Fakty Legnica - Aktualności i Wydarzenia z Miasta | Portal Miejski

Zamknij
Polecamy

Dodaj komentarz

W legnickiej cerkwi modlili się o jedność kościoła

LS(lca.pl) 21:58, 20.01.2018 Aktualizacja: 18:05, 23.10.2025
Skomentuj W legnickiej cerkwi modlili się o jedność kościoła

„Prawica Twoja wsławiła się mocą” – to hasło modlitw o jedność kościoła. W greckokatolickiej cerkwi w Legnicy spotkali się kapłani kilku wyznań, by wspólnie uczestniczyć w nabożeństwie.

We wspólnej modlitwie w greckokatolickiej cerkwi pw. Zaśnięcia Najświętszej Maryi Panny, uczestniczyli biskup Zbigniew Kiernikowski, ks. Jerzy Gansel, proboszcz parafii ewangelicko -augsburskiej oraz ks. Bogdan Ogrodnik z parafii grekokatolickiej. Modlitwie przewodniczył ks. Mirosław Drapała.

„Prawica Twoja wsławiła się mocą” - pod takim hasłem w 2018 roku przebiega w Polsce, także w Legnicy Tydzień Modlitw o Jedność Chrześcijan. W świątyniach katolickich, protestanckich i cerkwiach na terenie całego miasta odbywają się spotkania chrześcijan różnych wyznań. Wierni modlą się o pełną i widzialną jedność chrześcijan.

Tydzień Modlitw o Jedność Chrześcijan trwa od 18 do 25 stycznia. Termin ten został zaproponowany przez pioniera ruchu ekumenicznego, Paula Wattsona z USA, aby obejmował czas między dniem wspominającym św. Piotra (18 stycznia – niegdyś w rzymskim kalendarzu święto katedry Apostoła), a dniem upamiętniającym św. Pawła (25 stycznia – święto jego nawrócenia), co miało mieć symboliczne znaczenie.[FOTORELACJA]13814[/FOTORELACJA]

(LS(lca.pl))
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prawica Twoja wsławiła się mocą
A ofiara na tace niech bedzie bardzo obfita

10:00, 20.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Cały ten zakłamany Kościół powinno się spalić na stosie całe to kłamstwo katolickie ten fałsz Obłuże zboczenie katolickie zakazać na lata i wykorzenic z ludzi.chcecie się jednoczyć z innymi religiami a nie dosiegacie im nawet do pięt.tyle mówicie o miłości a nie potraficie pomóc ludzia

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

oni niech sie modlą o pociągnięcie pedofilów do karnej odpowiedzialności

09:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Cały ten zakłamany Kościół powinno się spalić na stosie całe to kłamstwo katolickie ten fałsz Obłuże zboczenie katolickie zakazać na lata i wykorzenic z ludzi.chcecie się jednoczyć z innymi religiami a nie dosiegacie im nawet do pięt.tyle mówicie o miłości a nie potraficie pomóc ludzia[/quote]

Chodzi ci o kościół rzymskokatolicki ? Bo są też inne kościoły i warto by było zapoznać się z ich wartościami. Szkoda, że nie zaproszono kogoś z kościoła polsko katolickiego. Pamiętacie księdza, który oddał datki na WOŚP? No to sobie poczytajcie jak działa taki kościół

http://natemat.pl/227729,zadnego-czlowi ... o-kosciola

09:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niech się lepiej kościół watykański modli o jedność Polaków i przestanie doić ich z kasy, wtracac sie do polityki, oraz urządzać seanse nienawiści 10 każdego miesiąca i na marszach tzw. obrońców życia.

09:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gościu jak nie chcesz to nie wierzysz niektórzy tego potrzebują. Mi się zaś w Tobie nie podoba ten jad do kościoła i Katolików. Na całej kuli ziemskiej są różne religie i różnych bogów czczą im też tego zakażesz? Co wtedy będziesz robił?

09:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="przechodzeń"]Gościu jak nie chcesz to nie wierzysz niektórzy tego potrzebują. Mi się zaś w Tobie nie podoba ten jad do kościoła i Katolików. Na całej kuli ziemskiej są różne religie i różnych bogów czczą im też tego zakażesz? Co wtedy będziesz robił?[/quote]

za zachodnią granicą już wiedzą co się wtedy robi...

11:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To chrześcijaństwo dało podwaliny współczesnej nauce i postępowi i to dzięki temu mamy dzisiaj min. płaskie telewizory, telefony bez drutu, komputery z internetem, z których wspolczesni heretycy i neopoganie trolluja na wiarę i kościół. Tylko kraje chrześcijańskie są najbardziej rozwinięte gospodarczo i kulturowo i gdyby nie nauka chrześcijańska, filozofowie oraz inni uczeni greccy i prawo rzymskie z Watykanu , to byśmy dzisiaj mieszkali w jaskiniach i jedli surowe mięso wlasnoręcznie upolowanej zwierzyny.

11:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szef Kościoła watykańskiego podrużuje teraz po Ameryce Południowej.
Odbywają się tam masowe protesty przeciwko ukrywaniu pedofilii przez Kościół watykański i mordom rdzennych mieszkańców tych ziem przed wiekami przez wysłanników papieża.
W Chile spalono 11 kościołów.
Niestety, u nas w TVPiS i innych mediach ani słowa o tym.
Katolicka cenzura działa.

11:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Marian"]To chrześcijaństwo dało podwaliny współczesnej nauce i postępowi i to dzięki temu mamy dzisiaj min. płaskie telewizory, telefony bez drutu, komputery z internetem, z których wspolczesni heretycy i neopoganie trolluja na wiarę i kościół. Tylko kraje chrześcijańskie są najbardziej rozwinięte gospodarczo i kulturowo i gdyby nie nauka chrześcijańska, filozofowie oraz inni uczeni greccy i prawo rzymskie z Watykanu , to byśmy dzisiaj mieszkali w jaskiniach i jedli surowe mięso wlasnoręcznie upolowanej zwierzyny.[/quote]
Ha ha ha

12:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="przechodzeń"]Gościu jak nie chcesz to nie wierzysz niektórzy tego potrzebują. Mi się zaś w Tobie nie podoba ten jad do kościoła i Katolików. Na całej kuli ziemskiej są różne religie i różnych bogów czczą im też tego zakażesz? Co wtedy będziesz robił?[/quote]

za zachodnią granicą już wiedzą co się wtedy robi...[/quote]
Lepiej wierzyć w ku@%sa bo nie ma nóg a stoi.

12:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

widać że tłumy w tym kościele ;)
jeszcze z 10-20 lat i umrą śmiercią naturalną

12:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zapamietajcie jedno ŻADNA WOJNA NIE ZABIŁA TYLU LUDZI CO KOŚCIÓŁ!!!! ROBIENIE Ż LUDZI CIEMNOTY I UTRZYMYWANIE ICH W NIEWIEDZY JEST KOŚCIOŁOWI NA REKE TAKIM MOTŁOCHEM ŁATWIEJ RŻADZIC.

12:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Najgorsza grupa spoleczna to katole. Mamy XXI wiek wiec chyba kazdy wie ze nie istnieja zadne duchy bogowie czy dziewice rodzace piatke dzieci

12:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]widać że tłumy w tym kościele ;)
jeszcze z 10-20 lat i umrą śmiercią naturalną[/quote]
Daj boze)))

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dzisiaj ludzie w Polsce maja juz innych bogów, Lewandowskiego i Stoch, a świątyniami dla nich są hipermarkery z promocjami. Zyd z Palestyny sprzed ponad 2000 lat juz średnio jest przekonujący.

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gosciu"]Dzisiaj ludzie w Polsce maja juz innych bogów, Lewandowskiego i Stoch, a świątyniami dla nich są hipermarkery z promocjami. Zyd z Palestyny sprzed ponad 2000 lat juz średnio jest przekonujący.[/quote]
I kaczynskiego ha ha.

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

modlą sie papierze i inne cudaki o pokój-a pokoju ni ma!
modlą sie inne pasibrzuchy o jedność-a jedności ni ma!
do jakiegoś słabego boga sie modlą....
albo raczej ten prawdziwy ich już nie może słuchać...

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="gargamel"]modlą sie papierze i inne cudaki o pokój-a pokoju ni ma!
modlą sie inne pasibrzuchy o jedność-a jedności ni ma!
do jakiegoś słabego boga sie modlą....
albo raczej ten prawdziwy ich już nie może słuchać...[/quote]
A jaki jest prawdziwy??? Czy jest taki? Każdy ma swojego moim jest moja córka i zona.innych nie potrzebuje .

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gosciu"]Dzisiaj ludzie w Polsce maja juz innych bogów, Lewandowskiego i Stoch, a świątyniami dla nich są hipermarkery z promocjami. Zyd z Palestyny sprzed ponad 2000 lat juz średnio jest przekonujący.[/quote]
Tak jakby wypadł z obiegu po tylu latach .ale ludzie ciemni ludzie wciąż wieżą wciąż są pełno nadziei.na Co????

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="gargamel"]modlą sie papierze i inne cudaki o pokój-a pokoju ni ma!
modlą sie inne pasibrzuchy o jedność-a jedności ni ma!
do jakiegoś słabego boga sie modlą....
albo raczej ten prawdziwy ich już nie może słuchać...[/quote]
A jaki jest prawdziwy??? Czy jest taki? Każdy ma swojego moim jest moja córka i zona.innych nie potrzebuje .[/quote]
prawdziwy jest napewno,tylko nie słyszy tych czarnych pedofilów,którzy wciąż niestety mają pod kontrolą umysły milionów otumanionych ludzi...

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy prymasem Polski jest Rydzyk i czy tam bije serce narodu polskiego, bo cały rząd do niego jeździ z darami czyli przelewami bankowymi i klęczy, komuniści spotykali się z tylko z wyższymi hierarchami, Wojtyłą, Wyszyńskim i Glempem?

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy prymasem Polski jest Rydzyk i czy tam bije serce narodu polskiego, bo cały rząd do niego jeździ z darami czyli przelewami bankowymi i klęczy, komuniści spotykali się z tylko z wyższymi hierarchami, Wojtyłą, Wyszyńskim i Glempem?

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ludzie, a co wam przeszkadza , że się modlą? Tylko się cieszyć z tej ekumenicznej modlitwy.
Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia do kościoła, cerkwi, zboru, synagogi czy co tam jeszcze jest. Nikt nikogo nie zmusza do modlitwy.
Bardziej śmieszą ci antyklerykałowie, co anonimowo plują na wszystko a w życiu codziennym biorą śluby kościelne, chrzczą dzieci , posyłają te dzieci na siłę na religie.

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ZEN"]Ludzie, a co wam przeszkadza , że się modlą? Tylko się cieszyć z tej ekumenicznej modlitwy.
Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia do kościoła, cerkwi, zboru, synagogi czy co tam jeszcze jest. Nikt nikogo nie zmusza do modlitwy.
Bardziej śmieszą ci antyklerykałowie, co anonimowo plują na wszystko a w życiu codziennym biorą śluby kościelne, chrzczą dzieci , posyłają te dzieci na siłę na religie.[/quote]
Już ci mówię co prprzeszkadza; to że głoście te swoje herezje i zmuszanie innych żeby je szanowali.

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Antyklerykałów by nie było, gdyby sutannowi nie skubali bezczelnie ludzi za pomocą sprzedajnych polityków.
Przecież, mielibyśmy dużo pieniędzy na służbę zdrowia czy oświatę, gdyby rząd co roku z budżetu państwa nie przekazywał ponad 5 mld zł sutannowym.
Mądrzy ludzie to widzą i dlatego protestują przeciwko zachłanności, pysze i rozpasaniu kleru.
Czarni sa po prostu bezczelni.

01:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Antyklerykałów by nie było, gdyby sutannowi nie skubali bezczelnie ludzi za pomocą sprzedajnych polityków.
Przecież, mielibyśmy dużo pieniędzy na służbę zdrowia czy oświatę, gdyby rząd co roku z budżetu państwa nie przekazywał ponad 5 mld zł sutannowym.
Mądrzy ludzie to widzą i dlatego protestują przeciwko zachłanności, pysze i rozpasaniu kleru.
Czarni sa po prostu bezczelni.[/quote]
:) prawda? Są bezczelni.

02:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zachęcam wszystkich do przeczytania bardzo mądrych i słusznych wypowiedzi aktora Krzysztofa Pieczyńskiego na temat Koscioła watykańskiego.
W programie "Skandaliści" stwierdził m.in., że "Chrześcijaństwo jest organizacją terrorystyczną", a "Papież powinien stanąć przed Trybunałem w Norymberdze".
https://gwiazdy.wp.pl/krzysztof-pieczyn ... 658341505a

02:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Marian"]To chrześcijaństwo dało podwaliny współczesnej nauce i postępowi i to dzięki temu mamy dzisiaj min. płaskie telewizory, telefony bez drutu, komputery z internetem, z których wspolczesni heretycy i neopoganie trolluja na wiarę i kościół. Tylko kraje chrześcijańskie są najbardziej rozwinięte gospodarczo i kulturowo i gdyby nie nauka chrześcijańska, filozofowie oraz inni uczeni greccy i prawo rzymskie z Watykanu , to byśmy dzisiaj mieszkali w jaskiniach i jedli surowe mięso wlasnoręcznie upolowanej zwierzyny.[/quote]

Zgadzam się po części, bo jeśli współczesnej nauce i postępowi, to także i obecnemu rozkładowi ;-) To było do przewidzenia ;-) Warto, żeby chrześcijanie w końcu dostrzegli jaką ścieżkę wprost w chaos zgotowali nam wszystkim - ale zdychacie naturalnie, ten koniec tez był do przewidzenia.
A jeśli chodzi o technologie synku, to poczytaj trochę o Azji, która bez chrześcijaństwa świetnie sobie radzi ;-)
Zaś Neopoganie nie trollują - nie muszą, bo z roku na rok i tak jest i coraz więcej.
A wy jak nie przestaniecie niszczyć naszych obiektów kultu, to my będziemy niszczyć wasze, bo chyba czegoś ciągle nie rozumiecie >;-]

03:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ZEN"]Ludzie, a co wam przeszkadza , że się modlą? Tylko się cieszyć z tej ekumenicznej modlitwy.
Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia do kościoła, cerkwi, zboru, synagogi czy co tam jeszcze jest. Nikt nikogo nie zmusza do modlitwy.
Bardziej śmieszą ci antyklerykałowie, co anonimowo plują na wszystko a w życiu codziennym biorą śluby kościelne, chrzczą dzieci , posyłają te dzieci na siłę na religie.[/quote]
To niech to robia w kacie po cichu a nie rozglos na caly kraj. Gdyby nie wiara zacofanych ludzi w jakis bogow czy inne gowna to nie byloby np. problemu z niedziela handlowa, chodzenia czarnych zbokow po domach i wyludzania kasy dla pana rydzyka czy franka.

04:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Sam nie posiadam przekonywajacej wiary ale t.ępa.paki ktos to stworzyl ktos to nadzoruje tak czy nie?.Wedle mnie tak jest jakas siła która to stworzyła i ułorzyła jak klocki lego nadzoróje cały ten syf.Zaraz jakaś pała powie człowie małpa fizyka metafizyka ale k.u
.r.w.a przecierz to też musiał ktos cos jakos gdzieś.Fakt jest taki i już no to jest jak z kurą i jajkiem.I tu znowu jakis mecenaz bedzie prowadził wywody i udowadniał mi źe to siamto i owanto.Ale cos jest gdzies jest może ktos to nazwal Bogiem aby było latwiej itd... A tak nawet najwieksza świnia umierając wzywa BOGA czy to nie dziwne?.

04:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Zachęcam wszystkich do przeczytania bardzo mądrych i słusznych wypowiedzi aktora Krzysztofa Pieczyńskiego na temat Koscioła watykańskiego.
W programie "Skandaliści" stwierdził m.in., że "Chrześcijaństwo jest organizacją terrorystyczną", a "Papież powinien stanąć przed Trybunałem w Norymberdze".
https://gwiazdy.wp.pl/krzysztof-pieczyn ... 658341505a[/quote]
Mądry facet

05:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Sam nie posiadam przekonywajacej wiary ale t.ępa.paki ktos to stworzyl ktos to nadzoruje tak czy nie?.Wedle mnie tak jest jakas siła która to stworzyła i ułorzyła jak klocki lego nadzoróje cały ten syf.Zaraz jakaś pała powie człowie małpa fizyka metafizyka ale k.u
.r.w.a przecierz to też musiał ktos cos jakos gdzieś.Fakt jest taki i już no to jest jak z kurą i jajkiem.I tu znowu jakis mecenaz bedzie prowadził wywody i udowadniał mi źe to siamto i owanto.Ale cos jest gdzies jest może ktos to nazwal Bogiem aby było latwiej itd... A tak nawet najwieksza świnia umierając wzywa BOGA czy to nie dziwne?.[/quote]
Dziwne bo każde stworzenie wzywa w obliczu zagrożenia i śmierci coś co wydaję mu się wyższe lepsze niewytlumaczalne nawet boskie (każdy ma swoje wizje boskosci) wzywa bo boi się odejść boi się bolu chce jeszcze żyć. Ale niestety życie jak śpiewał zenek martyniuk to są chwile i nic nie da się zrobić wszystko na tej planecie musi kiedyś umrzeć.

05:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Sam nie posiadam przekonywajacej wiary ale t.ępa.paki ktos to stworzyl ktos to nadzoruje tak czy nie?.Wedle mnie tak jest jakas siła która to stworzyła i ułorzyła jak klocki lego nadzoróje cały ten syf.Zaraz jakaś pała powie człowie małpa fizyka metafizyka ale k.u
.r.w.a przecierz to też musiał ktos cos jakos gdzieś.Fakt jest taki i już no to jest jak z kurą i jajkiem.I tu znowu jakis mecenaz bedzie prowadził wywody i udowadniał mi źe to siamto i owanto.Ale cos jest gdzies jest może ktos to nazwal Bogiem aby było latwiej itd... A tak nawet najwieksza świnia umierając wzywa BOGA czy to nie dziwne?.[/quote]
Dziwne bo każde stworzenie wzywa w obliczu zagrożenia i śmierci coś co wydaję mu się wyższe lepsze niewytlumaczalne nawet boskie (każdy ma swoje wizje boskosci) wzywa bo boi się odejść boi się bolu chce jeszcze żyć. Ale niestety życie jak śpiewał zenek martyniuk to są chwile i nic nie da się zrobić wszystko na tej planecie musi kiedyś umrzeć.[/quote]
A jeśli nie uczono cię w szkole o ewolucji To wypierdalaj do Kenii i rozpalać ognisko patyczkami a jak nie to poproś Boga niech ci rozpali

05:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="ZEN"]Ludzie, a co wam przeszkadza , że się modlą? Tylko się cieszyć z tej ekumenicznej modlitwy.
Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia do kościoła, cerkwi, zboru, synagogi czy co tam jeszcze jest. Nikt nikogo nie zmusza do modlitwy.
Bardziej śmieszą ci antyklerykałowie, co anonimowo plują na wszystko a w życiu codziennym biorą śluby kościelne, chrzczą dzieci , posyłają te dzieci na siłę na religie.[/quote]
Już ci mówię co prprzeszkadza; to że głoście te swoje herezje i zmuszanie innych żeby je szanowali.[/quote]

To nie są moje "herezje".:-) Ja swoich "herezji" nikomu nie chce narzucać. Modląc się w światyniach też nikomu swoich "herezji" nie narzucają.
W czym zatem problem?

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ZEN"][quote="Gość"][quote="ZEN"]Ludzie, a co wam przeszkadza , że się modlą? Tylko się cieszyć z tej ekumenicznej modlitwy.
Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia do kościoła, cerkwi, zboru, synagogi czy co tam jeszcze jest. Nikt nikogo nie zmusza do modlitwy.
Bardziej śmieszą ci antyklerykałowie, co anonimowo plują na wszystko a w życiu codziennym biorą śluby kościelne, chrzczą dzieci , posyłają te dzieci na siłę na religie.[/quote]
Już ci mówię co prprzeszkadza; to że głoście te swoje herezje i zmuszanie innych żeby je szanowali.[/quote]

To nie są moje "herezje".:-) Ja swoich "herezji" nikomu nie chce narzucać. Modląc się w światyniach też nikomu swoich "herezji" nie narzucają.
W czym zatem problem?[/quote]
To proste nie wierzę w Boga bo go nie ma jest za to nauka.

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="ZEN"][quote="Gość"][quote="ZEN"]Ludzie, a co wam przeszkadza , że się modlą? Tylko się cieszyć z tej ekumenicznej modlitwy.
Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia do kościoła, cerkwi, zboru, synagogi czy co tam jeszcze jest. Nikt nikogo nie zmusza do modlitwy.
Bardziej śmieszą ci antyklerykałowie, co anonimowo plują na wszystko a w życiu codziennym biorą śluby kościelne, chrzczą dzieci , posyłają te dzieci na siłę na religie.[/quote]
Już ci mówię co prprzeszkadza; to że głoście te swoje herezje i zmuszanie innych żeby je szanowali.[/quote]

To nie są moje "herezje".:-) Ja swoich "herezji" nikomu nie chce narzucać. Modląc się w światyniach też nikomu swoich "herezji" nie narzucają.
W czym zatem problem?[/quote]
To proste nie wierzę w Boga bo go nie ma jest za to nauka.[/quote]
A jeśli wierzysz bo tak Cię nauczono od dziecka to są to herezje. Pomysl trzeźwo w co wierzysz? Myślisz się o pokój a pokoju nie ma (2 wojna i wiele innych) Syria. Myślisz się o miłość a miłości nie ma myślisz się o zdrowie a matka umiera na raka.a może o miłość? Która jest nie odwzajemniona? Więc gdzie jest bog? Aaa no tak módl się całe życie wierz bądź z zaklamanym kościołem wychowaj dzieci w tej wierze a potem umrzyj w bólu i cierpieniu twoje dzieci i tak przyjdą do kościoła dac za twój pogrzeb i dalej będą kultowac te herezje. I tak od 2000 lat.

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="ZEN"][quote="Gość"][quote="ZEN"]Ludzie, a co wam przeszkadza , że się modlą? Tylko się cieszyć z tej ekumenicznej modlitwy.
Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia do kościoła, cerkwi, zboru, synagogi czy co tam jeszcze jest. Nikt nikogo nie zmusza do modlitwy.
Bardziej śmieszą ci antyklerykałowie, co anonimowo plują na wszystko a w życiu codziennym biorą śluby kościelne, chrzczą dzieci , posyłają te dzieci na siłę na religie.[/quote]
Już ci mówię co prprzeszkadza; to że głoście te swoje herezje i zmuszanie innych żeby je szanowali.[/quote]

To nie są moje "herezje".:-) Ja swoich "herezji" nikomu nie chce narzucać. Modląc się w światyniach też nikomu swoich "herezji" nie narzucają.
W czym zatem problem?[/quote]
To proste nie wierzę w Boga bo go nie ma jest za to nauka.[/quote]
A jeśli wierzysz bo tak Cię nauczono od dziecka to są to herezje. Pomysl trzeźwo w co wierzysz? Myślisz się o pokój a pokoju nie ma (2 wojna i wiele innych) Syria. Myślisz się o miłość a miłości nie ma myślisz się o zdrowie a matka umiera na raka.a może o miłość? Która jest nie odwzajemniona? Więc gdzie jest bog? Aaa no tak módl się całe życie wierz bądź z zaklamanym kościołem wychowaj dzieci w tej wierze a potem umrzyj w bólu i cierpieniu twoje dzieci i tak przyjdą do kościoła dac za twój pogrzeb i dalej będą kultowac te herezje. I tak od 2000 lat.[/quote]
A tu zgnijesz w ziemi jak wszystko inne co umarło no spoko może bog Cię kiedyś wskrzesi:) ha ha.ku@#$A średniowiecze normalnie.a może znasz kogoś kto po rzekomym zmartwychwstaniu twojego żydowskiego Boga też się wskrzesił i powstał z martwych???????????? Ja nie znam.dlatego kur##a nie wierzę. Wierzę za to w zło jakie Kościół zafundował ludziom bo na to są dowody.

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dostajecie rano w niedzielę na kacu po sobocie ledwo trzymajcie się na nogach ale idziecie do budowli ktora ma wam uświadomić potęgę Watykanu kleczycie wstrzymujac pawia znak pokoju przekazujecie sobie myśląc żeby Cię h@j strzelił bądź zonie sąsiada myśląc ale bym Cię bzyknol ale to wszystko w imię Boga.bo tak jest prawilnie tak trzeba co sąsiedzi powiedzą jak nie zobaczą mnie w kościele na zabobonach? Na wigilię że wstydem i zarzenowaniem dzielicie się opłatkiem kłamią że życzę zdrowia miłości.....itp. po co ? Co dał wam Kościół??????? Aż takie pranie mózgu macie zrobione????

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Sam nie posiadam przekonywajacej wiary ale t.ępa.paki ktos to stworzyl ktos to nadzoruje tak czy nie?.Wedle mnie tak jest jakas siła która to stworzyła i ułorzyła jak klocki lego nadzoróje cały ten syf.Zaraz jakaś pała powie człowie małpa fizyka metafizyka ale k.u
.r.w.a przecierz to też musiał ktos cos jakos gdzieś.Fakt jest taki i już no to jest jak z kurą i jajkiem.I tu znowu jakis mecenaz bedzie prowadził wywody i udowadniał mi źe to siamto i owanto.Ale cos jest gdzies jest może ktos to nazwal Bogiem aby było latwiej itd... A tak nawet najwieksza świnia umierając wzywa BOGA czy to nie dziwne?.[/quote]
Dziwne bo każde stworzenie wzywa w obliczu zagrożenia i śmierci coś co wydaję mu się wyższe lepsze niewytlumaczalne nawet boskie (każdy ma swoje wizje boskosci) wzywa bo boi się odejść boi się bolu chce jeszcze żyć. Ale niestety życie jak śpiewał zenek martyniuk to są chwile i nic nie da się zrobić wszystko na tej planecie musi kiedyś umrzeć.[/quote]
A jeśli nie uczono cię w szkole o ewolucji To **** do Kenii i rozpalać ognisko patyczkami a jak nie to poproś Boga niech ci rozpali[/quote]
Ty POp.ie.rdol.ony Ludzki smieciu aby ta ewolucja powstała to ktos musiał uczony idio.to cos zasiac tak jak rolnik na polu imbecylu.Aby ta ewolucja powstała to musiała z czegos.Ty p.a.ło zrób cos z niczego a potem bedziesz powtarzac idiotyzmy.Czytaj ze zrozumieniem cymb.ale niemyty ja nie mówie ze Bóg to cos ktos sam powontpiewam w Boga jako Boga ale cos musi byc debilu.Feniks z popiołów idioto mówi ci to coś?.Ale ten popiół z czegos powstał.A do Keni moralne dno ludzkie to wybierz sie ty.

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Dostajecie rano w niedzielę na kacu po sobocie ledwo trzymajcie się na nogach ale idziecie do budowli ktora ma wam uświadomić potęgę Watykanu kleczycie wstrzymujac pawia znak pokoju przekazujecie sobie myśląc żeby Cię h@j strzelił bądź zonie sąsiada myśląc ale bym Cię bzyknol ale to wszystko w imię Boga.bo tak jest prawilnie tak trzeba co sąsiedzi powiedzą jak nie zobaczą mnie w kościele na zabobonach? Na wigilię że wstydem i zarzenowaniem dzielicie się opłatkiem kłamią że życzę zdrowia miłości.....itp. po co ? Co dał wam Kościół??????? Aż takie pranie mózgu macie zrobione????[/quote]

Tak sobie życie bliźnich wyobrażasz? Musisz mieć bardzo smutne życie, współczuję.

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Dostajecie rano w niedzielę na kacu po sobocie ledwo trzymajcie się na nogach ale idziecie do budowli ktora ma wam uświadomić potęgę Watykanu kleczycie wstrzymujac pawia znak pokoju przekazujecie sobie myśląc żeby Cię h@j strzelił bądź zonie sąsiada myśląc ale bym Cię bzyknol ale to wszystko w imię Boga.bo tak jest prawilnie tak trzeba co sąsiedzi powiedzą jak nie zobaczą mnie w kościele na zabobonach? Na wigilię że wstydem i zarzenowaniem dzielicie się opłatkiem kłamią że życzę zdrowia miłości.....itp. po co ? Co dał wam Kościół??????? Aż takie pranie mózgu macie zrobione????[/quote]

Tak sobie życie bliźnich wyobrażasz? Musisz mieć bardzo smutne życie, współczuję.[/quote]
Te bzdury niemyty pijaku pisałes o sobie?.

06:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Dostajecie rano w niedzielę na kacu po sobocie ledwo trzymajcie się na nogach ale idziecie do budowli ktora ma wam uświadomić potęgę Watykanu kleczycie wstrzymujac pawia znak pokoju przekazujecie sobie myśląc żeby Cię h@j strzelił bądź zonie sąsiada myśląc ale bym Cię bzyknol ale to wszystko w imię Boga.bo tak jest prawilnie tak trzeba co sąsiedzi powiedzą jak nie zobaczą mnie w kościele na zabobonach? Na wigilię że wstydem i zarzenowaniem dzielicie się opłatkiem kłamią że życzę zdrowia miłości.....itp. po co ? Co dał wam Kościół??????? Aż takie pranie mózgu macie zrobione????[/quote]

Tak sobie życie bliźnich wyobrażasz? Musisz mieć bardzo smutne życie, współczuję.[/quote]
Te bzdury niemyty pijaku pisałes o sobie?.[/quote]
I o wielu innych czyli o was katolikach.p.s myłem się właśnie i twój bog obmyl mi nogi:) a potem zrobił loda.

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Dostajecie rano w niedzielę na kacu po sobocie ledwo trzymajcie się na nogach ale idziecie do budowli ktora ma wam uświadomić potęgę Watykanu kleczycie wstrzymujac pawia znak pokoju przekazujecie sobie myśląc żeby Cię h@j strzelił bądź zonie sąsiada myśląc ale bym Cię bzyknol ale to wszystko w imię Boga.bo tak jest prawilnie tak trzeba co sąsiedzi powiedzą jak nie zobaczą mnie w kościele na zabobonach? Na wigilię że wstydem i zarzenowaniem dzielicie się opłatkiem kłamią że życzę zdrowia miłości.....itp. po co ? Co dał wam Kościół??????? Aż takie pranie mózgu macie zrobione????[/quote]

Tak sobie życie bliźnich wyobrażasz? Musisz mieć bardzo smutne życie, współczuję.[/quote]
Te bzdury niemyty pijaku pisałes o sobie?.[/quote]
I o wielu innych czyli o was katolikach.p.s myłem się właśnie i twój bog obmyl mi nogi:) a potem zrobił loda.[/quote]
Tępy dziadu.

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Dostajecie rano w niedzielę na kacu po sobocie ledwo trzymajcie się na nogach ale idziecie do budowli ktora ma wam uświadomić potęgę Watykanu kleczycie wstrzymujac pawia znak pokoju przekazujecie sobie myśląc żeby Cię h@j strzelił bądź zonie sąsiada myśląc ale bym Cię bzyknol ale to wszystko w imię Boga.bo tak jest prawilnie tak trzeba co sąsiedzi powiedzą jak nie zobaczą mnie w kościele na zabobonach? Na wigilię że wstydem i zarzenowaniem dzielicie się opłatkiem kłamią że życzę zdrowia miłości.....itp. po co ? Co dał wam Kościół??????? Aż takie pranie mózgu macie zrobione????[/quote]

Tak sobie życie bliźnich wyobrażasz? Musisz mieć bardzo smutne życie, współczuję.[/quote]
Te bzdury niemyty pijaku pisałes o sobie?.[/quote]
I o wielu innych czyli o was katolikach.p.s myłem się właśnie i twój bog obmyl mi nogi:) a potem zrobił loda.[/quote]
A kto to jest blizni? Może uchodzca z Syrii a może koleś który bzyka twoja żonę? To też blizni? A może pijany kierowca który przejechał ci syna? Sami blizni wokół. Je#$nij się w swój pusty łeb.

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Dostajecie rano w niedzielę na kacu po sobocie ledwo trzymajcie się na nogach ale idziecie do budowli ktora ma wam uświadomić potęgę Watykanu kleczycie wstrzymujac pawia znak pokoju przekazujecie sobie myśląc żeby Cię h@j strzelił bądź zonie sąsiada myśląc ale bym Cię bzyknol ale to wszystko w imię Boga.bo tak jest prawilnie tak trzeba co sąsiedzi powiedzą jak nie zobaczą mnie w kościele na zabobonach? Na wigilię że wstydem i zarzenowaniem dzielicie się opłatkiem kłamią że życzę zdrowia miłości.....itp. po co ? Co dał wam Kościół??????? Aż takie pranie mózgu macie zrobione????[/quote]

Co dał mi Kościół?
Szacunek dla siebie, który powoduje, że nie muszę wstawać w niedzielę na kacu.
Szacunek i wdzięczność do Boga, za życie, za bliźnich, za wszystko, co czyni mnie szczęśliwym, a także to, co uczy mnie trudnej sztuki bycia lepszym niż byłem.
Szacunku i miłości do bliźnich, nawet jeżeli nie zgadzam się z nimi we wszystkim.

Czasem się zastanawiam, jakim byłbym człowiekiem, gdybym nie był chrześcijaninem i dreszcze mnie wtedy przechodzą. Być może miałbym opinię o życiu i bliźnich żywcem wyjętą z tygodnika "Nie" i podobnych szmatławców oraz pisał pełne żólci czy pretensji do świata komentarze, podobne do Twoich...

Złorzeczysz szczęśliwszym od siebie, oraz wmawiasz im (oraz sobie), że wcale nie są lepsi, na pewno tylko udają, do tego się to sprowadza. Kościół jest otwarty dla wszystkich, chociaż początki nie zawsze są łatwe, przynajmniej dopóki nie nastąpi autentyczna wewnętrzna przemiana, a to czasem trwa.

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A moze zajebisci katole twierdzicie ze jest bog i jakis zyd z krzyzykiem na plecach to w dobie dzisiejszej technologi udowodnijcie to jakims zdjeciem. Wierzycie w cos na co nie macie dowodow. Bardziej prawdopodobne jeat ze zycie przylecialo z innej planety jakima ufem albo czyms takim

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]

Co dał mi Kościół?
Szacunek dla siebie, który powoduje, że nie muszę wstawać w niedzielę na kacu.
Szacunek i wdzięczność do Boga, za życie, za bliźnich, za wszystko, co czyni mnie szczęśliwym, a także to, co uczy mnie trudnej sztuki bycia lepszym niż byłem.
Szacunku i miłości do bliźnich, nawet jeżeli nie zgadzam się z nimi we wszystkim.

Czasem się zastanawiam, jakim byłbym człowiekiem, gdybym nie był chrześcijaninem i dreszcze mnie wtedy przechodzą. Być może miałbym opinię o życiu i bliźnich żywcem wyjętą z tygodnika "Nie" i podobnych szmatławców oraz pisał pełne żólci czy pretensji do świata komentarze, podobne do Twoich...

Złorzeczysz szczęśliwszym od siebie, oraz wmawiasz im (oraz sobie), że wcale nie są lepsi, na pewno tylko udają, do tego się to sprowadza. Kościół jest otwarty dla wszystkich, chociaż początki nie zawsze są łatwe, przynajmniej dopóki nie nastąpi autentyczna wewnętrzna przemiana, a to czasem trwa.[/quote]

AA?

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ZEN"][quote="Gość"]

Co dał mi Kościół?
Szacunek dla siebie, który powoduje, że nie muszę wstawać w niedzielę na kacu.
Szacunek i wdzięczność do Boga, za życie, za bliźnich, za wszystko, co czyni mnie szczęśliwym, a także to, co uczy mnie trudnej sztuki bycia lepszym niż byłem.
Szacunku i miłości do bliźnich, nawet jeżeli nie zgadzam się z nimi we wszystkim.

Czasem się zastanawiam, jakim byłbym człowiekiem, gdybym nie był chrześcijaninem i dreszcze mnie wtedy przechodzą. Być może miałbym opinię o życiu i bliźnich żywcem wyjętą z tygodnika "Nie" i podobnych szmatławców oraz pisał pełne żólci czy pretensji do świata komentarze, podobne do Twoich...

Złorzeczysz szczęśliwszym od siebie, oraz wmawiasz im (oraz sobie), że wcale nie są lepsi, na pewno tylko udają, do tego się to sprowadza. Kościół jest otwarty dla wszystkich, chociaż początki nie zawsze są łatwe, przynajmniej dopóki nie nastąpi autentyczna wewnętrzna przemiana, a to czasem trwa.[/quote]

AA?[/quote]
To co masz i co osiągnęłes zawdzięczasz sobie i tylko sobie bog nie ma tu nic do rzeczy . nie ma go w chwili chwały ani upadku.a i blizni też mają wywalone kiedy upadasz bo taki jest człowiek a podobno jest zdiełany na podobieństwo zydka sprzed 2000lat.

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="ZEN"][quote="Gość"]

Co dał mi Kościół?
Szacunek dla siebie, który powoduje, że nie muszę wstawać w niedzielę na kacu.
Szacunek i wdzięczność do Boga, za życie, za bliźnich, za wszystko, co czyni mnie szczęśliwym, a także to, co uczy mnie trudnej sztuki bycia lepszym niż byłem.
Szacunku i miłości do bliźnich, nawet jeżeli nie zgadzam się z nimi we wszystkim.

Czasem się zastanawiam, jakim byłbym człowiekiem, gdybym nie był chrześcijaninem i dreszcze mnie wtedy przechodzą. Być może miałbym opinię o życiu i bliźnich żywcem wyjętą z tygodnika "Nie" i podobnych szmatławców oraz pisał pełne żólci czy pretensji do świata komentarze, podobne do Twoich...

Złorzeczysz szczęśliwszym od siebie, oraz wmawiasz im (oraz sobie), że wcale nie są lepsi, na pewno tylko udają, do tego się to sprowadza. Kościół jest otwarty dla wszystkich, chociaż początki nie zawsze są łatwe, przynajmniej dopóki nie nastąpi autentyczna wewnętrzna przemiana, a to czasem trwa.[/quote]

AA?[/quote]
To co masz i co osiągnęłes zawdzięczasz sobie i tylko sobie bog nie ma tu nic do rzeczy . nie ma go w chwili chwały ani upadku.a i blizni też mają wywalone kiedy upadasz bo taki jest człowiek a podobno jest zdiełany na podobieństwo zydka sprzed 2000lat.[/quote szacunek za życie miej dla rodziców nie urodziłeś się jak to wierzysz niepokalanie. Nikt nigdy się tak nie urodził. No chyba że dziewica niepokalana ha ha.masakra ludzie co jest z wami?

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Dostajecie rano w niedzielę na kacu po sobocie ledwo trzymajcie się na nogach ale idziecie do budowli ktora ma wam uświadomić potęgę Watykanu kleczycie wstrzymujac pawia znak pokoju przekazujecie sobie myśląc żeby Cię h@j strzelił bądź zonie sąsiada myśląc ale bym Cię bzyknol ale to wszystko w imię Boga.bo tak jest prawilnie tak trzeba co sąsiedzi powiedzą jak nie zobaczą mnie w kościele na zabobonach? Na wigilię że wstydem i zarzenowaniem dzielicie się opłatkiem kłamią że życzę zdrowia miłości.....itp. po co ? Co dał wam Kościół??????? Aż takie pranie mózgu macie zrobione????[/quote]

Tak sobie życie bliźnich wyobrażasz? Musisz mieć bardzo smutne życie, współczuję.[/quote]
Te bzdury niemyty pijaku pisałes o sobie?.[/quote]
I o wielu innych czyli o was katolikach.p.s myłem się właśnie i twój bog obmyl mi nogi:) a potem zrobił loda.[/quote]
A kto to jest blizni? Może uchodzca z Syrii a może koleś który bzyka twoja żonę? To też blizni? A może pijany kierowca który przejechał ci syna? Sami blizni wokół. Je#$nij się w swój pusty łeb.[/quote]

Tak, oni wszyscy. Czasem głupi i nieszczęśliwi, czyniący z tego powodu zło. Tego uczy nas chrześcijaństwo. Widzieć w każdym tego, kim mógłby być, gdyby zmądrzał, nie tylko tego, kim jest dzisiaj.Uczy dawania każdemu szansy, pokazywania, jak pięknie by mogło być, gdyby się zmienił (gdybyśmy się wszyscy zmienili).
https://www.youtube.com/watch?v=up1jjZ8uuqI - piosenka niezapomnianego Jonasza Kofty, jaką usłyszałem kiedyś w radiu (jeszcze komunistycznym). Bynajmniej nie katolicka, a jednocześnie... bardzo katolicka.
http://www.tekstowo.pl/piosenka,jonasz_ ... o_byc.html
O to mniej więcej chodzi, między innymi.

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bajka o bogu przyniosła cwaniakom w czarnych sukienkach (i nie tylko im) ogromną władzę i kasę, bo głupi lud ją kupił.
I o to im chodziło.

07:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak to na katolika przystało bronimy pedofilii w kościele. Won od biednych księży.

08:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wstrętne bachory nie kusić księży i nie wskakiwac im do łóżka. No chyba że Bóg tak chce.

08:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Wstrętne bachory nie kusić księży i nie wskakiwac im do łóżka. No chyba że Bóg tak chce.[/quote]
Albo ksiądz da snicersa.

08:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="ZEN"][quote="Gość"]

Co dał mi Kościół?
Szacunek dla siebie, który powoduje, że nie muszę wstawać w niedzielę na kacu.
Szacunek i wdzięczność do Boga, za życie, za bliźnich, za wszystko, co czyni mnie szczęśliwym, a także to, co uczy mnie trudnej sztuki bycia lepszym niż byłem.
Szacunku i miłości do bliźnich, nawet jeżeli nie zgadzam się z nimi we wszystkim.

Czasem się zastanawiam, jakim byłbym człowiekiem, gdybym nie był chrześcijaninem i dreszcze mnie wtedy przechodzą. Być może miałbym opinię o życiu i bliźnich żywcem wyjętą z tygodnika "Nie" i podobnych szmatławców oraz pisał pełne żólci czy pretensji do świata komentarze, podobne do Twoich...

Złorzeczysz szczęśliwszym od siebie, oraz wmawiasz im (oraz sobie), że wcale nie są lepsi, na pewno tylko udają, do tego się to sprowadza. Kościół jest otwarty dla wszystkich, chociaż początki nie zawsze są łatwe, przynajmniej dopóki nie nastąpi autentyczna wewnętrzna przemiana, a to czasem trwa.[/quote]

AA?[/quote]
To co masz i co osiągnęłes zawdzięczasz sobie i tylko sobie bog nie ma tu nic do rzeczy . nie ma go w chwili chwały ani upadku.a i blizni też mają wywalone kiedy upadasz bo taki jest człowiek a podobno jest zdiełany na podobieństwo zydka sprzed 2000lat.[/quote szacunek za życie miej dla rodziców nie urodziłeś się jak to wierzysz niepokalanie. Nikt nigdy się tak nie urodził. No chyba że dziewica niepokalana ha ha.masakra ludzie co jest z wami?[/quote]

Z rzeczy które zrozumie nawet niewierzący - dzięki wierze osiągnąłem wewnętrzną harmonię i zawdzięczam życie zgodne z harmonią Wszechświata, że tak to górnolotnie ujmę. Mówiąc prościej - zrozumienie, że bezsilne złorzeczenie czy zawiść, że ktoś ma lepiej, jest bezproduktywne nie prowadzi do niczego dobrego. Dla nikogo. Co najwyżej powoduje nerwice i wrzody.

Podobieństwo do Boga dotyczy psychiki, nie fizycznej budowy. Funkcjonowania w podobnym systemie wartości. Mówiąc inaczej, Bóg może być nieskończenie mądrzejszy i doskonalszy od człowieka, ale to, co najważniejsze - miłość - może zrozumieć każdy człowiek, niezależnie od wykształcenia czy inteligencji. Nawet małe dziecko.

Szacunek do rodziców mam, ale żaden człowiek, żaden naukowiec w labolatorium nie stworzył życia. Jesteśmy przekaźnikami życia, nie jego stwórcami, zostało nam dane być narzędziami dziejącego się ciągle cudu (to, że nam spowszedniał, jest elementem otaczającej nas rzeczywistości, nie oznacza, że przestał być cudem). Nie urodziłem się niepokalanie :-). Dogmat katolicki mówi, że tak urodziła się Święta Maria (a nie że tak kogoś urodziła, doucz się). Oznacza to, że pozbawiona była grzechu pierworodnego, jakim wszyscy jesteśmy obciążeni (czyli złości, nienawiści, pychy i innych nieodłącznych cech ludzkiej psychiki, powodujących że nie jesteśmy aniołami ani nawet świętymi). A z czysto naukowego punktu widzenia, fakt, że coś wydarzylo się raz na wieczność nie oznacza, że się nie wydarzyło. Oznacza jedynie, że jest niesprawdzalne metodami naukowymi (eksperymentem zakładającym z definicji powtarzalność badanego procesu). Inaczej mówiąc - oznacza, że nauka nie jest mogącym odpowiedzieć na wszystkie pytania absolutem, nie jest nowym Bogiem, jak w latach jej tryumfu, w XIXw., sądzono (w XXw. zresztą też, zwlaszcza nie rozumiejący, czym jest nauka uczestnicy wojen światopogladowych).

P.S.: Po polsku się pisze zrobiony, nie zdiełany (chociaż w tym przypadku chyba raczej stworzony). Ale nawet u Was w Rosji można (już) wierzyć w Boga. Chociaż spustoszenie spowodowane komunistycznym praniem mózgu jest tam zatrważające, dużo wìększe niż u nas, w Polsce.

08:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Grzech jest tylko jeden - wiara w to co wymyslaja czarni pajace i placenie im za to co niedziele. Ludzie opamietajcie sie jak macie za duzo kasy to dajcie to na jakas fundacje domy dziecka cokolwiek nawet zulom spod sklepu ktorzy szczerze powiedza dziekuje

10:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Biskup katolicki razem z grekokatolikami, którzy również podlegają Watykanowi chcą się jednoczyć tylko z ewangelikami. A gdzie żydzi i rabin, pop prawosławny, muzułmanie, buddyści, świadkowie jehowi , zielonoświątkowcy i inne religie?

10:00, 21.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

https://youtu.be/PknW7YxfLpk tutaj macie całą prawdę o waszym spokoju ducha i innych milosciach do tzw.bliżnich

06:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Wstrętne bachory nie kusić księży i nie wskakiwac im do łóżka. No chyba że Bóg tak chce.[/quote]
ha ha h ha

08:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"][quote="ZEN"][quote="Gość"]

Co dał mi Kościół?
Szacunek dla siebie, który powoduje, że nie muszę wstawać w niedzielę na kacu.
Szacunek i wdzięczność do Boga, za życie, za bliźnich, za wszystko, co czyni mnie szczęśliwym, a także to, co uczy mnie trudnej sztuki bycia lepszym niż byłem.
Szacunku i miłości do bliźnich, nawet jeżeli nie zgadzam się z nimi we wszystkim.

Czasem się zastanawiam, jakim byłbym człowiekiem, gdybym nie był chrześcijaninem i dreszcze mnie wtedy przechodzą. Być może miałbym opinię o życiu i bliźnich żywcem wyjętą z tygodnika "Nie" i podobnych szmatławców oraz pisał pełne żólci czy pretensji do świata komentarze, podobne do Twoich...

Złorzeczysz szczęśliwszym od siebie, oraz wmawiasz im (oraz sobie), że wcale nie są lepsi, na pewno tylko udają, do tego się to sprowadza. A tymczasem Kościół jest otwarty dla wszystkich, chociaż początki nie zawsze są łatwe, przynajmniej dopóki nie nastąpi autentyczna wewnętrzna przemiana, a to czasem trwa.[/quote]

AA?[/quote]

To co masz i co osiągnęłes zawdzięczasz sobie i tylko sobie bog nie ma tu nic do rzeczy . nie ma go w chwili chwały ani upadku.a i blizni też mają wywalone kiedy upadasz bo taki jest człowiek a podobno jest zdiełany na podobieństwo zydka sprzed 2000lat.[/quote szacunek za życie miej dla rodziców nie urodziłeś się jak to wierzysz niepokalanie. Nikt nigdy się tak nie urodził. No chyba że dziewica niepokalana ha ha.masakra ludzie co jest z wami?[/quote]

Z rzeczy które zrozumie nawet niewierzący - dzięki wierze osiągnąłem wewnętrzną harmonię i zawdzięczam życie zgodne z harmonią Wszechświata, że tak to górnolotnie ujmę. Mówiąc prościej - zrozumienie, że bezsilne złorzeczenie czy zawiść, że ktoś ma lepiej, jest bezproduktywne nie prowadzi do niczego dobrego. Dla nikogo. Co najwyżej powoduje nerwice i wrzody.

Podobieństwo do Boga dotyczy psychiki, nie fizycznej budowy. Funkcjonowania w podobnym systemie wartości. Mówiąc inaczej, Bóg może być nieskończenie mądrzejszy i doskonalszy od człowieka, ale to, co najważniejsze - miłość - może zrozumieć każdy człowiek, niezależnie od wykształcenia czy inteligencji. Nawet małe dziecko.

Szacunek do rodziców mam, ale żaden człowiek, żaden naukowiec w labolatorium nie stworzył życia. Jesteśmy przekaźnikami życia, nie jego stwórcami, zostało nam dane być narzędziami dziejącego się ciągle cudu (to, że nam spowszedniał, jest elementem otaczającej nas rzeczywistości, nie oznacza, że przestał być cudem). Nie urodziłem się niepokalanie :-). Dogmat katolicki mówi, że tak urodziła się Święta Maria (a nie że tak kogoś urodziła, doucz się). Oznacza to, że pozbawiona była grzechu pierworodnego, jakim wszyscy jesteśmy obciążeni (czyli złości, nienawiści, pychy i innych nieodłącznych cech ludzkiej psychiki, powodujących że nie jesteśmy aniołami ani nawet świętymi). A z czysto naukowego punktu widzenia, fakt, że coś wydarzylo się raz na wieczność nie oznacza, że się nie wydarzyło. Oznacza jedynie, że jest niesprawdzalne metodami naukowymi (eksperymentem zakładającym z definicji powtarzalność badanego procesu). Inaczej mówiąc - oznacza, że nauka nie jest mogącym odpowiedzieć na wszystkie pytania absolutem, nie jest nowym Bogiem, jak w latach jej tryumfu, w XIXw., sądzono (w XXw. zresztą też, zwlaszcza nie rozumiejący, czym jest nauka uczestnicy wojen światopogladowych).

P.S.: Po polsku się pisze zrobiony, nie zdiełany (chociaż w tym przypadku chyba raczej stworzony). Ale nawet u Was w Rosji można (już) wierzyć w Boga. Chociaż spustoszenie spowodowane komunistycznym praniem mózgu jest tam zatrważające, dużo wìększe niż u nas, w Polsce.[/quote]

U nas też niemałe, widać choćby po niektórych komentarzach.

08:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]
rzeczy które zrozumie nawet niewierzący - dzięki wierze osiągnąłem wewnętrzną harmonię i zawdzięczam życie zgodne z harmonią Wszechświata, że tak to górnolotnie ujmę. Mówiąc prościej - zrozumienie, że bezsilne złorzeczenie czy zawiść, że ktoś ma lepiej, jest bezproduktywne nie prowadzi do niczego dobrego. Dla nikogo. Co najwyżej powoduje nerwice i wrzody.

Podobieństwo do Boga dotyczy psychiki, nie fizycznej budowy. Funkcjonowania w podobnym systemie wartości. Mówiąc inaczej, Bóg może być nieskończenie mądrzejszy i doskonalszy od człowieka, ale to, co najważniejsze - miłość - może zrozumieć każdy człowiek, niezależnie od wykształcenia czy inteligencji. Nawet małe dziecko.

Szacunek do rodziców mam, ale żaden człowiek, żaden naukowiec w labolatorium nie stworzył życia. Jesteśmy przekaźnikami życia, nie jego stwórcami, zostało nam dane być narzędziami dziejącego się ciągle cudu (to, że nam spowszedniał, jest elementem otaczającej nas rzeczywistości, nie oznacza, że przestał być cudem). Nie urodziłem się niepokalanie :-). Dogmat katolicki mówi, że tak urodziła się Święta Maria (a nie że tak kogoś urodziła, doucz się). Oznacza to, że pozbawiona była grzechu pierworodnego, jakim wszyscy jesteśmy obciążeni (czyli złości, nienawiści, pychy i innych nieodłącznych cech ludzkiej psychiki, powodujących że nie jesteśmy aniołami ani nawet świętymi). A z czysto naukowego punktu widzenia, fakt, że coś wydarzylo się raz na wieczność nie oznacza, że się nie wydarzyło. Oznacza jedynie, że jest niesprawdzalne metodami naukowymi (eksperymentem zakładającym z definicji powtarzalność badanego procesu). Inaczej mówiąc - oznacza, że nauka nie jest mogącym odpowiedzieć na wszystkie pytania absolutem, nie jest nowym Bogiem, jak w latach jej tryumfu, w XIXw., sądzono (w XXw. zresztą też, zwlaszcza nie rozumiejący, czym jest nauka uczestnicy wojen światopogladowych).
P.S.: Po polsku się pisze zrobiony, nie zdiełany (chociaż w tym przypadku chyba raczej stworzony). Ale nawet u Was w Rosji można (już) wierzyć w Boga. Chociaż spustoszenie spowodowane komunistycznym praniem mózgu jest tam zatrważające, dużo wìększe niż u nas, w Polsce.[/quote]
U nas też niemałe, widać choćby po niektórych komentarzach.[/quote]
Komunizm w spustoszeniach umysłów to mały miki przy kościele, tego się już pobić nie da.

09:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prania mózgów wbrew logice prawdzie i naturze ciąg dalszy.

09:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale obłuda, modlitwy na pokaz a poza plecami KK chce przejąć wiernych ze Wschodu

09:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Watykańczycy częściowo już podporządkowali sobie wiernych ze wschodu, kiedy na mocy Unii Brzeskiej (1596) wyrwali z cerkwi prawosławnej grekokatolików.
I zwisało im wtedy , że doprowadziło to do krwawych wojen i śmierci wielu tysięcy ludzi.
Dzisiaj tez ida po trupach do celu, dzielą Polaków, szczują jednych przeciwko drugim, a wszystko odbywa sie w pięknym opakowaniu z "miłości", "miłosierdzia" i "patriotyzmu".
Cwaniactwo i perfidia do potęgi.

10:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Najwięcej wojen i najwiecej ofira w historii było z powodu wiary i tego który bóg jest lepszy

10:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Watykańczycy częściowo już podporządkowali sobie wiernych ze wschodu, kiedy na mocy Unii Brzeskiej (1596) wyrwali z cerkwi prawosławnej grekokatolików.
I zwisało im wtedy , że doprowadziło to do krwawych wojen i śmierci wielu tysięcy ludzi.
Dzisiaj tez ida po trupach do celu, dzielą Polaków, szczują jednych przeciwko drugim, a wszystko odbywa sie w pięknym opakowaniu z "miłości", "miłosierdzia" i "patriotyzmu".
Cwaniactwo i perfidia do potęgi.[/quote]

Nie każdy marzy o tym, żeby podlegać pod was, pod Moskwę, towarzysze.
Co w Średniowieczu dla jednych było "wyrywaniem", dla innych było zbliżaniem się do pełnej jedności, taka była wówczas mentalność, u wszystkich.
Krwawe wojny to przychodziły do nas głównie ze wschodu (czasem w kooperacji z naszym zachodnim sąsiadem), niezależnie od tego, co robiliśmy.

A kto usiłuje dzielić Polaków, najlepiej świadczą wasze wpisy pod artykułem o modlitwach o jedność...

10:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Najwięcej wojen i najwięcej ofiar w historii było z powodu wiary i tego który bóg jest lepszy[/quote] Księza przed takimi bitwami święcili sztandary wojsk i ich chorągwie oraz zarządzali modły w intencji zwycięstwa

10:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Najwięcej wojen i najwiecej ofira w historii było z powodu wiary i tego który bóg jest lepszy[/quote]

Najwięcej wojen było "plemiennych", najczęściej o terytorium i bogactwa. Plemiona integrowały się wg takich kryteriów, jak zamieszkiwany teren właśnie, wspólny język, kultura, czy wyznawana religia. Tak, religia, bo takie sprawy jak wyznawana wiara były zawsze dla ludzi, z powodów kompletnie niezrozumiałych dla upośledzonych pod tym względem ateistów niesłychanie istotne.

Rozmowa z nimi o "tych głupotach" przypomina rozmowę ze ślepym o kolorach.

11:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Najwięcej wojen i najwiecej ofira w historii było z powodu wiary i tego który bóg jest lepszy[/quote]

Najwięcej wojen było "plemiennych", najczęściej o terytorium i bogactwa. Plemiona integrowały się wg takich kryteriów, jak zamieszkiwany teren właśnie, wspólny język, kultura, czy wyznawana religia. Tak, religia, bo takie sprawy jak wyznawana wiara były zawsze dla ludzi, z powodów kompletnie niezrozumiałych dla upośledzonych pod tym względem ateistów niesłychanie istotne.

Rozmowa z nimi o "tych głupotach" przypomina rozmowę ze ślepym o kolorach.[/quote]

Olbrzymie bogactwa i nowe terytoria dla KK przyniosły podboje obu Ameryk i Afryki

11:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Rydzyk twierdzi , że dostał za darmo dwa samochody od bezdomnego, który niestety zaraz zmarł
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/o-tadeu ... dy/s90n1ty

12:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Rydzyk twierdzi , że dostał za darmo dwa samochody od bezdomnego, który niestety zaraz zmarł
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/o-tadeu ... dy/s90n1ty[/quote]

To mi przypomina sprawę tego księdza pedofila z Dominikany, który przyjechał do Watykanu i zmarł.
Rydzyk postąpił jak jego szefowie w obcym państwie - Watykanie. Nie ma człowieka, nie ma sprawy.

01:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Rydzyk twierdzi , że dostał za darmo dwa samochody od bezdomnego, który niestety zaraz zmarł
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/o-tadeu ... dy/s90n1ty[/quote]

To mi przypomina sprawę tego księdza pedofila z Dominikany, który przyjechał do Watykanu i zmarł.
Rydzyk postąpił jak jego szefowie w obcym państwie - Watykanie. Nie ma człowieka, nie ma sprawy.[/quote]
Chodziło o biskupa Wesołowskiego. Dlatego trzeba było go szybko uciszyć. Nie pierwsze nie ostatnie morderstwo w historii Watykanu

07:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To brzmi jak przygotowania do fuzji instytucji finansowych :-)

10:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To brzmi jak przygotowania do fuzji instytucji finansowych :-)

10:00, 22.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Login"]To brzmi jak przygotowania do fuzji instytucji finansowych :-)[/quote]
Cos w tym zapewne jest.

08:00, 23.01.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%