Zamknij

Sklep straszy mieszkańców lawetą i regulaminem

10:06, 23.06.2012
Skomentuj

Przed legnickim marketem Lidl na ul. Moniuszki zawrzało. Mieszkańcy skarżą się, że nie mają gdzie parkować, więc stawiają auta na placu Lidla. Sklep straszy ich regulaminem i lawetą.

Przed marketem pojawiła się firma ochroniarska z lawetą. Samochody, które nie należały do klientów marketu, a stały na parkingu Lidla, w błyskawicznym tempie miały zostać wywiezione. Co ciekawe, do Wrocławia, bo poznańska firma ochroniarska „Gwarant” ma podpisaną umowę z wrocławskim parkingiem. - Tym razem skończyło się wyłącznie na dwudniowej akcji informacyjnej – wyjaśnia Krzysztof Szela z firmy „Gwarant”. - Nie odholowaliśmy ani jednego samochodu, ich właściciele zostali poinformowani o regulaminie i sami odjechali autami z placu należącego do marketu. 

Jednak mieszkańcy ul. Moniuszki nie dają za wygraną. Skarżą się, że nie mają gdzie parkować, a na placu Lidla wystarczy miejsca zarówno dla nich, jak i dla klientów. - Przecież my także jesteśmy klientami marketu, nawet częściej robimy w nim zakupy niż przyjezdni, dlaczego więc nie możemy zaparkować samochodu? - pytają z oburzeniem.

Na jednym ze spotkań konsultacyjnych z prezydentem miasta, temat parkowania na placu Lidla przy ul. Moniuszki był analizowany. Wówczas Tadeusz Krzakowski zwrócił uwagę, że mieszkańcy muszą dojść do porozumienia z dyrekcją Lidla. Podobne porozumienie przyniosło już skutek przy ul. Chojnowskiej. Po podpisaniu dokumentu z marketem (Lidl na ul. Chojnowskiej), mieszkańcy mają dodatkowe miejsca parkingowe. Arkadiusz Rodak, rzecznik prasowy prezydenta zaznacza, że gdyby pojawiły się trudności z przeforsowaniem porozumienia, to Tadeusz Krzakowski chętnie wesprze mieszkańców w inicjatywie.

Dyrekcja Lidla wyjaśnia, że tablica zakazująca mieszkańcom parkowania na placu marketu pojawiła się dla dobra klientów. Osoby, które nie będą stosować się do regulaminu, zostaną ukarane. - Przy każdej placówce Lidl znajduje się parking przeznaczony dla osób odwiedzających nasze sklepy i jest on własnością Lidl Polska, a koszty jego utrzymania pokrywa w całości nasza firma – wyjaśnia Anna Biskup, rzecznik prasowy Lidl Polska.

Rzecznik dodaje, że w związku z powtarzającymi się przypadkami wielogodzinnego pozostawiania samochodów przez osoby postronne na parkingu, pojawiła się już rok temu tablica z regulaminem. - Chcieliśmy w ten sposób umożliwić klientom dogodne korzystanie z placu postojowego oraz bez problemów zamykać sklep – kontynuuje Anna Biskup.

Zgodnie z regulaminem klient może maksymalnie 3 godziny w ciągu dnia korzystać z postoju, natomiast w nocy od godz. 23 do 6 rano obowiązuje całkowity zakaz parkowania przy sklepie.

W trakcie wprowadzania regulaminu, Lidl rozdawał ulotki informacyjne. Akcja była kilka razy powtarzana. - Jak dotąd, spod sklepu, firma ochroniarska nie odholowała ani jednego samochodu, jednak w przypadku powtarzającego się łamania regulaminu nie wykluczamy takich sytuacji – podsumowuje pani rzecznik.

Z naszych ustaleń wynika, że nikt z zainteresowanych nie kontaktował się jeszcze w sprawie porozumienia z Lidlem przy ul. Moniuszki. Sklep jest otwarty na rozmowy z mieszkańcami.

 

 

 

(MB (lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%