Zamknij

Trwa protest rolników. Jaworzyńska sparaliżowana

07:07, 20.03.2024
Skomentuj

Zgodnie z zapowiedzią w środę rano rolnicy rozpoczęli blokady dróg w całej Polsce. Także w Legnicy kierowcy muszą być przygotowani na utrudnienia. Na ulicy Jaworzyńskiej już jest ponad 150 ciągników, w drodze są kolejne. Sytuacja ma potrwać do godziny 22:00.

Protest rolników, który będzie miał wpływ na natężenie ruchu drogowego w szczególności na drodze 333 pomiędzy Nową Wsią Legnicką a Rondem Bitwy Legnickiej przy ulicy Jaworzyńskiej w Legnicy. Utrudnień w ruchu należy spodziewać się także przy Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej oraz na węźle autostrady A-4 z drogą 333 w okolicy zjazdu Legnica-Jawor - informuje komisarz Jagoda Ekiert, oficer prasowy legnickiej policji.

Na ulicy Jaworzyńskiej jest już ponad 150 ciągników rolniczych. Kolejne są w drodze od strony Chojnowa, Jawora, Prochowic i Lubina. Rolnicy jeżdżą ciągnikami wokół Ronda Bitwy Legnickiej przy ulicy Jaworzyńskiej do Nowej Wsi Legnickie i z powrotem. Rolnicy z regionu legnickiego przyłączyli się do protestu ogólnopolskiego. Nie odpuszczą, bo walczą o byt swój i swoich rodzin.

- Od dwóch lat, jak wybuchła wojna to mamy problemy ze sprzedażą płodów rolnych, pszenicy i wszystkich innych. W tej chwili doszło do tego, że nawet pszczelarze nie mogą sprzedać miodu z zeszłego roku, bo wpłynęło bardzo dużo produktów miodopodobnych z Ukrainy. To wszystko jest podobne do naszych płodów rolnych, które uprawialiśmy ekologicznie. W zasadzie już zboża, pszenice, rzepaki, wszystko uprawiamy ekologicznie, bo wszystkie środki ochrony są co trzy lata wycofywane i wymieniane na bardziej ekologiczne – mówi Ryszard Frączek, rolnik z Mikołajowic, przewodniczący zgromadzenia.

- W tej chwili chodzi nam naszą trudną sytuację, bo nie możemy sprzedać naszych płodów rolnych, a jak już sprzedajemy, to za bezcen, bo cena 500 czy 600 złotych, nawet nie zwraca nam kosztów produkcji. Koszt wyprodukowania tony pszenicy to w tej chwili koszt 1200 złotych. Trwają trzydniowe rozmowy w Jasionce pod Rzeszowem. Są tam nasi przedstawiciele. Wczoraj już była zapowiedź, że dostaniemy pomoc podobną, jaka była udzielana za poprzedniego rządu i jest nasze duże zdziwienie, że w tej chwili nowy rząd po trzech miesiącach rządów nie ma pomysłu na rozwiązanie tej sytuacji. My, żeby przetrwać do żniw potrzebujemy pomocy finansowej. Co będzie dalej, trudno powiedzieć. Twierdzą, że ceny reguluje rynek światowy. Myślę, że to fundusze spekulacyjne, które wykorzystują. Im bardziej nagłaśnia się sytuację, że jakiś towar trudno sprzedać, zaraz ceny spadają. Dziwię się, bo jeśli sprzedajemy pszenicę po 500 czy 600 złotych, dlaczego chleb został na poziomie podobnym jak w momencie, kiedy uzyskiwaliśmy za pszenicę cenę 2 tysięcy złotych. Sytuacja naprawdę jest trudna. Otrzymaliśmy kredyty pomocowe, a w tej chwili zastanawiamy się, w jaki sposób mamy je spłacać, a nie mamy dochodów. To tak jakby ktoś chodzić do pracy i musiał dopłacać, że pracuje - podsumowuje Ryszard Frączek.

Rolnicy od kilku tygodni protestują, blokując drogi. Domagają się w ten sposób odejścia od Zielonego Ładu, który wprowadza wiele wytycznych dla rolnictwa. Mają one umożliwić osiągnięcie do 2050 roku neutralności klimatycznej w Europie. W wytycznych mowa jest między innymi o wprowadzeniu bardziej ekologicznej i mniej emisyjnej produkcji, redukcji zużycia nawozów i środków ochrony roślin o połowę, obowiązkowym ugorowaniu, od którego już odstąpiono. Chodzi też o wstrzymanie importu żywności z Ukrainy. Rolnicy protestują, ponieważ nie przekonują ich ani unijne ustępstwa, ani żadne zapewnienia rządu.

Poniżej mapa protestów. 

[WIDEO]15557[/WIDEO]

[FOTORELACJA]20191[/FOTORELACJA]

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(120)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

po co ta szopka przecież już mówili o zmianie przepisów, czy to nie jest po prostu dla zadymy ? na rękę pisiorom?

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wynocha na pola kułaki!

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

strajkują o dopłaty z UE do strajku ???

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> po co ta szopka przecież już mówili o zmianie przepisów, czy to nie jest po
> prostu dla zadymy ? na rękę pisiorom?

ale to tylko metafora przenośnia tak jak 100 konkretów

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dużo ludzi co pracują na strefie, dostali dzisiaj wolne.

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Banda zakompleksionych oszołomów, w zdecydowanej pisowskiej większości. Won z ulic pajace. Do Brukseli i na Nowogrodzką w Wawie jedźcie protestować!!!

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przecież w Polsce rządzi teraz król Europy, to jaki problem żeby coś takiego załatwić od ręki? :)
Kołodziejczak i PSL też współrządzą więc o co kaman?
W ogóle to PiS zgotował ten los jak oddał cały kraj na potrzeby wojenki USA-Rosja prowadzonej na terenie Uktainy :)

Dziwnie ocknęli się wszyscy przed wyborami... i tak nic nie dostaną (chyba że pałą przez łeb od milicji) jeśli IV Rzesza się nie zgodzi, a raczej się nie zgodzi, bo te hektary i tony zboża na Ukrainie to są niemieckie i francuskie właśnie, ale unijnych norm spełniać nie muszą, bo rosną sobię poza eurokołchozem! XD

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Dużo ludzi co pracują na strefie, dostali dzisiaj wolne.

Ale płatne wolne? Do odróbki później?

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

1. Polscy rolnicy dostają bardzo duże - takie same jak francuscy, niemieccy i włoscy, dotacje z Unii. Jednakże wartość nabywcza tych pieniędzy jest w POlsce 3 krotnie wyższa niż na zachodzie co umożliwia im życie na dużo wyższym niż ci z zachodu poziomie.
2. Na wsiach pozostało bardzo niewielu rolników. Są w większości emeryci, renciści i ludzie z byłych PGR. Została niewielka grupa zawodowa - OBSZARNICY (zboża, kukurydza,ziemniaki, inne) oraz producenci rolni. Gospodarstwa wielko hektarowe to fakt. 100-300 a nawet kilka tysięcy hektarów to norma. Są też zakłady produkcyjne (świniarnie, stajnie, zakłady drobiarskie i mleczarskie, itp.). Kasy mają więc w brud. No ale mieli więcej.
3. Sprzęt jaki mają jest kosmiczny. Fergussony, Lamborgini i inne potężne kolosy ogarniają ich pracę w czasie 100 krotnie krótszym niż mój dziadek który miał 10 ha. i ciągnik Ursus. Zawsze był zarobiony jak przykładowy górnik.
4. Rolnicy mają dotacje do paliwa. W zasadzie, po odliczeniu VAT, akcyz płacą za nie 2,5 zł. Wszyscy rolnicy jeżdzą swoimi nowymi "bryczkam" za 200 i więcej tysi lejąc tanie paliwo.

Gdzie jest więc haczyk.
ONI MUSZĄ BYĆ I NALEŻY ICH WSPOMAGAĆ. Przyjdzie ruski a tak raczej będzie, i bez ich zboża, mięsa, jaj zdechniemy. Amen

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Rolnicy 3mam za was kciuki.

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

gazinho napisał(a):
> Banda zakompleksionych oszołomów, w zdecydowanej pisowskiej większości. Won z ulic
> pajace. Do Brukseli i na Nowogrodzką w Wawie jedźcie protestować!!!
Hmm Coś bym brzydkiego na Twój temat powiedział. Ale powiem tak. Aleś głupi!!!! ... Koniec

07:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak na wsi jest tak super i rolnicy mają tak dobrze to czemu wszyscy spierdalają do miasta i pracuĵą na strefach? Czemu nie zostaniecie mieszczuchy na wsi? Tez bedzie wtedy dostawac dotacje na wszystko, jezdzic super brykami i liczyc kasę. Nie wiecie jak to naprawde wyglada. A wlasciciel 100 ha nie bedzie pracowal na tym polu Zetorem. Żeby miec czym pracowac kazdy rolnik musi wziąść kredyt na te super wypasione maszyny.
Niech blokuja jak najdłużej żeby mieszczuchy na strefe nie mogly dojechać.

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

gazinho napisał(a):
> Banda zakompleksionych oszołomów, w zdecydowanej pisowskiej większości. Won
> z ulic pajace. Do Brukseli i na Nowogrodzką w Wawie jedźcie protestować!!!

Co jest?? Nie dokulałeś się do kołchozu na tyrkę?? Helmut pojechał po premii??

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Dużo ludzi co pracują na strefie, dostali dzisiaj wolne.

dzień do odpracowania w sobotę, nie pisz bzdur

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

O co chodzi. Biedronki, stonki, liple i inne stoją tu od kilkunastu lat i nikomu nie przyszło do głowy omijać ten syf z daleka, ani protestować? No to przyzwyczaili tutejszą hołotę goownianym i tanim żarciem, teraz poszli dalej. I się nie zatrzymają. Protesty nic nie dadzą, ale podziwiam.

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Karolcia napisał(a):
> 1. Polscy rolnicy dostają bardzo duże - takie same jak francuscy, niemieccy
> i włoscy, dotacje z Unii. Jednakże wartość nabywcza tych pieniędzy jest w
> POlsce 3 krotnie wyższa niż na zachodzie co umożliwia im życie na dużo
> wyższym niż ci z zachodu poziomie.
> 2. Na wsiach pozostało bardzo niewielu rolników. Są w większości emeryci,
> renciści i ludzie z byłych PGR. Została niewielka grupa zawodowa -
> OBSZARNICY (zboża, kukurydza,ziemniaki, inne) oraz producenci rolni.
> Gospodarstwa wielko hektarowe to fakt. 100-300 a nawet kilka tysięcy
> hektarów to norma. Są też zakłady produkcyjne (świniarnie, stajnie, zakłady
> drobiarskie i mleczarskie, itp.). Kasy mają więc w brud. No ale mieli
> więcej.
> 3. Sprzęt jaki mają jest kosmiczny. Fergussony, Lamborgini i inne potężne
> kolosy ogarniają ich pracę w czasie 100 krotnie krótszym niż mój dziadek
> który miał 10 ha. i ciągnik Ursus. Zawsze był zarobiony jak przykładowy
> górnik.
> 4. Rolnicy mają dotacje do paliwa. W zasadzie, po odliczeniu VAT, akcyz
> płacą za nie 2,5 zł. Wszyscy rolnicy jeżdzą swoimi nowymi
> "bryczkam" za 200 i więcej tysi lejąc tanie paliwo.
>
> Gdzie jest więc haczyk.
> ONI MUSZĄ BYĆ I NALEŻY ICH WSPOMAGAĆ. Przyjdzie ruski a tak raczej będzie,
> i bez ich zboża, mięsa, jaj zdechniemy. Amen


Nic się nie stanie, gdy padną małe, niewydajne gospodarstwa. Życie z dopłat to nie jest rolnictwo. Jak w mieście komuś biznes nie wychodzi, to bankrutuje i nikt mu nie dopłaca latami do biznesu i majątku.
Rolnicy płacą śmiesznie niskie składki zdrowotne i emeryralne a emerytury mają porównywalne do najniższych pracowniczych.
Wszyscy dopłacamy do ich leczenia i emerytur. Pora zlijwidować KRUS.
Jak im PIS załatwiał Zielony Ład, jak rosły ceny nawozów to nie protestowali. A teraz nagle się obudzili. Głosowali na PIS, to mają co chcieli.
NIE POPIERAM.

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

gazinho napisał(a):
> Banda zakompleksionych oszołomów, w zdecydowanej pisowskiej większości. Won
> z ulic pajace. Do Brukseli i na Nowogrodzką w Wawie jedźcie protestować!!!
Pierdol się pajacu. Wpierdalaj dalej oszołomie to gowno ukraińskie jak ci tak pasuje bo mi nie.

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Unia napisał(a):
> Jak na wsi jest tak super i rolnicy mają tak dobrze to czemu wszyscy ****
> do miasta i pracuĵą na strefach? Czemu nie zostaniecie mieszczuchy na wsi?
> Tez bedzie wtedy dostawac dotacje na wszystko, jezdzic super brykami i
> liczyc kasę. Nie wiecie jak to naprawde wyglada. A wlasciciel 100 ha nie
> bedzie pracowal na tym polu Zetorem. Żeby miec czym pracowac kazdy rolnik
> musi wziąść kredyt na te super wypasione maszyny.
> Niech blokuja jak najdłużej żeby mieszczuchy na strefe nie mogly dojechać.



A ty co? Chłop pańszczyźniany w dyby zamknięty? Nie pasuje, to ZMIEŃ ZAJĘCIE!
Co ci pseudorolnicy, a faktycznie zwyczajni prywaciarze robili przez zimę na polach? Opowiadaj!
Te 100 ha i więcej to sami obrabiają, czy ludzi najmują, ZUSów za nich nie płacą, siedzą i pierdzą w fotele gapiąc się na GPS w laptopie?!

Ktedytów nikt im brać nie kazał, chcieli to wzięli, niech teraz płacą tak samo jak "frankowicze" i inni wydymani przez banki, lizingi, etc.

Chcącemu nie dzieje się krzywda!!!

"wziąść"? Idź ty się WZIĄĆ za słownik!

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po komentarzach widać, że popierają was głównie (obok pisiorstwa oderwanego od koryta) seniorki, które tak jak wy mają wyprane mózgi ośmioletnią pisowską propagandą. Oczywiście żadna z nich nie jeździ autem i ma w de jakiekolwiek utrudnienia na drogach.
Nie wstyd wam uprzykrzać życie obywateli, którzy codziennie kupują wasze produkty i ciężko pracują?!
Kiedyś dawno mieliście SWÓJ rozum...

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

pracujący obywatel napisał(a):
> Po komentarzach widać, że popierają was głównie (obok pisiorstwa oderwanego
> od koryta) seniorki, które tak jak wy mają wyprane mózgi ośmioletnią
> pisowską propagandą. Oczywiście żadna z nich nie jeździ autem i ma w de
> jakiekolwiek utrudnienia na drogach.
> Nie wstyd wam uprzykrzać życie obywateli, którzy codziennie kupują wasze
> produkty i ciężko pracują?!
> Kiedyś dawno mieliście SWÓJ rozum...

Zablokowali ci dojazd do kołchozu i kwitniesz w starym Paseratti "w dizlu"??

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Biznesmeni w kaloszach...
To już nie rolnicy jak kiedyś

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Skoro rolnicy robią kierowcą na złość a nie rządowi to trzeba będzie im przed skupami też strajki porobic

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Z całego serca popieram Rolników, walczą o swoje miejsca pracy, byt swoich rodzin i o bezpieczną i zdrową żywność dla Polaków.

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Biedacy w traktorkach za grube miliony, nażarli się dotacjami za Pisiorów a teraz biedni.

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Xxx napisał(a):
> Skoro rolnicy robią kierowcą na złość a nie rządowi to trzeba będzie im
> przed skupami też strajki porobic

Ty to możesz porobić się tanim winem, jak dostaniesz zapomogę z mopsu.

09:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To protest zorganizowany przez sutannowych podżegaczy i PiS, którzy nie mogą się pogodzić z odsunięciem ich od władzy i kasy.
Czekam, aż policja rozgoni tych ogłupionych rolników i działaczy Solidarności udających rolników.

09:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Xxx napisał(a):
> Skoro rolnicy robią kierowcą na złość a nie rządowi to trzeba będzie im
> przed skupami też strajki porobic.
Naucz się najpierw pisać po POLSKU geniuszu.

09:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

kargul napisał(a):
> Karolcia napisał(a):
> > 1. Polscy rolnicy dostają bardzo duże - takie same jak francuscy, niemieccy
> > i włoscy, dotacje z Unii. Jednakże wartość nabywcza tych pieniędzy jest w
> > POlsce 3 krotnie wyższa niż na zachodzie co umożliwia im życie na dużo
> > wyższym niż ci z zachodu poziomie.
> > 2. Na wsiach pozostało bardzo niewielu rolników. Są w większości emeryci,
> > renciści i ludzie z byłych PGR. Została niewielka grupa zawodowa -
> > OBSZARNICY (zboża, kukurydza,ziemniaki, inne) oraz producenci rolni.
> > Gospodarstwa wielko hektarowe to fakt. 100-300 a nawet kilka tysięcy
> > hektarów to norma. Są też zakłady produkcyjne (świniarnie, stajnie, zakłady
> > drobiarskie i mleczarskie, itp.). Kasy mają więc w brud. No ale mieli
> > więcej.
> > 3. Sprzęt jaki mają jest kosmiczny. Fergussony, Lamborgini i inne potężne
> > kolosy ogarniają ich pracę w czasie 100 krotnie krótszym niż mój dziadek
> > który miał 10 ha. i ciągnik Ursus. Zawsze był zarobiony jak przykładowy
> > górnik.
> > 4. Rolnicy mają dotacje do paliwa. W zasadzie, po odliczeniu VAT, akcyz
> > płacą za nie 2,5 zł. Wszyscy rolnicy jeżdzą swoimi nowymi
> > "bryczkam" za 200 i więcej tysi lejąc tanie paliwo.
> >
> > Gdzie jest więc haczyk.
> > ONI MUSZĄ BYĆ I NALEŻY ICH WSPOMAGAĆ. Przyjdzie ruski a tak raczej będzie,
> > i bez ich zboża, mięsa, jaj zdechniemy. Amen
>
>
> Nic się nie stanie, gdy padną małe, niewydajne gospodarstwa. Życie z dopłat to nie
> jest rolnictwo. Jak w mieście komuś biznes nie wychodzi, to bankrutuje i nikt mu nie
> dopłaca latami do biznesu i majątku.
> Rolnicy płacą śmiesznie niskie składki zdrowotne i emeryralne a emerytury mają
> porównywalne do najniższych pracowniczych.
> Wszyscy dopłacamy do ich leczenia i emerytur. Pora zlijwidować KRUS.
> Jak im PIS załatwiał Zielony Ład, jak rosły ceny nawozów to nie protestowali. A teraz
> nagle się obudzili. Głosowali na PIS, to mają co chcieli.
> NIE POPIERAM.

3.14erniczysz jasiu jak potłuczony. Janusze biznesu nie mają dotacji?
Możesz iść na POlityka.
Przypomne niedawną historię za srrovida, zwolnienia składek zus, odliczenia, darowizny, fiku miku o reszte zapytać trzeba xięgowej

09:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zanim ktoś zacznie wyzywać rolników niech sam zobaczy czego dotyczy ten zielony ład, was z miasta też on dotknie, ostatnio wyszło że mają zamiar likwidować ogródki działkowe ponieważ są nie ekologiczne, rolnicy jedynie robią błąd ponieważ powinni utrudniać życie komu innemu a nie zwykłym obywatelom, ceny prądu, paliwa itp. wszystkich nas dotkną, im o to chodzi żeby nas skłócać, otwórzcie umysł.

09:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

PiS razem z Kościołem zaakceptowali Zielony Ład, a Morawiecki go podpisał. Pisowski minister Kowalczyk w 2020 roku namawiał rolników do gromadzenia zboża z Ukrainy, żeby później drożej sprzedać.
A dzisiaj PiS i Kościół w swoich mediach krzyczą, że to wina Tuska i podżegają rolników do protestów.
Dziwna ta moralność prawicowych polityków, tych bez sutanny i w sutannach.

09:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Popieram rolników 100%, czytając niektóre komentarze powoli zaczynam rozumieć jak ludzie mogli dopuścić do władzy koalicje 13 grudnia . Sto konkretów w 100 dni ( konkretnie wydymać Polaków )

09:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

dać większe dopłaty do paliwa dla rolników to będą tak blokować przez cały rok.

09:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Chcieliście glupie kurwy bratać się z ukraincami to teraz macie gowniane zborze i pasozytow na garbie. Szkoda mi tych rolników.

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak by, Prezydent Krzakowski miał jaja, to by zakazał tego cyrku jak prezydent we Wrocławiu, a tak cała strefa na przymusowych urlopach. Dlaczego nie protestowali jak pisiory rządzili ? Nagle po wyborach im się źle zrobiło ?

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

mieszkaniec napisał(a):
> dać większe dopłaty do paliwa dla rolników to będą tak blokować przez cały
> rok.

człowieku jak chleb będzie po 50 zł to nawet wasze PO koryta nie wystarcza

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> kargul napisał(a):
> > Karolcia napisał(a):
> > > 1. Polscy rolnicy dostają bardzo duże - takie same jak francuscy, niemieccy
> > > i włoscy, dotacje z Unii. Jednakże wartość nabywcza tych pieniędzy jest w
> > > POlsce 3 krotnie wyższa niż na zachodzie co umożliwia im życie na dużo
> > > wyższym niż ci z zachodu poziomie.
> > > 2. Na wsiach pozostało bardzo niewielu rolników. Są w większości emeryci,
> > > renciści i ludzie z byłych PGR. Została niewielka grupa zawodowa -
> > > OBSZARNICY (zboża, kukurydza,ziemniaki, inne) oraz producenci rolni.
> > > Gospodarstwa wielko hektarowe to fakt. 100-300 a nawet kilka tysięcy
> > > hektarów to norma. Są też zakłady produkcyjne (świniarnie, stajnie, zakłady
> > > drobiarskie i mleczarskie, itp.). Kasy mają więc w brud. No ale mieli
> > > więcej.
> > > 3. Sprzęt jaki mają jest kosmiczny. Fergussony, Lamborgini i inne potężne
> > > kolosy ogarniają ich pracę w czasie 100 krotnie krótszym niż mój dziadek
> > > który miał 10 ha. i ciągnik Ursus. Zawsze był zarobiony jak przykładowy
> > > górnik.
> > > 4. Rolnicy mają dotacje do paliwa. W zasadzie, po odliczeniu VAT, akcyz
> > > płacą za nie 2,5 zł. Wszyscy rolnicy jeżdzą swoimi nowymi
> > > "bryczkam" za 200 i więcej tysi lejąc tanie paliwo.
> > >
> > > Gdzie jest więc haczyk.
> > > ONI MUSZĄ BYĆ I NALEŻY ICH WSPOMAGAĆ. Przyjdzie ruski a tak raczej będzie,
> > > i bez ich zboża, mięsa, jaj zdechniemy. Amen
> >
> >
> > Nic się nie stanie, gdy padną małe, niewydajne gospodarstwa. Życie z dopłat to
> nie
> > jest rolnictwo. Jak w mieście komuś biznes nie wychodzi, to bankrutuje i nikt mu
> nie
> > dopłaca latami do biznesu i majątku.
> > Rolnicy płacą śmiesznie niskie składki zdrowotne i emeryralne a emerytury mają
> > porównywalne do najniższych pracowniczych.
> > Wszyscy dopłacamy do ich leczenia i emerytur. Pora zlijwidować KRUS.
> > Jak im PIS załatwiał Zielony Ład, jak rosły ceny nawozów to nie protestowali. A
> teraz
> > nagle się obudzili. Głosowali na PIS, to mają co chcieli.
> > NIE POPIERAM.
>
> 3.14erniczysz jasiu jak potłuczony. Janusze biznesu nie mają dotacji?
> Możesz iść na POlityka.
> Przypomne niedawną historię za srrovida, zwolnienia składek zus, odliczenia,
> darowizny, fiku miku o reszte zapytać trzeba xięgowej


Guzik wiesz o prowadzeniu buznesu. RAZ w pandemii NIEKTÒRYM dopłacili. Młody przedsuębiirca może na piczątek dostać 20 -20 tys., młody rolnik 200 tys. bezzwrotnej premii. Obiwiązkowy ZUS dla przedsiębiirców to teraz 1600 zł miesięcznie. Dla rolnika 600 zł KWARTALNIE. Widzisz różnicę?
I nie wyzywaj ludzi od Januszy biznesu, bo to to oni wytwarzają polskie PKB. Rolnictwo wytwarza tylko 2,2 %. PKB. Małe i średnie przedsiebiorstwa 49,6 % PKB. Doucz się podstaw.
A rolnicy niech blojują domy i działki Morawieckiego, bo to on załatwił im Zielony Ład. Niech protestują pod domem Naparstka z Żoliborza, bo to on spiwodiwał, że ceny nawozów podrożały. To ludzie powiązani z PIS zarobili na ukraińskim zbożu technicznym, które tylko miało przejechać przez Polskę.

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Portrety Putina i wezwania do ataku na Polskę już na ciągniki ponaklejali?

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Chamy chwalą się swoimi traktorami po milion zeta

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No tak. Ciągnąć hajs z dotacji na cokolwiek to wiadomo którą ręką.
PiS wam dojebał śrubę, a teraz was jeszcze wkręca i im wierzycie xD

Na protestach zarobasy, a biedny rolnik z ciapkiem dalej zarobiony w gospodarstwie.

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja też chcę dopłaty. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i muszę co miesiąc płacić ponad 1500 zł samego ZUS. Ja chcę płacić na KRUS jak bogaci rolnicy albo mieć fundusz kościelny który za mnie zapłaci ZUS

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mogli na Nowodworskiej blokować te dziury w jezdni,może Krzakowski dzięki mediom zobaczyłby w końcu jak wygląda jego dorobek.

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

wnerwiony napisał(a):
> Chamy chwalą się swoimi traktorami po milion zeta

Gul skacze, wyrobniku z miasta?? Ktoś bronił zostać rolnikiem?? Do roboty!

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Ja też chcę dopłaty. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i muszę
> co miesiąc płacić ponad 1500 zł samego ZUS. Ja chcę płacić na KRUS jak
> bogaci rolnicy albo mieć fundusz kościelny który za mnie zapłaci ZUS

To Tusk ci jeszcze nie pomógł, Januszu biznesu?? Nie dał dobrowolnego ZUSu?? Składki zdrowotnej nie zmodyfikował?? Przecież obiecał!!! Ha ha ha!!!!

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Ja też chcę dopłaty. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i muszę
> co miesiąc płacić ponad 1500 zł samego ZUS. Ja chcę płacić na KRUS jak
> bogaci rolnicy albo mieć fundusz kościelny który za mnie zapłaci ZUS

Już 1600.

11:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszystkim ROLNIKOM dziękuję!

11:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

fgh napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Ja też chcę dopłaty. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i muszę
> > co miesiąc płacić ponad 1500 zł samego ZUS. Ja chcę płacić na KRUS jak
> > bogaci rolnicy albo mieć fundusz kościelny który za mnie zapłaci ZUS
>
> Już 1600.

Z choinki się urwał ... też zarabiana BtoB 20 tys. PLN i 2000 składek płacę, po części w koszty je Pakuje i cześć z podatku się odlicza.
Wiec twoje 1500 to urywasz cześć że podatku nie płacisz.

Jak ci tak źle przejdź na umowę o pracę .. wtedy 50% ci zniknie a nie bzdurne 1500 PLN.

11:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

brawa dla rolnika który ciągnikiem stoi na kostce chodnikowej

11:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przewodniczący zgromadzenia to już dawno sprzedał swoją pszenicę.Jak temu
człowiekowi wychodzi koszt kalkulacji tony pszenicy na 1200pln

11:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To jest skandal, że policja im na to wszystko pozwala. Skoro oni mogą rozwalić obornik na drodze, palić opony, robić zadymy, wjeżdżać na autostrady, "S", do miast i rozwalać infrastrukturę za którą polski podatnik będzie musiał zapłacić a potem zapewne wystąpić o odszkodowania za to, że mieli nieurodzaj, bo w tym czasie blokowali drogi to jakim prawem potem chcą wlepiać mandaty kierowcom aut osobowych? Skoro nie wlepiają mandatów chłopom to wara od kasy polskiego podatnika - kierowcy! Skoro chłopom wszystko wolno to i nam też! Dziwię się rządowi, że prowadzi z nimi w ogóle rozmowy, dyskusje. Ja bym ich odesłała do Jarka i jego ekipy eksperckiej - historyków! To oni ich załatwili i to chłopi na nich głosowali. Teraz narażają nas podatników nie tylko na utratę zdrowia przez palenie opon ale także na koszty paliwa i wymianę sprzęgła przez blokady. Dobrze tu któryś powiedział z chłopów, że on walczy o swój i swojej rodziny interes - przynajmniej nie kłamał jak inni, którzy mamią, że walczą o nasz interes!

11:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brawo rolnicy walczycie o wspólne dobro. Zjadliwe komuchy i karaluchy tuska wyją. Dostali ubeckie emerytury są wrogami Polski.

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mieszkam na wsi, pracuje na strefie, mam dzisiaj prace zdalną,czyli z własnego tarasu. Kiedyś buntowali się chłopi dzisiaj rolnicy i dzięki temu wiem,że dalej będę mieszkać na POLSKIEJ wsi i korzystać z ich plonów. Popieram

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mam nadzieję, że rząd pogoni tych cwaniaków i polityków z Solidarności udających rolników.
Popierali PiS i kiedy PiS podpisał Zielony Ład oraz sprowadził zboże z Ukrainy, to nie strajkowali.
A teraz chcą wywrócić rząd, bo tak chcą PiS i Kościół. W audycjach Radia Maryja bez przerwy podżega się rolników.

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Anonim napisał(a):
> To jest skandal, że policja im na to wszystko pozwala. Skoro oni mogą
> rozwalić obornik na drodze, palić opony, robić zadymy, wjeżdżać na
> autostrady, "S", do miast i rozwalać infrastrukturę za którą
> polski podatnik będzie musiał zapłacić a potem zapewne wystąpić o
> odszkodowania za to, że mieli nieurodzaj, bo w tym czasie blokowali drogi
> to jakim prawem potem chcą wlepiać mandaty kierowcom aut osobowych? Skoro
> nie wlepiają mandatów chłopom to wara od kasy polskiego podatnika -
> kierowcy! Skoro chłopom wszystko wolno to i nam też! Dziwię się rządowi, że
> prowadzi z nimi w ogóle rozmowy, dyskusje. Ja bym ich odesłała do Jarka i
> jego ekipy eksperckiej - historyków! To oni ich załatwili i to chłopi na
> nich głosowali. Teraz narażają nas podatników nie tylko na utratę zdrowia
> przez palenie opon ale także na koszty paliwa i wymianę sprzęgła przez
> blokady. Dobrze tu któryś powiedział z chłopów, że on walczy o swój i
> swojej rodziny interes - przynajmniej nie kłamał jak inni, którzy mamią, że
> walczą o nasz interes!
Dokładnie! Lepiej nie można by tego ująć!

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

SUPER ROLNICY POLSCY WALIĆ ZIELONY ŁAD I ICH POPLECZNIKÓW

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlaczego nie strajkowali jak pisiory wcilkaly I'm ciemnote. Latami głosowali na PiS a teraz mi aja pretensje do Tuska który naprawdę robi co może w ich sprawie
I zapewne zrobi ale 8 lat rozp... Wszystkiego to w 3 miesiące się nie poskłada

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gosc napisał(a):
> Rolnicy 3mam za was kciuki. Boś głupi!

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jara napisał(a):
> fgh napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Ja też chcę dopłaty. Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i muszę
> > > co miesiąc płacić ponad 1500 zł samego ZUS. Ja chcę płacić na KRUS jak
> > > bogaci rolnicy albo mieć fundusz kościelny który za mnie zapłaci ZUS
> >
> > Już 1600.
>
> Z choinki się urwał ... też zarabiana BtoB 20 tys. PLN i 2000 składek płacę, po
> części w koszty je Pakuje i cześć z podatku się odlicza.
> Wiec twoje 1500 to urywasz cześć że podatku nie płacisz.
>
> Jak ci tak źle przejdź na umowę o pracę .. wtedy 50% ci zniknie a nie bzdurne 1500

To czemu nie protestujesz Ty i kilkaset tysięcy ludzi będacy w takiej samej sytuacji?? Bo w szkole nauczyli Cie posłuszeństwa i nie wychylania się a Ty byłeś pilnym uczniem. Więc nie narzekaj na Tych co chcą walczyć o swoje. Dalej nic nie rób i płac ZUS.

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zielony ład to program pis i Janusza Wojciechowskiego komisarza unii europejskiej z nadania pis

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wyjazd do siebie na wieś, tam sobie drogi blokować. Z przyjemnością od dziś będę kupował zagraniczne warzywa i owoce, nie ma problemu. Buraki.

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Zielony ład to program pis i Janusza Wojciechowskiego komisarza unii
> europejskiej z nadania pis

tak tak pis MA WIĘKSZOŚĆ W UE I BEZ PROBLEMU PRZEGŁOSOWAŁA
PITU PITU hlastu hlastu nie mam raczek jedenastu

wystarczy poczytać tu
https://commission.europa.eu/strategy-a ... en-deal_pl
pie..... głupoty

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Popieram w 100%. Walczcie, a że Polacy głupi naród zawsze mają ze wszystkim problem.

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tusk ma was głęboko w d...e, bo to nie jego elektorat. Próbował rozwalić górników teraz zabrał się za rolników. Trzymam za was kciuki. Popieram

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A kto tę Pisowską wiochę pogoni, natychmiast!!!

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Morawiecki podpisał w Brukseli ten ZIelony Ład, eurokomisarz Wojciechowski z PiS-u stwierdził, że to program PiS-u, a pisowski minister rolnictwa Kowalczyk namówił rolników do gromadzenia zboża z Ukrainy.
Dzisiaj PiS udaje, że nie ma nic do tego i razem z rolnikami walczy.
Koń by się uśmiał z tego pisowskiego cwaniactwa.

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tuska elektorat w dybach na strefie Niemcom robotę ogarnia. Dlatego poniższe nieprzychylne komentarze.

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Zielony ład to program pis i Janusza Wojciechowskiego komisarza unii
> > europejskiej z nadania pis
>
Jbc pis patologię

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Morawiecki podpisał w Brukseli ten ZIelony Ład, eurokomisarz Wojciechowski
> z PiS-u stwierdził, że to program PiS-u, a pisowski minister rolnictwa
> Kowalczyk namówił rolników do gromadzenia zboża z Ukrainy.
> Dzisiaj PiS udaje, że nie ma nic do tego i razem z rolnikami walczy.
> Koń by się uśmiał z tego pisowskiego cwaniactwa.
Chciwi chłopi uwierzyli pis i na niego głosowali. Wcale mi nie żal ich

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zielony Ład to nie tylko rolnictwo
jak przyjdzie co do czego będziecie wy i płacić
a bogacze politycy urzędniki UE jeździć limuzynami i latać samolotami
aby zatrzymać to szaleństwo trzeba wybrać w wyborach ludzi przeciwnych ZŁ

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Walczcie o Polskę i o swoją przyszłość, rządzą nami marni kosmopolici i zdrajcy.
popieram, popieram ...........
Rozpirzyć Zielony ład i wychodzi na to że i należy wyjść ze Związku Republik Europy

12:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zabraknie dopłat z unii europejskiej i z czego spłacicie te traktory warte miliony złotych ?

01:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Morawiecki podpisał w Brukseli ten ZIelony Ład, eurokomisarz Wojciechowski
> > z PiS-u stwierdził, że to program PiS-u, a pisowski minister rolnictwa
> > Kowalczyk namówił rolników do gromadzenia zboża z Ukrainy.
> > Dzisiaj PiS udaje, że nie ma nic do tego i razem z rolnikami walczy.
> > Koń by się uśmiał z tego pisowskiego cwaniactwa.
> Chciwi chłopi uwierzyli pis i na niego głosowali. Wcale mi nie żal ich
A teraz pis i związek zawodowy dudy napuszcza rolników na rząd Tuska. Hipokryzja i obłuda.

01:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszyscy co piszą złe opinie przeciw rolnikom są ludźmi pokroju co mają Polskę w du.ie i ważne jest tylko dla nich mieć co zeżreć, napić się i wysr.ć, pojechać do Turcji na wakacje, jeździć super autem w leasingu na firmę i mieszkać w domu za dożywotni kredyt.
No i najważniejsze to robić w h.ja Urząd Skarbowy niech podatki płacą najbiedniejsi.
To jest elektorat Tusko - Lewacki z błyskawicami na czole i 8 gwiazdkami.

01:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brawo rolnicy popieram w 100%

01:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Zabraknie dopłat z unii europejskiej i z czego spłacicie te traktory warte
> miliony złotych ?
Tylko daj i daj. Najbardziej roszczeniowa grupa obok kleru

01:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wyjechali biedacy tanimi kraktorami i mówią że bieda Panie. Żenada !!!

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja$ko napisał(a):
> Jak by, Prezydent Krzakowski miał jaja, to by zakazał tego cyrku jak
> prezydent we Wrocławiu, a tak cała strefa na przymusowych urlopach.
> Dlaczego nie protestowali jak pisiory rządzili ? Nagle po wyborach im się
> źle zrobiło ?

Przecież Wrocław jest zablokowany, zablokowali nawet ulicę Sutryka.
Zakazać to on może swojej starej

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

90% protestujących rolników głosawalo na PIS, PIS im zafundował takie przepisy, a teraz protestują.Gdzie byli przez ostatnie dwa lata?

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość123 napisał(a):
> 90% protestujących rolników głosawalo na PIS, PIS im zafundował takie
> przepisy, a teraz protestują.Gdzie byli przez ostatnie dwa lata?
Taaaa wina PiSu he he he

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

amiga1500 napisał(a):
> Brawo rolnicy popieram w 100%
Polskie w rozkładzie razem z legnicą,nic to nie da,jedynie jeszcze ci z bilbordów będą mieli się dobrze,dlatego się licytuja i kit wciskają ażeby ich wybrać,tia oni zaserwują nam dobrobyt.

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

normalny1 napisał(a):
> Wyjechali biedacy tanimi kraktorami i mówią że bieda Panie. Żenada !!!

Malutki móżdzku! Czyli ci co mają np. mieszkania, domy itp. dobra luksusowe nie zaciągnęli kredytów na ich zakup?! A mieszkać gdzieś muszą i to samo z rolnikami. Te "kraktory" to nie są do jazdy w niedzielę do kościoła ale konieczność do pracy w polu! Koniem nie obrobią kilkadziesiąt hektarów.

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak Mateuszek M.stawał okoniem to kazali zamknąć Turów i płacić kary

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gdy rządziło PiS wszelkie demonstracje( marsze wściekłych macic, kodu-u itd.) były jak najbardziej ok. Ale teraz gdy rządzi ryży wszelkie protesty są bee. Teraz wszyscy mają być zadowoleni i uśmiechnięci.

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość123 napisał(a):
> 90% protestujących rolników głosawalo na PIS, PIS im zafundował takie
> przepisy, a teraz protestują.Gdzie byli przez ostatnie dwa lata?
Jbc pis patologię

02:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Rozumiem rozgoryczenie "Rolników"
szkoda tylko że walczą o swoje kosztem innych. Ludzie nie mogą dojechać do pracy. Ci którzy dojechali, nie mogą się wydostać. Później "rolnicy" będą płakać że ludzie nie kupują ich produktów. A za co skoro wielu z Nas ma wynagrodzenie za przepracowane godziny?
Chcecie protestować to proponuję pojechać tam gdzie te decyzje były podejmowane. Na ul. Mickiewicza w Warszawie

03:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość123 napisał(a):
> > 90% protestujących rolników głosawalo na PIS, PIS im zafundował takie
> > przepisy, a teraz protestują.Gdzie byli przez ostatnie dwa lata?
> Jbc pis patologię

Und Deine Mutter mit charakterystycznie wykrzywiony wiadomo co. xD

03:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Vito napisał(a):
> Jak Mateuszek M.stawał okoniem to kazali zamknąć Turów i płacić kary

No mógł się nie zgadzać, teraz Donalda (czyt. Swój człowiek) by nie ruszyli

03:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zlikwidować KRUS!

04:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Gość123 napisał(a):
> > > 90% protestujących rolników głosawalo na PIS, PIS im zafundował takie
> > > przepisy, a teraz protestują.Gdzie byli przez ostatnie dwa lata?
> > Jbc pis patologię
>
> Und Deine Mutter mit charakterystycznie wykrzywiony wiadomo co. xD jbc ciebie dyżurny de bilu pisowski

04:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bardzo dobrze wytlumaczone o co walcza rolnicy i ZA KOGO! te utrudnienia to pikus przy tym co moze byc, jesli poddamy sie bez walki, to chleb bedzie kosztowal 10X wiecej a o spadku cen mozecie zapomniec!

04:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja popieram rolników i rozumie ich rozoryczenie bo tak nie może być by produkowali coś i otrzymywali zapłatę która nie pokrywa nawet kosztów tego co uprawiali. Tylko zastanawiam się dlaczego jak Jarka ekipa rządziła sytuacja nie była inna a jakoś nie wymuszano przez protestki podejmowania działań by to zmienić, a wręcz dali się zrobić na idiotow gdyż pis zamknął ich krzyk kredytami pomocy. No i trzeba być idiotoa godzić się na takie propozycje bo to zapędzą tylko w ciemna uliczkę gdyż produkcja czegokolwiek nadal jest nieopłacalna, a kredyty będzie trzeba spłacać! A z czego? Skoro nic nie zmieniło bydalo to nadzieję iż się zarobi na rolnictwie w taki sposób by starczyło na kredytu spłatę i życie. A teraz przebudzenie i lamet że Tusk w 3 miesiące nic nie zrobił, a powinni jechać pod domy pisowców co rządzili 8 lat i tak o nich zadbali ze nie mają z czego żyć, bo tu teraz nawet magik by nic nie wkural zrobić by pomóc rolnika w załatwieniu godnego zarobkowania bo nie ma takich magików żeby po 8 latach działań złodziejskiego Rządu w 3 miesiące naprawić to tak by rolnicy byli zadowoleni. Dlatego uważam że rolnicy sami sobie są winni i powinni walczyć o swoje nie kosztem ludzi którzy nie pojechali do pracy lub nie mają jak wrucic odebrać dzieci z przedszkoli sprawować opiekę na dziećmi i też takich co stracą pieniądze gdyż zakłady za ten dzień nieobecności nie zapłaci ludzia i tego nie popieram. W taki sposób nie ukaraja tych co im zgotowali taki byt tylko tym co sami są w takiej sytuacji często bo chodzą do pracy i nie starczy im na utrzymanie rodziny po opłatach. Rolnicy pomyślcie nad tym bo karzecie ludzi takich samych jak wy różnica jest taka że ci pracujący ludzie nie działają na wasza szkodę protestując w jakikolwiek sposob

04:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Gość123 napisał(a):
> > > > 90% protestujących rolników głosawalo na PIS, PIS im zafundował takie
> > > > przepisy, a teraz protestują.Gdzie byli przez ostatnie dwa lata?
> > > Jbc pis patologię
> >
> > Und Deine Mutter mit charakterystycznie wykrzywiony wiadomo co. xD jbc ciebie
> dyżurny de bilu pisowski

Pisałeś to z charakterystycznie wykrzywionym wiadomo czym? To po matce tak masz?

04:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mks napisał(a):
> Ja popieram rolników i rozumie ich rozoryczenie bo tak nie może być by
> produkowali coś i otrzymywali zapłatę która nie pokrywa nawet kosztów tego
> co uprawiali. Tylko zastanawiam się dlaczego jak Jarka ekipa rządziła
> sytuacja nie była inna a jakoś nie wymuszano przez protestki podejmowania
> działań by to zmienić, a wręcz dali się zrobić na idiotow gdyż pis zamknął
> ich krzyk kredytami pomocy. No i trzeba być idiotoa godzić się na takie
> propozycje bo to zapędzą tylko w ciemna uliczkę gdyż produkcja czegokolwiek
> nadal jest nieopłacalna, a kredyty będzie trzeba spłacać! A z czego?
> Skoro nic nie zmieniło bydalo to nadzieję iż się zarobi na rolnictwie w
> taki sposób by starczyło na kredytu spłatę i życie. A teraz przebudzenie i
> lamet że Tusk w 3 miesiące nic nie zrobił, a powinni jechać pod domy
> pisowców co rządzili 8 lat i tak o nich zadbali ze nie mają z czego żyć,
> bo tu teraz nawet magik by nic nie wkural zrobić by pomóc rolnika w
> załatwieniu godnego zarobkowania bo nie ma takich magików żeby po 8 latach
> działań złodziejskiego Rządu w 3 miesiące naprawić to tak by rolnicy byli
> zadowoleni. Dlatego uważam że rolnicy sami sobie są winni i powinni walczyć
> o swoje nie kosztem ludzi którzy nie pojechali do pracy lub nie mają jak
> wrucic odebrać dzieci z przedszkoli sprawować opiekę na dziećmi i też
> takich co stracą pieniądze gdyż zakłady za ten dzień nieobecności nie
> zapłaci ludzia i tego nie popieram. W taki sposób nie ukaraja tych co im
> zgotowali taki byt tylko tym co sami są w takiej sytuacji często bo chodzą
> do pracy i nie starczy im na utrzymanie rodziny po opłatach. Rolnicy
> pomyślcie nad tym bo karzecie ludzi takich samych jak wy różnica jest taka
> że ci pracujący ludzie nie działają na wasza szkodę protestując w
> jakikolwiek sposob

Wciąż ludzie dają się nabierać, wciągać w gierki lewackich byznesmenów, kuszących wszelkimi dopłatami do wszystkiego i wymiany na eko bzdury, które wytwarzają więcej syfu podczas produkcji, nie ma gdzie tego składować, przez co podrzuca się śmieci sąsiednim krajom, podpala, wrzuca do dołów gdy nikt nie widzi. Później ceny drastycznie wzrastają i są w ciemnej zupie. Kredyty frankowe, wymiana pieców, dopłaty do ceny zbóż, panele fotowoltaiczne, pompy ciepła. To już było i nic się matoły nie nauczyły.
Ty palancie partyjny wytrzeźwiej i przestań opowiadać się po stronie sprzedawczyków magdalenkowych pisu i po. Idź razem z tuskiem, owsikiem kaczynskym policzcie kase za głosy.

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brawo rolnicy! Protestujcie, jak rolnik wstaje świątek,piątek i niedziela żeby dla nas pole obsiać to większość tych co dzisiaj ma utrudnienia dopiero na drugi bok się obraca...powinniśmy solidaryzować się z nimi bo o nasze również walczą,a protesty pod urzędem nic nie dadzą bo włodarze wiedząc o proteście w domku siedzą więc im to nie przeszkadza,dopiero szerszy zasięg może coś wskórać...protestujcie, raz w roku nic nam się nie stanie jak postoimy w korku...

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legniczani napisał(a):
> Brawo rolnicy! Protestujcie, jak rolnik wstaje świątek,piątek i niedziela
> żeby dla nas pole obsiać to większość tych co dzisiaj ma utrudnienia
> dopiero na drugi bok się obraca...powinniśmy solidaryzować się z nimi bo o
> nasze również walczą,a protesty pod urzędem nic nie dadzą bo włodarze
> wiedząc o proteście w domku siedzą więc im to nie przeszkadza,dopiero
> szerszy zasięg może coś wskórać...protestujcie, raz w roku nic nam się nie
> stanie jak postoimy w korku...

stój sobie w korku, to jedyna stojąca rzecz z jaką masz do czynienia... KOREK...

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legniczanin 56 napisał(a):
> A kto tę Pisowską wiochę pogoni, natychmiast!!!
No i co w tym Tusku widzą ludzie ,ciągle kłamie i oszukuje ,ale zaślepienie jest takie wielkie ,że nie chcą znać prawdy ,tylko wierzą w ułdę

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zachłanna hołota, ciągle im mało. A my mamy za to płacić.

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zachłanna hołota, ciągle im mało. A my mamy za to płacić.

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Polak dopłaci do górnika, rolnika wszyscy biedni...

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Zachłanna hołota, ciągle im mało. A my mamy za to płacić.

Zus przygniata frajerskiego byznesmenta?

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

ROlnicy chą by ich popierać.
A gdzie byli jak kobiety strajkowały? ANo w domach
Chcą by ic h popierać a żerują na naszej kasie.
Ja chce taniego chleba, mleka itp.
Bo rolnik kupuje tanio i się targuje o każdy grosz, ale ja powinienem kupować od niego drogo bo to z Polski jest.
A polskie firmy upadają jak Ursus bo wolą zagraniczne.
Ale ja nie powinienem kupować tańszego zboża czy miodu zagranicznego tylko polskie drogie.
Najwięksi obłudnicy.
pojeźzcie na rondo w Legnicy i niech każdy rolnik powie jaki samochó stoi u niego w garażu.
Żaden znich nie ma 10 letniego renault czy Audi, tylko nowe fury po ma 3-5 lat.
Chaty jakie bogate. A ty i ja mieszkamy w bloku a oni płaczą że im źle.

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W internecie wrze

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

asdf napisał(a):
> ROlnicy chą by ich popierać.
> A gdzie byli jak kobiety strajkowały? ANo w domach
> Chcą by ic h popierać a żerują na naszej kasie.
> Ja chce taniego chleba, mleka itp.
> Bo rolnik kupuje tanio i się targuje o każdy grosz, ale ja powinienem
> kupować od niego drogo bo to z Polski jest.
> A polskie firmy upadają jak Ursus bo wolą zagraniczne.
> Ale ja nie powinienem kupować tańszego zboża czy miodu zagranicznego tylko
> polskie drogie.
> Najwięksi obłudnicy.
> pojeźzcie na rondo w Legnicy i niech każdy rolnik powie jaki samochó stoi u
> niego w garażu.
> Żaden znich nie ma 10 letniego renault czy Audi, tylko nowe fury po ma 3-5
> lat.
> Chaty jakie bogate. A ty i ja mieszkamy w bloku a oni płaczą że im źle.
Rolnicy cały czas narzekają i przyzwyczaili się do coraz większych dopłat. Są jak narkoman na głodzie

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legniczani napisał(a):
> Brawo rolnicy! Protestujcie, jak rolnik wstaje świątek,piątek i niedziela
> żeby dla nas pole obsiać to większość tych co dzisiaj ma utrudnienia
> dopiero na drugi bok się obraca...powinniśmy solidaryzować się z nimi bo o
> nasze również walczą,a protesty pod urzędem nic nie dadzą bo włodarze
> wiedząc o proteście w domku siedzą więc im to nie przeszkadza,dopiero
> szerszy zasięg może coś wskórać...protestujcie, raz w roku nic nam się nie
> stanie jak postoimy w korku...


Człowieku wyłącz komputer i zacznij obsetwować i myśleć!
To nie głęboki PRL, że trzeba przewidywać, wstawać, ręcznie obsiać, itd. Z pewnością żaden protestujący tego nie potrafi! Wsadzić zad w traktorek wypchany elektroniką to nie tylko oni potrafią.

Może któryś z nich potrafi konno zaorać, kosą skosić, albo snopki na wozie/przyczepie ułożyć?? Hahahahaha

Druczek-wniosek wypełnić, traktorem pojeździć i czekać na przelew...

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niech blokują nowogrodzką i dziada z żoliborza ! To on im obiecywał "godne" ceny za zboże. Zielony ład - sami się chwalili - to ich projekt zaniesiony do Brukseli. Ukraińskie zboże też wjechało do nas za ich rządów. Cały ten protest jest polityczny i nie ma nic wspólnego z problemami rolnictwa. Zmanipulowani durn@ie...

05:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

a prawda jest taka ...patrzcie na te traktory....bidy nie ma....my zwykli ludzie płacimy za jedzenie ..komu oni blokadę robią ? Ano nam....bo tych w rządzie to zgrzewa ....poszły won bambry pieprzone nienażarte do Warszawy pod sejm...co wam ludzie zrobili zwykli....gnojarze jedni cham będzie chamem i tyle

06:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

DLACZEGO POLICJA NIE DZIAŁA TAK SAMO JAK TO ROBIŁA W WARSZAWIE?
CZY W WARSZAWIE ŻYJĄ RÓWNIEJSI?
CZY MOŻE W WARSZAWIE BYŁA AKCJA POKAZOWA NA POTRZEBY CAŁEGO EUROKOŁCHOZU ŻEBY ZASTRASZYĆ WSZYSTKICH, A TERAZ MATOŁOM W MUNDURKACH ODWAGI JUŻ BRAKŁO, BO NIE PODZIAŁAŁO TAK JAK MIAŁO!?

SZKODA ŻE GRANICY Z BIAŁORUSIĄ TAK ZACIEKLE POLICJA NIE BRONIŁA TYLKO GAŁĘZIAMI I KAMIENIAMI PO RYJACH OBRYWALI!

06:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

popieram protest dosc tego scierwa ukrainskiego syfu banderowcy to wrog POLSKI

06:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bieda strajkowała, tłuste koty Pisowskie przez 8 lat lizali z misek dotacje,a teraz nagle biedacy. Każdy wypasionym traktorkiem na blokadę przyjechał.

06:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To nie są żadni rolnicy tylko panowie z konfederacji pisu i solidarnej Polski to zadymiarze i tyle.

Od 2004 roku dostają dopłaty i nic sobie nie zorganizowali nie mają spółdzielni skupowych, przetwórczych,zbiorników wodnych aby mogli podlewać uprawy w razie suszy itd. Pytam gdzie mają tą kasę którą dostawali te dopłaty były właśnie po to

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Do puki nie dotyczyło mnie to osobiście rozumiałem protestujących.Od dziś zdanie zmieniłem.Dlaczego mam brać urlop na zarządzanie z waszego powodu i waszych blokad?podobało mi się jak Policja w h...was zrobiła i poprowadziła obiazd przez wodociągi.wybraliscie sobie taką profesję to się z nią mierzcie.jak by wam nie poszło to na strefę zapraszamy.8 godzin i bez naruszenia.tylko tam milionów nie zarobicie.

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przeciętny pracownik napisał(a):
> Do puki nie dotyczyło mnie to osobiście rozumiałem protestujących.Od dziś
> zdanie zmieniłem.Dlaczego mam brać urlop na zarządzanie z waszego powodu i
> waszych blokad?podobało mi się jak Policja w h...was zrobiła i poprowadziła
> obiazd przez wodociągi.wybraliscie sobie taką profesję to się z nią
> mierzcie.jak by wam nie poszło to na strefę zapraszamy.8 godzin i bez
> naruszenia.tylko tam milionów nie zarobicie.

Piłeś, nie pisz... bo bełkoczesz..

08:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przyjdą żniwa też drodzy rolnicy zrobimy wam blokadę wyjazdów na pola. Najlepszy dziś był ten Fiat 125 co w imię boga każdy dostanie od rolnikow

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ta niedobra Unia... Dzielni rolnicy tylko przez grzeczność nie zrezygnowali ze wszystkich dostępnych dopłat, dotacji, grantów... Rolnicy, twardym trzeba być nie tylko na blokadach, pokażcie na co was stać. Zrezygnujcie jak jeden mąż, solidarnie, z tej unijnej kasy :)

10:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

murem za rolnikami.

11:00, 20.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niech każdy otrzymuje zapłatę jako uzna jednoosobowo, że jest właściwa! Dlaczego tylko rolnicy mają dyktować warunki?
Wszyscy mają koszty związane z pracą i życiem, każdy może to oszacować!


Ilu z tych protestujących sami i na własne życzenie podpisało jakieś kontrakty, długoterminowe i praktycznie bez możliwości ich zmiany, a nawet negocjacji?
Dobrze było jak taniej było i zwózka towarów z Ukrainy nie ruszyła?

Pamiętacie gościa od ogórków, co urosły za małe i zbyt krzywe? Co nie chcieli ich od niego odebrać i płakał w TV, że zbankrutuje i nie będzie mieć na życie?
A KAZAŁ MU KTOŚ TAKIE UMOWY PODPISYWAĆ?

On z Dolnego Śląska jest, może i nawet też protestuje teraz :))

W związku ze wzrostem cen wszystkiego niech wszyscy otrzymują dwukrotnie wyższą zapłatę niż do tej pory! Nie tylko rolnicy.

Albo nadrukować pieniędzy jak to robili za Morawieckiego i prdlili, że "na wszystko jest"!
I tak było na wszystko, że musieli Lotosa spieniężyć, pewnie PGNiG także i nie wiadomo co jeszcze tam po cichutku wyprzedali!

Taką potęgę zbudowali.
Tylko jakoś dziwnie to nie Orlen wykupił Saudyjczyków i nie Lotos MOLa!
I teraz nie będzie inaczej, bo Tusk też tylko niszczyć i wyprzedawać potrafi, no i jeszcze najdroższe drogi i stadiony na świecie budować!
Schody i dach na stadionie narodowym sprawne? Działają? Naprawiane, wymieniane? Ile razy już? :)

Wszystkie knury takie same! Max dwie kadencje i podmianka!
Ale wszyscy nadal w sejmie wysiadują, do żadnej pracy nie pójdą! Bo i pewnie nic pożytecznego nie potrafią, tylko ręce podnosić i naciskać przycisk wedle instrukcji, bo jak instrukcji nie mają to i z tym mają problem!

Przecież oni także pod osłoną kowida podwyżki sobię dali! Hahahahahahaha

POKAŻCIE WYCIĄGI Z KONT "ROLNICY", SPISZCIE I POKAŻCIE OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE, ZOBACZMY JAK TO IM ŹLE I CIĘŻKO!

05:00, 21.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Głupi rolnicy strajkują i utrudniają życie normalnym mieszkańcom bo przez 8 lat rządów sami głosowali na PiS.Wstyd dla policji, że nie umie sobie poradzić z odblokowaniem ulic i nie daje mandatów zgodnie z prawem za tamowanie ruchu. Wolą karać ludzi za przekroczenie bezsensownie postawionych ograniczeń prędkości. A przy grupie wieśniaków są bezsilni.

09:00, 21.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Śmierdzące gnoje...

02:00, 21.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Panowie rolnicy, cały miesiąc strajkujecie. Myślę że dotacje na paliwo zwrócicie.
Czy ta jazda jest za swoje czy unijne

01:00, 24.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

WSTYD napisał(a):
> Głupi rolnicy strajkują i utrudniają życie normalnym mieszkańcom bo przez 8
> lat rządów sami głosowali na PiS.Wstyd dla policji, że nie umie sobie
> poradzić z odblokowaniem ulic i nie daje mandatów zgodnie z prawem za
> tamowanie ruchu. Wolą karać ludzi za przekroczenie bezsensownie
> postawionych ograniczeń prędkości. A przy grupie wieśniaków są bezsilni.
Jak czytam twój wpis to mi się słabo robi , jak takich jest więcej to może i dobrze , że nasze rolnictwo upadnie skoro ciężko myślący Wola jeść robaki , jedzenie zatrute pscytami , mózgi może dlatego tak funkcjonują, że myślenie logiczne zostało wyłączone.Szkoda tylko dzieci , bo takich jak ty już się nie naprawi.

01:00, 25.03.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

esiaesia

0 0

Farmy wertykalne jako alternatywny sposób na uprawę roślin? Wejdź na https://www.ebrodnica.pl/technologie/fa ... oslin.html aby dowiedzieć się więcej o tej innowacyjnej metodzie.

07:00, 23.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%