkańców do stawiania pytań Krzakowskiemu Staroście Legnickiego, co robi jego nadzór budowlany, kiedy spadające odłamki tynku zagrażają przechodniom. Najwyższy czas aby tą nowatorską metodę prowadzenia remontów prezydent zastosował do miejskich włości takich jak Teatr Letni, kino Ognisko, WDK. Do niszczejących kamienic można zastosować metodę remontu wypróbowaną przy Kartuskiej, gdzie na miejscu całej pierzei kamienic powstał plac zabaw. Tą metodę można twórczo rozwinąć zalecając ją właścicielom browaru. spalonej stolarni czy zrujnowanej mleczarni by swoje ruiny też przykryli jakimiś szmatami albo urządzili konkurs graffitti.[/quote]

Szmatami nie zasłoni się dziur w legnickich ulicach.

12:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Teraz wszyscy się żalicie a w wyborach poparliście wuwfiste i jego marnych radnych pytam się co dla tej części miasta zrobiła pichla czy Cichoń co że dostali tyle głosów?. Można było odmienić i oczyścić nasze miasto idąc na wybory i glosujac na nowych radnych nie z kółka wzajemnej adoracji pod wezwaniem t. Krzak a tak to kiła i mogiła na kolejne 5 lat patologi i meneli na każdym kroku.

07:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jastrząb"][quote="Aaa"][quote="Jastrząb"]Ten mur to teraz szpeci, wcześniej był ładny i estetyczny. No ale cóż... Syf przykrywa się syfem[/quote]

Syf to masz w glowie[/quote]

Jeśli uważasz że to "coś" jest teraz estetyczne to gratuluję gustu. Graffiti i inne bohomazy to oznaka brudu i upadku społecznego. Taka osiedlowa desperacja, tylko pod tym murem brakuje jakiegoś pijaczka lub ćpuna....[/quote]
Graffiti i inne bohomazy.... Ciekawe co na to BANKSY? Miesiąc temu sprzedał swój bohomaz za 1,3mln funtów.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jastrząb"]Ten mur to teraz szpeci, wcześniej był ładny i estetyczny. No ale cóż... Syf przykrywa się syfem[/quote]

Czemu żalicie się? Żyjcie w tym albo jeszcze gorszym syfie kolejne 5 lat. Sami tego chcieliście. Widziały gały kogo wybierały.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Skandal. Biedne dzieci wykorzystywać do pudrowania nieudolności OSiR i ruiny miejskiej, zdaje się sprzedanej za psie pieniądze. Niech Ci bezmyslni organizatorzy cieszą się, że mur nikomu nie zwalił się na głowę.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przestańcie ten jad lać!!! Nie macie pojęcia o sztuce tego rodzaju. Brak słów !!! Bardzo fajna inicjatywa!!! BRAWO !!!

10:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Jastrząb"]Ten mur to teraz szpeci, wcześniej był ładny i estetyczny. No ale cóż... Syf przykrywa się syfem[/quote]

Czemu żalicie się? Żyjcie w tym albo jeszcze gorszym syfie kolejne 5 lat. Sami tego chcieliście. Widziały gały kogo wybierały.[/quote]

NIE PRAWDA - NOWI RADNI JUŻ KOLEJNY DZIEŃ PRACOWALI NA RZECZ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI. CZY WY NIE WIDZICIE WIELKICH ZMIAN OD KILKU DNI ?

10:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Stefan"]Przestańcie ten jad lać!!! Nie macie pojęcia o sztuce tego rodzaju. Brak słów !!! Bardzo fajna inicjatywa!!! BRAWO !!![/quote]

Jak te malunki zobaczy konserwator zabytków to dopiero będzie się działo. Przecież to jest zabytkowy mur.

10:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Jastrząb"]Ten mur to teraz szpeci, wcześniej był ładny i estetyczny. No ale cóż... Syf przykrywa się syfem[/quote]

Czemu żalicie się? Żyjcie w tym albo jeszcze gorszym syfie kolejne 5 lat. Sami tego chcieliście. Widziały gały kogo wybierały.[/quote]

NIE POMOŻE WYLEWANIE POMYJ NA OBECNEGO PREZYDENTA - 4 LISTOPADA WASZ CIEŃKOSZ NAZWANY "NOWYM PREZYDENTEM" ODEJDZIE DO LAMUSA.
LEGNICZANIE WYBIORĄ NA 5 KADENCJĘ NAJLEPSZEGO PREZYDENTA PO 1990 ROKU - TADEUSZA KRZAKOWSKIEGO.

10:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pamiętam jak chodziło się w wakacje na ten basen,zawsze było tam sporo ludzi,boisko do siatkówki no i można było u ratowników zrobić kartę plywacką na lekcjach wf po prostu bylo super jak na tamte czasy a co jest dzisiaj !? nic tylko mozna współczuć młodzieży że prezydent notabene z wykształcenia nauczyciel Wf doprowadził do zrujnowania do reszty tego terenu.Widać młodzieży dzisiaj nic sie nie należy a kąpać niech sobie idą nad kaczawe.Wstyd Panie prezydencie.

10:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie widzę podpisu TEKST SPONSOROWANY. Może wtedy byłoby wiadomo, kto durnie wydaje kasę, czy Urząd Miasta lukruje swoje próchno, czy nabywca chce pochwalić się swoim nowym nabytkiem.

11:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Stefan"]Przestańcie ten jad lać!!! Nie macie pojęcia o sztuce tego rodzaju. Brak słów !!! Bardzo fajna inicjatywa!!! BRAWO !!![/quote]

Jak te malunki zobaczy konserwator zabytków to dopiero będzie się działo. Przecież to jest zabytkowy mur.[/quote]

Konserwator od konserwowania starego układu w ratuszu, he, he, hee. Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy.

11:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mamy juz w miescie poklosie braku basenów krytych, porządnych sal gimnastycznych, siłowni plenerowych, a lekcje wuefu odbywają się w lasku złotoryjskim między spruchnialymi drzewami i skończyło się to tragedia. Dalej słuchajcie wielbicieli Krzakowskiego, że Legnica to małe miasto i porzadny kryty basen jest zbyt kosztownym zbytkiem, a na koniec powiedzą, spadaj stąd dziadu. Nie wiem czy zabite dechami jest jeszcze b. kino Ognisko, jezeli tak to tez należy je pokryć graffiti aby goście z hotelu z naprzeciwka mieli ładny widok.

12:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Stefan"]Przestańcie ten jad lać!!! Nie macie pojęcia o sztuce tego rodzaju. Brak słów !!! Bardzo fajna inicjatywa!!! BRAWO !!![/quote]

Jak te malunki zobaczy konserwator zabytków to dopiero będzie się działo. Przecież to jest zabytkowy mur.[/quote]

Konserwator od konserwowania starego układu w ratuszu, he, he, hee. Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy.[/quote]


"...Nie macie pojęcia o sztuce tego rodzaju. Brak słów"

jeśli to takie fajne to niech pomalują RATUSZ i np schody na Placu Słowiańskim

12:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Magda"]Paskudne graffiti. Nie wpisuje się w ulicę jeszcze bardziej ja szpeci.[/quote]
A Krzakowski nie był na uroczystej prezentacji?

12:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Mamy juz w miescie poklosie braku basenów krytych, porządnych sal gimnastycznych, siłowni plenerowych, a lekcje wuefu odbywają się w lasku złotoryjskim między spruchnialymi drzewami i skończyło się to tragedia. Dalej słuchajcie wielbicieli Krzakowskiego, że Legnica to małe miasto i porzadny kryty basen jest zbyt kosztownym zbytkiem, a na koniec powiedzą, spadaj stąd dziadu. Nie wiem czy zabite dechami jest jeszcze b. kino Ognisko, jezeli tak to tez należy je pokryć graffiti aby goście z hotelu z naprzeciwka mieli ładny widok.[/quote]

Nawet za tzw komuny w lasku rządzący utworzyli ścieżkę zdrowia,były co kilkanaście metrów punkty do ćwiczeń i nikomu nie spadały spróchniałe drzewa na głowę a dzisiaj każdy widzi.Wielka szkoda te miasto jak ten lasek jedno dziadostwo.

12:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Mamy juz w miescie poklosie braku basenów krytych, porządnych sal gimnastycznych, siłowni plenerowych, a lekcje wuefu odbywają się w lasku złotoryjskim między spruchnialymi drzewami i skończyło się to tragedia. Dalej słuchajcie wielbicieli Krzakowskiego, że Legnica to małe miasto i porzadny kryty basen jest zbyt kosztownym zbytkiem, a na koniec powiedzą, spadaj stąd dziadu. Nie wiem czy zabite dechami jest jeszcze b. kino Ognisko, jezeli tak to tez należy je pokryć graffiti aby goście z hotelu z naprzeciwka mieli ładny widok.[/quote]

Nawet za tzw komuny w lasku rządzący utworzyli ścieżkę zdrowia,były co kilkanaście metrów punkty do ćwiczeń i nikomu nie spadały spróchniałe drzewa na głowę a dzisiaj każdy widzi.Wielka szkoda te miasto jak ten lasek jedno dziadostwo.[/quote]

Tak zgadza się po prawej stronie jadąc do huty. Mało tego był nawet tor saneczkowy, a sam lasek to dawne wyrobiska po kopalni gliny. Teren pofaldowany, górki wąwozy, doskonale miejsce na rekreację, lepszy niż spacerowanie z kijkami po kosteczke w parku miejskim.

01:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Jastrząb"]Ten mur to teraz szpeci, wcześniej był ładny i estetyczny. No ale cóż... Syf przykrywa się syfem[/quote]

Czemu żalicie się? Żyjcie w tym albo jeszcze gorszym syfie kolejne 5 lat. Sami tego chcieliście. Widziały gały kogo wybierały.[/quote]

NIE POMOŻE WYLEWANIE POMYJ NA OBECNEGO PREZYDENTA - 4 LISTOPADA WASZ CIEŃKOSZ NAZWANY "NOWYM PREZYDENTEM" ODEJDZIE DO LAMUSA.
LEGNICZANIE WYBIORĄ NA 5 KADENCJĘ NAJLEPSZEGO PREZYDENTA PO 1990 ROKU - TADEUSZA KRZAKOWSKIEGO.[/quote]

Taaak? Bardzo chcesz mieć całe miasto w graffitti. Basen i Teatr Letni to dopiero początek.

02:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.

02:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Interesujące wyznanie prezesa, że jego firma „swoją ręką” dotknęła właściwie każdej części Legnicy. W ciągu trzech dekad zrealizowała około trzystu inwestycji na terenie miasta. Przypuszczam, że do kasy miejskiej popłynęła szerokim strumieniem gotówka związana z dotykaniem części miasta. Chyba, że mylę się.

02:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jeżeli Pan Krzakowski chce się bawić w taką sztukę artystyczna to niech zobaczy mural i graffiti wykonany w 100 lecie niepodległości, w Legionowie, to taka bogata wiocha w aglomeracji warszawskiej, przez młodych profesjonalnych artystów za darmo. Zwoza tam teraz autokarami całe wycieczki, głównie szkolne i wątpię że to na Artyleryjskiej zainteresuje jakiś turystów. Można coś jednak zrobic ciekawego w miescie bez nakładów, przetargów i pozyczek banksterskich. To co zrobiono na wygaszonym basenie to jest na poziomie kibiców Miedzi, którzy ta sztukę uprawiają już od lat, głównie na starych kamienicach.

02:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zwykła przykrywka dla zrujnowanego i zlikwidowanego basenu miejskiego, który przez dziesiątki lat służył mieszkańcom. Taką gospodarką powinien zająć się prokurator.

02:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy czarny pochlapal ?

03:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak proponowałem budowę aquaparku i centum wypoczynkowego, gdzie w normalnych miastach odbywają się lekcje wuefu w cywilizowanych warunkach, to stare zgredy z fan klubu wielbicieli Krzakowskiego obrzucali mnie stekiem wyzwisk. Co mają teraz do powiedzenia mieszkancom Legnicy, dalej będą się odbywac lekcje wuefu na dziko w plenerze? Najlepiej jest pewnie zapedzic młodzież szkolna do kościołów i sal komputerowych dla ich bezpieczenstwa.

03:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Chcą basenów a później słychać wycie, że podwyższają opłaty. Muszą sobie to odbić idąc do biedronki kupując wszystko (nie)świeże za półdarmo z ciężarówki jadącej wprost z portugalii.

03:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nawet się nie dziwię że ludzi nie będzie stac na baseny, przy jednych z najniższych zarobkach w kraju. Lecz są w kraju miasta, nawet mniejsze od Legnicy, w których ludzi stać na baseny i dobre zakupy, niekoniecznie w Biedronce.


.

04:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Nawet się nie dziwię że ludzi nie będzie stac na baseny, przy jednych z najniższych zarobkach w kraju. Lecz są w kraju miasta, nawet mniejsze od Legnicy, w których ludzi stać na baseny i dobre zakupy, niekoniecznie w Biedronce.


.[/quote]

Czy Ty widzisz co ludzie robią? Jak nie stać? Buty z dadidasa czy najke kosztują 2zł?, że ludzie chętnie to kupują nie patrząc na cenę? Nawet już ich nogi bolą bo nie chcą lub nie są w stanie chodzić, jeżdżą na wymyślnym smart coś tam coś tam. To też tanie nie jest. Wykosztują się na zachodni bad.ziew połowę wypłaty, poźniej chodzą po marketach szukając taniego śmieciowego żarcia. Żal im pojechać na rynek lub na wieś do rolnika i zapłacić mu po 2zł za marchewkę.
Jak tu ma się cokolwiek utrzymać polskiego, gdy rodacy wypięli się na siebie i przyjmują wszystko przywiezione z zachodu jak dar niebios.
Polacy nie robią butów, nie szyją ubrań, nie sadzą warzyw na polu, nie hodują zwierząt? Jak tak można postępować?

04:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Czy czarny pochlapal ?[/quote]
Bez chlapania nie można odebrać

04:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.[/quote]
racja. pożegnamy go za tydzień.

04:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.[/quote]
racja. pożegnamy go za tydzień.[/quote]

Za tydzień Krzakowski będzie otwierał szampana a wasz cieńkosz pójdzie w kąt ocierać łzy.

06:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Na zdjeciach widzimy bardzo niebezpieczny chodnik dla pieszych. Przecież dziecko a nawet matka może sie na nim potknąć i wywrócić

06:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Popatrzcie jak było pięknie bez tych malunków https://www.google.pl/maps/@51.2021091, ... 312!8i6656

06:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

teraz te malowidła przysłoniły piastowską Legnicę https://www.google.pl/maps/@51.2019987, ... 312!8i6656

może na tym zdjęciu są dzisiejsi kierownicy ? https://polska-org.pl/840829,foto.html?idEntity=591876

06:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.[/quote]
racja. pożegnamy go za tydzień.[/quote]

I NIC TEGO NIE ZMIENI

07:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Mamy juz w miescie poklosie braku basenów krytych, porządnych sal gimnastycznych, siłowni plenerowych, a lekcje wuefu odbywają się w lasku złotoryjskim między spruchnialymi drzewami i skończyło się to tragedia. Dalej słuchajcie wielbicieli Krzakowskiego, że Legnica to małe miasto i porzadny kryty basen jest zbyt kosztownym zbytkiem, a na koniec powiedzą, spadaj stąd dziadu. Nie wiem czy zabite dechami jest jeszcze b. kino Ognisko, jezeli tak to tez należy je pokryć graffiti aby goście z hotelu z naprzeciwka mieli ładny widok.[/quote]

Nawet za tzw komuny w lasku rządzący utworzyli ścieżkę zdrowia,były co kilkanaście metrów punkty do ćwiczeń i nikomu nie spadały spróchniałe drzewa na głowę a dzisiaj każdy widzi.Wielka szkoda te miasto jak ten lasek jedno dziadostwo.[/quote]
Tak , tak masz rację komuna urządziła ścieżkę a pseudo mieszkańcy to rozwalili...nic wam nigdy nie pasuje, wszystko jest " be". Wspominacie dawne czasy kiedy nic nie było i cieszyliście się z każdego dnia , a to baseny a to kino....A teraz łby w necie i hejka na Prezydenta......NARZEKACZE....

07:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.[/quote]
racja. pożegnamy go za tydzień.[/quote]

I NIC TEGO NIE ZMIENI[/quote]

Bez problemu wygra Pan Jarosław Rabczenko!

07:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jas"][quote="Gość"][quote="XXX"]Mamy juz w miescie poklosie braku basenów krytych, porządnych sal gimnastycznych, siłowni plenerowych, a lekcje wuefu odbywają się w lasku złotoryjskim między spruchnialymi drzewami i skończyło się to tragedia. Dalej słuchajcie wielbicieli Krzakowskiego, że Legnica to małe miasto i porzadny kryty basen jest zbyt kosztownym zbytkiem, a na koniec powiedzą, spadaj stąd dziadu. Nie wiem czy zabite dechami jest jeszcze b. kino Ognisko, jezeli tak to tez należy je pokryć graffiti aby goście z hotelu z naprzeciwka mieli ładny widok.[/quote]

Nawet za tzw komuny w lasku rządzący utworzyli ścieżkę zdrowia,były co kilkanaście metrów punkty do ćwiczeń i nikomu nie spadały spróchniałe drzewa na głowę a dzisiaj każdy widzi.Wielka szkoda te miasto jak ten lasek jedno dziadostwo.[/quote]
Tak , tak masz rację komuna urządziła ścieżkę a pseudo mieszkańcy to rozwalili...nic wam nigdy nie pasuje, wszystko jest " be". Wspominacie dawne czasy kiedy nic nie było i cieszyliście się z każdego dnia , a to baseny a to kino....A teraz łby w necie i hejka na Prezydenta......NARZEKACZE....[/quote]

Wystarczylo zostawić to co zbudowali Niemcy, oczywiście nie z winy Krzakowskiego nie ma już tramwajów na ulicach, prawdziwej Starówki i parku z Mlynowka, oraz kina Bałtyk. Lecz za Krzakowskiego wygaszono i zburzono Kolejerza, a Ognisko, Spozywczak, kasyno na Bielanskiej to ruina, po mleczarni kupa gruzu, bo władze nie potrafią nawet wyegzekwować aby wywiesc ten gruz, zamiast obiecanego nowego dworca autobusowego, biedronka, Manhattan na NMP, wygaszony, b. dworzec towarowy na Kartuskiej bardach. To jest to co pamiętam i nie wiem tylko co jeszcze i to się nazywa racjonalne gospodarowanie mieniem miejskim.

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.[/quote]
racja. pożegnamy go za tydzień.[/quote]

Za tydzień Krzakowski będzie otwierał szampana a wasz cieńkosz pójdzie w kąt ocierać łzy.[/quote]

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.[/quote]
racja. pożegnamy go za tydzień.[/quote]

I NIC TEGO NIE ZMIENI[/quote]

Bez problemu wygra Pan Jarosław Rabczenko![/quote]

CHYBA NA CYMBAŁACH - hahahahaha

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

tam byl basen, do lat 90 dzialal, potem zostal zasypany, mogl byc znowu otwarty, ale wladza postawila na deweloperke, kolejny raz. Legnica laczy, ale deweloperow

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jas"][quote="Gość"][quote="XXX"]Mamy juz w miescie poklosie braku basenów krytych, porządnych sal gimnastycznych, siłowni plenerowych, a lekcje wuefu odbywają się w lasku złotoryjskim między spruchnialymi drzewami i skończyło się to tragedia. Dalej słuchajcie wielbicieli Krzakowskiego, że Legnica to małe miasto i porzadny kryty basen jest zbyt kosztownym zbytkiem, a na koniec powiedzą, spadaj stąd dziadu. Nie wiem czy zabite dechami jest jeszcze b. kino Ognisko, jezeli tak to tez należy je pokryć graffiti aby goście z hotelu z naprzeciwka mieli ładny widok.[/quote]

Nawet za tzw komuny w lasku rządzący utworzyli ścieżkę zdrowia,były co kilkanaście metrów punkty do ćwiczeń i nikomu nie spadały spróchniałe drzewa na głowę a dzisiaj każdy widzi.Wielka szkoda te miasto jak ten lasek jedno dziadostwo.[/quote]
Tak , tak masz rację komuna urządziła ścieżkę a pseudo mieszkańcy to rozwalili...nic wam nigdy nie pasuje, wszystko jest " be". Wspominacie dawne czasy kiedy nic nie było i cieszyliście się z każdego dnia , a to baseny a to kino....A teraz łby w necie i hejka na Prezydenta......NARZEKACZE....[/quote]

Nic nie jest wieczne nawet dziecko o tym wie,tylko trzeba od czasu do czasu zadbać o to co jest,remontowac czy też z modernizować tak jak mieszkanie i tego po prostu nie olewać.W Legnicy niestety jest moda by wykończyć wszystko bo po co komu basen itp.wystarczają przecież markety i obecny prezydent - "jest super" !

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jeżeli obecny prezydent czuje się na siłach i posiada zdolności oraz umiejętności do postawienia Legnicy na nogi aby tu ludzie chętnie się osiedlali, bo będzie dobra robota w nowoczesnych fabryka z wysokimi zarobkami, a nie wyjezdzali stąd, to ja mu życzę zwycięstwa.

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]tam byl basen, do lat 90 dzialal, potem zostal zasypany, mogl byc znowu otwarty, ale wladza postawila na deweloperke, kolejny raz. Legnica laczy, ale deweloperow[/quote]

To czysta bezczelność żeby w upadającym mieście jacyś deweloperzy chcieli cokolwiek budować. Taki Moderbud będzie sie tu chwalił, że zrealizował w Legnicy 300 inwestycji. Jak śmiał. Przez takich inwestorów nasz wspaniały kandydat Rapczenko kolejny raz przegra wybory. Do tego Krzakowski też przesadza z inwestycjami. Nasz Rapczenko zdąży się zestarzeć i nie zdoła usadzić się na stołku prezydenta miasta. To skandal !. Zabraniam budowania w Legnicy czegokolwiek !

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Można by zrozumieć jakby ten basen zastał wygaszony, a ten atrakcyjny teren został sprzedany za grube miliony deweloperowi który by tam postawił wysoki szklany dom, np. siedzibę korpo w którym młodzi i wyksztalceni mieszkańcy Legnicy dostaliby dobrze płatna pracę, a nowoczesny basen by zbudował w innym miejscu. Wygaszono, zniszczono, zasypano i co w zamian? Legnica ma za dużo basenów? Jeżeli coś się burzy, to odchodzi stare, a w to miejsce powstaje nowe, a z tego basenu tylko mur został do zagospodarowania.

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]tam byl basen, do lat 90 dzialal, potem zostal zasypany, mogl byc znowu otwarty, ale wladza postawila na deweloperke, kolejny raz. Legnica laczy, ale deweloperow[/quote]

To czysta bezczelność żeby w upadającym mieście jacyś deweloperzy chcieli cokolwiek budować. Taki Moderbud będzie sie tu chwalił, że zrealizował w Legnicy 300 inwestycji. Jak śmiał. Przez takich inwestorów nasz wspaniały kandydat Rapczenko kolejny raz przegra wybory. Do tego Krzakowski też przesadza z inwestycjami. Nasz Rapczenko zdąży się zestarzeć i nie zdoła usadzić się na stołku prezydenta miasta. To skandal !. Zabraniam budowania w Legnicy czegokolwiek ![/quote]

Można udawać idiotę albo nim być. Na jedno wychodzi. Deweloperzy nie budują swoich budynków w powietrzu. Nie jest to też działalność charytatywna. Budują na terenach miejskich, wszystko powinno odbywać się według przyjętego planu. Obrót gruntami także. Prezydent nie może pod widzimisię deweloperów wyburzać zabytkowe kamienice, likwidować basen, zabudowywać parkingi marketami, czy niszczyć tereny rekreacyjne i wszczynać awantury z mieszkańcami. Takich przykładów jest wiele. Za wiele. Czas to zmienić.

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Jeżeli obecny prezydent czuje się na siłach i posiada zdolności oraz umiejętności do postawienia Legnicy na nogi aby tu ludzie chętnie się osiedlali, bo będzie dobra robota w nowoczesnych fabryka z wysokimi zarobkami, a nie wyjezdzali stąd, to ja mu życzę zwycięstwa.[/quote]

Już pokazał. Nie ma ani sił, ani zdolności. Wręcz kliniczny przykład nieudolności. Nie potrafił przyciągnąć inwestorów, a doprowadził do zmniejszenia liczby mieszkańców Legnicy o kilkadziesiąt tysięcy. Niech nikt mnie nie przekonuje, że biuro meldunkowe pokazuje w swoich rejestrach ubytek tylko ok. 20.000 mieszkańców w czasie rządów Krzakowskiego. Czysta fikcja. Tysiącom ludzi nawet nie chce się przyjechać do Legnicy, by wymeldować się. Żadnych zachęt, by ktoś zechciał w Legnicy osiedlić się. Ukraińcy nie zastąpią wyjeżdżających. Do tego setki milionów długu miejskiego. Kto to spłaci? Strach myśleć jaką przyszłość w Legnicy dla obecnej młodzieży zgotował Krzakowski.

08:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Jeżeli obecny prezydent czuje się na siłach i posiada zdolności oraz umiejętności do postawienia Legnicy na nogi aby tu ludzie chętnie się osiedlali, bo będzie dobra robota w nowoczesnych fabrykach z wysokimi zarobkami, a nie wyjezdzali stąd, to ja mu życzę zwycięstwa.[/quote]

Już pokazał. Nie ma ani sił, ani zdolności. Wręcz kliniczny przykład nieudolności. Nie potrafił przyciągnąć inwestorów, a doprowadził do zmniejszenia liczby mieszkańców Legnicy o kilkadziesiąt tysięcy. Niech nikt mnie nie przekonuje, że biuro meldunkowe pokazuje w swoich rejestrach ubytek tylko ok. 20.000 mieszkańców w czasie rządów Krzakowskiego. Czysta fikcja. Tysiącom ludzi nawet nie chce się przyjechać do Legnicy, by wymeldować się. Żadnych zachęt, by ktoś zechciał w Legnicy osiedlić się. Ukraińcy nie zastąpią wyjeżdżających. Do tego setki milionów długu miejskiego. Kto to spłaci? Strach myśleć jaką przyszłość w Legnicy dla obecnej młodzieży zgotował Krzakowski.[/quote]
To że wyjechało stąd tysiące ludzi to dla władzy nie jest takie złe, bo po pierwsze to nie byli przeważnie wyborcy obecnie panującego, a po drugie mniej ludzi w miescie to mniej problemów, nie trzeba budować nowych domów, fabryk, uruchamiać nowy linii MPK, można zaoszczędzić nieco kasy i wygasic jakąś szkole i po trzecie nie zwalnia się z tego powodu czesc urzędnikow miejskich. Sumujac te opróżnianie miasta z ludzi w ramach akcji "spadaj stąd dziadu" wyszlo władzy na dobre i to nie było takie głupie.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Jeżeli obecny prezydent czuje się na siłach i posiada zdolności oraz umiejętności do postawienia Legnicy na nogi aby tu ludzie chętnie się osiedlali, bo będzie dobra robota w nowoczesnych fabryka z wysokimi zarobkami, a nie wyjezdzali stąd, to ja mu życzę zwycięstwa.[/quote]

Już pokazał. Nie ma ani sił, ani zdolności. Wręcz kliniczny przykład nieudolności. Nie potrafił przyciągnąć inwestorów, a doprowadził do zmniejszenia liczby mieszkańców Legnicy o kilkadziesiąt tysięcy. Niech nikt mnie nie przekonuje, że biuro meldunkowe pokazuje w swoich rejestrach ubytek tylko ok. 20.000 mieszkańców w czasie rządów Krzakowskiego. Czysta fikcja. Tysiącom ludzi nawet nie chce się przyjechać do Legnicy, by wymeldować się. Żadnych zachęt, by ktoś zechciał w Legnicy osiedlić się. Ukraińcy nie zastąpią wyjeżdżających. Do tego setki milionów długu miejskiego. Kto to spłaci? Strach myśleć jaką przyszłość w Legnicy dla obecnej młodzieży zgotował Krzakowski.[/quote]

Nie wysilaj się - twój arlegowski kandydat zaliczy kolejną porażke. On już pokazał co potrafi. Nie zasługuje na zaufanie Legniczan. Jedynym godnym tego Urzędu jest TADEUSZ KRZAKOWSKI.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"][quote="Gość"][quote="XXX"]Jeżeli obecny prezydent czuje się na siłach i posiada zdolności oraz umiejętności do postawienia Legnicy na nogi aby tu ludzie chętnie się osiedlali, bo będzie dobra robota w nowoczesnych fabrykach z wysokimi zarobkami, a nie wyjezdzali stąd, to ja mu życzę zwycięstwa.[/quote]

Już pokazał. Nie ma ani sił, ani zdolności. Wręcz kliniczny przykład nieudolności. Nie potrafił przyciągnąć inwestorów, a doprowadził do zmniejszenia liczby mieszkańców Legnicy o kilkadziesiąt tysięcy. Niech nikt mnie nie przekonuje, że biuro meldunkowe pokazuje w swoich rejestrach ubytek tylko ok. 20.000 mieszkańców w czasie rządów Krzakowskiego. Czysta fikcja. Tysiącom ludzi nawet nie chce się przyjechać do Legnicy, by wymeldować się. Żadnych zachęt, by ktoś zechciał w Legnicy osiedlić się. Ukraińcy nie zastąpią wyjeżdżających. Do tego setki milionów długu miejskiego. Kto to spłaci? Strach myśleć jaką przyszłość w Legnicy dla obecnej młodzieży zgotował Krzakowski.[/quote]
To że wyjechało stąd tysiące ludzi to dla władzy nie jest takie złe, bo po pierwsze to nie byli przeważnie wyborcy obecnie panującego, a po drugie mniej ludzi w miescie to mniej problemów, nie trzeba budować nowych domów, fabryk, uruchamiać nowy linii MPK, można zaoszczędzić nieco kasy i wygasic jakąś szkole i po trzecie nie zwalnia się z tego powodu czesc urzędnikow miejskich. Sumujac te opróżnianie miasta z ludzi w ramach akcji "spadaj stąd dziadu" wyszlo władzy na dobre i to nie było takie głupie.[/quote]

Typowe myślenie okupanta. Wybierzmy prezydenta, który będzie pracował w interesie mieszkańców, w interesie przyszłości naszego miasta, a nie myslał jak utrzymać władzę w najbardziej prymitywny sposób, albo ile pijawek nakarmić krwawicą mieszkańców.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

Wybory to nie totolotek. Rachunek zapłacą wszyscy miejscowi.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

Wybory to nie totolotek. Rachunek zapłacą wszyscy miejscowi.[/quote]

Akurat w Legnicy Krzakowski był pewniakiem ale u mnie był totolotek, bo Jaki wizjoner miał wygrać 1 turę, a poległ i zdobyl tyle głosów co wasz Rabczenko.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"][quote="Gość"][quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

Wybory to nie totolotek. Rachunek zapłacą wszyscy miejscowi.[/quote]

Akurat w Legnicy Krzakowski był pewniakiem ale u mnie był totolotek, bo Jaki wizjoner miał wygrać 1 turę, a poległ i zdobyl tyle głosów co wasz Rabczenko.[/quote]

I niestety wygrał w fałszawie człowiek georgea sorosa. Polaków ulice, unych kamienice, mają co chcieli.
Zaraz jaszczomp wystrzeli znad nieboskłonu i wypowie prawdę skrywana przez tysiąclecia, że... jest pod pedofilskim butem.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

Nie ma co dywagować, będzie powtórka z 2014 r - w drugiej turze zdecydowanie wygra TADEUSZ KRZAKOWSKI. Legniczanie nie pozwolą by miastem zarządzała marionetka POsła.

09:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.[/quote]
racja. pożegnamy go za tydzień.[/quote]

I NIC TEGO NIE ZMIENI[/quote]

Bez problemu wygra Pan Jarosław Rabczenko![/quote]

I tego się trzymajmy.

10:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]tam byl basen, do lat 90 dzialal, potem zostal zasypany, mogl byc znowu otwarty, ale wladza postawila na deweloperke, kolejny raz. Legnica laczy, ale deweloperow[/quote]
spadaj nieuku

10:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Krzakowski musi odejść razem z bohomazami z legnickich murów.[/quote]
racja. pożegnamy go za tydzień.[/quote]

I NIC TEGO NIE ZMIENI[/quote]

Bez problemu wygra Pan Jarosław Rabczenko![/quote]

I tego się trzymajmy.[/quote]

hahahahaha koń by się uśmiał. Wygra ale na cymbałach.

10:00, 28.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie pozwolimy by miastem rządziły marionetki zachodnich lucyferiansko pedofilskich ciemnych elit!
GO TADZIU!

08:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

spadaj dziadu

08:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

spadaj dziadu[/quote]

Popieram te hasło i akcje dzięki której spadło z miasta oficjalnie 20 tys ludzi i widzę że dalej będzie kontynuowana, tylko powinniscie te hasło w formie grafitti na dużym mural umieścić przed Ratuszem. Pewnie 50-60 tys mieszkańców w Legnicy to jest optimum twojego idola

09:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Może ten przyszły nowy już bezpartyjny i niezalezny prezydent miasta zrobi wam wreszcie ten obiecany aquapark na miarę tego miasta, bo ten jeszcze obecny polityk SLD, absolwent AWF, miał jakieś obrzydzenie do basenów i pływania.[/quote]
Tylko basenu Wam do szczęścia brak ? To już jakaś obsesja, są ważniejsze potrzeby.Łazienek w domach nie macie ?

09:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

Wybory to nie totolotek. Rachunek zapłacą wszyscy miejscowi.[/quote]
Ładne to graffiti , ładniejsze niż szary odrapany mur. Nie rozumiem głosów wiecznych malkontentów, którym nic się nie podoba. A wypowiedzi na temat wyborów Prezydenta Legnicy są w tym miejscu nieporozumieniem. O tym, kto nim zostanie zdecydują wyborcy, a nie mądrale które tu się produkują.

09:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="XXX"]Może ten przyszły nowy już bezpartyjny i niezalezny prezydent miasta zrobi wam wreszcie ten obiecany aquapark na miarę tego miasta, bo ten jeszcze obecny polityk SLD, absolwent AWF, miał jakieś obrzydzenie do basenów i pływania.[/quote]
Tylko basenu Wam do szczęścia brak ? To już jakaś obsesja, są ważniejsze potrzeby.Łazienek w domach nie macie ?[/quote]
Sam sobie wybuduj łazienkę i kibel pasożycie albo myj się w kuble i załatwiaj pod siebie.

10:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

Wybory to nie totolotek. Rachunek zapłacą wszyscy miejscowi.[/quote]
Ładne to graffiti , ładniejsze niż szary odrapany mur. Nie rozumiem głosów wiecznych malkontentów, którym nic się nie podoba. A wypowiedzi na temat wyborów Prezydenta Legnicy są w tym miejscu nieporozumieniem. O tym, kto nim zostanie zdecydują wyborcy, a nie mądrale które tu się produkują.[/quote]

Piękna jest ta nasza Legnica i to wszystko zawdzięczamy Krzakowskiemu, a wielu tak zmądrzało od tego przepychu i Bizancjum, że w Krzakowskim widzą już cechy boskości.

10:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"][quote="Gość"][quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

spadaj dziadu[/quote]

Popieram te hasło i akcje dzięki której spadło z miasta oficjalnie 20 tys ludzi i widzę że dalej będzie kontynuowana, tylko powinniscie te hasło w formie grafitti na dużym mural umieścić przed Ratuszem. Pewnie 50-60 tys mieszkańców w Legnicy to jest optimum twojego idola[/quote]

Tadeusz nie chce tylko 60 tys. mieszkańców w Legnicy, tylko nie rozumie że swoim geniuszem do tego doprowadza.... Legnica jest w takim stanie, że już tylko ktoś nowy może coś tu zmienić... Wielu wyborców nie rozumie, że Legnica potrzebuje nowego spojrzenia na wiele spraw jak powietrza i dlatego potrzebny jest ktoś nowy na tym stanowisku.. Pamiętajcie tez, że Tadeusz ma już zaklepane miejsce w Radzie Miasta, także dociągnie do sutej emerytury już bez waszej pomocy 4 listopada, także nie bądźcie naiwni, bo i tak już dzięki waszej naiwności Tadeusz ma zapewniona emeryturkę, o jakiej 90 proc. legniczan będzie mogło tylko pomarzyć, dajcie szansę nowości i świeżości!!!!

10:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="XXX"]Od początku stawialem na Krzakowskiego, nie dlatego że był taki dobry, tylko nie było kandydatów i wygrał I turę praktycznie walkowerem. Pisałem tu że Krzakowski ma swój żelazny twardy elektorat i rzesze wielbicieli, a czesc mieszkańców wybrała mniejsze zło, bo nie mieli na kogo innego głosowac. Niestety ale z przyczyn formalnych nie wezmę udziału w tej dogrywce, a u mnie już po I turze było pozamiatane.[/quote]

Tak sobie myślę że poniekąd masz rację co do tych kandydatów.Ten którego ja obstawialem odpadł,myślałem że może on będzie zmieniał legnice na lepsze jutro,dałem mu parol zaufania ale legniczanie wybrali inaczej i teraz moim zdaniem pozostał wybór jak to mówią miedzy dżumą a cholerą -tylko pytanie co jest lepsze, czy ten co rządził przez 16 lat czego efekty widzimy czy też ten co jeszcze się nie wykazał ale jak się czyta opinie na tym portalu nie sa zbytnio optymistyczne i bądź tu mądry.

11:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legnica stoi na hamulcu
tak czy nie ?

03:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Legnica stoi na hamulcu
tak czy nie ?[/quote]

Tak, Rabczenko włączy na luz i na bieg jałowy.

03:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mówię NIE Chinom!
Mówię TAK Tajwanowi!
Wolność dla Tajwanu!
Wolność dla Tybetu!

06:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To graffiti jest dobitnym dowodem, że Legnica wkroczyła na równię pochyłą, która prowadzi do upadku. Stojące w różnych miejscach miejskie ruiny (Teatr Letni, Kino Ognisko, baseny otwarte i kryte) i ruiny prywatne (Dresdner Bank, Browar, Mleczarnia, budynki poszpitalne przy Złotoryjskiej i Chojnowskiej) tylko są smutną ilustracją tej tezy. Stan większości legnickich ulic, chodników i kamienic nie wymaga komentarza. Niech nikogo nie zmylą pozorowane przetargi, ślimaczące się remonty, budowany dwudziesty piąty market. Jedno z najbogatszych miast Śląska w przeszłości dzisiaj umiera. Kosmiczny dług jak kamień młyński ciągnie budżet miejski na dno, a wraz z nim wszystkich mieszkańców. Tą drogę przeszło Detroit, jedno z najbogatszych miast Ameryki. Wystarczy zobaczyć obrazki z graffiti z Detroit i Legnicy. Zadziwiające podobieństwo.

https://biznes.interia.pl/galerie/ludzi ... r,63948131

10:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]To graffiti jest dobitnym dowodem, że Legnica wkroczyła na równię pochyłą, która prowadzi do upadku. Stojące w różnych miejscach miejskie ruiny (Teatr Letni, Kino Ognisko, baseny otwarte i kryte) i ruiny prywatne (Dresdner Bank, Browar, Mleczarnia, budynki poszpitalne przy Złotoryjskiej i Chojnowskiej) tylko są smutną ilustracją tej tezy. Stan większości legnickich ulic, chodników i kamienic nie wymaga komentarza. Niech nikogo nie zmylą pozorowane przetargi, ślimaczące się remonty, budowany dwudziesty piąty market. Jedno z najbogatszych miast Śląska w przeszłości dzisiaj umiera. Kosmiczny dług jak kamień młyński ciągnie budżet miejski na dno, a wraz z nim wszystkich mieszkańców. Tą drogę przeszło Detroit, jedno z najbogatszych miast Ameryki. Wystarczy zobaczyć obrazki z graffiti z Detroit i Legnicy. Zadziwiające podobieństwo.

https://biznes.interia.pl/galerie/ludzi ... r,63948131[/quote]

I tak wygra w niedzielę Pan Rabczenko.

10:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I tak wygra w niedzielę Pan Rabczenko.

10:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]I tak wygra w niedzielę Pan Rabczenko.[/quote]

chyba w bierki

11:00, 29.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]I tak wygra w niedzielę Pan Rabczenko.[/quote]

chyba w bierki[/quote]

Zdziwisz się i to bardzo, bo to najlepszy kandydat. Jest młody, doświadczony i inteligentny.

07:00, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Fifis"][quote="Gość"]Legnica stoi na hamulcu
tak czy nie ?[/quote]

Tak, Rabczenko włączy na luz i na bieg jałowy.[/quote]

Na mieście gadają że będą głosować na Pana Rabczenkę który ma doskonały plan wyborczy.

08:00, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Fifis"][quote="Gość"]Legnica stoi na hamulcu
tak czy nie ?[/quote]

Tak, Rabczenko włączy na luz i na bieg jałowy.[/quote]

Na mieście gadają że będą głosować na Pana Rabczenkę który ma doskonały plan wyborczy.[/quote]

te psychologiczne zagrywki na nikogo nie dzialaja ;D ile razy bedziecie tu ludziom wmawiac bzdury? :D

08:00, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Fifis"][quote="Gość"]Legnica stoi na hamulcu
tak czy nie ?[/quote]

Tak, Rabczenko włączy na luz i na bieg jałowy.[/quote]

Na mieście gadają że będą głosować na Pana Rabczenkę który ma doskonały plan wyborczy.[/quote]


Rzeczywiście najlepszy punkt jego planu wyborczego to "SKRÓCENIE KOLEJEK DO LEKARZY"
ahahahaha w tej platformie to same półgłówki

09:00, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]I tak wygra w niedzielę Pan Rabczenko.[/quote]

chyba w bierki[/quote]

Zdziwisz się i to bardzo, bo to najlepszy kandydat. Jest młody, doświadczony i inteligentny.[/quote]

pokazał już co potrafi w Arlegu http://wyborcza.pl/1,76842,16132458,Jak ... rects=true

to już wolę Krzakowskiego, idealny nie jest, ale przynajmniej uczciwy.

09:00, 30.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A mogl tam byc basen jak kiedys....

10:00, 04.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%