Zamknij

Drukarz

Nr oferty: StPr/25/0537Dodane przez: Inspirion Polska sp. z o.o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jaworzyńska 260, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
: • Obsługa maszyn, narzędzi, urządzeń używanych w procesie nadruku i znakowania zgodnie z dokumentacją, wymaganiami technologicznymi i wytycznymi przełożonych • Przygotowywanie sit pod nadruk • Odpowiedni dobór kolorów, mieszanie farb • Wykonywanie nadruków i znakowań zgodnie ze zleceniami produkcyjnymi Kontrola ilościowa i jakościowa podczas nadruku i znakowania Wypełnianie dokumentacji produkcyjnej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Inspirion Polska sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wrocławska 9, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na adres: [email protected]
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
ogłoszony na stronie: www.zgm.bip.legnica.eu STANOWISKO OBJĘTE POSTĘPOWANIEM KONKURSOWYM - OFERTA KONKURSOWA.
StPr/25/0874
data rozpoczęcia pracy od 10.11.2025
wynagrodzenie od od 5 250 PLN

• Obsługa maszyn, narzędzi, urządzeń używanych w procesie nadruku i znakowania zgodnie z dokumentacją, wymaganiami technologicznymi i wytycznymi przełożonych • Przygotowywanie sit pod nadruk • Odpowiedni dobór kolorów, mieszanie farb • Wykonywanie nadruków i znakowań zgodnie ze zleceniami produkcyjnymi Kontrola ilościowa i jakościowa podczas nadruku i znakowania Wypełnianie dokumentacji produkcyjnej
StPr/25/0537
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

wg programu stażu: zapoznanie z zasadami funkcjonowania biura, sporządzanie kserokopii dokumentacji prowadzonych postępowań, numerowanie akt, digitalizacja i archiwizacja akt, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji,wykonywanie czynności biurowych zleconych przez opiekuna
StPr/25/0872
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Obsługa klientów, dbanie o czystość, spisywanie towaru do zamówień, układanie towarów na pułki sprawdzanie terminów ważności towarów.
StPr/25/0870
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca w zespole, gotowanie posiłków dla firm ustalanie menu oraz sporządzanie zamówień towaru,
StPr/25/0867
data rozpoczęcia pracy od 30.11.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

- utrzymanie czystości na terenie siedziby firmy: SALON SAMOCHODOWY, SERWIS, POMIESZCZENIA BIUROWE, POMIESZCZANIA SANITARNE. - zamiatanie, mycie, wycieranie kurzu, odkurzanie itp. - opróżnianie śmietników - utrzymanie w czystości toalet i pomieszczeń sanitarnych - uzupełnianie środków czystości i higienicznych
StPr/25/0866
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Naprawa, wymiana elementów oświetlenia, instalacji elektrycznej. Doraźne prace naprawcze , malarskie .
StPr/25/0863
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 711,00 PLN

1) przygotowywanie projektów umów na usługę usuwania i przechowywania usuwanych pojazdów, 2) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad prawidłowością realizacji umowy o usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym, 3) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia kosztów odstąpienia od usunięcia pojazdów, 4) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia kosztów usunięcia oraz przechowywania usuniętych pojazdów, 5) rejestrowanie w systemie informatycznym należności gminne z tytułu usuwania i przechowywania pojazdów, kosztów sądowych i egzekucyjnych, 6) przygotowanie dokumentacji do sporządzenia wniosku do sądu o przepadek pojazdu na rzecz gminy, 7) wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych przepisów prawa po orzeczeniu przepadku pojazdu na rzecz gminy, 8) zapewnienie oceny technicznejm i wyceny pojazdów, w stosunku do których orzeczono przepadek na rzecz gminy, 9) przekazywanie pojazdów do stacji demontażu, 10) przygotowywanie wniosków o wyrejestrowanie z ewidencji pojazdów oddanych do stacji demontażu, 11) sprawowanie nadzoru nad usuwaniem pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane, 12) prowadzenie ewidencji środków trwałych, 13) opracowywanie: a. projektów aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta Miasta Legnicy, b. projektów uchwał Rady Miejskiej Legnicy c. projektów decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej d. odpowiedzi na interpelacje, zapytania i dyżury radnych oraz wnioski komisji rady, e. odpowiedzi na interpelacje i zapytania posłów i senatorów, f. korespondencję kierowaną do Przewodniczącego Rady Miejskiej i organów administracji rządowej, 14) sporządzanie plaówy, analiz i informacj w zakresie powierzonych zadań, 15) sporządzanie sprawozdań, w tym sprawozdania statystyczne, 16) zakłada i prowadzi zbiory dokumentacji, 17) archiwizuje dokumentację i przekazuje do archiwum zakładowego, 18) umieszcza adnotację dotyczącą nazwiska i stanowiska pracownika na pismach przez nich przygotowywanych do podpisu dyrektora lub zastępcy dyrektora, 19) podpisuje dokumenty w formie protokołu z badań (kontroli) oraz zapiski urzędowe dokonane wtrakcie badań sprawy, a także protokoły z przyjęcia spraw zgłoszonych ustnie, 20) sprawuje kontrolę przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska, 21) realizuje zadania określone w Programie Ochrony Środowiska dla miasta Legnica, 22) prowadzi strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko dla projektów realizowanych przez Wydział, 23) udostępnia informacje o środowisku, 24) współpracuje z organizacjami ekologicznymi oraz z innymi jednostkami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska, 25) prowadzi edukację ekologiczną, 26) sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane zuczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych, 27) sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane zuczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych, 28) uczestniczy w pracach komisji przetargowej, 29) sprawdza faktury pod względem merytorycznym, 30) rejestruje w systemie informatycznym umowy i zlecenia wraz z harmonogramami, a także dowody księgowe z zakresu wykonywanych zadań, 31) rejestruje w systemie informatycznym przypisy i odpisy wynikające z wydawanych przez siebie decyzji ipostanowień, 32) sporządza dowody księgowe z zakresu realizowanych zadań, 33) bierze udział w pracach na rzecz wprowadzania systemu zarządzania jakością, 34) sporządza informację do BIP, 35) prowadzi elektroniczny system obiegu dokumentów, 36) wykonuje inne zadania zlecone przez dyrektora Wydziału, jego zastępcę oraz kierownika referatu.
StPr/25/0864
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Sprawowanie opieki nad dziećmi w domu dziecka, organizacja i prowadzenie zajęć
StPr/25/1511
data rozpoczęcia pracy od 16.10.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

załadunek towaru, wykonywanie przewozu, rozładunek towaru, obsługa dok. transportowych
StPr/25/0854
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN