Zamknij

Obwodnica Legnicy. Tak będzie wyglądała

11:28, 22.05.2023
Skomentuj

Na kanale YouTube można zobaczyć, jak wyglądać będzie obwodnica Legnicy i którędy przebiegnie. Film prezentujący inwestycję zaprezentowała firma projektowa IVIA SA specjalizująca się w zakresie między innymi infrastruktury drogowej. Obwodnica ma zostać oddana do użytku w drogiej połowie 2029 roku.

[WIDEO]14162[/WIDEO]

W grudniu 2022 roku Komisja Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych działającą w Centrali Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wskazała wariant W2 obwodnicy Legnicy omijający osiedle Piekary.

W2 (zaznaczony kolorem niebieskim na mapie) uwzględnia ominięcie Osiedla Piekary i ul. Sikorskiego. Planowana obwodnica rozpoczynać się będzie się w okolicy ronda na istniejącej drodze wojewódzkiej nr 323, na północ od węzła Legnica na autostradzie A4. Na początkowym przebiegu trasa odchodzić będzie w kierunku południowo-wschodnim, ul. Gniewomierską (DP2176D), przechodząc przez obszary Legnickiej Strefy Ekonomicznej. Przetnie linię kolejową nr 137 Katowice - Legnica i zmieni kierunek na północny omijając Bartoszów. W dalszej części trasa wejdzie na teren Legnicy, krzyżując się z drogą powiatową, ul. Koskowicką (DP2177D) i wykorzystując jej przebieg prowadzi na krótkim dystansie na wschód. Dalej odbije na północ i przecinając ul. Legnicką (DP2178D) włączy się w istniejącą DK94.

Sumaryczna długość całej obwodnicy wynosi ok. 8,7 km, a trasa zostanie zrealizowana jako wspólne zadanie gminy Legnica i Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad na podstawie porozumienia zawartego 11 lutego 2020 r. Związane jest to z przebiegiem obwodnicy na terenie miasta na prawach powiatu, jak i gmin Legnickie Pole oraz Kunice. Dlatego inwestycja będzie realizowana jednocześnie przez Gminę Legnica i GDDKiA. Tylko taka realizacja wszystkich fragmentów wschodniej obwodnicy Legnicy zapewni jej prawidłowe funkcjonowanie i osiągnięcie założonego celu. W wariancie preferowanym pozamiejski odcinek ma długość ok. 5,1 km.

Rządowy Program budowy 100 obwodnic zakłada, że do roku 2030 wybudowanych zostanie 100 obwodnic na sieci dróg krajowych o łącznej długości ok. 830 km. Rozpoczęcie budowy obwodnicy Legnicy planowane jest na drugą połowę 2026 roku, zakończenie trzy lata później.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(68)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy ja dobrze widzę? Na mapie zaznaczone jest "nielegalne składowisko odpadów"?? I nikt z tym nic nie robi????

11:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Chciałbym tylko przypomnieć, że 14 grudnia 2019r. Marek K. bo Rodo, wieloletni pracownik ZUS, spowodował wypadek na ulicy Wrocławskiej mając 1,7 promila w wydychanym powietrzu, w skutek czego ranne zostały 3 osoby.

11:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Chciałbym tylko przypomnieć, że 14 grudnia 2019r. Marek K. bo Rodo, wieloletni pracownik ZUS, spowodował wypadek na ulicy Wrocławskiej mając 1,7 promila w wydychanym powietrzu, w skutek czego ranne zostały 3 osoby.[/quote]
Dobra, stul już ryja. Odszkodowania na "ból karku" nie wyłudziłeś, że wyjesz??? Trzeba było nie wymuszać... Paszoł won!

12:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nareszcie niech ją robią jak najszybciej. Bedzie mozna dojechac z Piekar szybko do jaworzynskiej i do autostrady. Brawo.

12:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

"obwodnica" przez środek osiedla bloków:)
dla chorych umysłów nie ma rzeczy niemożliwych!

a czy ktoś zauważył że "obwodnica zachodnia" sypie się po raz kolejny? albo że Poznańska zaczyna się sypać, albo Jaworzyńska?
a przecież były "remontowane" nie tak dawno...

12:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="mobik"]Nareszcie niech ją robią jak najszybciej. Bedzie mozna dojechac z Piekar szybko do jaworzynskiej i do autostrady. Brawo.[/quote]

Geniuszu do A4 możesz przez Koskowice dojechać z Piekar. Profesor Gugle ci się zaciął?

12:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po tej inwestycji Legnica bardzo zyska. Piekary bedą bardzo dobrze skomunikowane z resztą miasta i z autostradą a jak kiedyś zrobią dalej obwodnice z wrocławskiej do poznańskiej to już bedzie ekstra

12:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Stworzyli film dla fachowców.
Zamiast pisać na tym filmie o miejscu przebiegu znanym dla przeciętnego mieszkańca Legnicy, piszą o jakimś Zurawku, CHłodniku i innych SK.
CZy może jakiś fachowiec napisać, które miejsce w okolicy miasta przedstawiaja dwa dołączone do artykułu zdjęcia?

12:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szukalismy działki budowlanej gdzies na piekarach. nie ma nic w sprzedazy. chodzilismy po biurach i nic. mowiono nam ze jak sie pojawiają jakies pojedyncze perełki to po 500 tys za 8-10 potrafią zejsc.
Bedziemy szukac w Ziemnicach bo tez wydaje sie to łączyć z Piekarami, a jak bedzie ta obwodnica to juz z górki.
Ktoś coś wie kto ma na sprzedaż pod budowe domu ?

12:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wincyj rond!

Po za tym komu ta obwodnica potrzebna? Zagranicznym firmom? Niech wpierw wyremontują wszystkie drogi w Legnicy.

02:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten film jest kompletnie nieczytelny i według mnie został wyprodukowany przez tzw. "fachowców" ds. gmatwania prostych rzeczy

02:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Obwodnica jest potrzebna szybko,bo z legnicą wcale nie jest dziś po drodze.

02:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Propaganda po to żeby PiS i Krzakowski Band nie przegrało wyborów

03:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A kiedy jakieś wielce oświecone łby wymyślą żeby na rondach były dodatkowe (osobne) pasy do skrętu w prawo (w pierwszy zjazd)? Czy to zbyt skomplikowane dla tych ludzi samozwańczych "specjalistów, ekspertów"?

04:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

czemu nie puscili tego za Bartoszowem - - byloby prosto i odblokowało sporo terenów zamiast krecenia sie w prawo i lewo? wiadukt na Gniewomierskiej w srodku torfowiska ?

04:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niech jeszcze na rondach nie zapomną o światłach i jeszcze jedno na każdym piętrze w urzędzie bo jak im przyjdzie kolejny głupi pomysł na bezmyślne wydanie pieniędzy mieszkańców to niech sobie pochodzą w kółko to może im przejdzie i przyjdzie olśnienie

04:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Zamknijryj"][quote="Gość"]Chciałbym tylko przypomnieć, że 14 grudnia 2019r. Marek K. bo Rodo, wieloletni pracownik ZUS, spowodował wypadek na ulicy Wrocławskiej mając 1,7 promila w wydychanym powietrzu, w skutek czego ranne zostały 3 osoby.[/quote]
Dobra, stul już ryja. Odszkodowania na "ból karku" nie wyłudziłeś, że wyjesz??? Trzeba było nie wymuszać... Paszoł won![/quote]
Idz do sadu, a nie wylewasz tu swoje zale. Efek jest odwrotny od zamierzonego, kazdy ma cie za de.bi.la., ze dochodzisz swoich praw na legnickim portalu.

05:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Trzeba być wyjątkowym idiotą, żeby wymyśleć taki absurdalny przebieg obwodnicy. Autor miał za zadanie zniszczenie przyrody w obrębie rzeki Wierzbiak. To na pewno Pisior!!!

06:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Alez ty ograniczony jesteś … masakra

06:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Byloby pięknie, oby to nie była tylko kiełbasa wyborcza.

06:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Byloby pięknie, oby to nie była tylko kiełbasa wyborcza.

06:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Znowu próbują wszystkich zrobić w Bucefała, a przy okazji oskubać mieszkańców Legnicy ze 100 mln zł. Tak dalej być nie może. Niech wreszcie prokuratura zajmie się biznesmenami, którzy próbują na tym przebiegu trzepać prywatną kasę.

08:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".

08:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Znowu próbują wszystkich zrobić w Bucefała, a przy okazji oskubać mieszkańców Legnicy ze 100 mln zł. Tak dalej być nie może. Niech wreszcie prokuratura zajmie się biznesmenami, którzy próbują na tym przebiegu trzepać prywatną kasę.[/quote]

Swój swoim ma się zająć? Przecież te kundle z prokuratury też są skorumpowani. Całe grono z Legnicy ,które tutaj rządzi lub ma jakieś wpływy na to co się tu dzieje od lat jest umoczone. Nimi powinno się zająć CBA, powinni zostać skazani do obozów pracy aby tyrali na spłatę legnickiego zadłużenia w złotówkach i europejskich żetonach. Dodatkowo ich majątki powinny być zabrane w mgnieniu oka. A Krzaka za lizanie dúpska Szwabom powinien iść w dyby na legnickim rynku na tydzień bez jedzenia oraz wody.

09:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="bbb"]Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

jasne najlepiej przesunąć pod Rzeszów

10:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="mobik"]Nareszcie niech ją robią jak najszybciej. Bedzie mozna dojechac z Piekar szybko do jaworzynskiej i do autostrady. Brawo.[/quote]



Geniuszu do A4 możesz przez Koskowice dojechać z Piekar. Profesor Gugle ci się zaciął?[/quote]


Widocznie nie wiesz tego że zjazd Mikołajowice ma zostać zlikwidowany jak będzie remontowana A4 i wtedy już przez Koskowice do autostrady nie dojedziesz..

Mało wiesz, a już obrazasz innych..

10:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="bbb"]... a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

Tak. Protestujcie teraz w Bartoszowie. Rząd sie wku..i i niech przesunie te obwodnice pod Wrocław. Po co wogóle legniczanom i bartoszowianom obwodnica ? Mogą drogami polnymi zasuwać całe życie, a obwodnice to bedą oglądać raz w roku jadąc na wczasy pod gruszą nad morze :))))

10:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jazgot ratuszowych trolii popadających w zachwyt nad nowym przebiegiem Obwodnicy odwraca uwagę od głównych wad tego rozwiązania, a ponadto autorzy tego pomysłu traktują mieszkańców Legnicy jak kretynów i bezmózgowców. Po pierwsze obwodnica zwiększa swój przebieg przez teren miasta Legnicy. W pierwszym wariancie po terenie Legnicy odcinek miejski obwodnicy miał 800 mb długości. W 2018 r. wycena udziału Legnicy znalazła się na poziomie 30 mln zł. W obecnej wersji długość miejskiego odcinka Obwodnicy wzrasta ponad czterokrotnie do długości 3,6 km. O wycenie miejskiego odcinka nie ma mowy, jest tylko zapowiedź, że ten odcinek sfinansują mieszkańcy Legnicy. Biorąc pod uwagę długość miejskiego odcinka i wzrost kosztów od 2018 r. miejski odcinek będzie kosztował legnickich podatników ok. 200 mln zł. Do tego zobowiązał się prezydent Krzakowski w porozumieniu podpisanym z GDDKiA w 2020 r. Jedno wielkie oszustwo. Cały ten projekt należy wysadzić w powietrze. Obwodnica Legnicy nie może przebiegać przez teren osiedla Piekary. Legniccy podatnicy nie mogą ani złotówki dokładać do Obwodnicy budowanej przez GDDKiA. Krzakowski musi odejść natychmiast z ratusza. Nie dość, że zatopił nasze miasto w gigantycznych długach - jak sam przyznaje - na kolejne 25 lat, to jeszcze zobowiązuje się wyłożyć nasze pieniądze na zadanie należące do państwowej instytucji dysponującej gigantycznym budżetem. Przykładowo na obwodnicę Głogowa wycenianą po obecnych kosztach na kwotę ok. 1,5 miliarda złotych miasto Głogów nie wydaje ani złotówki. Krzakowski stracił kontakt z rzeczywistością. Tak dalej być nie może. Dość tego. Niech idzie precz. Łapy z dala od naszych pieniędzy.

11:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="bbb"]Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

Oczywiście. Bartoszów zostanie przecięty obwodnicą tak samo jak Legnica, tylko dlatego, że kilku kumpli ekipy trzymającej władzę w Legnicy ma tam od lat działki do sprzedania.

11:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="bbb"]Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

jasne najlepiej przesunąć pod Rzeszów[/quote]

Do obwodnic Rzeszowa miasto nie dołożyło ani złotówki. A obwodnice przebiegają poza terenem miasta.Na szczęście dla Rzeszowiaków nie mieli tam Krzakowskiego za prezydenta.

11:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten prezydent topi Legnicę w długach jak tylko potrafi. Zgodził się wyłożyć pieniądze na Obwodnicę, byle by przebieg był po jego myśli. Chciwość powinna zaprowadzić go pier.dla.

11:00, 22.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="bbb"]Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

Oczywiscie masz racje ze obowdnica powinna wejsc między Bartoszów i Gniewomierz i miec prosty i wygodny przebieg po to żeby ludzie chcieli nią jechać ale z jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?

08:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tragiczna obwodnica, co 300-400 metrów ma ronda, jakby nie można było zjazdów zrobić. To ma być droga szybkiego ruchu omijająca miasto, a w tym planie to będzie droga na której kierowcy będą średnio 20-30 km/h jeździć. Nie można było zrobić trasy dookoła Bartoszowa, zamiast pchać się na siłę między lotnisko a Bartoszów?????

09:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co za kretyn wymyślił taki plan obwodnicy? Kierowcy będą więcej krążyć na tych rondach niż jechać. Dlaczego w tym mieście nie można zrobić tego porządnie, jak obwodnice we Wrocławiu czy Jeleniej Górze??? Panie Prezydencie, to jest kpina nie obwodnica 100 tys miasta.

09:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="bbb"]Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

Oczywiscie masz racje ze obowdnica powinna wejsc między Bartoszów i Gniewomierz i miec prosty i wygodny przebieg po to żeby ludzie chcieli nią jechać ale z jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?[/quote]

Dokładnie jedna droga obok drugiej, to jakiś przekręt nadający się dla prokuratury.

09:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

ładnie TO WYGLĄDA

11:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"] Obwodnica Legnicy nie może przebiegać przez teren osiedla Piekary.[/quote]

Przecież nie przebiega.
Zgodnie z planem od ronda na DK94 obwodnica leci nieużytkami za szpitalem, potem koło Kaczora i polami wzdłuż Wierzbiaka do Koskowickiej za farmą fotowoltaiczną, skąd kieruje się na zachód do ronda na Sikorskiego i skręca w lewo do ronda Gniewomierskiego.
Ale zdradzę Wam tajemnicę.
Zadanie zostanie podzielone na etapy i w pierwszej kolejności powstanie odcinek Gniewomierska-Sikorskiego, a na pozostałą część zabraknie pieniędzy.

02:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"] jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?[/quote]

Przyczyna jest prosta.
Obwodnica ma obsługiwać ruch z Piekar na strefę, a funkcję tranzytową ma pełnić tylko awaryjnie w chwili zakorkowania autostrady (jak to było na przykład w niedzielę).
Gdyby wybudować ją bardziej na wschód, ludzie z Piekar w dalszym ciągu jeździliby przez lotnisko.

02:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="bbb"]Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

Oczywiscie masz racje ze obowdnica powinna wejsc między Bartoszów i Gniewomierz i miec prosty i wygodny przebieg po to żeby ludzie chcieli nią jechać ale z jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?[/quote]

Dokładnie jedna droga obok drugiej, to jakiś przekręt nadający się dla prokuratury.[/quote]

Widzisz the_billu poniewaz ta droga "obok" będzie szła do Okrężnej łącząc ja z nowym mostem na kaczawie, a obwodnica na strefe... . już? ciezko bylo pojac?

02:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czyli reasumując mamy fajna dwupasmową obwodnicę z Piekar do ronda na Jaworzyńskiej czyli tak jak wcześniej było ustalone. Plus droga jednopasmowa z kunic do Majewskich,na której ruch będzie znikomy.

03:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Obwodnica powinna być co najmniej 5 km od granic miasta i głównie po to aby przejeżdżający tranzytem omijali tą metropolię z daleka i nie musieli oglądać tej dewastacji i porzuconych ruder oraz jeździć dziurawymi wąskimi uliczkami i nadziewać się na ronda turbinowe. Za to władze Legnicy mają trochę czasu aby poszerzyć główne ulice, dać pierwszenstwo komunikacji miejskiej wytyczając tzw buspasy i przestać się już wygłupiać z tymi rundami, z którego słusznie śmieją się mieszkańcy, tylko budować bezkolizyjne skrzyżowania oraz arterie łączące poszczególne dzielnice miasta i oczywiście sprawny system ITS.

04:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Od 2010 roku prezydent Krzakowski forsuje drogę o parametrach autostrady przez centrum osiedla Piekary dla zmylenia obserwatorów nazwaną Obwodnicą Legnicy. Normalny człowiek logicznie myślący doskonale rozumie słowo obwodnica i zdaje sobie sprawę, że obwodnica biegnie po obwodzie. W tym przypadku Obwodnica powinna przebiegać po obwodzie granic miasta Legnicy. Od dawna obserwuję zabiegi prezydenta i usilne forsowanie i za wszelką cenę tej drogi przez zabudowę mieszkalną Bartoszowa i przez centrum osiedla Piekary. W mojej opinii sprawa jest jasna. Prezydent zrobi wszystko, by droga poszła wzdłuż torów przez Bartoszów i przez Legnicę, bo najważniejszy jest interes na działkach, których właściciele od 15 lat przebierają nogami, by je dobrze sprzedać. Dla tego interesu jak widać warto poświęcić mały rezerwat przyrody przy ul. Gniewomierskiej, warto przeprowadzić TIR-y pod oknami mieszkańców Bartoszowa i Piekar, warto także wyłożyć z budżetu Legnicy każde pieniądze, by wytypowane przed 15 laty działki zostały sprzedane. Pięć lat temu prezydent Krzakowski obiecywał, że wyłoży 30 mln złotych z budżetu Legnicy, jeżeli Obwodnica pójdzie przez ul. Sikorskiego. A wówczas szło o 800 metrów terenu miejskiego. Obecnie prezentowana niby nowa wersja zachowuje w niezmienionej postaci przebieg przez działki, które muszą być sprzedane. Cała reszta to zwykłe mydlenie oczu. Dość kosztowne mydlenie oczu dla mieszkańców Bartoszowa, którzy będą mogli pod oknami swoich nowo pobudowanych domów oglądać przegląd TIR-ów. Bardziej kosztowne mydlenie oczu jest jednak dla wszystkich mieszkańców Legnicy. TIR-y będą oglądać i słuchać mieszkańcy Piekar, ale kasę wyłożą wszyscy legniccy podatnicy. A nie idzie tylko o 30 mln zł obiecanych przez prezydenta Krzakowskiego dla GDDKiA 5 lat temu na 800 metrów obwodnicy przebiegającej przez miejski teren ul. Sikorskiego. Dzisiaj przebieg obwodnicy przez teren Legnicy ma długość 3600 metrów, a biorąc pod uwagę terminy inwestycji, następca Krzakowskiego na stanowisku prezydenta będzie musiał wyłożyć ok. 200 milionów złotych. Zuchwałość prezydenta Krzakowskiego jest oburzająca. Nie dość, że doprowadził do ruiny legnickie ulice i kamienice, nie dość, że zatopił Legnicę w gigantycznym długu krajowym i zagranicznym, to dodatkowo w spadku chce zostawić obowiązek wyłożenia w przyszłości ok. 200 mln złotych na budowę miejskiego odcinka obwodnicy. Obwodnicy, której obowiązek wybudowania i sfinansowania w całości spoczywa na GDDKiA. Precz z Krzakowskim i jego interesami.

05:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ano"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="bbb"]Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

Oczywiscie masz racje ze obowdnica powinna wejsc między Bartoszów i Gniewomierz i miec prosty i wygodny przebieg po to żeby ludzie chcieli nią jechać ale z jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?[/quote]

Dokładnie jedna droga obok drugiej, to jakiś przekręt nadający się dla prokuratury.[/quote]

Widzisz the_billu poniewaz ta droga "obok" będzie szła do Okrężnej łącząc ja z nowym mostem na kaczawie, a obwodnica na strefe... . już? ciezko bylo pojac?[/quote]

Zgadzam się. Tutaj powinien wkroczyć prokurator. Może to być na początek postępowanie sprawdzające. Na czas postępowania sprawdzającego prezydent Krzakowski powinien być aresztowany, by nie utrudniał pracy prokuratorom, to jak to działo się przy aferze z Palmiarnią.

05:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"] Obwodnica Legnicy nie może przebiegać przez teren osiedla Piekary.[/quote]

Przecież nie przebiega.
Zgodnie z planem od ronda na DK94 obwodnica leci nieużytkami za szpitalem, potem koło Kaczora i polami wzdłuż Wierzbiaka do Koskowickiej za farmą fotowoltaiczną, skąd kieruje się na zachód do ronda na Sikorskiego i skręca w lewo do ronda Gniewomierskiego.
Ale zdradzę Wam tajemnicę.
Zadanie zostanie podzielone na etapy i w pierwszej kolejności powstanie odcinek Gniewomierska-Sikorskiego, a na pozostałą część zabraknie pieniędzy.[/quote]

Jest to bardzo prawdopodobne. Chwyty prezydenta znamy. Dla budowy spalarni niemieckich opon w Pątnowie wydał decyzję, w której spalarnię zakamuflował pod nazwą "Hala produkcyjna z wyposażeniem". Na swoje szczęście mieszkańcy w sąsiedztwie lokalizacji spalarni wykazali się czujnością i nie dali się oszukać.

05:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W 2018 r. Obwodnica Legnicy miała być poprowadzona przez Bartoszów i Legnicę w ciągu ul. Sikorskiego. Długość Obwodnicy - 3,6 km. Całkowita wartość nakładów w 2018 r. wynosił 110 mln zł. Odcinek miejski o długości 800 metrów i ówczesnej wartości 30 mln zł prezydent Krzakowski obiecał sfinansować z pieniędzy legnickich podatników. Obecna długość obwodnicy wynosi 8.700 metrów. Całkowita wartość nakładów według wyceny z 2018 r. wynosi 330 mln zł. Odcinek miejski ma długość 3.600 metrów. Wartość nakładów według wyceny z 2018 r. wynosi 120 mln zł. Koszty budowy odcinka miejskiego prezydent Krzakowski zobowiązał się sfinansować z pieniędzy legnickich podatników. Należy przyjąć, że w wyniku inflacji i wzrostu kosztów robót udział finansowy Legnicy w 2026 r. przekroczy 200 mln zł. Ile będzie należało wydać pieniędzy do 2029 r. kiedy ma być zakończona budowa Obwodnicy, to nawet wróżka Jadzia nie podejmuje się snuć swoich przepowiedni. Przykładem jest remont Teatru Letniego, gdzie koszty w ciągu roku wzrosły z 20 mln zł do 32 mln zł, a nie jest to ostatnie słowo prezydenta Krzakowskiego. Dla porównania dane dotyczące budowy obwodnicy Głogowa, miasta doskonale znanego prezydentowi Krzakowskiemu, gdzie sobie dorabia do pensji prezydenta Legnicy w radzie nadzorczej głogowskich wodociągów. Długość Obwodnicy - 18.000 metrów. Całkowita wartość nakładów według wyceny z 2018 r. wynosiła 750 mln zł. Odcinek miejski wynosi - zero metrów. Udział głogowskich podatników wynosi - zero złotych. Porównanie tych danych nie wymaga komentarza. Sprawa jest w pełni jasna.

08:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dzisiaj widać dobitnie, że mieszkańcy Legnicy dali się oszukać wybierając Krzakowskiego na prezydenta Legnicy. Opłakane skutki widać doskonale w całym mieście. Widziały gały kogo sobie wybrały można powiedzieć. Błąd wyborczy ewidentny. Szkody poniesione są faktem. Ale przed mieszkańcami Legnicy stoi zagrożenie jeszcze większych szkód i upadku miasta w wyniku wzięcia ciężaru finansowania obwodnicy. Legnicy nie stać na robienie prezentów dla GDDKiA. Trzeba brać się do roboty i pogonić szkodnika. Jeszcze nie jest za późno. Takiej Obwodnicy, Ja legnicki podatnik mówię moje stanowcze NIE.

08:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Dzisiaj widać dobitnie, że mieszkańcy Legnicy dali się oszukać wybierając Krzakowskiego na prezydenta Legnicy. Opłakane skutki widać doskonale w całym mieście. Widziały gały kogo sobie wybrały można powiedzieć. Błąd wyborczy ewidentny. Szkody poniesione są faktem. Ale przed mieszkańcami Legnicy stoi zagrożenie jeszcze większych szkód i upadku miasta w wyniku wzięcia ciężaru finansowania obwodnicy. Legnicy nie stać na robienie prezentów dla GDDKiA. Trzeba brać się do roboty i pogonić szkodnika. Jeszcze nie jest za późno. Takiej Obwodnicy, Ja legnicki podatnik mówię moje stanowcze NIE.[/quote]

A ja mówię stanowcze TAK bo ileż można ta yebanana po uszy zayebanana Rzeczypospolitej jeździć w te i na zad? Nie chcesz tej drogi to piedolnij się w pysk

09:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Od dwóch dni przedstawiony projekt budowy obwodnicy wywołuje wrzenie w mieście i gorącą dyskusję na forach, a politycy nie wypowiadają. Co prawda Prawo i Sprawiedliwość z prezydentem Krzakowskim popierali przebieg Obwodnicy w ul. Sikorskiego. W 2018 r. wojewoda dolnośląski Paweł Hreniak zapowiadał, że za cztery lata obwodnica miała być gotowa, a szacowany koszt tej inwestycji miał wynieść około 110 mln zł. Minęło 5 lat, obwodnica ma powstać za kolejne sześć lat, a politycy zniknęli. Nawet Krzakowski unika wypowiedzi. A gdzie jest poseł Szymańska, która popierała prowadzenie obwodnicy przez ul. Sikorskiego. Gdzie jest poseł Kropiwnicki, która potrafi wypowiadać się na każdy temat. Gdzie są wreszcie radni opozycyjni Karolina Jaczewska-Szymkowiak, Aleksandra Krzeszewska, Piotr Niemiec, Jarosław Rabczenko, Maciej Kupaj, których wysoka aktywność szerokim łukiem omija tak ważny temat dla lokalnej społeczności i zatopionego w długu budżetu Legnicy. O radnych PiS sprzymierzonych z Krzakowskim nie pytam, bo ich aktywność jest wyjątkowo niska, a radni prezydenccy to prawie pełne niemoty. W sprawie budowy obwodnicy nie ma także nic do powiedzenia Wójt Legnickiego Pola i Starosta Legnicki. Mam wrażenie, ze w sprawie budowy obwodnicy panuje polityczna zmowa milczenia. Podobnie jak to było z lokowaniem spalarni niemieckich opon na granicy kilku gmin, a żaden wójt, starosta legnicki i radni gmin nie mieli nic do powiedzenia protestującym mieszkańcom. Wkroczenie prokuratora wstrzymało bezprawne działania. W tej sprawie też jest za dużo ciemnych stron. Czas na wkroczenie prokuratora do akcji.

https://fakty.lca.pl/legnica,news,69659 ... dnic_.html

09:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Tag"][quote="Gość"]Dzisiaj widać dobitnie, że mieszkańcy Legnicy dali się oszukać wybierając Krzakowskiego na prezydenta Legnicy. Opłakane skutki widać doskonale w całym mieście. Widziały gały kogo sobie wybrały można powiedzieć. Błąd wyborczy ewidentny. Szkody poniesione są faktem. Ale przed mieszkańcami Legnicy stoi zagrożenie jeszcze większych szkód i upadku miasta w wyniku wzięcia ciężaru finansowania obwodnicy. Legnicy nie stać na robienie prezentów dla GDDKiA. Trzeba brać się do roboty i pogonić szkodnika. Jeszcze nie jest za późno. Takiej Obwodnicy, Ja legnicki podatnik mówię moje stanowcze NIE.[/quote]

A ja mówię stanowcze TAK bo ileż można ta yebanana po uszy zayebanana Rzeczypospolitej jeździć w te i na zad? Nie chcesz tej drogi to piedolnij się w pysk[/quote]

Pitolisz małomoskiewski trollu. Nie masz pojęcia którędy pobiegnie obwodnica, jeżeli miała by być alternatywą dla Al. Rzeczypospolitej. A od dzisiaj organizuj zbiórkę milionów potrzebnych do zapłacenia za obwodnicę w 2029 r. przez mieszkańców Legnicy

10:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wizualizacja pokazuje, jak wielkim oszustwem jest mówienie o zmianie przebiegu obwodnicy i wyprowadzenie obwodnicy z ulicy Sikorskiego. Wizualizacja jest dowodem, że obwodnica pobiegnie starym torem przez ul. Sikorskiego. Niech nikt nie wierzy, że polna droga za Wierzbiakiem ze zmienionymi parametrami technicznymi jest Obwodnicą. To ul.Sikorskiego na wizualizacji ma parametry określone dla Obwodnicy na przebiegu od ul. Gniewomierskiej do ul. Koskowickiej.

10:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="mobik"]Po tej inwestycji Legnica bardzo zyska. Piekary bedą bardzo dobrze skomunikowane z resztą miasta i z autostradą a jak kiedyś zrobią dalej obwodnice z wrocławskiej do poznańskiej to już bedzie ekstra[/quote]
Niestety z Wrocławskiej nie będzie obwodnicy ponieważ nie ma projektu przejazdu pod wiaduktami na Spokojnej....Był pierwotny plan niestety pewnie nie dojdzie do skutku ....najważniejsze teraz to remont Spokojnej i Pątnowskiej do ronda na Starych Piekarach byłoby super dojazd z Poznańskiej byłby szybszy ..A tak szkoda zawieszenia....

10:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Wizualizacja pokazuje, jak wielkim oszustwem jest mówienie o zmianie przebiegu obwodnicy i wyprowadzenie obwodnicy z ulicy Sikorskiego. Wizualizacja jest dowodem, że obwodnica pobiegnie starym torem przez ul. Sikorskiego. Niech nikt nie wierzy, że polna droga za Wierzbiakiem ze zmienionymi parametrami technicznymi jest Obwodnicą. To ul.Sikorskiego na wizualizacji ma parametry określone dla Obwodnicy na przebiegu od ul. Gniewomierskiej do ul. Koskowickiej.[/quote]

Bajka dla ciemnego lud. Może ciemny lud nie będzie zbyt spostrzegawczy. Jak budowa dojdzie do Koskowickiej, to w GDDKiA zabraknie kasy na dalszą inwestycję. A TIR-y będą musiały pojechać ul. Sikorskiego, która będzie miała przypadkiem parametry drogi autostradowej. Krzakowski budowę obwodnicy w ciągu ul. Sikorskiego własnie realizuje na koszt budżetu Legnicy. Psy ujadają, a karawana czerwonych krasnali jedzie po złoto.

11:00, 23.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="jas"][quote="mobik"]Po tej inwestycji Legnica bardzo zyska. Piekary bedą bardzo dobrze skomunikowane z resztą miasta i z autostradą a jak kiedyś zrobią dalej obwodnice z wrocławskiej do poznańskiej to już bedzie ekstra[/quote]
Niestety z Wrocławskiej nie będzie obwodnicy ponieważ nie ma projektu przejazdu pod wiaduktami na Spokojnej....Był pierwotny plan niestety pewnie nie dojdzie do skutku ....najważniejsze teraz to remont Spokojnej i Pątnowskiej do ronda na Starych Piekarach byłoby super dojazd z Poznańskiej byłby szybszy ..A tak szkoda zawieszenia....[/quote]

Czyli wraca temat budowy dojazdówki z A_4 przez Sikorskiego do spalarni niemieckich opon w Pątnowie. Ciekawe.

12:00, 24.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

TO CO ODJANIEPAWLA jakis the-bill na ulicy Artyleryjskiej od Hutników do Piechoty to jakis żart!!!! Chodnik po lewej str za NOTem od postoju taxi zastawiony wrakami PARUNASTU aut, które juz pare lat wrastaja (gołym okiem widać , ktore to!) , a już zaczyna zajmować druga str. chodnika po prawej!!!! CO TO MA BYC Złomowisko.pl???
Auta zaczynaja sie chyba od Fiata Punto granatowego, potem jakis biały bus chyba Ford, stary Voyager, Mercedes C klasa kombii, Passat B5 fl kombii zielony, i miedzy tym pare innych! A po drugiej str zaczyna sie od ciemnej Laguny kombi przy skrzyżowaniu! FAJNY DARMOWY PARKING DLA SWOJEGO ZŁOMOWISKA!

10:00, 24.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Wizualizacja pokazuje, jak wielkim oszustwem jest mówienie o zmianie przebiegu obwodnicy i wyprowadzenie obwodnicy z ulicy Sikorskiego. Wizualizacja jest dowodem, że obwodnica pobiegnie starym torem przez ul. Sikorskiego. Niech nikt nie wierzy, że polna droga za Wierzbiakiem ze zmienionymi parametrami technicznymi jest Obwodnicą. To ul.Sikorskiego na wizualizacji ma parametry określone dla Obwodnicy na przebiegu od ul. Gniewomierskiej do ul. Koskowickiej.[/quote]

Bajka dla ciemnego lud. Może ciemny lud nie będzie zbyt spostrzegawczy. Jak budowa dojdzie do Koskowickiej, to w GDDKiA zabraknie kasy na dalszą inwestycję. A TIR-y będą musiały pojechać ul. Sikorskiego, która będzie miała przypadkiem parametry drogi autostradowej. Krzakowski budowę obwodnicy w ciągu ul. Sikorskiego własnie realizuje na koszt budżetu Legnicy. Psy ujadają, a karawana czerwonych krasnali jedzie po złoto.[/quote]

automapy zasugeruja optymalny przejazd przez Sikorskiego i tranzyt pojdzie przez osiedle.

09:00, 24.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jaka siła zmusza do bezczelnego prezentowania na wizualizacji drogi zwężonej do dwukierunkowej jezdni jako nowa trasa obwodnicy, która ma parametry drogi autostradowej z rozdzielonymi pasami ruchu. Autor tej koncepcji powinien mieć odebrane uprawnienia, skoro nie potrafi bilansować strumieni pojazdów. Wyjątkową zuchwałością jest wciskanie do głowy mieszkańcom Piekar, że droga do Koskowic należy traktować jako obwodnicę. W Kodeksie Karnym jest odpowiedni paragraf na urzędników państwowych i samorządowych składających fałszywe oświadczenia.

09:00, 24.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kłamstwo ma krótkie nogi

10:00, 24.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Krzakowski musi odejść

05:00, 25.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszystko po staremu. Obwodnica przez Sikorskiego. Polna droga za Wierzbiakiem wygląda jak ścieżka rowerowa. Jak jest obwodnica przez Sikorskiego to spalarnia także wróci.

07:00, 25.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Wszystko po staremu. Obwodnica przez Sikorskiego. Polna droga za Wierzbiakiem wygląda jak ścieżka rowerowa. Jak jest obwodnica przez Sikorskiego to spalarnia także wróci.[/quote]

Klasyk mawiał, że dużo trzeba zmienić by wszystko zostało po staremu. Wizualizacja to potwierdza.

07:00, 25.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"] jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?[/quote]

Przyczyna jest prosta.
Obwodnica ma obsługiwać ruch z Piekar na strefę, a funkcję tranzytową ma pełnić tylko awaryjnie w chwili zakorkowania autostrady (jak to było na przykład w niedzielę).
Gdyby wybudować ją bardziej na wschód, ludzie z Piekar w dalszym ciągu jeździliby przez lotnisko.[/quote]

Czyli to nie obwodnica???... idac twoim tokiem rozumowania to naciaganie GDDKIA.

10:00, 25.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"] jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?[/quote]

Przyczyna jest prosta.
Obwodnica ma obsługiwać ruch z Piekar na strefę, a funkcję tranzytową ma pełnić tylko awaryjnie w chwili zakorkowania autostrady (jak to było na przykład w niedzielę).
Gdyby wybudować ją bardziej na wschód, ludzie z Piekar w dalszym ciągu jeździliby przez lotnisko.[/quote]

Czyli to nie obwodnica???... idac twoim tokiem rozumowania to naciaganie GDDKIA.[/quote]

Myślę, że trzeba być kretynem, aby uwierzyć, że jest to obwodnica. Śpiewka z obwodnicą ma przykryć inne interesy. Niektóre już w swoje ręce wzięła prokuratura. Inne czekają na zainteresowanie prokuratora.

10:00, 25.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"] jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?[/quote]

Przyczyna jest prosta.
Obwodnica ma obsługiwać ruch z Piekar na strefę, a funkcję tranzytową ma pełnić tylko awaryjnie w chwili zakorkowania autostrady (jak to było na przykład w niedzielę).
Gdyby wybudować ją bardziej na wschód, ludzie z Piekar w dalszym ciągu jeździliby przez lotnisko.[/quote]

Czyli to nie obwodnica???... idac twoim tokiem rozumowania to naciaganie GDDKIA.[/quote]

Drogę można nazwać dowolnie.
Może być nawet Wielkopiekarska Arteria Średnicowa.
Istotne jest, żeby usunąć ruch z centrum miasta.

07:00, 26.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"] jakiegos powodu urząd lansował pomysł zeby szla miedzy Bartoszowem a torami wzdlóż byłego lotniska. W tym samym czasie po drugiej stronie torów powstaje równoległa droga którą obecnie budują. Po co robic obwodnice w tym miejscu ?[/quote]

Przyczyna jest prosta.
Obwodnica ma obsługiwać ruch z Piekar na strefę, a funkcję tranzytową ma pełnić tylko awaryjnie w chwili zakorkowania autostrady (jak to było na przykład w niedzielę).
Gdyby wybudować ją bardziej na wschód, ludzie z Piekar w dalszym ciągu jeździliby przez lotnisko.[/quote]

Czyli to nie obwodnica???... idac twoim tokiem rozumowania to naciaganie GDDKIA.[/quote]

Drogę można nazwać dowolnie.
Może być nawet Wielkopiekarska Arteria Średnicowa.
Istotne jest, żeby usunąć ruch z centrum miasta.[/quote]

Pitolisz. Obwodnica jest dla ruchu tranzytowego. Aby usunąć ruch z miasta musiałbyś wyprowadzić ratusz z centrum. Nie widzisz, że na Pl. Słowiańskim budują nowy parking dla urzędników. Bez opłat.

11:00, 26.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kompromitacja nie obwodnica. Krzakowski musi odejść

11:00, 27.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlaczego tylko jedna jezdnia na niektórych odcinkach?
Do 2029 roku Kaczyński podniesie zasiłek na dziecko do 5000zł i w Legnicy będzie 200.000 aut. Będą korki od zakończenia budowy

04:00, 29.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="bbb"]Bzdury wypisujecie, Bartoszowa wcale nie będzie obwodnica omijać, a wręcz przeciwnie podzieli go na połowę, dlatego, że po trasie znajduje się kilkaset działek budowlanych na których już się przyszli mieszkańcy zaczęli budować, a wystarczy przesunąć drogę kilaset metrów dalej między Bartoszów i Gniewomierz i wtedy wszyscy odniosą korzyści nawet Strefa Ekonomiczna Legnickie Pole. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie pozwolą aby pod ich domami wybudowali ,,autostradę".[/quote]

Oczywiście. Bartoszów zostanie przecięty obwodnicą tak samo jak Legnica, tylko dlatego, że kilku kumpli ekipy trzymającej władzę w Legnicy ma tam od lat działki do sprzedania.[/quote]

po likwidacji lotniska to atrakcyjne tereny

11:00, 29.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W 21 wieku droga krajowa 94 ciągnie się środkiem miasta, z S3 nie ma zjazdów, jest teoretycznie tylko jeden na ulice Chojnowską to jakiś żart.

02:00, 30.12.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%