Zamknij

Podwyżka na Gwiazdkę. Lokatorzy TBS wściekli

09:55, 15.12.2017
Skomentuj

Drakońską, bo aż 400-procentową podwyżkę opłaty parkingowej od 1 stycznia zafundowało mieszkańcom osiedla w Lasku Złotoryjskim Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kamienna Góra.

Mieszkańcy TBS-owskiego osiedla w Lasku Złotoryjskim płacą dziś za parking 15 zł miesięcznie. Wielu z nich uważa, że za dużo.

- W niby tanim budownictwie mamy czynsz w okolicach 500 zł za 45 metrów kwadratowych, a do tego jeszcze musimy płacić za parkowanie pod blokiem. Gdy dostaliśmy wypowiedzenia umowy o parking, pomyśleliśmy, że władze TBS-u poszły w końcu po rozum do głowy – mówi mieszkaniec osiedla.

Zmotoryzowani lokatorzy srogo się rozczarowali. TBS rozwiązuje z nimi umowy i proponuje podpisanie nowych, ale już nie za 15 zł ,tylko 60 zł miesięcznie.

- To jest skandaliczna sytuacja. TBS szuka pieniędzy w naszych kieszeniach wypaczając przy tym ideę budownictwa społecznego! - denerwuje się nasz czytelnik.

- Ile w Legnicy kosztuje godzina parkowania? - takim pytaniem rozpoczął rozmowę z naszym portalem Władysław Niemas, prezes TBS Kamienna Góra. Poinformowaliśmy go, że średnio 2 zł za godzinę.

- No to nasi lokatorzy od stycznia będą mieli taniej, bo 2 zł za cały dzień – wypalił prezes Niemas.

Gdy już ochłonął, zaczął podwyżki zaczął bronić racjonalniejszymi argumentami.

- Obecna cena nie pokrywa naszych kosztów. Parkingi trzeba przecież sprzątać i odśnieżać. Planujemy budowę kolejnych miejsc parkingowych, a to przecież kosztuje. Nie możemy już dalej dokładać do parkingów, bo musimy osiedle rozwijać. Wkrótce ruszamy z budową kolejnego bloku – wyjaśnia prezes Niemas.

Mieszkaniec ul. Makuszyńskiego: - Na osiedlu wrze. Szykowany jest zbiorowy protest przeciwko TBS-wi.

(J(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(73)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zarobki na poziomie 3600 zł na rękę to za mało
... zapłacić 60 zł za miejsce parkingowe to za dużo
nie rozumiem ludzi. Co to jest te 60 zł ?

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Biorą przykład z góry.
"Dzięki" rządom PiS-u ceny wszystkich towarów i usług wzrosły, więc dlaczego my nie możemy podwyższyć cen.
Ludzie cieszą się z podwyżek PiS-u (sondaże wzrosły), to i z naszych podwyżek będą na pewno się cieszyć.
Tylko trzeba trochę poczekać i poprosić proboszcza, żeby zajął się odpowiednią propagandą polityczną.

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To niech sobie pod hutą parkują za darmo.

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mieszkam od wielu lat na tym osiedlu, w życiu nie widziałem pługu, ani wiaderka z piachem jak spadnie śnieg ;) Jakie sprzątanie parkingów? Give me a break! :D

Logina: budujemy blok który ma na siebie zarabiać więc trzeba ogolić dotychczasowych mieszkańców, którzy z założenia mieli mieszkać w tanim budownictwie ;). Czynsze po 500 zł (+osobno media oczywiście), ciągłe doliczenia za jakieś naprawy kanalizacji, parkingi po 60 zł, a wszystko w lesie na wypizdowie górnym, pod pachnącą hutą... to są tanie mieszkania?

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No przepraszam ale 500 zł za luksusowy apartament i 60 zł roczne za parking to im za drogo? Niech sobie wezmą kredyt i kupią 45 m2 na Kopernika to będą mieli parking za darmo. Firma z Kamiennej Góry, tak jak wiele innych, po to inwestuje w naszym mieście aby wydoić go z kasy i zarabiać na frajerach którzy sami tego nie potrafią, bo nasz kochany prezydent jak się weźmie za jakiś interes to zaraz straci.

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Można parkować na DARMOWYCH Mega-Parkingach przy ul. Bielańskiej

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

TBS dokłada do parkingów? :D Kpina w biały dzień - przecież ten parking nie widział nigdy remontu, nikt go nie odśnieża (nawet drogi nie odśnieżają szanowni gospodarze którzy tak chętnie podnoszą czynsz i opłaty;) to czysty zysk od wielu lat, ale pazerność nie za granic. Tylko czemu jedynie 60 zł, podnieście opłatę do 600 zł, ogrodzcie teren drutem kolczastym i spuśćcie psy. A nie, sorry, to by wymagało jakiegoś nakładu pracy, a TBS chce po prostu ponumerować kawałek ziemi i wołać za stawianie tam samochodu kasę - najlepszy biznes na świecie. A jak komuś nie pasuje to niech parkuje na zakazach (swoją drogą już mamy dziki zachód z tym parkowaniem) albo kilometr dalej na Grunwaldzkiej <3 TBS przyjazny mieszkańcom ha ha ha...

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"]No przepraszam ale 500 zł za luksusowy apartament i 60 zł roczne za parking to im za drogo? Niech sobie wezmą kredyt i kupią 45 m2 na Kopernika to będą mieli parking za darmo. Firma z Kamiennej Góry, tak jak wiele innych, po to inwestuje w naszym mieście aby wydoić go z kasy i zarabiać na frajerach którzy sami tego nie potrafią, bo nasz kochany prezydent jak się weźmie za jakiś interes to zaraz straci.[/quote]

Luksusowy apartament w bloku z wielkiej płyty, średnio 45m2 kwadratowych, położony w czarnej dupie pod hutą. Weź koło i jebnij się w czoło.

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Darko"][quote="Gościu"]No przepraszam ale 500 zł za luksusowy apartament i 60 zł roczne za parking to im za drogo? Niech sobie wezmą kredyt i kupią 45 m2 na Kopernika to będą mieli parking za darmo. Firma z Kamiennej Góry, tak jak wiele innych, po to inwestuje w naszym mieście aby wydoić go z kasy i zarabiać na frajerach którzy sami tego nie potrafią, bo nasz kochany prezydent jak się weźmie za jakiś interes to zaraz straci.[/quote]

Luksusowy apartament w bloku z wielkiej płyty, średnio 45m2 kwadratowych, położony w czarnej **** pod hutą. Weź koło i **** się w czoło.[/quote]

No i jest jakby luksusowo. Przecież każdy człowiek sam wybiera gdzie chce mieszkać, pracować. Wiele osób uciekło do Kurortu Kunice i tam się pobudowało i teraz nie musza nikomu płacić jakiegoś tam czynszu

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legnica położona jest w wielkiej dolinie. Niemcy którzy tu kiedyś mieszkali mieli sugerowany czas pracy i zamieszkania na 3 do 5 lat. Dłuższe zamieszkiwanie w podmokłej dolinie powodowało różne dolegliwości chorobowe. Można powiedzieć że taki mamy klimat jak w lasach tropikalnych. Legnica to najcieplejsze miasto w Polsce. Niebo zwykle szarawe, pyły zawieszone w gęstej atmosferze i brak wiatru.

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

to jest exkluzywne osiedle więc i ceny adekwatne

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="TBSowiec"]to jest exkluzywne osiedle więc i ceny adekwatne[/quote]

bardzo ekskluzywne :D bloki z wielkiej płyty położone na zadupiu pod hutą! yeah!

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="TBSowiec"]to jest exkluzywne osiedle więc i ceny adekwatne[/quote]

Osiedle przeznaczone dla klasy robotniczej która mieszka w pobliżu swojego zakładu pracy jakim jest Huta Miedzi.

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Zarobki na poziomie 3600 zł na rękę to za mało
... zapłacić 60 zł za miejsce parkingowe to za dużo
nie rozumiem ludzi. Co to jest te 60 zł ?[/quote]

Jakie 3600 zł? Kto tyle zarabia? Myślisz, że na tym osiedlu szlachta hutnicy mieszkają? Nie znam nikogo z lokatorów, kto by pracował na Hucie.

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Zarobki na poziomie 3600 zł na rękę to za mało
... zapłacić 60 zł za miejsce parkingowe to za dużo
nie rozumiem ludzi. Co to jest te 60 zł ?[/quote]

Jakie 3600 zł? Kto tyle zarabia? Myślisz, że na tym osiedlu szlachta hutnicy mieszkają? Nie znam nikogo z lokatorów, kto by pracował na Hucie.[/quote]


hmmmm to kto tam mieszka ? auta które tam stoją nie należą do najtańszych .Gdzie płacą więcej jak w Hucie ?

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niech tak nie beczą, bo sprawdziłem, luksusowe 40 m2 z miejscem parkingowym na legnickich Bielanach kosztuje ok. 170 tys zł., a na warszawskich Bielanach podobne, ok. 400 tys zł. Mamy podobno najlepszą demokrację w Europie i mogą sobie wybrać miejsce zamieszkania, bo nikt nikogo tu nie trzyma siłą.

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie rozumiem kierowców.Na rodzinę przypada jeden,dwa samochody i na to was stać a parkować chcecie za darmo??? Dlaczego niby to miasto ma wam zapewniać parkingi? Niszczycie zieleń dookoła bo każdy kierowca chce parkować pod swoim oknem.Kupcie sobie dom i wasz problem zniknie. Masz samochód to płać...

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Krzaku nas wpakował w ten TBS, a to wielkie nieszczęście, facet z Kamiennej Góry olewa Legnice, traktuje jak dojną krowę. A ten Krzak tylko uśmiecha.

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Darko"][quote="Gościu"]No przepraszam ale 500 zł za luksusowy apartament i 60 zł roczne za parking to im za drogo? Niech sobie wezmą kredyt i kupią 45 m2 na Kopernika to będą mieli parking za darmo. Firma z Kamiennej Góry, tak jak wiele innych, po to inwestuje w naszym mieście aby wydoić go z kasy i zarabiać na frajerach którzy sami tego nie potrafią, bo nasz kochany prezydent jak się weźmie za jakiś interes to zaraz straci.[/quote]

Luksusowy apartament w bloku z wielkiej płyty, średnio 45m2 kwadratowych, położony w czarnej **** pod hutą. Weź koło i **** się w czoło.[/quote]

No i jest jakby luksusowo. Przecież każdy człowiek sam wybiera gdzie chce mieszkać, pracować. Wiele osób uciekło do Kurortu Kunice i tam się pobudowało i teraz nie musza nikomu płacić jakiegoś tam czynszu[/quote]

Bogatsi wybudowali się w Legnicy i nie musieli uciekać na wieś.

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

TBS wspiera prezydent miasta, przez długi czas nie chciał nawet rządowego programu mieszkanie plus. I nawet jego pupilki chwaliły TBS że jest taki super, teraz będą budować kolejne mieszkania pod hutą. Ciekawe czy znajdą sie jelenie na te mieszkania jak usłyszą że za parkingi każą im płacić? Rozumiem parking podziemny ekskluzywny ale zwykły plac za który każą płacić?
Czy oni biorą lokatorów za idiotów?
Na Kopernika parking strzeżony 120 zł na mc, wiele miejsc stoi pustych, ludzie są mądrzy i nie będą się strzyc jak frajerzy. Jak ktoś ma AC to po co ma płacić podwójne? A że mu gwarantują miejsce, hmmm za te kwotę to ja sobie wolę przejść i KM z bezpłatnego parkingu.

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Zarobki na poziomie 3600 zł na rękę to za mało
... zapłacić 60 zł za miejsce parkingowe to za dużo
nie rozumiem ludzi. Co to jest te 60 zł ?[/quote]
Pewnie parkingi nie są na ich własności ... może czas wykupić ziemię i samemu sobie to utrzymywać ... ile m2 działki tam kosztuje ??

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A dlaczego by nie zamontować tam parkometry, firma z Grudziądza by obsługiwała je i pieniądze by były na słupki biało czerwone, których brakuje w mieście

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bardzo dobrze!!!
Czasy gdy wszystko było za darmo się skończyły.Stać Cię na samochód to za parkowanie też trzeba płacić a jak nie masz to sprzedaj grata i kup miesięczny bilet i jeździj komunikacją miejską.W co drugim mieszkaniu po dwa auta albo płatne Tv z abonamentem ok 100zl

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szanowni lokatorzy sprawdźcie sobie wszystkie projekty budowlane i wszystkie decyzje w sprawie budowy waszych bloków. W projektach powinny być jakieś zapisy dla kogo są parkingi, czy są dla mieszkańców czy nie. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego są zapisy co do miejsc parkingowych, tzn. jak chcesz zbudować np. przychodnię to na potrzeby tej przychodni musisz zaprojektować odpowiednią ilość miejsc parkingowych, są nawet parametry na podstawie których oblicza się ilość tych miejsc. Tak więc spróbujcie poszperać w tych dokumentach może coś znajdziecie. Zgodnie z prawem budowlanym każdy inwestor (TBS) ma obowiązek mieć wszystkie dokumenty związane z każdą inwestycją. Może Wam to coś pomoże. Teraz są takie czasy, że każdy musi znać trochę praw,o bo inaczej mu wmówią różne rzeczy. Ja osobiście radzę zainteresować się prawem budowlanym i przepisami dla działalności takiego tworu jak TBS, jeżeli się mieszka w takim mieszkaniu. Podobna sprawa jest ze spółdzielniami, też robią co chcą i dlatego proponuję powołać Rady Osiedli, które będą broniły interesów mieszkańców przed organami spółdzielni oraz organami miasta. Jedni i drudzy chcą realizować swoje pomysły nie biorąc pod uwagę w ogóle głosu mieszkańców. Przykład: czy mieszkańcy Piekar chcieli Policyjnej Izby Dziecka? Nikt ich o to nie pytał, p. Prezydent mówił że będzie tylko przeniesiony komisariat z al. Rzeczypospolitej a co jest wszyscy widzą. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Hhhh"]Bardzo dobrze!!!
Czasy gdy wszystko było za darmo się skończyły.Stać Cię na samochód to za parkowanie też trzeba płacić a jak nie masz to sprzedaj grata i kup miesięczny bilet i jeździj komunikacją miejską.W co drugim mieszkaniu po dwa auta albo płatne Tv z abonamentem ok 100zl[/quote]

A co to za przyjemność jechać autobusem z łokciem za oknem ? Dodatkowo posiadanie najładniejszego i najdroższego samochodu na osiedlu podkreśla status i wyższa grupę społeczną. Kto wie ...może mieszkają tam nawet elity którzy wymarzyli sobie małe mieszkanie z lat PRL-u ze starym kineskopowym telewizorkiem i tradycyjnym lakierowanym segmentem meblowym

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]TBS wspiera prezydent miasta, przez długi czas nie chciał nawet rządowego programu mieszkanie plus. I nawet jego pupilki chwaliły TBS że jest taki super, teraz będą budować kolejne mieszkania pod hutą. Ciekawe czy znajdą sie jelenie na te mieszkania jak usłyszą że za parkingi każą im płacić? Rozumiem parking podziemny ekskluzywny ale zwykły plac za który każą płacić?
Czy oni biorą lokatorów za idiotów?
Na Kopernika parking strzeżony 120 zł na mc, wiele miejsc stoi pustych, ludzie są mądrzy i nie będą się strzyc jak frajerzy. Jak ktoś ma AC to po co ma płacić podwójne? A że mu gwarantują miejsce, hmmm za te kwotę to ja sobie wolę przejść i KM z bezpłatnego parkingu.[/quote]

Mieszkania z programu Mieszkanie plus nie będą miały wcale parkingu

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,2140 ... s-bgk.html

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To jest śmieszna a nie drakońska podwyżka. A jeżeli nie podoba się lokatorom to niech wykupią grunt i zobaczą wtedy jaka jest wartość.

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]To jest śmieszna a nie drakońska podwyżka. A jeżeli nie podoba się lokatorom to niech wykupią grunt i zobaczą wtedy jaka jest wartość.[/quote]

Rada miasta za aprobatą Pana Prezydenta może nałożyć podatek za parkowanie dla wszystkich legniczan posiadających samochody. Skromne 12.99 PLN od każdego samochodu płacone raz do roku pozwoli wybudować piętrowe parkingi
Ratusz powinien wystąpić przed szereg i pokazać że można za grosze wybudować parkingi dla mieszkańców.

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niech się cięższa ze tylko 60 zł na gwiezdnej 100 zł płacimy bo sobie prywaty parking zrobili w godzinach szczytu nie ma gdzie zaparkować.

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

dobre żarty, 60 zł za miejsce pod domem i jeszcze narzekają, pomijając jak tanie mają mieszkania
a jak nie odpowiada to na plac 100 - 200 m od domu, na miejsce pod domem znajdą się chętni za 60 zł

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]To jest śmieszna a nie drakońska podwyżka. A jeżeli nie podoba się lokatorom to niech wykupią grunt i zobaczą wtedy jaka jest wartość.[/quote]

Rada miasta za aprobatą Pana Prezydenta może nałożyć podatek za parkowanie dla wszystkich legniczan posiadających samochody. Skromne 12.99 PLN od każdego samochodu płacone raz do roku pozwoli wybudować piętrowe parkingi
Ratusz powinien wystąpić przed szereg i pokazać że można za grosze wybudować parkingi dla mieszkańców.[/quote]

Leków nie wziąłe , że piszesz brednie?

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

NIEMAS TY PINKIO JESTEŚ !!!! W umowie o wynajem miejsca jest zawarte że najemca sam dba o porządek swojego miejsca parkingowego!! Niech pokaże FV za to niby sprzątanie terenu parkingu!! Że ten człowiek może mówić takie brednie!
Prezydent Krzakowski powinien go znowu wezwać na dywanik! Mamy ponad 40% udziałów w spółce TBS. Wiec niech robi sobie z Legniczan sponsorów jego biura!!

12:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="MIeszkaniec TBS"]NIEMAS TY PINKIO JESTEŚ !!!! W umowie o wynajem miejsca jest zawarte że najemca sam dba o porządek swojego miejsca parkingowego!! Niech pokaże FV za to niby sprzątanie terenu parkingu!! Że ten człowiek może mówić takie brednie!
Prezydent Krzakowski powinien go znowu wezwać na dywanik! Mamy ponad 40% udziałów w spółce TBS. Wiec niech robi sobie z Legniczan sponsorów jego biura!![/quote]

A kto ma pozostałe decydujące 60%?

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

przestańcie płakać!!! każdy chciałby mieć przypisane dla siebie miejsce parkingowe. za takie trzeba zapłacić od 7 do 11 tyś.zł w Legnicy. więc sobie kupcie...... i utrzymujcie i płaćcie podatki.

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Hehe tbsy i płacic za coś co nigdy nie będzie wasze to tez opcja beznadziejna napiszcie petycję ze nikt nie zapłaci niech sobie właściciele tbsow stawiają za darmo tam swoje autka. Ja bym grosza im nie dał. Pędzą w stronę zachodu z opłatami, cenami ale nie wynagrodzeniem gamonie społeczne

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Darko"][quote="Gościu"]No przepraszam ale 500 zł za luksusowy apartament i 60 zł roczne za parking to im za drogo? Niech sobie wezmą kredyt i kupią 45 m2 na Kopernika to będą mieli parking za darmo. Firma z Kamiennej Góry, tak jak wiele innych, po to inwestuje w naszym mieście aby wydoić go z kasy i zarabiać na frajerach którzy sami tego nie potrafią, bo nasz kochany prezydent jak się weźmie za jakiś interes to zaraz straci.[/quote]

Luksusowy apartament w bloku z wielkiej płyty, średnio 45m2 kwadratowych, położony w czarnej **** pod hutą. Weź koło i **** się w czoło.[/quote]

No i jest jakby luksusowo. Przecież każdy człowiek sam wybiera gdzie chce mieszkać, pracować. Wiele osób uciekło do Kurortu Kunice i tam się pobudowało i teraz nie musza nikomu płacić jakiegoś tam czynszu[/quote]

Bogatsi wybudowali się w Legnicy i nie musieli uciekać na wieś.[/quote]

Każdy ma taki luksus na jaki go stać oraz jaką ma zdolność kredytową w bankach.

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie moge sobie wyobrazic aby taka ogromna podwazka byla zgodna z prawem i przepisami. Nie mozna ni z tego ni z owego, obojetnie jakie sie ma argumenty, podwyzszac jakie kolwiek oplaty. Ja uwazam ze ten kto cos takiego robi liczy na naiwnosc innych. Radze mieszkancom, sie zebrac, wybrac komitet mieszkanców i zwrócic sie do adwokata. Tylko wspolnie macie szanse, no i adwokat nie pracuje za darmo wiec jego prace zaplacic bedzie dla wszystkich razem tez lepiej. Zycze powodzenia i Wesolych Swiat

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="JestTujakisCwaniak"]Hehe tbsy i płacic za coś co nigdy nie będzie wasze to tez opcja beznadziejna napiszcie petycję ze nikt nie zapłaci niech sobie właściciele tbsow stawiają za darmo tam swoje autka. Ja bym grosza im nie dał. Pędzą w stronę zachodu z opłatami, cenami ale nie wynagrodzeniem gamonie społeczne[/quote]

Masz racje, 100 %, popieram.

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Margarete B."]Nie moge sobie wyobrazic aby taka ogromna podwazka byla zgodna z prawem i przepisami. Nie mozna ni z tego ni z owego, obojetnie jakie sie ma argumenty, podwyzszac jakie kolwiek oplaty. Ja uwazam ze ten kto cos takiego robi liczy na naiwnosc innych. Radze mieszkancom, sie zebrac, wybrac komitet mieszkanców i zwrócic sie do adwokata. Tylko wspolnie macie szanse, no i adwokat nie pracuje za darmo wiec jego prace zaplacic bedzie dla wszystkich razem tez lepiej. Zycze powodzenia i Wesolych Swiat[/quote]

Starsze pokolenia naszych babć i dziadków wszystko sprywatyzowały. Teraz to własność prywatna a lokatorzy tylko płaca czynsz. Właściciel ma wszelkie prawa zarządac podwyżek. Jak komuś się nie podoba to może zamieszkać w Kunicach

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Margarete B."]Nie moge sobie wyobrazic aby taka ogromna podwazka byla zgodna z prawem i przepisami. Nie mozna ni z tego ni z owego, obojetnie jakie sie ma argumenty, podwyzszac jakie kolwiek oplaty. Ja uwazam ze ten kto cos takiego robi liczy na naiwnosc innych. Radze mieszkancom, sie zebrac, wybrac komitet mieszkanców i zwrócic sie do adwokata. Tylko wspolnie macie szanse, no i adwokat nie pracuje za darmo wiec jego prace zaplacic bedzie dla wszystkich razem tez lepiej. Zycze powodzenia i Wesolych Swiat[/quote]

Starsze pokolenia naszych babć i dziadków wszystko sprywatyzowały. Teraz to własność prywatna a lokatorzy tylko płaca czynsz. Właściciel ma wszelkie prawa zarządac podwyżek. Jak komuś się nie podoba to może zamieszkać w Kunicach[/quote]

Jest Polska krajem pozbawionym przepiów i praw ? Prosze sie dokladnie poinformowac, na to sa przepisy.

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak PiS podwyższa ceny towarów to wszyscy się cieszą i w sondażach PiS ma już 50% poparcia.
A jak TBS podwyższa ceny to krzyk.
Nie rozumiem.

01:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

O co chodzi "BY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ" - mówi wam to coś.

02:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dzięki wieloletniej i wytężonej pracy naszych władz miejskich mamy najtańsze ceny m2 mieszkania w kraju, a i tak nie ma chętnych na osiedlanie się tutaj, bo przy okazji tej działalności mamy też jedne z najniższych zarobków. Widać jak tych biednych tebeesów nie stać nawet na parking koło tych betoniaków na miarę ich możliwości, pod hutą. Szkoda tylko ich dzieci od maleńkości wdychające arsen i siarkę.

02:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Jak PiS podwyższa ceny towarów to wszyscy się cieszą i w sondażach PiS ma już 50% poparcia.
A jak TBS podwyższa ceny to krzyk.
Nie rozumiem.[/quote]

PIS nie podwyższa cen one same rosną bo mamy w Polsce wolny rynek osiołku
wpływ na cenę mają dwie sprawy popyt i podaż
obecnie podaż na rynku krajowym nie pokrywa w pełni popytu bo bardzo dużo naszych towarów spożywczych wędruje na eksport np. dotyczy to masła jajek itp
w ostatnich dwóch latach ceny jaj były niskie, bardzo niska była też opłacalność ich produkcji. Natomiast w ostatnich miesiącach ceny jaj zarówno konsumpcyjnych, jak i do przetwórstwa rosną. Wzrost cen w UE, a także w Polsce jest skutkiem ograniczonej podaży jaj na rynku wspólnotowym. Taka sytuacja wynika z ograniczenia liczby kur niosek z powodu wykrycia fipronilu na fermach kur niosek w Holandii, Belgii, Niemczech, a następnie w innych krajach UE, a także wystąpienia we Włoszech – największego producenta jaj – grypy ptaków. Ograniczenie liczby kur niosek zbiegło się w czasie z sezonowym spadkiem produkcji jaj.

Według resortu rolnictwa w większości krajów UE ceny wzrosły w stosunku do lipca br. o ponad 30 proc. Spowodowało to zwiększoną sprzedaż polskich jaj do krajów UE i mniejszą ich podaż na rynku krajowym. W październiku średnia cena sprzedaży jaj w kraju wyniosła 40,60 zł/100 szt. i wzrosła o ponad 20 proc. w stosunku do października ubiegłego roku, a w porównaniu do czerwca 2017 roku wzrosła o około 40 proc.

02:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A to ciekawe. W Strefie Płatnego Parkowania mieszkańcy danej ulicy płacą tylko 50 złotych za cały rok.

02:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="skarbonek"]A to ciekawe. W Strefie Płatnego Parkowania mieszkańcy danej ulicy płacą tylko 50 złotych za cały rok.[/quote]


w/g sadu nie ma czegoś takiego jak strefy płatnego parkowania
https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,6 ... 80554.html

02:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko niepełnosprytni umysłowo kupują mieszkania w systemie TBS, ktore i tak nigdy nie beda Wasze ;)

02:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przecież od lat wiadomo, że mieszkanie w TBS-ach się nie opłaca!! Na czynszu można zęby zjeść!!

03:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

PiS podwyższa, to i TBS podwyższa.

Płacimy więcej w bankach, za ubezpieczenie samochodu, w sklepach. Składki ZUS wzrosły o 5%, a składka zdrowotna zwiekszyła się o 3%.
W ten sposób PiS wyciąga od ludzi z kieszeni ok. 6 mld zł rocznie, czyli tyle ile wynosi coroczny haracz na Kościół watykański.
Przecież Watykańczykom trzeba obowiązkowo co roku płacić!

Już leży w Sejmie projekt ustawy medialnej, zgodnie z którym będziemy płacić więcej za media pisowskie- nawet jesli nie mamy telewizora.
Ministerstwo Środowiska chce opodatkować wodę
Inne podwyżki:
Podwyżka opłat za wywóz śmieci
Podwyżka opłaty paliwowej o 25 gr.
Podwyżka opłat za parkowanie

Wszystkie podwyżki odbywają się metodą kościelną, czyli po cichu, w zupełnej tajemnicy.

03:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]PiS podwyższa, to i TBS podwyższa.

Płacimy więcej w bankach, za ubezpieczenie samochodu, w sklepach. Składki ZUS wzrosły o 5%, a składka zdrowotna zwiekszyła się o 3%.
W ten sposób PiS wyciąga od ludzi z kieszeni ok. 6 mld zł rocznie, czyli tyle ile wynosi coroczny haracz na Kościół watykański.
Przecież Watykańczykom trzeba obowiązkowo co roku płacić!

Już leży w Sejmie projekt ustawy medialnej, zgodnie z którym będziemy płacić więcej za media pisowskie- nawet jesli nie mamy telewizora.
Ministerstwo Środowiska chce opodatkować wodę
Inne podwyżki:
Podwyżka opłat za wywóz śmieci
Podwyżka opłaty paliwowej o 25 gr.
Podwyżka opłat za parkowanie

Wszystkie podwyżki odbywają się metodą kościelną, czyli po cichu, w zupełnej tajemnicy.[/quote]

Pis uchwala swoje prawo nocą tak jak adrian które chyłkiem nocą je podpisuje. K..a i złodziej tez w nocy pracuje

03:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dzisiejsi EMERYCI ...ach ....
kiedy oni byli młodzi to załatwili nam :

4 razy droższy gaz z Rosji
3 razy droższą energię elektryczną
raz droższą benzynę / olej napędowy
100 % droższy olej rzepakowy gdy pomysłowi Polacy wlewali je do samochodów z silnikami na ON
250 % droższe papierosy
Bardzo drogą wodę ciepłą i drogą wodę zimną ! + ścieki ( wiedza o tym najlepiej lokatorzy spółdzielni mieszkaniowej )
450 % droższe śmieci + segregacja ( efekt ustawy śmieciowej to zasypane wszelakimi odpadami lasy )
500 % droższe pożywienie w większości GMO które jest z Chin oraz z mniej poznanych lokalizacji na świecie

Dziś tana jest tylko wódka ale UWAGA - po spożyciu nie ma nawet halunów tak jak za czasów PRL gdzie nawet po winie ALPAGA człowiek był zadowolony ! Tanie piwo to czysta chemia plus spirytus.

Kiedyś prywatyzowali a dziś jako emeryci narzekają że wszystko jest drogie.

04:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

nie 15 zł, tylko 18,45 z Vat, a miejsc nikt nie odśnieża i nikt o nie nie dba, to najemca ma cały regulamin, tak że nawet nie wolno na tym miejscu parkingowym zapalić papierosa!

04:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Temat wyższych cen produktów spożywczych już był wałkowany a i tak co niektórych nie przekonało kto ustala ceny. Są to skutki komuny. Musi nastąpić wymiana dwóch pokoleń aby do co niektórych dotarło, że to nie rząd ustala ceny.

05:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Lvcyfer"]Przecież od lat wiadomo, że mieszkanie w TBS-ach się nie opłaca!! Na czynszu można zęby zjeść!![/quote]

Ale jak się nie ma zdolności kredytowej w banku aby spłacać przez dwadzieścia lat kredyt to innego wyjścia nie ma.

05:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Lvcyfer"]Przecież od lat wiadomo, że mieszkanie w TBS-ach się nie opłaca!! Na czynszu można zęby zjeść!![/quote]

Ale jak się nie ma zdolności kredytowej w banku aby spłacać przez dwadzieścia lat kredyt to innego wyjścia nie ma.[/quote]

Na mieszkanie należy zarobić a potem kupować. Mieszkanie na kredyt to wielkie ryzyko.

05:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Całkiem niedawno prezydent Krzakowski opowiadał jak to legnicki TBS (rodowodem z Kamiennej Góry) jest tańszy dla lokatorów niż budownictwo powstające w ramach rządowego programu Mieszkanie+. Oczywiście wcześniej nafutrował tenże TBS gruntami, koszarowcami i gotówką. I oto jakaś czarodziejska różka spowodowała, że TBS strzyże równo swoich lokatorów, aż wrzask podnosi się pod niebiosa. Na tym przykładzie widać jak komuna spustoszyła umysły niektórych ludzi. Zamiast wezwać prokuratora, by zbadał, gdzie znika kasa, to piszą petycje. Oj, naiwni, naiwni. Nie takie petycje Krzakowski spuszczał do kanału. Znany przykład petycji z osiedla Piekary jest aż nadto wymowny.

08:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

CHCĘ USPOKOIĆ MOICH SĄSIADÓW Z TBS. PO INTERWENCJI U PREZYDENTA MIASTA OTRZYMAŁEM ZAPEWNIENIE, ŻE PREZES TBS
JUŻ WYCOFAŁ SIĘ Z NIEPRZEMYŚLANEJ DECYZJI. ŻADNEJ PODWYŻKI OPŁAT ZA MIEJSCE PARKINGOWE NIE BĘDZIE !!!>
WESOŁYCH ŚWIĄT>

09:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]PiS podwyższa, to i TBS podwyższa.

Płacimy więcej w bankach, za ubezpieczenie samochodu, w sklepach. Składki ZUS wzrosły o 5%, a składka zdrowotna zwiekszyła się o 3%.
W ten sposób PiS wyciąga od ludzi z kieszeni ok. 6 mld zł rocznie, czyli tyle ile wynosi coroczny haracz na Kościół watykański.
Przecież Watykańczykom trzeba obowiązkowo co roku płacić!

Już leży w Sejmie projekt ustawy medialnej, zgodnie z którym będziemy płacić więcej za media pisowskie- nawet jesli nie mamy telewizora.
Ministerstwo Środowiska chce opodatkować wodę
Inne podwyżki:
Podwyżka opłat za wywóz śmieci
Podwyżka opłaty paliwowej o 25 gr.
Podwyżka opłat za parkowanie

Wszystkie podwyżki odbywają się metodą kościelną, czyli po cichu, w zupełnej tajemnicy.[/quote]

HA HA, ziarko do ziarka i zbierze sie miarka.

10:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

z ostatniej chwili !!!

"Senat przyjął ustawy o Sądzie Najwyższym i KRS. Teraz już tylko podpis prezydenta "

https://www.tvn24.pl/senat-ustawy-prezy ... 992,s.html

11:00, 15.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Temat wyższych cen produktów spożywczych już był wałkowany a i tak co niektórych nie przekonało kto ustala ceny. Są to skutki komuny. Musi nastąpić wymiana dwóch pokoleń aby do co niektórych dotarło, że to nie rząd ustala ceny.[/quote]

Picuj, picuj, że to nie rząd ustala ceny.
"Dobra" pisowska zmiana!!!
Cwaniacy dorwali się do władzy.

09:00, 16.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zamiast płacić za wynajem jakiejś klitki lepiej odłożyć kasę i sobie wybudować dom z ogrodem i garażem. Nie rozumiem jak można mieszkać w takim kołchozie i w takiej ciasnocie, bo 45 m2 jest dobre dla singli, a nie dla czteroosobowej rodziny, przecież tam dzieci nie mają nawet własnego kąta do odrabiania lekcji, a gdzie sypialnia, salon i pokój RTV. Może lepiej kupić tańszy samochód ale za to mieszkać na swoim i po ludzku.

11:00, 16.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I bardzo dobrze, 60zł za miesiąc to nie jest dużo, parkingi w Legnicy są dużo droższe i jakoś ludzie się nie sprzeciwiają! Płacić 60 zł i mieć swoje miejsce pod domem i tak się bulwersować!!!

03:00, 16.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alkaniaalkania

0 0

Też mieszkam na tym osiedlu i te zmiany mnie nie cieszą...

08:00, 16.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Całkiem niedawno prezydent Krzakowski opowiadał jak to legnicki TBS (rodowodem z Kamiennej Góry) jest tańszy dla lokatorów niż budownictwo powstające w ramach rządowego programu Mieszkanie+. Oczywiście wcześniej nafutrował tenże TBS gruntami, koszarowcami i gotówką. I oto jakaś czarodziejska różka spowodowała, że TBS strzyże równo swoich lokatorów, aż wrzask podnosi się pod niebiosa. Na tym przykładzie widać jak komuna spustoszyła umysły niektórych ludzi. Zamiast wezwać prokuratora, by zbadał, gdzie znika kasa, to piszą petycje. Oj, naiwni, naiwni. Nie takie petycje Krzakowski spuszczał do kanału. Znany przykład petycji z osiedla Piekary jest aż nadto wymowny.[/quote]

i co z tego, wolno mu. a ty tumanie się nie czepiaj.

07:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="barabasz@pl"]Zamiast płacić za wynajem jakiejś klitki lepiej odłożyć kasę i sobie wybudować dom z ogrodem i garażem. Nie rozumiem jak można mieszkać w takim kołchozie i w takiej ciasnocie, bo 45 m2 jest dobre dla singli, a nie dla czteroosobowej rodziny, przecież tam dzieci nie mają nawet własnego kąta do odrabiania lekcji, a gdzie sypialnia, salon i pokój RTV. Może lepiej kupić tańszy samochód ale za to mieszkać na swoim i po ludzku.[/quote]

Ci którzy chcą odłożyć kasę zazwyczaj wyjeżdżają do cywilizowanych społecznie państw. Gdy porównają życie tam i tu zazwyczaj w d. mają powrót więc...

07:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alkania"]Też mieszkam na tym osiedlu i te zmiany mnie nie cieszą...[/quote]

A kogo to interesuje?

07:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Całkiem niedawno prezydent Krzakowski opowiadał jak to legnicki TBS (rodowodem z Kamiennej Góry) jest tańszy dla lokatorów niż budownictwo powstające w ramach rządowego programu Mieszkanie+. Oczywiście wcześniej nafutrował tenże TBS gruntami, koszarowcami i gotówką. I oto jakaś czarodziejska różka spowodowała, że TBS strzyże równo swoich lokatorów, aż wrzask podnosi się pod niebiosa. Na tym przykładzie widać jak komuna spustoszyła umysły niektórych ludzi. Zamiast wezwać prokuratora, by zbadał, gdzie znika kasa, to piszą petycje. Oj, naiwni, naiwni. Nie takie petycje Krzakowski spuszczał do kanału. Znany przykład petycji z osiedla Piekary jest aż nadto wymowny.[/quote]

i co z tego, wolno mu. a ty tumanie się nie czepiaj.[/quote]


"i co z tego, wolno mu. a ty tumanie się nie czepiaj" ograniczenie wypowiedzi, dyskryminacja, podziały i obrażanie ludzi jest karalne. Na to są paragrafy

10:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

bo po pierwsze Pan Niemas powinien dawno odpoczywać na emeryturze
A po drugie sama idea TBS- ów jest dla bogatych biednych

01:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szkoda, że autor artykułu nie wspomniał, że nie ma obowiązku płacenia za miejsce parkingowe. A jak ktoś chce mieć prywatne miejsce, to niech płaci. A nie tak jak do tej pory, ktoś płacił śmieszne 15 zł, a potem parkował sobie na bezpłatnych miejscach, bo bliżej do klatki ma, a opłacone miejsce z informacją, żeby nie parkować jest puste. Teraz się każdy zastanowi, czy potrzebne jest mu płatne miejsce.
A jeśli chodzi o odśnieżanie, to nie wiem, jak można pisać, że nikt nie odśnieża. Na TBS-ach jest szybciej odśnieżane niż w mieście.
Autor artykułu oczywiście szuka sensacji na siłę.

02:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Piekary"]I bardzo dobrze, 60zł za miesiąc to nie jest dużo, parkingi w Legnicy są dużo droższe i jakoś ludzie się nie sprzeciwiają! Płacić 60 zł i mieć swoje miejsce pod domem i tak się bulwersować!!![/quote]

A kto im każe płacić? Niech parkują poza tym terenem i kasiorka zostanie w kieszeni.

06:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tylko czekać gdy ludzie zaczną strajkować gdy zechcą im łaskawcy podwyższyć pensje.
W piedronkach niskie ceny, oszczędzają paniska z miasta 70% na zakupach i jeszcze im nie starcza?! Źle się dzieje w głowach człowieków.

08:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dla informacji przy Al. Zwycięstwa nie ma gdzie parkować poza miejscami płatnymi, wszędzie są znaki zakazu zatrzymywania, nawet jak ktoś do kogoś przyjedzie teoretycznie nie ma gdzie stanąć. TBS zmusił mieszkańców do wykupu miejsc, bo jeśli go nie weźmiesz to gdzie zaparkujesz. Nie ma miejsc niepłatnych ! Powtarzam mieszkańcy przy Al. Zwycięstwa nie mają alternatywy. Nie wykupują miejsc dla własnej wygody, żeby mieć miejsce jak ktoś napisał pod domem. Nieprawdą jest że parkingi są odśnieżane. Mieszkam tutaj 11 lat i odśnieżana jest ulica, a zaspy zasypują wjazdy na miejsca. Zim z zaspami nie ma od dawna. Zdażyla się może jedna z 8 lat temu kiedy to sami mieszkańcy odkopywali swoje miejsca. Mieszkańcy są zbulwersowani, bo są zmuszani do wykupu tych miejsc bo w innym wypadku nie mają gdzie postawić swoich aut.

10:00, 17.12.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A teraz ludzie z ulicy Makuszyńskiego 3 mają średnio do zapłaty na 1 osobę za wodę po 60 zl A średnio w lokalu mieszka po 2 .3 osoby pomimo ze wodomierze dobrze wskazują zużycie wody to i tak znaleźli jakieś ubytki wody bo główny wodomierz się nie zgadza I każą nam dopłacać za wodę której nie złożyliśmy A dzwonić do kamiennej góry to detektor C... tłumaczy że może U Pani Pana sie nie kręci wodomierz ale na głównym wodomierzu jednak są ubytki bo woda np łapię kr opelkami I to się zalicza do głównego wodomierza I podkladajac garnek to tej wody się jednak nazbiera przeciagu całego roku

11:00, 17.01.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%