Dziesięciu dolnośląskich przedsiębiorców wzięło udział w misji gospodarczej Going Global 4.0, promując polski rynek beauty na prestiżowych targach Beauty Asia Singapore 2025. To już 27. edycja tego międzynarodowego wydarzenia, które przyciąga wystawców z całego świata, m.in. z Korei, Wietnamu, Malezji, Japonii, Singapuru, Włoch, Niemiec, Szwajcarii, Tajlandii czy Hongkongu. Dolny Śląsk zaprezentował się tam po raz pierwszy, pokazując produkty takie jak kosmetyki do pielęgnacji skóry, suplementy diety, neurokosmetyki, detergenty, olejki do aromaterapii, świece zapachowe czy produkty higieniczne.
Delegacji przewodniczyli Michał Rado, wicemarszałek województwa dolnośląskiego, Natalia Gołąb, członkini zarządu województwa, Damian Mrozek, wiceprzewodniczący sejmiku oraz radni Alina Szełemej i Andrzej Kredkowski.
Dolny Śląsk ma świetnych producentów, którzy mają ogromny potencjał, by podbijać międzynarodowe rynki. Targi w Singapurze to nie tylko promocja dla naszych firm, ale też dla całego regionu. To szansa na nawiązanie cennych kontaktów, znalezienie nowych rynków zbytu czy udział w warsztatach edukacyjnych – mówi Natalia Gołąb.
Singapurski rynek beauty to prawdziwy poligon doświadczalny dla zagranicznych marek. Popyt na nowości cały czas rośnie, a konsumenci są wymagający, co stwarza idealne warunki do testowania innowacyjnych produktów.
Nasze stoisko robi ogromne wrażenie i przyciąga uwagę odwiedzających. Zainteresowanie naszymi przedsiębiorcami jest spore, mają już umówione spotkania, co napawa optymizmem. To druga edycja programu Going Global, a dotychczasowe efekty są imponujące – ponad 50 przedsiębiorców, 60 umów wycenionych na 7 mln zł. Przed nami jeszcze 18 misji w tym roku, więc trzymam kciuki za naszych przedsiębiorców – podkreśla Michał Rado.
Podczas targów dolnośląscy przedsiębiorcy wzięli też udział w Lower Silesia Business Mixer, gdzie prezentowali swoje produkty przed azjatyckimi ekspertkami z branży beauty. W spotkaniu uczestniczył również Ambasador Polski w Singapurze Tadeusz Chomicki.
Polscy przedsiębiorcy są tu bardzo mile widziani. Możemy im doradzać, łączyć z lokalnymi partnerami biznesowymi. Singapur to atrakcyjne miejsce dla firm z całego świata, a zainteresowanie polskimi produktami jest naprawdę duże – mówi Tadeusz Chomicki.
W misji wzięły udział firmy: 7nutrition, Arkana Cosmetics, Avicenna Oil, Bartek Candles, MB Elix, Grupa Popławska – marka Clarena, PUX sp. z o.o., Ivette Laboratory, Cooltec i Masthef.
Mamy już dystrybutora w Singapurze, więc to była świetna okazja, by się spotkać i zobaczyć, jak działa rynek na miejscu. Singapur jest mały, ale bardzo konkurencyjny, dlatego bezpośrednie spotkania są tu kluczowe. Going Global to ogromna szansa dla firm, które nie mają dużych budżetów na międzynarodowe wyjazdy – mówi Michał Kaletka z Arkana Cosmetics.
Odwiedziło nas mnóstwo osób, które doceniły wyjątkowość naszych produktów. Po powrocie do Polski będziemy rozwijać te kontakty. Mam nadzieję, że nawiązane relacje zaowocują długotrwałą współpracą – dodaje Anna Olszewska-Duda z Yvette Laboratory.
Beauty Asia Singapore to kolejna misja w ramach unijnego programu Going Global 4.0, którego całkowita wartość to 21,5 mln zł, a dofinansowanie unijne wynosi 15 mln zł. W tym roku dolnośląskich przedsiębiorców czeka jeszcze 18 misji, m.in. na targach Medical Osaka, London Tech Show, Intec Lipsk, Hongkong Electronics Fair czy AIM Abu Dhabi.
Singapur okazał się doskonałym miejscem do promocji dolnośląskich marek, a nawiązane kontakty mogą otworzyć nowe możliwości na rynkach azjatyckich.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz