Legnica uruchomiła pilotażowy program Legnicki Telefon Pierwszego Kontaktu, który ma usprawnić komunikację między mieszkańcami a Urzędem Miasta. Prezydent Maciej Kupaj poinformował, że we wtorek 22 października rozpoczęło się testowanie nowej usługi.
Pod numerem (76) 729 99 95 mieszkańcy mogą zgłaszać wszelkie usterki i awarie związane z miejską infrastrukturą, takie jak uszkodzone latarnie, ławki czy elementy placów zabaw. Zgłoszenia te będą natychmiast przekazywane do odpowiednich służb, co ma przyczynić się do szybkiej i skutecznej reakcji - informuje prezydent Maciej Kupaj na swoim facebookowym profilu.
Obsługą zgłoszeń zajmuje się specjalnie wyznaczony pracownik, co pozwoli na lepszą koordynację działań i skuteczniejsze zarządzanie problemami zgłaszanymi przez mieszkańców.
Władze miasta przypominają jednak, że w przypadku sytuacji zagrożenia życia, zdrowia lub łamania prawa, mieszkańcy powinni bezpośrednio kontaktować się z odpowiednimi służbami, takimi jak Straż Miejska, Policja, Pogotowie czy Straż Pożarna.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Głośna sprawa trenera szachowego znów w sądzie
Nie znam ani jednego przypadku aby rabin był pe do file m.
Ooooo
04:13, 2025-05-23
Mężczyzna z maczetą nie złamał prawa
Bardzo dobra teakcja społeczeństwa i Policji. Trzeba reagować i weryfikować takie zachowania.
Triki
23:47, 2025-05-22
Spotkanie autorskie z Magdaleną Kordel w Legnicy
A kto ją zna? Ktoś czytał te wynurzenia?
Audiofil
22:37, 2025-05-22
2 czerwca pierwszy Marsz Papieski
Wojtyła wiedział i milczał.
Yab
21:48, 2025-05-22
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz