Zamknij
Ważne

Wiceprezydent Aleksandra Krzeszewska zarządza już swoimi wydziałami

LS(lca.pl) 07:33, 19.05.2024
Skomentuj

Aleksandra Krzeszewska, która 9 maja została powołana na pierwszego zastępcę prezydenta na miejsce Jadwigi Zienkiewicz, przejęła obowiązki od drugiego zastępcy Krzysztofa Duszkiewicza.

Wiceprezydent Aleksandra Krzeszewska ostatecznie zajmie się w mieście zarządzaniem oświatą, zdrowiem i opieką społeczną. Podlegają jej następujące wydziały:

Wydział Oświaty, Kultury i Sportu,

Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych,

Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności.

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów,

Centrum Dialogu Obywatelskiego,

Miejski Konserwator Zabytków (MKZ),

Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej.

„Nieoczekiwana zmiana miejsc” sprawiła, że drugi zastępca Krzysztof Duszkiewicz do czasu powołania swojego następcy, zajmie się wydziałami, za które była odpowiedzialna wieloletnia wiceprezydent Jadwiga Zienkiewicz, która pracowała w Ratuszu blisko 40 lat. Przez krótki czas zajmowała się nimi Pani Wiceprezydent. Są to:

Wydział Infrastruktury Komunalnej,

Wydział Środowiska i Gospodarowania Odpadami,

Wydział Rozwoju Miasta,

Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym,

Wydział Gospodarki Przestrzennej, Architektury i Budownictwa,

Wydział Inwestycji Miejskich,

Wydział Geodezji i Kartografii,

Wydział Gospodarki Nieruchomościami,

Pełnomocnik ds. Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Legnicy (SIP).

Prezydent Aleksandra Krzeszewska od czasu powołania nie narzeka na brak pracy. Oprócz pracy papierkowej w Ratuszu uczestniczy we wszystkich miejskich imprezach, których nie brakuje.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(94)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Może zajmą się nierobami ze Straży Wiejskiej która nie widzi syfu w miesicie brudu wraków rozbieranych w podwórkach samochodów popakowanych na trawnikach itp. Ale najważniejsze imprezy a to że Miasto przypomina śmietnisko kogo to obchodzi

07:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pan poseł Kropiwnicki krzyczał o pisowskim nepotyzmie zatrudnianiu przez PiS ludzi bez doświadczenia w państwowych spółkach to ja się pytam jakie doświadczenie ma ta młoda osoba żeby kierować 100tys miastem?

07:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legniczanin12345 napisał(a):
> Pan poseł Kropiwnicki krzyczał o pisowskim nepotyzmie zatrudnianiu przez
> PiS ludzi bez doświadczenia w państwowych spółkach to ja się pytam jakie
> doświadczenie ma ta młoda osoba żeby kierować 100tys miastem?

Ja zaraz po szkole zostałem Specjalistą do spraw Mechanizacji w przedsiębiorstwie. Też mówili szeptem jakie on ma doświadczenie. Dałem rady lepiej od tego starego i pracuję w zawodzie do dziś prowadzę dużą firmę. A Pani W-ce Prezydent Aleksandra Krzeszewska trochę czasu w UM Legnica spędziła i wie co z czym się je. Podrawiam

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Już nie wiceprezydentka, ale oprócz pracy papierkowej w Ratuszu uczestniczy we wszystkich miejskich imprezach, których nie brakuje. Po 9 dniach uznała, że nie ma pojęcia o sprawach, które przejęła od Zienkiewicz. Więc próbuje sił na nowym poletku. Jednak najbardziej lubi w godzinach pracy pobalować i zakąsić na wszystkich miejskich imprezach. A jak trzeba to udała się z prezydentem na gościnne występy do Lubina.

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Portal napisał(a):
> Aleksandra Krzeszewska, która 9 maja została powołana na pierwszego
> zastępcę prezydenta na miejsce Jadwigi Zienkiewicz, przejęła obowiązki od
> drugiego zastępcy Krzysztofa
> Duszkiewicza.[url]//fakty.lca.pl/legnica,news,97449,Wiceprezydent_Aleksandra_Krzeszewska_zarzadza_juz_swoimi_wydzialami.html[/url]
CO ROBI?

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Legniczanin12345 napisał(a):
> > Pan poseł Kropiwnicki krzyczał o pisowskim nepotyzmie zatrudnianiu przez
> > PiS ludzi bez doświadczenia w państwowych spółkach to ja się pytam jakie
> > doświadczenie ma ta młoda osoba żeby kierować 100tys miastem?
>
> Ja zaraz po szkole zostałem Specjalistą do spraw Mechanizacji w przedsiębiorstwie.
> Też mówili szeptem jakie on ma doświadczenie. Dałem rady lepiej od tego starego i
> pracuję w zawodzie do dziś prowadzę dużą firmę. A Pani W-ce Prezydent Aleksandra
> Krzeszewska trochę czasu w UM Legnica spędziła i wie co z czym się je. Podrawiam

Wie z czym się je i czym zapić

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Już tak nie mówcie, że młoda to nie ma doświadczenia i nie da rady. zapewniam was, że nie ma ludzi niezastąpionych. Miałem kilka pism skierowanych do byłej Pani Wiceprezydent Zientkiewicz i otrzymałem spychoterapię ( działanie na przetrzymanie i wydłużenie załatwienia sprawy) Trwało to przez pół roku. Nie poddałem się to że UM czegoś nie chce zrobić to nie znaczy, że trzeba się poddawać. Dobrze , że stara kadra już odeszła. Pozdro.

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

1 0

Pani Krzeszewska piastuje to stanowisko w ramach programu Urzędu Pracy pt. "pierwsza praca"????
Cyrk, miasto prawie 100 tys mieszkańców i wiceprezydent, który w normalnym mieście piastowałby stanowisko stażysty a w najlepszym wypadku referenta.Tego się nie da wytłumaczyć.

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak widać najwięcej pilnej pracy ma prezydent z wiceprezydentką. Co parę dni musi podjąć decyzję o zatrudnieniu i podpisać nową umowę o pracę. Wyjątkowo pilne sprawy dla sprawnego funkcjonowania Legnicy. Z drugiej strony wiceprezydentka wiernie stoi przy boku prezydenta na wszystkich iwentach miejskich i zamiejskich.

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wiceprezydent Aleksandra Krzeszewska zarządza już swoimi wydziałami. Rzeczywiście duże osiągnięcie. Taki sukces należało odtrąbić we wszystkich mediach. Po co brała się w takim razie za nie swoje wydziały w ratuszu? Czy w ogóle wie po co tam jest?

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Coś się redaktorowi LS popitoliło. Wiceprezydent Krzeszewska nie ma wśród swoich wydziałów opieki społecznej.

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bulba napisał(a):
> Portal napisał(a):
> > Aleksandra Krzeszewska, która 9 maja została powołana na pierwszego
> > zastępcę prezydenta na miejsce Jadwigi Zienkiewicz, przejęła obowiązki od
> > drugiego zastępcy Krzysztofa
> >
> Duszkiewicza.[url]//fakty.lca.pl/legnica,news,97449,Wiceprezydent_Aleksandra_Krzeszewska_zarzadza_juz_swoimi_wydzialami.html[/url]
> CO ROBI?

Co robi, co robi? Po prostu jest. To mało?

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A może by tak objechać miasto i wejść w podwórka jak wywiązuje się LPGK i Straż Miejska z swoich obowiązków? Bo Legnica to nie tylko NMP Rynek i Plac Słowiański!!!!!

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Jak widać najwięcej pilnej pracy ma prezydent z wiceprezydentką. Co parę
> dni musi podjąć decyzję o zatrudnieniu i podpisać nową umowę o pracę.
> Wyjątkowo pilne sprawy dla sprawnego funkcjonowania Legnicy. Z drugiej
> strony wiceprezydentka wiernie stoi przy boku prezydenta na wszystkich
> iwentach miejskich i zamiejskich.

Uważam, ze prezydent powinien zając się wreszcie sprzątaniem bagna pozostawionego przez poprzednika, zamiast zajmować się cały czas Krzeszewską. To co robi od dwóch tygodni staje się już żałosne.

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brakuje informacji, czy wieść o tym wiekopomnym wydarzeniu jest sponsorowana przez ratusz

09:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pierwszy zastępca, drugi zastępca i za chwilę będzie trzeci....jak w osmańskim haremie.

09:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To chyba jakiś żart! Czy taka gówniara ma jakiekolwiek pojęcie. No ale cóż jaki prezydencik taka i jego ekipa. Podsumowując władze obecne to wstyd i obciach dla Legnicy.

09:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To chyba bardziej artykul o obowiązkach dotychczasowego z cy prezydenta i widzę że dostał kluczowe wydziały i te na których miasto stoi. Hm....

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jacy wyborcy takie władze. Śmiech na sali.

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Teraz wystarczy życzyć powodzenia,oby ta biedne miasto odbijało się od dna.

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

w końcu zmiany!!! powodzenia

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

optymus napisał(a):
> w końcu zmiany!!! powodzenia
Czyj ten...koniec?

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

może Głąb bo podobno rezygnuje z dyrektorowania legnickim teatrem

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mama Kasia i siostra Natalia pewnie dumne. Może znajdzie im lokal na miarę prezydenta. Bo na poddaszu na ul Złotoryjskiej już nie wypada?

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jakimi swoimi wydziałami ??? Ona ma nimi zarządzać pod warunkiem że to potrafi w co wątpię. Taka misia pisia.

11:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która
> nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich
> sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.

Przestępstwo urzędnicze w warunkach recydywy. Jakie następne decyzje w sprawie wiceprezydentki? Widać na kogo Legnica postawiła.

12:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

myślmy pozytywnie źle już było powodzenia dla Pani Wiceprezydent.

12:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

jedyne co potrafi to ubrać się pod kolor gabinetu? serio aż tak ?

12:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Za tydzień stwierdzi, że może jest w stanie nadzorować jeden wydział. Rekonstrukcja szybsza niż w rządzie Tuska. Lepiej zrobić to szybciej niż naprawiać szkody wynikające z braku wiedzy i kompetencji!

12:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ty pajacu jak krzak był prezydentem to mordę miałeś króciutko sprzedawczyku. Dziewczyna niech sobie radzi dobrze że nie z PiSu bo wtedy wszyscy chodzili by po lampce Tokaju i nie byłoby pieniędzy na zarządzanie bo byłyby w prywatnych kieszenach złodziejskich polityków PiSu! Gratulacje dla tej Pani powiew świeżości!

12:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co za nietolerancyjny portal. Nie tak dałno miała być wuce prezydętką, a jaakiś oszołom z ciemnogrodu, zacofany typ śmie ją nazywać zastępcą prezypęta. Trzeba donieść do ministry równości i nauczyć średniowiecze nowoczesności!

01:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Ty pajacu jak krzak był prezydentem to mordę miałeś króciutko
> sprzedawczyku. Dziewczyna niech sobie radzi dobrze że nie z PiSu bo wtedy
> wszyscy chodzili by po lampce Tokaju i nie byłoby pieniędzy na zarządzanie
> bo byłyby w prywatnych kieszenach złodziejskich polityków PiSu! Gratulacje
> dla tej Pani powiew świeżości!

Ty to jesteś ciota z niedoborem mózgu.
Dobrze, że praworządny OSKAR, nieskażony aferami stoi na czole rzytożądu.

01:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja jej kibicuję.

01:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dyzma w spódnicy.

01:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co PiSuarom zostało? okraść rodaków całymi rodzinami nie idzie na bajeczki kościelno patriotyczne, to zostało im tylko skłócanie Polaków!

01:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Co PiSuarom zostało? okraść rodaków całymi rodzinami nie idzie na bajeczki
> kościelno patriotyczne, to zostało im tylko skłócanie Polaków!

Jak jesteś skończony duureń i wierzysz politykom to nie mam nic więcej do dodania.

Wadim naucz się polskiego.

01:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szybko się wymiksowała z trudnych wydziałów a jako radna wymądrzała się na sesjach do Pani Zienkiewicz

01:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ino rzecznik się jeszcze ostał.

01:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Co PiSuarom zostało? okraść rodaków całymi rodzinami nie idzie na bajeczki
> kościelno patriotyczne, to zostało im tylko skłócanie Polaków!
Dokładnie. Karakan z Żoliborza ciągle straszy

02:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Świadomy napisał(a):
> Dyzma w spódnicy.
No jasne pani Ziemkiewicz była o niebo lepsza a teraz do uczciwej roboty poszedł.

02:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

pracy papierkowej w Ratuszu uczestniczy we wszystkich miejskich imprezach, których nie brakuje.

naprawdę ? ciężka praca a ja głupi myślałem że chodzi o kierowanie ludźmi a nie przekładanie papierków

02:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Takie robienie wała z ludzi i śmianie się im w nos spowoduje że za 4 lata to znów PiS będzie u władzy. A za granicą mamy regularną okrutną wojnę. Mam wątpliwości na czyją korzyść działa legnicka ekipa PO.

02:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dziwne, że Pan Prezydent nie odnosi się do faktu powołania na stanowisko Z-cy Prezydenta osoby która nie spełnia wymogów formalno-prawnych. Ciekawe czy aktualna opozycja (radni PiS) i jedyny przedstawiciel KW Tadeusza Krzakowskiego złożą w tej sprawie na najbliższej sesji interpelację??? Co na to prawnicy UM?? czy wszystko jest OK ?? czy po prostu wszyscy podkulili "ogony" i udają że jest OK........ciekawe

02:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A postępowań nie ma kto rozpocząć, bo bryluje na salonach. Za chwilę będą urząd pozywać za opieszałość i bezczynność. Bycie wice prezydentam to nie bycie pierwszą damą i bywanie na imprezach, tylko trzeba zakasać rękawy i wziąć się do roboty!!!

03:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

komedia jak u Barei...

04:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To że jesteśmy w d.u.p.i.e, nie ulega wątpliwości. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać. Tutaj mamy inny przypadek, to d.u.p.a nas urządzi.

04:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

obserwator napisał(a):
> Dziwne, że Pan Prezydent nie odnosi się do faktu powołania na stanowisko
> Z-cy Prezydenta osoby która nie spełnia wymogów formalno-prawnych. Ciekawe
> czy aktualna opozycja (radni PiS) i jedyny przedstawiciel KW Tadeusza
> Krzakowskiego złożą w tej sprawie na najbliższej sesji interpelację??? Co
> na to prawnicy UM?? czy wszystko jest OK ?? czy po prostu wszyscy podkulili
> "ogony" i udają że jest OK........ciekawe

Jak mawiał klasyk, sprawa jest arcyboleśnie prosta. Radni powinni pisać wprost do prokuratora. W końcu idzie o ustawę o pracownikach samorządowych.

04:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

"Oprócz pracy papierkowej w Ratuszu uczestniczy we wszystkich miejskich imprezach, których nie brakuje" - praca papierkowa ....kto pisze te teksty ??? jakiś "pisorz" po kursach u Wacka Demeckiego ??? taki sam jak ta "prezy-dętka" czyli bez kompetencji ...ładnie pan zaczynasz panie Kupa-j....nic dodać nic ująć...g#u#f"n*o się zmieni ...koryto jest najważniejsze

05:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która
> nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich
> sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.
Przecież była informacja na banerach. To powinno go pogrążyć w wyborach a stało się inaczej.

05:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Oj, oj napisał(a):
> Ino rzecznik się jeszcze ostał.
Rzecznik od roku zwolennik platformy jak okaże skruchę to zostanie przytulony jak Baranowski czy Laszczyński.

05:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Misiek napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> > usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> > urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która
> > nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich
> > sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> > prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.
> Przecież była informacja na banerach. To powinno go pogrążyć w wyborach a stało się
> inaczej.

Wyborcy mogli sobie wybrać parkową wiewiórką na stanowisko prezydenta Legnicy. Jednak każdy prezydent jest zobowiązany do postępowania według obowiązującego prawa. Nadzór bezpośredni nad prezydentem sprawuje rada miejska, następny w kolejce jest wojewoda. Nad wszystkim jest prokurator. Jeżeli wszyscy mają głęboko w poważaniu ustawy, to z urzędu powinien wkroczyć prokurator i przywrócić obowiązujący porządek prawny.

06:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co to za informacja, że Wiceprezydent Aleksandra Krzeszewska zarządza już swoimi wydziałami. Czyżby doszło do prywatyzacji części struktur magistratu. To nie możliwe. Chociaż z drugiej strony dla obecnej władzy nie ma rzeczy niemożliwych. Jeżeli dredziara zarządza swoją starą gazownią, to czemu Krzeszewska nie mogłaby wejść w posiadanie swoich wydziałów w magistracie

06:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To już przestaje być śmieszne. Od dwóch tygodni prezydent Kupaj ekscytuje mieszkańców Legnicy niekończącym się serialem zatrudniania Krzeszewskiej. To jest najpilniejsza sprawa. Inne muszą poczekać. Mało tego. Nie ma żadnego szacunku dla obowiązującego prawa. Po raz kolejny wydaje bezprawną decyzję. Nadal nie wiadomo, czy zrobił już Krzeszewskiej dobrze, czy jeszcze nie. Serial nieudolności i bezprawia trwa.

07:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Klasyk mówił, że socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju! Kupaj bohatersko rozwiązuje trudności z właściwym zatrudnieniem Krzeszewskiej.

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bez doświadczenia w zarządzaniu zaora totalnie tych ludzi zanim nauczy się zarządzać , słabe .
Jakie ma kompetencje skoro nigdy nie pracowała na etacie ??

08:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czas już powiedzieć dobitnie. Krół Maciuś I nie ma pojęcia o zarządzaniu. Z każdym następnym tygodniem będzie tylko gorzej. Za rok o tej porze będziemy mieć następne wybory. Kupaj z Krzeszewską odejdą na śmietnik historii śladem Krzakowskiego. Wcale nie jestem zaskoczony, że wybitny doktor od prawa i obrońca praworządności w milczeniu przygląda się poczynaniom prezydenta Kupaja i specjalistki od prawa konstytucyjnego. Musiałby powiedzieć nie znałem tego gostka. A tak nie jest. W końcu jest promotorem Kupaja.

09:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Czas już powiedzieć dobitnie. Krół Maciuś I nie ma pojęcia o zarządzaniu. Z
> każdym następnym tygodniem będzie tylko gorzej. Za rok o tej porze będziemy
> mieć następne wybory. Kupaj z Krzeszewską odejdą na śmietnik historii
> śladem Krzakowskiego. Wcale nie jestem zaskoczony, że wybitny doktor od
> prawa i obrońca praworządności w milczeniu przygląda się poczynaniom
> prezydenta Kupaja i specjalistki od prawa konstytucyjnego. Musiałby
> powiedzieć nie znałem tego gostka. A tak nie jest. W końcu jest promotorem
> Kupaja.

Widziały gały kogo sobie wybrały. Swoją obietnicę Kupaj dotrzymał, zatrudniając Krzeszewską.

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał< Nadal nie wiadomo, czy zrobił już Krzeszewskiej dobrze, czy
> jeszcze nie.

Na zdjęciu jest uśmiechnięta.... I nie wplątały mu się włosy w aparat zębowy

10:00, 19.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A drogi dalej dziurawe

03:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlaczego zamknięta została dla ruchu ulica Stacyjna panie Prezydencie brak kasy,za krza, była dziurwa ale przejezna

03:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gregory napisał(a):
> A drogi dalej dziurawe

Tak jak twoje cuchnące skarpety...

03:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ta Pani jest na stanowisku kierowniczym. Ma podejmować decyzje i kierować ludźmi. Od pracy papierkowej ma pracowników. Chodzenie na imprezy to za mało.

07:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Legniczanin12345 napisał(a):
> > Pan poseł Kropiwnicki krzyczał o pisowskim nepotyzmie zatrudnianiu przez
> > PiS ludzi bez doświadczenia w państwowych spółkach to ja się pytam jakie
> > doświadczenie ma ta młoda osoba żeby kierować 100tys miastem?
>
> Ja zaraz po szkole zostałem Specjalistą do spraw Mechanizacji w przedsiębiorstwie.
> Też mówili szeptem jakie on ma doświadczenie. Dałem rady lepiej od tego starego i
> pracuję w zawodzie do dziś prowadzę dużą firmę. A Pani W-ce Prezydent Aleksandra
> Krzeszewska trochę czasu w UM Legnica spędziła i wie co z czym się je. Podrawiam

Szwagier kładł płytki na uniwerku to się chyba nadaje na wykładowcę.

08:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

oni są gorsi niż PIS, nepotyzm i kolesiostwo i brak doświadzczenia przebija wszystko

10:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pani Aleksandro, proszę pamiętać że to Wy jesteście dla ludzi, nie ludzie dla Was. Zostaliście obdarzeni zaufaniem , które już na starcie tracicie. Pięknie się Pani uśmiecha do zdjęć , szkoda , że na codzień nie powie Pani nawet dzień dobry ,,zwykłym „ ludziom , czy pracownikom urzędu niższego szczebla. Żałuję , że zmarnowałam na Was swój głos :/

10:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gal Anonim napisał(a):
> Pani Aleksandro, proszę pamiętać że to Wy jesteście dla ludzi, nie ludzie
> dla Was. Zostaliście obdarzeni zaufaniem , które już na starcie tracicie.
> Pięknie się Pani uśmiecha do zdjęć , szkoda , że na codzień nie powie Pani
> nawet dzień dobry ,,zwykłym „ ludziom , czy pracownikom urzędu niższego
> szczebla. Żałuję , że zmarnowałam na Was swój głos :/
gowniara wychowana na narcyza więc czego sie spodziewać?

10:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Żenada, kolorowe plakaty trzeba już pościągać. Język propagandy zamienić na działania. Prezydent i V-ce mają całą władzę ( z radnymi) czekamy na efekty pierwsze 100 dni, rok, 2,3 ...... i znów czas na zmiany. Zarządzać uczy się latami .......

11:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niema odpowiedzi z ratusza dlaczego zamknięto ulice Stacyjną dla ruchu?

12:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jabol napisał(a):
> Niema odpowiedzi z ratusza dlaczego zamknięto ulice Stacyjną dla ruchu?


Spadaj dziadu, są ważniejsze sprawy. Przejmowanie wydziałów i obycie towarzyskie w sąsiednich miastach. Nie ma czasu na pierdoły. Ostro bierz się do pracy, bo prezypęt niczego sam nie uczyni, potrzebuje twojej kasy, a nie zawracania zupy!

01:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Młoda dalej myśli że funkcja Wice Prezydenta to strzelanie selfiakow na fejsa i rolki na insta. Urocze

02:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Monika Lewiński

02:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Młoda dalej myśli że funkcja Wice Prezydenta to strzelanie selfiakow na
> fejsa i rolki na insta. Urocze

Komentarz w punkt. Dziewczyna nie rozumie. Ale to niej wina, dostała propozycję, a że nie ma w sobie krzty samokrytycyzmu to ofertę przyjęła. Natomiast winę ponoszą jej mecenasi, którzy ją wystawili. Pokazują w ten sposób, że tak naprawdę wielu z nas może z powodzeniem aspirować do funkcji publicznych, czyt. politycznych, byle byłoby jakieś zaplecze, do którego się można przykleić. Zatem nie merytoryka, nie doświadczenie, nie pokora i umiar, a selfiaki na Fb i robienie głupich minek przy prezydencie. A jak pójdzie na spotkanie z dyrektorami wydziałów czy pracownikami merytorycznymi to pozostanie jej tylko potakiwać i artykułować zdania proste, czyt. nie podrzędnie złożone.

04:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która
> nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich
> sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.
Dlaczego na wstępie swej pracy taka krytyka , że nie ma doświadczenia czy kompetencji , po wojnie ludzie nie wszyscy byli wykształcenie ale mieli zdrowy rozsądek, logiczne myślenie i mądrość która nie bierze sie z wykształcenia, ilu dziś jest wyksztalciuchow bez zdrowego rozsądku. Proszę więc nie krytykować osoby , która dopiero objęła urząd.

04:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dziki napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> > usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> > urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która
> > nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich
> > sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> > prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.
> Dlaczego na wstępie swej pracy taka krytyka , że nie ma doświadczenia czy kompetencji
> , po wojnie ludzie nie wszyscy byli wykształcenie ale mieli zdrowy rozsądek,
> logiczne myślenie i mądrość która nie bierze sie z wykształcenia, ilu dziś jest
> wyksztalciuchow bez zdrowego rozsądku. Proszę więc nie krytykować osoby , która
> dopiero objęła urząd.

Takie są fakty. Prezydent Kupaj popełnia przestępstwo urzędnicze podejmując decyzję kadrową z naruszeniem ustawy o pracownikach samorządowych. Politolog Kupaj powinien postąpić zgodnie z ustawą, co powinni mu dobitnie wytłumaczyć magistraccy prawnicy. Jeżeli wie o tej ustawie, to popełnił świadomie przestępstwo urzędnicze w warunkach recydywy, bo dwukrotnie powierzał pracę osobie nie spełniającej wymagań kwalifikacyjnych zapisanych w ustawie. Krzeszewska ponoć też jest prawnikiem. Jeżeli nawet napaliła się na posadę wiceprezydentki to z naruszeniem prawa przyjęła obowiązki i podpisała umowę obarczoną ewidentną wadą prawną. Jest wreszcie promotor tego przedsięwzięcia, doktor prawa, znany bojownik o praworządność w państwie, poseł i minister Kropiwnicki, który w krótkich żołnierskich słowach mógł powiedzieć: nie idźcie tą droga. Ale nabrał wody w usta. Za jakiś czas powie, że gdyby wiedział o sprawie to udzieliłby koleżeńskiej porady. Znamy te numery. Są wreszcie radni i wojewoda, którzy powinni formalnie nakazać usunięcie naruszenie prawa i wyznaczyć stosowny termin 7 dni. Ofiarą tych oczywistych naruszeń prawa zostanie Krzeszewska. Na własne życzenie. Jeżeli przyjęła stanowisko z naruszeniem prawa dwukrotnie, to widać wyraźnie, że nie tylko nie ma doświadczenia, ale także ma luki w swoim wykształceniu prawniczym, skoro nie potrafi zrozumieć słów zapisanych w ustawie i nadal brnie w to bagno razem z prezydentem. W tej sytuacji słuszną karą będzie brak możliwości ponownego objęcia mandatu radnej. Wiele jeszcze musi się nauczyć, zarówno prawa jak i praktyki zawodowej. Pozostaje prezydentowi zatrudnienie Krzeszewskiej na praktyce stażowej na stanowisku asystentki, gdzie będzie mogła nosić Kupajowi teczkę z papierami, chodzić razem na miejskie i nie tylko miejskie imprezy i poznawać na co dzień pracę na stanowisku prezydenta. Może po paru latach praktyki dojrzeje do stanowiska wiceprezydentki. Mam nadzieję gościu, że nie jesteś na tyle dziki, aby mylić prawne fakty, obowiązki ustawowe z krytyczną opinią.

05:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Misiek napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> > > usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> > > urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która
> > > nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich
> > > sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> > > prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.
> > Przecież była informacja na banerach. To powinno go pogrążyć w wyborach a stało
> się
> > inaczej.
>
> Wyborcy mogli sobie wybrać parkową wiewiórką na stanowisko prezydenta Legnicy. Jednak
> każdy prezydent jest zobowiązany do postępowania według obowiązującego prawa. Nadzór
> bezpośredni nad prezydentem sprawuje rada miejska, następny w kolejce jest wojewoda.
> Nad wszystkim jest prokurator. Jeżeli wszyscy mają głęboko w poważaniu ustawy, to z
> urzędu powinien wkroczyć prokurator i przywrócić obowiązujący porządek prawny.

Problem w tym, że Prokurator Krajowy też jest niezgodnie z prawem powołany, bo bez opinii Prezydenta, i wszyscy w dół funkcyjni prokuratorzy też powołani niezgodnie z prawem, bo przez bezprawnie powołanego. Stąd brak reakcji prokuratury. Cyrk jakich mało. A wykorzystuje to nowy prezydent Legnicy. Prokuratura z urzędu powinna wszcząć postępowanie w sprawie zgodności z prawem powołania p. Krzeszewskiej.

05:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Co to za informacja, że Wiceprezydent Aleksandra Krzeszewska zarządza już
> swoimi wydziałami. Czyżby doszło do prywatyzacji części struktur
> magistratu. To nie możliwe. Chociaż z drugiej strony dla obecnej władzy nie
> ma rzeczy niemożliwych. Jeżeli dredziara zarządza swoją starą gazownią, to
> czemu Krzeszewska nie mogłaby wejść w posiadanie swoich wydziałów w
> magistracie

Mam wrażenie, że prywatyzacja wydziałów nie nastąpiła. Raczej jest to efekt pracy jakieś niemoty, która nie umie posługiwać się polskim językiem

05:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A czy w urzędzie jest procedura sygnalisty ? Dla dobra legniczan powinna być wszczęta.

06:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Poza urodą nie widzę u tej pani żadnych przesłanek do pełnienia funkcji. A może to wystarczy w PO.

07:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Misiek napisał(a):
> > > Gość napisał(a):
> > > > Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> > > > usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> > > > urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę,
> która
> > > > nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po
> prokuratorskich
> > > > sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> > > > prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.
> > > Przecież była informacja na banerach. To powinno go pogrążyć w wyborach a
> stało
> > się
> > > inaczej.
> >
> > Wyborcy mogli sobie wybrać parkową wiewiórką na stanowisko prezydenta Legnicy.
> Jednak
> > każdy prezydent jest zobowiązany do postępowania według obowiązującego prawa.
> Nadzór
> > bezpośredni nad prezydentem sprawuje rada miejska, następny w kolejce jest
> wojewoda.
> > Nad wszystkim jest prokurator. Jeżeli wszyscy mają głęboko w poważaniu ustawy,
> to z
> > urzędu powinien wkroczyć prokurator i przywrócić obowiązujący porządek prawny.
>
> Problem w tym, że Prokurator Krajowy też jest niezgodnie z prawem powołany, bo bez
> opinii Prezydenta, i wszyscy w dół funkcyjni prokuratorzy też powołani niezgodnie z
> prawem, bo przez bezprawnie powołanego. Stąd brak reakcji prokuratury. Cyrk jakich
> mało. A wykorzystuje to nowy prezydent Legnicy. Prokuratura z urzędu powinna wszcząć
> postępowanie w sprawie zgodności z prawem powołania p. Krzeszewskiej. Krzysiu, nie wypisuj tych bzdur.

07:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Osobie z takim doświadczeniem zawodowym to bym nie dała kierować kioskiem ruchu. Ona w ogóle rozumie na co się porwała? Wątpię

07:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wzorem Warszawy proponuję usunąć z urzędu symbole religijne a klechów nie zapraszać na uroczystości państwowe. Polska to świecki kraj

10:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> Osobie z takim doświadczeniem zawodowym to bym nie dała kierować kioskiem
> ruchu. Ona w ogóle rozumie na co się porwała? Wątpię

To widać

10:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zgłoś to gdzie trzeba i nie krzycz w internecie. Twoje burzenie tutaj nic nie da

Gość napisał(a):
> Dziki napisał(a):
> > Gość napisał(a):
> > > Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> > > usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> > > urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która
> > > nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich
> > > sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> > > prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.
> > Dlaczego na wstępie swej pracy taka krytyka , że nie ma doświadczenia czy
> kompetencji
> > , po wojnie ludzie nie wszyscy byli wykształcenie ale mieli zdrowy rozsądek,
> > logiczne myślenie i mądrość która nie bierze sie z wykształcenia, ilu dziś jest
>
> > wyksztalciuchow bez zdrowego rozsądku. Proszę więc nie krytykować osoby , która
> > dopiero objęła urząd.
>
> Takie są fakty. Prezydent Kupaj popełnia przestępstwo urzędnicze podejmując decyzję
> kadrową z naruszeniem ustawy o pracownikach samorządowych. Politolog Kupaj powinien
> postąpić zgodnie z ustawą, co powinni mu dobitnie wytłumaczyć magistraccy prawnicy.
> Jeżeli wie o tej ustawie, to popełnił świadomie przestępstwo urzędnicze w warunkach
> recydywy, bo dwukrotnie powierzał pracę osobie nie spełniającej wymagań
> kwalifikacyjnych zapisanych w ustawie. Krzeszewska ponoć też jest prawnikiem. Jeżeli
> nawet napaliła się na posadę wiceprezydentki to z naruszeniem prawa przyjęła
> obowiązki i podpisała umowę obarczoną ewidentną wadą prawną. Jest wreszcie promotor
> tego przedsięwzięcia, doktor prawa, znany bojownik o praworządność w państwie, poseł
> i minister Kropiwnicki, który w krótkich żołnierskich słowach mógł powiedzieć: nie
> idźcie tą droga. Ale nabrał wody w usta. Za jakiś czas powie, że gdyby wiedział o
> sprawie to udzieliłby koleżeńskiej porady. Znamy te numery. Są wreszcie radni i
> wojewoda, którzy powinni formalnie nakazać usunięcie naruszenie prawa i wyznaczyć
> stosowny termin 7 dni. Ofiarą tych oczywistych naruszeń prawa zostanie Krzeszewska.
> Na własne życzenie. Jeżeli przyjęła stanowisko z naruszeniem prawa dwukrotnie, to
> widać wyraźnie, że nie tylko nie ma doświadczenia, ale także ma luki w swoim
> wykształceniu prawniczym, skoro nie potrafi zrozumieć słów zapisanych w ustawie i
> nadal brnie w to bagno razem z prezydentem. W tej sytuacji słuszną karą będzie brak
> możliwości ponownego objęcia mandatu radnej. Wiele jeszcze musi się nauczyć, zarówno
> prawa jak i praktyki zawodowej. Pozostaje prezydentowi zatrudnienie Krzeszewskiej na
> praktyce stażowej na stanowisku asystentki, gdzie będzie mogła nosić Kupajowi teczkę
> z papierami, chodzić razem na miejskie i nie tylko miejskie imprezy i poznawać na co
> dzień pracę na stanowisku prezydenta. Może po paru latach praktyki dojrzeje do
> stanowiska wiceprezydentki. Mam nadzieję gościu, że nie jesteś na tyle dziki, aby
> mylić prawne fakty, obowiązki ustawowe z krytyczną opinią.

11:00, 20.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nic dodać, nic ująć ...."Program Pierwsza Praca"

06:00, 21.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dziki napisał(a):
> Gość napisał(a):
> > Przy okazji rozwiązywania pilnych problemów związanych z właściwym
> > usadowieniem wiceprezydentki, prezydent Kupaj po raz kolejny popełnia
> > urzędnicze przestępstwo powołując na stanowisko wiceprezydenta osobę, która
> > nie spełnia wymagań ustawy o pracownikach samorządowych. Po prokuratorskich
> > sprawach prezydenta Krzakowskiego będziemy mieć prokuratorskie sprawy
> > prezydenta Kupaja.Tego wyborcy nie oczekiwali od swojego wybrańca.
> Dlaczego na wstępie swej pracy taka krytyka , że nie ma doświadczenia czy kompetencji
> , po wojnie ludzie nie wszyscy byli wykształcenie ale mieli zdrowy rozsądek,
> logiczne myślenie i mądrość która nie bierze sie z wykształcenia, ilu dziś jest
> wyksztalciuchow bez zdrowego rozsądku. Proszę więc nie krytykować osoby , która
> dopiero objęła urząd.

To jest krytyka powierzenia urzędu osobie bez doświadczenia i kierunkowego wykształcenia. Może jak pójdziesz do lekarza, u którego będziesz pierwszym pacjentem, to zrozumiesz.

07:00, 21.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zgadzam się z przedmówcami, że w tej sprawie nie chodzi o to żeby dyskredytować osobę Pani Krzeszewskiej. Chodzi o coś bardzo prozaicznego i niezbędnego przy obejmowaniu funkcji publicznych, czyli o PRZESTRZEGANIE OBOWIĄZUJĄCEGO PRAWA....!!!!!!!! Jężeli ktoś zaparkuje w miejscu w którym jest to zabronione to płaci mandat i liczy się z możliwością odcholowania auta na parking policyjny i na nic tłumaczenia "że tylko na moment".....prawo jest prawem czy się to komuś podoba czy nie. Więc dlaczego w tym przypadku pomimo że wszyscy o tym mówią Pan Prezydent chowa głowę w piasek i udaje że wszystko jest OK??????? Natomiast Pani Krzeszewska jako osoba z prawniczym wykształceniem powinna przed wyrażeniem zgody na objęcie funkcji Z-cy Prezydenta zdać sobie sprawę że łamie prawo......a w momenie objęcia po niej mandatu radnego przez następną osobę z listy PO, skutecznie zamknęła sobie drogę do powrotu na stanowisko radnej. Teraz tylko faktycznie Pan Kupaj może zatrudnić ją na stanowisku referenta i powierzyć stnowisko "doradcy".......przerwijmy ten żenujący spektakl.......

08:00, 21.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ryszard napisał(a):
> Nic dodać, nic ująć ...."Program Pierwsza Praca"
ale ogólnie to gdzieś już pracowała ? nigdzie nie mogę znaleź

09:00, 21.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brak przygotowania i dlatego nie zarządza wydziałami "pani Ziemkiewicz". Wszystko w temacie. Ale jako pierwszy zastępca jest ważniejsza. Czyżby zmiana priorytetów nowej władzy?

12:00, 21.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prezydent Aleksandra Krzeszewska od czasu powołania nie narzeka na brak pracy. No, no. To już na trzech etatach jest zatrudniona Krzeszewska w ciągu 9 dni. Pierwsza była wiceprezydentka po Zienkiewicz, później druga wiceprezydentka po Duszkiewiczu, a teraz okazuje się że jest prezydent Krzeszewska. Pracy ma huk. Oprócz pracy papierkowej w Ratuszu czyli podpisała z pewnością dwie umowy o pracę, dwa zakresy obowiązków, także z pewnością podpisała
kartę szkolenia BHP i każdego dnia dnia listę obecności. Chociaż z tą obecnością to mam wątpliwości, skoro uczestniczy we wszystkich miejskich imprezach, których w Legnicy nie brakuje. A przecież są imprezy zamiejskie w których też uczestniczy. Brakuje mi tylko informacji kto powołał prezydent Krzeszewską na stanowisko. W wyborach nie kandydowała na stanowisko prezydenta. Więc kto?

09:00, 21.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prezydencie przerwij ten żałosny spektakl. Nie czekaj, aż opozycja pod ratuszem zacznie skandować BĘDZIESZ SIEDZIAŁ, a do ratusza wkroczy prokurator z postępowaniem sprawdzającym na początek.

09:00, 21.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Na potwierdzenie mojej wcześniejszej wypowiedzi w załączeniu link do Interpelacji poselskiej w/s powoływania zastępcy wójta/burmistrza/prezydenta. Jest to odpowiedź prawników ministerialnych, więc chyba najbardziej wiarygodnych. Owszem zgodnie z Ustawą i Rozporządzeniem RM Prezydent miasta może skrócić (i tylko skrócić) w uzasadnionych przypadkach 6 letni staż pracy kandydatowi na z-cę prezydenta, ale w tym konkretnie przypadku co ma skracać jak Pani Krzeszewska nie posiada żadnego stażu pracy określonego zarówno w Ustawie jak i Rozporządzeniu.
https://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/Inter ... y=1D3E9D8F

Jak długo ten żenujący spektakl będzie jeszcze trwał? Jest tyle problemów do rozwiązania w Legnicy, a my wałkujemy temat wadliwie powołanej Z-cy Prezydenta 100 tyś. miasta.......Panie Prezydencie a może więcej odwagi cywilnej i sprzeciwi się Pan swoim mocodawcom którza wpuszczają Pana w kanał?????????

12:00, 22.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

obserwator napisał(a):
> Na potwierdzenie mojej wcześniejszej wypowiedzi w załączeniu link do
> Interpelacji poselskiej w/s powoływania zastępcy
> wójta/burmistrza/prezydenta. Jest to odpowiedź prawników ministerialnych,
> więc chyba najbardziej wiarygodnych. Owszem zgodnie z Ustawą i
> Rozporządzeniem RM Prezydent miasta może skrócić (i tylko skrócić) w
> uzasadnionych przypadkach 6 letni staż pracy kandydatowi na z-cę
> prezydenta, ale w tym konkretnie przypadku co ma skracać jak Pani
> Krzeszewska nie posiada żadnego stażu pracy określonego zarówno w Ustawie
> jak i Rozporządzeniu.
> https://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/Inter ... y=1D3E9D8F
>
> Jak długo ten żenujący spektakl będzie jeszcze trwał? Jest tyle problemów
> do rozwiązania w Legnicy, a my wałkujemy temat wadliwie powołanej Z-cy
> Prezydenta 100 tyś. miasta.......Panie Prezydencie a może więcej odwagi
> cywilnej i sprzeciwi się Pan swoim mocodawcom którza wpuszczają Pana w
> kanał?????????

Czyżby u Kupaja zanikła zdolność myślenia. Podejmując taką decyzję podkłada pod topór swoją głowę i swojej nie doszkolonej prawnie nominatki.

05:00, 22.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> obserwator napisał(a):
> > Na potwierdzenie mojej wcześniejszej wypowiedzi w załączeniu link do
> > Interpelacji poselskiej w/s powoływania zastępcy
> > wójta/burmistrza/prezydenta. Jest to odpowiedź prawników ministerialnych,
> > więc chyba najbardziej wiarygodnych. Owszem zgodnie z Ustawą i
> > Rozporządzeniem RM Prezydent miasta może skrócić (i tylko skrócić) w
> > uzasadnionych przypadkach 6 letni staż pracy kandydatowi na z-cę
> > prezydenta, ale w tym konkretnie przypadku co ma skracać jak Pani
> > Krzeszewska nie posiada żadnego stażu pracy określonego zarówno w Ustawie
> > jak i Rozporządzeniu.
> > https://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/Inter ... y=1D3E9D8F
> >
> > Jak długo ten żenujący spektakl będzie jeszcze trwał? Jest tyle problemów
> > do rozwiązania w Legnicy, a my wałkujemy temat wadliwie powołanej Z-cy
> > Prezydenta 100 tyś. miasta.......Panie Prezydencie a może więcej odwagi
> > cywilnej i sprzeciwi się Pan swoim mocodawcom którza wpuszczają Pana w
> > kanał?????????
>
> Czyżby u Kupaja zanikła zdolność myślenia. Podejmując taką decyzję podkłada pod topór
> swoją głowę i swojej nie doszkolonej prawnie nominatki.

widocznie jak kalkulował to mu się to bardziej opłaca

01:00, 23.05.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%