Zamknij

Murarz pieców przemysłowych

Nr oferty: StPr/25/0746Dodane przez: Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Złotoryjska 125, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
: prace murarskie i wyburzeniowe pieców przemysłowych /hutniczych/, prace naprawcze, montażowe, prace na wysokości
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Złotoryjska 125, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, rozmowa kwalifikacyjna, kontakt osobisty lub e-mailowy: [email protected]
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Praca z pacjentami ortopedycznymi, neurologicznymi, po kontuzjach sportowych, z dysfunkcjami narządu ruchu, wadami postawy; Cały etet lub jako praca dodatkowa w godzinach popołudniowych.
StPr/25/1388
data rozpoczęcia pracy od 02.11.2025
wynagrodzenie od od 8 346 PLN

pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0766
data rozpoczęcia pracy od 30.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Opracowanie procesów technologicznych Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych Wspólpraca z dzialem produkcji
StPr/25/0763
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 7 200 PLN

Spawanie metodami MIG, MAG, TIG czytanie rysunku technicznego kontrola jakości wykonywanych spoin obsługa i konserwacja sprzętu spawalniczego
StPr/25/0764
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 7 100 do 7 200 PLN

wykonywanie prac ślusarskich ( cięcie, wiercenie, szlifowanie,gwintowanie) Montaż elementów metalowych zgodnie z dokumentacją techniczną. Obróbka ręczna i maszynowa metali
StPr/25/0765
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

- planowanie, organizacja, obsługa i rozliczanie imprez sportowo- rekreacyjnych, - techniczne przygotowanie miejsca imprezy, - udzielanie informacji z zakresu sportu, kultury, topografii miasta itp., - sprzedaż wydawnictw, map, pamiątek z regionu, - działania informacyjno- promocyjne (relacje z mediami, prasą, klubami sportowymi) STANOWISKO OBJĘTE POSTĘPOWANIEM KONKURSOWYM - ogłoszonym na BIP OSiR, gdzie znajdują się szczegółowe wymagania co do naboru i wymaganych dokumentów aplikacyjnych - https://osir.bip.legnica.eu/osr/nabor-na-stanowisko/36689,Oglaszenie-o-naborze-kandydatow.html
StPr/25/0762
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Główny zakres zadań przewidzianych dla stanowiska młodszego specjalisty obejmuje: przyjmowanie, rejestracja oraz wstępna kwalifikacja złożonych wniosków w Pionie Programów Powszechnych", informowanie petentów o możliwościach i warunkach dofinansowania, prowadzenie całokształtu spraw związanych z finansowaniem zadań z zakresu ochrony środowiska, w szczególności w Pionie Programów Powszechnych, przyjmowanie i kwalifikacja wniosków o udzielenie dofinansowania, w szczególności w Pionie Programów Powszechnych", analiza formalna i techniczna wniosków o dofinansowanie, analiza dofinansowanych przedsięwzięć pod kątem zakładanych efektów ekologicznych i rzeczowych, określanie stopnia zaawansowania inwestycji na podstawie przedkładanych przez inwestora sprawozdań i faktur, kontrola realizacji zadań pod kątem efektów rzeczowych, techniczno- ekonomicznych i ekologicznych. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, Curriculum Vitae, wypełnione i podpisane Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe-potwierdzone za zgodność z oryginałem (potwierdzenie za zgodność z oryginałem bezwzględnie wymagane), kopie świadectw pracy - potwierdzone za zgodność z oryginałem (potwierdzenie za zgodność z oryginałem bezwzględnie wymagane), Oświadczenie -wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w WFOŚiGW we Wrocławiu. Dokumenty w języku obcym muszą posiadać załącznik w postaci ich uwierzytelnionego tłumaczenia na język polski. Dokumenty z dopiskiem Oferta zatrudnienia ZPP LG", należy składać w zamkniętych kopertach, w sekretariacie Biura WFOŚiGW, 53-148 Wro ław ul. Jastrzębia 24, bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia "kW! .... 2025 r. do godz. 10:00 . O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu lub kancelarii ogólnej Biura, 53-148 Wrocław, ul. Jastrzębia 24. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.wfosigw.wroclaw.p oraz na tablicach ogłoszeń w Biurze WFOŚiGW we Wrocławiu i Biurach Terenowych ds. Programów Powszechnych (58-500 Jelenia Góra Pl. Ratuszowy 31/32; 59-220 Legnica ul. Okrzei 16; Wałbrzych ul. Kolejowa 8 58-310 Szczawno Zdrój; 53148 Wrocław ul. Jastrzębia 24). Nabór może być unieważniony bez podania przyczyny. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej Rozporządzeniem", Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych Kandydata do zatrudnienia jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, zwany dalej Administratorem". 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mail: [email protected] 3) Dane osobowe Kandydata do zatrudnienia przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie przepisów Kodeksu pracy, Ustawy prawo ochrony środowiska zgodnie 4) z art. 6 ust.1 lit a i c Rozporządzenia. 5) Odbiorcami danych osobowych Kandydata do zatrudnienia mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 6) Dane osobowe Kandydata do zatrudnienia przechowywane będą przez okres 3 miesięcy. 7) Kandydat do zatrudnienia posiada prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie zgodnie z przepisami Rozporządzenia. 8) Kandydat do zatrudnienia ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 9) Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 10) Dane Kandydata do zatrudnienia nie będq poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu). 11) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane. 12) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Kandydata do zatrudnienia odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej. Ponadto informujemy: " Informujemy, że w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu obowiązuje Wewnętrzna Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu", Procedura, o której mowa wyżej jest dostępna w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, pok. nr 11." umowa o pracę na okres próbny minimum 3 miesiące z możliwością zawarcia kolejnej umowy, praca na jedną zmianę, oferta dostępna w sali D
StPr/25/3012
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Osoba na tym stanowisku: -analizuje i diagnozuje występujące w dyspozytorni medycznej sytuacje stresowe oraz problemy psychologiczne dyspozytorów medycznych w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych, -inicjuje i prowadzi działania mediacyjne i interwencyjne wśród pracowników dyspozytorni medycznej, -organizuje szkolenia doskonalące dla dyspozytorów medycznych oraz kierownika dyspozytorni medycznej i zastępcy kierownika dyspozytorni medycznej, w zakresie kompetencji psychologicznych zapobiegających stresowi na stanowisku pracy, -prowadzi analizy potrzeb szkoleniowych, w tym z wykorzystaniem badań ankietowych, wniosków kierownika dyspozytorni medycznej lub jego zastępcy, wniosków z obserwacji własnych oraz wniosków dyspozytorów medycznych, -uczestniczy w procedurze rekrutacji przez weryfikację umiejętności radzenia sobie ze stresem, stabilności emocjonalnej, odporności psychicznej oraz innych niezbędnych z punktu widzenia specyfiki pracy kompetencji psychologicznych osób ubiegających się o stanowisko dyspozytora medycznego, -opracowuje i aktualizuje materiały adaptacyjne dla nowo zatrudnionych pracowników, -realizuje inne zadania zlecone przez przełożonych. Co oferujemy -stabilne zatrudnienie w korpusie służby cywilnej w oparciu o umowę o pracę, -dodatek comiesięczny za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od -udokumentowanego stażu pracy, -dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka oraz dodatki świąteczne, -nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy, -ruchomy czas pracy, -perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach -pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku i zajęć sportowych dla pracowników oraz ich dzieci,wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS -możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego -możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek -dofinansowanie do zakupu okularów -siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych -dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery Dostępność -Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. -Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Warunki pracy -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym na I piętrze budynku przy ul. Witelona 2, z dostępem do światła dziennego, -narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, -budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. -praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 2 godzin dziennie, -obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax), -wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych, -praca w Legnicy na ul. Witelona 2, (podstawowa), praca w Dyspozytorni Medycznej na ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu (w zastępstwie na czas urlopu psychologa), -praca w siedzibie Urzędu. Dodatkowe informacje -Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. -Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. -Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. -Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. -Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. -Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Planujemy następujące metody/techniki naboru: - ocena wiedzy merytorycznej - wynik zaliczenia 100% - weryfikacja wymaganych kompetencji: umiejętność organizacji pracy komunikacji pisemnej - poziom przeciętny, komunikatywność - poziom wysoki. Aplikuj do: 23 września 2025 oferta dostępna w sali C, A
StPr/25/2995
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 4 206,20 PLN

1. Obsługa klientów Poradni w zakresie korzystania z usług świadczonych na terenie poradni. 2. Obsługa programu ewidencyjno-statystycznego poradni. 3. Prowadzenie rejestru przyjęć i form udzielonych pomocy klientów Poradni. 4. Obsługa Systemu Informacji Oświatowej. 5. Prowadzenie składnicy akt.
StPr/25/0755
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 300 PLN

- naprawa pojazdów samochodowych (osobowe i dostawcze) - diagnostyka - naprawa zawieszeń i obsługi silników
StPr/25/0748
data rozpoczęcia pracy od 10.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 9 000 PLN