Zamknij

Ratownicy medyczni walczą o mistrzostwo. Legniczanie podziwiają

11:12, 12.09.2019
Skomentuj

Od godziny 6:00 zespoły ratownictwa medycznego zmagają się z zadaniami jakie postawili przed nimi organizatorzy 18. Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym. Ich działania zobaczyć można w pięciu punktach miasta.

Mistrzostwa Polski w Ratownictwie Medycznym rozpoczęły się w środę widowiskową paradą karetek. Ulicami centrum miasta przejechało 38 ambulansów medycznych, policja i straż pożarna. Po oficjalnym rozpoczęciu mistrzostw 38 zespołów ratowniczych zmagało się w konkurencjach nocnych.

W czwartek od rana kontynuują walkę o mistrzostwo. Zadania jakie postawił przed nimi organizator identyczne są jak sytuacje, z którymi muszą sobie radzić w codziennej pracy. Rywalizacji przygląda się zespół sędziowski. Zmagania zakończą się po południu. Koniec mistrzostw oznajmią sygnały karetek, które kolejny raz przejadą ulicami Legnicy. O tym, która drużyna zdobędzie tytuł mistrza, dowiemy się podczas wieczornej gali, na której obędzie się wręczenie nagród.[FOTORELACJA]16001[/FOTORELACJA]

 

[WIDEO]8732[/WIDEO]

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(60)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Polacy już wiedzą że ratownicy medyczni pracują za grosze w Polsce. Są dobrzy w tym co robią ale to my przez naciski na polityków powinniśmy spowodować by za tak trudną pracę ratownicy medyczni zarabiali powyżej średniej krajowej.

11:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przyjechali mu pomóc. Policja: uderzył ratowniczkę, wybił szybę w ambulansie https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje ... 99199.html

Już za chwilę każdy ratownik będzie musiał znać sztuki walki by obezwładnić poszkodowanego przed udzieleniem mu pomocy.

Co się dzieje na tym świecie że poszkodowany chce pobić na śmierć człowieka lub zespół ludzi którzy chcą go uratować.

11:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Polacy już wiedzą że ratownicy medyczni pracują za grosze w Polsce. Są dobrzy w tym co robią ale to my przez naciski na polityków powinniśmy spowodować by za tak trudną pracę ratownicy medyczni zarabiali powyżej średniej krajowej.[/quote]

za takie same grosze jak większość Polaków

12:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Polacy już wiedzą że ratownicy medyczni pracują za grosze w Polsce. Są dobrzy w tym co robią ale to my przez naciski na polityków powinniśmy spowodować by za tak trudną pracę ratownicy medyczni zarabiali powyżej średniej krajowej.[/quote]

za takie same grosze jak większość Polaków[/quote]

NIE ... zdecydowanie za mniejsze grosze pracują ratownicy niż inni Polacy. Nawet w Lidlu zarabia się więcej a to jest tylko supermarket.

12:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Polacy już wiedzą że ratownicy medyczni pracują za grosze w Polsce. Są dobrzy w tym co robią ale to my przez naciski na polityków powinniśmy spowodować by za tak trudną pracę ratownicy medyczni zarabiali powyżej średniej krajowej.[/quote]

za takie same grosze jak większość Polaków[/quote]

NIE ... zdecydowanie za mniejsze grosze pracują ratownicy niż inni Polacy. Nawet w Lidlu zarabia się więcej a to jest tylko supermarket.[/quote]

A co, chcieliby zarabiać więcej niż lekarz? To trzeba iść na medycynę, wydział lekarski- bardzo trudne studia.

02:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

powinni mieć do podziału za 1/2 etatu brakującego na pokładzie lekarza...P/S ambulance - wyrób czekoladopodobny.

02:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ratownik medyczny po licencjacie. Strach się bać, bo ni to lekarz, ni pielęgniarka. Ot, osoby po 3 letnim kursie pierwszej pomocy.

03:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ratownik medyczny po licencjacie. Strach się bać, bo ni to lekarz, ni pielęgniarka. Ot, osoby po 3 letnim kursie pierwszej pomocy.[/quote]
-------------------
nie lękaj się - skorzystaj z mądrości chińskiej medycyny ludowej :kup chińską zupkę i zjedz , ponoć czyni cuda , a ratownik ... to wprawdzie nie cudotwórca , ale jest "trocha" pewniejszy od owej zupki

03:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ratownik medyczny po licencjacie. Strach się bać, bo ni to lekarz, ni pielęgniarka. Ot, osoby po 3 letnim kursie pierwszej pomocy.[/quote]
To się pomodl może pomoże po co do nas dzwonisz ?

03:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.

03:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Polacy już wiedzą że ratownicy medyczni pracują za grosze w Polsce. Są dobrzy w tym co robią ale to my przez naciski na polityków powinniśmy spowodować by za tak trudną pracę ratownicy medyczni zarabiali powyżej średniej krajowej.[/quote]

za takie same grosze jak większość Polaków[/quote]

NIE ... zdecydowanie za mniejsze grosze pracują ratownicy niż inni Polacy. Nawet w Lidlu zarabia się więcej a to jest tylko supermarket.[/quote]

A co, chcieliby zarabiać więcej niż lekarz? To trzeba iść na medycynę, wydział lekarski- bardzo trudne studia.[/quote]

Chcieli by zarabiać więcej jak 2200 zł na rękę ...dotarło to w końcu do Pana/Pani ?

03:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]


Zapytaj osoby odpowiedzialne za ilość karetek w danym rejonie jak wiadomo ich jest za mało. Ale z tego co wiem too karetki zastępcze tak zwane zapasy wycofane.

03:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Felczer"]powinni mieć do podziału za 1/2 etatu brakującego na pokładzie lekarza...P/S ambulance - wyrób czekoladopodobny.[/quote]

Dobre, do podzialu, ale niby z jakiego powodu sie pytam grzecznie... ktos jest komus cos winien....

04:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Felczer"]powinni mieć do podziału za 1/2 etatu brakującego na pokładzie lekarza...P/S ambulance - wyrób czekoladopodobny.[/quote]

Dobre, do podzialu, ale niby z jakiego powodu sie pytam grzecznie... ktos jest komus cos winien....[/quote]

Rząd jest winien wyrównania pensji do unijnych. Po to weszliśmy do UE by się bogacić, zarabiać i zwiedzać świat. Polacy nie są tanią siłą roboczą dla obcego kapitału. W karetce powinien być lekarz a nie ratownik. To oszczędności starszych pokoleń doprowadziły do nonsensu.

04:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze dupy. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.

04:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze ****. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.[/quote]

Agresji, w tym tej werbalnej nie popieram. Mam nadzieję, ze takich słów nie pisze ratownik medyczny.

04:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze ****. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.[/quote]

Agresji, w tym tej werbalnej nie popieram. Mam nadzieję, ze takich słów nie pisze ratownik medyczny.[/quote]

Ratownik powinien panowac nad emocjami, wiec chyba nie pisalby takich rzeczy jak powyzej. Dzieki za podpowiedz, jak sie cos stanie zadzwonię do mamy. Przynajmniej nie bede czekac wiele godz. na SOR, gdzie tez pracuja ratownicy..

04:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze ****. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.[/quote]

Ale kultura,jak mozna napisac do kogos "bydlę".

04:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ratownik to taki troche wazniejszy dawny sanitariusz?

04:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ratownik to taki troche wazniejszy dawny sanitariusz?[/quote]
Tak z tytułem magistra.

05:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Ratownik to taki troche wazniejszy dawny sanitariusz?[/quote]
Tak z tytułem magistra.[/quote]
Wiekszosc to jednak z tytułem zawodowym licencjata a nie magistra. Stanmy w prawdzie.

05:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Ratownik to taki troche wazniejszy dawny sanitariusz?[/quote]
Tak z tytułem magistra.[/quote]

Chyba gl. maja licencjat

05:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze ****. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.[/quote]

Ale kultura,jak mozna napisac do kogos "bydlę".[/quote]
Nie obrażajmy zwierząt.

05:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja ufam lekarzom

05:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ja ufam lekarzom[/quote]
Jasna sprawa

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ja ufam lekarzom[/quote]
Jasna sprawa

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Ja ufam lekarzom[/quote]

Tak tak...lekarzom można ufać o ile potrafią wyleczyć człowieka a nie leczyć chorobę !

Jest takie powiedzenie "pójdziesz do lekarza to jeszcze ci znajdzie jakąś chorobę "

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Ratownik to taki troche wazniejszy dawny sanitariusz?[/quote]
Tak z tytułem magistra.[/quote]

aby mieć tytuł MAGISTRA należy ukończyć prawdziwe 5 letnie studia dzienne. Takich uczelni w Polsce jest zaledwie kilka.
Cała reszta robi licencjat i na tym pozostaje.
Bardziej odważni chcą dokończyć studia ale wiedza pozyskana w byle jakiej szkole niestety pokazuje że pierwszy semestr jest wyzwaniem porównywalnym z misją na księżyc.

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Ja ufam lekarzom[/quote]

Tak tak...lekarzom można ufać o ile potrafią wyleczyć człowieka a nie leczyć chorobę !

Jest takie powiedzenie "pójdziesz do lekarza to jeszcze ci znajdzie jakąś chorobę "[/quote]

Czyli lekarz nie powinien leczyc choroby,co za bzdury

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Ratownik to taki troche wazniejszy dawny sanitariusz?[/quote]
Tak z tytułem magistra.[/quote]

aby mieć tytuł MAGISTRA należy ukończyć prawdziwe 5 letnie studia dzienne. Takich uczelni w Polsce jest zaledwie kilka.
Cała reszta robi licencjat i na tym pozostaje.
Bardziej odważni chcą dokończyć studia ale wiedza pozyskana w byle jakiej szkole niestety pokazuje że pierwszy semestr jest wyzwaniem porównywalnym z misją na księżyc.[/quote]


Fakt

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Ja ufam lekarzom[/quote]

Tak tak...lekarzom można ufać o ile potrafią wyleczyć człowieka a nie leczyć chorobę !

Jest takie powiedzenie "pójdziesz do lekarza to jeszcze ci znajdzie jakąś chorobę "[/quote]
Wolalem w karetkach lekarzy a teraz to nie wiadomo kto tam jedzie

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Ja ufam lekarzom[/quote]

Tak tak...lekarzom można ufać o ile potrafią wyleczyć człowieka a nie leczyć chorobę !

Jest takie powiedzenie "pójdziesz do lekarza to jeszcze ci znajdzie jakąś chorobę "[/quote]
Wolalem w karetkach lekarzy a teraz to nie wiadomo kto tam jedzie[/quote]
Ja tez wole lekarzy

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A co tam podziwiac.Niech kazdy dobrze pracuje i bedzieOK

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kaczyński: odrzucamy postkolonialną koncepcję Polski jako kraju taniej siły roboczej https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/jaroslaw ... 68999.html

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]A co tam podziwiac.Niech kazdy dobrze pracuje i bedzieOK[/quote]

No

06:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]A co tam podziwiac.Niech kazdy dobrze pracuje i bedzieOK[/quote]

A pacjenci to odczuja??? Bedzie lepsza pomoc???szybsza??? Na sorach beda mniejsze kolejki???

07:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze ****. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.[/quote]


Jestem w szoku.

Co to znaczy "karetka poza systemem". To znaczy, że można umrzeć, bo karetka była poza systemem na parkingu?

Nie każ mi wołać Mamy. Mogę Ją odwiedzić na Wrocławskiej od kilku lat. Byłem w pracy, ojciec staruszek prowadził RKO przez 40 minut aż sam zasłabł. Bo jechaliście na osiedle Kopernika 50 minut od telefonu. Może by żyła, gdyby nie było karetek poza systemem.

Piszę o licencjacie bo jesteście w świetle obecnego systemu prawnego wykształceni. Od ludzi wykształconych można oczekiwać wyobraźni. 40 karetek jadących paradnie przez miasto, kiedy ludzie umierają z braku wolnej karetki.

I nie, nie oczekuje od Ciebie „leczenia". Wybacz, nie posiadasz ku temu kompetencji jeżeli faktycznie masz licencjat. Oczekuje bezpiecznego dowiezienia do placówki służby zdrowia, ewentualnie opatrzenia ran, RKO.

Miłej zabawy na ulicach. Oby nikogo nie kosztowała życie.

07:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze ****. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.[/quote]


Jestem w szoku.

Co to znaczy "karetka poza systemem". To znaczy, że można umrzeć, bo karetka była poza systemem na parkingu?

Nie każ mi wołać Mamy. Mogę Ją odwiedzić na Wrocławskiej od kilku lat. Byłem w pracy, ojciec staruszek prowadził RKO przez 40 minut aż sam zasłabł. Bo jechaliście na osiedle Kopernika 50 minut od telefonu. Może by żyła, gdyby nie było karetek poza systemem.

Piszę o licencjacie bo jesteście w świetle obecnego systemu prawnego wykształceni. Od ludzi wykształconych można oczekiwać wyobraźni. 40 karetek jadących paradnie przez miasto, kiedy ludzie umierają z braku wolnej karetki.

I nie, nie oczekuje od Ciebie „leczenia". Wybacz, nie posiadasz ku temu kompetencji jeżeli faktycznie masz licencjat. Oczekuje bezpiecznego dowiezienia do placówki służby zdrowia, ewentualnie opatrzenia ran, RKO.

Miłej zabawy na ulicach. Oby nikogo nie kosztowała życie.[/quote]
Padly mocne, ale trafne slowa.

07:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]A co tam podziwiac.Niech kazdy dobrze pracuje i bedzieOK[/quote]

A pacjenci to odczuja??? Bedzie lepsza pomoc???szybsza??? Na sorach beda mniejsze kolejki???[/quote]
Brawo Ty

07:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze ****. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.[/quote]


Jestem w szoku.

Co to znaczy "karetka poza systemem". To znaczy, że można umrzeć, bo karetka była poza systemem na parkingu?

Nie każ mi wołać Mamy. Mogę Ją odwiedzić na Wrocławskiej od kilku lat. Byłem w pracy, ojciec staruszek prowadził RKO przez 40 minut aż sam zasłabł. Bo jechaliście na osiedle Kopernika 50 minut od telefonu. Może by żyła, gdyby nie było karetek poza systemem.

Piszę o licencjacie bo jesteście w świetle obecnego systemu prawnego wykształceni. Od ludzi wykształconych można oczekiwać wyobraźni. 40 karetek jadących paradnie przez miasto, kiedy ludzie umierają z braku wolnej karetki.

I nie, nie oczekuje od Ciebie „leczenia". Wybacz, nie posiadasz ku temu kompetencji jeżeli faktycznie masz licencjat. Oczekuje bezpiecznego dowiezienia do placówki służby zdrowia, ewentualnie opatrzenia ran, RKO.

Miłej zabawy na ulicach. Oby nikogo nie kosztowała życie.[/quote]
Padly mocne, ale trafne slowa.[/quote]
Jeżeli ktoś nie dowierza, to nie na zasadzie pretensji czy udowadniania przedstawię personalia i fakty np.akt zgonu, dok.medyczną aby ktoś nie myślał, że to zmyślona bajka. Mój 80-letni Tato na wieść o tej paradzie karetek się tylko rozpłakał. Wiecie już czemu.

Nie oczekuje odpowiedzi. Ku zastanowieniu dla odważnego, oby nie ratownika medycznego, który tak emocjonalnie zareagował.

07:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]W tym samym czasie ile osób umrze w całej Polsce, "bo nie było wolnych karetek" - pytam, drodzy sanitariusze z licencjatem zwani ratownikami.[/quote]
Karetki biorące udział w zawodach są poza systemem debi/u . Reszta jeździ normalnie i ratuje wasze ****. Jak Cię potraci samochód zadzwoń po mamę nie po sanitariuszy prosty człowieku. Chociaż nie wiem czy takie bydlę mogę nazwać człowiekiem.[/quote]


Jestem w szoku.

Co to znaczy "karetka poza systemem". To znaczy, że można umrzeć, bo karetka była poza systemem na parkingu?

Nie każ mi wołać Mamy. Mogę Ją odwiedzić na Wrocławskiej od kilku lat. Byłem w pracy, ojciec staruszek prowadził RKO przez 40 minut aż sam zasłabł. Bo jechaliście na osiedle Kopernika 50 minut od telefonu. Może by żyła, gdyby nie było karetek poza systemem.

Piszę o licencjacie bo jesteście w świetle obecnego systemu prawnego wykształceni. Od ludzi wykształconych można oczekiwać wyobraźni. 40 karetek jadących paradnie przez miasto, kiedy ludzie umierają z braku wolnej karetki.

I nie, nie oczekuje od Ciebie „leczenia". Wybacz, nie posiadasz ku temu kompetencji jeżeli faktycznie masz licencjat. Oczekuje bezpiecznego dowiezienia do placówki służby zdrowia, ewentualnie opatrzenia ran, RKO.

Miłej zabawy na ulicach. Oby nikogo nie kosztowała życie.[/quote]
Padly mocne, ale trafne slowa.[/quote]
Jeżeli ktoś nie dowierza, to nie na zasadzie pretensji czy udowadniania przedstawię personalia i fakty np.akt zgonu, dok.medyczną aby ktoś nie myślał, że to zmyślona bajka. Mój 80-letni Tato na wieść o tej paradzie karetek się tylko rozpłakał. Wiecie już czemu.

Nie oczekuje odpowiedzi. Ku zastanowieniu dla odważnego, oby nie ratownika medycznego, który tak emocjonalnie zareagował.[/quote]

Zgadzam sie

07:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Włączę się do dyskusji.Do oburzonego określeniem sanitariusz-od sanitariusza zaczynał niejeden lekarz i dyrektor pogotowia.Jezeli ktoś czuje się lepszy po ogolniaku i PWSZ od szkoły na Lenina to chyba rozminął się z powołaniem albo zawód ratownik skojarzył z aktorami ze Słonecznego Patrolu z Pamela Anderson.

08:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Włączę się do dyskusji.Do oburzonego określeniem sanitariusz-od sanitariusza zaczynał niejeden lekarz i dyrektor pogotowia.Jezeli ktoś czuje się lepszy po ogolniaku i PWSZ od szkoły na Lenina to chyba rozminął się z powołaniem albo zawód ratownik skojarzył z aktorami ze Słonecznego Patrolu z Pamela Anderson.[/quote]

tak,medyk na Witelona mial wysoki poziom. Pytanie, czy obecne licencjaty moga byc warte cos wiecej?

08:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Włączę się do dyskusji.Do oburzonego określeniem sanitariusz-od sanitariusza zaczynał niejeden lekarz i dyrektor pogotowia.Jezeli ktoś czuje się lepszy po ogolniaku i PWSZ od szkoły na Lenina to chyba rozminął się z powołaniem albo zawód ratownik skojarzył z aktorami ze Słonecznego Patrolu z Pamela Anderson.[/quote]

tak,medyk na Witelona mial wysoki poziom. Pytanie, czy obecne licencjaty moga byc warte cos wiecej?[/quote]

Po medyku na Witelona-Lenina można było iść dalej. Z licencjatem z ratownictwa jak chcesz próbować na UM zaczynasz od zera.

08:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Włączę się do dyskusji.Do oburzonego określeniem sanitariusz-od sanitariusza zaczynał niejeden lekarz i dyrektor pogotowia.Jezeli ktoś czuje się lepszy po ogolniaku i PWSZ od szkoły na Lenina to chyba rozminął się z powołaniem albo zawód ratownik skojarzył z aktorami ze Słonecznego Patrolu z Pamela Anderson.[/quote]

tak,medyk na Witelona mial wysoki poziom. Pytanie, czy obecne licencjaty moga byc warte cos wiecej?[/quote]

Po medyku na Witelona-Lenina można było iść dalej. Z licencjatem z ratownictwa jak chcesz próbować na UM zaczynasz od zera.[/quote]

Co fakt to fakt

08:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Włączę się do dyskusji.Do oburzonego określeniem sanitariusz-od sanitariusza zaczynał niejeden lekarz i dyrektor pogotowia.Jezeli ktoś czuje się lepszy po ogolniaku i PWSZ od szkoły na Lenina to chyba rozminął się z powołaniem albo zawód ratownik skojarzył z aktorami ze Słonecznego Patrolu z Pamela Anderson.[/quote]

tak,medyk na Witelona mial wysoki poziom. Pytanie, czy obecne licencjaty moga byc warte cos wiecej?[/quote]

Po medyku na Witelona-Lenina można było iść dalej. Z licencjatem z ratownictwa jak chcesz próbować na UM zaczynasz od zera.[/quote]

Co fakt to fakt[/quote


Dawny medyk to klasa sama w sobie

09:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Włączę się do dyskusji.Do oburzonego określeniem sanitariusz-od sanitariusza zaczynał niejeden lekarz i dyrektor pogotowia.Jezeli ktoś czuje się lepszy po ogolniaku i PWSZ od szkoły na Lenina to chyba rozminął się z powołaniem albo zawód ratownik skojarzył z aktorami ze Słonecznego Patrolu z Pamela Anderson.[/quote]
Ostra jazda

09:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Włączę się do dyskusji.Do oburzonego określeniem sanitariusz-od sanitariusza zaczynał niejeden lekarz i dyrektor pogotowia.Jezeli ktoś czuje się lepszy po ogolniaku i PWSZ od szkoły na Lenina to chyba rozminął się z powołaniem albo zawód ratownik skojarzył z aktorami ze Słonecznego Patrolu z Pamela Anderson.[/quote]
Ostra jazda[/quote]

Na sygnale, cha , cha

09:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po co komu te zawody sie pytam

09:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Po co komu te zawody sie pytam[/quote]
- rywalizacja
- mobilizacja żeby się starać
- wymiana doświadczeń w kuluarach
- trening

Tylko zdrowiej przyjechać autokarami a na rozpoczęcie i zakończenie np przemaszerować. I nie zabierać karetek z gmin na zawody.

09:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Po co komu te zawody sie pytam[/quote]
- rywalizacja
- mobilizacja żeby się starać
- wymiana doświadczeń w kuluarach
- trening

Tylko zdrowiej przyjechać autokarami a na rozpoczęcie i zakończenie np przemaszerować. I nie zabierać karetek z gmin na zawody.[/quote]
Zgadza się

10:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Po co komu te zawody sie pytam[/quote]

PO co? do ćwiczeń, treningu. Takie ćwiczenia organizowane są na całym świecie. Pokazują - uczą i mobilizują. Służą też do sprawdzenia sprzętu, pokazania ewentualnych braków czy błędów i wymiany doświadczeń!!! Zapewniam, że w razie realnego zagrożenia były zabezpieczone i karetki i zespoły na dyżurze.
W ten sam sposób możemy zapytać po co alarmy próbne w szkołach, zakładach pracy?
Czytam komentarze i nie wierzę ... jak dużo w ludziach jadu!!!

Fakt, że przez wprowadzenie licencjatów zniszczono dobry stary system edukacyjny, fakt że "medyk" na Witelona wypuszczał absolwentów świetnie przygotowanych do pracy i dalszej nauki, ale uwierzcie, że ludzie którzy zostają w zawodzie ratownika po licencjacie to nie- nieudacznicy którym się nie udało tylko naprawdę pasjonaci swojego zawodu ... bo po pieniądze nie przychodzą, przecież w Lidlu zarobiliby więcej.

10:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jad od ludzi- polska norma.

10:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]A co tam podziwiac.Niech kazdy dobrze pracuje i bedzieOK[/quote]

A pacjenci to odczuja??? Bedzie lepsza pomoc???szybsza??? Na sorach beda mniejsze kolejki???[/quotepytania bez odpowiedzi

10:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Hejt boli, kazdy wie, ale hejtuje innych. Taki swiat parszywy.

10:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gdyby to była parada wozów strażackich nikt by złego słowa nie powiedział. A że to chodzi o pogotowie to można pluć a później dziwić się że Pani w okienku na Sor zła

11:00, 12.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Osp"]Gdyby to była parada wozów strażackich nikt by złego słowa nie powiedział. A że to chodzi o pogotowie to można pluć a później dziwić się że Pani w okienku na Sor zła[/quote]
A co pani w okienki na sorze ma do tej spawy

06:00, 13.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Osp"]Gdyby to była parada wozów strażackich nikt by złego słowa nie powiedział. A że to chodzi o pogotowie to można pluć a później dziwić się że Pani w okienku na Sor zła[/quote]
A co pani w okienki na sorze ma do tej spawy[/quote]

Wrocic do izb przyjec bo byly ok

07:00, 13.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Po co komu te zawody sie pytam[/quote]
By się głupi pytali.

08:00, 13.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Medyk na Witelona byl super

08:00, 13.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%