Zamknij

Śmiertelny wypadek na Alei Rzeczypospolitej

18:10, 25.11.2015
Skomentuj

63 – letnia kobieta została śmiertelnie potrącona przez jadący Aleją Rzeczypospolitej samochód. Do wypadku doszło w środę około godziny 17:30.

Sprawcą wypadku jest 25 – letni kierowca Renault Megane. Kobieta najprawdopodobniej została przez niego potrącona na przejściu dla pieszych niedaleko zjazdu na lotnisko. Sygnalizacja świetlna w tym miejscu nie działa.

- Mężczyzna został zbadany na zawartość alkoholu w organizmie, był trzeźwy - relacjonuje Sławomir Masojć, rzecznik legnickiej policji. - Na miejscu znajdują się policjanci. Dochodzenie wyjaśni, jakie były okoliczności tragicznego wypadku.

[WIDEO]3056[/WIDEO]

[FOTORELACJA]10534[/FOTORELACJA] 
(LS(lca.pl))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(62)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Potrzebna była tragedia żeby być może zakończyli remont świateł?

06:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

przykro ale taka prawda że w legnicy jezdzi sie gorzej niz przed zmianami , a zintegrowany system jak nie działał tak dalej nie działa , ciekawe czy w tym roku go uruchomią , wyrazy współczucia dla rodziny ofiary, pokój jej duszy ... ciekawe co na to powie nasz ukochany prezydent miasta

07:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Bardzo ciekawy fakt jadąc w mieście z prędkością 50 km nie można potracić ze skutkiem śmiertelnym. Z jaka prędkości musiał jechać ? Pewnikiem spieszył się bardo bo rej. PRA to nie nasza. A na przejściu należy zachować dodatkową ostrożność, pieszy ma pierwszeństwp

07:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W końcu musiało do tego dojść. W całym mieście sygnalizacjia już jest włączona, niestety chyba zapomnieli o tym przejsciu. Odkąd nie działa tam sygnalizacja przechodzę na przejściu przy szkole właśnie obawy przed potrąceniem.

07:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Brak swiatel plus slabo oświetlone przejscie zmrok i pewnie ciemne rzeczy - duzo nie trzeba zeby nie zauwazyc pieszego.

08:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

ciekawe co tym razem się dowiemy z urzędu: że jest zgodnie z planem bo zostało zgłoszone do odbioru na koniec października. No to macie. Bezczelność urzędu nie zna granic. Ale któregoś dnia nastąpi zmiana...

08:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Nutka"]Bardzo ciekawy fakt jadąc w mieście z prędkością 50 km nie można potracić ze skutkiem śmiertelnym. Z jaka prędkości musiał jechać ? Pewnikiem spieszył się bardo bo rej. PRA to nie nasza. A na przejściu należy zachować dodatkową ostrożność, pieszy ma pierwszeństwp[/quote]

Szczerze wątpię żeby tam i tej porze dało się jechać szybciej niż te 50. Wystarczył niefortunny upadek na głowę i do tego nie trzeba jechać szybciej.

08:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mieszkam w pobliżu, wiele razy przechodziłam na tych światłach, Od kiedy nie działają światła przejście to loteria, a w kierowców wstąpił duch rajdowca i jazda 50 km/godz to ujma , ( urzędnicy za to odpowiedzialni wraz z prezydentem miasta powinni się wytłumaczyć, co było przyczyną wyłączenia tych świateł, chociaż skrzyżowanie nie było remontowane).

09:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mieszkam w pobliżu, wiele razy przechodziłam na tych światłach, Od kiedy nie działają światła przejście to loteria, a w kierowców wstąpił duch rajdowca i jazda 50 km/godz to ujma , ( urzędnicy za to odpowiedzialni wraz z prezydentem miasta powinni się wytłumaczyć, co było przyczyną wyłączenia tych świateł, chociaż skrzyżowanie nie było remontowane).

09:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mieszkam w pobliżu, wiele razy przechodziłam na tych światłach, Od kiedy nie działają światła przejście to loteria, a w kierowców wstąpił duch rajdowca i jazda 50 km/godz to ujma , ( urzędnicy za to odpowiedzialni wraz z prezydentem miasta powinni się wytłumaczyć, co było przyczyną wyłączenia tych świateł, chociaż skrzyżowanie nie było remontowane).

09:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Od kilku miesięcy pracuję w okolicach tego skrzyżowania i obserwuję co się dzieje. Czasami jest bezpieczniej po prostu przejść przez ulicę z dala od skrzyżowania - między sygnalizają świetlną przy szkole a tą przy skręcie do Dino. Przede wszystkim widoczność jest wtedy większa i patrzy sie tylko w prawo i w lewo a nie jeszcze w ulicę, która prowadzi koło Dino. Jak słusznie ktoś zauważył wyremontowali światła w Legnicy ale o tych zdecydowanie zapomnieli. Powiem więcej, od czasu kiedy zaczęto instalowanie nowych świateł przy tym skrzyżowaniu nikt się nie pojawił i nic nie robił - może się mylę ale przynajmniej 3 razy w tygodniu przechodzę tamtędy i nie widziałam, żeby ktokolwiek robił cokolwiek z tą sygnalizacja. Dodam jeszcze, ze została zainstalowana sygnalizacja świetlna przy ulicy Nowodworskiej przy zjeździe do Auchana i Leroy Merlin - i tam też ona nie działa.

09:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A skrzyżowanie na piastowska/senatorska k. kościoła Jana? Tam to dopiero strach przechodzić bo idioci za kółkami myślą dopiero w ostatnim momencie żeby hamować, a co dopiero tam przechodzić z małym dzieckiem! A dzieci przechodzące piastowską, które idą do szkoły? Czy ktoś myśli w tym mieście w ogóle o mieszkańcach czy tylko o podnoszeniu ceny wody i podatków? Nota bene po naszej wodzie, jeżeli ktoś ją wypije, kto nie mieszka na co dzień w Legnicy, sra się dalej niż widzi. Bez pozdrowień dla Pana Prezydenta i wszystkich wspaniałomyślnych urzędników!

09:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gratuluje osobie odpowiedzialnej za działanie sygnalizacji świetlnej, masz krew tej Pani na rękach.
Może ktoś wreszcie wyciągnie wnioski.

09:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Najlepiej naj*bać kamer do rejestrowania wykroczeń, a żeby dokończyć sygnalizację i doświetlić przejścia dla pieszych to pieniędzy nie ma. Aż się nóż w kieszeni otwiera dla ludzi odpowiedzialnych za te opóźnienia prac. Giną ludzie jest niebezpiecznie, ale ważne że im się hajs zgadza i zgadzać będzie przez mandaty. Symboliczny hu* w d*pe osobom odpowiedzialnym.
Współczucia dla najbliższych których ta tragedia najbardziej dotknęła.

09:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pierdzielenie, że aż głowa boli:
1. Widzisz przejście dla pieszych - stoi znak? Widzisz go, bo Twoje światła go odbijają. To zwolnij. Bo tak. Bo to Twój obowiązek
2. Wiesz, że ludzie chodzą ubrani ciemno - super. Tym bardziej profilaktycznie zwolnij.
3. Kiedyś mając porównanie stylów jazdy w Legnicy i we Wro uważałem, że we Wro jeździ się 'agresywnie'. Ale we Wrocławiu zapala się zielone i mija ułamek sekundy, wszyscy ruszają. A Legnicy kierowcy budzą się - każdy z opóźnieniem 2-3 s. łaskawie rusza. Przejeżdża kilka osób na cykl.
A dla odmiany we Wro z podporządkowanej dosyć często Cię wpuszczą, jeżdżą ludzie na suwak jak się kończy pas, przepuszczają pieszych, nie wyprzedzają na przejściu dla pieszych.

W Legnicy na Rzeczypospolitej (mieszkam obok) można sobie na przejściu stać i stać. Żaden wieśniak się nie zatrzyma. A jak już, to jakieś niemieckie blachy, czasem tir. Lokalny cebulak - never.

I to piszę z obserwacji i praktyki.

PS> Miejsce wypadku to łuk drogi. Z natury rzeczy normalny człowiek tam zwalnia.

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="WOLO"]
3. Ale we Wrocławiu zapala się zielone i mija ułamek sekundy, wszyscy ruszają. A Legnicy kierowcy budzą się - każdy z opóźnieniem 2-3 s. łaskawie rusza.[/quote]

Czyli jesteś jedną z tych osób, co trąbi na światłach, bo ktoś uniemożliwia ci start równo z zielonym i spóźnia ci start o 1.99 sekundy. Przekaż też kolegom, że sikam na was.

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gratulacje panie Szymkowiak, gratulacje... BTW - godzina 18.00 - skrzyżowanie Piastowska, Chojnowska, Dziennikarska - sygnalizacja nie działa - cyrk. Inwestycja odebrana. Gratulacje. Mam cichą nadzieję, że doczekam chwili, kiedy odpowiedzialni za ten, i inne przekręty, nie tylko w końcu spadną z piedestału, ale normalnie pójdą siedzieć.

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Nutka"]Bardzo ciekawy fakt jadąc w mieście z prędkością 50 km nie można potracić ze skutkiem śmiertelnym. Z jaka prędkości musiał jechać ? Pewnikiem spieszył się bardo bo rej. PRA to nie nasza. A na przejściu należy zachować dodatkową ostrożność, pieszy ma pierwszeństwp[/quote]


szerloku nie masz pojęcia jakie może mieć skutki dla człowieka kontakt z autem przy prędkość 50km/h

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Za tę tragedię powinni odpowidzieć Legniccy rządzący.Tyle milionów na system który jest do bani!!!!.Tylko po to aby polować na kierowców i ściągać kasę.To jest zgroza .!!! BARAK SŁÓW BRAK SŁOW!!!!!

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

tak naprawdę to każdy z nas ryzykuje codziennie na legnickich drogach. Masakra jakaś. Nie wiesz nigdy czy zaraz przed maską nie dostaniesz czerwonego i hamuj nagle - a ten z tyłu już może nie mieć tyle refleksu i bum. Jako pieszy też nie wiesz czy przejdziesz cały na drugą stronę, Ty wchodzisz na zielonym ale samochody też mają zielone. o zgrozo.

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A dlaczego nie ma tak jak we Wrocławiu wyświetlaczy na których pokazuje się ile zostało do czerwonego albo zielonego światła.
Czy to przypadkiem nie jest wycelowane w kierowców aby łapać ich za przejazd na żółtym i czerwonym świetle.
Czy u nas inwestycje nie mogą być dokończone fachowo i do samego końca.ŻENADA PO PROSTU .
CZY U NAS NIE MA OSÓB KTÓRE TO W KOŃCU DOPILNUJĄ ???!!!

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

TERAZ PO ZAMONTOWANIU SYSTEMU TO SA WIĘKSZE KORKI NIŻ BYŁY-JEST STRASZNIE NIEBEZPIECZNIE,A ONI REKLAMUJĄ W RADIU ZE LEGNICA MA SYSTEM ZE JEST BEZPIECZNA I PRZEJEZDNA-Z NIĄ ZAWSZE PO DRODZE -TYLKO KOMU!!!?PORAŻKA.LUDZIE CO TU SIĘ WYRABIA.I NIKT ZA TO NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI.KTO TERAZ TEJ KOBIECIE ZWRÓCI ŻYCIE.WSPÓŁCZUJE RODZINIE I BLISKIM..

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ogromne wspolczucia i kondolencje rodzinie tej Pani. Panowie i Panie odpowiedzialni za ta tragedie zapewne nie chodza na piechote przez pasy,tylko woza dupska furami.

10:00, 25.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jakoś w innych miastach potrafią postawić sygnalizację tymczasową. Powinni nałożyć kary na wykonawców,bo z tego co mi wiadomo inwestycja miał być skończona w kwietniu, później aneks i mieli skończyć w sierpniu. A co mamy listopad prawie grudzień. Chociaż kara i tak życia nie wróci....

12:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To tak typowo polskie, szukanie winnego jak najdalej od siebie. Winne jest to, co zawsze: brak sygnalizacji, urzędnicy, kamery monitorujące, fotoradary i wszyscy ci, którzy gnębią tych, którym powoli zanika umiejętność chodzenia na własnych nogach. Ale został zabity człowiek, uśmiercił go inny człowiek, a nie żaden z czynników wyżej wymienionych. Kobieta zmarła prawie na środku skrzyżowania. Z jaką prędkością musiał jechać pseudo kierowca, że nieszczęsną kobietę odrzuciło tak daleko od pasów? Czy działająca sygnalizacja to jedyny czynnik, powodujący przepuszczenie pieszego na przejściu? A jak świateł nie ma to już wolno wszystko?

06:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

"[quote="WOLO"]****, że aż głowa boli:
1. Widzisz przejście dla pieszych - stoi znak? Widzisz go, bo Twoje światła go odbijają. To zwolnij. Bo tak. Bo to Twój obowiązek
2. Wiesz, że ludzie chodzą ubrani ciemno - super. Tym bardziej profilaktycznie zwolnij.
3. Kiedyś mając porównanie stylów jazdy w Legnicy i we Wro uważałem, że we Wro jeździ się 'agresywnie'. Ale we Wrocławiu zapala się zielone i mija ułamek sekundy, wszyscy ruszają. A Legnicy kierowcy budzą się - każdy z opóźnieniem 2-3 s. łaskawie rusza. Przejeżdża kilka osób na cykl.
A dla odmiany we Wro z podporządkowanej dosyć często Cię wpuszczą, jeżdżą ludzie na suwak jak się kończy pas, przepuszczają pieszych, nie wyprzedzają na przejściu dla pieszych.

W Legnicy na Rzeczypospolitej (mieszkam obok) można sobie na przejściu stać i stać. Żaden wieśniak się nie zatrzyma. A jak już, to jakieś niemieckie blachy, czasem tir. Lokalny cebulak - never.

I to piszę z obserwacji i praktyki
PS> Miejsce wypadku to łuk drogi. Z natury rzeczy normalny człowiek tam zwalnia.[/quote]"

...bardzo dobrze napisane, kierowcy nie zatrzymują się nawet gdy stoją na tym przejściu dzieci, mi się pan łaskawie kiedyś zatrzymał jak szłam z dziećmi, w ostatniej chwili zaczął hamować
polska kultura za kółkiem
współczuję rodzinie,zginęła moja sąsiadka, sympatyczna i ciepła kobieta :-(

07:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Z ta wylaczona sygnalizacja w tym miejscu jest tragedia bo ja sama kilka razy probowalam je pokonac z dziecmi i trzeba postac kilka monut zeby sie kierowcy domyslili i laskawie zatrzymali,mojej mamie to ostatnio prawie przejechal po nodze jeszcze sie przy tym stukajac w glowe i pokazujac ze jest nienormalna,a tato prowadzac rower przez to przejscie gdy jeszcze dzialalo zostal potracony i wywrocony przez wyjezdzajacy samochod z ul.myrka (majac szczalke do jazdy warunkowej) naszczescie nic sie nie stalo.A co do nowego systemu sygnalizacji to jest jakis koszmar bo w miniony poniedzialek po godz.15 ul.rzeczpospolita i nowodworska byla tak zakorkowana ze odcinek od biedronki na rzeczypospolitej do wodociagow(koniec ul.nowodworskiej)jechalam 1.5 godziny I TO MA BYC TA SUPER SYGNALIZACJA-GRATULACJE DLA WLADZ MIASTA ,a dla rodziny poszkodowanej wielkie wspolczucia

07:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Sygnalizacja w mieście.....jeszcze nie raz dojdzie do tragedii,prawie na każdym skrzyżowaniu zrobili zielone światło dla jadących w prawo i jednocześnie zielone dla pieszych. Korki i bałagan.

07:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="NieMaLepszychOdWas"]Czyli jesteś jedną z tych osób, co trąbi na światłach, bo ktoś uniemożliwia ci start równo z zielonym i spóźnia ci start o 1.99 sekundy. Przekaż też kolegom, że sikam na was.[/quote]

Ja jestem jedną z tych osób i będę trąbił, aż takie tumany, jak ty nauczą się jeździć. A ty nalej sobie na ten swój pusty łeb. 1,99 sekundy to nawet 2-3 auta. Jak malujesz sobie pysk, albo piszesz smsa to zaparkuj na miejscu parkingowym, a nie na skrzyżowaniu. A to, że jakiś cymbał ustalił cykl świateł, nie przejeżdżając nigdy po takim skrzyżowaniu, jak np. Witelona/Wrocławska/Libana (jazda z Witelona w Libana) to tylko wzmaga i będzie wzmagać agresję. Zamiast w ciągu 30 sekund przejechać 10-15 aut, to ustawili cykl tak, że przejeżdża 5 góra 6 aut na jednym cyklu (jak nie ma autobusu lub ciężarówki), a przez takie zdewiaciałe idiotki, które lubią na kogoś sikać nawet tylko 2-3 auta...

07:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wielke wyrazy współczucia dla Rodziny. Odpowiedzialnośc za ten wypadek powinny ponieść również władze miasta , które są tak nieudolne i zakłamane, że już nie można wierzyć w żadną ich obietnicę, terminy i plany. Szkoda tylko, że wobec zwykłych "szaraków" wyciągają konsekwencje finansowe za opóźnienia a przy milionowych sprawach mają klapki na oczach. Dlaczego nie pilnowali terminu wykonania inwestycji? Mamy prawie grudzień i połowę Legnicy bez świateł i poprawki na milionowych inwetsycjach z zeszłego roku!!! No i podstawowe pytanie, czy nie można było tego robić w okresie wakacyjnym, gdzie natężenie ruchu jest zdecydowanie mniejsze????? Myślenie nie boli!!!!

09:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SlayerSlayer

0 0

Sygnalizacja na tym skrzyżowaniu została wyłączona 4 miesiące temu i o niej zapomniano. To jawne zaniedbanie, którego finał powinien się znaleźć w prokuraturze.

Pamiętam jak bodajże 2 lata temu ociągano się z włączeniem świateł na skrzyżowaniu Czarnieckiego z Moniuszki i Wrocławską (tłumaczono to długim procesem produkowania bramownicy), co spowodowało że na pasach zginął tam starszy człowiek. Jak ktoś zginął, to zajarzono że się dym zrobi i nagle po 2 dniach bramownica się znalazła i światła zaczęły działać.

Założę się, że jak teraz starsza Pani zginęła na przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu Rzeczypospolitej z Myrka, to światła cudownie ożyją w ciągu maksymalnie 2 dni. Ale czy w tym pieprzonym mieście ciągle musi ktoś zginąć, by ktoś inny ruszył tyłek i zaczął wykonywać swoje obowiązki sumiennie?

10:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

już chyba czas na referendum w sprawie odwołania władz tego miasta

10:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ryjek"]już chyba czas na referendum w sprawie odwołania władz tego miasta[/quote]
Odwolac Krzkowskiego i cala jego świte . To ma byc gospodarz miasta chyba powinien byc gospodarzem bur...... delu . A w radiu ladna reklama leci jak to w Legnicy niema korków ale prawda jest inna . A PiS co zapadł w sen zimowy , kombinuja pewnie jak tu pomnik usunac z placu Slowianskiego bo to najwazniejsze dla Legnicy .

10:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W dniu dzisiejszym od 7:00 rano robotnicy pracują na skrzyżowaniu myrka rzeczypospolitej, szkoda ze to za późno żeby uratować tej Pani życie. Kondolencje dla rodziny.
[quote="jak"]Potrzebna była tragedia żeby być może zakończyli remont świateł?[/quote]

11:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czytam wcześniejsze komentarze i włos m się na głowie jeży. Szukanie winnych i żadnej refleksji!
Skrzyżowanie oznaczone znakami. Przed przejściem znak informujący o przejściu, na asfalcie namalowana zebra. Średnio inteligentny użytkownik drogi, powinien się domyśleć, że w tym miejscu może ktoś przechodzić i ma pełne do tego prawo, nawet gdy nie działa sygnalizacja. O tej porze roku szczególnie trzeba uważać, gdyż pogarsza się widoczność. Należy zmniejszyć prędkość tak, aby w razie, czego można było się zatrzymać. Nie można ryzykować zrobieniem komuś krzywdy. Głównym problemem jest brak wyobraźni kierowców. Rozpędzona, prymitywna puszka stalowa zwana samochodem nie jest w stanie zatrzymać się w miejscu, o czym chyba wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, i dochodzi do takich sytuacji. Zmienić władze miasta? Oczywiście, ale co to zmieni. Problem tkwi w samych kierowcach. Braku wyobraźni, kultury jazdy, często w przejawach chamstwa i cwaniactwa na drodze. A samochodów przybywa – będzie coraz gorzej.

11:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zarząd Dróg na krew na rękach.



Pokój Jej duszy...

11:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"] Rozpędzona, prymitywna puszka stalowa zwana samochodem nie jest w stanie zatrzymać się w miejscu, o czym chyba wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, i dochodzi do takich sytuacji. [/quote]

Szkoda, że bardzo często zapominają o tym piesi i ładują się na przejście wprost pod nadjeżdżające auto. Często z bezczelnym uśmiechem na twarzy. "Bo Pan i władca musi przejść, a Ty zatrzymaj auto w miejscu".

O wchodzeniu na przejście z oczami wlepionymi w telefon już nawet nie wspominam, bo to już patologia kompletna.

12:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

właśnie dzisiaj od rana trwają intensywne prace w obrębie tego skrzyżowania. Przypadek, zbieg okoliczności? zacieranie śladów?


[quote="Slayer"]Sygnalizacja na tym skrzyżowaniu została wyłączona 4 miesiące temu i o niej zapomniano. To jawne zaniedbanie, którego finał powinien się znaleźć w prokuraturze.

Pamiętam jak bodajże 2 lata temu ociągano się z włączeniem świateł na skrzyżowaniu Czarnieckiego z Moniuszki i Wrocławską (tłumaczono to długim procesem produkowania bramownicy), co spowodowało że na pasach zginął tam starszy człowiek. Jak ktoś zginął, to zajarzono że się dym zrobi i nagle po 2 dniach bramownica się znalazła i światła zaczęły działać.

Założę się, że jak teraz starsza Pani zginęła na przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu Rzeczypospolitej z Myrka, to światła cudownie ożyją w ciągu maksymalnie 2 dni. Ale czy w tym **** mieście ciągle musi ktoś zginąć, by ktoś inny ruszył tyłek i zaczął wykonywać swoje obowiązki sumiennie?[/quote]

01:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Kierowca_Lca"][quote="Gość"] Rozpędzona, prymitywna puszka stalowa zwana samochodem nie jest w stanie zatrzymać się w miejscu, o czym chyba wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, i dochodzi do takich sytuacji. [/quote]

Szkoda, że bardzo często zapominają o tym piesi i ładują się na przejście wprost pod nadjeżdżające auto. Często z bezczelnym uśmiechem na twarzy. "Bo Pan i władca musi przejść, a Ty zatrzymaj auto w miejscu".

O wchodzeniu na przejście z oczami wlepionymi w telefon już nawet nie wspominam, bo to już patologia kompletna.[/quote]

Popieram.Ale dodam do listy rozpędzonych rowerzystów wjeżdzających nagle na pasy.

01:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Widzac pieszego zblizajacego sie do przejscia powinienes zalozyc, ze bedzie chcial skorzystac z przejscia i mu to umozliwic. Tak to wyglada w cywilizowanych krajach.

03:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Postawią w tym miejscu znak ograniczający szybkośc do 30 km/h i po sprawie.

04:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zapewne pani co zginęła, nie miała prawa jazdy.
Jak można się pchać pod samochód, myśląc że on się zatrzyma, kiedy jest już ciemno.

Piesi zacznijcie myśleć!

08:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To była moja ciocia! !!

11:00, 26.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alojs"]Widzac pieszego zblizajacego sie do przejscia powinienes zalozyc, ze bedzie chcial skorzystac z przejscia i mu to umozliwic. Tak to wyglada w cywilizowanych krajach.[/quote]

Widząc samochód jadący ulicą powinieneś założyć, że będzie chciał dalej jechać i może nie zatrzymać się na odcinku dwóch metrów jak mu się wpakujesz pod maskę. Tak to wygląda u myślących ludzi.

08:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alojs"]Widzac pieszego zblizajacego sie do przejscia powinienes zalozyc, ze bedzie chcial skorzystac z przejscia i mu to umozliwic. Tak to wyglada w cywilizowanych krajach.[/quote]

Muszę cię zmartwić, ale kierowca nie ma takiego obowiązku. To tylko i wyłącznie jego dobra wola. Poza tym jak jest ciemno, to naprawdę cięzko kogoś zobaczyć zwłaszcza gdy jest ubrany w ciemne kolory. Dodaj do tego jeszcze jadący z naprzeciwka, oślepiający cię samochód i gówno widzisz.
Niestety w Polsce panuje powszechne przekonanie , że pieszy na pasach jest nieśmiertelny i kierowca zawsze zatrzyma w miejscu. Najlepsze są starsze babcie i dziadki, którzy przechodzą w niedozwolonych miejscach lub pakują sie wprost pod samochód. Już nie wspomnę o gimbazie ze słuchawkami na uszach.

09:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="PewnieŻeNieMa"]

Ja jestem jedną z tych osób i będę trąbił, aż takie tumany, jak ty nauczą się jeździć. A ty nalej sobie na ten swój pusty łeb. 1,99 sekundy to nawet 2-3 auta. Jak malujesz sobie pysk, albo piszesz smsa to zaparkuj na miejscu parkingowym, a nie na skrzyżowaniu. A to, że jakiś cymbał ustalił cykl świateł, nie przejeżdżając nigdy po takim skrzyżowaniu, jak np. Witelona/Wrocławska/Libana (jazda z Witelona w Libana) to tylko wzmaga i będzie wzmagać agresję. Zamiast w ciągu 30 sekund przejechać 10-15 aut, to ustawili cykl tak, że przejeżdża 5 góra 6 aut na jednym cyklu (jak nie ma autobusu lub ciężarówki), a przez takie zdewiaciałe idiotki, które lubią na kogoś sikać nawet tylko 2-3 auta...[/quote]

Włącz sobie stoper i dopiero później się kompromituj, że 2 sekundy to nawet 3 samochody. Właściwie nie ma co komentować. Trąb dalej, to leje znajdą się w twojej jamie ustnej, pseudo cwaniaku, mistrzu kierownicy.

11:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszyscy popełniamy błędy kierowcy, piesi, rowerzyści. Mamy swoje życie, problemy, rozterki itd. Można mieć gorszy dzień , rozproszoną uwagę i popełnić błąd. Pieszy, czy rowerzysta nie ma szans w starciu z rozpędzonym samochodem. Za swój czasami niewielki błąd może zapłacić życiem. Ale czy w związku z tym zasłużył sobie na karę śmierci? Proszę to rozważyć, i mimo braku obowiązku może zwolnić w miejscu gdzie mogą przechodzić ludzie. Nie zabijajmy się nawzajem!

11:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alojs"]Widzac pieszego zblizajacego sie do przejscia powinienes zalozyc, ze bedzie chcial skorzystac z przejscia i mu to umozliwic. Tak to wyglada w cywilizowanych krajach.[/quote]

O ile pieszy zbliża się do przejścia z zamiarem przejścia. ileż to raz stoi jak ta święta krowa z gałami wlepionymi w telefon samochód się zatrzymuje, a ta odwraca się na pięcie i odchodzi dwa kroki dalej. Cywilizacja też pieszych powinna obowiązywać.

01:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

O! i światła zaczęły działać!!!!!!!!!!!!!!

02:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ja jestem ciekawa co na ten temat powie urząd miasta i jego władze na ten temat.
Szkoda, ze nikt ich o to nie zapytał. A może Wy lca.pl to zrobicie? Będzie ciekawie.

03:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="alojs"]Widzac pieszego zblizajacego sie do przejscia powinienes zalozyc, ze bedzie chcial skorzystac z przejscia i mu to umozliwic. Tak to wyglada w cywilizowanych krajach.[/quote]



O ile pieszy zbliża się do przejścia z zamiarem przejścia. ileż to raz stoi jak ta święta krowa z gałami wlepionymi w telefon samochód się zatrzymuje, a ta odwraca się na pięcie i odchodzi dwa kroki dalej. Cywilizacja też pieszych powinna obowiązywać.[/quote]

Niestety jak widac do niektorych rzeczy oczywiste nie docieraja. Dalej bedziecie sie zabijac na drogach i przejsciach. Strach wyjsc na ulice.

06:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Niestety wymiana świateł to jakaś porażka, wszędzie korki.
Kultura jazdy w Legnicy prawie zerowa, jadąc jakiś czas temu Piastowską na lewym pasie widzę prace chciałam wjechać na prawy pas ale co tam po co kogoś wpuścić skoro każdemu się spieszy a jak chcesz wjachać mając nawet na tyle miejsca to jeszcze jakiś wieśniak na ciebie trąbi bo łaskawie musiał jechać przepisowo a nie 80 jak zwykle. Korki przy Qubusie jak chcesz jechać przez Czarneckiego to 4 razy do świateł trzeba podjeżdżać bo o dziwo szybko się zmieniają.
Wypadków było by mniej gdyby ludzie jeździli wolniej a nie szaleli, Wrocławska i Rzeczypospolitej to drogi smierci zwłaszcza teraz jak szybko robi się ciemno a akurat Rzeczypospolitej kiepsko jest oświetlona, Ja ta ulicą jadę 40km/h i możecie sobie na mnie debile trąbić nie zamierzam przyspieszać.
Najbardziej wkurzające jest jak ktos zamiast skupić sie na jeździe rozmawia przez telefon, pisze smsy, je czy pije.
Bardzo współczuję rodzinie a do tego zastanawia mnie fakt dlaczego jeśli wyłączona jest sygnalizacja świetlna to miasto nie wynajęło nikogo kto sprawował by kontrolę nad ruchem przecież tam jest szkoła, kościół naprawdę musi zawsze dojsć do tragedii, żeby ktoś coś zrobił?

07:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Zarządca drogi powinien odpowiedzieć za tą śmierć, bo jest współwinny. Od dzisiaj pasy są namalowane, światła włączone. Tak trudno było to zrobić wcześniej? Ktoś musiał oddać życie, drugi musi dostać wyrok i żyć ze świadomością zabicia człowieka, aby urzędnik raczył zużyć puszkę farby?


Kultura jazdy polskich kierowców, zbydlęcenie urzędników powodują, że na naszych drogach panuje wojna i giną ludzie.

07:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="emka"][quote="alojs"]Widzac pieszego zblizajacego sie do przejscia powinienes zalozyc, ze bedzie chcial skorzystac z przejscia i mu to umozliwic. Tak to wyglada w cywilizowanych krajach.[/quote]

Muszę cię zmartwić, ale kierowca nie ma takiego obowiązku. To tylko i wyłącznie jego dobra wola. Poza tym jak jest ciemno, to naprawdę cięzko kogoś zobaczyć zwłaszcza gdy jest ubrany w ciemne kolory. Dodaj do tego jeszcze jadący z naprzeciwka, oślepiający cię samochód i gówno widzisz.
Niestety w Polsce panuje powszechne przekonanie , że pieszy na pasach jest nieśmiertelny i kierowca zawsze zatrzyma w miejscu. Najlepsze są starsze babcie i dziadki, którzy przechodzą w niedozwolonych miejscach lub pakują sie wprost pod samochód. Już nie wspomnę o gimbazie ze słuchawkami na uszach.[/quote]

Wyraznie napisalem ze w cywilizowanych stad wniosek ze PL jest jeszcze daleko wtyle w tej materi. Niestety.

09:00, 27.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

właśnie ,światła już działają!!!,przykro się robi kiedy patrzy sie na zapalone znicze:( codziennie idąc do pracy przechodzę przez to skrzyżowanie,kiedy były nieczynne trzeba było sie nastać aby ktoś sie zatrzymał,...Z całego serca współczuję rodzinie osoby zmarłej,tak jak i kierowcy,młody chłopak,bedzie musiał żyć ze świadomościa śmierci drugiej osoby,równie dobrze mogła być to jego babcia,przykre....nie zrobił tego świadomie
Cała ul.Rzeczypospolitej jest straszna,co chwila jakieś stłuczki,potracenia.Jest żle oświetlona,tylko w bodajże 3 miejscach przejście dla pieszych jest oświetlone.ostatnio kiedy jechałam autem 50/h! nie zauważyłabym pieszych,było ciemno,ubrani byli na czarno,a do tego właśnie pasy w ciemnym miejscu,całe szczęście jechało auto przede mna,które ustępowało pieszym przejście.W miejscu ,w którym stał sie wypadek,widoczność wcale nie jest lepsza,jest żywopłot,stoi słupek od światła,stoi słupek od znaku,więc ja jako pieszy muszę albo stanąć bliżej przy ulicy albo cofnąć sie bardziej z tyłu,jest zła widoczność.
przyznacie rację,że piesi czy rowerzyści(OCZYWIŚCIE NIE WSZYSCY) czasami sami pchają się pod koła,myśląc,że zdążą.Bardzo często babcie wychodzące z kościoła,idące na przystanek autobusowy ,nie idą na pasy tylko przechodzą na wprost przystanku,mieszkam po drugiej stronie i widzę to codziennie,a potem rodzina płacze,i tak też jest w wielu miejscach w legnicy.

09:00, 28.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

niestety dopiero tragedia spowodowała że włączono sygnalizatory po 5 miesiącach. Czy na pozostałych przejściach dla pieszych też muszą zginąć ludzie aby wreszcie włączono światła (Piastowska)?

12:00, 28.11.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Nie zwalajcie na sygnalizacje...kierowca ma umiec jezdzic bez sygnalizacji amatorzy a po drugie piesi wchodzą na pasy jak swiete krowy.

02:00, 01.12.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="alaaa"][quote="Kierowca_Lca"][quote="Gość"] Rozpędzona, prymitywna puszka stalowa zwana samochodem nie jest w stanie zatrzymać się w miejscu, o czym chyba wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, i dochodzi do takich sytuacji. [/quote]

Szkoda, że bardzo często zapominają o tym piesi i ładują się na przejście wprost pod nadjeżdżające auto. Często z bezczelnym uśmiechem na twarzy. "Bo Pan i władca musi przejść, a Ty zatrzymaj auto w miejscu".

O wchodzeniu na przejście z oczami wlepionymi w telefon już nawet nie wspominam, bo to już patologia kompletna.[/quote]

Popieram.Ale dodam do listy rozpędzonych rowerzystów wjeżdzających nagle na pasy.[/quote]

Przypomnę, że w cywilizowanym świecie życie nawet najgłupszego człowieka jest ważniejsze od czasu ważniaka, który akurat podróżuje samochodem, a nie na piechotę. Rozsądny człowiek, wyjeżdża wcześniej, jeśli nie chce się spóźnić.

09:00, 05.12.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Jakie swiatła?Moze wina pasów ze w złym miejscu namalowali. Wina tylko i wyłacznie kierowcy i kropka. Zapierdzielaja po mieście grubo ponad limit co widze codziennie. Zielone gaz czerwone ostre hamowanie.Gdzie te debile sie spieszą?A o przepuszczeniu człowieka zblizajacego się do pasów zapomnijcie. Mało tego jeszcze co niektórzy potrafią ominać osobe bedącą już na pasach. Zwykły morcerca a nie kierowca i tyle.

09:00, 24.12.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Kierowca_Lca"][quote="Gość"] Rozpędzona, prymitywna puszka stalowa zwana samochodem nie jest w stanie zatrzymać się w miejscu, o czym chyba wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, i dochodzi do takich sytuacji. [/quote]

Szkoda, że bardzo często zapominają o tym piesi i ładują się na przejście wprost pod nadjeżdżające auto. Często z bezczelnym uśmiechem na twarzy. "Bo Pan i władca musi przejść, a Ty zatrzymaj auto w miejscu".

O wchodzeniu na przejście z oczami wlepionymi w telefon już nawet nie wspominam, bo to już patologia kompletna.[/quote]


Jak bedzie ta prymitywna puszka stalowa jechac z przepisowa predkoscia i zachowa ostroznosc przy zblizaniu sie do pasow to sie zatrzyma.
Piesi maja pierwszenstwo na pasach i to auto ma sie zatrzymac a nie piesi. a czy bedzie gapił się w telefon lub miał opaske na oczach czy bedzie niewidomy to Ty na pasach masz ustapić. W przeciwnym wrazie takich wypadkow bedzie wiecej.

09:00, 24.12.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ryjek"]już chyba czas na referendum w sprawie odwołania władz tego miasta[/quote]
Wyrazy współczucia dla rodziny

07:00, 30.12.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Tylko Miedz"][quote="Kierowca_Lca"][quote="Gość"] Rozpędzona, prymitywna puszka stalowa zwana samochodem nie jest w stanie zatrzymać się w miejscu, o czym chyba wielu użytkowników nie zdaje sobie sprawy, i dochodzi do takich sytuacji. [/quote]

Szkoda, że bardzo często zapominają o tym piesi i ładują się na przejście wprost pod nadjeżdżające auto. Często z bezczelnym uśmiechem na twarzy. "Bo Pan i władca musi przejść, a Ty zatrzymaj auto w miejscu".

O wchodzeniu na przejście z oczami wlepionymi w telefon już nawet nie wspominam, bo to już patologia kompletna.[/quote]


Jak bedzie ta prymitywna puszka stalowa jechac z przepisowa predkoscia i zachowa ostroznosc przy zblizaniu sie do pasow to sie zatrzyma.
Piesi maja pierwszenstwo na pasach i to auto ma sie zatrzymac a nie piesi. a czy bedzie gapił się w telefon lub miał opaske na oczach czy bedzie niewidomy to Ty na pasach masz ustapić. W przeciwnym wrazie takich wypadkow bedzie wiecej.[/quote]

Tylko jest taki problem, że nie jest lżej umierać mając pierwszeństwo. A to zawsze może sie zdarzyć mimo najszczerszych chęci. Dlatego pierwszeństwo pierwszeństwem, ale rozsądny pieszy czy rowerzysta korzysta z tego tylko jak widzi, że samochód reaguje i przepuszcza. Inaczej - śmierć.

09:00, 25.08.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%