Zamknij

Dzień otwarty ”Dziewiętnastki”

12:33, 16.03.2014
Skomentuj

Szkoła Podstawowa nr 19 od dawna zapraszała na zajęcia przedszkolaki, ale po raz pierwszy w historii zorganizowała dzień otwarty.

Atrakcją imprezy okazało się stoisko szkolnego Koła Europejskiego, które dla dzieci i dorosłych przygotowało ciekawy quiz. Odpowiadając na jedno z pytań dotyczących krajów unii, można było wygrać talon na degustację europejskich potraw: włoskich, greckich, francuskich, polskich a nawet tureckich.

Dziewczęta z zajęć koralikowych sprzedawały biżuterię własnego wyrobu – kolczyki, bransoletki i naszyjniki. Bardziej ścisłe umysły oblegały pracownię komputerową, a Kajetan z IV klasy skonstruował własny gramofon – można było usłyszeć ten dźwięk!

Uczniowie dziewiętnastki przygotowali dla swoich młodszych kolegów spektakl „Spotkanie z Zeusem”, a dla najmłodszych barwne przedstawienie „Smerfy ratują las”.

Świetną okazją było spotkanie ze szkolnym logopedą - Zdiagnozowałam dzisiaj kilu uczniów, przekazałam również rodzicom wskazówki do pracy w domu – podsumowała Ewa Tyborowska. - Coraz więcej dzieci potrzebuje dzisiaj pomocy logopedycznej, ale na szczęście rodzice są też coraz bardziej świadomi i decydują się na terapię wcześniej – dodaje.

Dzień otwarty „Dziewiętnastki” zapewnił moc atrakcji zarówno uczniom szkoły, jak i przyszłym pierwszoklasistom i ich rodzicom.[FOTORELACJA]7805[/FOTORELACJA]

(CP (lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%