Dziś, po godzinie 9:00, klienci Banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Według danych portalu Downdetector użytkownicy informują o trudności w uruchomieniu aplikacji, która zamiast działać, wyświetla komunikaty o „chwilowych utrudnieniach” lub „niedostępności połączenia”.
Oprócz aplikacji mobilnej problem dotknął także system bankowości internetowej oraz płatności Blik, które obecnie są niedostępne. Awaria uniemożliwia klientom korzystanie z podstawowych funkcji bankowych, w tym dokonywania przelewów i płatności.
Bank Millennium nie podał jeszcze oficjalnych informacji na temat przyczyn awarii ani przewidywanego czasu przywrócenia pełnej funkcjonalności usług. Klienci pozostają zaniepokojeni, oczekując na szybkie rozwiązanie problemu, aby móc ponownie korzystać z usług banku bez zakłóceń.
Nn14:13, 31.10.2024
Ruska V kolumna działa.
Maryjan 14:42, 31.10.2024
Dyżurny hejter i de bil o różnych ksywach jak twoja stara itd siedzi na forum od rana do wieczora. To się leczy.
Twój wujek14:44, 31.10.2024
Znowu masz 5 min przerwy na kibelek, wyrobniku? Nadzorca wie?
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
0 2
to ruska V kolumna, poliniaku.