Fakty Legnica - Aktualności i Wydarzenia z Miasta | Portal Miejski

Zamknij
Polecamy

Dodaj komentarz

LPGK rozpoczęło już operację „pomnik”

J(lca.pl) 11:51, 21.03.2018 Aktualizacja: 16:11, 11.10.2025
Skomentuj LPGK rozpoczęło już operację „pomnik”

Od środy plac Słowiański formalnie jest placem budowy. Ekipa Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej ogrodziła płotem Pomnik Wdzięczności dla Armii Radzieckiej.

Demontaż pomnika zostanie przeprowadzony w sobotę rano. Prace mają się rozpocząć ok. godz. 8. Już w środę pracownicy LPGK zabezpieczyli jednak plac budowy, stawiając ogrodzenie.

Jak informuje komunalna spółka, w pierwszej kolejności ściągnięte zostaną tablice boczne z cokołu. Niewykluczone, że jeszcze w czwartek lub piątek. W sobotę natomiast do akcji wkroczy ciężki sprzęt, który zdejmie z cokołu 5-tonowe figury. Sam cokół zostanie rozbity, a żołnierze zostaną przewiezieni do magazynu przy ul. Nowodworskiej.

Pomnik Wdzięczności dla Armii Radzieckiej stoi na placu Słowiańskim od 1951 roku. Co ciekawe, w 1996 roku na kilka dni … zniknął. Firma Cobex na zlecenie urzędu miasta przeprowadziła bowiem remont cokołu. Na czas prac monument był składowany w bazie przy ul. Wrocławskiej. Zobaczcie zdjęcia sprzed 22 lat!

::photoreport{"type":"check-for-article","item":"14019"}

(J(lca.pl))
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?

12:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]
Tak, WK złożył już meldunek w Centrali...

12:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]

to nie jest żadne wygaszanie to SPRAWIEDLIWOŚĆ HISTORYCZNA
TO USUWANIE G.Ó.W.N.A Z PRZESTRZENI MIASTA

12:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No to dopieli swego... aż szkoda słów

12:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]

to nie jest żadne wygaszanie to SPRAWIEDLIWOŚĆ HISTORYCZNA
TO USUWANIE G.Ó.W.N.A Z PRZESTRZENI MIASTA[/quote]

Sprawiedliwość? To mam nadzieję że Rosjanie Katyń, Smoleńsk i inne polskie mogiły rozjadą spychami! I mam nadzieję że polaczki dostaną bana na mundial w Rosji.

12:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Nocoment"][quote="Gość"][quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]

to nie jest żadne wygaszanie to SPRAWIEDLIWOŚĆ HISTORYCZNA
TO USUWANIE G.Ó.W.N.A Z PRZESTRZENI MIASTA[/quote]

Sprawiedliwość? To mam nadzieję że Rosjanie Katyń, Smoleńsk i inne polskie mogiły rozjadą spychami! I mam nadzieję że polaczki dostaną bana na mundial w Rosji.[/quote]

a czy ktoś jeździ palancie po grobach żołnierzy Armii Czerwonej spoczywających na cmentarzu ???
Jak Polska nie pojedzie na Mundial to reszta też nie pojedzie i będzie MUNDIAL z udziałem Białorusi CHIN Korei PN i KUBY
ale tego nikt nie będzie oglądał i Rosja wtopi miliardy

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

"Памятник Благодарности Красной армии установлен в Легнице в 1951 году на площади Сталина, которую позже переименовали в Славянскую. «Ребёнок на руках польского военного облокотился ручкой на советского солдата — это символ нового поколения, которое спасли от уничтожения», — говорил автор памятника Йозеф Газы."

"Monument dziękczynny Armii Czerwonej powstał w Legnicy w 1951 r. Na Placu Stalina, który później został przemianowany na Slavyanskaya. "Dziecko w rękach polskiego wojska oparło rękę na żołnierzu radzieckim - jest to symbol nowego pokolenia, które zostało uratowane przed zniszczeniem" - powiedział autor pomnika Józefa Gazy."

tak pisali w roku 2015
https://kgd.ru/news/polsha/item/41740-v ... im-geroyam

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Малая Москва https://www.svoboda.org/a/25454967.html

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

mam nadzieje ze polacy rozlicza PIS w wyborach. co za szambo.

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]mam nadzieje ze polacy rozlicza PIS w wyborach. co za szambo.[/quote]

Aktualnie PiS rozlicza poprzedników na prośbę wyborców.

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

To kiedy na miejscu tego bolszewickiego pomnika stanie jedynie słuszny pomnik najbardziej zasłużonego dla Polski Lecha K? Już się nie mogę doczekać jak gołębie będą na niego sra.y :)

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Wyborcy Rozliczają"][quote="Gość"]mam nadzieje ze polacy rozlicza PIS w wyborach. co za szambo.[/quote]

Aktualnie PiS rozlicza poprzedników na prośbę wyborców.[/quote]

Czyli ledwie 18% ze 100% Polaków. To tak dla przypomnienia jak wielu jest zwolenników PiS

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Nocoment"][quote="Gość"][quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]

to nie jest żadne wygaszanie to SPRAWIEDLIWOŚĆ HISTORYCZNA
TO USUWANIE G.Ó.W.N.A Z PRZESTRZENI MIASTA[/quote]

Sprawiedliwość? To mam nadzieję że Rosjanie Katyń, Smoleńsk i inne polskie mogiły rozjadą spychami! I mam nadzieję że polaczki dostaną bana na mundial w Rosji.[/quote]

a czy ktoś jeździ palancie po grobach żołnierzy Armii Czerwonej spoczywających na cmentarzu ???
Jak Polska nie pojedzie na Mundial to reszta też nie pojedzie i będzie MUNDIAL z udziałem Białorusi CHIN Korei PN i KUBY
ale tego nikt nie będzie oglądał i Rosja wtopi miliardy[/quote]

Jak Polska nie pojedzie na Mundial to reszta też nie pojedzie? Chłopie poprzestawiały ci się szyki w zdaniu. Chyba jak reszta nie pojedzie na Mundial to Polska też nie pojedzie prawda? Pomyślałby, ze Polska cokolwiek znaczy dla całej reszty hehehe

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="MEN"][quote="Wyborcy Rozliczają"][quote="Gość"]mam nadzieje ze polacy rozlicza PIS w wyborach. co za szambo.[/quote]

Aktualnie PiS rozlicza poprzedników na prośbę wyborców.[/quote]

Czyli ledwie 18% ze 100% Polaków. To tak dla przypomnienia jak wielu jest zwolenników PiS[/quote]

Zwolenników PiS w rzeczywistości nawet 50% nie ma. No chyba że ogląda się TVPiS lub Trwam to tam słupki wskazują nawet 101% poparcia dla tej hołoty.

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="MEN"][quote="Gość"][quote="Nocoment"][quote="Gość"][quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]

to nie jest żadne wygaszanie to SPRAWIEDLIWOŚĆ HISTORYCZNA
TO USUWANIE G.Ó.W.N.A Z PRZESTRZENI MIASTA[/quote]

Sprawiedliwość? To mam nadzieję że Rosjanie Katyń, Smoleńsk i inne polskie mogiły rozjadą spychami! I mam nadzieję że polaczki dostaną bana na mundial w Rosji.[/quote]

a czy ktoś jeździ palancie po grobach żołnierzy Armii Czerwonej spoczywających na cmentarzu ???
Jak Polska nie pojedzie na Mundial to reszta też nie pojedzie i będzie MUNDIAL z udziałem Białorusi CHIN Korei PN i KUBY
ale tego nikt nie będzie oglądał i Rosja wtopi miliardy[/quote]

Jak Polska nie pojedzie na Mundial to reszta też nie pojedzie? Chłopie poprzestawiały ci się szyki w zdaniu. Chyba jak reszta nie pojedzie na Mundial to Polska też nie pojedzie prawda? Pomyślałby, ze Polska cokolwiek znaczy dla całej reszty hehehe. Poza tym Ty się nie bój o Rosje, bo akurat ten kraj ma miliardów w cholerę, bardziej bój się o zaściankową Polskę która jest uboga jak mało który kraj. Przede wszystkim w rozum co niektórych Polaków :) [/quote]

01:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Iwanowski pewnie będzie w sobotę z kolegami robić sobie bukake.

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I to jest cała Polska właśnie! Zawistna, wredna, wrogo nastawiona do wszystkich! W Treptower Park w Berlinie stoi monument, dosłownie monument a nie taki malutki pomniczek jak w Legnicy - Pomnik Żołnierzy Radzieckich dla uczczenia poległych żołnierzy Armii Czerwonej, którzy zginęli w czasie bitwy o Berlin w 1945 roku i jakoś nikomu ten fakt nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie , turyści chętnie jadą w to miejsce i oglądają go, robią zdjęcia, kręcą filmy. Jest tak duży, że doskonale go widać z Bundestagu. I pomimo, że do momentu zburzenia muru berlińskiego stał po stronie NRD, przy łączeniu Berlina nie zniszczono go. Bo przypomina o tym, że zwykli, prości żołnierze którzy zmuszeni byli wykonywać rozkaz wojskowy zginęli podczas wyzwalania Berlina. No, ale Niemcy to normalny naród, pozytywnie myślący ludzie którzy szanują swój kraj i wszystko to, co w nim się zdarzyło. Niestety obecnie rządzące oszołomy nie są w stanie myśleć bez nienawiści, buty i wrogości. Zacietrzewione miernoty, które doczekają się tego samego, co teraz robią. Bo historia to taka spryciula, ze uwielbia się powtarzać.

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Dlaczego nie rozwalą w parku lwa, który jest pomnikiem poświęconym żołnierzom pruskim pochodzących z Liegnitz, naszym zaborcom, poległych w wojnie z francuzami w latach 1870-1871, jak by kto nie wiedział, a po stronie francuskiej walczyli Polacy. Co na to Olivier i jego koledzy.

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"]Dlaczego nie rozwalą w parku lwa, który jest pomnikiem poświęconym żołnierzom pruskim pochodzących z Liegnitz, naszym zaborcom, poległych w wojnie z francuzami w latach 1870-1871, jak by kto nie wiedział, a po stronie francuskiej walczyli Polacy. Co na to Olivier i jego koledzy.[/quote]

Bo nie byli ludobójcami?
Bo nie wybili polskich elit?
Bo nie chcieli wprowadzić totalitarnego ustroju na całym świecie?
Bo nikt nie kazał nam stawiać tego pomnika jako wyraz wdzięczności dla okupacyjnych wojsk?

Bo nie jesteśmy nacją "zawistną, wredną, wrogo nastawioną do wszystkich" jak pisze Jola (obywatelka? towarzyszka? grażdanka? lejtnant?) jeden komentarz wyżej?

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"]Dlaczego nie rozwalą w parku lwa, który jest pomnikiem poświęconym żołnierzom pruskim pochodzących z Liegnitz, naszym zaborcom, poległych w wojnie z francuzami w latach 1870-1871, jak by kto nie wiedział, a po stronie francuskiej walczyli Polacy. Co na to Olivier i jego koledzy.[/quote]

Oliwier i jego głupki nawet nie znają historii tego Lwa. Ta nieoczytana ciemnota puki co wali sobie na wzajem ze szczęścia że usuwają pomnik przyjaźni. Ale spokojnie, jako że już nie będą mieli gdzie robić swoich erotycznych zlotów obłąkanych to pewnie przeniosą się pod Lwa.

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gościu"]Dlaczego nie rozwalą w parku lwa, który jest pomnikiem poświęconym żołnierzom pruskim pochodzących z Liegnitz, naszym zaborcom, poległych w wojnie z francuzami w latach 1870-1871, jak by kto nie wiedział, a po stronie francuskiej walczyli Polacy. Co na to Olivier i jego koledzy.[/quote]

Bo nie byli ludobójcami?
Bo nie wybili polskich elit?
Bo nie chcieli wprowadzić totalitarnego ustroju na całym świecie?
Bo nikt nie kazał nam stawiać tego pomnika jako wyraz wdzięczności dla okupacyjnych wojsk?

Bo nie jesteśmy nacją "zawistną, wredną, wrogo nastawioną do wszystkich" jak pisze Jola (obywatelka? towarzyszka? grażdanka? lejtnant?) jeden komentarz wyżej?[/quote]

Tylko się nie zesraj.

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Gościu"]Dlaczego nie rozwalą w parku lwa, który jest pomnikiem poświęconym żołnierzom pruskim pochodzących z Liegnitz, naszym zaborcom, poległych w wojnie z francuzami w latach 1870-1871, jak by kto nie wiedział, a po stronie francuskiej walczyli Polacy. Co na to Olivier i jego koledzy.[/quote]

Bo nie byli ludobójcami?
Bo nie wybili polskich elit?
Bo nie chcieli wprowadzić totalitarnego ustroju na całym świecie?
Bo nikt nie kazał nam stawiać tego pomnika jako wyraz wdzięczności dla okupacyjnych wojsk?

Bo nie jesteśmy nacją "zawistną, wredną, wrogo nastawioną do wszystkich" jak pisze Jola (obywatelka? towarzyszka? grażdanka? lejtnant?) jeden komentarz wyżej?[/quote]

Tylko się nie zesraj.

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"] Dlaczego nie rozwalą w parku lwa, który jest pomnikiem poświęconym żołnierzom pruskim pochodzących z Liegnitz, naszym zaborcom, poległych w wojnie z francuzami w latach 1870-1871, jak by kto nie wiedział, a po stronie francuskiej walczyli Polacy. Co na to Olivier i jego koledzy.[/quote]

Bo ten pomnik niczego nie udaje, nie kłamie, że żołnierze ku czci których został ustawiony wprowadzali ustrój powszechnej szczęśliwości, za co wdzięczna podbita ludność wystawiła im pomnik będący dowodem, że te ziemie należą się im, okupantom, na zawsze?

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Co jak co ale w Legnicy potrafią niszczyć, burzyć i likwidować. Zrównano z ziemią naszą starówkę i wybudowano tam socjalistyczne drapacze chmur, zlikwidowano sieć tramwajową, zasypano Młynówkę, w ostatnich latach wyburzono kolejarza, mleczarnię, browar, zabito dechami Ognisko i kasyno na Bielańskiej, doprowadzono do ruiny d. pedet oraz d. ruski hotel pod bokiem ratusza, to jest to co pamiętam. O wielu rzeczach które tu kiedyś były mówi się już w czasie przeszłym. Walczono z niemiecką przeszłością Legnicy i wybudowano socjalistyczne przemysłowe miasto z hutą na czele.
Nie byłem i nie jestem fanem tego pomnika oraz armii sowieckiej i płakać po nim nie będę, tylko co w zamian p. Krzakowski tam zrobi. Będą teraz projekty, konsultacje, dyskusje trwające latami, czyj pomnik i jakiej wielkości, a wystarczy obejrzeć fotki jak ten plac wyglądał przed wojna za niemca.

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Nocoment"][quote="Gość"][quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]

to nie jest żadne wygaszanie to SPRAWIEDLIWOŚĆ HISTORYCZNA
TO USUWANIE G.Ó.W.N.A Z PRZESTRZENI MIASTA[/quote]

Sprawiedliwość? To mam nadzieję że Rosjanie Katyń, Smoleńsk i inne polskie mogiły rozjadą spychami! I mam nadzieję że polaczki dostaną bana na mundial w Rosji.[/quote]

odpowiednie slużby powinny zareagować na ostatni wpis, ktos bardzo obraża Polaków- jakaś ruska menda niech wynosi sie z Legnicy

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"]Dlaczego nie rozwalą w parku lwa, który jest pomnikiem poświęconym żołnierzom pruskim pochodzących z Liegnitz, naszym zaborcom, poległych w wojnie z francuzami w latach 1870-1871, jak by kto nie wiedział, a po stronie francuskiej walczyli Polacy. Co na to Olivier i jego koledzy.[/quote]

Ten pomnik to "Umierający Lew" stał na cmentarzu gdzie były mogiły żołnierzy
tak naprawdę jest symbolem tego że nawet najwaleczniejsi umierają
i jest to przesłanie uniwersalne
pomnik nie ma symboli politycznych wojskowych itp
ostał się jako nieliczni nawet komuchy i kacapy go nie zniszczyły jak inne pomniki
a ponadto jest naprawdę ładny

Pomnik na placu nie jest poświęcony żołnierzom którzy zginęli
nie był przedmiotem indoktrynacji młodych ludzi w czasach PRL
jest koszmarnie brzydki co przyznał sam jego twórca

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="wwwak"]Co jak co ale w Legnicy potrafią niszczyć, burzyć i likwidować. Zrównano z ziemią naszą starówkę i wybudowano tam socjalistyczne drapacze chmur, zlikwidowano sieć tramwajową, zasypano Młynówkę, w ostatnich latach wyburzono kolejarza, mleczarnię, browar, zabito dechami Ognisko i kasyno na Bielańskiej, doprowadzono do ruiny d. pedet oraz d. ruski hotel pod bokiem ratusza, to jest to co pamiętam. O wielu rzeczach które tu kiedyś były mówi się już w czasie przeszłym. Walczono z niemiecką przeszłością Legnicy i wybudowano socjalistyczne przemysłowe miasto z hutą na czele.
Nie byłem i nie jestem fanem tego pomnika oraz armii sowieckiej i płakać po nim nie będę, tylko co w zamian p. Krzakowski tam zrobi. Będą teraz projekty, konsultacje, dyskusje trwające latami, czyj pomnik i jakiej wielkości, a wystarczy obejrzeć fotki jak ten plac wyglądał przed wojna za niemca.[/quote]

popieram!!! za Niemca Legnica była perełką, pięknym miastem- ale pobyt ruskich niestety zniszczył to miasto, a włodarze to też PZPR, niestety

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="jaanko"][quote="Nocoment"][quote="Gość"][quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]

to nie jest żadne wygaszanie to SPRAWIEDLIWOŚĆ HISTORYCZNA
TO USUWANIE G.Ó.W.N.A Z PRZESTRZENI MIASTA[/quote]

Sprawiedliwość? To mam nadzieję że Rosjanie Katyń, Smoleńsk i inne polskie mogiły rozjadą spychami! I mam nadzieję że polaczki dostaną bana na mundial w Rosji.[/quote]

odpowiednie slużby powinny zareagować na ostatni wpis, ktos bardzo obraża Polaków- jakaś ruska menda niech wynosi sie z Legnicy[/quote]

Aha, to my Polaczki mamy prawo obrażać innych a nas nikt? Otóż gówno prawda. Polak nie jest nietykalny!

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="jaanko"][quote="Nocoment"][quote="Gość"][quote="Gość"]Co na to Kreml ? Czy osoba odpowiedzialna w ratuszu za relacje z Rosją ma jakieś informacje na temat wygaszenia pomnika z Placu Słowiańskiego ?[/quote]

to nie jest żadne wygaszanie to SPRAWIEDLIWOŚĆ HISTORYCZNA
TO USUWANIE G.Ó.W.N.A Z PRZESTRZENI MIASTA[/quote]

Sprawiedliwość? To mam nadzieję że Rosjanie Katyń, Smoleńsk i inne polskie mogiły rozjadą spychami! I mam nadzieję że polaczki dostaną bana na mundial w Rosji.[/quote]

odpowiednie slużby powinny zareagować na ostatni wpis, ktos bardzo obraża Polaków- jakaś ruska menda niech wynosi sie z Legnicy[/quote]

Aha, to my Polaczki mamy prawo obrażać innych a nas nikt? Otóż gówno prawda. Polak nie jest nietykalny!

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wstyd mi za ten naród. Cześć i chwała poległym, którzy wyzwolili nas od hitlerowskiej okupacji. Jesteście wiecznym bohaterami, bez względu na lokalne zawieruchy.

Cześć i chwała Waszej Pamięci!

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="okla"][quote="wwwak"]Co jak co ale w Legnicy potrafią niszczyć, burzyć i likwidować. Zrównano z ziemią naszą starówkę i wybudowano tam socjalistyczne drapacze chmur, zlikwidowano sieć tramwajową, zasypano Młynówkę, w ostatnich latach wyburzono kolejarza, mleczarnię, browar, zabito dechami Ognisko i kasyno na Bielańskiej, doprowadzono do ruiny d. pedet oraz d. ruski hotel pod bokiem ratusza, to jest to co pamiętam. O wielu rzeczach które tu kiedyś były mówi się już w czasie przeszłym. Walczono z niemiecką przeszłością Legnicy i wybudowano socjalistyczne przemysłowe miasto z hutą na czele.
Nie byłem i nie jestem fanem tego pomnika oraz armii sowieckiej i płakać po nim nie będę, tylko co w zamian p. Krzakowski tam zrobi. Będą teraz projekty, konsultacje, dyskusje trwające latami, czyj pomnik i jakiej wielkości, a wystarczy obejrzeć fotki jak ten plac wyglądał przed wojna za niemca.[/quote]

popieram!!! za Niemca Legnica była perełką, pięknym miastem- ale pobyt ruskich niestety zniszczył to miasto, a włodarze to też PZPR, niestety[/quote]

Szkoda że Tobie ryja nie zniszczyli! My Polacy w niszczeniu ziem odzyskanych braliśmy największy udział! Poczytaj najlepiej o ile umiesz a potem się udzielaj.

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

miało być
Pomnik na placu nie jest poświęcony żołnierzom którzy zginęli
był przedmiotem indoktrynacji młodych ludzi w czasach PRL
jest koszmarnie brzydki co przyznał sam jego twórca
a poza tym dobrze się ta wiosna w Legnicy rozpoczyna oj dobrze!!!

02:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pewien ciekawy (symbol staroegipski) obelisk "odbiornik energii" znajduje sie na Skwerze Orląt Lwowskich.
Czym jest obelisk? Ważny w oczach okultystów prezentuje obecność boga słońca, którego Biblia nazywa Szatanem!
Co ciekawe jest skierowany w strone budynku zakonczonego kopułą, co jest symbolika czarnomagicznej seksualnosci. Oraz symbolicznego osrodka wladzy tak jak np. w Watykanie, co w tym przypadku by sie pokrywalo.
Poza tym wszystkie budowle na szczytach uwienczone sa symbolem smierci Boga zbawiciela. To bardzo zastanawiajace... .
Trzy najważniejsze na świecie są akurat w wielkich miastach strategicznych dla Szatana. Jest to sterowanie światem poprzez trzy ośrodki władzy:
1. Watykan – centrum religijne
2. Londyn – centrum finansowe
3. Waszyngton – centrum militarne

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jola"]I to jest cała Polska właśnie! Zawistna, wredna, wrogo nastawiona do wszystkich! W Treptower Park w Berlinie stoi monument, dosłownie monument a nie taki malutki pomniczek jak w Legnicy - Pomnik Żołnierzy Radzieckich dla uczczenia poległych żołnierzy Armii Czerwonej, którzy zginęli w czasie bitwy o Berlin w 1945 roku i jakoś nikomu ten fakt nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie , turyści chętnie jadą w to miejsce i oglądają go, robią zdjęcia, kręcą filmy. Jest tak duży, że doskonale go widać z Bundestagu. I pomimo, że do momentu zburzenia muru berlińskiego stał po stronie NRD, przy łączeniu Berlina nie zniszczono go. Bo przypomina o tym, że zwykli, prości żołnierze którzy zmuszeni byli wykonywać rozkaz wojskowy zginęli podczas wyzwalania Berlina. No, ale Niemcy to normalny naród, pozytywnie myślący ludzie którzy szanują swój kraj i wszystko to, co w nim się zdarzyło. Niestety obecnie rządzące oszołomy nie są w stanie myśleć bez nienawiści, buty i wrogości. Zacietrzewione miernoty, które doczekają się tego samego, co teraz robią. Bo historia to taka spryciula, ze uwielbia się powtarzać.[/quote]


hola hola paniusiu!!! Ten pomnik nie leży w centrum Berlina tak jak ten nasz w centrum Legnicy!!! Pomnik Żołnierzy Radzieckich w Treptower Park, nazywany też Pomnikiem w Treptow, to miejsce pamięci położone w parku Treptower w berlińskiej dzielnicy Treptow-Köpenick. Założenie, ukończone w maju 1949 r., a zbudowane na zlecenie wojsk radzieckich i tam rzeczywiście leży 5 tysięcy poległych żolnierzy radzieckich - to ogromny park, gdzie kiedys za czasów STASI odbywały się ceremonie. Ale centrum Berlina odcina sie od takich pseudo pamiątek!!! a ostatnia ceremonia wojskowa – z towarzyszeniem składania wieńców przez kanclerza Helmuta Kohla i prezydenta Rosji Borysa Jelcyna – odbyła się w sierpniu 1994 r., z okazji wycofania się wojsk radzieckich z Niemiec...... a w Legnicy pamietamy tylko pijanych żołdaków niszczących wszystko i druty kolczaste na najlepszej cześci miasta... pooglądaj sobie babo Małą Moskwę i przypomin sobie tej " raj" jaki był za ich czasów! to była niewola!

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="wwwak"]Co jak co ale w Legnicy potrafią niszczyć, burzyć i likwidować. Zrównano z ziemią naszą starówkę i wybudowano tam socjalistyczne drapacze chmur, zlikwidowano sieć tramwajową, zasypano Młynówkę, w ostatnich latach wyburzono kolejarza, mleczarnię, browar, zabito dechami Ognisko i kasyno na Bielańskiej, doprowadzono do ruiny d. pedet oraz d. ruski hotel pod bokiem ratusza, to jest to co pamiętam. O wielu rzeczach które tu kiedyś były mówi się już w czasie przeszłym. Walczono z niemiecką przeszłością Legnicy i wybudowano socjalistyczne przemysłowe miasto z hutą na czele.
Nie byłem i nie jestem fanem tego pomnika oraz armii sowieckiej i płakać po nim nie będę, tylko co w zamian p. Krzakowski tam zrobi. Będą teraz projekty, konsultacje, dyskusje trwające latami, czyj pomnik i jakiej wielkości, a wystarczy obejrzeć fotki jak ten plac wyglądał przed wojna za niemca.[/quote]

Pomnik Generała Stanisław Sosabowskiego? Generała Tadeusza Komorowskiego „Bora”? Generała Stanisława Maczka? Kontradmirała Józefa Unruga? https://histmag.org/Szymon-Nowak-Niechc ... owie-16533
Matematyków, którzy złamali kod Enigmy, zmieniając bieg II Wojny Światowej? Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie? Armii Krajowej? Orła Białego? Stulecia odzyskania Niepodległości? Stulecia Cudu nad Wisłą i ocalenia Europy?

A prowincja podupadła nie tylko u nas, ale w całej pookrągłostołowej Polsce. Im mniejsze miasto, tym gorzej. To miała być Polska dla elit w wielkich miastach. Postkomunistycznych na ogół. Trwają dyskusje nad policentryzacją, co zrobić, aby "by powrót młodych ludzi po studiach do rodzinnych miejscowości nie był życiową porażką, ale równoprawną i konkurencyjną opcją": http://jagiellonski24.pl/temat/rozprosz ... na-polska/

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Czerw"][quote="Jola"]I to jest cała Polska właśnie! Zawistna, wredna, wrogo nastawiona do wszystkich! W Treptower Park w Berlinie stoi monument, dosłownie monument a nie taki malutki pomniczek jak w Legnicy - Pomnik Żołnierzy Radzieckich dla uczczenia poległych żołnierzy Armii Czerwonej, którzy zginęli w czasie bitwy o Berlin w 1945 roku i jakoś nikomu ten fakt nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie , turyści chętnie jadą w to miejsce i oglądają go, robią zdjęcia, kręcą filmy. Jest tak duży, że doskonale go widać z Bundestagu. I pomimo, że do momentu zburzenia muru berlińskiego stał po stronie NRD, przy łączeniu Berlina nie zniszczono go. Bo przypomina o tym, że zwykli, prości żołnierze którzy zmuszeni byli wykonywać rozkaz wojskowy zginęli podczas wyzwalania Berlina. No, ale Niemcy to normalny naród, pozytywnie myślący ludzie którzy szanują swój kraj i wszystko to, co w nim się zdarzyło. Niestety obecnie rządzące oszołomy nie są w stanie myśleć bez nienawiści, buty i wrogości. Zacietrzewione miernoty, które doczekają się tego samego, co teraz robią. Bo historia to taka spryciula, ze uwielbia się powtarzać.[/quote]


hola hola paniusiu!!! Ten pomnik nie leży w centrum Berlina tak jak ten nasz w centrum Legnicy!!! Pomnik Żołnierzy Radzieckich w Treptower Park, nazywany też Pomnikiem w Treptow, to miejsce pamięci położone w parku Treptower w berlińskiej dzielnicy Treptow-Köpenick. Założenie, ukończone w maju 1949 r., a zbudowane na zlecenie wojsk radzieckich i tam rzeczywiście leży 5 tysięcy poległych żolnierzy radzieckich - to ogromny park, gdzie kiedys za czasów STASI odbywały się ceremonie. Ale centrum Berlina odcina sie od takich pseudo pamiątek!!! a ostatnia ceremonia wojskowa – z towarzyszeniem składania wieńców przez kanclerza Helmuta Kohla i prezydenta Rosji Borysa Jelcyna – odbyła się w sierpniu 1994 r., z okazji wycofania się wojsk radzieckich z Niemiec...... a w Legnicy pamietamy tylko pijanych żołdaków niszczących wszystko i druty kolczaste na najlepszej cześci miasta... pooglądaj sobie babo Małą Moskwę i przypomin sobie tej " raj" jaki był za ich czasów! to była niewola![/quote]

Kolejny młot.

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Wstyd mi za ten naród. Cześć i chwała poległym, którzy wyzwolili nas od hitlerowskiej okupacji. Jesteście wiecznym bohaterami, bez względu na lokalne zawieruchy.

Cześć i chwała Waszej Pamięci![/quote]

Totalny nieuk!!! troche nauki !!! z czego niby oni wyzwolili i kogo? w 1945 roku tu nie było Polaków tylko Niemcy więc nie wyzwolili tylko NAJECHALI ruscy na te ziemie , napadali i gwałcili i kradli, niszczyli! Nikogo nie wyzwolili bo tu jeszcze raz powtarzam, nie było Polaków. Bzdury wam komuna wciskała od lat o wyzwoleniu, a trochę wiedzy i historii trzeba zakute pały!
TU BYŁO MIASTO LIEGNITZ! nienaruszone przez wojnę, nie zniszczone, a od kiedy wasi kochani ruscy barbarzyńcy, dzicz tu wpadła to miasto wygląda tak jak teraz - zniszczenia, rozbiórki, kradziez, a na koniec jak wyjeżdzali to wywieźli wszystko co się dao pozostawiają ruiny. I wy jeszcze ich bronicie ? przyszli tu po wojnie szabrownicy i rozkradli resztę, a mieszkańcy obecnie to ludzie z całej Polski i obecnej Ukrainy. Przyjechały po wojnie pociagi pełne ludzi, którzy spod strzech na murowane domy jak te Kargule przyjechały .... i jak te Kargule sie do dzis zachowują!

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Wstyd mi za ten naród. Cześć i chwała poległym, którzy wyzwolili nas od hitlerowskiej okupacji. Jesteście wiecznym bohaterami, bez względu na lokalne zawieruchy.

Cześć i chwała Waszej Pamięci![/quote]

Totalny nieuk!!! troche nauki !!! z czego niby oni wyzwolili i kogo? w 1945 roku tu nie było Polaków tylko Niemcy więc nie wyzwolili tylko NAJECHALI ruscy na te ziemie , napadali i gwałcili i kradli, niszczyli! Nikogo nie wyzwolili bo tu jeszcze raz powtarzam, nie było Polaków. Bzdury wam komuna wciskała od lat o wyzwoleniu, a trochę wiedzy i historii trzeba zakute pały!
TU BYŁO MIASTO LIEGNITZ! nienaruszone przez wojnę, nie zniszczone, a od kiedy wasi kochani ruscy barbarzyńcy, dzicz tu wpadła to miasto wygląda tak jak teraz - zniszczenia, rozbiórki, kradziez, a na koniec jak wyjeżdzali to wywieźli wszystko co się dao pozostawiają ruiny. I wy jeszcze ich bronicie ? przyszli tu po wojnie szabrownicy i rozkradli resztę, a mieszkańcy obecnie to ludzie z całej Polski i obecnej Ukrainy. Przyjechały po wojnie pociagi pełne ludzi, którzy spod strzech na murowane domy jak te Kargule przyjechały .... i jak te Kargule sie do dzis zachowują!

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="profesorhistorii"][quote="Gość"]Wstyd mi za ten naród. Cześć i chwała poległym, którzy wyzwolili nas od hitlerowskiej okupacji. Jesteście wiecznym bohaterami, bez względu na lokalne zawieruchy.

Cześć i chwała Waszej Pamięci![/quote]

Totalny nieuk!!! troche nauki !!! z czego niby oni wyzwolili i kogo? w 1945 roku tu nie było Polaków tylko Niemcy więc nie wyzwolili tylko NAJECHALI ruscy na te ziemie , napadali i gwałcili i kradli, niszczyli! Nikogo nie wyzwolili bo tu jeszcze raz powtarzam, nie było Polaków. Bzdury wam komuna wciskała od lat o wyzwoleniu, a trochę wiedzy i historii trzeba zakute pały!
TU BYŁO MIASTO LIEGNITZ! nienaruszone przez wojnę, nie zniszczone, a od kiedy wasi kochani ruscy barbarzyńcy, dzicz tu wpadła to miasto wygląda tak jak teraz - zniszczenia, rozbiórki, kradziez, a na koniec jak wyjeżdzali to wywieźli wszystko co się dao pozostawiają ruiny. I wy jeszcze ich bronicie ? przyszli tu po wojnie szabrownicy i rozkradli resztę, a mieszkańcy obecnie to ludzie z całej Polski i obecnej Ukrainy. Przyjechały po wojnie pociagi pełne ludzi, którzy spod strzech na murowane domy jak te Kargule przyjechały .... i jak te Kargule sie do dzis zachowują![/quote]

Skończ już z tą PiSowską propagandą popaprańcu! Żal dupe ściska że wyklęci mordowali Polaków i nie walczyli przeciwko Niemcom?

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Lol"][quote="okla"][quote="wwwak"]Co jak co ale w Legnicy potrafią niszczyć, burzyć i likwidować. Zrównano z ziemią naszą starówkę i wybudowano tam socjalistyczne drapacze chmur, zlikwidowano sieć tramwajową, zasypano Młynówkę, w ostatnich latach wyburzono kolejarza, mleczarnię, browar, zabito dechami Ognisko i kasyno na Bielańskiej, doprowadzono do ruiny d. pedet oraz d. ruski hotel pod bokiem ratusza, to jest to co pamiętam. O wielu rzeczach które tu kiedyś były mówi się już w czasie przeszłym. Walczono z niemiecką przeszłością Legnicy i wybudowano socjalistyczne przemysłowe miasto z hutą na czele.
Nie byłem i nie jestem fanem tego pomnika oraz armii sowieckiej i płakać po nim nie będę, tylko co w zamian p. Krzakowski tam zrobi. Będą teraz projekty, konsultacje, dyskusje trwające latami, czyj pomnik i jakiej wielkości, a wystarczy obejrzeć fotki jak ten plac wyglądał przed wojna za niemca.[/quote]

popieram!!! za Niemca Legnica była perełką, pięknym miastem- ale pobyt ruskich niestety zniszczył to miasto, a włodarze to też PZPR, niestety[/quote]

Szkoda że Tobie ryja nie zniszczyli! My Polacy w niszczeniu ziem odzyskanych braliśmy największy udział! Poczytaj najlepiej o ile umiesz a potem się udzielaj.[/quote]

W tym temacie masz rację. Moja rodzina przyjechała do Lignicy, bo tak się te miasto wtedy nazywało, w 1945. Ojciec był kolejarzem i opowiadał jak tu zjeżdżali się szabrownicy z centralnej polski, kumali się z ruskimi sołdatami za samogon i rabowali cenne rzeczy w opuszczonych mieszkaniach. Ciemne ruskie sałdaty na tym się nie znali, a Polacy znali się na wartości obrazów, zegarów, starych księgozbiorów, mebli i różnych cennych gadżetów. Każdy z nich miał spluwę i jej używał jak ktoś im stanął na drodze rabowania. Podobno dzisiaj oni podpadają pod żołnierzy wyklętych.

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Abcd45"][quote="profesorhistorii"][quote="Gość"]Wstyd mi za ten naród. Cześć i chwała poległym, którzy wyzwolili nas od hitlerowskiej okupacji. Jesteście wiecznym bohaterami, bez względu na lokalne zawieruchy.

Cześć i chwała Waszej Pamięci![/quote]

Totalny nieuk!!! troche nauki !!! z czego niby oni wyzwolili i kogo? w 1945 roku tu nie było Polaków tylko Niemcy więc nie wyzwolili tylko NAJECHALI ruscy na te ziemie , napadali i gwałcili i kradli, niszczyli! Nikogo nie wyzwolili bo tu jeszcze raz powtarzam, nie było Polaków. Bzdury wam komuna wciskała od lat o wyzwoleniu, a trochę wiedzy i historii trzeba zakute pały!
TU BYŁO MIASTO LIEGNITZ! nienaruszone przez wojnę, nie zniszczone, a od kiedy wasi kochani ruscy barbarzyńcy, dzicz tu wpadła to miasto wygląda tak jak teraz - zniszczenia, rozbiórki, kradziez, a na koniec jak wyjeżdzali to wywieźli wszystko co się dao pozostawiają ruiny. I wy jeszcze ich bronicie ? przyszli tu po wojnie szabrownicy i rozkradli resztę, a mieszkańcy obecnie to ludzie z całej Polski i obecnej Ukrainy. Przyjechały po wojnie pociagi pełne ludzi, którzy spod strzech na murowane domy jak te Kargule przyjechały .... i jak te Kargule sie do dzis zachowują![/quote]

Skończ już z tą PiSowską propagandą popaprańcu! Żal **** ściska że wyklęci mordowali Polaków i nie walczyli przeciwko Niemcom?[/quote]
dajcie spokój to hejter specjalnie pisze coraz większe głupoty dla niego liczy się kasa a kasa jest wtedy kiedy jest dużo postów więc pisze głupoty aby wkurzyć ludzi ale chodzi tu tylko o kaskę żaden tam pomnik !!!!

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie sukinsyny jak Ty!

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

AK74 to co wypisujesz jest największą hańbą wstydź się buraku twój iloraz inteligencji IQ sięga skrajnej możliwej głupocie

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Damian"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

AK74 to co wypisujesz jest największą hańbą wstydź się buraku twój iloraz inteligencji IQ sięga skrajnej możliwej głupocie[/quote]

Napisał to ktoś, kto ma IQ na poziomie minusowym. Już Ameba bardziej myśli, niż Ty propagandowy śmieciu.

03:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="wwwak"]Co jak co ale w Legnicy potrafią niszczyć, burzyć i likwidować. Zrównano z ziemią naszą starówkę i wybudowano tam socjalistyczne drapacze chmur, zlikwidowano sieć tramwajową, zasypano Młynówkę, w ostatnich latach wyburzono kolejarza, mleczarnię, browar, zabito dechami Ognisko i kasyno na Bielańskiej, doprowadzono do ruiny d. pedet oraz d. ruski hotel pod bokiem ratusza, to jest to co pamiętam. O wielu rzeczach które tu kiedyś były mówi się już w czasie przeszłym. Walczono z niemiecką przeszłością Legnicy i wybudowano socjalistyczne przemysłowe miasto z hutą na czele.
Nie byłem i nie jestem fanem tego pomnika oraz armii sowieckiej i płakać po nim nie będę, tylko co w zamian p. Krzakowski tam zrobi. Będą teraz projekty, konsultacje, dyskusje trwające latami, czyj pomnik i jakiej wielkości, a wystarczy obejrzeć fotki jak ten plac wyglądał przed wojna za niemca.[/quote]

Pomnik Generała Stanisław Sosabowskiego? Generała Tadeusza Komorowskiego „Bora”? Generała Stanisława Maczka? Kontradmirała Józefa Unruga? https://histmag.org/Szymon-Nowak-Niechc ... owie-16533
Matematyków, którzy złamali kod Enigmy, zmieniając bieg II Wojny Światowej? Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie? Armii Krajowej? Orła Białego? Stulecia odzyskania Niepodległości? Stulecia Cudu nad Wisłą i ocalenia Europy?

A prowincja podupadła nie tylko u nas, ale w całej pookrągłostołowej Polsce. Im mniejsze miasto, tym gorzej. To miała być Polska dla elit w wielkich miastach. Postkomunistycznych na ogół. Trwają dyskusje nad policentryzacją, co zrobić, aby "by powrót młodych ludzi po studiach do rodzinnych miejscowości nie był życiową porażką, ale równoprawną i konkurencyjną opcją": http://jagiellonski24.pl/temat/rozprosz ... na-polska/[/quote]

Gen Sosabowski po wojnie został oskarżony przez aliantów o nieudolność w dowodzeniu, a gen Maczek pracował jaki barman w knajpie swojego sierżanta, gen Anders utrzymywał się z chałupnictwa szyjąc kapcie, bo ci zasłużeni dowódcy zostali po wojnie olani przez dotychczasowych sojuszników, nie otrzymywali żadnych rent i emerytur i kazano im wracać do Polski ze swoim wojskiem bo tu już są niepotrzebni.

04:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

No i powstaje PROBLEM ! No bo gdzie (ciężko poszkodowani ) ci z roczników "powojennych" będą wylewali łzy , za poniesione szkody ??? . Dobrze by było postawić im ścianę "PŁACZU "np. przed "kurią " , bo Krzyż "Papieski " też jest już zagrożony wizerunkiem "byłego" prezydenta.

05:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Abcd45"][quote="profesorhistorii"][quote="Gość"]Wstyd mi za ten naród. Cześć i chwała poległym, którzy wyzwolili nas od hitlerowskiej okupacji. Jesteście wiecznym bohaterami, bez względu na lokalne zawieruchy.

Cześć i chwała Waszej Pamięci![/quote]

Totalny nieuk!!! troche nauki !!! z czego niby oni wyzwolili i kogo? w 1945 roku tu nie było Polaków tylko Niemcy więc nie wyzwolili tylko NAJECHALI ruscy na te ziemie , napadali i gwałcili i kradli, niszczyli! Nikogo nie wyzwolili bo tu jeszcze raz powtarzam, nie było Polaków. Bzdury wam komuna wciskała od lat o wyzwoleniu, a trochę wiedzy i historii trzeba zakute pały!
TU BYŁO MIASTO LIEGNITZ! nienaruszone przez wojnę, nie zniszczone, a od kiedy wasi kochani ruscy barbarzyńcy, dzicz tu wpadła to miasto wygląda tak jak teraz - zniszczenia, rozbiórki, kradziez, a na koniec jak wyjeżdzali to wywieźli wszystko co się dao pozostawiają ruiny. I wy jeszcze ich bronicie ? przyszli tu po wojnie szabrownicy i rozkradli resztę, a mieszkańcy obecnie to ludzie z całej Polski i obecnej Ukrainy. Przyjechały po wojnie pociagi pełne ludzi, którzy spod strzech na murowane domy jak te Kargule przyjechały .... i jak te Kargule sie do dzis zachowują![/quote]

Skończ już z tą PiSowską propagandą popaprańcu! Żal **** ściska że wyklęci mordowali Polaków i nie walczyli przeciwko Niemcom?[/quote]


nie ma sie co dziwić, że Legnica jest tak beznadziejna, gdy jakiś d****pisze, że wyklęci mordowali Polaków...hańba!

05:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AK74"][quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.[/quote]



byłoby cudownie, gdyby te komuchy - obrońcy pomnika wraz z tym pomnikiem trafily na smietnik!!!! razem do szamba!!!!

05:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AK74"][quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.[/quote]



byłoby cudownie, gdyby te komuchy - obrońcy pomnika wraz z tym pomnikiem trafily na smietnik!!!! razem do szamba!!!!

05:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Wszyscy którzy twierdzą że armia radziecka nas wyzwoliła w pełni się z nimi zgadzam z małą uwagą że wyzwalać zaczęła już 17 września 1939 roku

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Radosny"][quote="AK74"][quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.[/quote]



byłoby cudownie, gdyby te komuchy - obrońcy pomnika wraz z tym pomnikiem trafily na smietnik!!!! razem do szamba!!!![/quote]

Morda polski psie

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Mądra decyzja !

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

wstyd mi za Polaków,głupi,zawistny naród

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AK74"][quote="Radosny"][quote="AK74"][quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.[/quote]



byłoby cudownie, gdyby te komuchy - obrońcy pomnika wraz z tym pomnikiem trafily na smietnik!!!! razem do szamba!!!![/quote]

Morda polski psie[/quote]

AK74 to wypie rdalaj do rosji śmieciu jak tak plujesz na Polskę tam ci będzie cudownie bedziesz sobie trzcił swoich towarzyszy i nikt ci nie będzie w tym przeszkadzał. Tu jest Polska

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AK74"][quote="Radosny"][quote="AK74"][quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.[/quote]



byłoby cudownie, gdyby te komuchy - obrońcy pomnika wraz z tym pomnikiem trafily na smietnik!!!! razem do szamba!!!![/quote]

Morda polski psie[/quote]

AK74 to wypie rdalaj do rosji śmieciu jak tak plujesz na Polskę tam ci będzie cudownie bedziesz sobie trzcił swoich towarzyszy i nikt ci nie będzie w tym przeszkadzał. Tu jest Polska

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Józek, nie płacz! Na nic się zdały lata twojej partyjnej pracy dla dobra socjalistycznej ojczyzny. Tylko nie zrób sobie głupstwo.

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Najsmutniejsze jest to że człowiek nie może żyć dłużej. Wielu dorobiło się na socjalizmie i pomnażało majątki. Teraz ludzie wytykają palcami komunistów którzy mają już swoje lata. Co oni mają zrobić ? Czy jedyna szansa to emigracja do krajów socjalistycznych ?

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Damian"][quote="AK74"][quote="Radosny"][quote="AK74"][quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.[/quote]



byłoby cudownie, gdyby te komuchy - obrońcy pomnika wraz z tym pomnikiem trafily na smietnik!!!! razem do szamba!!!![/quote]

Morda polski psie[/quote]

AK74 to wypie rdalaj do rosji śmieciu jak tak plujesz na Polskę tam ci będzie cudownie bedziesz sobie trzcił swoich towarzyszy i nikt ci nie będzie w tym przeszkadzał. Tu jest Polska[/quote]

To ty wypierdalaj z tego kraju. Teraz to jest państwo PiS a nie polska. Polska będzie wtedy gdy prawicę weźmie się na bagnety.

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Legnica w 1945 roku nie była twierdzą jak Wrocław czy Głogów i nie zdobywali tylko weszli do pustego miasta, prawie nie zniszczonego w którym zostali gównie starcy i dzieci, bo reszta była na froncie i potraktowali to jako kolejny łup, palili, rabowali, gwałcili prawem zwycięzców. Było tu czynne lotnisko, sporo nienaruszonych koszarowych kompleksów i zrobili sobie tu dowództwo frontu, a potem PGWAR. Dzielnicę willowa obecny Tarninów ogrodzili murem i urządzili sobie eksterytorialne getto. Miasto było traktowane przez nich do 1993 roku jak tzw "wojenna zona". Tym którzy będą w sobotę płakać przypomnę, że w czasie ich pobytu w mieści, na każdy remont ulicy, budowę domu, polskie władze miejskie musiały uzyskać zgodę ruskiej komendantury.
Jeżeli chce się pamiętać historie miasta to nie w formie tego obelisku, bo to ani ładne ani estetyczne ale zorganizować jakąś stałą wystawę czy muzeum historii miasta. W necie można zaleźć masę zdjęć i filmów z przedwojennej i powojennej Legnicy. Najbardziej podobał mi się krótki fragment miasta z PKF z 1961 roku, na którym tramwaj przejeżdża obok ratusza, jest ul NMP I Rynek jeszcze ze starą zabudową oraz dawny Pedet. Pewnie wg jakiegoś fana pana K. znowu piszę głupoty i proponuję niestworzone rzeczy, bo w mieście brakuje pustych lokali i pieniędzy. Myślę, że kasa wydana na doniczki by na to wystarczyła i jeszcze by zostało na przysłowiowe pół litra.

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

"Bo to się zwykle tak zaczyna"
Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.

06:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ze złożeniem ostatnich wieńców pożegnalnych z magistratu się nie wybierają?
Może jakiś happening ktoś urządzi z orkiestrą i fetą na cztery fajerki

08:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

A ja się po prostu cieszę, że następuje dekomunizacja przestrzeni publicznej. Zrobiłem sobie dziś zdjęcie pomnika z tabliczką "Wstęp wzbroniony. Teren rozbiórki."

09:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]A ja się po prostu cieszę, że następuje dekomunizacja przestrzeni publicznej. Zrobiłem sobie dziś zdjęcie pomnika z tabliczką "Wstęp wzbroniony. Teren rozbiórki."[/quote]

Powinno by Wstęp Wzbroniony. Uwaga debil.

10:00, 21.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

I gdzie tych kilku narodowców się teraz będzie zbierać?

07:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]I gdzie tych kilku narodowców się teraz będzie zbierać?[/quote]
TYLKO STARZY LUDZIE Z KOD CO NIE MAJĄ CO ROBIĆ W DOMU MUSZĄ SIĘ ZBIERAĆ, POMNIKA NIE BĘDZIE MOŻNA SPOKOJNIE PRACOWAĆ UCZYĆ ITP NIE TRZEBA WALCZYĆ O JEGO USUNIĘCIE

07:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Polska to jednak barbarzyński kraj.

08:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale będzie miał PiS gdzie postawić pomnik Prezesa z Rydzykiem.

09:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Ale będzie miał PiS gdzie postawić pomnik Prezesa z Rydzykiem.

09:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]I gdzie tych kilku narodowców się teraz będzie zbierać?[/quote]

W Legnicy trochę przedwojennych Niemieckich pomników jest, więc któryś na cel sobie wybiorą. W tamtym roku jakiś nacjonalistczny bezmózg nazistowski rzucił farbą w Niemiecki pomnik poświęcony byłemu mieszkańcowi Lignitz. Bo jak ci niedouczeni frajerzy głoszą "Polska dla Polakóf". Miejmy nadzieję że tą swołocz faszystowską jak najszybciej się rozwiąże. Oni tylko potrafią robić jakieś żałosne protesty i jeździć na Jasną Górę na dymanko.

09:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]I gdzie tych kilku narodowców się teraz będzie zbierać?[/quote]

W Legnicy trochę przedwojennych Niemieckich pomników jest, więc któryś na cel sobie wybiorą. W tamtym roku jakiś nacjonalistczny bezmózg nazistowski rzucił farbą w Niemiecki pomnik poświęcony byłemu mieszkańcowi Lignitz. Bo jak ci niedouczeni frajerzy głoszą "Polska dla Polakóf". Miejmy nadzieję że tą swołocz faszystowską jak najszybciej się rozwiąże. Oni tylko potrafią robić jakieś żałosne protesty i jeździć na Jasną Górę na dymanko.

09:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]

Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku, zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.

Ina60 napisał(a):
> Polska to jednak barbarzyński kraj.

Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji. Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.

09:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="LukaszJ."][quote="MEN"][quote="Wyborcy Rozliczają"][quote="Gość"]mam nadzieje ze polacy rozlicza PIS w wyborach. co za szambo.[/quote]

Aktualnie PiS rozlicza poprzedników na prośbę wyborców.[/quote]

Czyli ledwie 18% ze 100% Polaków. To tak dla przypomnienia jak wielu jest zwolenników PiS[/quote]

Zwolenników PiS w rzeczywistości nawet 50% nie ma. No chyba że ogląda się TVPiS lub Trwam to tam słupki wskazują nawet 101% poparcia dla tej hołoty.[/quote]

Już PO przejechało się i to sromotnie na "swoich" sondażach. Mam nadzieję, że tym razem normalni ludzie obudzą się i podrepczą na te wybory. Oczywiście w tej polskiej mazi politycznej będą zmuszenia jak zwykle wybrać mniejsze zło, ale lepsze to od tej niesamowicie zawziętej i dewiacyjnej pisowskiej hołoty!!!

09:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Gość napisał(a):
> [quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
> Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
> pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]
>
> Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku,
> zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
> I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich
> Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury
> polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez
> "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.
>
> Ina60 napisał(a):
> > Polska to jednak barbarzyński kraj.
>
> Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji.
> Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.
Gość napisał(a):
> [quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
> Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
> pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]
>
> Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku,
> zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
> I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich
> Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury
> polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez
> "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.
>
> Ina60 napisał(a):
> > Polska to jednak barbarzyński kraj.
>
> Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji.
> Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.
Gość napisał(a):
> [quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
> Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
> pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]
>
> Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku,
> zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
> I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich
> Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury
> polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez
> "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.
>
> Ina60 napisał(a):
> > Polska to jednak barbarzyński kraj.
>
> Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji.
> Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.
Gość napisał(a):
> [quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
> Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
> pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]
>
> Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku,
> zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
> I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich
> Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury
> polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez
> "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.
>
> Ina60 napisał(a):
> > Polska to jednak barbarzyński kraj.
>
> Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji.
> Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.

Haha, dobre, a przypadkiem właśnie ten opluwany "komunizm"(choć w rzeczywistości komunizmu nigdy w Polsce nie było- każdemu wg potrzeb?) nie zapewnił biedakom sanacyjnym nauki i godnego życia? Zapewne sam wykształciłeś się w tym "komunizmie", żyleś na jego koszt a teraz wielki patriota sanacyjny. Rzygać się chce, jak się czyta takie banialuki spreparowane na korzyść PiS. W Katyniu okropne mordy, a w Berezie Kartuskiej mordowali bolszewicy czy tak wychwalana II RP? Sanacja była cudowna, bo bogacze żyli kosztem biedaków, ale PRL już był obrzydliwy, bo biedacy mogli odbić się od dna. Masakra z takim prymitywnym myśleniem!!!


[quote="LukaszJ."][quote="MEN"][quote="Wyborcy Rozliczają"][quote="Gość"]mam nadzieje ze polacy rozlicza PIS w wyborach. co za szambo.[/quote]

Aktualnie PiS rozlicza poprzedników na prośbę wyborców.[/quote]

Czyli ledwie 18% ze 100% Polaków. To tak dla przypomnienia jak wielu jest zwolenników PiS[/quote]

Zwolenników PiS w rzeczywistości nawet 50% nie ma. No chyba że ogląda się TVPiS lub Trwam to tam słupki wskazują nawet 101% poparcia dla tej hołoty.[/quote]

Już PO przejechało się i to sromotnie na "swoich" sondażach. Mam nadzieję, że tym razem normalni ludzie obudzą się i podrepczą na te wybory. Oczywiście w tej polskiej mazi politycznej będą zmuszenia jak zwykle wybrać mniejsze zło, ale lepsze to od tej niesamowicie zawziętej i dewiacyjnej pisowskiej hołoty!!!

09:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jola"][quote="LukaszJ."][quote="MEN"][quote="Wyborcy Rozliczają"][quote="Gość"]mam nadzieje ze polacy rozlicza PIS w wyborach. co za szambo.[/quote]

Aktualnie PiS rozlicza poprzedników na prośbę wyborców.[/quote]

Czyli ledwie 18% ze 100% Polaków. To tak dla przypomnienia jak wielu jest zwolenników PiS[/quote]

Zwolenników PiS w rzeczywistości nawet 50% nie ma. No chyba że ogląda się TVPiS lub Trwam to tam słupki wskazują nawet 101% poparcia dla tej hołoty.[/quote]

Już PO przejechało się i to sromotnie na "swoich" sondażach. Mam nadzieję, że tym razem normalni ludzie obudzą się i podrepczą na te wybory. Oczywiście w tej polskiej mazi politycznej będą zmuszenia jak zwykle wybrać mniejsze zło, ale lepsze to od tej niesamowicie zawziętej i dewiacyjnej pisowskiej hołoty!!![/quote]

Ta się dziwnie składa, że PiS dostało większe poparcie, niż jakakolwiek partia dotychczas. Jako jedyna zdobyła samodzielną większość parlamentarną.

Zresztą poprzednio nie udało się tylko dlatego, że specjalnie wymyślono Andrzeja Leppera i jego partię protestu, aby niezadowoleni rządami lewicy nie zagłosowali na prawicę. Kaczyńscy potrafili wykorzystać nawet stworzoną przeciw nim broń, aby za jej pomocą zlikwidować WSI, nazywany rosyjską "filią KGB" w Polsce, za co Lepper (jeden z Kaczyńskich zresztą też) został ukarany.

Potem, po kompromitacji wszelkich Unii Demokratycznych, Liberalnych itp. wymyślono PO, partię głoszącą przed wyborami program (lustracja itp.) w zasadzie identyczny z PiS, aby tylko odebrać mu głosy, a po wygraniu wyborów zmieniającą kurs o sto osiemdziesiąt stopni (a jeszcze potem mamiono ludzi "europejskością", poklepywaniem po plecach na unijnych salonach, dotacjami, straszono, że jak dojdzie do władzy PiS to Unia zabierze dofinansowanie, zabraknie ciepłej wody w kranach, a straszny Ziobro spowoduje, że nie dostaniemy się do lekarza ani normalnie, ani za łapówką).

Trzeci raz ludzie nie dali się nabrać, taka jest tajemnica wygranych w końcu wyborów. A automatyczne doliczanie wszystkich, którzy nie poszli na wybory do "niepopierających PiS" jego przeciwników jest właśnie manipulowaniem danymi. Od czasu ostatnich wyborów poparcie dla PiS rośnie...

09:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

W sobotę igrzyska dla gawiedzi, w niedzielę popędzą do kościołów z palmami, potem do marketów szukać promocji podstawowego żarła, bo większości z najniższymi zarobkami w kraju, nie stać tu żyć na bogato, kurz po pomniku opadnie, a w tym miasteczku koło Jawora, nadal będzie nuda, bieda, brud smród i ubóstwo. "Z czego się śmiejecie? Sami z siebie się śmiejecie".

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gościu"]W sobotę igrzyska dla gawiedzi, w niedzielę popędzą do kościołów z palmami, potem do marketów szukać promocji podstawowego żarła, bo większości z najniższymi zarobkami w kraju, nie stać tu żyć na bogato, kurz po pomniku opadnie, a w tym miasteczku koło Jawora, nadal będzie nuda, bieda, brud smród i ubóstwo. "Z czego się śmiejecie? Sami z siebie się śmiejecie".[/quote]
Taki kraj tacy mieszkańcy. Ciemny ludem łatwiej rządzić

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jola"] Gość napisał(a):
> [quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
> Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
> pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]
>
> Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku,
> zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
> I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich
> Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury
> polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez
> "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.
>
> Ina60 napisał(a):
> > Polska to jednak barbarzyński kraj.
>
> Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji.
> Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.

Haha, dobre, a przypadkiem właśnie ten opluwany "komunizm"(choć w rzeczywistości komunizmu nigdy w Polsce nie było- każdemu wg potrzeb?) nie zapewnił biedakom sanacyjnym nauki i godnego życia? Zapewne sam wykształciłeś się w tym "komunizmie", żyleś na jego koszt a teraz wielki patriota sanacyjny. Rzygać się chce, jak się czyta takie banialuki spreparowane na korzyść PiS. W Katyniu okropne mordy, a w Berezie Kartuskiej mordowali bolszewicy czy tak wychwalana II RP? Sanacja była cudowna, bo bogacze żyli kosztem biedaków, ale PRL już był obrzydliwy, bo biedacy mogli odbić się od dna. Masakra z takim prymitywnym myśleniem!!!

Błędem jest porównywanie Polski socjalistycznej z Polską przedwojenną, nie z podobnymi krajami w tym samym czasie (np. z Hiszpanią). Telewizorów też było w PRL-u więcej niż przed wojną.

Czytałem wspomnienia przedwojennego komunisty (z tych autentycznych), więzionego przed wojną w Berezie, a po wojnie przez władzę "ludową", jak zgasił pytającego go o to klawisza stwierdzeniem, że Bereza to było sanatorium w porównaniu ze stalinowskim więzieniem. Bereza, co by o niej nie sadzić z punktu widzenia dzisiejszych standardów była próbą immunizowania komunizmu, odizolowania odpowiedników dzisiejszych terrorystów, ludzi próbujących w Polce siłą i przelewem niewyobrażalnej ilości krwi przeprowadzić w Polce rewolucję, coś, czego przedsmak mieliśmy w 1920 roku (a potem w 1939 roku). Obowiązkiem każdego państwa jest zapobiegać temu wszelkimi możliwymi środkami, zwłaszcza że mówimy o zagrożeniu końcem rozwijającej się od tysiąca lat cywilizacji.

Gdyby nie było socjalizmu, też bym się zapewne wykształcił, w szkołach o wyższym poziomie, bogatszych w wyposażenie i przez nie wymordowanych po Katyniach nauczycieli mających klasyczne wykształcenie. A Polska byłaby jednym z współzałożycieli Unii Europejskiej, nie petentem czekającym pokornie w przedpokoju na zrzucane łaskawie ze stołu dotacje (niższe niż przysługujące francuskim czy niemieckim rolnikom, mimo rozwoju w o wiele lepszych warunkach przez cały okres powojenny). I zapewne Grecy czy Bułgarzy kupowali by w sklepach polskiej sieci "Społem", nie my w Lidlach, Geantach czy Biedronkach.

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

TYLKO POLSKA SOCJALISTYCZNA. KAPITALIZM WON!

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy xsiondz z kropidłem będzie ?

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]

Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku, zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.

Ina60 napisał(a):
> Polska to jednak barbarzyński kraj.

Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji. Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.[/quote]

Barbarzyńskie to są rządy PiS. Komunizm dał pracę, była gospodarka, ludzie jeździli na wakacje, dużo zarabiali. Jak się nie znasz to się nie udzielaj i wara od Komunizmu! Dziś masz kapitalizm i co? Jest tak fajnie? Zagranica dyma polaczków ile się da, a głupia cebula podnieca się kolejnym truchłem VW czy Lidla. Nie mamy nic! Solidarność i rządy po 89 zniszczyły nasz kraj. Ale mam nadzieję że kiedyś ich się rozliczy w brutalny sposób.

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Jola"] ...
Haha, dobre, a przypadkiem właśnie ten opluwany "komunizm"(choć w rzeczywistości komunizmu nigdy w Polsce nie było- każdemu wg potrzeb?) nie zapewnił biedakom sanacyjnym nauki i godnego życia? Zapewne sam wykształciłeś się w tym "komunizmie", żyleś na jego koszt a teraz wielki patriota sanacyjny. Rzygać się chce, jak się czyta takie banialuki spreparowane na korzyść PiS. W Katyniu okropne mordy, a w Berezie Kartuskiej mordowali bolszewicy czy tak wychwalana II RP? Sanacja była cudowna, bo bogacze żyli kosztem biedaków, ale PRL już był obrzydliwy, bo biedacy mogli odbić się od dna. Masakra z takim prymitywnym myśleniem!!!
...
[/quote]

"żyłeś na koszt komunizmu". Czyli komunizm spersonifikowany. No i przez to, że ten komunizm ponosił te wszystkie koszty, to w końcu zdechł, biedaczek. To znaczy nie tak do końca, bo się odradza. Na razie marksizm króluje na Zachodzie Europy, nawet nad wejściem do siedziby Paramentu Europejskiego dumnie się srebrzy napis "Altiero Spinelli", nazwisko włoskiego komunisty, wyrzuconego za trockistowskie odchylenie z partii komunistycznej. Twoja argumentacja jest dobrze znana z czasów, gdy rządziła bolszewicka hołota. Komuchom zawdzięczamy naukę i godne życie? Co za brednie. Dzielenie biedy po równo, odseparowanie od cywilizowanego świata, życie bez perspektyw - tym był ustrój, który tak chwalisz. Choć w tym systemie byli nadzorcy, którzy mieli lepiej. Pewnie jesteś jednym z nich, albo raczej potomkiem, dlatego masz do komunizmu sentyment.
Porównywanie Katynia z Berezą Kartuską wskazuje na totalną ignorancję. W Berezie nikt nikomu nie strzelał w tył głowy. Nawet szkoda takie brednie komentować.

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Abcd45"][quote="Gość"][quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]

Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku, zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.

Ina60 napisał(a):
> Polska to jednak barbarzyński kraj.

Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji. Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.[/quote]

Barbarzyńskie to są rządy PiS. Komunizm dał pracę, była gospodarka, ludzie jeździli na wakacje, dużo zarabiali. Jak się nie znasz to się nie udzielaj i wara od Komunizmu! Dziś masz kapitalizm i co? Jest tak fajnie? Zagranica dyma polaczków ile się da, a głupia cebula podnieca się kolejnym truchłem VW czy Lidla. Nie mamy nic! Solidarność i rządy po 89 zniszczyły nasz kraj. Ale mam nadzieję że kiedyś ich się rozliczy w brutalny sposób.[/quote]

W socjalizmie przejadaliśmy przedwojenny majątek (Wajda, żeby nakręcić w latach 70-tych przedwojenną włókienniczą Łódź w "Ziemi obiecanej", fabryki pełne robotnic i XIX-wiecznych maszyn, jedynie świetlówki pozasłaniał, nic więcej nie trzeba było robić), kiedy go zabrakło, przejadaliśmy Gierkowskie kredyty, które do niedawna spłacaliśmy, przedłużyły agonię o dekadę, stan wojenny, ze sklepowymi półkami pełnymi jedynie octu - o kolejną. Było ukryte bezrobocie, nicnierobienie na fikcyjnych etatach (bo każdy musiał mieć pracę), skutkiem - bankructwo socjalizmu (i Polski przy okazji, w którą zachodnie koncerny weszły jak w masło). Ekipa Jaruzelskiego dogadała się z Rockefellerem, że wpuści zachodni kapitał w zamian za nienaruszanie interesów komunistycznej elity, która uwłaszczyła się na wspólnym, zarządzanym przez nią majątku, dlatego jesteśmy, gdzie jesteśmy. Zamiast oparcia w walce z Polakami w tankach na wschodzie znaleźli nowe oparcie - w bankach na zachodzie, gładko im to poszło, mieli doświadczenie.
http://www.rp.pl/Historia/310279872-Jak ... lerem.html

Komuchy dopuściły do władzy opozycję (dzięki wynikowi wyborów, jednoznacznej postawie Polaków, w dużo większym stopniu niż planowali) bo gdyby oni przeprowadzali niezbędne w bankrutującym w wyniku ich rządów kraju reformy, inflację i bezrobocie, to by ich chyba ludzie powywieszali, a tak udało im się przejąć nasz majątek i obciążyć winą za niezbędne w okradzionym kraju reformy opozycję, "Solidarność". To jeden z większych (i ostatnich zarazem) sukcesów propagandowych. Do dzisiaj niektórzy wierzą, że za PRL-u były wczasy "za darmo" a kryzys i bezrobocie w bankrutującym nie wiedzieć czemu kraju, to przez "Solidarność", bo w ostatniej chwili oddali stery tonącego w wyniku ich działań okrętu.

11:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Kto i co porównuje Taki ustrój były jak socjalizm bo w Polsce tylko taki był do tego co za PO i PIS się wyprawia.Nawet najzacieklejsi przedstawiciele socjalizmu nie wyprawiali takich rzeczy jak ta elita nie szanująca histori swojego narodu.Nawet oni nie niszczyli pomników królewskich i ksiązecych a nawet wręcz przeciwnie nauczyli tej histori dzieci w szkołach.

11:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Kto i co porównuje Taki ustrój były jak socjalizm bo w Polsce tylko taki był do tego co za PO i PIS się wyprawia.Nawet najzacieklejsi przedstawiciele socjalizmu nie wyprawiali takich rzeczy jak ta elita nie szanująca histori swojego narodu.Nawet oni nie niszczyli pomników królewskich i ksiązecych a nawet wręcz przeciwnie nauczyli tej histori dzieci w szkołach.[/quote]


W Carskiej Rosji też był Car ale robotnicy na prośbę innych robotników rozliczyło cara i kilkaset tysięcy innych ludzi mających związek z tamtym systemem. Można powiedzieć że takie były czasy.

Lud chce rząd rozlicza. To aktualne czasy gdzie wygasza się komunę

11:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Kto i co porównuje Taki ustrój były jak socjalizm bo w Polsce tylko taki był do tego co za PO i PIS się wyprawia.Nawet najzacieklejsi przedstawiciele socjalizmu nie wyprawiali takich rzeczy jak ta elita nie szanująca histori swojego narodu.Nawet oni nie niszczyli pomników królewskich i ksiązecych a nawet wręcz przeciwnie nauczyli tej histori dzieci w szkołach.[/quote]

Tylko dlatego, że takie numery jak w porewolucyjnej Rosji, to jednak z Polakami by nie przeszły. "Mądrość etapu" to się nazywało, chwilowe ustępstwa. Ale uczyli też dzieci o walce klas w czasach feudalizmu i temu podobne bzdury.

My też nie niszczymy pomników królów. Przeciwnie, mam nadzieję że powstaną pomniki ostatnich obrońców tamtej Polski, zamęczonych w ubeckich katowniach przez "najzacieklejszych przedstawicieli socjalizmu".

01:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AK74"][quote="Damian"][quote="AK74"][quote="Radosny"][quote="AK74"][quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.[/quote]



byłoby cudownie, gdyby te komuchy - obrońcy pomnika wraz z tym pomnikiem trafily na smietnik!!!! razem do szamba!!!![/quote]

Morda polski psie[/quote]

AK74 to wypie rdalaj do rosji śmieciu jak tak plujesz na Polskę tam ci będzie cudownie bedziesz sobie trzcił swoich towarzyszy i nikt ci nie będzie w tym przeszkadzał. Tu jest Polska[/quote]

To ty **** z tego kraju. Teraz to jest państwo PiS a nie polska. Polska będzie wtedy gdy prawicę weźmie się na bagnety.[/quote]

Ak74 właśnie takimi przekonaniami potwierdzasz jakim jesteś tukiem do tego cos próbujesz dodać od siebie a to juz kompletnie potwierdza twoją glupote nie masz nic ciekawego do dodania po za tym co gdzieś mogłeś usłyszeć na tych żałosnych sterowanych od górnie marszykach kodu gdzie przychodzą opłacani ludzi nie mający pojecia po co tam są

01:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="AK74"][quote="Damian"][quote="AK74"][quote="Radosny"][quote="AK74"][quote="ole ole"][quote="AK74"][quote="Gość"]warto było głosować na PIS obiecali i dotrzymali !!!!
Symbol Hańby znika z ulic naszego miasta[/quote]

Hańba to takie **** jak Ty![/quote]

Pięknie szczekasz komuchu. Idź się przywiąż do pomnika.[/quote]

Uważaj bo Ciebie przywiąże nazisto... A to może być nie przyjemne.[/quote]



byłoby cudownie, gdyby te komuchy - obrońcy pomnika wraz z tym pomnikiem trafily na smietnik!!!! razem do szamba!!!![/quote]

Morda polski psie[/quote]

AK74 to wypie rdalaj do rosji śmieciu jak tak plujesz na Polskę tam ci będzie cudownie bedziesz sobie trzcił swoich towarzyszy i nikt ci nie będzie w tym przeszkadzał. Tu jest Polska[/quote]

To ty **** z tego kraju. Teraz to jest państwo PiS a nie polska. Polska będzie wtedy gdy prawicę weźmie się na bagnety.[/quote]

Ak74 właśnie takimi przekonaniami potwierdzasz jakim jesteś tukiem do tego cos próbujesz dodać od siebie a to juz kompletnie potwierdza twoją glupote nie masz nic ciekawego do dodania po za tym co gdzieś mogłeś usłyszeć na tych żałosnych sterowanych od górnie marszykach kodu gdzie przychodzą opłacani ludzi nie mający pojecia po co tam są

01:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Czy bedzie czarny egzorcysta z kropidłem ?

01:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Czy bedzie czarny egzorcysta z kropidłem ?[/quote]

Zadziwiające, ilu opętanych komunizmem dopomina się dzisiaj przy każdej okazji o egzorcystów...

03:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Czy bedzie czarny egzorcysta z kropidłem ?[/quote]
jeżeli będzie tzw. ofiara na kler to chętnie

03:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ramzesramzes

0 0

[quote="Abcd45"][quote="Gość"][quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]

Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku, zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.

Ina60 napisał(a):
> Polska to jednak barbarzyński kraj.

Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji. Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.[/quote]

Barbarzyńskie to są rządy PiS. Komunizm dał pracę, była gospodarka, ludzie jeździli na wakacje, dużo zarabiali. Jak się nie znasz to się nie udzielaj i wara od Komunizmu! Dziś masz kapitalizm i co? Jest tak fajnie? Zagranica dyma polaczków ile się da, a głupia cebula podnieca się kolejnym truchłem VW czy Lidla. Nie mamy nic! Solidarność i rządy po 89 zniszczyły nasz kraj. Ale mam nadzieję że kiedyś ich się rozliczy w brutalny sposób.[/quote]

Naprawdę? Ja dostawałem na rękę 15 dolarów... Jeśli jest prawdę co Pani/Pan pisze, to resztę pewnie mi odkładano. Jeśli dzisiaj średnia krajowa to około 900 dolarów, to pewnie minus 15 daje mi 885 dolców gdzieś ukrytych...Jak zna Pani/Pan odpowiedź gdzie te dólary ukryto, to proszę napisać, obiecuję się podzielić...Za kilka lat pracy w komunie pewnie jest już niezła sumka...A co do tych wakacji, to owszem, jeździliśmy pod namioty -raz że taniej, dwa że skierowanie na wczasy to raz na 2-3 lata się dostawało, jak się dobrze prosiło...No i te wczasy to w ośrodkach z karaluchami. Paszportu nie dostałem do zgonu nieświętej pamięci nieboszczki komuny...

07:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ramzes"][quote="Abcd45"][quote="Gość"][quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]

Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku, zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.

Ina60 napisał(a):
> Polska to jednak barbarzyński kraj.

Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji. Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.[/quote]

Barbarzyńskie to są rządy PiS. Komunizm dał pracę, była gospodarka, ludzie jeździli na wakacje, dużo zarabiali. Jak się nie znasz to się nie udzielaj i wara od Komunizmu! Dziś masz kapitalizm i co? Jest tak fajnie? Zagranica dyma polaczków ile się da, a głupia cebula podnieca się kolejnym truchłem VW czy Lidla. Nie mamy nic! Solidarność i rządy po 89 zniszczyły nasz kraj. Ale mam nadzieję że kiedyś ich się rozliczy w brutalny sposób.[/quote]

Naprawdę? Ja dostawałem na rękę 15 dolarów... Jeśli jest prawdę co Pani/Pan pisze, to resztę pewnie mi odkładano. Jeśli dzisiaj średnia krajowa to około 900 dolarów, to pewnie minus 15 daje mi 885 dolców gdzieś ukrytych...Jak zna Pani/Pan odpowiedź gdzie te dólary ukryto, to proszę napisać, obiecuję się podzielić...Za kilka lat pracy w komunie pewnie jest już niezła sumka...A co do tych wakacji, to owszem, jeździliśmy pod namioty -raz że taniej, dwa że skierowanie na wczasy to raz na 2-3 lata się dostawało, jak się dobrze prosiło...No i te wczasy to w ośrodkach z karaluchami. Paszportu nie dostałem do zgonu nieświętej pamięci nieboszczki komuny...[/quote]

Ale brednie. Lecz się człowieku. Jeszcze powiedz kretynie że za komuny nie miałeś gdzie mieszkać i że nie miałeś prawa do życia. Chodź to ostatnie dziś przydałoby się dla idiotów antykomunistycznych. Tak wam biedaki ciągle źle, aż się dziwię że do dziś udało wam się przeżyć, no po prostu szkoła przetrwania, biedny polaczek z ciebie.

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="ramzes"][quote="Abcd45"][quote="Gość"][quote="BOddek"]"Bo to się zwykle tak zaczyna"
Jeszcze troche czasu i będziemy burzyć
pomniki stawiane obecnie.Ktoś musi być pierwszy.[/quote]

Nie, taki ustrój jak komunizm, zakwestionowanie całego dotychczasowego porządku, zdarza się raz na tysiąc lat (oby).
I pewnie jeszcze z kilkaset lat będziemy sprzątać i lizać rany po nim, po tych wszystkich Katyniach, zniszczeniu ziemiaństwa, mieszczaństwa, klasy średniej, elit, kultury polskich dworków, po próbach stworzenia "nowego, socjalistycznego człowieka" przez "inżynierów dusz", którym udało się głównie zniszczenie tego co było.

Ina60 napisał(a):
> Polska to jednak barbarzyński kraj.

Nie, komunizm to barbarzyński ustrój, niszczenie i kwestionowanie tysiącletniej cywilizacji. Im prędzej z przestrzeni publicznej znikną miejsca jego kultu, tym lepiej.[/quote]

Barbarzyńskie to są rządy PiS. Komunizm dał pracę, była gospodarka, ludzie jeździli na wakacje, dużo zarabiali. Jak się nie znasz to się nie udzielaj i wara od Komunizmu! Dziś masz kapitalizm i co? Jest tak fajnie? Zagranica dyma polaczków ile się da, a głupia cebula podnieca się kolejnym truchłem VW czy Lidla. Nie mamy nic! Solidarność i rządy po 89 zniszczyły nasz kraj. Ale mam nadzieję że kiedyś ich się rozliczy w brutalny sposób.[/quote]

Naprawdę? Ja dostawałem na rękę 15 dolarów... Jeśli jest prawdę co Pani/Pan pisze, to resztę pewnie mi odkładano. Jeśli dzisiaj średnia krajowa to około 900 dolarów, to pewnie minus 15 daje mi 885 dolców gdzieś ukrytych...Jak zna Pani/Pan odpowiedź gdzie te dólary ukryto, to proszę napisać, obiecuję się podzielić...Za kilka lat pracy w komunie pewnie jest już niezła sumka...A co do tych wakacji, to owszem, jeździliśmy pod namioty -raz że taniej, dwa że skierowanie na wczasy to raz na 2-3 lata się dostawało, jak się dobrze prosiło...No i te wczasy to w ośrodkach z karaluchami. Paszportu nie dostałem do zgonu nieświętej pamięci nieboszczki komuny...[/quote]

Ale brednie. Lecz się człowieku. Jeszcze powiedz kretynie że za komuny nie miałeś gdzie mieszkać i że nie miałeś prawa do życia. Chodź to ostatnie dziś przydałoby się dla idiotów antykomunistycznych. Tak wam biedaki ciągle źle, aż się dziwię że do dziś udało wam się przeżyć, no po prostu szkoła przetrwania, biedny polaczek z ciebie.

10:00, 22.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Pewien ciekawy (symbol staroegipski) obelisk "odbiornik energii" znajduje sie na Skwerze Orląt Lwowskich.
Czym jest obelisk? Ważny w oczach okultystów prezentuje obecność boga słońca, którego Biblia nazywa Szatanem!
Co ciekawe jest skierowany w strone budynku zakonczonego kopułą, co jest symbolika czarnomagicznej seksualnosci. Oraz symbolicznego osrodka wladzy tak jak np. w Watykanie, co w tym przypadku by sie pokrywalo.
Poza tym wszystkie budowle na szczytach uwienczone sa symbolem smierci Boga zbawiciela. To bardzo zastanawiajace... .
Trzy najważniejsze na świecie są akurat w wielkich miastach strategicznych dla Szatana. Jest to sterowanie światem poprzez trzy ośrodki władzy:
1. Watykan – centrum religijne
2. Londyn – centrum finansowe
3. Waszyngton – centrum militarne

09:00, 23.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Abcd45"]
Barbarzyńskie to są rządy PiS. Komunizm dał pracę, była gospodarka, ludzie jeździli na wakacje, dużo zarabiali. Jak się nie znasz to się nie udzielaj i wara od Komunizmu! Dziś masz kapitalizm i co? Jest tak fajnie? Zagranica dyma polaczków ile się da, a głupia cebula podnieca się kolejnym truchłem VW czy Lidla. Nie mamy nic! Solidarność i rządy po 89 zniszczyły nasz kraj. Ale mam nadzieję że kiedyś ich się rozliczy w brutalny sposób.[/quote]

Ja rozumiem że gościu miał etat w KW PZPR MO SB lub inny i jego życie było wspaniałe

ale to fikcja tak komunizm dawał pracę !!! tylko co za te pieniądze można było kupić tak bez znajomości bez partyjnych układów bez łapówek ? GÓWNO
Moja Mama wstawała o 3 rano i stała w kolejce do mięsnego aby kupić jakieś wędliny ochłap mięsa (nawet gdy były kartki były problemy) No tak były sklepy komercyjne gdzie było dużo ale za dużą kasę . Kogo było na to stać no towarzyszy z KW PZPR MO wojska SB taka prawda
na wczasy jeździli a gdzie na Zachód nie wolno było a nad morze nie każdy się załapał
nasz kraj zniszczył PLAN BALCEROWICZA tzn niejaki SOROS i trzeba być idiotą aby dzisiaj tego nie wiedzieć
A gościu jest idiotą bo wypisuje takie brednie o PRL że widać że żył w złotej klatce
PEWNIE WŚCIEKŁY JEST BO MU PIS ZABRAŁ WYPASIONĄ EMERYTURĘ
A LE DOBRZE MU TAK W KOŃCU POCZUŁ JAK SIĘ ŻYŁO ZWYKŁYM LUDZIOM

10:00, 23.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Abcd45"]
Barbarzyńskie to są rządy PiS. Komunizm dał pracę, była gospodarka, ludzie jeździli na wakacje, dużo zarabiali. Jak się nie znasz to się nie udzielaj i wara od Komunizmu! Dziś masz kapitalizm i co? Jest tak fajnie? Zagranica dyma polaczków ile się da, a głupia cebula podnieca się kolejnym truchłem VW czy Lidla. Nie mamy nic! Solidarność i rządy po 89 zniszczyły nasz kraj. Ale mam nadzieję że kiedyś ich się rozliczy w brutalny sposób.[/quote]

Ja rozumiem że gościu miał etat w KW PZPR MO SB lub inny i jego życie było wspaniałe

ale to fikcja tak komunizm dawał pracę !!! tylko co za te pieniądze można było kupić tak bez znajomości bez partyjnych układów bez łapówek ? GÓWNO
Moja Mama wstawała o 3 rano i stała w kolejce do mięsnego aby kupić jakieś wędliny ochłap mięsa (nawet gdy były kartki były problemy) No tak były sklepy komercyjne gdzie było dużo ale za dużą kasę . Kogo było na to stać no towarzyszy z KW PZPR MO wojska SB taka prawda
na wczasy jeździli a gdzie na Zachód nie wolno było a nad morze nie każdy się załapał
nasz kraj zniszczył PLAN BALCEROWICZA tzn niejaki SOROS i trzeba być idiotą aby dzisiaj tego nie wiedzieć
A gościu jest idiotą bo wypisuje takie brednie o PRL że widać że żył w złotej klatce
PEWNIE WŚCIEKŁY JEST BO MU PIS ZABRAŁ WYPASIONĄ EMERYTURĘ
A LE DOBRZE MU TAK W KOŃCU POCZUŁ JAK SIĘ ŻYŁO ZWYKŁYM LUDZIOM[/quote]

Kolejny debil nie mający żadnej wiedzy o PRL... Żal mi ciebie i takich jak ty. A emeryturę przypilnuj swoją. Jak się żyje za 800 zeta? Fajnie? Oby Tobie zabrało i żebyś zdech.

10:00, 23.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"][quote="Abcd45"]
Barbarzyńskie to są rządy PiS. Komunizm dał pracę, była gospodarka, ludzie jeździli na wakacje, dużo zarabiali. Jak się nie znasz to się nie udzielaj i wara od Komunizmu! Dziś masz kapitalizm i co? Jest tak fajnie? Zagranica dyma polaczków ile się da, a głupia cebula podnieca się kolejnym truchłem VW czy Lidla. Nie mamy nic! Solidarność i rządy po 89 zniszczyły nasz kraj. Ale mam nadzieję że kiedyś ich się rozliczy w brutalny sposób.[/quote]

Ja rozumiem że gościu miał etat w KW PZPR MO SB lub inny i jego życie było wspaniałe

ale to fikcja tak komunizm dawał pracę !!! tylko co za te pieniądze można było kupić tak bez znajomości bez partyjnych układów bez łapówek ? GÓWNO
Moja Mama wstawała o 3 rano i stała w kolejce do mięsnego aby kupić jakieś wędliny ochłap mięsa (nawet gdy były kartki były problemy) No tak były sklepy komercyjne gdzie było dużo ale za dużą kasę . Kogo było na to stać no towarzyszy z KW PZPR MO wojska SB taka prawda
na wczasy jeździli a gdzie na Zachód nie wolno było a nad morze nie każdy się załapał
nasz kraj zniszczył PLAN BALCEROWICZA tzn niejaki SOROS i trzeba być idiotą aby dzisiaj tego nie wiedzieć
A gościu jest idiotą bo wypisuje takie brednie o PRL że widać że żył w złotej klatce
PEWNIE WŚCIEKŁY JEST BO MU PIS ZABRAŁ WYPASIONĄ EMERYTURĘ
A LE DOBRZE MU TAK W KOŃCU POCZUŁ JAK SIĘ ŻYŁO ZWYKŁYM LUDZIOM[/quote]

Kolejny debil nie mający żadnej wiedzy o PRL... Żal mi ciebie i takich jak ty. A emeryturę przypilnuj swoją. Jak się żyje za 800 zeta? Fajnie? Oby Tobie zabrało i żebyś zdech.

10:00, 23.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

[quote="Gość"]Czy będzie czarny egzorcysta z kropidłem ?[/quote]

11:00, 23.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Fuck Poland.

06:00, 23.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Skończyła się tzw. komuna. Zaczął się kaczyński zamordyzm i fałszowanie historii.
W tym miejscu teraz powinien stanąć pomnik głupoty polskiej.

05:00, 24.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy GośćAnonimowy Gość

0 0

Skończyła się tzw. komuna. Zaczął się kaczyński zamordyzm i fałszowanie historii.
W tym miejscu teraz powinien stanąć pomnik głupoty polskiej.

05:00, 24.03.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%