O tym, jak zbudować własny wizerunek, własną markę i jak z powodzeniem realizować swoje marzenia o własnym biznesie mówiła legniczankom Emilia Bartosiewicz–Brożyna, twórczyni Lady Business Club, platformy biznesowej dla właścicielek firm i kobiet planujących założyć własną firmę.
- Mamy pomysły, tylko nie chcemy się nimi dzielić i nikt nich nie wie. Zachęcam do tego żeby realizować pomysły i marzenia, ale musimy wykonać pierwszy krok żeby ktoś się o nich dowiedział, nie chować wszystkiego do szuflady. Naszą wiedzę, doświadczenie, pasje, pomysły na biznes chowamy, b nie mamy wystarczającej ilości odwagi i konsekwencji, żeby działać. Wierzę, że warto mówić o sobie, co robię, kim jestem. Powinnyśmy się wyzbyć przekonań typu „siedź w kącie, a znajdą cię”, lepiej się nie wychylać i być szarą myszką”. Powinnyśmy pracować nad swoją marką, każda z nas jest marką. Tom Peters mówi, że każdy z nas jest jednoosobową spółką z .o., my jesteśmy dyrektorami generalnymi własnych marek. W dzisiejszym świecie korzystamy z mediów społecznościowych. Nie zdajemy sobie często sprawy z tego, co na nich mamy, co mówimy, a wierzę, że poprzez mówienie możemy zmieniać świat lokalny, pomagać innym osobom, zachęcać je, inspirować, motywować do działania – mówiła prelegentka spotkania.
Spotkanie z Emilią Bartosiewicz–Brożyną, które odbyło się w hotelu Qubus było kolejną inicjatywą w cyklu „Obudź w sobie wiosnę”.
Podczas spotkania przebiegającego pod hasłem „MOCna w biznes”. Jak świadomie i autentycznie budować swoją markę i swoją społeczność” uczestniczki mogły odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych i istotnych pytań dotyczących kształtowania swojej marki osobistej, a także dowiedzieć się jakie narzędzia mogą pomóc w działaniach związanych z wizerunkiem jak i budowaniem swojej społeczności, zarówno wirtualnej jak i tej w rzeczywistości.[FOTORELACJA]18363[/FOTORELACJA]
0 0
Pic owanie bez sensu a robić takie coś nie potrafi. Nawet obiadu nie ugotuje
0 0
Pier du pier du a robić nie ma komu
0 0
Sra lczyngi kol cxyngi czyli nic konkretnego
0 0
Najlepiej, kiedy mówiąc o zbudowaniu własnej marki bazuje się na własnym sukcesie w biznesie, a nie na ogólnikach.
Nie rozumiem, dlaczego nie napisano, czy twórczyni Lady Busineee Club odniosła sukces biznesowy, a jeżeli tak, to w jakiej branży.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz