Zamknij
Ważne

Maciej Mikulicz musi przeprosić Zdzisława Tersę i sprostować kłamstwa

LS(lca.pl) 15:34, 31.10.2018
Skomentuj

Maciej Mikulicz w swoim Liście Otwartym do mieszkańców gminy Kunice zamieścił nieprawdę, potwierdził to sąd. Mikulicz musi złożyć oświadczenie , że rozpowszechniane informacje są nieprawdziwe dotyczące działania Zdzisława Tersy jako wójta gminy Kunice są nieprawdziwe.

Maciej Mikulicz w Liście Otwartym do mieszkańców gminy Kunice zawarł dziewięć pytań do obecnego wójta Zdzisława Tersy. Pytania zostały sformułowane w taki sposób by pokazać uchybienia, jakich miałby się dopuścić obecny wójt. List znaleźli w swoich skrzynkach mieszkańcy gminy. Został on opatrzony komentarzem sugerującym niegospodarność aktualnie urzędującego wójta.

Zdzisław Tersa oprotestował działanie swojego kontrkandydata w trybie wyborczym. Sąd Okręgowy w Legnicy, w dniu 31 października uznał, iż zawarte w liście treści są nieprawdziwe. Zakazał Maciejowi Mikuliczowi rozpowszechniania w jakikolwiek sposób Listu Otwartego. Nakazał też złożenie przez niego oświadczenia, że rozpowszechnione przez niego informacje dotyczące Zdzisława Tersy w wymienionym liście są nieprawdziwe. W uzasadnieniu sąd wskazał, że uczestnik decydujący się na agitację wyborczą winien opierać się na faktach weryfikowalnych w świetle dostępnych mu dowodów którymi winien dysponować w momencie podejmowania agitacji. Kandydat na wójta musi poinformować wyborców całej gminy o wyroku jaki zapadł.

- Pozew otrzymałem na sali sądowej, Nie miałem czasu zapoznać się z nim i przygotować się do merytorycznej obrony. W piątek złożę odwołanie i przedstawię dowody świadczące o mojej racji – skomentował sprawę Maciej Mikulicz.

(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(123)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A co ludzie powiązania z po mogą tylko kłamią i obiecują żeby dorwać się do koryta nic nowego

03:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wyniósł z domu po ojcu ????
to też
Przegrany proces mówi wszystko

03:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Może mi ktoś w końcu wymienić co Tersa zrobił dla gminy? Dla mieszkańców takich miejscowości jak Szczytnik ? Milogostowice? Pątnów?
Wszyscy zachwalacie Terse ale tak z ręką na sercu ? Jakie te miejscowości mają dobra dzięki wójtowi? Jestem mieszkańcem tych miejscowości i nie zauważyłem przez tyle lat nic...
Sądzić się każdy może... jedyną drogą ratunku teraz ...
Najlepiej niech każdy zaraz do sądu idzie o każdą rzecz ... Moje zdanie jest takie że Tersa nie umiał sobie poradzić i chciał ładnie wyglądać więc poszedł do sądu. Znam osobiscie Pana Wójta Terse wiem że to cwany człowiek i bardzo przebiegły. Więc naprawdę trzeba się mocno zastanowić i mądrze podejść do sprawy.
Nie chce obrażać ale mówię jak jest... Jeśli już mamy tutaj się wypowiadać.... jest krótki i zwięzłe Dwulicowy... Jeśli nie widzi własnego biznesu to nie zrobi nic.

04:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tersa dobrze zagrał ta grę... nie widzicie tego ? Sprawa w sądzie? Serio ?
Najlepsze są banery wiszące w LEGNICY Tersy... Co ma do tego Legnica?
Człowiek topiacy i brzytwy się chwyta ...

04:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Hehehe taka akcja tuż przed II tura .
Coś mi tu śmierdzi . Dziwna akcja . Fakt że pełno banerów wisi Tersy a Mikulicza wszystko pozrywane...
Zagrywka ? Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem .

04:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A wyrok jest prawomocny? Bo nie jest napisane. Jeżeli nie jest prawomocny to Pan Maciej nic nie musi, oprócz dostarczenia dowodów.

04:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A gdzie RODO ?
Panie Wojcie grubo bym się zastanowił nad publikacją takich rzeczy na Internecie.
A druga strona Panie Wojcie niech się Pan zasługami broni 3 dni przed wyborami a nie wygrana sprawa w sądzie . Nie uważam aby taka zagrywka pomogła w wyborach wręcz przeciwnie . Mnie osobiście właśnie odrzuciła. Nie cierpię takich akcji . Byłem na Panem ale właśnie stracił Pan moje poparcie

04:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Do poprzednika
Ktoś mnie opluwa kłamie, ja mam mówić, że wybuduje drogę
Z faktami się nie dyskutuje
Banery zniszczono Tersie, Kućko Katarzynę za Etat w GOKiS kupiona
Gra super

04:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie no pewnie, Mikulicz nakłamał na temat Tersy, a ten powinien siedzieć cicho pod miotłą. Gratuluje toku rozumowania. Ciekawe co wy byście zrobili jakby ktoś publicznie mówił nieprawdę na wasz temat...

04:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wójt Teresa dobrze zrobił brawo. Jak ktoś kłamie i oczernia to zawsze prawda wyjdzie . Po to są sądy kochani , zeby takie kłamstwa szybko wyjaśniać . A Ci co piszą teraz na Wójta to jak w przysłowiu . Pluniesz im w twarz a oni i tak powiedzą ze deszcz pada .

04:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No i co z tego, że plakat wisi w Legnicy? Kluje w oczy czlowieka, który ma tylko znane nazwisko?
Chyba Kuniczanie pracują w Legnicy, dla mnie to nic zaskakującego, że baner może wisieć również w Legnicy.

Bardzo dobrze, że sprawa w sądzie miała swój finał. Wielka szkoda, że te wybory rozstrzygna, kto gra do tej samej bramki, a kto pod kim dołki kopie.

05:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kuniczanie! Czy Wy widzicie do jakich rzeczy się prowadzi, tylko po to, żeby "kontunowac pracę ojca", żeby Kunice byly "otwarte i z perspektywa"? Jaka perspektywę da wam człowiek o niewiadomym doświadczeniu zawodowym?

Jakoś 4 lata temu kampania nie wywoływała takich kontrowersji..
..zastanówcie się..

05:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Teresa nie potrafi zarządzać gmina nic nie zrobił każdego oszukuje a ludzi traktuje jak śmieci a jeszcze kilka lat temu hodował świnie i krowy a teraz pan i władca ! Porażka

05:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Proszę wytłumaczyć jak pytanie- w tym przypadku pytania mogą być kłamstwem?

ps. władzy w gokis-ie i tak nie oddam!

05:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Anonimowy gość"]Teresa nie potrafi zarządzać gmina nic nie zrobił każdego oszukuje a ludzi traktuje jak śmieci a jeszcze kilka lat temu hodował świnie i krowy a teraz pan i władca ! Porażka[/quote]

Bo był rolnikiem? To źle, że miał gospodarstwo?
Lepsze świnie i krowy niż co chwilę otwierana firma to na słupa, to na siebie!
Mieszkamy w wiejskiej gminie, więc świnie i krowy to nie tylko na obrazku.

05:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlatego obecny Wójt nadaje się do hodowli świń i krów a nie do rządzenia gminą bo niegospodarność mam we krwi

05:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie widzicie zagrywki Tersy ?
Tersa teraz broni się jak może a w tym przypadku sądem....
Tersa nie zrobił przez lata swojej absolutnie nic . Robił tylko tam gdzie widział korzyści. Takie jest moje zdabie ... nie jestem za Tersa bo jest obludny więc będę głosować na Mikulicza.
Czas na zmiany !

05:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Oczywiście że czas na zmiany ! Tersa wydaje publiczne pieniądze na budowę szatni w Jaśkowicach za 1 milion złoty a budynek ma ok 50 m2 to warte może być 200-300 tys to gdzie jest reszta pieniędzmi ?! Dodam ze jego dwóch synów zaczęli budowę domów

06:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Anonimowy gość"]Oczywiście że czas na zmiany ! Tersa wydaje publiczne pieniądze na budowę szatni w Jaśkowicach za 1 milion złoty a budynek ma ok 50 m2 to warte może być 200-300 tys to gdzie jest reszta pieniędzy ?! Dodam ze jego dwóch synów zaczęli budowę domów[/quote]

06:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

TO JEST ZAGRANIE TERSY, POKAZUJE ŻE NAWET W SĄDZIE MA ZNAJOMOŚCI. CO PRAWDA O TERSIE BOLI! MÓWIĄ TE OSOBY CO IM DUPE URATOWAŁ TAKA JEST SZARA RZECZYWISTOŚĆ.. TO TYLKO SA PYTANIA A NIE OCZERNIANIE. BRAWO PANIE MACIEJU NIECH SIĘ PAN NIE DAJE NIECH PUBLICZNIE TERSA ODPOWIE NA LIST A NIE PRZED SAD, SAD GŁOSÓW NA NIEGO NIE ODDA!

06:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Szanowni Państwo, DRODZY MIESZKAŃCY GMINY KUNICE,

Dzisiejsze postanowienie nie jest prawomocnym wyrokiem w sprawie "LISTU OTWARTEGO".
W świetle obowiązujących przepisów przysługuje od tego postanowienia odwołanie.
Poniżej kilka faktów, które miały miejsce wczoraj. O tym, że odbędzie się sprawa w trybie wyborczym dowiedziałem się od mojej mamy. Urząd Gminy w Kunicach podał dla sądu numer telefonu do Apteki. Podczas gdy wszystkie dane KWW Maciej Mikulicza są znane i dostępne. Dlatego skandaliczne jest wciąganie osób trzecich w sprawy, które ich nie dotyczą.
Zadzwoniłem do Pani z sądu o godzinie 13.30 i dowiedziałem się, że mam sprawę w trybie wyborczym o godzinie 14.30.
Na początku rozprawy otrzymałem od p. Sędzi pozew, złożony przez kontrkandydata. Na rozprawie nie było p. Tersy, był tylko jego pełnomocnik.
Złożyłem zeznania pod przysięgą, uprzedzając, że nie miałem nawet szans na dostarczenie dowodów w sprawie. Byłem na rozprawie sam -bez mecenasa.
Dlatego złożę odwołanie od wydanego postanowienia, dostarczając dowody w sprawie.
Dowiedziałem się, że Pan Tersa upublicznia postanowienie jako prawomocne, co jest kłamstwem i wiąże się z odpowiedzialnością prawną.

06:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Teresa to kłamca i oszust !!! najlepiej będzie jak wróci do siebie na gospodarstwo rolne i będzie dalej hodował świnie i krowy

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kochani mieszkańcy gminy Kunice! Czy wy nie widzicie co się dzieje ?
Tersa oczy mydli!
To jest osoba która jest fałszywa! Nie dajmy się kłamstwie.

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Człowieku właśnie widać kto tu kłamie i kręci po trupach do celu wstyd!!

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlaczego czeka Pan do piątku, a nie odwołał się Pan od wyroku w dniu dzisiejszym?W piątek zaczyna się cisza wyborcza.
Pewnie nie ma Pan dowodów,a pana oświadczenie to kolejne kłamstwo.

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak ktoś chce wybudować świetlicę wiejską za 200-300 tyś to po prostu nie wie o czym mówi. Nie ma sensu tłumaczyć. Brawo Panie wójcie 4 listopada będę głosował na Pana

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jak nie umiesz czytać to nie komentuj ! Nie świetlice wiejska tylko przebieralnie za 1 milion brawo dla wójta za gospodarnosc naszymi pieniędzmi

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Sąd pracuje do 15:30 więc jak można było odwołać od wyroku!!! Sędzina w domu nie chce przyjmować dokumentów, a jutro święto, więc zastanów się człowieku co za bzdury wypisujesz!!! Skończy się tym, że będziecie razem ze swoim niedoszłym emerytem przepompowywać wodę w firmie wodociągowej ręczną pompą by odrobić kasę.

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

tak szatnie sportową z całą infrastrukturą, urządzeniami towarzyszącymi, wyposażeniem, proszę spróbować

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wyrok był znany od 12 sądy w trybie wyborczym pracują cały czas, gdyby Jak Pan Maciej miał argumenty to mógł odwołać się odrazu, dziś. Mógł ustosunkować się na sali rozpraw do zarzutów gdyby były prawdziwe. Teraz wymyśla się niszczenie banerów i następne kłamstwa. Jak daleko można się jeszcze posunąć ????? Dno

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Na świetlicę wójt chce wydać 1 mln zł. Tyle samo chce wydać na szatnie ... A synowie wójta obydwoje się budują . Czy nikt z całej gminy nie widzi tutaj że coś nie gra ?
Tersa udostępnia wyrok z sądu nie dając możliwości obrony przez przeciwnika.
Mikulicza zablokowane wszystkie fora publiczne .... naprawdę coś tutaj grubo śmierdzi . Nie jestem ani za jednym ani za drugim ale widzę że coś Tersa kombinuje. Wszędzie plakaty Tersy .... gdzie są plakatu Mikulicza ?
Jakieś zarzuty i wyroki sądu. Mieszkam w gminie i nie widziałam czegoś takiego. A skąd dokładnie wiadomo kto to wogole wrzucił ludziom po skrzynkach ? Nie zastanawia się nikt nad tym ?
Naprawdę sprawa wydaje mi się bardzo bardzo dziwna. I zagłosuje na Mikulicza a chociażby z tego powodu, że Tersa za bardzo kombinuje. Widać to gołym okiem.
Otwórzcie oczy i spójrzcie na to świeżo.

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pieniądze z naszych podatków idą na budowę domów dwóch synów Teresy faktury będą się zgadzać ze poszły na materiały budowlane

07:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Maciej Mikulicz"]Szanowni Państwo, DRODZY MIESZKAŃCY GMINY KUNICE,

Dzisiejsze postanowienie nie jest prawomocnym wyrokiem w sprawie "LISTU OTWARTEGO".
W świetle obowiązujących przepisów przysługuje od tego postanowienia odwołanie.
Poniżej kilka faktów, które miały miejsce wczoraj. O tym, że odbędzie się sprawa w trybie wyborczym dowiedziałem się od mojej mamy. Urząd Gminy w Kunicach podał dla sądu numer telefonu do Apteki. Podczas gdy wszystkie dane KWW Maciej Mikulicza są znane i dostępne. Dlatego skandaliczne jest wciąganie osób trzecich w sprawy, które ich nie dotyczą.
Zadzwoniłem do Pani z sądu o godzinie 13.30 i dowiedziałem się, że mam sprawę w trybie wyborczym o godzinie 14.30.
Na początku rozprawy otrzymałem od p. Sędzi pozew, złożony przez kontrkandydata. Na rozprawie nie było p. Tersy, był tylko jego pełnomocnik.
Złożyłem zeznania pod przysięgą, uprzedzając, że nie miałem nawet szans na dostarczenie dowodów w sprawie. Byłem na rozprawie sam -bez mecenasa.
Dlatego złożę odwołanie od wydanego postanowienia, dostarczając dowody w sprawie.
Dowiedziałem się, że Pan Tersa upublicznia postanowienie jako prawomocne, co jest kłamstwem i wiąże się z odpowiedzialnością prawną.[/quote]


No chory człowiek!!!!!
ZERO POKORY, ANI KSZTY GODNOŚCI JAKIEJKOLWIEK

KŁAMCA!

08:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszystkie inwestycje Wójta Tersy są powiązane z budową domów dzieci Tersy . Tersa robi dosłownie wszystko już nawet do sądu się pofatygował.
Nawet teraz widać jak sady są nastawione a ciemnogród gminny pójdzie slepo są słowami Tersy . Ludzie niemajacy własnego zdania i nikt się nad niczym nie zastanowi. Jak się im powie tak zrobią i pójdą jak owce do urn. Nikt się nad niczym nie zastanowi . Kiedy to się skończy ? Nasza gmina popada w ruinę powoli. Wszystko idzie tylko w Kunice i może trochę Spalona... najlepiej zakopać jezioro ....
Co do postanowienia sądu mam mieszane uczucia . Dziwnie to wygląda tum bardziej że nie znamy jescze sytuacji jak się wyklaruje po obronie Mikulicza . Niech on też się wykaże i spróbuje obronić. Zobaczymy wtedy jak sytuacja będzie wyglądać. Narazie widzimy jedna stronę . A czy to nie jest nieobiektywne?
Na tej podstawie chcemy wybrać osobę rządzącą nasza gmina na kolejne 5 lat ? Jednostronne informacje ? Żebyśmy tego nie zalowali jak się okaże kto tak naprawdę roznosi te listy... dopiero będziemy się rumienić ze wstydu. Daliśmy na przegraną kogoś nawet nie dając szany się mu obronić .
A czy czasem nie o to chodziło Teresie ? Nie takie było zamierzone zadanie ? Nie takie skutek chciał osiągnąć ?
Zastanówmy się nad tym

08:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="mieszkaniec kunic"]Wyrok był znany od 12 sądy w trybie wyborczym pracują cały czas, gdyby Jak Pan Maciej miał argumenty to mógł odwołać się odrazu, dziś. Mógł ustosunkować się na sali rozpraw do zarzutów gdyby były prawdziwe. Teraz wymyśla się niszczenie banerów i następne kłamstwa. Jak daleko można się jeszcze posunąć ????? Dno[/quote]
OOO ktoś tu ma dokładne informacje. O 12 godzinie był wyrok? Super to odpis postanowienia do 13, a gdzie napisanie odwołania? Pomyśl (jak masz czym) zanim coś napiszesz. Sądy w trybie wyborczym nie pracują 24 h na dobę. Dlaczego twój szef założył sprawę w ostatnim dniu przed świętem? Wyrachowany cwaniak! Ale jego czas się kończy. Mikulicz wygra i rozliczy wszystkich was prywaciarze.Co nóżki grają? Biegacie po domach i bagacie o głosy. Żenada.

08:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Już niedługo 6 grudnia, zatrudnię siwego mikołaja do rozdawania paczek, jak mi obieca, że nic nie zwinie z worka z paczkami. Panie Tesa ludzie patrzą i widzą jak pan gra przed wyborami. Nie jesteśmy ciemnotą, jak pan sobie myśli. Osiwieć już pan nie może, ale szkoda czupryny bo z pewnością pan wyłysieje jak przyjdzie rozliczenie. I żadna broszurka panu nie pomoże, bo zniej można wywnioskować, że zastał pan gminę drewnianą, a teraz jest murowana. Tylko ten mur powstał między panem a mieszkańcami. Niech się pan nie cieszy tym postanowieniem (nie jest prawomocne), teraz posypią się dowody. To były ostatnie pana celowe niedopatrzenia. Czas napisać list pożegnalny. Nie do zobaczenia.

08:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszystko było robione z premedytacją. Tersa specjalnie udostępnił myśląc że ludzie zrezygnują z kandydatury Mikulicza. I pewnie niektóre młotki tak zrobią bo mózgu nie używają.
Zawsze powtarzałem że nasz wójt jest fałszywy ! Tylko to się potwierdziło. Jest fałszywy i dwulicowy. Musi widzieć swój prywatny cel we wszystkim niestety . Nawet teraz w budowie domów dzieci własnych .
Brak mi słów. Panie Mikulicz proszę się nie przejmować. Robił Pan co mógł. Walka niestety z wiatrakami z niektórymi
Pozdrawiam

08:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Na początku należało by zrobić porządek w GOKu!! Dziękuje za uwagę

08:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Panie Macieju A w sądzie nie mógł Pan powiedzieć czegokolwiek na swoją obronę? Chyba do mówienia prawdy nie trzeba się przygotowywać.
Co ? Brak argumentów!?
Odrobina pokory by się przydała

09:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

smok napisał(a):
> Na początku należało by zrobić porządek w GOKu!! Dziękuje za uwagę To prawda to co wyprawia "BOCZEK " w głowie się nie mieści

09:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Z Gminy zrobili sobie folwark pańszczyźniany !! to nie prywata proszę Państwa tylko dobro gminy!!

09:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Andrzej"]A gdzie RODO ?
Panie Wojcie grubo bym się zastanowił nad publikacją takich rzeczy na Internecie.
A druga strona Panie Wojcie niech się Pan zasługami broni 3 dni przed wyborami a nie wygrana sprawa w sądzie . Nie uważam aby taka zagrywka pomogła w wyborach wręcz przeciwnie . Mnie osobiście właśnie odrzuciła. Nie cierpię takich akcji . Byłem na Panem ale właśnie stracił Pan moje poparcie[/quote]
i nasze też-przykre to mimo wszystko,

09:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość anonimowy"]Pieniądze z naszych podatków idą na budowę domów dwóch synów Teresy faktury będą się zgadzać ze poszły na materiały budowlane[/quote]

Wierzyć się nie chce - a jednak (bardzo to przykre)

09:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Kuniczanin"]Wójt Teresa dobrze zrobił brawo. Jak ktoś kłamie i oczernia to zawsze prawda wyjdzie . Po to są sądy kochani , zeby takie kłamstwa szybko wyjaśniać . A Ci co piszą teraz na Wójta to jak w przysłowiu . Pluniesz im w twarz a oni i tak powiedzą ze deszcz pada .[/quote]

Wszyscy jesteśmy ciekawi prawdy !! niech stanie się jej zadość jaka by nie była. To są zadane pytania. Czy nie łatwiej było na nie odpowiedzieć - jeśli jest na nie sensowna odpowiedź niż robić sensację?!

09:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie znam Pana Macieja ale jako kandydat na wójta mojej gminy to nie zapowiada się dobrze. Patrząc z boku to zero klasy. Jak po takim liście Pan Maciej (jeśli zostanie wojtem) chce spojrzeć w oczy ludziom tam pracujacy. Tak nie robi kandydat na wojta. Poza tym wykor sadu cos znaczy te instytucje przechodzą różne kontrole to chyba wszelkie uchybienia zostaly by znalezione. Przed nami chwilę zadumy nie tylko przy grobach ale nad przyszłością gminy. Mieszkam tu już trochę ale nie jestem typ roszczeniowy co prawda nie mam drogi ani oświetlenia ale wiem że jak kasa zaplanowana na cos innego to nic nie poradzisz. Nie jest możliwe żeby wszystkie obietnice spełnić znamy to choćby z TV.

10:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Witam piszecie ze Teresa bierze na lewo i prawo ,buduje dla synów domy To pewnie myślicie ze Maciek będzie charytarywnie pracował dla naszej gminy ? I nie będzie kombinował ?Jak wygra M.M to dopiero będzie porażka ale i zarazem lekcja dla wsxystkich omotanych ;)

10:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Ktoś"]Nie znam Pana Macieja ale jako kandydat na wójta mojej gminy to nie zapowiada się dobrze. Patrząc z boku to zero klasy. Jak po takim liście Pan Maciej (jeśli zostanie wojtem) chce spojrzeć w oczy ludziom tam pracujacy. Tak nie robi kandydat na wojta. Poza tym wykor sadu cos znaczy te instytucje przechodzą różne kontrole to chyba wszelkie uchybienia zostaly by znalezione. Przed nami chwilę zadumy nie tylko przy grobach ale nad przyszłością gminy. Mieszkam tu już trochę ale nie jestem typ roszczeniowy co prawda nie mam drogi ani oświetlenia ale wiem że jak kasa zaplanowana na cos innego to nic nie poradzisz. Nie jest możliwe żeby wszystkie obietnice spełnić znamy to choćby z TV.[/quote]

Panie Ktosiu, proszę wyjaśnić, dlaczego to wg Pana Pan Maciej ma zero klasy?
Tylko dlatego, ze pozwolił sobie zadać kilka pytań?
Gdzie leży wina Pana Macieja, która nie pozwoli mu aż spojrzeć w oczy urzędnikom?

Nie zna Pan Pana Macieja, ale już pan wie, patrząc z boku, że źle się zapowiada?
To ja chyba wolę typy roszczeniowe od wizjonerów patrzących z boku.

10:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="mhgK"]Witam piszecie ze Teresa bierze na lewo i prawo ,buduje dla synów domy To pewnie myślicie ze Maciek będzie charytarywnie pracował dla naszej gminy ? I nie będzie kombinował ?Jak wygra M.M to dopiero będzie porażka ale i zarazem lekcja dla wsxystkich omotanych ;)[/quote]


mhgK proponuję liczyć się ze słowami pisanymi szczególnie. Sugerujesz, że wójt Tersa kombinuje?

11:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Sugeruje Ze zamieni stryjek siekierkę na kijek

11:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Serio? Wy pisowskie szarancze wtracacie zycie prywatne pana wójta?
Może jeszcze za Wasze pieniądze wybudowali domy i kupili mieszkania? Co jeszcze kupili za Wasze pieniądze?

Szanowni Państwo od KW Mikulicza - przestańcie w końcu siać te plotki. Jesteście podli.
To jest po prostu żałosne.

11:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zakładam się o 10 zł, że Pan który miał sławnego ojca, będzie stał na cmentarzach i proponował do głosowania na niego w niedzielę!
Panie niedoszły wojcie karierowiczu - więcej pokory!

11:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jozek"]Serio? Wy pisowskie szarancze wtracacie zycie prywatne pana wójta?
Może jeszcze za Wasze pieniądze wybudowali domy i kupili mieszkania? Co jeszcze kupili za Wasze pieniądze?

Szanowni Państwo od KW Mikulicza - przestańcie w końcu siać te plotki. Jesteście podli.
To jest po prostu żałosne.[/quote]

Jozek nie daruje ci tej nocy!

11:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Chryzantemy za 5 zl"]Zakładam się o 10 zł, że Pan który miał sławnego ojca, będzie stał na cmentarzach i proponował do głosowania na niego w niedzielę!
Panie niedoszły wojcie karierowiczu - więcej pokory![/quote]

Udalo Ci sie sprzedac dwie chryzantemy? :)

11:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Jozek"]Serio? Wy pisowskie szarancze wtracacie zycie prywatne pana wójta?
Może jeszcze za Wasze pieniądze wybudowali domy i kupili mieszkania? Co jeszcze kupili za Wasze pieniądze?

Szanowni Państwo od KW Mikulicza - przestańcie w końcu siać te plotki. Jesteście podli.
To jest po prostu żałosne.[/quote]

Jozek nie daruje ci tej nocy![/quote]

Nie daruje Wam głosujący w niedzielę, oni wiedzą jaką decyzje już podjąć!
Panie Tersa - to tylko formalnosc!

11:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Chryzantemy za 5 zl"]Zakładam się o 10 zł, że Pan który miał sławnego ojca, będzie stał na cmentarzach i proponował do głosowania na niego w niedzielę!
Panie niedoszły wojcie karierowiczu - więcej pokory![/quote]

Udalo Ci sie sprzedac dwie chryzantemy? :)[/quote]

Sprzeda więcej niż Pan Maciej obiecuje posad w urzędzie gminy:)

11:00, 31.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pan Maciej ma za nic sądy prawo i wyroki.
Nie zastosował się do wyroku, zrobił sobie z tego żarty. Straszne
Powinien dostać karę finansową, ciekawe czy to też by olał i stwierdził że nie płaci.
Powinien być za to rozliczony!
Dostaliśmy dziś do domu bardzo fajna kopertę. Brawo dla obecnego wójta za spokój i opanowanie.
TO JEST KLASA której nie ma kontrkandydat

12:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Skoro kandydat na wójta uważa że gmina idzie w złym kierunku to gdzie był parę lat wcześnie. Zrozumialbym gdyby wystartował w wyborach na następną kadencję po tym jak jego tato przestał pełnić ta funkcję. Wtedy to mógłby kontynuować wizję taty, a teraz nagle się obudził i że gmina nie taka. A co wam ludzie brakuje chyba od tego nadmiaru tak piszecie. Jak bym slyszala moich sasiadow a maja chonik, droge dojazdowa, lampy chata jak milion dolarow i jeszcze zle pewnie dlatego ze zrobila to gmina a oni nie dali z wlasnej kieszeni. Przecież Gmina zawsze była najlepsza może jak przejdziemy do Legnicy to będziecie zachwyceni.

07:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zakładam, że były wojt Gminy Kunice Tersa był zwykłym leniem i nierobem. Nic nie robił dla gminy. Widać to po drogach w gminie, chodnikach, oświetleniu itd.

08:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zakładam, że były wojt Gminy Kunice Tersa był zwykłym leniem i nierobem. Nic nie robił dla gminy. Widać to po drogach w gminie, chodnikach, oświetleniu itd.

08:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pan Wójt to cwaniak jakich mało. Przez te wszystkie lata ustawił się jak i cała swoją rodzinę jak mało kto. Mieszkancy - proszę nie dajcie się zwieść " doświadczonemu samorzadowcowi". Macie jedyną, niepowtarzalną okazję aby odsunąć wieloletnie powiązania biznesowo - samorzadowcowe. Glosujcie na nowe. Stare trwało zbyt długo....

08:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

pan tersa boi się stracic posadke ciepłą i wyciąga brudy sam to nie samorządowiec

08:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Proszę zobaczcie na profilu Maćka na Facebook co on o tym piszę. Cała sprawa jest dziwna. Nie ładnie p. Tersa

08:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ja Tersa ma taka ciepłą posadzkę to widać Mikulicz też chce sie parę lat podgrzać. Jak wygra Pan M.to będę przez jego kadencję egzekwowal obietnice dla mojej wsi. Ciekawe czy w ciągu tych max 10 lat( przy dobrych wiatrach) doczekam sie obietnic.

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Uważam ze powinniśmy mimo wszystko dac Mikuliczowi szansę. Tersa jest cwanym człowiek . Wszystko robione jest z premedytacją . Nie dajmy się głupim zagrywkom bo o to mu chodziło. Znam osobiście Terse i uważam że nie można mu ufać przekonałam się już wiele razy .
Zerknijcie na fb Mikulicza. Tam jest druga prawda i sami sobie zdecydujcie ale nie kierujcoe się jednostronnie jak Tersa slepo wam mówi ...

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jasne, że trzeba Maćkowi dać szansę. Kiedyś wszystkim Kunice znane były w całej Polsce z inwestycji,a teraz to tylko sypialnia dla Legnicy i plaża w Spalonej na wakacje. Jakich dużych inwestorów Pan Wójt pozyskał, jakie miejsca pracy stworzył ?. Trzeba myśleć nowocześnie bo za chwilę wszystkie gminy dookoła nas wyprzedzą.

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jeśli ktoś miał wątpliwości do wyborów, to teraz powinny się rozwiać.
Pan Maciej to oszust i kłamca.
Napewno nie wykona wyroku sądu,bo to trzeba mieć trochę GODNOŚCI.
Szkoda że niczego nie nauczył się od ojca.

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wójt pokazał klasę i nie wdal się w pyskówke z oszołomem. Na spokojnie i z opanowaniem pokazał że po prostu ma rację. Super!!!!!

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wójt pokazał zero klasy !!! Podstępem próbuje wygrać wybory ale to mu się nie uda Młody Mikulicz wygra

10:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

przez Maciej Mikulicz » Śr, 31 października 2018, 19:50
Szanowni Państwo, DRODZY MIESZKAŃCY GMINY KUNICE,

Dzisiejsze postanowienie nie jest prawomocnym wyrokiem w sprawie "LISTU OTWARTEGO".
W świetle obowiązujących przepisów przysługuje od tego postanowienia odwołanie.
Poniżej kilka faktów, które miały miejsce wczoraj. O tym, że odbędzie się sprawa w trybie wyborczym dowiedziałem się od mojej mamy. Urząd Gminy w Kunicach podał dla sądu numer telefonu do Apteki. Podczas gdy wszystkie dane KWW Maciej Mikulicza są znane i dostępne. Dlatego skandaliczne jest wciąganie osób trzecich w sprawy, które ich nie dotyczą.
Zadzwoniłem do Pani z sądu o godzinie 13.30 i dowiedziałem się, że mam sprawę w trybie wyborczym o godzinie 14.30.
Na początku rozprawy otrzymałem od p. Sędzi pozew, złożony przez kontrkandydata. Na rozprawie nie było p. Tersy, był tylko jego pełnomocnik.
Złożyłem zeznania pod przysięgą, uprzedzając, że nie miałem nawet szans na dostarczenie dowodów w sprawie. Byłem na rozprawie sam -bez mecenasa.
Dlatego złożę odwołanie od wydanego postanowienia, dostarczając dowody w sprawie.
Dowiedziałem się, że Pan Tersa upublicznia postanowienie jako prawomocne, co jest kłamstwem i wiąże się z odpowiedzialnością prawną.

10:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pan Teresa jest nie uczciwa osoba nie potrafi zagrać uczciwie ! Nie powinien być wójtem naszej gminy !

10:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W trybie wyborczym nie ma wyroku prawomocnego czy nieprawomocnego, Pan Maciej najpierw powinien się trochę dokształcić. Ale tak to jest, jak nie ma się argumentów

11:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A pan Teresa jest tak wyszkolony ze wieku 55 lat robił studia żeby zostać wójtem bo Pan świętej pamięci Mikulicz zrobił Teresę jego następca a teraz zero wdzięczności i do sądu poszedł żenada

11:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mikulicz rozsyłanie kłamliwe listy A tersa ma nic nie robić.
Wtedy mikulicz powie że przyznaje się do winy.
Tersa się uczciwie broni. Ani jednego oszczerstwa
To jest złe?
Mam klasę przy Mikuliczu

11:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]W trybie wyborczym nie ma wyroku prawomocnego czy nieprawomocnego, Pan Maciej najpierw powinien się trochę dokształcić. Ale tak to jest, jak nie ma się argumentów[/quote]


Dokładnie tak jest w innym przypadku po co tryb wyborczy
Sprawy by trwały miesiącami

Jak pisał list to był przygotowany to znał wszystko
Młody śmieszny arogant powiązany z PO

11:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tak niech cię oczerniają, kłamią Aty nic nie rób nie prostuj. Jak podnosi się swoje kwalifikacje też źle, argument o wieku że młody ma być bez bezcenny, ale to że w biznesie nie idzie, że na zmarłym ojcu się wynosi to już nie. Takie wybiurcze to wasze myślenie. Ja głosuje na Tersę

12:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wójt jest nieuczciwy?!? A to nie Maciek nie wykonuje wyroku sądu? Jak się ma bronić osoba pomówiona? Jeśli zarzuca się że Teresa ustawił synów co oczywiście jest kłamstwem, wie to każdy kto ich zna, nie ich ojca to co powiedzieć o Macieju Mikuliczu kto jego ustawił w KGHM nie tata????

12:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tak J. Mikulicz powinien zrobić wójtem Sekretarz B. nie Teresę wtedy by nie było zamieszania zawiści, plotek,kłamstw, Maćka Mikulicza.... Nie było by już teraz niczego. Ślepa ambicją jest straszna... GLOSUJMY NA TERESĘ

12:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie dajmy dotrwac do emeryturki na pierdzistolku.

12:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tersa święty się robi, kłamca, oszust i tyle. Cwaniaczek z niego,mam nadzieję że to się skończy i Maciej Mikulicz wygra,
Koniec z cwaniaczkiem jego dni są policzone a Radni niech się boją o swoje głowy deulicowe mendy Pana Wójta.

12:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tersa , ten człowiek to słowa prawdy nie powiedział.

12:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Biedronka chyba nazwiska pomyliłaś. Ten drugi pan nigdy prawdy nie powiedział i musi teraz przeprosić. Tak nawiązując do artykułu.

01:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

1. dlaczego dopiero teraz sobie przypomniał, że nazwisko go zobowiązuje? gdzie był 4 lata temu, 8 lat temu? Nazwisko może zobowiązuje, ale na dobre imię trzeba zapracować samemu... 2. w kadencji 2010-2014 mógł być przykładnym radnym na 41 sesji Rady Gminy Kunice był tylko 13 razy (do sprawdzenia na bip). Nazwisko nie zobowiązywało wtedy? 3. ostatnio w "biznesie" nie poszło to przypomniał sobie, że na nazwisku do polityki wejdzie? 4 lata temu to samo nazwisko nie pozwoliło mu zdobyć po kadencji ojca mandatu Radnego Sejmiku Wojewódzkiego. 4. łamie prawo (zobaczcie wpis kontrkandydata na jego facebooku) 5. promuje gościa, który został skazany prawomocnym wyrokiem za jazdę pod wpływem alkoholu (Jacek Kiełb)

01:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Słabo Panie Tersa, widać tonący brzytwy się chwyta. Maciej Mikulicz ma mój głos! Postawmy na Młodych, którzy naprawdę chcą zmian na lepsze.

03:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

przez Maciej Mikulicz » Śr, 31 października 2018, 19:50
Szanowni Państwo, DRODZY MIESZKAŃCY GMINY KUNICE,

Dzisiejsze postanowienie nie jest prawomocnym wyrokiem w sprawie "LISTU OTWARTEGO".
W świetle obowiązujących przepisów przysługuje od tego postanowienia odwołanie.
Poniżej kilka faktów, które miały miejsce wczoraj. O tym, że odbędzie się sprawa w trybie wyborczym dowiedziałem się od mojej mamy. Urząd Gminy w Kunicach podał dla sądu numer telefonu do Apteki. Podczas gdy wszystkie dane KWW Maciej Mikulicza są znane i dostępne. Dlatego skandaliczne jest wciąganie osób trzecich w sprawy, które ich nie dotyczą.
Zadzwoniłem do Pani z sądu o godzinie 13.30 i dowiedziałem się, że mam sprawę w trybie wyborczym o godzinie 14.30.
Na początku rozprawy otrzymałem od p. Sędzi pozew, złożony przez kontrkandydata. Na rozprawie nie było p. Tersy, był tylko jego pełnomocnik.
Złożyłem zeznania pod przysięgą, uprzedzając, że nie miałem nawet szans na dostarczenie dowodów w sprawie. Byłem na rozprawie sam -bez mecenasa.
Dlatego złożę odwołanie od wydanego postanowienia, dostarczając dowody w sprawie.
Dowiedziałem się, że Pan Tersa upublicznia postanowienie jako prawomocne, co jest kłamstwem i wiąże się z odpowiedzialnością prawną.

04:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

teraz na swoich reklamach wygląda jak z filmu planety małp i to świadczy jaki jest ogarnięty

06:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wybory mogły by się odbyć za dwa tygodnie :) do tego czasu więcej było by zrobione niż przez całą kadencję ;)

06:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Podejrzewam, że Pan Tersa ma wyższe wykształcenie od swojego kontrkandydata, mimo różnicy wieku.
A to, że jego dzieci są samodzielne i te bzdury o domach budowanych za kasę z gminy, wielu ludzi kluje w oczy, to świadczy tylko o zawiści pana Macieja.

Panie Macieju, ktoś dobrze tu napisał - więcej pokory!

07:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Panie Macieju , oddam na Pana swój głos, proszę tylko o większą pomoc dla rolników. PO RÓWNO! Dla każdego a nie jak do tej pory !

07:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie wytrzymam, boli was to,że w końcu ktoś otworzył oczy wszystkim w liście otwartym o tym co się dzieje w Gminie. Ludzie każdy chce zmian, teraz to jak się nie ma znajomości w gminie nic się nie zrobi bo Wójt nie ma czasu, bo on już nie przyjmuje to z kim mam rozmawiać? O ale jak jest kolega to już jest czas, są pieniążki i od ręki wszystko załatwione a na cod trzeba czekać trzy dni hehe
Panie Macieju głos idzie na Pana. Powodzenia i głowa do góry. Pana będą przepraszać te wszystkie nienawistne twarze.

08:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jakie otworzył oczy. Jak coś co jest klamstwem? Człowieku puknij się w głowę.

08:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Witam. Mam pytanie do pana Macieja.
Rozprawa była we wtorek 30.10.2018. Wyrok zapadł w środę o31.10.2018. Więc jak nie miał pan czasu na przekazanie dowodów świadczących o tym że ten pana list otwarty to nie kłamstwa i pomówienia??? Mógł pan przekazać dowody z samego rana w środę. Ale jeśli ktoś ich nie posiada to jasne że lepiej napisać oświadczenie i puścić nagonkę. I oczywiście pisać jaki to pan nie jest pokrzywdzony przez sądy i obecnego wójta. A to jednak pan przekazywał osobiście ludziom nieprawdziwe informacje. Proszę się nad tym zastanowić rozwieszając informacje jaka nakazał panu sąd. Pozdrawiam

08:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zdzisław Zdzisław nie martw się emryturka czeka Cię

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Napinacie się wszyscy, ze zobowiązujące nazwisko, to główny argument Pana Macieja. To ja się pytam jakie argumenty dzierży Tersa? Bo ten nawet nazwiska nie ma. A wszystko, co osiągnął to to, ze sp. Janusz Mikulicz go „wyciągnął”. O czymś jeszcze zapomniałem, poza argumentem typu „był, to niech będzie dalej”? Echo, dużo włosów, a pod spodem echo...

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Głosujmy na Pana Maćka!

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Popieram Pana Mikulicza!

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Popieram Maćka Mikulicza!!!

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I co mineły dzisiaj okolo 10 rano 24 godziny do odwołania od wyroku i co zrobił MM bo nigdzie nie ma?

czekam na informacje o sztabów

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Prośba do psów gończych. Dajcie już spokój z pisaniem kolejnego komentarza jaki to pan Maciej Mikulicz nie jest super a pan Zdzisław Tersa zły oraz pisanie ze go popieram. Mieszkańcy gminy Kunice mają już swoje zdanie co do wyboru kandydata a pisanie że popieram tego czy tamtego w komentarzach jest słabe zwłaszcza że artykuł dotyczy czegoś całkiem innego. A tak na marginesie to też czekam aż pan Maciej za znów rozwieszać wyjaśnienie.

09:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Piotr"]Pan Wójt to cwaniak jakich mało. Przez te wszystkie lata ustawił się jak i cała swoją rodzinę jak mało kto. Mieszkancy - proszę nie dajcie się zwieść " doświadczonemu samorzadowcowi". Macie jedyną, niepowtarzalną okazję aby odsunąć wieloletnie powiązania biznesowo - samorzadowcowe. Glosujcie na nowe. Stare trwało zbyt długo....[/quote]

no to się bardzo mylisz człowieku, bo wróci na swoje stanowisko była pani sekretarz, która teraz jest zaangażowana w kampanię i wraz z nią STARY UKŁAD biznesowo-samorządowy. i może trzeba zapytać o własność ziemi nad jeziorem Jaśkowickim, kto i kiedy kupował tam działki. Bo to nie z dziada pradziada.

10:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mam pytanie do Pana Mikulicza jaka funkcje pełni w firmie 3MD Recycling?

10:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="kuniczanin"]I co mineły dzisiaj okolo 10 rano 24 godziny do odwołania od wyroku i co zrobił MM bo nigdzie nie ma?

czekam na informacje o sztabów[/quote]

"Ja Oka, ja Oka" melduję ..............................................
"Sąd okręgowy rozpoznaje wniosek w ciągu 24 godzin. Sąd może rozpoznać sprawę w przypadku usprawiedliwionej nieobecności wnioskodawcy lub uczestnika postępowania, pod warunkiem że o terminie rozprawy zostali oni prawidłowo powiadomieni. Na postanowienie sądu okręgowego, w terminie 24 godzin od jego wydania, służy zażalenie do sądu apelacyjnego. Sąd apelacyjny, w składzie trzech sędziów, rozpoznaje zażalenie również z zachowaniem 24-godzinnego terminu.
Szczególne zasady dotyczą również wykonania wyroku. Publikacja sprostowania, odpowiedzi lub przeprosin następuje najpóźniej w ciągu 48 godzin, na koszt zobowiązanego. W orzeczeniu sąd wskazuje medium, w rozumieniu prawa prasowego, w której ma nastąpić publikacja, oraz termin publikacji." http://www.radiowroclaw.pl/articles/vie ... wyborczym#

Pan Mikulicz dostał powiadomienie nie do apteki, jak pisze, ale na adres, gdzie jest zameldowany. Ma tam przecież swoją firmę od odpadów KOMECO. Sąd w trybie wyborczym czynny 24h/dobę.

10:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Podsumowujac wszystkie poniższe komentarze - Maciej Mikulicz jest zły, bo ma na nazwisko Mikulicz i śmiał wykorzystywać swoją przedsiębiorczość i realizować się w biznesie, wiec kandyduje tylko po to, żeby przejąć na własność cała gminę, łącznie z mieszkańcami. Tersa natomiast jest Gandalfem siedzącym, w swej wieży, ostrzeliwanej pociskami zawistnego losu, któremu wspomniane poniżej psy gończe, utrudniają spokojny żywot, wypominając aktywność w działaniu, porównywalna do Pana, zamykającego szlaban ma PKSie

10:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ja się pytam- Gdzie są moje pieniądze z komunii?

10:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Przy obecnym guru zacofanie gminy siegnie nastepne lata.

11:00, 01.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jestesmy za Maciejem! Kosztycy.

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="dziś"]A ja się pytam- Gdzie są moje pieniądze z komunii?[/quote]

jak to gdzie dziecino? w skrytce, tej co wiesz...

01:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

https://www.radiowroclaw.pl/articles/vi ... wyborczym# , to chyba wszystkim tłumaczy temat zastępczy prawomocności lub nie postanowienia sądu nie ma czegoś takiego , ma wykonać wyrok i już

07:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To wiadome ze P.Mikulicz nie przeprosi, bedzie zwlekać do końca żeby tego nie zrobic bo gdyby przeprosił to wszyscy wiedzieliby ze zarzuty nie byly prawdziwe i to by mu napewno nie pomoglo. Pan M.woli zdobyc to stanowisko w nieuczciwy sposob a ludzie zarzucaja Tersie ze jest nieuczciwy. Zrozumialbym gdyb zlote gory obiecywal ale takie ciosy ponizej pasa. I to ma być dobry wójt? Przecież sądy opierają się na dowodach. Ludzie pomyślcie trochę.

08:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Tonący brzytwy się chwyta.? Od początku pan Mikulicz prowadził kampanię wyborczą w taki sposób aby deprecjonować swoich kontr kandydatów poprzez rozsyłanie plotek i pomówień. Jego sztab wyborczy doszedł w tym do wprawy. No cóż teraz już przegięli z tym listem. Wreszcie pojawił się namacalny dowód na ich matactwa i zostali słusznie ukarani przez sąd. Dla wielu niezdecydowanych wyborców to sygnał aby się mocno zastanowić nad oddaniem głosu na pana Mikulicza.

08:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No cóż poziom kampanii wyborczej prowadzonej przez sztab pana Mikulicza sięgnął dna.Nie wystarczył już "człowiek" na rowerze, który jeździł i oczerniał wszystkich kontrkandydatów przed poprzednią turą wyborów oraz kopiowanie programów wyborczych innych kandydatów a później podawanie ich za swoje . To teraz ten paszkwil - namacalny dowód dla sądu. Jednak kłamstwo ma bardzo krótkie nogi. No cóż : " Święte prawo wyborcy być idiotą ". ... jak powiedział pewien satyryk .... .

09:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale co z tym odwołaniem ? Sąd już zweryfikował swoje postanowienie czy nie ?

11:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="niecierpliwy"]Ale co z tym odwołaniem ? Sąd już zweryfikował swoje postanowienie czy nie ?[/quote]

Sąd nie musi weryfikować żadnego postanowienia. Wyrok jest prawomocny i nie ma w nim żadnego trybu odwoławczego. Dziś do dwunastej mija czas na ewentualne złożenie zażalenia. Z tego, co wiadomo takie zażalenie NIE WPŁYNĘŁO do sądu. Dziś też mija 48 godzin, w ciągu których Maciej Mikulicz musi wykonać postanowienie sądu i wywiesić sprostowanie.

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Cytat z fb Pana Macieja Mikulicza. Jego oświadczenie z dnia 31 października "Złożyłem zeznania pod przysięgą, uprzedzając, że nie miałem nawet szans na dostarczenie dowodów w sprawie. Dlatego złożyłem odwołanie od wydanego postanowienia, dostarczając dowody w sprawie." ŻADNEGO ODWOŁANIA pan Mikulicz nie złożył. To KOLEJNE KŁAMSTWO. Sprawdzone w sądzie. Jeżeli by je złożył, na pewno nie omieszkałby tego upublicznić.

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czytam to wszystko i powiem krótko - NIE NALEŻY SIĘ TERESIE REELEKCJA !!! Nie chcę takiego wójta! Kończ Waść, wstydu oszczędź!

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pan Mikulicza dobdowadzi naszą gminę do ruiny, tak jak swoje biznesy. Przez złe zarządzanie już nie jest prezesem 3MD Recycling. Kłamczuszek

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nadszedł czas zmian dajmy szanse młodszym zdolniejszym a za 5 lat zweryfikujemy prace Pana Mikulicza bo do tej pory to Pan Teresa nie zrobił nic dla naszej gminy bardziej działa na niekorzyść naszej gminy są na to dowody i postępowanie karne prowadzone za nie gospodarnisc Pana Teresy

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mikulicza już raz oszukał swoich wyborców. Miał okazje zrobić coś dla Kunic będąc radnym. Nie chciało mu się wówczas nawet na sesje przychodzić. Klamczuszek

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czekamy na oświadczenie Kłamczuszka, czy sie odwołał.

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pan Teresa od poczetku swojej kadencji oszukuje mieszkańców całej gminy i jakiś nikt nie każe mu się tłumaczyć ze gmina popada w ruine . Dajmy szanse nowej władzy

12:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Po 4 x| nowa rzeczywistosc w gminie

01:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ludzie, pierwsza tura wyborów odbyła się 21 października, list otwarty trafił do mieszkańców między 22 a 26 Października. Jak to możliwe że wyrok sądu był już 31 listopada? Ludzie czekają latami na rozstrzygnięcie spraw w sądach a tu w 5 dni jest wyrok i to bez przesłuchania i możliwości obrony oraz przedstawienia dowodów przez drugą stronę.
Brawo Panie Tersa, plecy masz Pan duże, brawa dla stronniczego sądu w Legnicy. Teraz już wiem na kogo ja i moja rodzina będzie głosować i nie będzie to P. Tersa. Wszyscy wiedzą, że tylko znajomi Pana Tersy mają dobrze w gminie, reszta to upierdliwi mieszkańcy. Mam nadzieję, że to już ostatnie dni w urzędzie Pana Tersy.

07:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie na Zdzisia

10:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Matko jedyna teraz mam wrażenie, ze wszyscy żyła teraz wyrokiem, odwołaniem i nieodwołalniem... a kogo to obchodzi, co to zmienia... domyślam się, ze ten sławny list do Mieszkańców nie zawierał jakichś nowych tez, tylko podsumowanie zarzutów, czy tam wskazań ‚a niedociągnięcia, jakie komunikowane były podczas całej kampanii! Wiec czemu teraz, wszyscy dojadają ostatni validol, nie mogac przestać myśleć: „Jaki wyrok, gdzie odwołanie, gdzie sądu reakcja, kto zamawia hawajska pizzę itp.”... patrząc na to wszystko z dystansu, to szczerze... Maciej M i tylko On. Jedyna Jego wina, to ze ma chęć do działania i zmian. Zmian, których wygodna wiekszosc niestety nie lubi ...

11:00, 02.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%