Trzy godzinne oczekiwanie na pizzę z dowozem to chyba stanowczo za długo. Reklama to nie wszystko. Dzisiaj nie wystarczą kolorowe ulotki, miły głos i atrakcyjność wyglądu obsługi, ale przede wszystkim dbanie o dobro klienta. Da
wszystkiego ogarnąć. Zamawiając pizze w Da Grasso nie liczcie Państwo, że otrzymacie ją ciepłą z dowozem do godziny. Z chwilą złożenia zamówienia osoba przyjmująca je, poinformowała, że pizza będzie dostarczona najdalej do 90 minut. Podczas oczekiwania na pizzę interweniowałam trzykrotnie zadając pytanie o podanie konkretnego czasu dowozu zamówienia. Pizze pojawiły się pod wskazanym adresem po trzech godzinach. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam. Porządna firma zaproponowałaby jakiegoś rodzaju gratis, aby nie stracić klienta. Zachowanie przyjmującej zamówienie, też pozostawia wiele do życzenia. Kierownictwu i obsłudze proponowałabym skorzystać z kursów dobrych manier w obsłudze klienta a w wolnej chwili obejrzenia Pana Makłowicza, od którego z pewnością obsługa może nauczyć się estetyki wykonania i podania dobrego jedzenia. Legniczanom zaś proponuje delektować się pizzą z innych legnickich sprawdzonychi polecanych pizzerii. Życzę smacznego.Zamiast noclegu rozczarowanie. List od czytelnika
Przecież tojuz poszło w prywatne ręce, prezydent dogadał się z właścicielem drukarni ktora prowadzi na zlotoryjskiej,a sam właściciel mieszka obok schroniska, Przypadek? Nie sądzę.
Stary starego
06:43, 2025-07-16
Stanie przed sądem za jazdę po narkotykach
Wydalić, jednego mniej
Anna
06:36, 2025-07-16
Bon turystyczny dla Polaków. 500 złotych
I to mi sie podoba 5oo zł się przyda i tam pojadę. Dla chwil a co
jadę z 5oo zł
22:36, 2025-07-15
Próbował przewieźć Afgańczyka do Niemiec
to jeden tam pieciu i tak przez lata nazbiera się 30 mln nielegalnych podróżujacych
co to się dzieje
22:32, 2025-07-15
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz