Zamknij

Bartosiewicz–Brożyna: Każda z nas jest marką

LS(lca.pl) 18:15, 12.05.2022

Bartosiewicz–Brożyna: Każda z nas jest marką

O tym, jak zbudować własny wizerunek, własną markę i jak z powodzeniem realizować swoje marzenia o własnym biznesie mówiła legniczankom Emilia Bartosiewicz–Brożyna, twórczyni Lady Business Club, platformy biznesowej dla właścicielek firm i kobiet planujących założyć własną firmę.

- Przede wszystkim układam myśli, to co kobiety mają w głowie, to co chciałyby w jakiś sposób wyrazić, w jaki sposób chciałyby podzielić się doświadczeniem i przekładam to na komunikację w internecie – wyjaśniała Emilia Bartosiewicz–Brożyna.

- Mamy pomysły, tylko nie chcemy się nimi dzielić i nikt nich nie wie. Zachęcam do tego żeby realizować pomysły i marzenia, ale musimy wykonać pierwszy krok żeby ktoś się o nich dowiedział, nie chować wszystkiego do szuflady. Naszą wiedzę, doświadczenie, pasje, pomysły na biznes chowamy, b nie mamy wystarczającej ilości odwagi i konsekwencji, żeby działać. Wierzę, że warto mówić o sobie, co robię, kim jestem. Powinnyśmy się wyzbyć przekonań typu „siedź w kącie, a znajdą cię”, lepiej się nie wychylać i być szarą myszką”. Powinnyśmy pracować nad swoją marką, każda z nas jest marką. Tom Peters mówi, że każdy z nas jest jednoosobową spółką z .o., my jesteśmy dyrektorami generalnymi własnych marek. W dzisiejszym świecie korzystamy z mediów społecznościowych. Nie zdajemy sobie często sprawy z tego, co na nich mamy, co mówimy, a wierzę, że poprzez mówienie możemy zmieniać świat lokalny, pomagać innym osobom, zachęcać je, inspirować, motywować do działania – mówiła prelegentka spotkania.

Spotkanie z Emilią Bartosiewicz–Brożyną, które odbyło się w hotelu Qubus było kolejną inicjatywą w cyklu „Obudź w sobie wiosnę”.

Podczas spotkania przebiegającego pod hasłem „MOCna w biznes”. Jak świadomie i autentycznie budować swoją markę i swoją społeczność” uczestniczki mogły odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych i istotnych pytań dotyczących kształtowania swojej marki osobistej, a  także dowiedzieć się jakie narzędzia mogą pomóc w działaniach związanych z wizerunkiem jak i budowaniem swojej społeczności, zarówno wirtualnej jak i tej w rzeczywistości.[FOTORELACJA]18363[/FOTORELACJA]

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS

komentarz(4)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pic owanie bez sensu a robić takie coś nie potrafi. Nawet obiadu nie ugotuje

05:00, 13.05.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pier du pier du a robić nie ma komu

05:00, 13.05.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Sra lczyngi kol cxyngi czyli nic konkretnego

05:00, 13.05.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Najlepiej, kiedy mówiąc o zbudowaniu własnej marki bazuje się na własnym sukcesie w biznesie, a nie na ogólnikach.
Nie rozumiem, dlaczego nie napisano, czy twórczyni Lady Busineee Club odniosła sukces biznesowy, a jeżeli tak, to w jakiej branży.

07:00, 13.05.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%