11 września odbędzie się uroczyste otwarcie stacji AMIC Energy, która od niedawna funkcjonuje przy ul. Pocztowej 2. Pierwsze 100 osób ma szansę zgarnąć sandwicze Subway za 1 zł, a na wszystkich klientów czekają nagrody i rabaty na paliwo do -35 gr/l.
Atrakcje z okazji uroczystego otwarcia
Obiekt zlokalizowany między Hotelem Książęcym a Biedronką jest pierwszą stacją AMIC Energy w Legnicy. Stacja oferuje wysokiej jakości paliwo: ON, ON Pro, Pb95, Pb98, klimatyczny koncept gastronomiczny Food Point z bogatym wyborem kaw i hot dogów oraz dobrze wyposażony sklep z szeroką ofertę produktów marki własnej Impet. W środę, 11 września od godz. 12:00, stacja zaprasza na uroczyste otwarcie. 100 osób będzie mogło kupić 15-centymetrowego Suba za przysłowiową złotówkę, a do godz. 18:00 każdy klient stacji będzie miał szansę wygrać nagrody w kole fortuny. W kolejnych dniach na klientów również czekają atrakcje: 12 września pierwsze 100 osób otrzyma hot doga za 1 zł, a 13 września 100 kaw również za 1 zł. Do końca września można skorzystać z promocji na paliwo ALE RABAT i tankować taniej w dowolnym dniu tygodnia. Klienci korzystający z programu lojalnościowego AMIC Club otrzymają rabat w wysokości -35 gr/l na paliwo ON Pro oraz -30 gr/l na paliwa: Pb95, Pb98, ON*.
Pierwsza restauracja Subway w Legnicy
Na stacji działa też restauracja Subway, serwująca świeże sandwicze, wrapy i sałatki przygotowywane na miejscu z lokalnych składników. Legendarna amerykańska restauracja oferuje różnorodne pozycje w menu, aby zapewnić klientom szeroki wybór smaków i umożliwić stworzenie dań dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Wystarczy, wybrać rodzaj pieczywa i dodatki, a powstanie z nich doskonały sandwich. W Subway znajdują się przekąski na mały i duży głód, z mięsem, wegetariańskie, niskotłuszczowe. Liczba kombinacji jest nieskończona. Szczególną popularnością cieszą się: Kurczak teriyaki, zawierający paski kurczaka marynowane w sosie Teriyaki, podawane ze świeżymi warzywami i sosem ze słodkiej cebuli, Spicy italian z plastrami pepperoni i salami oraz Żeberka BBQ. Coraz więcej osób decyduje się na rezygnację z mięsa, wybierając T.L.C.® Teriyaki z sojowymi stripsami lub Veggie delite®. Subway oferuje też „Codzienne Okazje”, czyli cztery gotowe kompozycje sandwichy w bardzo przystępnych cenach. Ich ceny zaczynają się od 9,90 zł, a zestaw składający się z Suba 15-centymetrowego, frytek waflowych i napoju od 16,90 zł. Na deser warto wybrać świeżo wypiekanie ciastko, np. czekoladowe lub z malinami. Na łasuchów zaś czeka wyjątkowa nowość, czyli aż 30 cm ciastko. Oferta Subway dostępna jest także z dostawą w aplikacji Glovo.
Koncept gastronomiczny Food Point
Sieć stacji paliw AMIC Energy oferuje idealnie dopasowane do oczekiwań kierowców menu gastronomiczne. Oferta hot dogów została opracowana w odpowiedzi na różnorodne oczekiwania klientów. Oferta standardowych hot dogów z parówką i kabanosem została uzupełniona o pozycje na większy apetyt. W ofercie znajdują się Hot Dogi i Big Dogi z parówką oraz kiełbasy smakowe wprowadzane sezonowo. W menu kawowym można znaleźć klasyczne pozycje jak kawa czarna, cappuccino czy caffe latte oraz specjały dla wielbicieli oferty dostępnej w kawiarniach jak kawa flat white czy cortado. Aromatyczna kawa o typowo włoskim smaku, stylu i charakterze
to wyselekcjonowana mieszanka aksamitnej Arabiki i wyrazistej Robusty, która zadowoli nawet najbardziej wymagające podniebienia. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że kawa Food Point posiada certyfikat jakości UTZ a co za tym idzie jej produkcja odbywa się w zgodzie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.
Program lojalnościowy AMIC Club
AMIC Energy od 5 lat z powodzeniem prowadzi swój program lojalnościowy AMIC Club, który daje naprawdę wiele korzyści. Uczestnicy korzystający z programu mają do wyboru atrakcyjne rabaty na paliwo, kupony na zakupy, wyjątkowe promocje cenowe, czy też wymianę punktów na nagrody z katalogu. AMIC Club daje możliwość szybkiego zbierania punktów zarówno klientom indywidualnym, jak i flotowym. Za każde tankowanie, zakup produktów sklepowych i gastronomicznych Food Point oraz Sbarro, czy też korzystanie z usług dostępnych na stacjach, klienci są nagradzani odpowiednią liczbą punktów. Aby skorzystać z przywilejów dostępnych w AMIC Club wystarczy przy każdej wizycie na stacji zeskanować kartę dostępną w aplikacji AMIC Energy PL. Warto również regularnie zaglądać do aplikacji i sprawdzać specjalne kupony rabatowe dostępne tylko w niej.
0 0
w cywilizowanym kraju i miście stacja paliw nie powinna powstać w tym miejscu : blisko mieszkalnych kamienic. To teren do zabudowy mieszkalnej - kamienice.Paliwa tal blisko budynków, zabudowa niska ( marnowanie terenu), przy ulicy jednokierunkowej. To nie wygląda normalnie ( podobnie jak Cirkle przy Muzealnej)- każd szanujące sie miasto stawia na takich terenach mieszkania z usługami w parterze.
0 0
Krzakowski pozwolił na te stacje paliw podobnie jak na kloca w miejscu dawnego PKS no i pozwolił na przeniesienie przystanku bliżej zamku by podróżni idący z dworca mieli dalej na przystanek
0 0
Już myślałem, że bardziej same centrum sp....ć się nie da likwidując dworzec autobusowy i stawiając w tamtym miejscu biedronkę. Myliłem się. Jednak się da.... :s
0 0
W przeciwienstwie do wiecznych malkontentów na tym forum, ciesze się, ze inwestor zagospodarował działkę w centrum miasta. Inwestycja powstała zgodnie z uchwalonym przez rade miejska planem zagospodarowania przestrzennego i dzisiaj teren nie straszy wiecznym bałaganem a dla niedoinformowanych krytyków Prezydenta Krzakowskiego - teren po PKS nigdy nie był własnością miasta i nie miasto szukało inwestora. Natomiast Centrum Przesiadkowe również dla komunikacji międzymiastowej było i jest zaplanowane przez miasto na byłym terenie PKP (po PSK) i poprzedni prezydent zagwarantował na ta inwestycje pieniądze unijne w Programie ZIT. Oby tylko nowy prezydent ta inwestycje zrealizował.
0 0
Już nie pamiętacie ile stacji paliw było w latach 70/80 w Legnicy.
Nawet na działce obok tego Amica była stacja .
0 0
Osobiście będę ta stacje bojkotowali gdyż jest ta stacja , której właścicielami są ruscy, pomimo ,że biznes zarejestrowany jest w Wiedniu. 100% udziałów należy do dawnego rosyjskiego lukoil.
0 0
Ty śmieciu możesz bojkowac szczury w piwnicy. Ty nic nie znaczący przegrywie. Nikim jesteś i nikim będziesz. Nadajesz się na zebranie z puszka na towariszczy z PiSu na benzynę i miesiączkę. Chodzące zero.
0 0
Gość napisał(a):
> Ty śmieciu możesz bojkowac szczury w piwnicy. Ty nic nie znaczący
> przegrywie. Nikim jesteś i nikim będziesz. Nadajesz się na zebranie z
> puszka na towariszczy z PiSu na benzynę i miesiączkę. Chodzące zero.
ty lewacki śmieciu nadajesz się do burdelu choćby na Miłkowicką 9 obsługiwać klientów jako " pasztetówa " lub " męska dz....a " bo niczego innego nie potrafisz robić tuskozjebie !!!
0 0
Zero bez wykształcenia i wiedzy. Głupek PiS owski. Typowy przedstawiciel PiSu. Będzie naród prowadzić konentarzami:) ale ty jesteś śmieciem. Nawet nie można nazwać ciebie Polakiem ty jesteś kacapskim przegrywam o ubogim intelekcie. Czerpiesz wiedzę z pasków republiki, tygodnika niedziela i z puszki Jarka. Ciebie śmieciu nikt nie słucha. Nic w życiu nie osiągnąłeś a legniczan trujesz swoją obecnością śmieciu. PiS fekaliusie prowadzisz żywot typowego pasożyta społecznego. Więc pucha i cwałem zbierać na Jarka i czarnuchów do tego się nadajesz PiS owska miernito
0 0
Obserwator napisał(a):
> W przeciwienstwie do wiecznych malkontentów na tym forum, ciesze się, ze
> inwestor zagospodarował działkę w centrum miasta. Inwestycja powstała
> zgodnie z uchwalonym przez rade miejska planem zagospodarowania
> przestrzennego i dzisiaj teren nie straszy wiecznym bałaganem a dla
> niedoinformowanych krytyków Prezydenta Krzakowskiego - teren po PKS nigdy
> nie był własnością miasta i nie miasto szukało inwestora. Natomiast Centrum
> Przesiadkowe również dla komunikacji międzymiastowej było i jest
> zaplanowane przez miasto na byłym terenie PKP (po PSK) i poprzedni
> prezydent zagwarantował na ta inwestycje pieniądze unijne w Programie ZIT.
> Oby tylko nowy prezydent ta inwestycje zrealizował.
W radzie miasta w ówczesnym czasie w większości byli ludzie Krzakowskiego i głosowali wiadomo jak... raczej nie po myśli mieszkańców, którzy w końcu ich pogonili w wyborach.
Teren po PKS nie był miasta ale włodarz dał zgodę na budowę biedronki...
A stacje paliw powinna zablokować konserwator zabytków, dziwi fakt ze na przeciw kazała na drodze rowerowej wysypać kruszec bo to zabytkowe centrum miasta ale do budowy stacji paliw nic nie miała?
Wieloletnie obiecanki centrum przesiadkowego runęły w gruzach
0 0
Obserwator napisał(a):
> W przeciwienstwie do wiecznych malkontentów na tym forum, ciesze się, ze
> inwestor zagospodarował działkę w centrum miasta. Inwestycja powstała
> zgodnie z uchwalonym przez rade miejska planem zagospodarowania
> przestrzennego i dzisiaj teren nie straszy wiecznym bałaganem a dla
> niedoinformowanych krytyków Prezydenta Krzakowskiego - teren po PKS nigdy
> nie był własnością miasta i nie miasto szukało inwestora. Natomiast Centrum
> Przesiadkowe również dla komunikacji międzymiastowej było i jest
> zaplanowane przez miasto na byłym terenie PKP (po PSK) i poprzedni
> prezydent zagwarantował na ta inwestycje pieniądze unijne w Programie ZIT.
> Oby tylko nowy prezydent ta inwestycje zrealizował.
Nawet nie wspominaj o największym szkodniku na stanowisku prezydenta Legnicy. Tenże szkodnik zmienił funkcję miejskiego dworca autobusowego na market wyprowadzając funkcję dworca przesiadkowego na parking stacji benzynowej przy autostradzie. Ratuszowa propaganda przykrywała ten fakt bajką o centrum przesiadkowym na terenie bocznicy kolejowej, która też nie jest własnością Legnicy i wymaga zmiany planu. Nowy właściciel tego terenu ma inny pomysł i zamierza zlokalizować tam centrum handlowe. Za zmianę planu i zgodę na wybudowanie stacji pod oknami mieszkańców i tuż przy skrzyżowaniu Krzakowski powinien beknąć. Krzakowski powinien odpowiedzieć prokuratorowi na kilka pytań. Skąd wiedział kilka lat temu, kiedy zlecał projekt przebudowy ul. Pocztowej, że należy zaprojektować wjazd i wyjazd do stacji benzynowej. Dlaczego nie zaprojektował wjazdu i wyjazdu do istniejącej wówczas Biedronki. Dlaczego na przebudowę ul. Pocztowej wydał aż 23 mln zł. W jakiej wysokości w tej kwocie partycypował inwestor budujący stację benzynową. I jeszcze parę innych pytań. Krzakowski miał zwyczaj wymuszania na właścicielach terenu zgód na sprzedaż i budowanie marketów. Zniszczył legnicki PKS, tak jak zniszczył dworzec autobusowy by oddać teren Biedronce. Zniszczył legnickich handlowców wpuszczając do centrum Legnicy szerokim frontem sieciówki. O te sprawy prokurator też powinien przepytać Krzakowskiego.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz