Zamknij

Były pracownik ZUK-u w Kunicach oskarża prezes Jawor i pisze do wójta wnosząc o kontrolę

08:03, 29.08.2023
Skomentuj

O podjęcie działań dyscyplinujących i kontrolnych w Zakładzie Usług Komunalnych wniósł do wójta Józefa Pieroga były już kierownik do spraw technicznych i eksploatacji sieci wodno-kanalizacyjnej, który złożył wymówienie. Mężczyzna w piśmie wskazuje wiele nieprawidłowości, między innymi brak szkoleń w zakresie uprawnień SEP E1, brak profilaktyki przeglądów kanalizacji, mobbing stosowany przez szefową i niekompetencja. „Można odnieść wrażenie, że Zakład Usług Komunalnych w Kunicach jest traktowany jak prywatna firma Pani Jawor i Pana Garbicza” - napisał wnioskodawca do Józefa Pieroga. Zarzutów jest wiele więcej.

„Kilkakrotnie zwracałem uwagę na konieczność przeszkolenia konserwatorów w zakresie SEP E1 (...) powinni posiadać wskazane uprawnienia zgodni z zakresem obowiązków serwisowych” – pisze były kierownik, informując wójta, że złożył ofertę na takowe szkolenie i przedstawił prezes ZUK. - „Do dnia dzisiejszego nie rozpatrzono powyższej oferty szkoleniowej, mimo ryzyka wystąpienia niepożądanych zdarzeń związanych z wykonywaną przez konserwatorów pracą(...) w mojej opinii jest to rażące naruszenie wymogów bezpieczeństwa pracy.”

Kolejnym zaniedbaniem jest według niego lekceważenie zapotrzebowania na części do pomp na przepompowniach ścieków. W wyniku tego ścieki w dwóch punktach w Spalonej oraz w Szczytnikach Małych, Szczytnikach nad Kaczawą i Kunicach (po jednym punkcie) „ściągane są autem asenizacyjnym". Kierownik zarzuca, że mimo przedstawionego na początku roku planu remontowego przedstawionego na zakup pomp i innych materiałów, mających doprowadzić przepompownie do dobrego stanu technicznego, nie otrzymał informacji o kwocie przeznaczonej na remonty, w wyniku czego nie mógł ich zrealizować. „Najistotniejsza kwestia związana z profilaktyka eksploatacyjną przeglądów kanalizacji sanitarnej, stała się drugoplanowa przy wprowadzeniu projektu wymiany wodomierzy(...) po dwóch miesiącach skutkuje to zwiększoną awaryjnością, która wpływa na znaczną degradację urządzeń, pomp i aparatów elektrycznych”.

Następne zarzuty skierowane są do Małgorzaty Jawor, prezes ZUK-u, która według niego „jest osobą apodyktyczną i stronniczą(...) pracownicy otrzymują od pani Jawor wiele zadań naraz, często niemożliwych do zrealizowania, co wpływa negatywnie na atmosferę i komfort pracy, coraz częściej dochodzi do składania wypowiedzeń(...) niestosowne i aroganckie zachowanie Pani Jawor stosunku do petentów i kadry pracowniczej, przejawiające się krzyczeniem i używaniem nieprzyzwoitych komentarzy, np. „zamknij się!”, nazywanie konserwatorów „robolami od odczytów” albo „debilami niepotrafiącymi wykonać swoich obowiązków” znacząco wpływa na wizerunek firmy. W związku z powyższym niezbędna jest kontrola zarządu i jego funkcjonowania przez odpowiednie organy. Zarządzający, w tym Pani Jawor, przejawiają liczne nadużycia i cechy mobbingu. Można odnieść wrażenie, że Zakład Usług Komunalnych w Kunicach jest traktowany jak prywatna firma Pani Jawor i Pana Garbicza” - napisał wnioskodawca do Józefa Pieroga.

Kierownik ds technicznych i eksploatacji sieci wodno-kanalizacyjnej 10 sierpnia rozwiązał umowę z Zakładem Usług Komunalnych w Kunicach w trybie bez wypowiedzenia umowy.

Zakład Usług Komunalnych stał się przysłowiowym gwoździem do trumny dla wójta Zdzisława Tersy, który został odwołany w referendum, którego inicjatorami byli Paweł Garbicz i Piotr Skorski, wówczas obaj działacze stowarzyszenia. Miejsce Tersy zajął desygnowany przez Stowarzyszenie Ruch Społeczny Gminy Kunice Józef Pieróg, wybrany w wyborach uzupełniających. Wójt zarzekał się, że nie powoła zastępcy, po czym w maju 2022 roku złamał swoje słowo i powołał na to stanowisko Ewę Hoszowską. Jednym z postulatów stowarzyszenia była likwidacja Zakładu Usług Komunalnych, tymczasem ZUK nadal funkcjonuje, a funkcję prezesa pełni Małgorzata Jawor, prezeska stowarzyszenia. Zakład Usług Komunalnych, jak informuje wójta były pracowniek, ma podpisaną umowę na świadczenie usług z frimą informatyczną, mimo to, ZUK od 2022 roku opłaca Pawła Garbicza, który na umowę zlecenie świadczy usługi informatyczne.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(88)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]
To prawda. Pamiętam że nawet w PRL lat 80 tych liczyła się wiedza a dyrektorem zostawało się dopiero w wieku powyżej 50 lat

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]

Ty się na czym znasz?? Na operowaniu łopatą czy na tyrce przy taśmie, ćwoku? Dziaduj i wyj dalej.

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ten cały ZUK to zbieranina kolesi i rodzin -festiwal niekompetencji .Wśród pracowników fizycznych na sieci nie ma żadnego fachowca tylko tzw. "zgadywacze' gdzie ta rura biegnie ,kopanie obcasami po trawie itp .Kwestionowanie legalnie wydanych pozwolen na budowe .Dziwię się kierownikowi że podjął się kierowania taką ekipą . Jeszcze przy takim 'zarządzie ":):):):)

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]

Ty się na czym znasz?? Na operowaniu łopatą czy na tyrce przy taśmie, ćwoku? Dziaduj i wyj dalej.[/quote]
Zamknij ryja obszczany de bilu. Ty potrafisz tylko smrodzic w internecie

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]

Ty się na czym znasz?? Na operowaniu łopatą czy na tyrce przy taśmie, ćwoku? Dziaduj i wyj dalej.[/quote]
Zamknij ryja obszczany de bilu. Ty potrafisz tylko smrodzic w internecie[/quote]
I to jest przykład hołoty pis przy korytach. Wszyscy inni to robole i nieudacznicy bo nie oszu kuja i chcą tylko żeby było uczciwe. Pierog obiecał likwidację zuk tak jak duda i pis setki rzeczy. Jbc pis

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przecież kierownik który się zwolnił to Buncol- kryminalista, ćpun i hazardzista.

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Bieniowiczanin"]Ten cały ZUK to zbieranina kolesi i rodzin -festiwal niekompetencji .Wśród pracowników fizycznych na sieci nie ma żadnego fachowca tylko tzw. "zgadywacze' gdzie ta rura biegnie ,kopanie obcasami po trawie itp .Kwestionowanie legalnie wydanych pozwolen na budowe .Dziwię się kierownikowi że podjął się kierowania taką ekipą . Jeszcze przy takim 'zarządzie ":):):):)[/quote]
Pis w miniaturze. Dalej popierajcie hołotę plus z rodzinami przy korytach

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]

Ty się na czym znasz?? Na operowaniu łopatą czy na tyrce przy taśmie, ćwoku? Dziaduj i wyj dalej.[/quote]
Zamknij ryja obszczany de bilu. Ty potrafisz tylko smrodzic w internecie[/quote]
I to jest przykład hołoty pis przy korytach. Wszyscy inni to robole i nieudacznicy bo nie oszu kuja i chcą tylko żeby było uczciwe. Pierog obiecał likwidację zuk tak jak duda i pis setki rzeczy. Jbc pis[/quote]

HAU HAU HAU!!! AAAAAUUUUUU AAAAAAAAUUUUU!!! XD

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]

Ty się na czym znasz?? Na operowaniu łopatą czy na tyrce przy taśmie, ćwoku? Dziaduj i wyj dalej.[/quote]
Zamknij ryja obszczany de bilu. Ty potrafisz tylko smrodzic w internecie[/quote]
I to jest przykład hołoty pis przy korytach. Wszyscy inni to robole i nieudacznicy bo nie oszu kuja i chcą tylko żeby było uczciwe. Pierog obiecał likwidację zuk tak jak duda i pis setki rzeczy. Jbc pis[/quote]

HAU HAU HAU!!! AAAAAUUUUUU AAAAAAAAUUUUU!!! XD[/quote]
No i czego wyjesz idio to

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jeszcze przydałoby się wyrzucić tego d u p o l I z c z a Hoszowską to wstrętna baba i bardzo podstępna. Zwąchała się z takim samym matołem jak ona z legnickiego Pola bardzo słabym wójtem Rafałem Plezią co Rafałek piernie to Ewcia w kunicach robi. Ciemnota nie zna granic.

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czekajcie bo czegoś tu nie kumam. Stowarzyszenie które doprowadziło do referendum i postulowało likwidację ZUK, nie tylko nie zlikwidowało Zuku, ale na dodatek jego działacze weszli do zarządu?

09:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A czy kontrola w MOPS już się odbyła i są już wyniki kontroli?

09:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alek"]Czekajcie bo czegoś tu nie kumam. Stowarzyszenie które doprowadziło do referendum i postulowało likwidację ZUK, nie tylko nie zlikwidowało Zuku, ale na dodatek jego działacze weszli do zarządu?[/quote]

Tak. Nie tylko do zarządu. Obsadzili wszystkie możliwe stołki i nawymyślali niby potrzebnych więcej.

Mierną choszoską nie było gdzie upchać to wymyslili ze potrzebne nagle jest w tej gminie stanowisko wice wójta i ją tu zatrudnili. Z gminnych pieniedzy ona ciągnie wynagrodzenie kosztujące gminę około 200 tysiecy rocznie (mówili o tym radni na sesji) Miała być niby od pozyskiwania funduszy europejskich dla gminy, ale ponieważ chyba nic nie pozyskała a radni to wyciągneli na światło dzienne to jej podobno szybko zmieniono że juz nie jest od pozyskiwanis funduszy tylko od promocji gminy.
Skok na kasę gminną całą gębą.
Tak sie dali ogłupić wyborcy podbużeni przez jakiegoś przyjezdnego gabicza.
Teraz planują te oszowską że ją wystawią na wójta w przyszłorocznych wyborach.

09:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szkoda, że ten pracownik nie opisał swoich przekrętów i jak oszukiwał ludzi wciskając im konieczność wykonywania dodatkowo płatnych prac.

09:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="holik"][quote="alek"]Czekajcie bo czegoś tu nie kumam. Stowarzyszenie które doprowadziło do referendum i postulowało likwidację ZUK, nie tylko nie zlikwidowało Zuku, ale na dodatek jego działacze weszli do zarządu?[/quote]

Tak. Nie tylko do zarządu. Obsadzili wszystkie możliwe stołki i nawymyślali niby potrzebnych więcej.

Mierną choszoską nie było gdzie upchać to wymyslili ze potrzebne nagle jest w tej gminie stanowisko wice wójta i ją tu zatrudnili. Z gminnych pieniedzy ona ciągnie wynagrodzenie kosztujące gminę około 200 tysiecy rocznie (mówili o tym radni na sesji) Miała być niby od pozyskiwania funduszy europejskich dla gminy, ale ponieważ chyba nic nie pozyskała a radni to wyciągneli na światło dzienne to jej podobno szybko zmieniono że juz nie jest od pozyskiwanis funduszy tylko od promocji gminy.
Skok na kasę gminną całą gębą.
Tak sie dali ogłupić wyborcy podbużeni przez jakiegoś przyjezdnego gabicza.
Teraz planują te oszowską że ją wystawią na wójta w przyszłorocznych wyborach.[/quote]
Wzięli przykład z rządu pis bolszewików

09:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alek"]A czy kontrola w MOPS już się odbyła i są już wyniki kontroli?[/quote]
Dobre pytanie!

09:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]
Teraz planują te oszowską że ją wystawią na wójta w przyszłorocznych wyborach.[/quote]

CO ? To chyba żart !

Ta baba sie nie nadaje na żadnego wójta. Podsłyszane że to bardzo niemiła i wredna osoba.

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]
Wzięli przykład z rządu pis bolszewików[/quote]
Jak tam lista Tuska? Co u Kołodziejczaka? A Giertych to wirtualnie ze swojej willi kandyduje?

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

coś mi się wydaje że po tym całym towarzyszeniu , tych ludziach co zrobili ten skok na kase gminną i wymyślone stołki za rok po wyborach zostanie tylko jeden wielki smród, a oni bedą latami wytykani palcami przez mieszkańców całej gminy.
Jak tak można. Przeciez ten carbicz niejest z naszej gminy. To jakis obcy czlowiek z wroclawia czy skądś. słupów nazbierał, . Ludzie mowią ze na wybory ludzi busami podwozili zeby tylko głosów nazbierać. I prosze sie okazało ze sie pozatrudniali sami wszedzie gdzie dali rade a mase normalnych wieloletnich prracowników gminy odeszło jak sie zorientowali co to za ludzie przejeli te władze. Szok.

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

PiS koryto jak każda państwówka

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To nie do wójta pismo tylko do prokuratury powinno być adresowane !!!
Przecież to koleżka jarorowej i na jednym wózku jadą i sie ciągną na stołkach.
Czyż to nie chyba oba kłamce dla kasy i koryta ?
Czy tu gdzieś nie pisało że jeden przed wyborami oświadczał że nie bedzie stanowiska wice wójta a drugi kłamca nie obiecał krzycząco że ZUK pójdzie do likwidacji jak im mieszkańcy pozwolą wygrać wybory ?

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A co na to Pieróg, taki zwolennik likwidacji ZUKu, obiecał nam to na tych zebraniach przed wyborami, sam słyszałem, tak się zarzekał, że to zrobi i czym on się różni od żaby w błocie, już nie zagłosuje na niego ani na tą jego zastępczynie, po co ona , to gmina a nie ośrodek pomocy, nic nie zrobili z tym ZUKiem, a wszyscy znajomi głosowali na dziadka, bo to zrobi, to ludzie bez słowa, niech idzie do swoich pszczółek i zabierze koleżankę do liczenia słoików z miodem.

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przecież po to usunęli wójta żeby nowy wójt zlikwidował ZUK. Kontrola powinna być ale w samym Urzędzie gminy Kunice bo to zaczyna śmierdzieć ...

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czas leci szybko, już za niedługo bo w 2024 r odbędą się kolejne wybory samorządowe a my mieszkańcy gminy Kunice mamy dobrą pamięć. Rozliczymy wszystkich....

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alek"]A czy kontrola w MOPS już się odbyła i są już wyniki kontroli?[/quote]?

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]PiS koryto jak każda państwówka[/quote]

Fajnie się tyra u Janusza biznesu? Gul skacze?

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

ZUK do wora z pierogiem :} i wór do jeziora. Ciekawe czego już nie krzyczą pod urzędem.

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="kolicka"][quote="Gość"]
Teraz planują te oszowską że ją wystawią na wójta w przyszłorocznych wyborach.[/quote]

CO ? To chyba żart !

Ta baba sie nie nadaje na żadnego wójta. Podsłyszane że to bardzo niemiła i wredna osoba.[/quote]
Nie zagłosuje na nią, pani od cyferek, nie dotrzymała słowa razem z kolegą Pierogiem o ZUKu a to krótki okres ich kadencji to w dłuższym będą same kłamstwa dla ludzi a dobrze dla siebie.

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A jak ten pracownik wyglądał, jeździł busem z napisem ZUK, łysy, napakowany tacy ładowali drewno do tego busa po ścince. Wchodzili na działkę leśną i zabierali jak swoje.

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bardzo dobrze ze ktoś w końcu wyciągnął co tam sie dzieje w tym Zuku. Nie tak myśleli pewnie mieszkańcy jak sluchali Pani Jawor, Pieruga i Pana Garbicza na zebraniach wiejskich. Jacy oni byli wtedy przyjaźni żeby pomóc mieszkańcom zablokować podwyżke cen wody o kilka złotych na metrze. Oj jacy pomocni.
Dali sie mieszkańcy zrobić w jajo takim ludziom.
Teraz Pani Hoszowska zamiast gminę promowac heh to na faceebooku siebie próbuje za wszelką ceną promować. Zdjecia wkleja niemal codziennie, gdzie to ona nie była i z kim sobie zdjęć nie narobiła.
Pamiętajcie że placicie za to z pieniedzy gminy, podobno 200 tysiecy na sesji wyszło bo Pan Pieróg tak zarządził. Co za obłuda. Czyli taki mieli plan ?

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Ala"]A jak ten pracownik wyglądał, jeździł busem z napisem ZUK, łysy, napakowany tacy ładowali drewno do tego busa po ścince. Wchodzili na działkę leśną i zabierali jak swoje.[/quote]

A uuujjj ci do tego konfituro rozpruta.

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czekamy na likwidację ZUKu, jak tego wójcie Pierogu nie zrobisz,to żegnaj wice wójt, i cała reszta.

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Potwierdzam: chamstwo i niekompetencja oraz arogancja w traktowaniu petentów to norma.

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]
Ja jestem tylko prezesem i na niczym się nie znam ale inni to robole i przegrywy. Jestem z pis

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Ala"]

A uuujjj ci do tego konfituro rozpruta.[/quote]

Donoszą donosiciele na wszystko i wszystkich co tylko mogą znaleźć.
Wieść gminna niesie że już za chwile rozpocznie sie rozliczanie w kunicach wszystkich nieruchomości mieszkańców czy nie za mało płacą podatków do gminy, bo podobno mnóstwo ludzi co sie pobudowało w Kunicach ma zgłoszone do opodatkowania działki jako rolne a tam już zabudowane to kostkami betonowymi, placami na samochody itp.
Wójt sąsiad to wie co u kogo.
Zaraz ruszy lawina. Do pięciu lat wstecz.

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]
Ja jestem tylko prezesem i na niczym się nie znam ale inni to robole i przegrywy. Jestem z pis[/quote]

Ja POpieram tuska i chcę się zatyrać do 70+ za ochłapy.

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="WYROBNIK"][quote="Gość"][quote="Gość"]Przecież w tym kraju kierownicy dyrektorzy i prezesi nie znają się na niczym. Oni są od rządzenia i brania dużych pieniędzy. Hołota pisowska dała przykład. Nie liczy się wiedza i kompetencje tylko układy znajomości i legitymacja partyjna[/quote]
Ja jestem tylko prezesem i na niczym się nie znam ale inni to robole i przegrywy. Jestem z pis[/quote]

Ja POpieram tuska i chcę się zatyrać do 70+ za ochłapy.[/quote]
Idio to nikt już nie mówi o wydłużeniu obowiązku pracy a jak dostaniesz od pis głodową emeryturę to i tak będziesz poyebie pisowski musiał dorabiać do końca życia bo zdechniesz z głodu

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]
Idio to nikt już nie mówi o wydłużeniu obowiązku pracy a jak dostaniesz od pis głodową emeryturę to i tak będziesz poyebie pisowski musiał dorabiać do końca życia bo zdechniesz z głodu[/quote]

AHAHAHAHAHAHA BUHAHAHAHAHA HIHIHIHIHIHI HEHEHEHEHEHE! TAK TAK OCZYWIŚCIE. Zdechniesz to może ty. Ja sobie radzę.

11:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alek"]A czy kontrola w MOPS już się odbyła i są już wyniki kontroli?[/quote]
A gdzie w Kunicach jest MOPS ?

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Mieszkaniec"]Czekamy na likwidację ZUKu, jak tego wójcie Pierogu nie zrobisz,to żegnaj wice wójt, i cała reszta.[/quote]

Wiadomo że tego nie zrobi !
Przecież to całe ujadanie na ZUK wzięło sie tylko z tego żeby czymś wystraszyć i namówić iluś tam mieszkańców na odwołanie poprzedniego wójta Tersy.
Tylko po to żeby przejąć i dorwać się do władzy w gminie.
Szybko potwierdzili opiniami i audytami że ZUK jest jednak bardzo potrzebny gminie i należy go zostawić.
Od razu ustalili między sobą kto na jakie stanowisko wskakuje i ile bedzie zarabiał.
To takie proste.
I pomyśleć że do przejęcia Gminy nie potrzeba było jakichś mądrych doświadczonych autorytetów, a udało się to towarzystwu jednego Pana z poza gminy co zebrał koło siebie grupke rządnych władzy i dostępu do gminnych środków poprzez namówienie iluś tam osób żeby dumnie przystąpili do ich stowarzyszenia to dzieki temu nie bedzie podwyżek cen wody.. Śmiechu warte jak sie dali mieszkańcy gminy wyrolować. Tersa miał pecha że musiał wprowadzić te podwyżki jako jedna z pierwszych gmin, a podwyżki i tak nastąpiły tylko miesiąc później w całej Polsce na wszystko nie tylko wodę.. Dla Tersy było już jednak za późno. Część mieszkańców poszła dumnie ze stowarzyszeniem na referendum i go odwołali. Ci co wtedy sie dali tak nabrać niech sobie teraz przeliczą ile pieniedzy ile idzie na panią hoszowską i na panią prezez Jawor teraz każdego roku i niech sobie to przełożą na te kilka złotych wiecej za wode które ugrali tylko na chwile. A o inwestycjach w gminie, nowych chodnikach itp to zapomnieć na lata no bo przeciez musi gmina płacić tej pani co jesr wicewójtem bardzo potrzebnym, a za rok ma chetke byc juz wójtem pierwszym. ha ha Ciekawe kogo ona wtedy wybierze na wicewójta ha ha

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="grzyb"][quote="Mieszkaniec"]Czekamy na likwidację ZUKu, jak tego wójcie Pierogu nie zrobisz,to żegnaj wice wójt, i cała reszta.[/quote] a za rok ma chetke byc juz wójtem pierwszym. ha ha Ciekawe kogo ona wtedy wybierze na wicewójta ha ha[/quote]

Może pieroga albo tego garpicza ?

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jakoś tak "dziwnym przypadkiem" nikt nie ośmielił się w tym referendum postawić pytania o likwidację ZUK :)
Teraz będzie może kolejna never ending story jak np. z likwidacją senatu. Ileż to lat o tym mówiono! Ile razy w kolejnych kampaniach licytowano się!

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Folwark zwierzęcy!
"Nie wierz nigdy kobiecie, dobrą radę ci dam.....", gmina przepadnie z kretesem...

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niestety Szanowni Państwo ale tenże Więcko jako jedyny w tym towarzystwie gwarantował sprawne działanie tegoż ZUKu- mimo że niektórzy zarzucają mu dziwaczną posturę i wygląd . A czy pamiętacie jak na wniosek starosciny w ZUK osadzono takiego cudaka nazwiskiem Strynkowski kolesia kolesi z PSL -emeryta do wynajęcia -wszechwiedzącego . Więcko to przynajmniej były przedsiębioraca potrafiący zarządzać zasobami ludzkimi i niezły fachowiec w branży

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A kiedy lokalne media zainteresuja sie spoldzielnia mieszkaniowa Piekary, gdzie sytuacja pod wieloma wzgledami jest b. podobna?

Niekompetencja zarzadu a szczegolnie rady nadzorczej - w skladzie radni miejscy, Zabicki, Rogalski - sprawia, ze z powodu lamania prawa przez spoldzielnie mieszkancy Piekar sa od lat krzywdzeni a spoldzielnia nie sluzy swoim czlonkom - stanowia oni "dojna krowe" dla zatrudnionych w spoldzielni.

Czy wiecie ile kosztuje zarzad i ile kosztuje rada nadzorcza SM Piekary? Trzyosobowy zarzad to koszt ok. 1,2 mln zl rocznie. Rada nadzorcza to koszt ok. 300 000 zl rocznie - 11 osob.

Za te wasze pieniadze mozecie sobie jedynie wnosic oplaty do spoldzielni i obserwowac slodkie nierobstwo - czy biura na bieszczadzkiej, pomorskiej i gojawiczynskiej nadal zamniete sa dla interesantow?

Na szczescie mieszkancy Piekar nie sa glupi i spoldzielnia w tym ksztalcie nie przetrwa juz dlugo - poziom oplat jest nie do zniesienia, nie wiadomo co sie dzieje z pieniedzmi, niekompetencja, nierobstwo, przekrety, brak dostepu do informacji, klamstwa... duzo by wymieniac. Moze LCA podejmie temat?

Moze LCA dowie sie dlaczego prezes Madej tak szybko odszedl na emeryture? Dlaczego z funkcji wiceprezesa zrezygnowal p. Wielgosinski? Takie "fuchy" a oni poodchodzili?

Spoldzielnia Piekary to podmiot dzialajacy bezprawnie, nieszanujacy praw mieszkancow - wladze spoldzielni gdzies maja prawo i nakazy ustawowe (podobnie jak i rada nadzorcza).

Skoro jest tak dobrze, dlaczego zaden nowy budynek deweloperski nie wszedl pod zarzad spoldzielni i kazdy trzyma sie z daleka??? :-)))

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co tam w PSL SŁYCHAC

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A tak protestowali mieszkańcy mieli zlikwidować ZUK

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Jakoś tak "dziwnym przypadkiem" nikt nie ośmielił się w tym referendum postawić pytania o likwidację ZUK :)
![/quote]

No jakby postawili takie pytanie w referendum to by pozniej musieli zuk zlikwidować. A gdzie by wtedy swoje doopy upchali do ciągniecia kasy ?
Przecież żeby coś wymyślić dobrego dla Gminy to trzeba sie na czymś znać, a na czym oni sie znają ?
Popytajcie ludzi kim oni byli wcześniej i co sobą reprezentowali to sie dowiecie..
Np. gdzie pracowała ta słynna juz pani oszowska i w jaki sposób sie rozstawała z pracą, kim był nowy wójt itd..

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alek"]A czy kontrola w MOPS już się odbyła i są już wyniki kontroli?[/quote]

A co miała być

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Co tam w PSL SŁYCHAC[/quote]
W ZSL? Beczenie Hołowni.

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Co tam w PSL SŁYCHAC[/quote]
W ZSL? Beczenie Hołowni.[/quote]
ciekawe czy prog przekroczą

12:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mieli przecież zlikwidować to

01:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

takie protesty i co

01:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

jak lista PIS KTO Z POWIATU

01:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Bieniowiczanin"]Ten cały ZUK to zbieranina kolesi i rodzin -festiwal niekompetencji .Wśród pracowników fizycznych na sieci nie ma żadnego fachowca tylko tzw. "zgadywacze' gdzie ta rura biegnie ,kopanie obcasami po trawie itp .Kwestionowanie legalnie wydanych pozwolen na budowe .Dziwię się kierownikowi że podjął się kierowania taką ekipą . Jeszcze przy takim 'zarządzie ":):):):)[/quote]
Pis w miniaturze. Dalej popierajcie hołotę plus z rodzinami przy korytach[/quote]
Program koryto plus programem PiS bolszewii

01:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="gościówka 33"]Niestety Szanowni Państwo ale tenże Więcko jako jedyny w tym towarzystwie gwarantował sprawne działanie tegoż ZUKu- mimo że niektórzy zarzucają mu dziwaczną posturę i wygląd . A czy pamiętacie jak na wniosek starosciny w ZUK osadzono takiego cudaka nazwiskiem Strynkowski kolesia kolesi z PSL -emeryta do wynajęcia -wszechwiedzącego . Więcko to przynajmniej były przedsiębioraca potrafiący zarządzać zasobami ludzkimi i niezły fachowiec w branży[/quote]
Przepraszam, że kto? Rafał Więcko????? jakim cudem znalazł się na kierowniczym stanowisku!!! ten człowiek kupe lat siedział w więzieniu za OSZUSTWA!!!!

01:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Miałem kilka razy do czynienia z tym byłym już pracownikiem i odrazu można było poznać ze chłop zna się na rzeczy i chce jakkolwiek ulepszyć to całe bagno w które się wpakował decydując się na prace w zuk. Szefostwo z ta jaworową na czele na każdym kroku utrudniała i gardziła wszystkimi dookoła. Nie dziwie sie ze sie zwolnił bo sam nie był w stanie wszystkiego zrobić. Dobrze żeby ktos sie porządnie przyjrzał temu kolesiostwu.

01:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gordon napisał(a):
> Miałem kilka razy do czynienia z tym byłym już pracownikiem i odrazu można było poznać
> ze chłop zna się na rzeczy i chce jakkolwiek ulepszyć to całe bagno w które się
> wpakował decydując się na prace w zuk. Szefostwo z ta jaworową na czele na każdym
> kroku utrudniała i gardziła wszystkimi dookoła. Nie dziwie sie ze sie zwolnił bo
> sam nie był w stanie wszystkiego zrobić. Dobrze żeby ktos sie porządnie przyjrzał
> temu kolesiostwu.
Przecież to zwykły oszust i bajkopisarz, który robił wały na boku, zresztą jak jego kolega radny Skorski.

01:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gordon"]Dobrze żeby ktos sie porządnie przyjrzał temu kolesiostwu.[/quote]
Jeśli wiesz o jakichś przekrętach tej grupy co przejeła władze lub kogokolwiek z tej grupy, to napisz co wiesz, bo samo życzenie zeby inni sie przyjrzeli to za mało.

02:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

to kim była ta wicewójt ?
bedzie kandydować na radną czy serio aż na wójta ?
ktoś coś wie ?

02:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brawo Rafał roznieś te ich kolesiostwo w pył
Chcieliby kasiore tylko ciągnąc a zeby pracownicy za nich jak woły robili za dziesieciu

02:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Artykuł ma na celu zdyskredytowanie Prezesa w opinii publicznej,na szczęście pracodawca ma wachlarz możliwości, by bronić się przed fałszywymi zarzutami. Czasami chęć zemsty czy otrzymania zastrzyku gotówki, może przynieść więcej szkody, niż pożytku.
Pytanie, kto stoi za Panem Więcko?

03:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przestań bredzić.Facet wskazuje nieprawidłowości za które płacą wszyscy mieszkańcy.Pismo do wójta to oczywisty żart,bo Pani Jawor i Wójt to jedna mafia

03:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To może Elwirra Matysik się tym zajmie. Zamiast pusto komentować posty i podjudzać to zacznie robić coś na korzyść gminy Kunice albo od razu wystartuje w wyborach i spłaci zadłużenie gminy po poprzednikach.
Ewentualnie Pani Krysia może też wystartować w wyborach na wójta i zrobi porządek z "kolesiostwem" i "dojną krową"
Szok !

03:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Stara ekipa wraca trzeba tylko żeby Pan Chruściel się zgodzł.
My pokażemy jak się ZUK-iem rządzi!

03:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Krysia"]Stara ekipa wraca trzeba tylko żeby Pan Chruściel się zgodzł.
My pokażemy jak się ZUK-iem rządzi![/quote]

03:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Stara wiara wraca

03:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Problem legionelli w Legnicy a my mamy wode z Legnicy ,skoro siec nie byla dopilnowana to co.nad czeka

04:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="arkady"]A kiedy lokalne media zainteresuja sie spoldzielnia mieszkaniowa Piekary, gdzie sytuacja pod wieloma wzgledami jest b. podobna?

Niekompetencja zarzadu a szczegolnie rady nadzorczej - w skladzie radni miejscy, Zabicki, Rogalski - sprawia, ze z powodu lamania prawa przez spoldzielnie mieszkancy Piekar sa od lat krzywdzeni a spoldzielnia nie sluzy swoim czlonkom - stanowia oni "dojna krowe" dla zatrudnionych w spoldzielni.

Czy wiecie ile kosztuje zarzad i ile kosztuje rada nadzorcza SM Piekary? Trzyosobowy zarzad to koszt ok. 1,2 mln zl rocznie. Rada nadzorcza to koszt ok. 300 000 zl rocznie - 11 osob.

Za te wasze pieniadze mozecie sobie jedynie wnosic oplaty do spoldzielni i obserwowac slodkie nierobstwo - czy biura na bieszczadzkiej, pomorskiej i gojawiczynskiej nadal zamniete sa dla interesantow?

Na szczescie mieszkancy Piekar nie sa glupi i spoldzielnia w tym ksztalcie nie przetrwa juz dlugo - poziom oplat jest nie do zniesienia, nie wiadomo co sie dzieje z pieniedzmi, niekompetencja, nierobstwo, przekrety, brak dostepu do informacji, klamstwa... duzo by wymieniac. Moze LCA podejmie temat?

Moze LCA dowie sie dlaczego prezes Madej tak szybko odszedl na emeryture? Dlaczego z funkcji wiceprezesa zrezygnowal p. Wielgosinski? Takie "fuchy" a oni poodchodzili?

Spoldzielnia Piekary to podmiot dzialajacy bezprawnie, nieszanujacy praw mieszkancow - wladze spoldzielni gdzies maja prawo i nakazy ustawowe (podobnie jak i rada nadzorcza).

Skoro jest tak dobrze, dlaczego zaden nowy budynek deweloperski nie wszedl pod zarzad spoldzielni i kazdy trzyma sie z daleka??? :-)))[/quote]

co to za kartki znowu w skrzynkach o wodomierzach... znowu chcą od nas kasy???????? znowu poukrywane koszty???????? co jest????!!!!

04:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Miało to zbyć zlikwidowane

05:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pięknie jest latem nad jeziorem

05:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="kierownik to oszust"][quote="gościówka 33"]Niestety Szanowni Państwo ale tenże Więcko jako jedyny w tym towarzystwie gwarantował sprawne działanie tegoż ZUKu- mimo że niektórzy zarzucają mu dziwaczną posturę i wygląd . A czy pamiętacie jak na wniosek starosciny w ZUK osadzono takiego cudaka nazwiskiem Strynkowski kolesia kolesi z PSL -emeryta do wynajęcia -wszechwiedzącego . Więcko to przynajmniej były przedsiębioraca potrafiący zarządzać zasobami ludzkimi i niezły fachowiec w branży[/quote]


Przepraszam, że kto? Rafał Więcko????? jakim cudem znalazł się na kierowniczym stanowisku!!! ten człowiek kupe lat siedział w więzieniu za OSZUSTWA!!!![/quote]

Hmm no co to się porobiło że takie osoby zajmują jakiekolwiek stanowiska w urzędach !!!
Tragedia ! Kto go tam do pracy wkręcił ?!
Gangsta alejka
Dobrze że się zwolnił i oby więcej już w tej gminie żadnego stanowiska nie zajmował !

06:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="kierownik to oszust"][quote="gościówka 33"]Niestety Szanowni Państwo ale tenże Więcko jako jedyny w tym towarzystwie gwarantował sprawne działanie tegoż ZUKu- mimo że niektórzy zarzucają mu dziwaczną posturę i wygląd . A czy pamiętacie jak na wniosek starosciny w ZUK osadzono takiego cudaka nazwiskiem Strynkowski kolesia kolesi z PSL -emeryta do wynajęcia -wszechwiedzącego . Więcko to przynajmniej były przedsiębioraca potrafiący zarządzać zasobami ludzkimi i niezły fachowiec w branży[/quote]
Przepraszam, że kto? Rafał Więcko????? jakim cudem znalazł się na kierowniczym stanowisku!!! ten człowiek kupe lat siedział w więzieniu za OSZUSTWA!!!![/quote]

Akurat namiestnik starościny z PSL wyrzucił Kwasnego i Strynkowskiego z ZUK, zeby zrobić miejsce "lepsiejszym" :D

07:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ta gmina zawsze budzi takie wielkie emocje w mieszkańcach. Miłość i zgoda dawno wypędzona. Szatan w niej zamieszkał, co za wpisy. Morał taki- dotrzymuj obietnic panie wójcie, odkładany to jest dobry ser.

08:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Kuniczanin"]Problem legionelli w Legnicy a my mamy wode z Legnicy ,skoro siec nie byla dopilnowana to co.nad czeka[/quote]
Nie łykaj wszystkiego, co cię czeka, wybory do obory..

09:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="EEL"][quote="alek"]A czy kontrola w MOPS już się odbyła i są już wyniki kontroli?[/quote]

A co miała być[/quote]
Nie ma w Kunicach MOPS bo to wioska a nie miasto

09:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Musze napisac ze jestem zniesmaczony tym co tu przeczytalem.
Musialem poswiecic prawie godzine na przeczytanie tekstu i tych tekstow w linkach co tu kiedys byly na lca.pl oraz komentarzy.
Powiem ze szczerze wspolczuje Wam w tych Kunicach.
Nie interesuje sie polityka ale zaciekawil mnie ten temat. To skandal jest.
Przeczytalem te postulaty wyborcze z jakimi te stowarzyszenie namawialo mieszkancow Kunic do glosowania na nich wydaje sie ze najwazniejszym z nich był Likwidacja Zakładu Usług Komunalnych w Kunicach Sp. z o.o. Ale byly tez inne:
Stworzenie Urzędu Gminy przyjaznego mieszkańcom.
Rozwój gminnej przedsiębiorczości poprzez jej promowanie, w oparciu o równy dostęp do rynku usług.
Bardziej zdecydowane pozyskiwanie środków finansowych zewnętrznych np. Funduszy Unijnych na duże gminne przedsięwzięcia.
Zainicjowanie zmian w Statucie Gminy w celu zwiększenia udziału mieszkańców w pracach Rady Gminy i jej komisji, z możliwością wyrażania opinii i głosem doradczym we wszystkich sprawach Gminy.
Przeczytalem artykul o tym co zarzucał i mówił ten Pawel Garbicz na spotkaniu tego stowarzyszenia. Widac tam na zdjeciach te pania choszowska itd.
Przeczytałem artykuł że Od 9 maja br. Kunice mają zastępcę wójta. Na stanowisko została powołana Ewa Hoszowska. Decyzja wójta Józefa Pieroga o stworzeniu nowego etatu w urzędzie budzi w gminie kontrowersje.
Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, wszak w wielu gminach wójtowie korzystają z takiej możliwości. Szkopuł w tym, że w kampanii przed styczniowymi wyborami Józef Pieróg zarzekał się, że zastępcy mieć nie będzie.
- Czy ma Pan zamiar mieć zastępcę wójta? - zapytał wówczas kandydata na wójta, portal
Józef Pieróg: - Nie mam zamiaru powoływać zastępcy Wójta Gminy Kunice.

Przeczytalem artykul ze Stery w kunickim ZUKu przejęła Małgorzata Jawor.

Przeczytalem jakies komentarze wtedy pod tymi artykulami jakichs ludzi np:

Re: Stery w kunickim ZUKu przejęła Małgorzata Jawor
Postprzez Gość » Cz, 9 czerwca 2022, 06:23
Zastanawia mnie czy Józio i Małgosia mogą patrzyć w lustro przy porannej toalecie?

Re: Wójt Józef Pieróg od dziś ma zastępcę
Postprzez kuniczanka » Pn, 9 maja 2022, 10:04
I się zaczęło. Głupi kuniczanie, wszyscy wiedzieli że tak będzie. Wszystko czego obiecywali że nie będzie się ziszcza. Brawo
Tak wszystkim było źle. Teraz tylko czekać na odrolnienie działek pana Pieroga i będzie komplet.

i napisze ze jestem w szoku. rozmawiam ze znajomym z Kunic o tym co tam sie wyprawia w tych kunicach a on mowi ze to sie stalo naprawde. ze ludzie z tego stowarzyszenia po przejeciu wladzy nie zlikwidowali tego zuku tylko zatrudnili sie w tym zuku wlacznie z tym panem garbiczem a te pania hoszowska zatrudnili na dodane stanowisko ktorego nie bylo w tej malutkiej gminie wice wojt z pensja o ktorej kazdy moze tylko pomarzyc
do tego zasmial sie ze ludzie mowia ze wojt naprawde ponoc probuje przeksztalcic jakies swoje pole na dzialki budowlane

Boze. szok. szok i jeszcze raz szok. Kuniczanie co wy zrobiliscie z tej porzadnej gminy ?

10:00, 29.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przykro to mówić, ale wypadałoby powołać ludzi z doświadczeniem, a tu informatyk od zarządzania sieciami, ale wod-kan.

01:00, 30.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Bagno"]Przykro to mówić, ale wypadałoby powołać ludzi z doświadczeniem, a tu informatyk od zarządzania sieciami, ale wod-kan.[/quote]
Tak jak w rządzie PiS i spółkach skarbu państwa przejętych przez obajtkow

07:00, 30.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Bagno"]Przykro to mówić, ale wypadałoby powołać ludzi z doświadczeniem, a tu informatyk od zarządzania sieciami, ale wod-kan.[/quote]
Tak jak w rządzie PiS i spółkach skarbu państwa przejętych przez obajtkow[/quote]

Krótkie pytanie, kto sie tym zajmie i co z tym zostanie zrobione. Tu są konkretne zarzuty zgłoszone w oficjalnym piśmie
Gdzie PIP i inne służby tym się zajmujące

09:00, 30.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="legniczanin500"]Musze napisac ze jestem zniesmaczony tym co tu przeczytalem.
Musialem poswiecic prawie godzine na przeczytanie tekstu i tych tekstow w linkach co tu kiedys byly na lca.pl oraz komentarzy.
Powiem ze szczerze wspolczuje Wam w tych Kunicach.
Nie interesuje sie polityka ale zaciekawil mnie ten temat. To skandal jest.
Przeczytalem te postulaty wyborcze z jakimi te stowarzyszenie namawialo mieszkancow Kunic do glosowania na nich wydaje sie ze najwazniejszym z nich był Likwidacja Zakładu Usług Komunalnych w Kunicach Sp. z o.o. Ale byly tez inne:
Stworzenie Urzędu Gminy przyjaznego mieszkańcom.
Rozwój gminnej przedsiębiorczości poprzez jej promowanie, w oparciu o równy dostęp do rynku usług.
Bardziej zdecydowane pozyskiwanie środków finansowych zewnętrznych np. Funduszy Unijnych na duże gminne przedsięwzięcia.
Zainicjowanie zmian w Statucie Gminy w celu zwiększenia udziału mieszkańców w pracach Rady Gminy i jej komisji, z możliwością wyrażania opinii i głosem doradczym we wszystkich sprawach Gminy.
Przeczytalem artykul o tym co zarzucał i mówił ten Pawel Garbicz na spotkaniu tego stowarzyszenia. Widac tam na zdjeciach te pania choszowska itd.
Przeczytałem artykuł że Od 9 maja br. Kunice mają zastępcę wójta. Na stanowisko została powołana Ewa Hoszowska. Decyzja wójta Józefa Pieroga o stworzeniu nowego etatu w urzędzie budzi w gminie kontrowersje.
Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, wszak w wielu gminach wójtowie korzystają z takiej możliwości. Szkopuł w tym, że w kampanii przed styczniowymi wyborami Józef Pieróg zarzekał się, że zastępcy mieć nie będzie.
- Czy ma Pan zamiar mieć zastępcę wójta? - zapytał wówczas kandydata na wójta, portal
Józef Pieróg: - Nie mam zamiaru powoływać zastępcy Wójta Gminy Kunice.

Przeczytalem artykul ze Stery w kunickim ZUKu przejęła Małgorzata Jawor.

Przeczytalem jakies komentarze wtedy pod tymi artykulami jakichs ludzi np:

Re: Stery w kunickim ZUKu przejęła Małgorzata Jawor
Postprzez Gość » Cz, 9 czerwca 2022, 06:23
Zastanawia mnie czy Józio i Małgosia mogą patrzyć w lustro przy porannej toalecie?

Re: Wójt Józef Pieróg od dziś ma zastępcę
Postprzez kuniczanka » Pn, 9 maja 2022, 10:04
I się zaczęło. Głupi kuniczanie, wszyscy wiedzieli że tak będzie. Wszystko czego obiecywali że nie będzie się ziszcza. Brawo
Tak wszystkim było źle. Teraz tylko czekać na odrolnienie działek pana Pieroga i będzie komplet.

i napisze ze jestem w szoku. rozmawiam ze znajomym z Kunic o tym co tam sie wyprawia w tych kunicach a on mowi ze to sie stalo naprawde. ze ludzie z tego stowarzyszenia po przejeciu wladzy nie zlikwidowali tego zuku tylko zatrudnili sie w tym zuku wlacznie z tym panem garbiczem a te pania hoszowska zatrudnili na dodane stanowisko ktorego nie bylo w tej malutkiej gminie wice wojt z pensja o ktorej kazdy moze tylko pomarzyc
do tego zasmial sie ze ludzie mowia ze wojt naprawde ponoc probuje przeksztalcic jakies swoje pole na dzialki budowlane

Boze. szok. szok i jeszcze raz szok. Kuniczanie co wy zrobiliscie z tej porzadnej gminy ?[/quote
Nie jestem za Pierogiem i Hoszoską, ale ta gmina nigdy nie była porządna, po prostu Tersa miał i ma do dziś znajomości i jest o wiele cwańszy niż ta dwójka razem.Zadlużył gminę jak cholera i robił wałki dla kolegów, jak miał korzyść, a kto mu podskoczy, kto ma prokuratora okręgowego z was w rodzinie? Taka prawda panie analityku wydarzeń kunickich.

09:00, 30.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Bagno"]Przykro to mówić, ale wypadałoby powołać ludzi z doświadczeniem, a tu informatyk od zarządzania sieciami, ale wod-kan.[/quote

Jaki wójt taki ZUK, dostał się na stołek i ma w swojej szanownej to co obiecał, grabi do siebie , a kolega mi mówił, że to człowiek praktykujący w kościele.Szanuję kościół ale przykazania Boże są inne, zwłaszcza 8.

10:00, 30.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tu by się kontrola przydała z NIK, a dlaczego Pieróg nie chce zlikwidować ZUKu, słowa nie ma to wiemy, przecież jakby zrobił to co mówił, to i tak wszystko Gminy i kasa do gminy idzie i nie pracowałoby tyle ludzi, mniej etatów, więcej oszczędności.

10:00, 30.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bardzo dużo prawdy w tekscie

06:00, 31.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tam nie kontrola z urzędu gminy a inspekcja pracy jest potrzebna.

08:00, 31.08.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ciekawie to wygląda, prywatna firma niektórych osobników

09:00, 01.09.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szczera prawda o Żuk kunice

10:00, 01.09.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%