Pomyłka w dokumentacji konkursowej zadecydowała o tym, że legnicka pracownia diagnostyczna Affidea została bez kontraktu. Narodowy Fundusz Zdrowia uspokaja, że jego pacjenci nie zostaną na lodzie.
Nadal przyjmowani będą w Affidei pacjenci komercyjni. Centrum nie składa też broni i będzie walczyć o nowy kontrakt. - Narodowy Fundusz Zdrowia poinformował nas, iż zrobiliśmy błąd w dokumentacji konkursowej, który nas dyskwalifikuje. Będziemy się od tej decyzji odwoływać – informuje dyrektor Basińska.
W legnickiej placówce Affidea na październik zarejestrowanych zostało 2617 pacjentów na badanie rezonansem magnetycznym i 1021 na badanie tomografem komputerowym. Dokładną informację o tym, jak powinni teraz postępować wraz z pełną listą placówek, które oferują badania, można znaleźć na stronie internetowej dolnośląskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia. Można też jej zasięgnąć dzwoniąc pod numer 71 79 79 100 oraz infolinię - 800804001.
- W Legnicy ze świadczeń zdrowotnych w zakresie badań rezonansem i tomografem pacjenci mogą korzystać w ośrodku firmy Starmedica mieszczącej się w w szpitalu przy ul. Iwaszkiewicza - mówi Joanna Mierzwińska, rzecznik prasowy dolnośląskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia.
- Pacjenci powinni odebrać skierowanie i bezpłatne zaświadczenie z informacją, kiedy zostali wpisani do kolejki i ten czas oczekiwania będzie się liczył u nowego świadczeniodawcy - dodaje rzeczniczka NFZ.
0 0
Czyżby ktoś próbował wygryźć dobrze prosperującą konkurencję ?
0 0
Ciekawe kto odpowiada za wypełnienie dokumentacji konkursowej i czy poniesie konsekwencje wewnątrz firmy. Jakby nie patrzeć jest to duża strata dla przedsiębiorstwa.
0 0
NFZ musi odejść. Komu na tym zależy, żeby zwiększyć kolejki lub leczcie się za pieniądze. NFZ powinna się starać, żeby szybko kontrakt podpisać.
0 0
Jak to blad?? Czy nie mozna bylo zadzwonic i poinformwac ze cos jest żle wypelnione!ktos by naniosl poprawke i ok.tak nie można traktować ludzi,błąd jest rzecza ludzka,kto nie pracuje ten sie nie myli.Jak tak mozna postepowac... Ludzie opamietajcie sie,NFZma dbac o pacjenta,trzeba troche dobrej woli i zyczliwosci wobec drugiego..
0 0
[quote="Zdrowy"]Ciekawe kto odpowiada za wypełnienie dokumentacji konkursowej i czy poniesie konsekwencje wewnątrz firmy. Jakby nie patrzeć jest to duża strata dla przedsiębiorstwa.
A co Cię to obchodzi? Twoje przedsiębiorstwo? Prawdziwy Polak od razu komuś życzy źle. Może NFZ powinien poinformować ich o błędzie?
0 0
Błąd, który kosztuje miliony. NFZ ma zapłacić szpitalowi gigantyczne odszkodowanie
https://fakty.tvn24.pl/fakty-w-poludnie ... 71628.html
"11 milionów złotych odszkodowania - właśnie tyle szpitalowi w Gostyniu będzie musiał zapłacić Narodowy Fundusz Zdrowia. We wtorek, po czterech latach sądowej batalii, zapadł wyrok. Sąd Okręgowy ogłosił, że to NFZ błędnie policzył punkty w postępowaniu konkursowym i pozbawił szpital kontraktu. "
trzeba każdą sprawę załatwiać sądownie. Brak kontraktu to wymierne straty
0 0
Nowa szata graficzna to gunwo!
0 0
Skoro jest tylu na badanie MRI to nie dzwi że opisy są warte tyle że nadają się do kosza.
0 0
[quote="Gość"]Skoro jest tylu na badanie MRI to nie dzwi że opisy są warte tyle że nadają się do kosza.[/quote]
jeszcze jest badanie na CD .
zawsze możesz skończyć studia i sobie sam/a opisać
0 0
" Pacjent Komercyjny " fajne
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz