Dziś, po godzinie 9:00, klienci Banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Według danych portalu Downdetector użytkownicy informują o trudności w uruchomieniu aplikacji, która zamiast działać, wyświetla komunikaty o „chwilowych utrudnieniach” lub „niedostępności połączenia”.
Oprócz aplikacji mobilnej problem dotknął także system bankowości internetowej oraz płatności Blik, które obecnie są niedostępne. Awaria uniemożliwia klientom korzystanie z podstawowych funkcji bankowych, w tym dokonywania przelewów i płatności.
Bank Millennium nie podał jeszcze oficjalnych informacji na temat przyczyn awarii ani przewidywanego czasu przywrócenia pełnej funkcjonalności usług. Klienci pozostają zaniepokojeni, oczekując na szybkie rozwiązanie problemu, aby móc ponownie korzystać z usług banku bez zakłóceń.
Nn14:13, 31.10.2024
Ruska V kolumna działa.
Maryjan 14:42, 31.10.2024
Dyżurny hejter i de bil o różnych ksywach jak twoja stara itd siedzi na forum od rana do wieczora. To się leczy.
Twój wujek14:44, 31.10.2024
Znowu masz 5 min przerwy na kibelek, wyrobniku? Nadzorca wie?
Mural coraz bliżej. Są propozycje lokalizacji
Lepsze to, niż ta śmierdząca skarpeta patologii z trybuny c, która szpeci miasto, bo jakiś pe.do.fil czy tam inny narkoman z uml ma taki kaprys. Szkoda że miasto nie ściga tych zwyroli, a jak tak ciężko złapać takiego przygłupa jednego z drugim to należy obciążyć klub piłkarski Miedź Legnica za usunięcie szkód óml w miejscu publicznym
Skarpeta ÓML
16:56, 2025-06-14
Mural coraz bliżej. Są propozycje lokalizacji
a cokolwiek w centrum lub na tarninowie
cokolwiek
16:26, 2025-06-14
Monakawa – nowe miejsce na kawowej mapie Legnicy
Jak zwykle, Legnica. Lokal, poza ogródkiem niedostępny dla osób niepełnosprawnych, matek z wózkami. Normalnie, dostępna Legnica.
Nic dodać
15:32, 2025-06-14
Monakawa – nowe miejsce na kawowej mapie Legnicy
A to nie jest lokal ukraiński?
JańcioWodnik
14:51, 2025-06-14
0 2
to ruska V kolumna, poliniaku.