Młodzieżowe Centrum Kultury w Legnicy otrzymało wyróżnienie za profesjonalizm, kompetencję i pasję, a także Certyfikat Jakości w ramach I edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Jakości "Lider Zaufania Mieszkańców". Gala Finałowa, która odbyła się 18 listopada w Sali Kolumnowej Uniwersytetu Warszawskiego, zgromadziła 20 instytucji z całej Polski, które odebrały Licencję Jakości za pozytywne wyniki w badaniu standardów obsługi Klienta usług publicznych.
Badanie, przeprowadzone metodą „tajemniczego klienta”, oceniało jakość komunikacji z klientami oraz skuteczność działań rynkowych instytucji biorących udział w konkursie. Taki sposób oceny pozwala na dokładne zweryfikowanie jakości obsługi oraz identyfikację obszarów wymagających poprawy. Wyróżnienie przyznane MCK potwierdza wysoką jakość usług świadczonych przez instytucję oraz jej zaangażowanie w rozwój i profesjonalizm.
Ogólnopolski Konkurs "Lider Zaufania Mieszkańców" ma na celu promowanie instytucji, które wyróżniają się na tle innych w zakresie jakości obsługi klientów w sektorze publicznym. Do badania przystępują organizacje z całej Polski, a wyniki oceny są przyznawane na podstawie opinii „tajemniczych klientów”, którzy sprawdzają m.in. czas reakcji na zapytania, uprzedzenia i profesjonalizm obsługi.
Wladek6209:11, 20.11.2024
1 0
Brawo MCK !!!!!!!!!!!!!!!! 09:11, 20.11.2024