Zamknij
Ważne

Radni PO przeciwko obwodnicy przez osiedle

J(lca.pl) 10:29, 11.07.2018
Skomentuj

Na lipcową sesję rady miejskiej pod głosowanie trafi projekt stanowiska ws. budowy obwodnicy południowo-wschodniej. Dokument przygotował klub radnych Platformy Obywatelskiej.

Mieszkańcy osiedla Piekary nie wyobrażają sobie, by obwodnica przecinała ich osiedle na pół. Dlatego zebrali już ponad dwa tysiące podpisów pod pismem, które wkrótce trafi do prezydenta Tadeusza Krzakowskiego, parlamentarzystów, ministerstwa infrastruktury oraz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Na czele protestu stoi przewodniczący rady miejskiej Wacław Szetelnicki z PiS mocno wspierany przez proboszcza parafii Podwyższenia Krzyża Świętego księdza Romana Raczaka. Na Piekarach nie wykluczają nawet manifestacji pod ratuszem.

Takie same zdanie ws. obwodnicy mają radni Platformy Obywatelskiej, którzy właśnie złożyli w radzie miejskiej projekt stanowiska dotyczącego budowy obwodnicy.

- O obwodnicy mówi się od dziesięciu lat z okładem. Niestety prezydent Krzakowski kompletnie ignoruje zdanie mieszkańców, a rzekome konsultacje w tej sprawie były fikcją. W sprawie przebiegu obwodnicy zawsze mieliśmy zdanie, że powinna ona przebiegać poza miastem. Mówił o tym już w 2010 roku nasz kandydat na prezydenta Janusz Mikulicz, a ja powtarzałem to przed czterema laty – podkreśla Jarosław Rabczenko, szef klubu PO w radzie miejskiej.

Tymczasem do protestu przeciwko budowie obwodnicy przez sam środek osiedla, dołączył Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy. Na biurku prezydenta wylądowało już pismo podpisane przez dyrekcję lecznicy, która obawia się o poziom bezpieczeństwa na Piekarach i problemy komunikacyjne.

Budowa obwodnicy południowo-wschodniej ma pochłonąć ok. 110 mln zł. Za pieniądze z budżetu państwa GDDKiA wybuduje pozamiejski odcinek o długości 2,8 km. Odcinek w granicach Legnicy przebiegający ulicą Sikorskiego o długości 0,8 km sfinansuje miasto. Przetarg na budowę obwodnicy, GDDKiA ma ogłosić po wakacjach.

Projekt stanowiska rady miejskiej ws. budowy obwodnicy:

Rada Miejska Legnicy wyraża zadowolenie z powodu rozpoczęcia prac nad budową południowo-wschodniej obwodnicy naszego miasta w ciągu Drogi Krajowej nr 94. Jednocześnie apelujemy do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i Prezydenta Miasta Legnicy, aby obwodnica południowo-wschodnia Legnicy przebiegała poza osiedlem Piekary w korytarzu planowanej niegdyś autostrady A3. Ponadto zwracamy się o pilne przygotowanie konsultacji społecznych w sprawie jej przebiegu. Uważamy, że tak ważna  inwestycja, która rzutować będzie na układ komunikacyjny miasta, szczególnie osiedla Piekary, nie powinna odbywać się bez uwzględnia głosu mieszkańców. Dlatego apelujemy o zorganizowanie spotkań konsultacyjnych w godzinach i miejscu, które umożliwią udział większej części mieszkańców zainteresowanych sprawą.

(J(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(97)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Na temat PLATFUSÓW niema się co wypowiadać,oni już pokazali kunszt rządzenia przez 8 lat.

10:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

a kto sie liczy z ich zdaniem :D hahahahaha

10:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

BRAWO !
Co to za obwodnica, która przebiega przez środek wielkiego osiedla ----- to nie obwodnica.
Z wikipedii :
"Obwodnica – droga prowadząca W O K Ó Ł miasta, dzielnicy, centrum lub śródmieścia umożliwiająca pojazdom ominięcie pewnego obszaru miejskiego"

10:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dobrze niech leci poza miastem, ale skąd pieniądze na to? Panie Rabczenko i reszta, skąd weźmiecie kasę na odcinek za wierzbiakem? Założe się że jak Rabczenko dojdzie do fotela prezydenta zostawi temat i obwo. nie będzie budowana, dalej będziemy gnić w korkach na Rzeczypospolitej.

11:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja bym tam w urzędzie sprawdził czy te podpisy aby na pewno są prawdziwe

11:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Lenix87"]Dobrze niech leci poza miastem, ale skąd pieniądze na to? Panie Rabczenko i reszta, skąd weźmiecie kasę na odcinek za wierzbiakem? Założe się że jak Rabczenko dojdzie do fotela prezydenta zostawi temat i obwo. nie będzie budowana, dalej będziemy gnić w korkach na Rzeczypospolitej.[/quote]

a kto w obecnym wariancie finansuje odcinek ktory leci poza miastem?

11:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Witam
Jak zwykle temat obwodnicy stał tematem politycznym i wyborczym .W 2010 roku rządziła koalicja PO-PSL nożna było zarezerwować środki na nowy przebieg obwodnicy a dzisiaj to "bicie piany" dla ciemnego ludu ,wstyd Panowie z PO .
Wiem jedno obwodnicy nie będzie ( kolejny "sukces" PO) więc na lotnisko dojedziemy zatłoczoną Rzeczypospolita i będziemy narzekać na co się da , a mieszkańcy Osiedla "Piekary" do pracy na strefie zamiast 10 min będą jechać 40 (lub więcej) . Jeżeli koś liczy na nową drogę przez Bartoszów to się mocno zdziwi bo będzie remontowana etapami przez najbliższe kilka lat .
Bravo Panowie "politycy" utopicie każde rozwiązanie komunikacyjne tego miasta w imię partyjnego interesu.
Niestety w przepadku naszego miasto to bardzo smutna refleksja .
Pozdrawiam
Baq

11:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale przecież ten odcinek to od zawsze była część obwodnicy , dwupasmowy odcinek jest obwodnicą od dawien dawna ale nie połączony.mam jednak pomysł, niech radny wróci do tematu taksówek:-) Miasto już jest zakorkowane i obwodnica to temat pilny , a rozwiązanie jest proste albo chcemy miasto bez korków z obwodnicą, albo zakorkowane bez obwodnicy i tyle.Czy tak ciężko zrozumieć, że na trochę za późno na wyborczą kiełbasę i poporostu Generalna się wycofa.

11:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przepraszam bardzo ale z tymi ludźmi o mentalności prymitywnego wieśniaku nigdy tu nie zbudujemy nowoczesnej europejskiej metropolii. Jak oni sobie wyobrażają funkcjonalnie miasta bez szerokich ulic i obwodnic? Stanie w korkach, jazda z prędkością 10 km/h to jest to co nam chcą tu zgotować, dla swojej polityki i koryt, a jak ktoś chce mieszkać w zieleni i mieć czyste powietrze to niech się stąd wyprowadzi do lasu do szałasu, jak nie dorosl jeszcze do życia w nowoczesnym miescie.

11:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Panie Rabczenko proszę o kilka wyjaśnień. O ile (konkretnie) więcej będzie kosztować przesunięcie obwodnicy poza osiedle Piekary? Kto tę różnicę sfinansuje? Miasto, czy GDDKiA? Jeśli GDDKiA - to czy mają w swoim budżecie taką pozycję? Jeśli miasto? to skąd weźmiemy pieniądze? Czy droga taka jest ujęta w jakikolwiek planach zagospodarowania przestrzennego.? Jak takie roziwązanie będzie skomunikowane z osiedlem Piekary ( w którym miejscu)?
Jeśli ma pan choć odrobinę przyzwoitości, to zmierzy się pan z tymi pytaniami i odpowie. Jeśli nie, to będzie oznaczać, że interesuje pana tylko dymienie i robienie zamieszania po to żeby zyskać jakieś poparcie w wyborach. Odwagi panie radny.

11:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

PO miało 8 lat na wybudowanie - nic nie zrobiło a teraz krzyczy.
Wacław niech załatwi ze swoimi ziomkami z PIS żeby zmienili przebieg. Za osiedlem nie jest teren miasta więc jak PIS będzie chciało wybudować za 3 x więcej inną trasą to chwała im za to i pewnie nikt z Władz Miasta nie będzie protestował bo miasto zaoszczędzi na odcinku miejskim.
Chłopakom się powaliło i krzyczą nie do tych co trzeba bo tutaj PIS decyduje o przebiegu :)

11:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy my, mieszkańcy Piekar jesteśmy gorsi? To nasze życie i zdrowie jest zagrożone. Wszystkim zwolennikom obwodnicy przez Piekary proponuję nie kpić z osób walczących o swoje podstawowe prawa i realizujących zasady społeczeństwa obywatelskiego.

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="legniczanin 2.0"]Czy my, mieszkańcy Piekar jesteśmy gorsi? To nasze życie i zdrowie jest zagrożone. Wszystkim zwolennikom obwodnicy przez Piekary proponuję nie kpić z osób walczących o swoje podstawowe prawa i realizujących zasady społeczeństwa obywatelskiego.[/quote]
Drogi mieszkańcu Piekar, mieszkasz w Mieście więc musisz się zmagać z utrudnieniami, przez ponad 25 lat jest już w użytkowaniu ul.Sikorskiego, Piłsudzkiego i Rondo, i dopiero teraz zauważyłeś "niedogodności" zwiazane ze zwiększeniem ruchu kołowego ?? Trochę późno, ale jeśli jesteś posiadaczem / mniemam że nie/ jakiegokolwiek pojazdu to wiesz dobrze że ten "kawałek" drogi jest pilnie nam wszystkim potrzebny, niestety jest już XXI wiek i od motoryzacji nie uciekniemy....Ta droga jest potrzebna WSZYSTKIM MIESZKAŃCOM Naszego Miasta nie tylko Dla Mieszkańców Piekar /ok 25% Mieszkańców Legnicy/, Pisałem wielokrotnie, proszę zapytać Mieszkańców Kartuskiej, Rzeczypospolitej, Piastowskiej, Złotoryjskiej, Chojnowskiej, czy nowa droga jest potrzebna...Trzeba zrozumieć że to nie będzie "obwodnica" tylko dalszy ciąg ul.Sikorskiego z połączeniem Gniewomierskiej....A jeśli teraz tego odcinka nie wybudujemy to już nigdy, i dalej będziemy się "dusić" w Centrum Miasta i na Piekarach..Czy to tak trudno zrozumieć ??? .Przypomnę ze już raz za kadencji poprzednich "rządzących" zabrano nam kasę dla tej inwestycji na rzecz Warszawy, czy znowu tego chcemy ???...Na to pytanie niech odo-powiedzą Ci Mieszkańcy którzy codziennie "przebijają się" przez Wrocławską i Piłsudzkiego do Centrum .....P.S. też jestem Mieszkańcem Piekar, i jakoś z tym muszę żyć...

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="legniczanin 2.0"]Czy my, mieszkańcy Piekar jesteśmy gorsi? To nasze życie i zdrowie jest zagrożone. Wszystkim zwolennikom obwodnicy przez Piekary proponuję nie kpić z osób walczących o swoje podstawowe prawa i realizujących zasady społeczeństwa obywatelskiego.[/quote]
A ja ci proponuje pozbyć się egoizmu. Bo w innych częściach miasta też jest dużo aut. A w czym wy mieszkańcy Piekar jesteście lepsi? Napisz którędy jedziesz po zakupy do castoramy, Leroy Merlin czy Auchana? Po ulicy przy której ja mieszkam. I co? Ja jestem gorszy, że ty możesz smrodzić pod moim oknem a ja pod twoim nie?
Ludzie! Nie chcecie mieszkać w mieście droga wolna. W przywoływanym tak chętnie jako przykład wrocławiu na każdej większej ulicy jedzie więcej samochodów niż przez pół Legnicy i nikt nie marudzi....

A co do Rabczenki. Chwyci się każdego pomysłu przed wyborami. Daremnie....Kilka razy pokazał i powiedział na co go stać i jaka jest jego wiedza. I zgadzam się: gdzie pan byłeś panie Rabczenko ostatnie 8 lat jak PO rządziło? Co żeś razem ze swoim kolegą posłem dla tego miasta załatwił? Odpowiedz a nie stoisz z jakimś świchem przy jezdni i liczysz na głosy.

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jako mieszkańcy centrum, Kopernika, Zakaczawia, Bielan, Kartuz, Fabrycznej, Tarninowa, Zosinka, Starego Miasta i Przybkowa rozumiemy że kandydat Rabczenko nie chce aby na terenie naszego zamieszkania uspokoił się ruch drogowy. Dziękujemy panie kandydacie, już żeś pan wygrał wybory:-) Chyba parafialne:-)
W całej Legnicy się buduje takie czasy. Brawo Krzakowski za determinację o pieniądze na obwodnicę!!!

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

za po kase trzepali teraz nagle przes wyborami jacy oni pomocni haha nie jestem ani za po ani za pisem czy inna partia jedno jest pewne droga z piekar jest potrzebna cos trzba z tym zrobic wyobrazcie sobie mieszkancy piekar byc moze juz ktorys zwas wasztch bliskich potrzebowal jakies pomocy na autostradzie karetka straz pozarna pedza przez cale miasto nie malrze a tak by byli szybciej rozumiem wszystko moze jakis kawalek by posuneli tylko patrzac na rzeczypospolita na pilsudzkiego jaki jest tam ruch i ludzie zyja moze ich troche by ta droga pomogla mieli by spokonie nie ma co byc egoista :)))) a ci panowie niech sie wykarza w czasie wyborow jak i inni z roznych parti a nie jak ida wybory co oni jak oni nie zrobia :))))))))))

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wroclawska - Sudecka

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

wprowadzając się na Piekary 28 lat temu już widziałem ul. Sikorskiego kończącą się 2-pasmówką w polu. Wtedy już było wiadomo,że będzie "coś dalej", ale nikt nie protestował. Teraz ta "obwodnica" będzie miała niewielkie, lokalne znaczenie , bo DK nr 3 pójdzie jako S3 za miastem, A4 jest, kto zatem skorzysta na objeździe DK 94 ? tylko w razie zablokowania A4 i ruch lokalny do huty oraz LSSE. Moim zdaniem - bez paniki, bo przesłanki budowy obwodnicy już dawno wygasły, a ruch lokalny jest i będzie- przynajmniej do miasta wpłynie trochę grosza z budżetu centralnego, a sensownie zaplanowana komunikacja miejska może przejąć ten ruch lokalny w określonych godzinach bez efektów "ubocznych".

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie rozumiem tych ludzi co są przeciwko drodze dk94 przez Piekary, to nie będzie obwodnica, ruch nie wiele wzrośnie. Korzyść dla mieszkańców Piekar na dojazd do lsse, huty Miedzi oraz do A4/S3.
Marna propaganda i gownoburza jaka tworzą POPIS!

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

-












Prominentny pololityk Pis mieszka przy proponiwanej obwodnicy i dlatego tak głośno krzyczy. Czy nie jest to wykorzystywwanie swojego stanowiska do prywatnych celów?

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ponoć w tym sennym miasteczku mało co sie dzieje :)

12:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

czy tych dwóch smutnych panów ze zdjęcia wszędzie chodzi parami

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jaki problem puścić obwodnicę pod domem Rabczenki albo tego drugiego ? nie widze przeszkód!

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

PO zawsze burzyła wszystko, co dobre i pożyteczne. Rabczenko to laik w każdej dziedzinie życia. Kolejny raz Jantura wykonał w 100% nałożone przez PO zadanie partyjne. Dobry z niego komuszek.

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dziękuję radnym z PO, którzy poparli sprzeciw mieszkańców Piekar C. Dziękuję także szpitalowi, pani dyrektor, za zdecydowany sprzeciw przeciw tej obwodnicy. Ci, którzy się tutaj wyśmiewają z protestujących nie mają pojęcia, że karetka, która jedzie do szpitala i liczą się minuty nie może trafić na sznur samochodów, tirów , że taka obwodnica przy szpitalu zagraża życiu niejednego człowieka wiezionego karetką do szpitala. Te wredne komentarze , które tu czytam to piszą także ci, którym nie zagraża za oknem smród spalin, hałas przejeżdżających tirów i brak poczucia bezpieczeństwa . Ciekawe czy gdyby przed ich oknami miałaby być zbudowana obwodnica , prowadząca przez środek osiedla to byliby tacy radośni?
Mamy nadzieję, że pan Krzakowski sam się otrząśnie ze swojej chorej decyzji budowania ruchliwej obwodnicy , której projekt z lat dziewięćdziesiątych już dawno jest nieaktualny bo osiedle się powiększyło , zmieniło . My, mieszkańcy Piekar nie pozwolimy na tak idiotyczny pomysł tym bardziej , że tę drogę poprowadzić można za Wierzbiakiem i takie były też alternatywne plany.

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A kiedy radni poprą zakaz wjazdu do CENTRUM MIASTA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH wzorem cywilizowanych miast europejskich

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="roxy music"]Jako mieszkańcy centrum, Kopernika, Zakaczawia, Bielan, Kartuz, Fabrycznej, Tarninowa, Zosinka, Starego Miasta i Przybkowa rozumiemy że kandydat Rabczenko nie chce aby na terenie naszego zamieszkania uspokoił się ruch drogowy. Dziękujemy panie kandydacie, już żeś pan wygrał wybory:-) Chyba parafialne:-)
W całej Legnicy się buduje takie czasy. Brawo Krzakowski za determinację o pieniądze na obwodnicę!!![/quote]

Tylko nie pomyślałeś człowieku, że gdy karetka będzie wiozła kogoś z Twojej rodziny do szpitala i będzie się liczyła każda minuta aby ratować życie to wtedy taka obwodnica stanie się przeszkodą dla karetki, bo jest akurat na skrzyżowaniu ze szpitalem...każdy z tych , którzy tu robią rozgrywki polityczne nie zastanawia się, że szpital jest dla wszystkich z tego miasta i obwodnica ruchliwa z tirami nie może znajdować się w pobliżu szpitala i utrudniać do niego dostęp.

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="xcx"]Jaki problem puścić obwodnicę pod domem Rabczenki albo tego drugiego ? nie widze przeszkód![/quote]

dla Krzakowskiego jest problemem puścić obwodnicę za Wierzbiakiem bo tam mieszka w domeczku z ogródeczkiem i dlatego chce puścić obwodnicę pod wieżowcami , w których jest tysiące rodzin z małymi dziećmi, chce zniszczyć dopiero wyremontowaną ul. Sikorskiego i nowe rondo pod Kauflandem bo to pieniądze podatników, więc co będzie oszczędzał....

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="legniczninjan"][quote="roxy music"]Jako mieszkańcy centrum, Kopernika, Zakaczawia, Bielan, Kartuz, Fabrycznej, Tarninowa, Zosinka, Starego Miasta i Przybkowa rozumiemy że kandydat Rabczenko nie chce aby na terenie naszego zamieszkania uspokoił się ruch drogowy. Dziękujemy panie kandydacie, już żeś pan wygrał wybory:-) Chyba parafialne:-)
W całej Legnicy się buduje takie czasy. Brawo Krzakowski za determinację o pieniądze na obwodnicę!!![/quote]

Tylko nie pomyślałeś człowieku, że gdy karetka będzie wiozła kogoś z Twojej rodziny do szpitala i będzie się liczyła każda minuta aby ratować życie to wtedy taka obwodnica stanie się przeszkodą dla karetki, bo jest akurat na skrzyżowaniu ze szpitalem...każdy z tych , którzy tu robią rozgrywki polityczne nie zastanawia się, że szpital jest dla wszystkich z tego miasta i obwodnica ruchliwa z tirami nie może znajdować się w pobliżu szpitala i utrudniać do niego dostęp.[/quote]
Jeśli ludzie będą stosować się do przepisów drogowych to karetka na sygnale dojedzie szybko i sprawnie no chyba że ktoś będzie idiotą ale na to nie ma rady

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="legniczninjan"][quote="roxy music"]Jako mieszkańcy centrum, Kopernika, Zakaczawia, Bielan, Kartuz, Fabrycznej, Tarninowa, Zosinka, Starego Miasta i Przybkowa rozumiemy że kandydat Rabczenko nie chce aby na terenie naszego zamieszkania uspokoił się ruch drogowy. Dziękujemy panie kandydacie, już żeś pan wygrał wybory:-) Chyba parafialne:-)
W całej Legnicy się buduje takie czasy. Brawo Krzakowski za determinację o pieniądze na obwodnicę!!![/quote]

Tylko nie pomyślałeś człowieku, że gdy karetka będzie wiozła kogoś z Twojej rodziny do szpitala i będzie się liczyła każda minuta aby ratować życie to wtedy taka obwodnica stanie się przeszkodą dla karetki, bo jest akurat na skrzyżowaniu ze szpitalem...każdy z tych , którzy tu robią rozgrywki polityczne nie zastanawia się, że szpital jest dla wszystkich z tego miasta i obwodnica ruchliwa z tirami nie może znajdować się w pobliżu szpitala i utrudniać do niego dostęp.[/quote]

tak jak karetka jedzie do szpitala w godzinach szczytu przez centrum to raczej nie protestujesz
Ludzie wy do ulicy macie dobre 200 metrów my w centrum 5-10 ok zmieniamy trasę obwodnicy ale zamykamy centrum dla osobówek idziecie na to !!!!

01:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Hahaha"]Nie rozumiem tych ludzi co są przeciwko drodze dk94 przez Piekary, to nie będzie obwodnica, ruch nie wiele wzrośnie. Korzyść dla mieszkańców Piekar na dojazd do lsse, huty Miedzi oraz do A4/S3.
Marna propaganda i gownoburza jaka tworzą POPIS![/quote]


człowieku, co pleciesz? jakby twoja rodzina miała pod oknami drogę krajową 94 i okna by się trzęsły z hałasu i wąchanie spalin to też byś tak gadał? za tą drogą opowiadają się tylko zwolennicy krzaka , który i tak w tych nadchodzących wyborach już stracił swoich wyborców właśnie taką chorą decyzją, bo nikt normalny nie zagłosuje na niego. Będziemy głosować na PO za to, że bronią mieszkańców . Krzakowski chwali się, że dostał na tę obwodnice pieniądze od PiS-u , to żałosne!

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="legniczninjan"][quote="roxy music"]Jako mieszkańcy centrum, Kopernika, Zakaczawia, Bielan, Kartuz, Fabrycznej, Tarninowa, Zosinka, Starego Miasta i Przybkowa rozumiemy że kandydat Rabczenko nie chce aby na terenie naszego zamieszkania uspokoił się ruch drogowy. Dziękujemy panie kandydacie, już żeś pan wygrał wybory:-) Chyba parafialne:-)
W całej Legnicy się buduje takie czasy. Brawo Krzakowski za determinację o pieniądze na obwodnicę!!![/quote]

Tylko nie pomyślałeś człowieku, że gdy karetka będzie wiozła kogoś z Twojej rodziny do szpitala i będzie się liczyła każda minuta aby ratować życie to wtedy taka obwodnica stanie się przeszkodą dla karetki, bo jest akurat na skrzyżowaniu ze szpitalem...każdy z tych , którzy tu robią rozgrywki polityczne nie zastanawia się, że szpital jest dla wszystkich z tego miasta i obwodnica ruchliwa z tirami nie może znajdować się w pobliżu szpitala i utrudniać do niego dostęp.[/quote]

tak jak karetka jedzie do szpitala w godzinach szczytu przez centrum to raczej nie protestujesz
Ludzie wy do ulicy macie dobre 200 metrów my w centrum 5-10 ok zmieniamy trasę obwodnicy ale zamykamy centrum dla osobówek idziecie na to !!!![/quote]

Niektórzy widać nie byli na ul. Sikorskiego i nie wiedzą ,że od wieżowców do ulicy jest tylko parę metrów. Tak samo na Śląskiej..... te 200 to chyba w twoich snach ha ha ... zapraszamy na Sikorskiego!

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A JAKI PROBLEM PUŚCIĆ OBWODNICE ALEJĄ RZECZYPOSPOLITEJ ???????????????

NO JAKI ?

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gdyby to miasto miało normalnego prezydenta to przy propozycji obwodnicy przez środek największego osiedla Legnicy należałoby się skonsultować z mieszkańcami . I ważna jest decyzja mieszkańców... Niestety to miasto ma wrednego , apodyktycznego prezydenta z czasów głębokiej czerwonej komuny ...ale to ostatnie jego chwile... nie ma pomnika, nie ma i krzaka ha ha Postaramy się aby obwodnica przeszła za Wierzbiakiem obok pana prezydenta i pani Szymańskiej.... bo pani Szymańska tez cicho siedzi i popiera obwodnicę... punkt widzenia w miarę siedzenia, prawda pani Ewo? inaczej popierałaby pana Szetelnickiego ale jeśli chodzi o własne korzyści to z Krzakowskim za pan brat...jakie to obłudne!

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="oburzonylegniczanin"]Gdyby to miasto miało normalnego prezydenta to przy propozycji obwodnicy przez środek największego osiedla Legnicy należałoby się skonsultować z mieszkańcami . I ważna jest decyzja mieszkańców... Niestety to miasto ma wrednego , apodyktycznego prezydenta z czasów głębokiej czerwonej komuny ...ale to ostatnie jego chwile... nie ma pomnika, nie ma i krzaka ha ha Postaramy się aby obwodnica przeszła za Wierzbiakiem obok pana prezydenta i pani Szymańskiej.... bo pani Szymańska tez cicho siedzi i popiera obwodnicę... punkt widzenia w miarę siedzenia, prawda pani Ewo? inaczej popierałaby pana Szetelnickiego ale jeśli chodzi o własne korzyści to z Krzakowskim za pan brat...jakie to obłudne![/quote]
"Postaramy się ??" czyli dalej MY i WY ??? JUż jak "wy" sie postaracie to nic nie będzie tylko dalej korki na drodze a "kasa" przejdzie..Dalej róbcie za " MY" i "WY".....Postarajcie się , narysujcie kredką "plan" nowej drogi a potem "WY" ją wybudujcie za WASZE składki....Ech malkontenci...

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jako mieszkaniec Legnicy jestem oburzony tym co widzę na obrazku na którym widać dwa betonowe bloki i kolorowe balkony. Kto na to zezwolił by tak oszpecić widok na osiedlu ? Potencjalny turysta może się wystraszyć i już nigdy nie przyjedzie na to osiedle mieszkaniowe z wielkiej płyty. Brak turystów oznacza brak pieniędzy z podatku od usług w skarbcu miejskim. Trzeba koniecznie coś zrobić z tymi balkonami i je po prostu ujednolicić !

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="jonso"][quote="xcx"]Jaki problem puścić obwodnicę pod domem Rabczenki albo tego drugiego ? nie widze przeszkód![/quote]

dla Krzakowskiego jest problemem puścić obwodnicę za Wierzbiakiem bo tam mieszka w domeczku z ogródeczkiem i dlatego chce puścić obwodnicę pod wieżowcami , w których jest tysiące rodzin z małymi dziećmi, chce zniszczyć dopiero wyremontowaną ul. Sikorskiego i nowe rondo pod Kauflandem bo to pieniądze podatników, więc co będzie oszczędzał....[/quote]

Ile wieżowców ??? ile mieszkańców ?? Tysiące ?? Coś z liczeniem problemik ???..jak do tej pory zwiększony ruch nie przeszkadza ??...Malkontenci ...

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Słyszałam, że Pan Szetelnicki mieszka przy aktualnym planie obwodnicy
i dlatego protestuje.


Ale może to plotki.

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Strzelnicki szuka poparcia bo go z PiSu wywalili.. nawet jak obwodnica pójdzie przez koskowice czy dalej od miasta to i tak będzie KONIECZNA budowa drogi w proponowanym miejscu. Musi być nowe połączenie strefy z piekarami. Inaczej miasto się nieodkorkuje i też nie rozwinie w tym kierunku... Ciężarówki i tak wjadą do miasta jak do tej pory bo tu mają rozładunek! Nie rozumiecie teg? Na Piekarach mieszka jakieś 1/4 mieszkańców miasta, a co, reszta ma zdychać w smrodach?

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak mu przeszkadza niech się przeniesie, a nie urządza stu tysiącom ludzi życie pod swoje potrzeby!

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Uważam, że obwodnica wschodnia Legnicy powinna przebiegać właśnie wzdłuż okolic Wierzbiaka... aż do okolic ul. Gniewomierskiej...(...) . No bo którędy indziej ? (...) Jakieś alternatywne rozwiązanie w zgodzie z mieszkańcami tych okolic powinno się znaleźć. (...)

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy Rabczenko nie może gdzieś wyjechać na urlop tylko codziennie musi robić sobie fotki i się tu lansować?

02:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Obwodnica przez środek Piekar doprowadzi do degradacji osiedla, będzie mieć negatywny wpływ na mieszkańców, dla tych starszych szczególnie sprawi że nie wyjdą juz nigdy poza swoje Piekary. Tego chcecie? Puśćmy ta obwodnicę inna trasą, odczekajmy, kasa w końcu się znajdzie. Inaczej zniszczycie wszystko. Nie ma drugiego miasta w którym się buduje obwodnicę środkiem wielkiego osiedla. To jest absurd

03:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Obwodnica ma służyć wszystkim mieszkańcom Legnicy, a widzę że najbardziej zainteresowani jej zablokowaniem są tylko ci którzy mieszkają koło niej z przewodniczącym rady na czele.jak widać te 1000 głosów przeciw reszcie legniczanin to mało.Matematyka wskazuje że 90 tys mieszkańców chcen obwodnicy , chyba że reszta podpisze to zwracam honor.

03:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ukraińcom opłaca się pracować w Polsce. Nawet pięciokrotna przebitka

https://tvn24bis.pl/dlafirm,107/zarobki ... 52837.html

4100 do prawie 5000 zł

04:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ja chciałem powiedzieć by piekarzanie nie podóżowali obok mojego domu . Możecie jechać do sklepów przez Lubin albo nawet Kunice

04:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gosc"]Czy Rabczenko nie może gdzieś wyjechać na urlop tylko codziennie musi robić sobie fotki i się tu lansować?[/quote]

Bierze przykład z Krzkowskiego, on dziennie dodaje 10 fotek na swojego facebooka i instagrama

PO 16 latach rządzenia walka na fotki. to takie już smutne i śmieszne

04:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przeprowadziłem konsultacje dotyczące obwodnicy z wieloletnim mieszkańcem Osiedla Piekary. Poniżej zapis rozmowy:


Czy nie uważa Pan, że wplatanie polityki z bieżącymi problemami mieszkańców jest nieetyczne?
- Oj, tam oszukaństwo, oszukaństwo! Zwyczajna polityka!

Czy ma Pan coś przeciwko rzeczonej obwodnicy i dlaczego?
- No jakim prawem on na moje niebo wlata?

Może chodzi o cios w obecnego Prezydenta?
- Coś ty taki nienapasiony, a? Sto razy mówił, że masz nienawidzić to Krzakowskie plemię!

Czyli jednak resentymenty...
- Jakby ja się uczył, to i biskupem mógłby zostać. Ale ja ziemię ja ukochał i obowiązek od ojców miał ją przejąć! Bez żyta i mysz zdycha! O narodzie nie wspomnę.

Jaką alternatywną trasę mógłby Pan zaproponować?
- Tu dokoła wszystko twoje, bierz, co chcesz. Nikt tobie ziemi łyżką mierzyć nie będzie.

Warto budować dłuższą trasę?
- Bierz rowera i jedź. Pójdę nogami prędzej będzie.



Dziękuję za rozmowę.
J.

04:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="redaktor"]Przeprowadziłem konsultacje dotyczące obwodnicy z wieloletnim mieszkańcem Osiedla Piekary. Poniżej zapis rozmowy:


Czy nie uważa Pan, że wplatanie polityki z bieżącymi problemami mieszkańców jest nieetyczne?
- Oj, tam oszukaństwo, oszukaństwo! Zwyczajna polityka!

Czy ma Pan coś przeciwko rzeczonej obwodnicy i dlaczego?
- No jakim prawem on na moje niebo wlata?

Może chodzi o cios w obecnego Prezydenta?
- Coś ty taki nienapasiony, a? Sto razy mówił, że masz nienawidzić to Krzakowskie plemię!

Czyli jednak resentymenty...
- Jakby ja się uczył, to i biskupem mógłby zostać. Ale ja ziemię ja ukochał i obowiązek od ojców miał ją przejąć! Bez żyta i mysz zdycha! O narodzie nie wspomnę.

Jaką alternatywną trasę mógłby Pan zaproponować?
- Tu dokoła wszystko twoje, bierz, co chcesz. Nikt tobie ziemi łyżką mierzyć nie będzie.

Warto budować dłuższą trasę?
- Bierz rowera i jedź. Pójdę nogami prędzej będzie.



Dziękuję za rozmowę.
J.[/quote]




Genialne!

04:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Należy na osiedlu zrobić referendum, przedstawić kilka wariantów przebiegu tej obwodnicy, kto za jakim wariantem albo zrobić tak jak w parku i nie będzie wtedy Rabczenko terroryzowal całej Legnicy i był przeciw wszystkiemu i zapomniał już w swoim dazeniu do władzy za wszelką cenę, że tu mieszkają też inni ludzie którzy go nie kochają.

04:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gosc"]Czy Rabczenko nie może gdzieś wyjechać na urlop tylko codziennie musi robić sobie fotki i się tu lansować?[/quote]

Bierze przykład z Krzkowskiego, on dziennie dodaje 10 fotek na swojego facebooka i instagrama

PO 16 latach rządzenia walka na fotki. to takie już smutne i śmieszne[/quote]

To niech wrzuca na fb fotki z egzotycznych plaż Chorwacji albo Rokitek a nie pokazuje się na tle naszego miasta, co on je budował?

04:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="redaktor"]Przeprowadziłem konsultacje dotyczące obwodnicy z wieloletnim mieszkańcem Osiedla Piekary. Poniżej zapis rozmowy:


Czy nie uważa Pan, że wplatanie polityki z bieżącymi problemami mieszkańców jest nieetyczne?
- Oj, tam oszukaństwo, oszukaństwo! Zwyczajna polityka!

Czy ma Pan coś przeciwko rzeczonej obwodnicy i dlaczego?
- No jakim prawem on na moje niebo wlata?

Może chodzi o cios w obecnego Prezydenta?
- Coś ty taki nienapasiony, a? Sto razy mówił, że masz nienawidzić to Krzakowskie plemię!

Czyli jednak resentymenty...
- Jakby ja się uczył, to i biskupem mógłby zostać. Ale ja ziemię ja ukochał i obowiązek od ojców miał ją przejąć! Bez żyta i mysz zdycha! O narodzie nie wspomnę.

Jaką alternatywną trasę mógłby Pan zaproponować?
- Tu dokoła wszystko twoje, bierz, co chcesz. Nikt tobie ziemi łyżką mierzyć nie będzie.

Warto budować dłuższą trasę?
- Bierz rowera i jedź. Pójdę nogami prędzej będzie.



Dziękuję za rozmowę.
J.[/quote]

04:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To bardzo fajne osiedle. Tam aż czuje się wolność i demokrację. Każdy ma swoje zdanie na każdy temat. Są też tacy co wolą się nie odzywać.

05:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]To bardzo fajne osiedle. Tam aż czuje się wolność i demokrację. Każdy ma swoje zdanie na każdy temat. Są też tacy co wolą się nie odzywać.[/quote]

Co racja to racja, piękne osiedle, kolorowe bloki i przede wszystkim czuje się tam tętniąca życiem europejska metropolie i to nie to co stara Legnica z tymi poniemieckimi ruderami i każda rodzina na Piekarach ma swój własny prywatny klop i żyje się tam naprawdę na bogato.

05:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Chcesz obwodnicę czy pseudoobwodnice przez środek osiedla? Wynika że 90tys mieszkańców wybiera to pierwsze
Dobrze wiedzieć. Dziękuję


[quote="Lwfniczanon"]Obwodnica ma służyć wszystkim mieszkańcom Legnicy, a widzę że najbardziej zainteresowani jej zablokowaniem są tylko ci którzy mieszkają koło niej z przewodniczącym rady na czele.jak widać te 1000 głosów przeciw reszcie legniczanin to mało.Matematyka wskazuje że 90 tys mieszkańców chcen obwodnicy , chyba że reszta podpisze to zwracam honor.[/quote]

06:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Witam tak został zrobiony przystanek przy ulicy pątnowskiej na przeciwko Urzędu Celnego osoba z wózkiem lub na wózku nie ma szans podjechać a ile razy mieszkańcy się Pątnowa Legnickiego się wywracali a droga dopiero co zrobiona

06:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dostrzegam wysoką aktywność trolli. Treść postów wskazuje, że mogą być powiązani z ratuszem.

06:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dobrze niech leci poza miastem, ale skąd pieniądze na to? Panie Rabczenko i reszta, skąd weźmiecie kasę na odcinek za wierzbiakem? Założe się że jak Rabczenko dojdzie do fotela prezydenta zostawi temat i obwo. nie będzie budowana, dalej będziemy gnić w korkach na Rzeczypospolitej.

Słuszna uwaga. Rabczenko nie zuważa korków, opóźnionych autobusów itp. Zróbmy tą obwodnicę w tym przebiegu a potem jak będzie uciążliwa odłączmy ją i dobudujmy nowy odcinek w nowym przebiegu. A tak kasa przepadnie i dalej będziemy się wkur...ć.

06:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

stoi gotowa 4 pasmowka w strone strefy obok Bartoszowa bedzie biegla i ta droge nalezy podlaczyc!
nie wymyslac glupot obwodnic, rozpipczac pola rolnikom i dzialkowcow i generowac dodatkowych kosztow. POlityka rozrzutnosci ma sie dobrze widze jak za starej tak za nowej wladzy...
Droga jest szeroka, a najblizsze bloki sa daleko od niej!!!!!!!!!!!!!! i tak beda z niej korzystac czesto tylko Piekarczycy - Strefa ... A paru głombow z kilku domkow niech zamknie pi$de :)

06:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Rabczenko i to całe PO jest dla mnie stracone. Jestem z Piekar i chcę obwodnicy przez Sikorskiego. Wichrzycielom mówię NIE!

07:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dostrzegam wysoką aktywność trolli. Treść postów wskazuje, że mogą być powiązani z ratuszem.

Twoje powiązanie z miernotą Rabczenką przyprawia mnie o mdłości.

07:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="legniczninjan"][quote="roxy music"]Jako mieszkańcy centrum, Kopernika, Zakaczawia, Bielan, Kartuz, Fabrycznej, Tarninowa, Zosinka, Starego Miasta i Przybkowa rozumiemy że kandydat Rabczenko nie chce aby na terenie naszego zamieszkania uspokoił się ruch drogowy. Dziękujemy panie kandydacie, już żeś pan wygrał wybory:-) Chyba parafialne:-)
W całej Legnicy się buduje takie czasy. Brawo Krzakowski za determinację o pieniądze na obwodnicę!!![/quote]

Tylko nie pomyślałeś człowieku, że gdy karetka będzie wiozła kogoś z Twojej rodziny do szpitala i będzie się liczyła każda minuta aby ratować życie to wtedy taka obwodnica stanie się przeszkodą dla karetki, bo jest akurat na skrzyżowaniu ze szpitalem...każdy z tych , którzy tu robią rozgrywki polityczne nie zastanawia się, że szpital jest dla wszystkich z tego miasta i obwodnica ruchliwa z tirami nie może znajdować się w pobliżu szpitala i utrudniać do niego dostęp.[/quote]

tak jak karetka jedzie do szpitala w godzinach szczytu przez centrum to raczej nie protestujesz
Ludzie wy do ulicy macie dobre 200 metrów my w centrum 5-10 ok zmieniamy trasę obwodnicy ale zamykamy centrum dla osobówek idziecie na to !!!![/quote]

Oczywiście !!! Jako mieszkańcy Legnicy - wszyscy - mamy prawo zacząć domagać się od władzy wyprowadzenia ruchu tranzytowego poza miasto w całości (i nie chodzi wcale o obwodnice za Wierzbiakiem, ale np Północną Obwodnicę, idącą obok elektrociepłowni). Pieniądze na to GDDKiA pewnie znajdzie, ale nasze władze muszą zacząć mówić jednym głosem za wyprowadzeniem ruchu tranzytowego poza miasto.

07:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Rabczenko, Wacek i proboszcz mają rację, bo obwodnica Piekar nie może być blisko siedlisk tamtejszej inteligencji i żeby mieli czyste powietrze i ciszę, powinna być wybudowana jak najdalej od ich siedlisk, najlepiej gdzieś pod Suwalkami.

07:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mieszkańcy tego osiedla powinni dostać dodatek w wysokości 2 000 zł miesiecznie za trudne i szkodliwe warunki jakie powstaną po wybudowaniu autostrady. Kto wie czy bloki z wielkiej płyty i nowe domki z kruchego suporeksu to wytrzymają

08:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Obok tej obwodnicy możliwe że powstanie luksusowy hotel "Ogród Rezydencja" i "Centrum Piłka Gra"
Nowa arteria w każdym mieście podwaja ilość nieruchomości i rozwija cywilizacyjnie miasto.

08:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

do ter82
"Obwodnica – droga prowadząca wokół miasta, dzielnicy, centrum lub śródmieścia umożliwiająca pojazdom ominięcie pewnego obszaru miejskiego i odciążenie jego ulic z tranzytowego ruchu międzymiastowego, międzydzielnicowego lub międzyosiedlowego." zgodzisz się, że proponowany przebieg ominie centrum miasta lub pewnie obszar? więc o co jest ten szum jak sam podałeś def. obwodnicy nie mówi, że jest nią tylko gdy omija całe miasto, nie rób więc zadymy.

Krzakus hmm mieszane uczucia niby picuś pozer ale coś tam dla miasta zrobił, Rabczenko kiedyś myślałem, że na gościa zagłosuję ale to jednak chyba wielkie nieporozumienie PO ma widać duży problem sama z sobą jedne walczy o obwodnicę "http://fakty.lca.pl/legnica,news,68340,W_Sejmie_przepadlo_50_mln_zl_na_legnicka_obwodnice.html" a drugi mówi NIE, co do szpitala szkoda słów, ksiądz Raczek powinien już przejść na emeryturę, ponowię pytanie dlaczego nie widzę protestu ks. Gadzka? dlaczego Ci wszyscy którzy tak protestują przeciw tej obwodnicy nie wspomną którędy w chwili obecnej przebiega DK94 co mają powiedzieć osoby przy ul Wrocławskiej.
Naprawdę mówię to jako mieszkaniec Piekar C nie blokujmy czegoś co jest nam wszystkim legniczanom potrzebne

08:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

do ter82
"Obwodnica – droga prowadząca wokół miasta, dzielnicy, centrum lub śródmieścia umożliwiająca pojazdom ominięcie pewnego obszaru miejskiego i odciążenie jego ulic z tranzytowego ruchu międzymiastowego, międzydzielnicowego lub międzyosiedlowego." zgodzisz się, że proponowany przebieg ominie centrum miasta lub pewnie obszar? więc o co jest ten szum jak sam podałeś def. obwodnicy nie mówi, że jest nią tylko gdy omija całe miasto, nie rób więc zadymy.

Krzakus hmm mieszane uczucia niby picuś pozer ale coś tam dla miasta zrobił, Rabczenko kiedyś myślałem, że na gościa zagłosuję ale to jednak chyba wielkie nieporozumienie PO ma widać duży problem sama z sobą jedne walczy o obwodnicę "http://fakty.lca.pl/legnica,news,68340,W_Sejmie_przepadlo_50_mln_zl_na_legnicka_obwodnice.html" a drugi mówi NIE, co do szpitala szkoda słów, ksiądz Raczek powinien już przejść na emeryturę, ponowię pytanie dlaczego nie widzę protestu ks. Gacka? dlaczego Ci wszyscy którzy tak protestują przeciw tej obwodnicy nie wspomną którędy w chwili obecnej przebiega DK94 co mają powiedzieć osoby przy ul Wrocławskiej.
Naprawdę mówię to jako mieszkaniec Piekar C nie blokujmy czegoś co jest nam wszystkim legniczanom potrzebne

08:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="aaa"]stoi gotowa 4 pasmowka w strone strefy obok Bartoszowa bedzie biegla i ta droge nalezy podlaczyc!
nie wymyslac glupot obwodnic, rozpipczac pola rolnikom i dzialkowcow i generowac dodatkowych kosztow. POlityka rozrzutnosci ma sie dobrze widze jak za starej tak za nowej wladzy...
Droga jest szeroka, a najblizsze bloki sa daleko od niej!!!!!!!!!!!!!! i tak beda z niej korzystac czesto tylko Piekarczycy - Strefa ... A paru głombow z kilku domkow niech zamknie pi$de :)[/quote]

Wreszcie jakiś rozsądku.

09:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="aaa"]stoi gotowa 4 pasmowka w strone strefy obok Bartoszowa bedzie biegla i ta droge nalezy podlaczyc!
nie wymyslac glupot obwodnic, rozpipczac pola rolnikom i dzialkowcow i generowac dodatkowych kosztow. POlityka rozrzutnosci ma sie dobrze widze jak za starej tak za nowej wladzy...
Droga jest szeroka, a najblizsze bloki sa daleko od niej!!!!!!!!!!!!!! i tak beda z niej korzystac czesto tylko Piekarczycy - Strefa ... A paru głombow z kilku domkow niech zamknie pi$de :)[/quote]

Wreszcie jakiś rozsądku.

09:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="aaa"]stoi gotowa 4 pasmowka w strone strefy obok Bartoszowa bedzie biegla i ta droge nalezy podlaczyc!
nie wymyslac glupot obwodnic, rozpipczac pola rolnikom i dzialkowcow i generowac dodatkowych kosztow. POlityka rozrzutnosci ma sie dobrze widze jak za starej tak za nowej wladzy...
Droga jest szeroka, a najblizsze bloki sa daleko od niej!!!!!!!!!!!!!! i tak beda z niej korzystac czesto tylko Piekarczycy - Strefa ... A paru głombow z kilku domkow niech zamknie pi$de :)[/quote]

Wreszcie jakiś rozsądku.

09:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy wy rozumiecie że droga krajowa 94 wygeneruje (w przyszłości) jeszcze większy ruch przez środek osiedla? Działanie na szkodę miasta!!!

Trzeba szukać pieniędzy aby zmienić trasę tego bubla [quote="Gość"][quote="aaa"]stoi gotowa 4 pasmowka w strone strefy obok Bartoszowa bedzie biegla i ta droge nalezy podlaczyc!
nie wymyslac glupot obwodnic, rozpipczac pola rolnikom i dzialkowcow i generowac dodatkowych kosztow. POlityka rozrzutnosci ma sie dobrze widze jak za starej tak za nowej wladzy...
Droga jest szeroka, a najblizsze bloki sa daleko od niej!!!!!!!!!!!!!! i tak beda z niej korzystac czesto tylko Piekarczycy - Strefa ... A paru głombow z kilku domkow niech zamknie pi$de :)[/quote]

Wreszcie jakiś rozsądku.[/quote]

09:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="PjakP"]Czy wy rozumiecie że droga krajowa 94 wygeneruje (w przyszłości) jeszcze większy ruch przez środek osiedla? ....[/quote]

Wreszcie jakiś rozsądku.[/quote][/quote]

SUPER


Może należy od razu budować 6 pasów a nie tylko 4

09:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mieszkańcy żądają likwidacji parkingów i wykonania zasadzeń drzew i krzewów. Jeśli nie lubią samochodów i ruchu ulicznego to należy im to umożliwić. Dodatkowo po obu stronach obwodnicy należy na Piekarach postawić wysokie ekrany akustyczne koniecznie w kolorze zielonym.

09:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Należy przenieść osiedle Piekary za wierzbiak.

Koszt przeniesienia obwodnicy to 250-300 milionów złotych, więc taniej będzie wybudowsnie kilkunastu bloków i przeniesienie mieszkańców.

09:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zbliżają się wybory a jak wygrają ( PiS czy PO) inaczej nie postąpią tylko jak Krzakowski.

10:00, 11.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Należy przenieść osiedle Piekary za wierzbiak.

Koszt przeniesienia obwodnicy to 250-300 milionów złotych, więc taniej będzie wybudowsnie kilkunastu bloków i przeniesienie mieszkańców.[/quote]



Dajmy wszystkim protestującym po milionie złotych (około 90 osób) i po sprawie. Dużo taniej niż nowa trasa. Greenpece tak działa.

12:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To ja piszę petycję aby mieszkańcy Piekar nie jeździli pod moim blokiem na Rzeczpospolitej. Jeździe do Auchana Jaworzynską!

01:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Nie wiem"]To ja piszę petycję aby mieszkańcy Piekar nie jeździli pod moim blokiem na Rzeczpospolitej. Jeździe do Auchana Jaworzynską![/quote]

Stop!
To ja piszę petycję wprowadzenia zakazu jeżdżenia ulica Jaworzynską dla mieszkańców Piekar. Nie chce machać ich spalin i narażać swojego zdrowia

01:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jestem ciekawa dlaczego żaden z protestujacych Piekarczyków choć raz nie odpowiedział na pytanie Co z resztą Legnicy?co z wiecznie zakorkowaną Rzeczpospolitą,Wrocławską,Kartuską,Chojnowską.Mieszkam na ul.Poznańskiej od świtu do nocy 10 metrów od kamienicy mam ruch taki że poogladanie tv przy otwartym oknie w porach poludniowych nie dając głośności na cały regulator jest niemożliwe.Mieszkam tak blisko jezdni że przejeżdżające tiry sprawiają że cala kamienica się trzęsie łącznie ze szklankami w szafkach.Pipkajace światła na przejściu dla pieszych od 6 rano do 22 też do przyjemnych nie należą ale mieszkam w mieście i muszę się z tym liczyć.Pytam się poraz kolejny tych protestujacych ci mi odpowiecie mi i innym mieszkancom którzy tak jak ja mieszkają tuż przy ruchliwych i zakorkowanych ulicach Legnicy?

02:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Może ktoś zbierze podpisy Legniczan którzy sa za obwodnicą albo poprostu niech zrobią referendum.W końcu żyjemy w demokratycznym kraju i nie mniejszość a wiekszość wybiera.

02:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jakiej demokracji?


Marionetkowy PAD, kłamliwy Mateuszek, fałszywy Trybunał Konstyucyjny, Sąd Najwyższy, KRS, komuniści w Sejmie i Senacie, karzeł z Żolibirza.


A teraz kaczyści żądają demokracji? Kiedy palicie Reichstag?

07:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="PjakP"]Czy wy rozumiecie że droga krajowa 94 wygeneruje (w przyszłości) jeszcze większy ruch przez środek osiedla? Działanie na szkodę miasta!!!

Trzeba szukać pieniędzy aby zmienić trasę tego bubla [quote="Gość"][quote="aaa"]stoi gotowa 4 pasmowka w strone strefy obok Bartoszowa bedzie biegla i ta droge nalezy podlaczyc!
nie wymyslac glupot obwodnic, rozpipczac pola rolnikom i dzialkowcow i generowac dodatkowych kosztow. POlityka rozrzutnosci ma sie dobrze widze jak za starej tak za nowej wladzy...
Droga jest szeroka, a najblizsze bloki sa daleko od niej!!!!!!!!!!!!!! i tak beda z niej korzystac czesto tylko Piekarczycy - Strefa ... A paru głombow z kilku domkow niech zamknie pi$de :)[/quote]

Wreszcie jakiś rozsądku.[/quote][/quote]

ILE TY MASZ TAM TEGO OSIEDLA? OD KOSKOWICKIEJ PO DROGE NA KUNICE? :D I CO PO DRODZE? NIC NIC NIC!
JEDEN KOSCIOLEK< DWA TRZY MARKETY < RONDO WIELKIE I TYLE :D !!!!!!! BLOKI SA DALEKO OD ULICY I TO CHOLERNIE!!!!!!

08:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Chodzi o ludzi, nie o bloki!!!


Będzie getto z którego staruszki już nie wyjdą (bo przejścia tylko 2 lub 3 kładkami będą.
Degradacja osiedla

Dlaczego przekładać drogę pod inne okna jak można walczyć aby nikomu nie zaszkodzić?

Umiecie myśleć???




[quote="aaa"][quote="PjakP"]Czy wy rozumiecie że droga krajowa 94 wygeneruje (w przyszłości) jeszcze większy ruch przez środek osiedla? Działanie na szkodę miasta!!!

Trzeba szukać pieniędzy aby zmienić trasę tego bubla [quote="Gość"][quote="aaa"]stoi gotowa 4 pasmowka w strone strefy obok Bartoszowa bedzie biegla i ta droge nalezy podlaczyc!
nie wymyslac glupot obwodnic, rozpipczac pola rolnikom i dzialkowcow i generowac dodatkowych kosztow. POlityka rozrzutnosci ma sie dobrze widze jak za starej tak za nowej wladzy...
Droga jest szeroka, a najblizsze bloki sa daleko od niej!!!!!!!!!!!!!! i tak beda z niej korzystac czesto tylko Piekarczycy - Strefa ... A paru głombow z kilku domkow niech zamknie pi$de :)[/quote]

Wreszcie jakiś rozsądku.[/quote][/quote]

ILE TY MASZ TAM TEGO OSIEDLA? OD KOSKOWICKIEJ PO DROGE NA KUNICE? :D I CO PO DRODZE? NIC NIC NIC!
JEDEN KOSCIOLEK< DWA TRZY MARKETY < RONDO WIELKIE I TYLE :D !!!!!!! BLOKI SA DALEKO OD ULICY I TO CHOLERNIE!!!!!![/quote]

10:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

tak naprawde nie bedzie znacznego ruchu na tej drodze.... . Za wiele sie nie zmieni. Strefowicze beda korzystac w 70% zamiast pchac sie na bartoszow... .
tępe tłuki.

10:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No dobrze. Postawmy pytanie czy taka droga jest potrzebna? Czy jest alternatywna trasa bądź trasy? Przedstawmy to mieszkańcom i zróbmy referendum w mieście a nie tylko na Piekarach, np przy okazji wyborów samorządowych. Na pewno zawsze ktoś będzie przeciw ale w demokracji decyduje większość. Rozum powinien zawsze panować nad emocjami a radni PO niech nie przesadzają ze swoją troską przedwyborcza o mieszkańców Piekar bo mieli na to osiem lat!

11:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="legnik"]No dobrze. Postawmy pytanie czy taka droga jest potrzebna? Czy jest alternatywna trasa bądź trasy? Przedstawmy to mieszkańcom i zróbmy referendum w mieście a nie tylko na Piekarach, np przy okazji wyborów samorządowych. Na pewno zawsze ktoś będzie przeciw ale w demokracji decyduje większość. Rozum powinien zawsze panować nad emocjami a radni PO niech nie przesadzają ze swoją troską przedwyborcza o mieszkańców Piekar bo mieli na to osiem lat![/quote]

ale polska mentalnosc zawsze bedzie na NIE. Albo na TAK tylko nie U NAS.
I tu konczy sie referendum bo nie ma z kim logicznej rozmowy podjac , serio.

11:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="PjakP"]Chodzi o ludzi, nie o bloki!!!


Będzie getto z którego staruszki już nie wyjdą (bo przejścia tylko 2 lub 3 kładkami będą.
Degradacja osiedla

Dlaczego przekładać drogę pod inne okna jak można walczyć aby nikomu nie zaszkodzić?

Umiecie myśleć???




[quote="aaa"][quote="PjakP"]Czy wy rozumiecie że droga krajowa 94 wygeneruje (w przyszłości) jeszcze większy ruch przez środek osiedla? Działanie na szkodę miasta!!!

Trzeba szukać pieniędzy aby zmienić trasę tego bubla [quote="Gość"][quote="aaa"]stoi gotowa 4 pasmowka w strone strefy obok Bartoszowa bedzie biegla i ta droge nalezy podlaczyc!
nie wymyslac glupot obwodnic, rozpipczac pola rolnikom i dzialkowcow i generowac dodatkowych kosztow. POlityka rozrzutnosci ma sie dobrze widze jak za starej tak za nowej wladzy...
Droga jest szeroka, a najblizsze bloki sa daleko od niej!!!!!!!!!!!!!! i tak beda z niej korzystac czesto tylko Piekarczycy - Strefa ... A paru głombow z kilku domkow niech zamknie pi$de :)[/quote]

Wreszcie jakiś rozsądku.[/quote][/quote]

ILE TY MASZ TAM TEGO OSIEDLA? OD KOSKOWICKIEJ PO DROGE NA KUNICE? :D I CO PO DRODZE? NIC NIC NIC!
JEDEN KOSCIOLEK< DWA TRZY MARKETY < RONDO WIELKIE I TYLE :D !!!!!!! BLOKI SA DALEKO OD ULICY I TO CHOLERNIE!!!!!![/quote][/quote]


Masz rację chodzi o ludzi tych przy wrocławskiej też to nie jest gorszy sort a teraz mają DK94 pod oknami, a co z mieszkańcami Kunic? A Baroszow w końcu zawsz komuś będzie też przeszkadzać, że dojazd na pole ma utrudniony bo mu DK94 poprowadzili zresztą mieszkańcy Bartoszowa teraz odpoczywają jak przejazd przez miejscowość jest zablokowany przez remont a co było wcześniej nikt ich się nie pytał, że cała strefa na osiedle rozjeżdża ich drogę

12:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

bez sensu utopić miliony przecież ruch samochodów i tak będzie duży nawet gdy obwodnica będzie w innym miejscu
można zrobić porządne przejście nadziemne takie gdzie nie potrzeba schodów gdyż nachylenie jest łagodne

przykład 5. KŁADKA BP W CHICAGO http://www.knm-arch.prz.edu.pl/inne/kladki/start.htm

12:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Piekarowiec"][quote="PjakP"]Chodzi o ludzi, nie o bloki!!!


Będzie getto z którego staruszki już nie wyjdą (bo przejścia tylko 2 lub 3 kładkami będą.
Degradacja osiedla

Dlaczego przekładać drogę pod inne okna jak można walczyć aby nikomu nie zaszkodzić?

Umiecie myśleć???





Masz rację chodzi o ludzi tych przy wrocławskiej też to nie jest gorszy sort a teraz mają DK94 pod oknami, a co z mieszkańcami Kunic? A Baroszow w końcu zawsz komuś będzie też przeszkadzać, że dojazd na pole ma utrudniony bo mu DK94 poprowadzili zresztą mieszkańcy Bartoszowa teraz odpoczywają jak przejazd przez miejscowość jest zablokowany przez remont a co było wcześniej nikt ich się nie pytał, że cała strefa na osiedle rozjeżdża ich drogę[/quote]


Po jaką cholerę przenieść drogę pod inne domy jak można walczyć o to aby nikomu nie przeszkadzała w codziennym funkcjonowaniu (trasa alternatywna poza osiedlem). Po jaką cholerę piszesz człowieku że DK94 Wrocławska to horror pod oknami a za chwilę że przez Piekary mogą jechać? tam nie będzie już wtedy źle? ulżyło Ci?

będziesz kiedyś miał 70 lat i nie dasz rady wejść na tą kładkę nad drogą dzielącą Piekary jak będziesz cisnąć do Biedronki po kilogram cukru. Zastanów się drugi raz. żegnam.

12:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jakakolwiek dyskusja jest bezprzedmiotowa. Przez głupotę protestujących wszystko zostanie po staremu, a Gdaka tylko się ucieszy, bo zaoszczędzi 80 mln zł. Nikt nie da dodatkowych kilkuset milionów na budowę obwodnicy na bagnach za Wierzbiakiem.

[quote="PjakP"][quote="Piekarowiec"][quote="PjakP"]Chodzi o ludzi, nie o bloki!!!
będziesz kiedyś miał 70 lat i nie dasz rady wejść na tą kładkę nad drogą dzielącą Piekary jak będziesz cisnąć do Biedronki po kilogram cukru. Zastanów się drugi raz. żegnam.[/quote]

Tak technicznie rzecz biorąc, to Biedronki są po obu stronach niedoszłej obwodnicy.
A ludźmi mieszkającymi przy obecnej DK94 oraz na Rzeczpospolitej już się nie przejmujesz? Mam tylko nadzieję, że przy urnie wyborczej rozliczą polityków, przez których przez następnych kilkadziesiąt lat miasto będzie stało w korkach.

02:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Należy przenieść osiedle Piekary za wierzbiak.

Koszt przeniesienia obwodnicy to 250-300 milionów złotych, więc taniej będzie wybudowsnie kilkunastu bloków i przeniesienie mieszkańców.[/quote]



Dajmy wszystkim protestującym po milionie złotych (około 90 osób) i po sprawie. Dużo taniej niż nowa trasa. Greenpece tak działa.[/quote]

02:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

co to za chore porównanie?
zabrać jednym aby pogorszyć drugim? gdzie ty żyjesz? białoruś? korea płn? dzika afryka?

dlatego walczmy aby jednym i drugim było lepiej.


[quote="Gość"]
A ludźmi mieszkającymi przy obecnej DK94 oraz na Rzeczpospolitej już się nie przejmujesz? Mam tylko nadzieję, że przy urnie wyborczej rozliczą polityków, przez których przez następnych kilkadziesiąt lat miasto będzie stało w korkach.[/quote]

02:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="PjakP"]co to za chore porównanie?
zabrać jednym aby pogorszyć drugim? gdzie ty żyjesz? białoruś? korea płn? dzika afryka?

dlatego walczmy aby jednym i drugim było lepiej. [/quote]

Czy nie rozumiesz, że skutkiem waszej walki będzie pozostawienie obecnej sytuacji bez zmian?
Kasa przewidziana na przedłużenie Sikorskiego zostanie wydana w innym mieście.

03:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bo to prawdziwe Kargulowe plemię. Tak jak napisali tutaj:



[quote="redaktor"]Przeprowadziłem konsultacje dotyczące obwodnicy z wieloletnim mieszkańcem Osiedla Piekary. Poniżej zapis rozmowy:


Czy nie uważa Pan, że wplatanie polityki z bieżącymi problemami mieszkańców jest nieetyczne?
- Oj, tam oszukaństwo, oszukaństwo! Zwyczajna polityka!

Czy ma Pan coś przeciwko rzeczonej obwodnicy i dlaczego?
- No jakim prawem on na moje niebo wlata?

Może chodzi o cios w obecnego Prezydenta?
- Coś ty taki nienapasiony, a? Sto razy mówił, że masz nienawidzić to Krzakowskie plemię!

Czyli jednak resentymenty...
- Jakby ja się uczył, to i biskupem mógłby zostać. Ale ja ziemię ja ukochał i obowiązek od ojców miał ją przejąć! Bez żyta i mysz zdycha! O narodzie nie wspomnę.

Jaką alternatywną trasę mógłby Pan zaproponować?
- Tu dokoła wszystko twoje, bierz, co chcesz. Nikt tobie ziemi łyżką mierzyć nie będzie.

Warto budować dłuższą trasę?
- Bierz rowera i jedź. Pójdę nogami prędzej będzie.



Dziękuję za rozmowę.
J.[/quote]

07:00, 12.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="PjakP"][quote="Piekarowiec"][quote="PjakP"]Chodzi o ludzi, nie o bloki!!!


Będzie getto z którego staruszki już nie wyjdą (bo przejścia tylko 2 lub 3 kładkami będą.
Degradacja osiedla

Dlaczego przekładać drogę pod inne okna jak można walczyć aby nikomu nie zaszkodzić?

Umiecie myśleć???





Masz rację chodzi o ludzi tych przy wrocławskiej też to nie jest gorszy sort a teraz mają DK94 pod oknami, a co z mieszkańcami Kunic? A Baroszow w końcu zawsz komuś będzie też przeszkadzać, że dojazd na pole ma utrudniony bo mu DK94 poprowadzili zresztą mieszkańcy Bartoszowa teraz odpoczywają jak przejazd przez miejscowość jest zablokowany przez remont a co było wcześniej nikt ich się nie pytał, że cała strefa na osiedle rozjeżdża ich drogę[/quote]


Po jaką cholerę przenieść drogę pod inne domy jak można walczyć o to aby nikomu nie przeszkadzała w codziennym funkcjonowaniu (trasa alternatywna poza osiedlem). Po jaką cholerę piszesz człowieku że DK94 Wrocławska to horror pod oknami a za chwilę że przez Piekary mogą jechać? tam nie będzie już wtedy źle? ulżyło Ci?

będziesz kiedyś miał 70 lat i nie dasz rady wejść na tą kładkę nad drogą dzielącą Piekary jak będziesz cisnąć do Biedronki po kilogram cukru. Zastanów się drugi raz. żegnam.[/quote]



No jeśli ty nie widzisz różnicy między drogą przez osiedle z 4 pasami ruchu oddaloną od zabudowań o co najmniej kilkadziesiąt metrów a ul Wrocławska gdzie domy stoją od drogi oddzielone tylko szerokością chodnika, to już Twój problem. Kładki mogą być z windą i nie będzie problemu również dla osób starszych czy matek z wózkami dla dzieci. Inny przebieg DK hmm jaki ? Jakie koszty zawsze będzie ktoś niezadowolony mieszkańcy "Wierzbiaka" Kunic, Ziemnic czy Baroszowa nie da się wszystkich zadowolić dlatego obecnie proponowany przebieg jest kompromisem uwzględniającym warunki techniczne i koszty całej inwestycji. To jest głupie gadanie jak robili rondo przy Kauflandzie było wiadomo, że całość inwestycji jest pod przyszłą obwodnicę jak już jest nowa ul. Sikorskiego to teraz Pani Dyro ze szpitala protestuje czego nie protestowała wcześniej. Ty możesz mieć inne zdanie ja mam takie mieszkam na Piekarach C i uważam, że ta inwestycja jest dla miasta niezbędna tak samo jak dokończenie zbiorczej drogie i wpięcie jej do ul. Koskowickiej.

10:00, 13.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pomysł tej obwodnicy to kretyństwo które nie ma dna. Wszystkie miasta budują obwodnice piza swoim obszarem a tu Prezydent miasta podrzuca mieszkańcom kukułcze jajo. Panie Prezydencie Krzakowski mieszkańcy nie zgodzą się obwodnice przez ul. Sikorskiego. Teraz mamy ogromny hałas a pan wciska nam dyrdymały że nie ma innej alternatywy. Jednym słowem za Wierzbiak z obwodnicą i nie uzyska pan pozytywnych głosów mieszkańców osiedla Piekary.

09:00, 14.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Obwodnica jest dla wszystkich użytkowników dróg. Obwodnice przebiegają przez osiedla wielu miast. To jest element całości. Jak ktoś chce spokoju to niech sie wyprowadzi na bezludna wyspę. Obwodnica w tym kształcie jest niezbędna dla Legnicy. I są na to pieniądze. Tylko idiota może tego nie wykorzystać.

01:00, 24.07.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%