-przygotowuje projekt umowy na usługę usuwania i przechowywania usuwanych pojazdów;
- sprawuje nadzór merytoryczny nad prawidłowością realizacji umowy o usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym;
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawie ustalenia kosztów odstąpienia od usunięcia pojazdów;
-prowadzi postępowania administracyjne w sprawie ustalenia kosztów usunięcia oraz przechowywania usuniętych pojazdów;
- rejestruje w systemie informatycznym należności gminne z tytułu usuwania i przechowywania pojazdów, kosztów sądowych i egzekucyjnych;
-przygotowuje dokumentację do sporządzenia wniosku do sądu o przepadek pojazdu na rzecz gminy;
- wykonuje obowiązki wynikające z odrębnych przepisów prawa po orzeczeniu przepadku pojazdu na rzecz gminy,
- zapewnia ocenę techniczną i wycenę pojazdów, w stosunku do których orzeczono przepadek na rzecz gminy,
- przekazuje pojazdy do stacji demontażu;
-przygotowuje wnioski o wyrejestrowanie z ewidencji pojazdów oddanych do stacji demontażu;
-sprawuje nadzór nad usuwaniem pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane;
-prowadzi ewidencję środków trwałych;
- zakłada i prowadzi zbiory dokumentacji;
- archiwizuje dokumentację i przekazuje do archiwum zakładowego;
- podpisuje dokumenty w formie protokołu z badań (kontroli) oraz zapiski urzędowe dokonane w trakcie badań sprawy, a także protokoły z przyjęcia spraw zgłoszonych ustnie;
- sprawuje kontrolę przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska;
- realizuje zadania określone w Programie Ochrony Środowiska dla miasta Legnica,
- prowadzi strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko dla projektów realizowanych przez Wydział,
- udostępnia informacje o środowisku,
- współpracuje z organizacjami ekologicznymi oraz z innymi jednostkami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony środowiska,
- prowadzi edukację ekologiczną,
- sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane z uczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych,
-sporządza wnioski o środki zewnętrzne na zadania realizowane przez Wydział oraz związane z uczestnictwem gminy w konkursach ekologicznych,
- uczestniczy w pracach komisji przetargowej,
- sprawdza faktury pod względem merytorycznym,
- rejestruje w systemie informatycznym umowy i zlecenia wraz z harmonogramami, a także dowody księgowe z zakresu wykonywanych zadań,
- rejestruje w systemie informatycznym przypisy i odpisy wynikające z wydawanych przez siebie decyzji i postanowień,
- sporządza dowody księgowe z zakresu realizowanych zadań,
- sporządza informację do BIP,
- prowadzi elektroniczny system obiegu dokumentów.
StPr/25/0248
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN