Osoba na tym stanowisku:
-analizuje i diagnozuje występujące w dyspozytorni medycznej sytuacje stresowe oraz problemy psychologiczne dyspozytorów medycznych w zakresie obsługi zgłoszeń alarmowych,
-inicjuje i prowadzi działania mediacyjne i interwencyjne wśród pracowników dyspozytorni medycznej,
-organizuje szkolenia doskonalące dla dyspozytorów medycznych oraz kierownika dyspozytorni medycznej i zastępcy kierownika dyspozytorni medycznej, w zakresie kompetencji psychologicznych zapobiegających stresowi na stanowisku pracy,
-prowadzi analizy potrzeb szkoleniowych, w tym z wykorzystaniem badań ankietowych, wniosków kierownika dyspozytorni medycznej lub jego zastępcy, wniosków z obserwacji własnych oraz wniosków dyspozytorów medycznych,
-uczestniczy w procedurze rekrutacji przez weryfikację umiejętności radzenia sobie ze stresem, stabilności emocjonalnej, odporności psychicznej oraz innych niezbędnych z punktu widzenia specyfiki pracy kompetencji psychologicznych osób ubiegających się o stanowisko dyspozytora medycznego,
-opracowuje i aktualizuje materiały adaptacyjne dla nowo zatrudnionych pracowników,
-realizuje inne zadania zlecone przez przełożonych.
Co oferujemy
-stabilne zatrudnienie w korpusie służby cywilnej w oparciu o umowę o pracę,
-dodatek comiesięczny za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od -udokumentowanego stażu pracy,
-dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka oraz dodatki świąteczne,
-nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy,
-ruchomy czas pracy,
-perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
-pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku i zajęć sportowych dla pracowników oraz ich dzieci,wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS
-możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
-dofinansowanie do zakupu okularów
-siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych
-dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery
Dostępność
-Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
-stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym na I piętrze budynku przy ul. Witelona 2, z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
-praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 2 godzin dziennie,
-obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax),
-wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-praca w Legnicy na ul. Witelona 2, (podstawowa), praca w Dyspozytorni Medycznej na ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu (w zastępstwie na czas urlopu psychologa),
-praca w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje
-Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- ocena wiedzy merytorycznej - wynik zaliczenia 100%
- weryfikacja wymaganych kompetencji:
umiejętność organizacji pracy komunikacji pisemnej - poziom przeciętny,
komunikatywność - poziom wysoki.
Aplikuj do: 23 września 2025
oferta dostępna w sali C, A
StPr/25/2995
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od 4 206,20 PLN