Zamknij

Pomoc administracyjna

Nr oferty: StPr/25/0248Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
: -przygotowuje projekt umowy na usługę usuwania i przechowywania usuwanych pojazdów; - sprawuje nadzór merytoryczny nad prawidłowością realizacji umowy o usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym; - prowadzi postępowania administracyjne w sprawie ustalenia kosztów odstąpienia od usunięcia pojazdów; -prowadzi postępowania administracyjne w sprawie ustalenia kosztów usunięcia oraz przechowywania usuniętych pojazdów; - rejestruje w systemie informatycznym należności gminne z tytułu usuwania i przechowywania pojazdów, kosztów sądowych i egzekucyjnych; -przygotowuje dokumentację do sporządzenia wniosku do sądu o przepadek pojazdu na rzecz gminy; - wykonuje obowiązki wynikające z odrębnych przepisów prawa po orzeczeniu przepadku pojazdu na rzecz gminy, - zapewnia ocenę techniczną i wycenę pojazdów, w stosunku do których orzeczono przepadek na rzecz gminy, - przekazuje pojazdy do stacji demontażu; -przygotowuje wnioski o wyrejestrowanie z ewidencji pojazdów oddanych do stacji demontażu; -sprawuje nadzór nad usuwaniem pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane; -prowadzi ewidencję środków trwałych; - zakłada i prowadzi zbiory dokumentacji; - archiwizuje dokumentację i przekazuje do archiwum zakładowego; - podpisuje dokumenty w formie protokołu z badań (kontroli) oraz zapiski urzędowe dokonane w trakcie badań sprawy, a także protokoły z przyjęcia spraw zgłoszonych ustnie; - sprawuje kontrolę przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska; - realizuje zadania określone w Programie Ochrony Środowiska dla miasta Legnica, - prowadzi strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko dla projektów realizowanych przez Wydział, - udostępnia informacje o środowisku, - współpracuje z organizacjami ekologicznymi oraz z innymi jednostkami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska, - prowadzi edukację ekologiczną, - sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane z uczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych, -sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane z uczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych, - uczestniczy w pracach komisji przetargowej, - sprawdza faktury pod względem merytorycznym, - rejestruje w systemie informatycznym umowy i zlecenia wraz z harmonogramami, a także dowody księgowe z zakresu wykonywanych zadań, - rejestruje w systemie informatycznym przypisy i odpisy wynikające z wydawanych przez siebie decyzji i postanowień, - sporządza dowody księgowe z zakresu realizowanych zadań, - sporządza informację do BIP, - prowadzi elektroniczny system obiegu dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 24.03.2025
: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Andersa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Joanna Pieniacka
Numer telefonu: 767233855
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie z PUP,CV rozmowa kwalifikacyjna 18.03.2025 godz. 9:00 pokój 225 II piętro
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
-przygotowuje projekt umowy na usługę usuwania i przechowywania usuwanych pojazdów; - sprawuje nadzór merytoryczny nad prawidłowością realizacji umowy o usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym; - prowadzi postępowania administracyjne w sprawie ustalenia kosztów odstąpienia od usunięcia pojazdów; -prowadzi postępowania administracyjne w sprawie ustalenia kosztów usunięcia oraz przechowywania usuniętych pojazdów; - rejestruje w systemie informatycznym należności gminne z tytułu usuwania i przechowywania pojazdów, kosztów sądowych i egzekucyjnych; -przygotowuje dokumentację do sporządzenia wniosku do sądu o przepadek pojazdu na rzecz gminy; - wykonuje obowiązki wynikające z odrębnych przepisów prawa po orzeczeniu przepadku pojazdu na rzecz gminy, - zapewnia ocenę techniczną i wycenę pojazdów, w stosunku do których orzeczono przepadek na rzecz gminy, - przekazuje pojazdy do stacji demontażu; -przygotowuje wnioski o wyrejestrowanie z ewidencji pojazdów oddanych do stacji demontażu; -sprawuje nadzór nad usuwaniem pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane; -prowadzi ewidencję środków trwałych; - zakłada i prowadzi zbiory dokumentacji; - archiwizuje dokumentację i przekazuje do archiwum zakładowego; - podpisuje dokumenty w formie protokołu z badań (kontroli) oraz zapiski urzędowe dokonane w trakcie badań sprawy, a także protokoły z przyjęcia spraw zgłoszonych ustnie; - sprawuje kontrolę przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska; - realizuje zadania określone w Programie Ochrony Środowiska dla miasta Legnica, - prowadzi strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko dla projektów realizowanych przez Wydział, - udostępnia informacje o środowisku, - współpracuje z organizacjami ekologicznymi oraz z innymi jednostkami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska, - prowadzi edukację ekologiczną, - sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane z uczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych, -sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane z uczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych, - uczestniczy w pracach komisji przetargowej, - sprawdza faktury pod względem merytorycznym, - rejestruje w systemie informatycznym umowy i zlecenia wraz z harmonogramami, a także dowody księgowe z zakresu wykonywanych zadań, - rejestruje w systemie informatycznym przypisy i odpisy wynikające z wydawanych przez siebie decyzji i postanowień, - sporządza dowody księgowe z zakresu realizowanych zadań, - sporządza informację do BIP, - prowadzi elektroniczny system obiegu dokumentów.
StPr/25/0248
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

-wydaje decyzje administracyjne zezwalające na utrzymanie psów rasy agresywnej oraz zezwalające na posiadanie i hodowanie lub utrzymanie chartów rasowych lub ich mieszańców; -prowadzi rejestrację zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów Unii Europejskiej; -wydaje zaświadczenia, czy działka jest objęta uproszczonym planem urządzania lasu na podstawie przepisów aktualnie obowiązującej ustawy o lasach; -prowadzi postępowania administracyjne związanych z przyjmowaniem zgłoszeń o zamiarze usunięcia drzewa; - wydaje decyzje administracyjne: - zezwalające na usuwanie drzew i krzewów, -nakładające kary za usuwanie drzew i krzewów bez zezwolenia, -opiniuje i uzgadnia projekty budowlane pod kątem ochrony przyrody; - uzgadnia warunki realizacji przedsięwzięcia w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach pod kątem ochrony przyrody; - uzgadnia warunki pozwolenia zintegrowanego pod kątem ochrony przyrody; - przygotowuje projekty umów i sprawuje nadzór nad ich realizacją; -sprawuje nadzór nad wykonaniem nasadzeń zastępczych nałożonych decyzją administracyjną; - realizuje zadania wynikające z przepisów ustawy o rybactwie śródlądowym, w tym: -wydaje karty wędkarskie oraz karty łowiectwa podwodnego, -współpracuje ze strażą rybacką, -wprowadza przypisy do systemu informatycznego w zakresie spraw wynikających z prowadzenia rejestru kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego; - sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane z uczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych; - uczestniczy w pracach komisji przetargowej; - realizuje zadania dotyczące zwierząt gospodarskich z zakresu przepisów ustawy o ochronie zwierząt; -sporządza plany, analizy i informacje w zakresie powierzonych zadań; - sporządza sprawozdania, w tym sprawozdania statystyczne; -zakłada i prowadzi zbiory dokumentacji; - archiwizuje dokumentację i przekazuje do archiwum zakładowego; -sprawuje kontrolę przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska; - realizuje zadania określone w Programie Ochrony Środowiska dla miasta Legnica; -prowadzi strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko dla projektów realizowanych przez Wydział; - udostępnia informacje o środowisku; - współpracuje z organizacjami ekologicznymi oraz z innymi jednostkami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska; -prowadzi edukację ekologiczną; - sprawdza faktury pod względem merytorycznym; - rejestruje w systemie informatycznym umowy i zlecenia wraz z harmonogramami, a także dowody księgowe z zakresu wykonywanych zadań; -rejestruje w systemie informatycznym przypisy i odpisy wynikające z wydawanych przez siebie decyzji i postanowień; - sporządza dowody księgowe z zakresu realizowanych zadań; - bierze udział w pracach na rzecz wprowadzania systemu zarządzania jakością; -sporządza informację do BIP; - prowadzi elektroniczny system obiegu dokumentów; - wspomaga pozostałych pracowników wydziału w zakresie czynności biurowo-administracyjnych.
StPr/25/0249
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Nadzór nad pracą systemów zarządzania ruchem, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii, monitorowanie stanu technicznego urządzeń, współpraca z policją, strażą miejską oraz służbami ratunkowymi w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. OFERTA PRACY SKIEROWANA RÓWNIEŻ DO OSÓB Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
StPr/25/0250
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

- załadunek i rozładunek towaru, - przebieranie owoców, - układanie skrzynek.
StPr/25/0251
data rozpoczęcia pracy od 12.03.2025
wynagrodzenie od od 39,16 PLN

Przygotowywanie samochodów pod klienta. Mycie, pranie i kosmetyka pojazdów osobowych.
StPr/25/0246
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obsługa grilla (wstawianie i ściąganie mięsa z grilla). Przygotowywanie kanapek. Utrzymanie czystosci na stanowisku pracy.
StPr/25/0243
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- udział i wykonywanie czynności w toku oględzin miejsc zdarzeń, w tym ujawnianie, zabezpieczanie śladów kryminalistycznych i sprządzanie dokumentacji fotograficznej oraz wykonywanie dokumentacji fotograficznej z miejsca przeszukań, wizji, eksperymentów i innych czynności procesowych prowadzonych w jednostce oraz na zlecenie innych organów procesowych; - kryminalistyczna obsługa sekcji zwłok, przeszukań, okazań i innych czynności o charakterze procesowym lub operacyjnym; - zabezpieczanie i odtwarzanie monitoringów ze zdarzeń; - prowadzenie "Rejestru wykonanych czynności przez techników kryminalistyki oraz zabezpieczonych śladów i przedmiotów" oraz prowadzenie "Rejestru czynności zleconych"; - obsługa pojazdu służbowego; - inne zlecone czynności z polecenia kierownictwa wydziału.
StPr/25/0233
data rozpoczęcia pracy od 07.03.2025
wynagrodzenie od od 5 082,76 PLN

Przygotowanie elementów stalowych na miejsce montażu, składanie i łączenie elementów stalowych, np. spawanie , śrubowanie.Naprawa i wzmacnianie istniejących konstrukcji, demontaż stalowych elementów przy remontach lub rozbiórkach.
StPr/25/0225
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z OBRÓBKOM SUROWCA ZGODNIE ZE WSKAZANIAMI LIDERA LINII I KOORDYNATORA ZMIANY KROJENIE SAŁAT I INNYCH WARZYW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI LIDERALINII LUB KOORDYNATORA ZMIANY PRODUKTYWNA I MATERAŁOOSZĘDNA PRACA ZGODNIE Z INSTRUKCJAMI PRZEŁOŻONYCH
StPr/25/0222
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

• Wykonywanie prac związanych z obróbką surowca zgodnie ze wskazaniami lidera linii i koordynatora zmiany, • Krojenie sałat i innych warzyw zgodnie z wytycznymi lidera linii lub koordynatora zmiany, • Właściwe pozycjonowanie obrabianego surowca na linii produkcyjnej zgodnie z zaleceniami przełożonych,
StPr/25/0223
data rozpoczęcia pracy od 17.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN