Zamknij
Ważne

Dodaj komentarz

Skąd Polacy czerpią wiedzę o produktach?

at(lca.pl) 13:31, 09.01.2017
Skomentuj

Polacy rzadko sięgają po produkty marek zupełnie im obcych. Najczęściej decydują się na zakup artykułów produkowanych przez znane i renomowane przedsiębiorstwa, nawet jeśli ich cena jest wyższa.

Skąd Polacy czerpią wiedzę o produktach, czyli o marketingu w Internecie

Polacy rzadko sięgają po produkty marek zupełnie im obcych. Najczęściej decydują się na zakup artykułów produkowanych przez znane i renomowane przedsiębiorstwa, nawet jeśli ich cena jest wyższa.Niekiedy sięgają jednak po mniej znane marki, wcześniej szukając opinii o nich w Internecie.

Internet jako główne źródło wiedzy o produktach

Około 30% badanych Polaków wskazuje Internet jako główne źródło wiedzy o interesujących ich produktach. Fora internetowe, portale umożliwiające porównywanie cen oraz gromadzące opinie o sklepach są przeglądane codziennie przez tysiące użytkowników, chcących dowiedzieć się, czy produkt, który chcą kupić jest wart swojej ceny. Drugim najpopularniejszym kanałem dowiadywania się o jakości produktów jest rekomendacja rodziny i znajomych (wskazana przez 27% ankietowanych Polaków), a trzecim – tradycyjne formy reklamy, np. telewizyjna, radiowa czy prasowa (13% respondentów). Reklama tradycyjna jest natomiast najczęściej wskazywana jako źródło wiedzy o istnieniu samej marki (źródło: https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/w-2020-r-wartosc-zakupow-online-w-polsce-wyniesie-,8530).

Digital Marketing Agency Internetum, prowadzona przez Williama Holeksa, wspiera przedsiębiorstwa, które chcą prowadzić skuteczny marketing internetowy. William Holeksa jest doświadczony w tym zakresie dzięki wieloletniej działalności na rynku brytyjskim. Obecnie działa również na rynku polskim, gdzie oferuje profesjonalny PR w Internecie, content marketing, reklamę w mediach społecznościowych czy mailing. Jego agencja pomaga przedsiębiorstwom tworzyć pozytywny wizerunek marki w Internecie i zapobiegać kryzysom związanym z problemami ze sprzedawanymi przez nie produktami. Dzięki agencji Holeksa wiele firm zdobyło nowych klientów i utrzymało z nimi długotrwałe relacje, zwiększając tym samym swoje zyski.

Polak żądny informacji

Agencja Holeksa duży nacisk kładzie na content marketing, gdyż Polacy chcą uzyskać jak najwięcej informacji o interesujących ich produktach. Nie zależy im jedynie na opiniach innych użytkowników, gdyż chcą także, by producenci bądź sklepy wskazywały, w jaki sposób można wykorzystać oferowane produkty. Ponadto dzięki ciekawym, użytecznym informacjom klienci chętniej decydują się na ponowne skorzystanie z oferty danego przedsiębiorstwa, widząc, iż jest ono zaangażowane w relację. Umiejętne wykorzystanie marketingu internetowego ma zatem niebagatelne znacznie dla zysków firmy oraz dla jej przyszłości.

(at(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%