Polacy rzadko sięgają po produkty marek zupełnie im obcych. Najczęściej decydują się na zakup artykułów produkowanych przez znane i renomowane przedsiębiorstwa, nawet jeśli ich cena jest wyższa.
Skąd Polacy czerpią wiedzę o produktach, czyli o marketingu w Internecie
Polacy rzadko sięgają po produkty marek zupełnie im obcych. Najczęściej decydują się na zakup artykułów produkowanych przez znane i renomowane przedsiębiorstwa, nawet jeśli ich cena jest wyższa.Niekiedy sięgają jednak po mniej znane marki, wcześniej szukając opinii o nich w Internecie.
Internet jako główne źródło wiedzy o produktach
Około 30% badanych Polaków wskazuje Internet jako główne źródło wiedzy o interesujących ich produktach. Fora internetowe, portale umożliwiające porównywanie cen oraz gromadzące opinie o sklepach są przeglądane codziennie przez tysiące użytkowników, chcących dowiedzieć się, czy produkt, który chcą kupić jest wart swojej ceny. Drugim najpopularniejszym kanałem dowiadywania się o jakości produktów jest rekomendacja rodziny i znajomych (wskazana przez 27% ankietowanych Polaków), a trzecim – tradycyjne formy reklamy, np. telewizyjna, radiowa czy prasowa (13% respondentów). Reklama tradycyjna jest natomiast najczęściej wskazywana jako źródło wiedzy o istnieniu samej marki (źródło: https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/w-2020-r-wartosc-zakupow-online-w-polsce-wyniesie-,8530).
Digital Marketing Agency Internetum, prowadzona przez Williama Holeksa, wspiera przedsiębiorstwa, które chcą prowadzić skuteczny marketing internetowy. William Holeksa jest doświadczony w tym zakresie dzięki wieloletniej działalności na rynku brytyjskim. Obecnie działa również na rynku polskim, gdzie oferuje profesjonalny PR w Internecie, content marketing, reklamę w mediach społecznościowych czy mailing. Jego agencja pomaga przedsiębiorstwom tworzyć pozytywny wizerunek marki w Internecie i zapobiegać kryzysom związanym z problemami ze sprzedawanymi przez nie produktami. Dzięki agencji Holeksa wiele firm zdobyło nowych klientów i utrzymało z nimi długotrwałe relacje, zwiększając tym samym swoje zyski.
Polak żądny informacji
Agencja Holeksa duży nacisk kładzie na content marketing, gdyż Polacy chcą uzyskać jak najwięcej informacji o interesujących ich produktach. Nie zależy im jedynie na opiniach innych użytkowników, gdyż chcą także, by producenci bądź sklepy wskazywały, w jaki sposób można wykorzystać oferowane produkty. Ponadto dzięki ciekawym, użytecznym informacjom klienci chętniej decydują się na ponowne skorzystanie z oferty danego przedsiębiorstwa, widząc, iż jest ono zaangażowane w relację. Umiejętne wykorzystanie marketingu internetowego ma zatem niebagatelne znacznie dla zysków firmy oraz dla jej przyszłości.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Kto będzie sprzątać Legnicę w 2026 roku?
Co to za Firma Eco spring ?
Auro
21:44, 2025-09-07
Policja ostrzega działkowiczów
Jedyny i rozsądny sposób to opróżnienie altanek z elektronarzędzi, cennych przedmiotów osobistych, telewizorów, laptopów, złota i dolarów. Wystarczy je zabrać do domów. Po co trzymać to na działkach ? W większości przypadków wiele urządzeń i tak nie działa. Na jesień warto przejrzeć wszystko i zdecydować co na złom a co do domu.
ooo
21:39, 2025-09-07
Radna bije na alarm w sprawie rdestowca
Jeśce gorse chwasty siedzi panocku w uzedzie na placu słowianskim, a tak Zakozenione jeśce głymbiej łot tej rośliny,z 4 piętra aś do piwnicy ,i łod po wojny do dziś ich wykozenic no idzie,a dyć..
Baca curus synuś gon
21:35, 2025-09-07
Piłkarskie niższe ligi: weekendowy rozkład jazdy
Jaki wynik mojego ukochanego Zakaczawia?
Skarpeta
21:24, 2025-09-07