Zamknij

POMOC ADMINSTRACYJNA

Nr oferty: StPr/25/0447Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
: - współpraca w zakresie obsługi wydziału, korespondencji, jej ewidencji i wysyłki; - współpraca w sporządzaniu zbiorczych (rocznych) harmonogramów i sprawozdań z pracy wydziału; - współpraca przy sporządzaniu dowodów wytworzenia środków trwałych dokumenty OT; -współpraca przy opracowaniu umów i ich załączników dla zadań inwestycyjnych; -archiwizacja dokumentacji w zakresie inwestycji i zamówień publicznych oraz przekazywanie jej do archiwum zakładowego -współpraca w opracowywaniu projektów pism, wystąpień, umów, zleceń; - wykonywanie innych zadań zleconych decyzją przełożonych; -ochrona danych osobowych przy ich przetwarzani i przechowywaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami; - przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i ustawy o finansach publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 09.06.2025
: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Andersa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Maja Strzelecka
Numer telefonu: 767233856
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: miejsce pracy: Urzad Miasta Legnica, Pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, Wydział Inwestycji Miejskich SKIEROWANIE Z PUP, CV rozmowa kwalifikacyjna: dn. 03.06.2025 godz. 8:30 II piętro, pok. 225 Urza Miasta Legnica, Pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
ogólny zakres obowiązków funkcjonariusza straży Granicznej określa rozdział 11 ustawy z dnia 12 październiaka 1990 r. o Straży Granicznej
StPr/25/0372
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 788,50 do 6 997,30 P

utrzymywanie w czystości pomieszczeń i sprzętu znajdującego się w oddziałach i Poradniach, mycie i dezynfekcja powierzchni i pomieszczeń, wynoszenie odpadów medycznych z oddziału, wydawanie posiłków pacjentom, mycie i deyznfekcja naczyń
StPr/25/0458
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

szklenie, czyszczenie okien, szlifowanie , cięcie szkła i luster
StPr/25/0456
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ręczna i maszynowa obróbka surowca zgodnie z obowiązującą procedurą, pakowanie produktów do dedykowanych opakowań zgodnie z podaną gramaturą, transport gotowych wyrobów, przygotowanie produktów do wysyłki zgodnie z dokumentami, jakościowa i ilościowa kontrola produktów, przestrzeganie wytycznych dot. higieny i bezpieczeństwa żywności oraz porządku w podległym obszarze.
StPr/25/0457
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- obsługa maszyn produkcyjnych - montaż podzespołów zgodnie z instrukcjami - kontrola jakości
StPr/25/0453
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 30,00 PLN /godz.

- przyjmowanie, składowanie i wydawanie towarów zgodnie z dokumentacją magazynową - bieżąca obsługa magazynu - załadunek, rozładunek wózkiem widłowym, bocznym - inwentaryzacja
StPr/25/0454
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 29,00 PLN /godz.

- spawanie ręczne oraz automatyczne na robotach i automatach spawalniczych - wykonywanie połączeń spawanych dla konstrukcji podgrzewaczy wody wg planów i zgodnie z dokumentacją techniczną
StPr/25/0455
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 37,00 PLN /godz.

Realizowanie planu produkcyjnego zgodnie z określonymi specyfikacjami. Nadzór nad jakością materiałów i wyrobów, dbając o standardy produkcji. Profesjonalna obsługa maszyn i urządzeń zgodnie z instruktażem stanowiskowym.
StPr/25/0452
data rozpoczęcia pracy od 27.05.2025
wynagrodzenie od od 28,72 do 30,10 PLN

- współpraca w zakresie obsługi wydziału, korespondencji, jej ewidencji i wysyłki; - współpraca w sporządzaniu zbiorczych (rocznych) harmonogramów i sprawozdań z pracy wydziału; - współpraca przy sporządzaniu dowodów wytworzenia środków trwałych dokumenty OT; -współpraca przy opracowaniu umów i ich załączników dla zadań inwestycyjnych; -archiwizacja dokumentacji w zakresie inwestycji i zamówień publicznych oraz przekazywanie jej do archiwum zakładowego -współpraca w opracowywaniu projektów pism, wystąpień, umów, zleceń; - wykonywanie innych zadań zleconych decyzją przełożonych; -ochrona danych osobowych przy ich przetwarzani i przechowywaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami; - przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i ustawy o finansach publicznych.
StPr/25/0447
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie rejestracji czasowej i stałej pojazdów; - wydawanie dowodów rejestracyjnych; -prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wyrejestrowania pojazdów; - wprowadzanie do CEPiK zawiadomień o zbyciu pojazdu; -układanie kartotek w rotomacie; -archiwizacja dokumentów Referatu Komunikacji; -układanie dowodów rejestracyjnych pod kartoteki pojazdów; -bieżąca ewidencja tablic wycofanych z ruchu; -kserowanie dokumentacji do udostępniania danych; -redagowanie bieżących pism Referatu; -aktualizacja bieżących kartotek pojazdów, podpinanie dokumentów.
StPr/25/0448
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN